თბილისი:
მანჩესტერი:
26-10-2021, 18:07
ავტორი: manubro,
ნანახია: 4221,
კომენტარები: 50
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
ფენომენი თუ დაშვებული შეცდომა სულშერისგან?
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
პორტუგალიელი ფეხბურთელი კვლავ მომაკვდინებელ ფინიშერად რჩება, მაგრამ პრესინგისადმი მისი უინტერესობა უარყოფით გავლენას ახდენს გუნდის თამაშზე.

ორ წელზე მეტია სულ უფრო და უფრო მტკიცდება, რომ ოლე გუნარ სულშერს არ აქვს "მანჩესტერ იუნაიტედის" დონის ტაქტიკური დეტალების საკმარისად მაღალი დონის ცოდნა.

თანდათან გაუმჯობესდა მის განკარგულებაში მყოფი მოთამაშეების თამაშის ხარისხი, რაც მეტყველებს გასულ წელს მეოთხე ადგილიდან მეორეზე აწევას, მაგრამ ეს აღმავალი ტრაექტორია ყოველთვის იყო დაბალ დონეზე.

ეს არის სულშერის მდგომარეობის მწარე რეალობა და ჩვენთვის, ვინც ამ საკითხთან დაკავშირებით ჩიხში ვიმყოფებით, დაგვადანაშაულეს რა ნორვეგიელის წინააღმდეგ მოსაზრებების გამოხატვაში. , როდესაც სინამდვილეში ჩვენ ვხედავთ იმას, რომ იგივე პრობლემა კვლავ მეორდება და ისევ იმ სურათს ვხედავთ, რა სურათის ყურებაც ყველას მობეზრებული გვაქვს.

მედიაში მეგობრული ექსპერტებიც კი (ძირითადად ყოფილი "იუნაიტედის" ფეხბურთელები) იწყებენ ფიქრს, არსებობს თუ არა უფრო ღრმა გეგმა , თუ ეს არის მხოლოდ ადამიანთა ვიწრო წრისგან შექმნილი ჯგუფი , რომელნიც ბევრად სუსტები არიან ერთად ვიდრე ცალცალკე, თვალდაბინდულად მოედანზე სირბილი და იმის იმედად ყოფნა, რომ მოხდება სასწაული და ვინმე მომენტს ინდივიდუალურად შეასრულებს.

არგუმენტები, რომ შევაჯამოთ: მას შემდეგ, რაც ანტონიო კონტემ პრემიერ ლიგაში 2017 წელს ტაქტიკური სირთულის ზღვარი აწია, ელიტარული ტაქტიკოსების სერიამ უზრუნველყო "ავტომატიზმი" ანუ ტაკტიკურად ღრმად ჩაშლილი შეტევები, მათ შეძლეს აღნიშნული შეტევების ფეხბურთელების კუნთების მეხსიერებაში ჩადება. მიმდინარედ პრემიერ ლიგის მოსაგებად საჭიროა "პოლიგონზე" 90 ქულაზე მეტის აღება.

ფინანსური უთანასწორობა თანამედროვე ფეხბურთში ნიშნავს იმას, რომ ტოპ გუნდები რეგულარულად ხვდებიან კომპაქტურ თავდაცვით სტილის გუნდებს და შესაბამისად, ეს წვრილად შერჩეული დეტალი იმის შესახებ, თუ სად უნდა იდგეს, გაიქცეს და გაიაროს ამათუ იმ ფეხბურთელმა, საჭიროა იმისთვის, რომ გამოიყვანონ დაცვითი ბლოკადა კომფორტული პოზიციიდან. იურგენ კლოპი, პეპ გვარდიოლა და ტომას ტუხელი ლიგის საუკეთესო ტაქტიკოსები არიან ამ ასპექტში.

ბრენდან როჯერსიც დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელია და ამიტომაც მისი გუნდი დომინირებდა შაბათს "მანჩესტერ იუნაიტედთან". აღნიშნული შესამჩნევი იყო ნახევარდაცვის რგოლში.

დეტალებზე ყურადღების გამახვილება-ხაზებს შორის სივცრის შემცირება, კოლექტიურად ართმევაზე თამაში, გუნდის სინქრონიზაცია-ყოველთვის გამოასწორებს სოლსკიაერის ბუნდოვან სისტემას, რომელიც არ შეიცავს ამ ასპექტებს. თუნდაც ნახევარი ან სრული სეზონის მანძილზე ოლეს გუნდმა მოახერხოს ინდივიდუალიზმის წყალობით ქულების დაგროვება და ჩემპიონობა, სულშერის გუნდში უბრალოდ არ არსებობს ზემოთ ხსენებული მცირე ჩამონათვალი იმისა როგორი უნდა იყოს გამართული გუნდი.

ისინი ვერ მოიგებენ ლიგას ოლეს მეთაურობით. ეს არის ძალიან მარტივი ფაქტი და ის, რაც იუნაიტედის გულშემატკივრებს უნდა აწუხებდეთ არის ის, რომ კრიზისულ მომენტამდე დიდი გამარჯვებების მოპოვების მისი არაჩვეულებრივი უნარი, ფეხბურთელებთან და მედიასთან კარგ ურთიერთობასთან ერთად, როგორც ვხედავთ სულშერი იმაზე კარგია, რომ შეიცვალოს და იმაზე სუსტია რომ გუნდი გამარჯვებისკენ წაიყვანოს!

ამ სეზონამდე "იუნაიტედმა" იცოდა როგორ მოეგო დიდი გუნდებისთვის, რადგან ოლემ გამოიყენა კონტრშეტევის სისტემა, რომლის დროსაც მისი გუნდი უბურთოდ შესანიშნავად მოქმედებდა, რაც მოწინააღმდეგე გუნდისთვის დამღუპველი იყო. ერთი შეხედვით პორტუგალიელის ტრანსფერმა არია თითქოს და დალაგებული გეგმა.

რთული თამაშების სერია - ისინი ითამაშებენ მომდევნო ხუთ თამაშს "დიდი ექვსეულის" დარჩენილ ხუთ გუნდთან - ეს სერია იქნება გადამწყვეტი ოლესთვის, იმ შემთხვევაში თუ სერია წეარმატებული გამოვა ნორვეგიელი სავარაუდოდ დიდი ხნით დარჩება გუნდში.

ყველა ფორვარდიდან, რომლებმაც პრემიერ ლიგის მიმდინარე სეზონში სამი მატჩი ჩაატარა, ფიზ დატვირთვის კუთხით შეფასების კოეფიციენტი პორტუგალიელ სუპერვარსკვლავს ყველაზე დაბალი აქვს, 17 ეს ის ციფრია რომელიც რონალდუს აქვს ცხრილის ბოლო ადგილს იკავებს და ჩამორჩება რომელუ ლუკაკუს , რომელის კოეფიციენტი 43 ის ტოლია. როგორც ხედავთ განსხვავება ძალიან დიდია.

როგორც მოსალოდნელი იყო, რონალდუს უინტერესობა პრესინგის მიმართ ინფექციის მსგავსად გავრცელდა გუნდში. გასაოცარი იყო იმის ყურება, თუ რამდენად ადვილად გადადიოდა "ლესტერი" ცენტრალური მცველიდან ცენტრალურ ნახევარდაცვაში.

რონალდუ არ თამაშობდა პრესინგს და იგი არ ცდილობდა ბურთის ჩაჭრას, რაც იმას ნიშნავს, რომ ოპონენტებს შეუძლიათ წარმოუდგენლად მარტივად განავითარონ შეტევები, თავდამსხმელები პრესინგის დროს ადგენენ პრესინგის ზღვარს , შესაბამისად პრემიერ ლიგაში პრესინგის არ თამაში ფორვარდისგან მომაკვდინებელი შეცდომაა. გუნდების უმეტესობა თამაშობს მკაცრ 4-4-2 ტაქტიკას ბურთის დაკარგვისას, ისე რომ ორი ფორვარდი ეხმარება გარშემორტყმულ ნახევარდაცვას თავიდან აიცილოს პირველი პასის გავლა მათ შორის. მაგრამ არა "წითელი ეშმაკები" რონისთან ერთად.

ის აძლევდა ინსტრუქტაჟს სხვებს როგორ ეთამაშათ პრესინგი, ეს იმას ნიშნავს რომ პრესინგში მონაწილეობდა თითო ან ორი კაცი მაქსიმუმ, ეს კიდევ უფრო ზრდიდა დაცვით ხაზებს შორის სივრცეს და უფრო მარტივს ხდიდა "ლესტერის" შეტევების განვითარებას. ეს ყველაფერი ნორვეგიელის მითითებების გარეშე ხდებოდა, რაც ბევრი ექსპერტის აზრით დაცვის დეკომპრესიას და ლეტალური შედეგის მომტანი ფაქტია.

მცდარია ვარაუდი, რომ ჩამშლელი ნახევარმცველი მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მათ მდგომარეობას. ეს არის სისტემური ხარვეზი, ამ ხარვეზის გამო ნახევარდაცვას უწევს მოედნის საფარის დიდი ნაწილის დაფარვა. ეს ფაქტი აჩვენებს, რომ სულშერს არ შეუძლია იყოს სტრუქტურირებული ტაქტიკოსი მწვრთნელი და ახლა რონალდუ სიზარმაცით ლიდერობს გუნდს.

"იუნაიტედი" კიდევ ერთხელ გახდება, ბურთზე ზეწოლის განხორციელების და კოლექტიური მიზნის გარეშე მოთამაშე გუნდი .


წყარო: goal.com
სტატიები
50 კომენტარი
№31
ავტორი: zauri7
27 ოქტომბერი 2021 17:51
  • სიახლეები: 3
  • კომენტარები: 125
კარგით რა. ახლა რონის აბრალებენ რაც ხდება. პირიქით საუკეთესი 9-იანი ყავთ და ვერ იყენებენ. რონი უნდოდა გვარდიოლას და მადლობა თქვით იქ რომ არ წავიდა. ახლა ექნებოდა ბევრი ბურთი გატანილი.
აქ არის სისტემური პრობლემა და სამწვრთნელო შტაბის უუნარობა. მფლობელებიდან და წყებული ყველა გასაყრელია.
რონი კი არა, ამაზე მეტს ვიტყვი. რატომ არ თამაშობს დონი და ზის სკამზე ამდენი ხანია, როდესაც გუნდი ზედიზედ ქულებს კარგავს. რატომ არ თამაშობს 75 ლიმონიანი სანჩო და არ შემოდის მაშინ როცა გუნდი მარცხდება. რატომ აყენებს მაკფრედს ნახევარდაცვაში და პოგბას სვამს სკამზე და საერთოდ რატომ ვერ აჩვენებს იმ თამაშს რასაც ნაკრებში აჩვენებს. რატომ უფორმებს ბაილის კონტრაქტს და პირდება სათამაშო დროს და აყენებს ტრავმირებულ მაგუაიერს ლესტერთან და არ აყენებს ბაილის. ჰარიმ რაც ითამაშა ნახა მთელმა მსოფლიომ. ლინგარდზეც ზუსტად იგივე ხდება, პირდება დროს და არ ათამაშებს. უფორმებ მატას კონტრაქტს და არ უშვებ, ამასთან არც ათამაშებ და ტყუილად ზის სკამზე. კავანის ამბავიც იგივეა და მარსიალის ხომ საერთოდ. მატიჩი გყავს და ისევ საყვარელ დუეტს ტენი თამაშებში და ეს კაცი სკამზე გყავს...
კიდევ რამდენი რამის თქმა შეიძლება და აქ რონიზე როგორ უნდა დაგცდეს ადამიანს სიტყვა ვერ ვხვდები. რონის არაფერი აურევია, ყველაფერი კლუბმა და მწვრთნელებმა არიეს...
0
№32
ავტორი: Phil Jones
27 ოქტომბერი 2021 18:43
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
რონალდოზე რამის დაბრალება ინტრიგნობაა, განსხვავება შარშანდელ თამაშებს შOრის ისაა, რომ რონალდომ რამდენჯერმე გადაგვარჩინა, რომ არა ის ეხლა უარეს სიტუაციაში ვიქნებოდით, პრესინგს რაც შეეხება არც რეალში იკლავდა თავს მაგრამ რეალმა 98 ტიტული მოიგო, პოგბასაც იგივე სტატისტიკა აქვს პრესინგზე როგორიც რონალდოს ეგაა უფრო უცნაური ცენტალური ნახევარმცველია ბოლობოლო.
ფაქტია როი კინი ყოფილა მართალი როცა ამბობდა მაკტომინეი-ფრედით ვერაფერს მოიგებო...
0
№33
ავტორი: PaLoMo
27 ოქტომბერი 2021 18:53
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4060
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

შენ თვითონ იძახდი იყიდება თამაშიო და მანჩესტერი ადრეც ქამბექევის გუნდი იყო,ფერგის დროს ბევრი ქამბექი აქ დადებული.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№34
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 19:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
ციტატა: PaLoMo
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

შენ თვითონ იძახდი იყიდება თამაშიო და მანჩესტერი ადრეც ქამბექევის გუნდი იყო,ფერგის დროს ბევრი ქამბექი აქ დადებული.

Ronaldus imdenat ar davabraleb ramdenatac pogbas me sul vucherdi mxars sulsher prosto liverpultan rac moxta ar unda momxdariyo da areulia gundi shida samzareulo eg unda daalagos torem sheidzleba chvens gunds ar uxteba torem exla sam wels manchestershi aravin ar gaacherebs gajnaglebels

ციტატა: Buk777
ციტატა: PaLoMo
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

შენ თვითონ იძახდი იყიდება თამაშიო და მანჩესტერი ადრეც ქამბექევის გუნდი იყო,ფერგის დროს ბევრი ქამბექი აქ დადებული.

Ronaldus imdenat ar davabraleb ramdenatac pogbas me sul vucherdi mxars sulsher prosto liverpultan rac moxta ar unda momxdariyo da areulia gundi shida samzareulo eg unda daalagos torem sheidzleba chvens gunds ar uxteba torem exla sam wels manchestershi aravin ar gaacherebs gajnaglebels

Plius amas premier logashj im.manchesterit sharshan rac qna am gundistvis iyo chempionoba da prosto tu ar dalagda gundi tavistavat unda gaantavisuflon tu fexburyelebtan aqvs komflikti

Yvela triners aqvs is rac yvelas ertmanetisgan gansxvavebaa da aramgonia kide zidans amaze meti taktika qondes me didat vemxrobi netav martla ise ataamashos gundi sul chempionebi gagvxados magram vnaxot dzan didi zewolashia da rogor gamoiyenebs am sam yamashs gamochndeba

Am sezonshive iyo shecdoma pogbas matas matichis bailis gundshi datoveba unda moeshirebia zedmeti fexburtelebi da tu ar atamashebda van debekic unda gaeshva ufro shekruli iqneboda gundi

Ai visurvebdi am kacs zidansac kontesac mirchevnia ati tavit southgate
0
№35
ავტორი: Saba26
27 ოქტომბერი 2021 20:01
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1
საღამო მშვიდობის ყველას. მანჩესტერი ჩემი მეორე გუნდია ბარსას შემდეგ. მაგრამ რახან მეორეა როცა სევდა შემომაწვება ბარსას დღევანდელი მდგომარეობის შემხედვარე. აქ შემოვდივარ და ვწყნარდები
0
№36
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 20:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
ციტატა: Saba26
საღამო მშვიდობის ყველას. მანჩესტერი ჩემი მეორე გუნდია ბარსას შემდეგ. მაგრამ რახან მეორეა როცა სევდა შემომაწვება ბარსას დღევანდელი მდგომარეობის შემხედვარე. აქ შემოვდივარ და ვწყნარდები

Gagimarjos dzma, yvela gunds aqvs es xuti da sheidzleba metj weli chavardna liverpuls titqmis 20 wloani qonda chels istoriuli qonda analogiuri sitisac barsasac qonda wlebis ukan chavardna realsac ase rom es aris chveulebrivi movlena yvelaferi dalagdeba es iseti gundebia drois faqtoria lrosto chven qvechqareba egre ar iwyoba ert an or welshi gundi tundac xut welshic

Psj rom psjea ega rom iyos oremier ligashi ver moigebda tituls tasis garda ubralot es txutmeti welia daje ocic premier liga urtulesi chempionatia ese iyo odidganve ubralot exla martlac saswaulia
0
№37
ავტორი: Roberto
27 ოქტომბერი 2021 21:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
ციტატა: The red devi11
ციტატა: PaLoMo
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

შენ თვითონ იძახდი იყიდება თამაშიო და მანჩესტერი ადრეც ქამბექევის გუნდი იყო,ფერგის დროს ბევრი ქამბექი აქ დადებული.

ჩემოძმაო მე ხომ არ მითქვავს თითვეული თამაში გაყიდულია და ეგაა. იქ სხვა თემა და სხვა კონტექსტი იყო. ფეხბურთს ხომ ახსოვს ჩაწყობილი თამაშები. ხოდა სხვა მიზეზი მქონდა მაგის თქმის და სხვა არგუმენტები. ისე ნუ გამოიყვან თითქოს სულშერს ვაპრავებდი მაგით. ვამბობ რომ ამოწურა თავი ამ გუნდში და შეცაცვლელია. ხომ იცი როგორ ვიცავდი? იმიტომ რომ მაშინ არ იყო ასე ეხლა ასე. და ვიღაცეებმა უბრალოდ გაცისკრეს როგორც ტოტალიზატორში დასვა ბილეთი. ცივი გონებით რომ განსაჯო შენ იცი რომ სამართლიანად ვაფასებდი სიტუაციებს. მაგრამ ახლა ვამბობ რომ ეს კანეცია. მაგრამ რატომ ვანგაალი მოურინიო ვერ შვრებოდა იგივეს? ეჰ ტყუილა ვდაობთ.

აქ შენსავით ბოლომდე მართლაც რომ არავინ იცავდა ძმაო და შენნაირად არავის სჯეროდა ოლესი,მაგრამ რახან უკვე შენც გული აგიცრუვდა და კანეციაო რო ამბობ,მართლაც მოსულა არმაგედონი ოლესთვის)))
0
№38
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 21:56
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
Me zidans kontes ole darches mirchevnia kide da ori weli velodo mirchevnia tituls es mwvrtnelebi vici verafels ver izamen chemi azri esetia
0
№39
ავტორი: Roberto
27 ოქტომბერი 2021 22:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
ციტატა: Buk777
Me zidans kontes ole darches mirchevnia kide da ori weli velodo mirchevnia tituls es mwvrtnelebi vici verafels ver izamen chemi azri esetia

Zidans tvitonac ar unda dzma,ar gaibams tavs aset xatabalashi
0
№40
ავტორი: Lev
28 ოქტომბერი 2021 01:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1513
ციტატა: Buk777
Me zidans kontes ole darches mirchevnia kide da ori weli velodo mirchevnia tituls es mwvrtnelebi vici verafels ver izamen chemi azri esetia

ორი წელი უნდა ელოდო სოლსკიაერისგან ტიტულს?? ორი კი არა ჯიგარ 20 წელი არ არის ეს აქ არაფრის მომგები ამან უკვე დაამტკიცა ეს 3 წელიწადში. გულით თუ კაი ბიჭია არ ვიცი მაგრამ როგორც მწვრთნელი ქვეშაჯვიაა და ფინალებში დაამტკიცა, კონტეს თუ აწყობს 6 თვე, გაუფორმონ და დააკვირდნენ, თუ ვერ ივარგა ზაფხულამდე გავერკვევით ვინ გვინდა არ არის ეხლა საპანიკო,ნელნელა მივყვებით ზაფხულამდე, ჯერჯეობით ყველა კაი მწვრთნელი დაკავებულია და შენი ნერვები მომცა ბრატ თუ კიდე ორი წელი სოლსკიაერის ყურებას აპირებ და ამის ქვეშაფსიობას. აქ sancho6666 რომაა იმენნა დაალაგა ყველაფერი და დაღეჭა და დაწერა საიტზე ჩოტკად რატომაა გასაშვები ეს მწვრთნელი. კიდე 2-3 წელი ველოდოთო, რას ველოდოთო? სანამ სამწვრთნელო კურსებს დაამთავრებს? 2-3 წელიწადში სოლსკიაერით კაკ რაზ ტ--რაკ--ში ვიქნებით და მაგას ველოდოთ? ფულიანი და ამასთანავე საშუალო დონის გუნდი რო ვიქეცით კიდე 2 -3 წელი ველოდოთ ხელშესახებ შედეგებს? რავი ძმაო თუ ეგრე ფიქრობ მგონია რო რამე ნაც-ქოცობასაც აიტან კიდე 15 წელი და იბერიის გაბრწყინებასაც დაელოდები ღმერთმა გამძლეობა და ნერვები მოგცეს fellow
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Glory Man united!
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top