თბილისი:
მანჩესტერი:
26-10-2021, 18:07
ავტორი: manubro,
ნანახია: 4237,
კომენტარები: 50
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
ფენომენი თუ დაშვებული შეცდომა სულშერისგან?
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
პორტუგალიელი ფეხბურთელი კვლავ მომაკვდინებელ ფინიშერად რჩება, მაგრამ პრესინგისადმი მისი უინტერესობა უარყოფით გავლენას ახდენს გუნდის თამაშზე.

ორ წელზე მეტია სულ უფრო და უფრო მტკიცდება, რომ ოლე გუნარ სულშერს არ აქვს "მანჩესტერ იუნაიტედის" დონის ტაქტიკური დეტალების საკმარისად მაღალი დონის ცოდნა.

თანდათან გაუმჯობესდა მის განკარგულებაში მყოფი მოთამაშეების თამაშის ხარისხი, რაც მეტყველებს გასულ წელს მეოთხე ადგილიდან მეორეზე აწევას, მაგრამ ეს აღმავალი ტრაექტორია ყოველთვის იყო დაბალ დონეზე.

ეს არის სულშერის მდგომარეობის მწარე რეალობა და ჩვენთვის, ვინც ამ საკითხთან დაკავშირებით ჩიხში ვიმყოფებით, დაგვადანაშაულეს რა ნორვეგიელის წინააღმდეგ მოსაზრებების გამოხატვაში. , როდესაც სინამდვილეში ჩვენ ვხედავთ იმას, რომ იგივე პრობლემა კვლავ მეორდება და ისევ იმ სურათს ვხედავთ, რა სურათის ყურებაც ყველას მობეზრებული გვაქვს.

მედიაში მეგობრული ექსპერტებიც კი (ძირითადად ყოფილი "იუნაიტედის" ფეხბურთელები) იწყებენ ფიქრს, არსებობს თუ არა უფრო ღრმა გეგმა , თუ ეს არის მხოლოდ ადამიანთა ვიწრო წრისგან შექმნილი ჯგუფი , რომელნიც ბევრად სუსტები არიან ერთად ვიდრე ცალცალკე, თვალდაბინდულად მოედანზე სირბილი და იმის იმედად ყოფნა, რომ მოხდება სასწაული და ვინმე მომენტს ინდივიდუალურად შეასრულებს.

არგუმენტები, რომ შევაჯამოთ: მას შემდეგ, რაც ანტონიო კონტემ პრემიერ ლიგაში 2017 წელს ტაქტიკური სირთულის ზღვარი აწია, ელიტარული ტაქტიკოსების სერიამ უზრუნველყო "ავტომატიზმი" ანუ ტაკტიკურად ღრმად ჩაშლილი შეტევები, მათ შეძლეს აღნიშნული შეტევების ფეხბურთელების კუნთების მეხსიერებაში ჩადება. მიმდინარედ პრემიერ ლიგის მოსაგებად საჭიროა "პოლიგონზე" 90 ქულაზე მეტის აღება.

ფინანსური უთანასწორობა თანამედროვე ფეხბურთში ნიშნავს იმას, რომ ტოპ გუნდები რეგულარულად ხვდებიან კომპაქტურ თავდაცვით სტილის გუნდებს და შესაბამისად, ეს წვრილად შერჩეული დეტალი იმის შესახებ, თუ სად უნდა იდგეს, გაიქცეს და გაიაროს ამათუ იმ ფეხბურთელმა, საჭიროა იმისთვის, რომ გამოიყვანონ დაცვითი ბლოკადა კომფორტული პოზიციიდან. იურგენ კლოპი, პეპ გვარდიოლა და ტომას ტუხელი ლიგის საუკეთესო ტაქტიკოსები არიან ამ ასპექტში.

ბრენდან როჯერსიც დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელია და ამიტომაც მისი გუნდი დომინირებდა შაბათს "მანჩესტერ იუნაიტედთან". აღნიშნული შესამჩნევი იყო ნახევარდაცვის რგოლში.

დეტალებზე ყურადღების გამახვილება-ხაზებს შორის სივცრის შემცირება, კოლექტიურად ართმევაზე თამაში, გუნდის სინქრონიზაცია-ყოველთვის გამოასწორებს სოლსკიაერის ბუნდოვან სისტემას, რომელიც არ შეიცავს ამ ასპექტებს. თუნდაც ნახევარი ან სრული სეზონის მანძილზე ოლეს გუნდმა მოახერხოს ინდივიდუალიზმის წყალობით ქულების დაგროვება და ჩემპიონობა, სულშერის გუნდში უბრალოდ არ არსებობს ზემოთ ხსენებული მცირე ჩამონათვალი იმისა როგორი უნდა იყოს გამართული გუნდი.

ისინი ვერ მოიგებენ ლიგას ოლეს მეთაურობით. ეს არის ძალიან მარტივი ფაქტი და ის, რაც იუნაიტედის გულშემატკივრებს უნდა აწუხებდეთ არის ის, რომ კრიზისულ მომენტამდე დიდი გამარჯვებების მოპოვების მისი არაჩვეულებრივი უნარი, ფეხბურთელებთან და მედიასთან კარგ ურთიერთობასთან ერთად, როგორც ვხედავთ სულშერი იმაზე კარგია, რომ შეიცვალოს და იმაზე სუსტია რომ გუნდი გამარჯვებისკენ წაიყვანოს!

ამ სეზონამდე "იუნაიტედმა" იცოდა როგორ მოეგო დიდი გუნდებისთვის, რადგან ოლემ გამოიყენა კონტრშეტევის სისტემა, რომლის დროსაც მისი გუნდი უბურთოდ შესანიშნავად მოქმედებდა, რაც მოწინააღმდეგე გუნდისთვის დამღუპველი იყო. ერთი შეხედვით პორტუგალიელის ტრანსფერმა არია თითქოს და დალაგებული გეგმა.

რთული თამაშების სერია - ისინი ითამაშებენ მომდევნო ხუთ თამაშს "დიდი ექვსეულის" დარჩენილ ხუთ გუნდთან - ეს სერია იქნება გადამწყვეტი ოლესთვის, იმ შემთხვევაში თუ სერია წეარმატებული გამოვა ნორვეგიელი სავარაუდოდ დიდი ხნით დარჩება გუნდში.

ყველა ფორვარდიდან, რომლებმაც პრემიერ ლიგის მიმდინარე სეზონში სამი მატჩი ჩაატარა, ფიზ დატვირთვის კუთხით შეფასების კოეფიციენტი პორტუგალიელ სუპერვარსკვლავს ყველაზე დაბალი აქვს, 17 ეს ის ციფრია რომელიც რონალდუს აქვს ცხრილის ბოლო ადგილს იკავებს და ჩამორჩება რომელუ ლუკაკუს , რომელის კოეფიციენტი 43 ის ტოლია. როგორც ხედავთ განსხვავება ძალიან დიდია.

როგორც მოსალოდნელი იყო, რონალდუს უინტერესობა პრესინგის მიმართ ინფექციის მსგავსად გავრცელდა გუნდში. გასაოცარი იყო იმის ყურება, თუ რამდენად ადვილად გადადიოდა "ლესტერი" ცენტრალური მცველიდან ცენტრალურ ნახევარდაცვაში.

რონალდუ არ თამაშობდა პრესინგს და იგი არ ცდილობდა ბურთის ჩაჭრას, რაც იმას ნიშნავს, რომ ოპონენტებს შეუძლიათ წარმოუდგენლად მარტივად განავითარონ შეტევები, თავდამსხმელები პრესინგის დროს ადგენენ პრესინგის ზღვარს , შესაბამისად პრემიერ ლიგაში პრესინგის არ თამაში ფორვარდისგან მომაკვდინებელი შეცდომაა. გუნდების უმეტესობა თამაშობს მკაცრ 4-4-2 ტაქტიკას ბურთის დაკარგვისას, ისე რომ ორი ფორვარდი ეხმარება გარშემორტყმულ ნახევარდაცვას თავიდან აიცილოს პირველი პასის გავლა მათ შორის. მაგრამ არა "წითელი ეშმაკები" რონისთან ერთად.

ის აძლევდა ინსტრუქტაჟს სხვებს როგორ ეთამაშათ პრესინგი, ეს იმას ნიშნავს რომ პრესინგში მონაწილეობდა თითო ან ორი კაცი მაქსიმუმ, ეს კიდევ უფრო ზრდიდა დაცვით ხაზებს შორის სივრცეს და უფრო მარტივს ხდიდა "ლესტერის" შეტევების განვითარებას. ეს ყველაფერი ნორვეგიელის მითითებების გარეშე ხდებოდა, რაც ბევრი ექსპერტის აზრით დაცვის დეკომპრესიას და ლეტალური შედეგის მომტანი ფაქტია.

მცდარია ვარაუდი, რომ ჩამშლელი ნახევარმცველი მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მათ მდგომარეობას. ეს არის სისტემური ხარვეზი, ამ ხარვეზის გამო ნახევარდაცვას უწევს მოედნის საფარის დიდი ნაწილის დაფარვა. ეს ფაქტი აჩვენებს, რომ სულშერს არ შეუძლია იყოს სტრუქტურირებული ტაქტიკოსი მწვრთნელი და ახლა რონალდუ სიზარმაცით ლიდერობს გუნდს.

"იუნაიტედი" კიდევ ერთხელ გახდება, ბურთზე ზეწოლის განხორციელების და კოლექტიური მიზნის გარეშე მოთამაშე გუნდი .


წყარო: goal.com
სტატიები
50 კომენტარი
№11
ავტორი: ikeoni
26 ოქტომბერი 2021 22:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11428
კაცმა მარტო მოიგო ყველა თამაში სადაც ითამაშა და რავი აბა ლოგიკა სადაა ვერ ვხდები
0
№12
ავტორი: Lalana
26 ოქტომბერი 2021 22:33
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
მართალია,ლივერპული რომ სახლში მიგძუყნის და სასაცილოდ აგიგდებენ, ასე გაპამპულავებენ პირდაპირ პროპორციულად,რა თქმა უნდა,რონის ბრალია.ალბათ წინა წელს რომ ტოტენჰემმა გვათრია ეგეც რონის ბრალი იყო,ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფში რომ ჩავრჩით ეგეც რონის ბრალი იყო.ჩვენი ტურნირი რომ არის ევროპა ლიგა და მანდაც ფინალში რომ წავაგეთ ეგეც თავისთავად რონის ბრალია.ასევე რონის ბრალია რომ სამი წლის განმავლობაში ერთი მიგდებული თასიც ვერ მოვიპოვეთ.მოურინიო სანამ წავიდოდა 81 ქულიანი სეზონი რომ დავდეთ და მაგ სასტავს ზემოდან 500 მილიონი რომ დაემატა და მაგ ქულამდე ჯერაც რომ ვერ მიგვიღწევია ეგეც რონის ბრალია.კიდევ იმდენ რამეს ჩამოვთვლი რაც რონის ბრალი შეიძლება იყოს რომ ჯობს აქ შევჩერდე.ნეტავ ერთი თვალით შემახედა რონი რომ არა კიდევ რა მიზეზი შეიძლება წამოჭრილიყო?მაგრამ მიზეზებს რა დალევს.ალბათ წამოიჭრებოდა აზრი რომ ჩამშლელია საჭირო და იაი ჩამშლელი რომ მოვა მერე ნახეთ მთელ ევროპას ავაწიოკებთო,მერე მოვიდოდა ჩამშლელი მაგრამ ისევ რომ გაგრძელდებოდა მსგავსი რამ მერე კავანიც მობერდებოდა და თავდამსხმელის პრობლემაზე ვისაუბრებდით და რა დალევს მიზეზებს,მთავარია სურვილი იყოს და მიზეზიც იქნება.არც ერთი თავმოყვარე გუნდის ხელმძღვანელობა საკუთარი გუნდის მოსისხლე მტრისგან გაფარჩაკების შემდეგ ერთი დღეც კი არავინ არავის არ დატოვებდა და მაგიტომაც არის რომ ეს მენტალიტეტი შეიქმნა და დღეს-დღეობით აღარ ვდგავართ მენტალურად არც ბაიერნის,არც ლივერპულს და არც მსგავსი გრანდების გვერდით.ან ფეხბურთელებს უნდათო მისი გაშვებაო,შეიძლება გუნდში უკმაყოფილონი არიან ოლეთი,მაგრამ მისი გაშვება რომ ასე უნდოდეთ,არც ატალანტასთან შემოატრიალებდნენ თამაშს და არც ვილიარეალთან იჯახირებდნენ როგორც ეს მაგ თამაში მოხდა.რა ვიცი,რით გაგახაროთ,ღმერთმა ჯანმრთელობა მოგცეთ ყველას ამათ ხელში.
0
№13
ავტორი: ILoveUtd
26 ოქტომბერი 2021 23:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 316
ხალხო რეებს ბაზრობთ? რონალდოს ტენით იმას რო 5 ჯერ დააჯვა ლივერპულმა ამ გამოცენზურავებულ ოლეგას? სად იყო შარშან რონალდო ვილიარეალმა ზედ რო დაააჯვა? ამ დიდებულ კაცზე რეებს იგონებთ???? ეხლა ევროპა ლიგაზე რო არ ვართ ეგ შეგიძლიათ რონალდოს დააბრალოთ :)) კაცი ცოცხალი ლეგენდაა და აქ გამოდიხართ გენიოსები და მწირი აზროვნებით აფრქვევთ არარეალობებს. კარგით რა მართლა ნუ შემაზიზღეთ აქ შემოსვლა. აგინეთ ამ დედა**** ოლე გუნარ სულშერს მე მაგის სულყველაფერს ცენზურა რო 5 გოლი გაუშვა ლუზერებისგან და კიდე სკამის შენარჩუნება უნდა
0
№14
ავტორი: shotkin
27 ოქტომბერი 2021 01:04
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: makaveli
რონალდოს პირველი მოსვლის დღიდან ვგულშემატივრობ, რაც წავიდა მაგის დაბრუნება მინდოდა მაგრამ რაღაც პონტში ვფიქრობ რო რონალდო რო არ ეყიდათ, ( სუ არ უნდოდა სულშერს პროსტა სხვა გზა არ დაუტოვა ფერგიმ და კამანდამ და თქვა კაია რო მოვიდაო) რატომღაც მგონია რო უკეთესი შედეგები გვექნებოდა, ნუ მიითხავთ რატო ეას აფუჭებსო, შეილება არაფერს აფუჭებს კიარა ბევრსაც აკეთებს მაგრამ გუნდმა გუნდურობა დაკარგა რაღაცნაირად და მაგის მოსვლას დავაბრალო თუ უკვე ოლე ვერ ალაგებს გასახდელში სიტუაციას არ ვიცი და რაც არ ვიცი რა ხდება გასახდელში ვიღაცეებივით ჭორაობას და რაღაც ყვითელი პრესის ინფოებუთ გადაწყვეტილად მტკიცებას ვერ დავიწყებ ნამდვილად ვერაფრის მაგრამ უბრალოდ ეგრე მგონია კრისტი როარ მოეყვანათ ბოლოს ქაოტურად და მართლა ვინც უნდოდა ოლეს (საყრდენი) ეგ მოეყვანათ ვგონებ უკეთეს სიტიაციაში ვიქნებოდით ეხლა !!! რაც შეეხება კონტეს მოყვანას ეგ რო მოიყვანონ ჩემდათავად ვინც იმ სისტემატიურობით უყუროს მანჩეს თამაშებს როგორც ეხლა მის დედას შევე*ი :)) ჯობია სეზონის ბოლომდე დაუცადონ და ვინმე კლასნი მოიყვანონ, თუ გაქაჩავს ამ წნეხს და ამხელა გრანდის მართვას არ ვიცი მარა ტენ ჰააგის ფეხბურთი მომწონს მაგრად, და დამიჯერეთ არანაირი ტაქტიკური სიდიადით არ გამოირჩევა აქ ნაქები ზიდანი, იმიტო რო ჩვენ არ გვყავს პერესი და ის შემადგენლობა რაც იქ ყავდა, და აქ ბევრს კიდე პიჩეტინო უნდოდა და ეგ დაალაგებს ამ სიტუაციას ტიპი გენგამებს და მარსელებს ვერ უგებს იმენა “გალაქტიქო2” ყავს ტიპს :)))) აუუუ კლოოპ შენ მოგიდღან კიდე სუყველაფერი რო მანჩესტერიდან დაგირეკეს უარი თქვი და მაგ ლუზერებში წახვედი !!!

ისე დიდი ტაქტიკოსი არც ფერგი იყო და აგერ არც კლოპია მარა ქარიზმა აქვს სა ფერგის კიდე უზარმაზარი მენეჯერული რავი რა დავარქვა ცოდნა ნიჭი ტალანტი რა ვიცი უმაგრესი მენეჯერი და ადამიანების ფსიქოლოგიიის მცოდნეა, იმიტომაც იყო რო ყოველთვის იდგა თავის სიმაღლეზე და ვერავინ ვერასდროს ვერ ბედავდა იმ წითელი ხაზის გადაკვეთას რასაც ფერგი ავლებდა, ვინც გადაკვეთა წამი არ დააყოვნა ისე მოაშთო გუნდიდან, არც როიკინი დაინდო და მიგეხსენებათ არც ნისტელროი ბექემზე რო აღარაფერი ვთქვათ !!! დაიბადება კიდე ფერგის მსგავსი ვინმე და მოვესწრებით ნეტა ? ისე არსენ ვენგერის დანიშვნაზე რას ფიქრობთ ჩვენთან ?

1-1 ში ვარ მეც შენსავით ზუსტად
0
№15
ავტორი: Manumanu123
27 ოქტომბერი 2021 01:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 145
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

მართლა მაინტერესბეს ძმაო არ ვიცი შენი პოზიცია აქ ხო ერთი დიდი გუნდი ვართ რა ჩვენც და მაგიტო ვწერთ ყველაფერს და ვაანალიზებთ ერთად მთელი ამბები აი შენი კომენტარი წავიკითხე და იმედია გამცემ პასუხს ცუდად არ მიიღებ ჩემ დასმულ კითხვას არანაირი ირონიია არარის ირონია იმიტომ ვახსენე რომ შეიძლება მითხრა მეთადავებიო ამდენი ჩასვრის მერე როგორ მეკითხებიო აი პროსტა მაინტერესებს რა გინდა რო სულშერი დარჩეს სეზონის ბოლომდე?
0
№16
ავტორი: sancho6666
27 ოქტომბერი 2021 02:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
რონაკდოს ბრალია აბა რა მაგ ნაბიზარს ვიკიარეაკთან რო არ გაეტანა ბოლო წამებზე და ატალანტასთან ეხა ხო ვიქნებოდით ევროპა ლიგაზე ეგ ცენზურა ეგა პრემიერ ლიგაში რიარგაეტანა ეხა ხო ვიქნებოდით არსენალის ქვემოთ ცხრილში ....

ანუ რატო ვერხედავთ ვერვიგებ ტოისწ რატო არხედავთ წინაწელს პენლებით გავძვერით 20 პენალო დაგვუდეს ხელზე და ეხა აღარ დებენ წესები შეცვალეს წინა წელს ბრაიტონმა არგვათრია ?? გაგახსენოთ ბრუნოს კომენტარი 5 ძელი არაფერია მთავარი 3 ქულააო ? ბოლო წამებზე კუთხურიდან რო ხელზე მოხვდა და ეგრე ავიღეთ სამი ქულა არგახსოვთ? მაგის მერე ვესტ ჰემმა არგვათრია ერთი ერთზე რო მაზეს ცარიელ კარებში 3 ჯერ მიმებით რო იყო სავსე ფბ და რომოვიგეთ მერე რო ამბობდნენ კლასით მოვიგეთ ვესტჰემმა ვერგამოიყენა მომენტებიო ?? იგივე წინა წელს ბარნლიმ არგვათრია ? ბოლო წამებზე რო კავანიმ რიკოშეტით შეაგდო ? ეგ 9 ქულა სუსტ გუნდებთან რაც მსაჯმა და იღბალმა მოგვცა მოიცა გავაგრძელებ ეხავე ლივერპულთან 0 ით 0 ზე რაგვიქნეს გვეკუთვნოდა ? ან ჩელსისთან 0 ით 0 ზე კარში როარდაგვირტყავს გვეკუთვნოდა ვინც უყურებთ ფეხბურთს წინა წელს ოთხეული ვაფშე არგვეკუთვნოდა ლივერპულის ჩავარდნა და ლამპარდის ჩელსი თორე ჩემ ფეხებს შევიდოდა ოლე ოთხეულში ესაა რეალობაა და ვინც უყურებდა თამაშებს ყვეკა დამეთანხმება ყვეკაზე იღბლიანი გუნდი ვიყავით ყვეკაზე მეტი პენალით და გაგვიმართლა რო კონკირენტებს ჩაუვარდათ სეზონები იქ კოვიდი იქ ტრავმები ზოგმა ტრენერი შეიცვალა და ასე შემდეგ და აქ ვინმე ფიქრობს რო ოლეს ოთხეული ეკუთვნოდა წინა წელს არგამაგიჟოთ პროსტა დაფიქრდით რას ამბობთ ....ნუ ეხა ბაშაქშაჰირზე და ვილიარეალზე და ტოტენჰემთან 6 ით ერთზე არაფერს ვამბობ

ეხა რაცხდება წელს სტატიაში დაწერეს რონალდო არდარბისო და არც ლუკაკუ დარბის უბრალოდ ჩელსი მაინც პირველზეა აი გაიაზრეთ რას ვწერ აბა რატოა ჩელსი პირველზე ? ლუკაკიც ხო არდარბის ? თან ლუკაკუში გადაიხადეს 110 მილიონი და არც გოლებს ყრის იმდენს რამდენსაც რონალდო მარა მაინც პირვეკზე არიან გიჟია ეტყობა ტუხელი რო აყენებს ძირითადში თორე ვერდასვავდა სკამზე ხო ? ჯერ არდაუსვია ჰავერცი ვერნერი და სხვები ლუკაკის როგორ გაუბედავდა ... ყვეკა ტრენერისთვის ოცნებაა რონალდო კაცი რომელსაც არაფრიდან შეუძლია გაიტაბის და ყველა გუნდისთვის კოშნარია მასთან თამაში ეხა როგორ გგონია კლოპი რასეტყიდა მცვეკებს რონალდოზე და რას ეტყოდა რაშფორდზე რამხეკა რესურს დახარჯავდნენ მის განეიტრალებაში ამას რატო არხედავთ ? მარა არა აქ ოლეა გენიოსი ეხა აქ საუბარი მიდის იმაზე რო ლივერპულთან როგორ წავაგეთ 5 ით 0 იო ანუ რამე განსაკუთრებული მოხდა ? იგივე გვიქნეს რაც ლესტერმა ასტონ ვილამ ვილიარელმა იანგბოიზმა ვესტჰემმა უბრალოდ აქ საშემსრულებლო კლასი მეტია თორე ვილიარელს არშეეძლო 5 გოლოს გატანა გეკითხებით რაგიკვირთ ? ანუ ესეთი არარეალური ლოგიკა და სიბრმავე რავი აი წინა წელს მანჩესტერმა ითამაშა 50 მატჩი და ამ 50 იდან 30 მოიგო ამ 30 მატჩიდან 10 ს ვერდამისახელებთ სადაც მეტოქე დავჩაგრეთ რასაცქვია დაჩაგვრა იცი რა არის ? ?? აი ჩელსი სიტი ლივერპული რასაც აკეთებს კარში რო არ არტყმევინებს გუნდებს ... დაჩაგვრაა რაც ჩელსიმ უქნა ატლეტიკოს და რეალს რაც ლოვერპულმა გვიქნა ჩვენ მეორე ტაიმში კარში რო არ დაგვირტყავს და 20 წუთი ბურთიც რო არ გვქონია აი ეგეთ 10 მატჩს დამისახელებთ წინა სეზონში 50 მატჩიდან ? ვეერა ვეერა და ვეერა არყოფილა მსგავსი რამ და როგორ დამისახელებთ აი წელს 15 თამაშზე მეტი ხო ვითამაშეთ?? აი ლგოკურად გეკითხებით ყველას 15 მატჩზე მეტი ხო ვითამაშეთ წელს ? ვეთამაშეთ ძლიერი გუნდევიდან მარტო ლივერპულს ხო ? ეხა ლესტერიო ართქვათ ... ანუ მარტო ლივერპულს ამ 16 თუ 17 თამაშიდან ლიდსი და ნიუკასლის გარდა მითხარით თამაში სადაც მეტოქე დავჩაგრეთ გელოდებით ვერმეტყვით ფრჩხილებს იკვნიტავდით ყველა ამ მატჩებს დროს ვიღაც ჭ კლასის გუნდებთან ესაა რეალობააა ეეეს ... და აქ რონალდოს ბრალიაო ხო აი უეჭველი მაგის ბრალია ტიხელსაც ყავს ლუკაკუ მარა ისიბი დედას დედაში აწიოკებენ და ჩვენ ... ანუ ლოგიკა ხო უნდა გვქონდეს ქამბექები კაი არააა დამიჯერეთ ქამბექი არის დიდწილად გამართლება თუ ტაქტიკაშია საქმე ქამბექამდე არუნდა მიხვიდე ესაა ფეხბურთი ეს მარა აქ ხალხი ამას ვერხედავს ვერაა ...

ციტატა: Lalana
მართალია,ლივერპული რომ სახლში მიგძუყნის და სასაცილოდ აგიგდებენ, ასე გაპამპულავებენ პირდაპირ პროპორციულად,რა თქმა უნდა,რონის ბრალია.ალბათ წინა წელს რომ ტოტენჰემმა გვათრია ეგეც რონის ბრალი იყო,ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფში რომ ჩავრჩით ეგეც რონის ბრალი იყო.ჩვენი ტურნირი რომ არის ევროპა ლიგა და მანდაც ფინალში რომ წავაგეთ ეგეც თავისთავად რონის ბრალია.ასევე რონის ბრალია რომ სამი წლის განმავლობაში ერთი მიგდებული თასიც ვერ მოვიპოვეთ.მოურინიო სანამ წავიდოდა 81 ქულიანი სეზონი რომ დავდეთ და მაგ სასტავს ზემოდან 500 მილიონი რომ დაემატა და მაგ ქულამდე ჯერაც რომ ვერ მიგვიღწევია ეგეც რონის ბრალია.კიდევ იმდენ რამეს ჩამოვთვლი რაც რონის ბრალი შეიძლება იყოს რომ ჯობს აქ შევჩერდე.ნეტავ ერთი თვალით შემახედა რონი რომ არა კიდევ რა მიზეზი შეიძლება წამოჭრილიყო?მაგრამ მიზეზებს რა დალევს.ალბათ წამოიჭრებოდა აზრი რომ ჩამშლელია საჭირო და იაი ჩამშლელი რომ მოვა მერე ნახეთ მთელ ევროპას ავაწიოკებთო,მერე მოვიდოდა ჩამშლელი მაგრამ ისევ რომ გაგრძელდებოდა მსგავსი რამ მერე კავანიც მობერდებოდა და თავდამსხმელის პრობლემაზე ვისაუბრებდით და რა დალევს მიზეზებს,მთავარია სურვილი იყოს და მიზეზიც იქნება.არც ერთი თავმოყვარე გუნდის ხელმძღვანელობა საკუთარი გუნდის მოსისხლე მტრისგან გაფარჩაკების შემდეგ ერთი დღეც კი არავინ არავის არ დატოვებდა და მაგიტომაც არის რომ ეს მენტალიტეტი შეიქმნა და დღეს-დღეობით აღარ ვდგავართ მენტალურად არც ბაიერნის,არც ლივერპულს და არც მსგავსი გრანდების გვერდით.ან ფეხბურთელებს უნდათო მისი გაშვებაო,შეიძლება გუნდში უკმაყოფილონი არიან ოლეთი,მაგრამ მისი გაშვება რომ ასე უნდოდეთ,არც ატალანტასთან შემოატრიალებდნენ თამაშს და არც ვილიარეალთან იჯახირებდნენ როგორც ეს მაგ თამაში მოხდა.რა ვიცი,რით გაგახაროთ,ღმერთმა ჯანმრთელობა მოგცეთ ყველას ამათ ხელში.

თან მოირინიომ ჯერ რაგუნდებთან დადო შედეგი ყველას პიკი ქონდა რამის და ჩავარდნა არცერთს და მერე რარესუსრსით და რატრავმებით და ოლემ პლუს 500 მილიონით იღბალით პენლებით და მეტიქე გუნდების ჩავარდნით ვერცგაიმეირა ეგ შედეგი
0
№17
ავტორი: Malboro463
27 ოქტომბერი 2021 02:22
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: sancho6666
ანუ რატო ვერხედავთ ვერვიგებ ტოისწ რატო არხედავთ წინაწელს პენლებით გავძვერით 20 პენალო დაგვუდეს ხელზე და ეხა აღარ დებენ წესები შეცვალეს წინა წელს ბრაიტონმა

მართალი ხარ ყველაფერში მარა აზრი არ აქ წერას მაინც მათ რაც აწყობთ ის ახსოვთ
0
№18
ავტორი: sancho6666
27 ოქტომბერი 2021 03:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
ციტატა: Malboro463
ციტატა: sancho6666
ანუ რატო ვერხედავთ ვერვიგებ ტოისწ რატო არხედავთ წინაწელს პენლებით გავძვერით 20 პენალო დაგვუდეს ხელზე და ეხა აღარ დებენ წესები შეცვალეს წინა წელს ბრაიტონმა

მართალი ხარ ყველაფერში მარა აზრი არ აქ წერას მაინც მათ რაც აწყობთ ის ახსოვთ

ხოდა ეგ მაგრა ტეხაავს ამათ წინა წლის მანჩესტერი გუნდი გონიათ დაგვადუღებდა ნებიამიერი ოთხეულშიც ვერშევიდოდით იღბალი პენლები და კონკურენტთა ჩავარდნა რო არა ანუ თამაშებს არუყურებენ ტიპები მარტო მანჩესტერს უყურებენ ჩელსის 3 გოლი აქვს გაშვებული და ისე თამაშობენ 1 ით ნოლზე რო უკვე ყვეკამ იცის რო მოიგებენ ანალპგიურად ლივერპული სიტი სადაც დაიჭერენ სუსტ გუნდებს იქვე უ****ვენ პატრონს და ამათ იიიი ქამბექიიი დავდეეთ 94 წუთზე შემთხვევითი რიკოშეტით გოლი გავიდააა ბრააავო ოლეეეე ბრავოოო აი ტაქტიკა რასნიშნაავს ოლემ უთხრა ფეხბურთელებს 94 წუთზწ მცვეკს მოარტყი მერე მეკარეს შეეშლება და გოლო გავაო გენიოსიაა ოლეეე იქ დეხეა სამმაგ სეივს გააკეთეეებს და მოვიგეებთ და აეეე ფერგი თაიმი რა ფერგი თაიმი ჭაობშია გუნდი ამ წელს ოთხეული სანატრელია ცხოვრებაზე დავენძლავები ვისაც უნდა აი ვისააც უნდა რო ეს გუნდი მეოთხე ადგილზე წინ ვერგავა ამ ლიგაში მეოთხეზეც იმიტო რო ტოტწნჰემი ვულვზად აქციეს ჩვეულებრივად ლესტერი ვიცით რაცაა და არსენალი ჩვენნაირ დღეშია აი მომავალ წელს მეოთხეც სანატრელი იქნება ... და აქ ხალხა ჩემპიონობის ეჯერა მოვა აგერ სიტი ჩელსისთან თამაში და ლივერპულმა რაც გვიქნა არანაკლებს გვიზავენ რისი იმედი გაქვთ ვისი ოლესი ?? უყურებთ ვაფშე თამაშწბს უნამუსო ვიყო სიტისთან და ჩელსისთან საოცრაად უნდა გავიმართლოს რო მოვიგოოთ აი საოცრაად ყვეკაფერი უნდა მაზონ და ჩვენ ის ერთი მომენტი გამოვიყენოთ რაც გვექნება ესაა რეალობაა ოლეს მანჩესტერი არის საშუალო დონის გუნდი დაჟე მაგ იღბალითაც შეილება მოვიგოთ ერთი თამაში როგორც ბარნლი უგებს სიტის მარა 38 ტურში შააანსი არაა პროსტა თეორიული შანსიც არაა
0
№19
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 05:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
Ronaldos bralia wagebebi romelmabtqva martla ramdeni wlisebi xart bodishis moxtit aq rasac weren xom unda gamovitanot azri sworat me magalitat wavikitxe da mec gaveci pasuxi, mec vechvob ronaldus mosvlam xom ar aria fexburtelebitqo imitom rom didi varskvlavia da es siri fecburtelebi zogierti xom ar ariatqo

Romelma daabrala ronaldus wageba sad waikitxet ronaldus mosvlis bralia tamashebis wagebao an liverpultan xutit noli wagebao waikoyxavt komentars da atrialebt ushnaarsot.da dascinit ertmanets umisamartot ar sheidzleba megobrebo ese warmatebebi
0
№20
ავტორი: sancho6666
27 ოქტომბერი 2021 05:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
ციტატა: Buk777
Ronaldos bralia wagebebi romelmabtqva martla ramdeni wlisebi xart bodishis moxtit aq rasac weren xom unda gamovitanot azri sworat me magalitat wavikitxe da mec gaveci pasuxi, mec vechvob ronaldus mosvlam xom ar aria fexburtelebitqo imitom rom didi varskvlavia da es siri fecburtelebi zogierti xom ar ariatqo

Romelma daabrala ronaldus wageba sad waikitxet ronaldus mosvlis bralia tamashebis wagebao an liverpultan xutit noli wagebao waikoyxavt komentars da atrialebt ushnaarsot.da dascinit ertmanets umisamartot ar sheidzleba megobrebo ese warmatebebi

მას შემდეგ რაც რონალდო მოვიდა პრესინგ ართამაშობს არდარბის შესაბამისად ნახევარდაცვას უჭირს და მეტოქე გუნდს უკეთ ამოაქვს ბურთიო და შესაბამისად მანჩესტერი ცენზურაირად თამაშობს და შესაბამისად ვაგებთ ესაა ლოგიკაა ამ ყველაფრის ეხა მითხარი რაწერია აბა ? პომპეიში ერთი ტიპი იყო ვინც ამბობდა ვულკანი ამოიფრქვევაო და შენ რო თქვა ეხა ვულკანის ამოფრქვევას ამბობდა ქალაქის დედის*****ას კი არაო მიზეზშედეგობრივი კავშირია სტატია იმაზე რო რონალდომ გუნდი არაა და გუნდის არევა იწვევს შედეგს ანუ გამოდის რო რონალდოს მოსვლით გუნდი აგეებს ეხა ეს რო ელემენტარულია რავი რაგითხრა

მოოცა აბა შენ რასფიქრობ არა გუნდი კი არია რონალდომ მარა წაგებები არეული გუნდის ბრალი არაა ?

შენიც მესმის რა ლოგიკითაც წერ ანუ ორესინგზე ართამაშს არგუკისხმობ რაც სტატიაში წერია და სიარულს მოედანზე შენ ამბობ რო პროსტა ავტორიტეტი ტიპი როა ბუნებრუვია გუნდი ვერდალაგდა აქ რონალდო არაფერ შუაშია უბრალოდ უნდა დალაგდეს გუნდი მაგას ამბობ შენ მარა სტატიაში წერია არდარბის არ აორესინგებს და შესაბამისად სივრცეებს მეტოქე იყენებს და ვაგებთო ლესტერი მაგაკითია თან მოყვანილი
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top