თბილისი:
მანჩესტერი:
26-10-2021, 18:07
ავტორი: manubro,
ნანახია: 4238,
კომენტარები: 50
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
ფენომენი თუ დაშვებული შეცდომა სულშერისგან?
სულშერის ტაქტიკის ანალიზი რონალდოსთან ერთად
პორტუგალიელი ფეხბურთელი კვლავ მომაკვდინებელ ფინიშერად რჩება, მაგრამ პრესინგისადმი მისი უინტერესობა უარყოფით გავლენას ახდენს გუნდის თამაშზე.

ორ წელზე მეტია სულ უფრო და უფრო მტკიცდება, რომ ოლე გუნარ სულშერს არ აქვს "მანჩესტერ იუნაიტედის" დონის ტაქტიკური დეტალების საკმარისად მაღალი დონის ცოდნა.

თანდათან გაუმჯობესდა მის განკარგულებაში მყოფი მოთამაშეების თამაშის ხარისხი, რაც მეტყველებს გასულ წელს მეოთხე ადგილიდან მეორეზე აწევას, მაგრამ ეს აღმავალი ტრაექტორია ყოველთვის იყო დაბალ დონეზე.

ეს არის სულშერის მდგომარეობის მწარე რეალობა და ჩვენთვის, ვინც ამ საკითხთან დაკავშირებით ჩიხში ვიმყოფებით, დაგვადანაშაულეს რა ნორვეგიელის წინააღმდეგ მოსაზრებების გამოხატვაში. , როდესაც სინამდვილეში ჩვენ ვხედავთ იმას, რომ იგივე პრობლემა კვლავ მეორდება და ისევ იმ სურათს ვხედავთ, რა სურათის ყურებაც ყველას მობეზრებული გვაქვს.

მედიაში მეგობრული ექსპერტებიც კი (ძირითადად ყოფილი "იუნაიტედის" ფეხბურთელები) იწყებენ ფიქრს, არსებობს თუ არა უფრო ღრმა გეგმა , თუ ეს არის მხოლოდ ადამიანთა ვიწრო წრისგან შექმნილი ჯგუფი , რომელნიც ბევრად სუსტები არიან ერთად ვიდრე ცალცალკე, თვალდაბინდულად მოედანზე სირბილი და იმის იმედად ყოფნა, რომ მოხდება სასწაული და ვინმე მომენტს ინდივიდუალურად შეასრულებს.

არგუმენტები, რომ შევაჯამოთ: მას შემდეგ, რაც ანტონიო კონტემ პრემიერ ლიგაში 2017 წელს ტაქტიკური სირთულის ზღვარი აწია, ელიტარული ტაქტიკოსების სერიამ უზრუნველყო "ავტომატიზმი" ანუ ტაკტიკურად ღრმად ჩაშლილი შეტევები, მათ შეძლეს აღნიშნული შეტევების ფეხბურთელების კუნთების მეხსიერებაში ჩადება. მიმდინარედ პრემიერ ლიგის მოსაგებად საჭიროა "პოლიგონზე" 90 ქულაზე მეტის აღება.

ფინანსური უთანასწორობა თანამედროვე ფეხბურთში ნიშნავს იმას, რომ ტოპ გუნდები რეგულარულად ხვდებიან კომპაქტურ თავდაცვით სტილის გუნდებს და შესაბამისად, ეს წვრილად შერჩეული დეტალი იმის შესახებ, თუ სად უნდა იდგეს, გაიქცეს და გაიაროს ამათუ იმ ფეხბურთელმა, საჭიროა იმისთვის, რომ გამოიყვანონ დაცვითი ბლოკადა კომფორტული პოზიციიდან. იურგენ კლოპი, პეპ გვარდიოლა და ტომას ტუხელი ლიგის საუკეთესო ტაქტიკოსები არიან ამ ასპექტში.

ბრენდან როჯერსიც დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელია და ამიტომაც მისი გუნდი დომინირებდა შაბათს "მანჩესტერ იუნაიტედთან". აღნიშნული შესამჩნევი იყო ნახევარდაცვის რგოლში.

დეტალებზე ყურადღების გამახვილება-ხაზებს შორის სივცრის შემცირება, კოლექტიურად ართმევაზე თამაში, გუნდის სინქრონიზაცია-ყოველთვის გამოასწორებს სოლსკიაერის ბუნდოვან სისტემას, რომელიც არ შეიცავს ამ ასპექტებს. თუნდაც ნახევარი ან სრული სეზონის მანძილზე ოლეს გუნდმა მოახერხოს ინდივიდუალიზმის წყალობით ქულების დაგროვება და ჩემპიონობა, სულშერის გუნდში უბრალოდ არ არსებობს ზემოთ ხსენებული მცირე ჩამონათვალი იმისა როგორი უნდა იყოს გამართული გუნდი.

ისინი ვერ მოიგებენ ლიგას ოლეს მეთაურობით. ეს არის ძალიან მარტივი ფაქტი და ის, რაც იუნაიტედის გულშემატკივრებს უნდა აწუხებდეთ არის ის, რომ კრიზისულ მომენტამდე დიდი გამარჯვებების მოპოვების მისი არაჩვეულებრივი უნარი, ფეხბურთელებთან და მედიასთან კარგ ურთიერთობასთან ერთად, როგორც ვხედავთ სულშერი იმაზე კარგია, რომ შეიცვალოს და იმაზე სუსტია რომ გუნდი გამარჯვებისკენ წაიყვანოს!

ამ სეზონამდე "იუნაიტედმა" იცოდა როგორ მოეგო დიდი გუნდებისთვის, რადგან ოლემ გამოიყენა კონტრშეტევის სისტემა, რომლის დროსაც მისი გუნდი უბურთოდ შესანიშნავად მოქმედებდა, რაც მოწინააღმდეგე გუნდისთვის დამღუპველი იყო. ერთი შეხედვით პორტუგალიელის ტრანსფერმა არია თითქოს და დალაგებული გეგმა.

რთული თამაშების სერია - ისინი ითამაშებენ მომდევნო ხუთ თამაშს "დიდი ექვსეულის" დარჩენილ ხუთ გუნდთან - ეს სერია იქნება გადამწყვეტი ოლესთვის, იმ შემთხვევაში თუ სერია წეარმატებული გამოვა ნორვეგიელი სავარაუდოდ დიდი ხნით დარჩება გუნდში.

ყველა ფორვარდიდან, რომლებმაც პრემიერ ლიგის მიმდინარე სეზონში სამი მატჩი ჩაატარა, ფიზ დატვირთვის კუთხით შეფასების კოეფიციენტი პორტუგალიელ სუპერვარსკვლავს ყველაზე დაბალი აქვს, 17 ეს ის ციფრია რომელიც რონალდუს აქვს ცხრილის ბოლო ადგილს იკავებს და ჩამორჩება რომელუ ლუკაკუს , რომელის კოეფიციენტი 43 ის ტოლია. როგორც ხედავთ განსხვავება ძალიან დიდია.

როგორც მოსალოდნელი იყო, რონალდუს უინტერესობა პრესინგის მიმართ ინფექციის მსგავსად გავრცელდა გუნდში. გასაოცარი იყო იმის ყურება, თუ რამდენად ადვილად გადადიოდა "ლესტერი" ცენტრალური მცველიდან ცენტრალურ ნახევარდაცვაში.

რონალდუ არ თამაშობდა პრესინგს და იგი არ ცდილობდა ბურთის ჩაჭრას, რაც იმას ნიშნავს, რომ ოპონენტებს შეუძლიათ წარმოუდგენლად მარტივად განავითარონ შეტევები, თავდამსხმელები პრესინგის დროს ადგენენ პრესინგის ზღვარს , შესაბამისად პრემიერ ლიგაში პრესინგის არ თამაში ფორვარდისგან მომაკვდინებელი შეცდომაა. გუნდების უმეტესობა თამაშობს მკაცრ 4-4-2 ტაქტიკას ბურთის დაკარგვისას, ისე რომ ორი ფორვარდი ეხმარება გარშემორტყმულ ნახევარდაცვას თავიდან აიცილოს პირველი პასის გავლა მათ შორის. მაგრამ არა "წითელი ეშმაკები" რონისთან ერთად.

ის აძლევდა ინსტრუქტაჟს სხვებს როგორ ეთამაშათ პრესინგი, ეს იმას ნიშნავს რომ პრესინგში მონაწილეობდა თითო ან ორი კაცი მაქსიმუმ, ეს კიდევ უფრო ზრდიდა დაცვით ხაზებს შორის სივრცეს და უფრო მარტივს ხდიდა "ლესტერის" შეტევების განვითარებას. ეს ყველაფერი ნორვეგიელის მითითებების გარეშე ხდებოდა, რაც ბევრი ექსპერტის აზრით დაცვის დეკომპრესიას და ლეტალური შედეგის მომტანი ფაქტია.

მცდარია ვარაუდი, რომ ჩამშლელი ნახევარმცველი მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მათ მდგომარეობას. ეს არის სისტემური ხარვეზი, ამ ხარვეზის გამო ნახევარდაცვას უწევს მოედნის საფარის დიდი ნაწილის დაფარვა. ეს ფაქტი აჩვენებს, რომ სულშერს არ შეუძლია იყოს სტრუქტურირებული ტაქტიკოსი მწვრთნელი და ახლა რონალდუ სიზარმაცით ლიდერობს გუნდს.

"იუნაიტედი" კიდევ ერთხელ გახდება, ბურთზე ზეწოლის განხორციელების და კოლექტიური მიზნის გარეშე მოთამაშე გუნდი .


წყარო: goal.com
სტატიები
50 კომენტარი
№21
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 08:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
Ki dzmao torem ronaldu rom aris sauketeso da shemsrulebeli magas rat unda tqma mxolod mieci pasi 99% golia ragat ginda amis sirbili da aman atalantastan irbina magdeni arcerts ar urbenia, eg aris ubedureba rom ver lagdeba da ra chirt es unda arkvion

Pogba an unda gaushvan an gaaformos unda kontrakti an axexion skami magram ver ajenen skamze tamashebis 60% unda itamashos tu tranwa ar aqvs torem klubi jarimdeba ra kontrakti idevs tips azrze xart
0
№22
ავტორი: sancho6666
27 ოქტომბერი 2021 08:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
ციტატა: Buk777
Ki dzmao torem ronaldu rom aris sauketeso da shemsrulebeli magas rat unda tqma mxolod mieci pasi 99% golia ragat ginda amis sirbili da aman atalantastan irbina magdeni arcerts ar urbenia, eg aris ubedureba rom ver lagdeba da ra chirt es unda arkvion

Pogba an unda gaushvan an gaaformos unda kontrakti an axexion skami magram ver ajenen skamze tamashebis 60% unda itamashos tu tranwa ar aqvs torem klubi jarimdeba ra kontrakti idevs tips azrze xart

ხოო ანუ ეგ კიი გეთანხმები პროსტა სტატიაში რაცწერია არდარბის და მაგიტო ზონები რჩება და ვაგებთო რავი ეგრე აგერ აღმოჩნდა რო ლუკაკუც არდარბის მარა ჩელსი იგებს ანუ რონალდონრო გყავს ლივერპულთანაც როგორ შეაგდო ტიპმა თავისით რავი
... და რაშფორდი რო გყავს კონკირენტად ანუ ეხა რაგანოდის რონალდო სკამზე დავსვათ და რაშფორდი აათამაშებს გუნდს რავი პროსტა ...

და პოგბაზე გეთანხმები მაგან არია ყვეკაფერი ვაფშე ჯერ მოურინიოსთან ეხა ოლესთან ეგ და თავუსი აგენტი ორივე მოსაშორებელია უფასოდ უნდა გააგდონ თან
0
№23
ავტორი: manubro
27 ოქტომბერი 2021 09:08
  • სიახლეები: 34
  • კომენტარები: 471
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?



სტატიის ავტორი სადღაც ინგლისსშია მეგობარო, მე უბრალოდ ვთარგმნე ::)

არავინ არაფერს არ ტენის რონალდოს , თუ კარგად წაიკითხავთ წერია სტატიაში შემდეგი რამ, რონალდო ისეთია როგორიც არის, უბრალოდ სულშერმა არ იცის სწორად შეავსოს ნახევარდაცვის ღრიჭო, რომელიც რონალდოს ეფექტით რჩება.

ხანდახან მგონია რომ ვინც დაწერეთ რონალდოს აბრალებენო, უბრალოდ არ წაგიკითხავთ რაც გადავთარგმნე.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ვინ ვართ ჩვენ?! - დედის მტ***ელები!!!
№24
ავტორი: manubro
27 ოქტომბერი 2021 09:53
  • სიახლეები: 34
  • კომენტარები: 471
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Manumanu123
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

მართლა მაინტერესბეს ძმაო არ ვიცი შენი პოზიცია აქ ხო ერთი დიდი გუნდი ვართ რა ჩვენც და მაგიტო ვწერთ ყველაფერს და ვაანალიზებთ ერთად მთელი ამბები აი შენი კომენტარი წავიკითხე და იმედია გამცემ პასუხს ცუდად არ მიიღებ ჩემ დასმულ კითხვას არანაირი ირონიია არარის ირონია იმიტომ ვახსენე რომ შეიძლება მითხრა მეთადავებიო ამდენი ჩასვრის მერე როგორ მეკითხებიო აი პროსტა მაინტერესებს რა გინდა რო სულშერი დარჩეს სეზონის ბოლომდე?


არა ძმა. არანაირად სულშერს გაექცა ყველანაირი სადავე და ამიტომ ვსჯელობ თუ რატომ მოხდა ასე. რაც შეეხება მის გაშვებას. ის ვინც იწერება მას ისევ სულშერი მიღჩევნია სეზონის ბოლომდე და მერე გამოჩნდება ვინმე კაი ვარიანტი. ვინც იწერება ერთადე
რთი მისაღები ზიდანია. აი ჩესნად მიპასუხე შენ როგორც მანჩესტერ იუნაიტედის გულშემატკივარს გინდ აისეთი მანჩესტერი ნახო რასაც კონტე ან მოურინიო ათამაშებს.? მე არა.

აი თუ ვინმე კაი შემტევი სტილის და ტაქტიკის ტრენერი გააძრეს ხვალვე უნდა გაუშვან სამწუხაროდ. ამის შესახებ დავწერე კიდეც მადლობა ყვრლაფრისთვის მაგრამ მე აღარ მჯერა რომ ამას გამოასწორებს

ციტატა: manubro
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?



სტატიის ავტორი სადღაც ინგლისსშია მეგობარო, მე უბრალოდ ვთარგმნე ::)

არავინ არაფერს არ ტენის რონალდოს , თუ კარგად წაიკითხავთ წერია სტატიაში შემდეგი რამ, რონალდო ისეთია როგორიც არის, უბრალოდ სულშერმა არ იცის სწორად შეავსოს ნახევარდაცვის ღრიჭო, რომელიც რონალდოს ეფექტით რჩება.

ხანდახან მგონია რომ ვინც დაწერეთ რონალდოს აბრალებენო, უბრალოდ არ წაგიკითხავთ რაც გადავთარგმნე.

სხვა რამ ვიკითხე ძმა. რონალდო მესმის მაგრამ სხვა კითხვები მქონდა. კაი არაუშავრს სულშერი აქ დამთავრებულია დავიკიდოთ



ჭ კლასის მწვრთნელი ნამდვილად არ არის, უბრალოდ არაპროგრესირებადი მწვრთნელია ჩემი აზრით, და თავიდან რა ფილოსოფიაც ჰქონდა, ამას ვეღარ ვხედავ სამწუხაროდ. არც ისეთი ანთებული თვალები არ აქვს,

გადაღლილია წნეხს ვერ უძლებს ჩემი აზრით. ჩემზე მაგრა არავის გახარებია ამ კაცის დანიშვნა დამიჯერე :)
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ვინ ვართ ჩვენ?! - დედის მტ***ელები!!!
№25
ავტორი: Manumanu123
27 ოქტომბერი 2021 10:42
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 145
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Manumanu123
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?

მართლა მაინტერესბეს ძმაო არ ვიცი შენი პოზიცია აქ ხო ერთი დიდი გუნდი ვართ რა ჩვენც და მაგიტო ვწერთ ყველაფერს და ვაანალიზებთ ერთად მთელი ამბები აი შენი კომენტარი წავიკითხე და იმედია გამცემ პასუხს ცუდად არ მიიღებ ჩემ დასმულ კითხვას არანაირი ირონიია არარის ირონია იმიტომ ვახსენე რომ შეიძლება მითხრა მეთადავებიო ამდენი ჩასვრის მერე როგორ მეკითხებიო აი პროსტა მაინტერესებს რა გინდა რო სულშერი დარჩეს სეზონის ბოლომდე?


არა ძმა. არანაირად სულშერს გაექცა ყველანაირი სადავე და ამიტომ ვსჯელობ თუ რატომ მოხდა ასე. რაც შეეხება მის გაშვებას. ის ვინც იწერება მას ისევ სულშერი მიღჩევნია სეზონის ბოლომდე და მერე გამოჩნდება ვინმე კაი ვარიანტი. ვინც იწერება ერთადე
რთი მისაღები ზიდანია. აი ჩესნად მიპასუხე შენ როგორც მანჩესტერ იუნაიტედის გულშემატკივარს გინდ აისეთი მანჩესტერი ნახო რასაც კონტე ან მოურინიო ათამაშებს.? მე არა.

აი თუ ვინმე კაი შემტევი სტილის და ტაქტიკის ტრენერი გააძრეს ხვალვე უნდა გაუშვან სამწუხაროდ. ამის შესახებ დავწერე კიდეც მადლობა ყვრლაფრისთვის მაგრამ მე აღარ მჯერა რომ ამას გამოასწორებს

ციტატა: manubro
ციტატა: The red devi11
სტატიის ავტორს მინდა მივმართო. არავის და არაფერს არ ვამართლებ. უბრალოდ შეგიძლია მითხრა მოახერხა ტრენერმა რომელსაც არანაირი ტაქტიკური განათლება და გეგმა არ აქვს რომ სეზონში 15 ქამბექი დაედო მაშინ რპდესაც აგწბდა. და ეს ყველაფერი მეოორე ტაიმში. მე ამ ფრაზაზე გავიზარდე მეორე ტაიმს მწვრთნელები იგებენო. და კიდევ თუ შეიძლება მიპასუხო როგორ მოახერხა ტრენერმა რომელსაც ტაქტიკური განათლება არ გააჩნია გასვლაზე წაუგებელი სერიის რეკორდი დაემყარებინა.
და მესამეც როგორ მოახერხა ტაქტიკურად გაუნათლებელმა ტრენერმა მოურუნუოს გუნდიდან მიეყვანა იმ გუნდამდე რაც ამ სეზონამდე იყო.
იმაში გეთანხმებით რომ კლოპამდე ტუხელამდე საკმაოდ ბევრი უკლოა. იმედია სათანადო არგუმენტირებული პასუხები გექნებათ ჩემს კითხვებზეც

და კიდევ ერთი არის თუ არა შანსი იმოს რომ რაც ხდება ჩვენს გუნდში იყოს რონალდუს ეფექტი? და თუ არ არის ამის შანსი რატომ?



სტატიის ავტორი სადღაც ინგლისსშია მეგობარო, მე უბრალოდ ვთარგმნე ::)

არავინ არაფერს არ ტენის რონალდოს , თუ კარგად წაიკითხავთ წერია სტატიაში შემდეგი რამ, რონალდო ისეთია როგორიც არის, უბრალოდ სულშერმა არ იცის სწორად შეავსოს ნახევარდაცვის ღრიჭო, რომელიც რონალდოს ეფექტით რჩება.

ხანდახან მგონია რომ ვინც დაწერეთ რონალდოს აბრალებენო, უბრალოდ არ წაგიკითხავთ რაც გადავთარგმნე.

სხვა რამ ვიკითხე ძმა. რონალდო მესმის მაგრამ სხვა კითხვები მქონდა. კაი არაუშავრს სულშერი აქ დამთავრებულია დავიკიდოთ

გეთქნხმები ძმაო არ მინდა არც კონტე და არც ეგეთი სტილის მწვრთნელი ან ზიდანი ტენ ჰააგი მაგრამ რა არის იციიი ორი ვარიანტი ჩნდება თუ ზიდანმა არაო ან სულშერის დარჩენა და ლიგის გარეშე სეზონის დამთავრება იქნება რაშიც დამარწმუნა ამ ჩმორმა ან მეორეა კონტეს დაცვითი ფეხბურთი და ბევრად კარგი სტატისტიკა თან უფრო დალაგებული გუნდი მე პირადად ამ კაცის გაგდება ძალიან მინდა
0
№26
ავტორი: sancho6666
27 ოქტომბერი 2021 10:54
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
ეხავე უნდა გავუშვათ ოთხეულში როვერშევიდეს მაგის შანსიცაა ჯერ ერთი მერე მეორე ლიგაზე გამოცდილ ტრენერს მოგება შეუძლია ამ გუნდით იგივე კონტესაც შეუძლია ლიგის მოგება 6 თვიანი გაუფორმონ რაპრობლემაა სულშერი ლიგას კი არა ოთხეულში რო ვერშევიდეს მაგის შანსია ცხრილს ჩახედეთ სადვართ და წინ რათამაშები გვაქვს მაგასაც ჩახედეთ

1.სიტი
2.ჩელსი
3.არსენალი

ამ სამ თამასში მე პირადად 3 ქულას ველოდები მაქსიმუმ ჰაჰა 4 ს

იქ ტოტენჰემია კიდევ ნუ ეგენი არარიან ხოდზე დამოვუგებთ მარა დანარჩენის რაგითხრათ ეგეც დაკარგული 5 ქულა კიდევ და სხვაობა უკვე 8 ქულაა პლუს ამას სუკშერის არასტაბილურობას თუ გავითვალისწინებთ ბოქსინგ დეიზე ოთხეულში ვიქნებით? ეხავე უნდა გავუშვათ და თუნდაც კონტწ იყოს ოღონდ 6 თვით რავი ლიგაზე მინდა რო შორს წავიდეთ მომენატრა ნახევარფინალები და ფინალები ამ კუტუს ხელში მაქს მეოთხედ ფინალში გავუდეთ ეგეც მეტოქეს გააჩნია
0
№27
ავტორი: SANDROGRIGA
27 ოქტომბერი 2021 11:43
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
რონალდოზე ხელის გაშვერა არ იქნება სწორი, გუნდია საერთოდ მოშლილი
0
№28
ავტორი: united samudamod
27 ოქტომბერი 2021 12:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 72
ბაბუ მოვიდეს რა მაგანაც რა გაატრაკა მაინც ყველა მაჩს ესცრება და ბარემ მოვიდეს და გვიშველოს
0
№29
ავტორი: Roberto
27 ოქტომბერი 2021 13:22
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
კონტე რას ბაზრობს გაიგეთ?ჩემს მოსვლის შემთხვევაშიო 3 წელი დასჭირდებაო ეს გუნდი რო დავალაგო შედეგამდე მივიყვანოო,არადა რაც ოლემ ამ გუნდში სამუშაო გასწია ყველამ უნდა აღიაროს და თქვას რომ ნებისმიერი ნორმალური მწვრთნელისთვის საფუძველ ჩადებული და აწყობილი გუნდია,მეტუ რაღა უნდა დაახვედრო ვინმეს,აწი ამ გუნდს დიდი დრო ნაღდად აღარ სჭირდება
0
№30
ავტორი: Buk777
27 ოქტომბერი 2021 16:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
Kontes xelaxla unda transferebi da sami weli shansio sam welshi 100% darwmunebuli var olec dadebs ligasac da premier ligasac am gundshi ti sheicvleba shulsheri iseti undavmoiyvanon vinc shedegs dadebs egreve da kidev sami welivtu unda elodon axals datovon sjobs es da vuyurot am svarkas sjobs ori iqneba tu sami weli esec mootans shedegs

Exla kontes axarje miliardi da an dadebs shedegs an ara sam welshi arada am gunds kide ra y.. T unda sami weli titulistvis am gunds chirdeba normaluri dalageba da tavad dadeben tituls
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top