თბილისი:
მანჩესტერი:
5-11-2020, 12:53
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1759,
კომენტარები: 28
ოლე მატჩის შემდეგ
ჩემი პასუხისმგებლობაა.
ოლე მატჩის შემდეგ
ცუდი თამაში

ჩვენი თამაშის დონე არ იყო საკმარისად კარგი მეტოქის წინააღმდეგ, რომელიც დარბოდა და მუშაობდა. მათ ტაიმის დაწყებამდე ორი გოლი გაიტანეს - ასე ხდება ევროპულ თამაშებში, როდესაც საკმარისად კარგად არ იცავ თავს. რა თქმა უნდა, ჩვენ ავირჩიეთ შემადგენლობა, რომელსაც ამ მატჩის მოგება შეეძლო. ვიმედოვნებდით, რომ საკმარისი იქნებოდა შანსების სწორად შესაქმნელად, მაგრამ ეს არ გამოგვივიდა. ემოციებს მნიშვნელობა არ აქვს - როცა მარცხდები, დრო აღარ არის გრძნობების დასალაგებლად, შენ უნდა იარო წინ.

ასეთი რამ დაუშვებელია

პირველ შემთხვევაში, კუთხური ჩამოვაწდოეთ და კაცი დავტოვეთ წინ - ეს მიუტევებელია! ასეთ გოლებს არუნდა ვუშვებდეთ- მიუღებელი იყო ასეთი მარტივი გოლის გაშვება. ჩვეულებრივ, ჩვენ ასეთი ბურთებს არ ვუშვებთ, რაც ნიშნავს, რომ ჩვენი უპასუხისმგებლობით ცუდი სამუშაო შევასრულეთ. უნდა ვაღიარო, რომ ეს ჩემი პასუხისმგებლობაა. მეორე გოლის მომენტში ჩვენ კარგად ორგანიზებულებიც არ ვიყავით. ჩვენ ცუდად ვთამაშობდით, ვერ ვიბრუნებდით ბურთს, ვერც კონტრშეტევებზე მივდიოდით, ორი მარტივი გოლი გაუშვით და მეორე ტაიმში საკმარისი ზეწოლა ვერ შევძელით. ენტონიმ კარგი გოლი გაიტანა დ აჩვენ კიდევ 45 წუთი გვქოდა თამაშის გადასარჩენად. ძალა არ დაგვიშურებია, უბრალოდ არაფერი გამოგვივიდა.

ტუანზებეს შეცვლის შესახებ

ყვითელი ბარათის გამო შევცვალეთ. ჩვენ წინ უნდა წავსულიყავით და ასეთი ნაბიჯი გადავდგით, ამიტომ ყვითელი ბარათი გახდა ამის მიზეზი.

ვან დე ბეკის თამაშის შესახებ

ტაქტიკურად, ბოლოს რამდენიმე რამის შეცვლა მოგვიწია. დონი კარგად ფლობდა ბურთს და აჩვენებდა ფეხბურთის ინტელექტს. ზოგჯერ ვგრძნობდი, რომ გუნდი ძალიან შორს მიდიოდა მარცხნივ. ჩვენ ძალიან ვხვდებოდით ჩვენს მარჯვენა ფლანგს. დონი იყო გუნდის ნაწილი, დღეს მან აჩვენა თავისი ხარისხი, მაგრამ მას არ ჰქონდა შესაძლებლობა გაბრწყინებულიყო რეალურად.

ქულების დაკარგვა

თქვენ არ შეგიძლიათ უბრალოდ მიხვიდეთ და სამი ქულა წამოიღოთ თქვენი მეტოქისგან ჩემპიონთა ლიგაზე - ეს დღეს ჩვენთვის კარგად გამოჩნდა. ჩვენ ვთამაშობდით კარგ ორგანიზებული გუნდის წინააღმდეგ, მაგრამ ჩვენ არ ვითამაშეთ კარგად, ფაქტობრივად ეს არის წარუმატებლობის მიზეზი.

ევერტონთან მატჩის მოლოდინი

რა თქმა უნდა, ადვილი არ არის იყო პოზიტიური, როცა ამდენჯერ მარცხდები, მაგრამ ჩვენს გუნდში კარგი ფეხბურთელები გვყავს და დაბრუნების შანსი გვექნება ამ შაბათს. ბოლო ორი შედეგი იყო ჩვენთვის დარტყმა, მაგრამ პასუხის გასაცემად მხოლოდ ევერტონში სტუმრობა და კარგი ფეხბურთის თამაშია. ვიმედოვნებ, რომ ფეხბურთლებმაც მხოლოდ ეს ვარიანტი იციან.

https://www.manutd.com/en
ინტერვიუები
28 კომენტარი
№21
ავტორი: Dato kutaisi
5 ნოემბერი 2020 21:33
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3225
ციტატა: Lalana
ციტატა: Dato kutaisi
ლუკა ვინ ყავს მაგ საკითხში მრჩეველი?

ოფიციალურად სერ ალექს ფერგიუსონი დირექტორთა საბჭოს წევრია და ასევე 2019 წლიდან დევიდ გილიც.აქედან გამომდინარე მრჩეველებიც ისინი გამოდიან

:)ეგ კი ვიცოდი მეც უბრალოდ გკითხე. ხომ გახსოვს რომ ვამბობდი ფერგის გამო არ გვყავს სპორტული დირექტორითქო:))
0
№22
ავტორი: SANDROGRIGA
5 ნოემბერი 2020 21:45
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11136
ასეთი არასტაბილური გრანდი ნაკლებად მახსენდება
0
№23
ავტორი: Giorguna89
5 ნოემბერი 2020 21:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 78
Ole droa ragac imoqmedo ra ase ar sheizleba
0
№24
ავტორი: Mishiko82
5 ნოემბერი 2020 22:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 608
ვატყობ ასეთ ფორმით ევერტონთან შანსი არაგვაქვს, ოლეს ალბათ ახალწლამდე დატოვებენ თუ ამაზე უარესი არ ქნა გუნდმა რაც ქნა თურქებთან.
0
№25
ავტორი: Lalana
5 ნოემბერი 2020 22:54
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: Lalana
ციტატა: Dato kutaisi
ლუკა ვინ ყავს მაგ საკითხში მრჩეველი?

ოფიციალურად სერ ალექს ფერგიუსონი დირექტორთა საბჭოს წევრია და ასევე 2019 წლიდან დევიდ გილიც.აქედან გამომდინარე მრჩეველებიც ისინი გამოდიან

:)ეგ კი ვიცოდი მეც უბრალოდ გკითხე. ხომ გახსოვს რომ ვამბობდი ფერგის გამო არ გვყავს სპორტული დირექტორითქო:))

კი დავით მახსოვს,ბევრჯერ გითქვამს ეგ,მაგიტომაც ვთქვი რომ კარგა ხანს ისევ არ გვეყოლება სპორტული დირექტორი.
0
№26
ავტორი: GOGAruud
5 ნოემბერი 2020 23:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 23
ციტატა: Lalana
ციტატა: GOGAruud
GOGAruud

ფერგიუსონის შემდეგ მილიარდორასიმილიონი არის დახარჯული და ჯერ ისევ ვბობღავთ და ვერ დავადგით საშველი ამ გუნდის წარმატებას.ვერ ვიტყვით რომ გლეიზერები არ ხარჯავენ,პოლ პოგბა ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი გახადეს,მაგის შემდეგ კი ჰარი მაგუაიერი ყველაზე ძვირადღირებული მცველი.ფული იხარჯებოდა მაგრამ რამდენად სწორად აი ეგ არის საქმე.თუნდაც ამ სატრანსფერო ბაზარზე დიალოში 20 მილიონზე მეტი გადაიხადეს როდესაც ამ ფეხბურთელს ატალანტას პირველ გუნდშიც კი არ ჰქონია ნათამაშები.ფული იხარჯება მაგრამ მისი მიზნობრიობაა მთავარი.წელს მეც მინდოდა სანჩო,მაგრამ წელს ნამდვილად არ გამოდიოდა მაგ ფასში მისი შეძენა,მაგრამ როგორც დორტმუნდის უფროსობა ამბობს არც კი მიუმართავთ მის თაობაზე.გამოდის რომ შეიძლება მის მიმართ ინტერესი შეიძლება მხოლოდ გაზეთების ჭორი იყო და მეტი არაფერი.ოლეს მოსვლის შემდეგაც უკვე 300 მილიონი დაიხარჯა და არაა ნამდვილად პატარა თანხა.პრობლემა ასევე სკაუტებშია,ასევე სპორტულ დირექტორში.ვუდვორდი ტექნიკური დირექტორია და ჩვენ კი გვჭირდება სპორტული დირექტორი რომელიც მწვრთნელთან და ტექნიკურ დირექტორთან ერთად დასახავს გეგმას და ამ გეგმას მიყვებიან ბოლომდე,მაგრამ სპორტული დირექტორი კარგა ხანს ამ გუნდში არც დაინიშნება,რადგან ვუდვორდს ისედაც ყავს უკვე მრჩეველი მაგ საკითხში.

სრულიად გეთანხმები ჯიგარო, სპორტული დირექტორი ყველა თანამედროვე და განვითარებულ გუნდშია უკვე დღესდღეისობით. საქმეც მაგაშია რო გლეიზერებს როგორც ჩანს არ აწყობთ ამ ადგილზე ვუდვორდის შეცვლა იმიტომ რომ ვუდვორდი ისეთ ტრანსფერებს ჩარხავს რაც მარკეტინგისთვის იქნება მომგებიანი და გუნდზე მერე ფიქრობს, სპორტული დირექტორი კიდე გუნდზე ფიქრობს და ფეხებზე კიდია მარკეტინგი. ეგ კაცი მაგის სპეციალისტია და ეგაა მაგის საქმე პროფესიით. ანი ისევ გლეიზერები ივსებენ ჯიბეებს... კი გეთანხმები იხარჯება როგორც აღნიშნე მაგრამ საქმე იმაშია მწვრთნელს ვინც უნდა თუ დებენ იმ ფეხბურთელებს? შეიძლება ვცდებოდე კიდეც იმიტომ რომ არ ვიმყოფები შიგ სამზარეულოში, მაგრამ ფაქტია რომ ის მწვრთნელები ვინც აქამდე იყვნენ მოიესის გარდა, დამტკიცებული ქონდათ რომ თავის საქმის კარგი პროფესიონალები იყვნენ მიუხედავათ იმისა რომ მე პირადად არც მოურინიოს და არც ვან გაალის სტილი მათ აქ მოსვლამდე არ მომწონდა და ვიძახდი რო რისი მოლოდინი აქვთ ესენი რო მოიყვანეს მეთქი როცა მანჩესტერის გულშემატკივრები სულ სხვა ფილოსოფიას და სტილს არიან შეჩვეულები, მე პირადად მაგ ორივეს ჩემპიონთა ლიგაც რო დაედოთ არ მომწონს მაგათი გუნდები როგორც თამაშობდნენ და მომკალი... მაგრამ ვერ დავუკარგავ რო კარგი პროფესიონალები არიან, არ რას მიაღწიეს? ვერც ვერაფერს და ეს იმიტომ რომ არ აცადეს და არც დაუდეს ის ფეხბურთელები რა ფილოსოფიითაც თამაშობდნენ...
0
№27
ავტორი: Dato kutaisi
6 ნოემბერი 2020 11:36
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3225
ციტატა: GOGAruud
ციტატა: Lalana
ციტატა: GOGAruud
GOGAruud

ფერგიუსონის შემდეგ მილიარდორასიმილიონი არის დახარჯული და ჯერ ისევ ვბობღავთ და ვერ დავადგით საშველი ამ გუნდის წარმატებას.ვერ ვიტყვით რომ გლეიზერები არ ხარჯავენ,პოლ პოგბა ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი გახადეს,მაგის შემდეგ კი ჰარი მაგუაიერი ყველაზე ძვირადღირებული მცველი.ფული იხარჯებოდა მაგრამ რამდენად სწორად აი ეგ არის საქმე.თუნდაც ამ სატრანსფერო ბაზარზე დიალოში 20 მილიონზე მეტი გადაიხადეს როდესაც ამ ფეხბურთელს ატალანტას პირველ გუნდშიც კი არ ჰქონია ნათამაშები.ფული იხარჯება მაგრამ მისი მიზნობრიობაა მთავარი.წელს მეც მინდოდა სანჩო,მაგრამ წელს ნამდვილად არ გამოდიოდა მაგ ფასში მისი შეძენა,მაგრამ როგორც დორტმუნდის უფროსობა ამბობს არც კი მიუმართავთ მის თაობაზე.გამოდის რომ შეიძლება მის მიმართ ინტერესი შეიძლება მხოლოდ გაზეთების ჭორი იყო და მეტი არაფერი.ოლეს მოსვლის შემდეგაც უკვე 300 მილიონი დაიხარჯა და არაა ნამდვილად პატარა თანხა.პრობლემა ასევე სკაუტებშია,ასევე სპორტულ დირექტორში.ვუდვორდი ტექნიკური დირექტორია და ჩვენ კი გვჭირდება სპორტული დირექტორი რომელიც მწვრთნელთან და ტექნიკურ დირექტორთან ერთად დასახავს გეგმას და ამ გეგმას მიყვებიან ბოლომდე,მაგრამ სპორტული დირექტორი კარგა ხანს ამ გუნდში არც დაინიშნება,რადგან ვუდვორდს ისედაც ყავს უკვე მრჩეველი მაგ საკითხში.

სრულიად გეთანხმები ჯიგარო, სპორტული დირექტორი ყველა თანამედროვე და განვითარებულ გუნდშია უკვე დღესდღეისობით. საქმეც მაგაშია რო გლეიზერებს როგორც ჩანს არ აწყობთ ამ ადგილზე ვუდვორდის შეცვლა იმიტომ რომ ვუდვორდი ისეთ ტრანსფერებს ჩარხავს რაც მარკეტინგისთვის იქნება მომგებიანი და გუნდზე მერე ფიქრობს, სპორტული დირექტორი კიდე გუნდზე ფიქრობს და ფეხებზე კიდია მარკეტინგი. ეგ კაცი მაგის სპეციალისტია და ეგაა მაგის საქმე პროფესიით. ანი ისევ გლეიზერები ივსებენ ჯიბეებს... კი გეთანხმები იხარჯება როგორც აღნიშნე მაგრამ საქმე იმაშია მწვრთნელს ვინც უნდა თუ დებენ იმ ფეხბურთელებს? შეიძლება ვცდებოდე კიდეც იმიტომ რომ არ ვიმყოფები შიგ სამზარეულოში, მაგრამ ფაქტია რომ ის მწვრთნელები ვინც აქამდე იყვნენ მოიესის გარდა, დამტკიცებული ქონდათ რომ თავის საქმის კარგი პროფესიონალები იყვნენ მიუხედავათ იმისა რომ მე პირადად არც მოურინიოს და არც ვან გაალის სტილი მათ აქ მოსვლამდე არ მომწონდა და ვიძახდი რო რისი მოლოდინი აქვთ ესენი რო მოიყვანეს მეთქი როცა მანჩესტერის გულშემატკივრები სულ სხვა ფილოსოფიას და სტილს არიან შეჩვეულები, მე პირადად მაგ ორივეს ჩემპიონთა ლიგაც რო დაედოთ არ მომწონს მაგათი გუნდები როგორც თამაშობდნენ და მომკალი... მაგრამ ვერ დავუკარგავ რო კარგი პროფესიონალები არიან, არ რას მიაღწიეს? ვერც ვერაფერს და ეს იმიტომ რომ არ აცადეს და არც დაუდეს ის ფეხბურთელები რა ფილოსოფიითაც თამაშობდნენ...

ძამიკო შენს კომენტარზე პასუხი ზემოთაა.კერძოდ ვუდვორდს ყავს უკვე სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მრჩეველი და ეს მრჩეველი არის ფერგი.როგორ წარმოგიდგენია ფერგი წავა და სხვა მოვა ტურფასა საბაღნაროსა?არა გენაცვალე.ოლე ზუსტად ფერგის რჩევებით ყიდულობს და არჩევს ხალხს და ვუდვორდიც იმას ყიდულობს.სანჩოზე არც მიუმართავთ როგორც ირკვევა და ეს ამბავი პრესის ბუმი უფრო იყო.ასეა ასე და როცა ვამბობდი ფერგის გავლენები არის დიდი ამ გუნდშითქო "შეთქმულებების თეორიების" შეთხზვა დამაბრალეს.გავა ცოტა ხანი და უფრო ნახავთ ამ ყველაფერს
0
№28
ავტორი: GOGAruud
7 ნოემბერი 2020 15:27
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 23
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: GOGAruud
ციტატა: Lalana
ციტატა: GOGAruud
GOGAruud

ფერგიუსონის შემდეგ მილიარდორასიმილიონი არის დახარჯული და ჯერ ისევ ვბობღავთ და ვერ დავადგით საშველი ამ გუნდის წარმატებას.ვერ ვიტყვით რომ გლეიზერები არ ხარჯავენ,პოლ პოგბა ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი გახადეს,მაგის შემდეგ კი ჰარი მაგუაიერი ყველაზე ძვირადღირებული მცველი.ფული იხარჯებოდა მაგრამ რამდენად სწორად აი ეგ არის საქმე.თუნდაც ამ სატრანსფერო ბაზარზე დიალოში 20 მილიონზე მეტი გადაიხადეს როდესაც ამ ფეხბურთელს ატალანტას პირველ გუნდშიც კი არ ჰქონია ნათამაშები.ფული იხარჯება მაგრამ მისი მიზნობრიობაა მთავარი.წელს მეც მინდოდა სანჩო,მაგრამ წელს ნამდვილად არ გამოდიოდა მაგ ფასში მისი შეძენა,მაგრამ როგორც დორტმუნდის უფროსობა ამბობს არც კი მიუმართავთ მის თაობაზე.გამოდის რომ შეიძლება მის მიმართ ინტერესი შეიძლება მხოლოდ გაზეთების ჭორი იყო და მეტი არაფერი.ოლეს მოსვლის შემდეგაც უკვე 300 მილიონი დაიხარჯა და არაა ნამდვილად პატარა თანხა.პრობლემა ასევე სკაუტებშია,ასევე სპორტულ დირექტორში.ვუდვორდი ტექნიკური დირექტორია და ჩვენ კი გვჭირდება სპორტული დირექტორი რომელიც მწვრთნელთან და ტექნიკურ დირექტორთან ერთად დასახავს გეგმას და ამ გეგმას მიყვებიან ბოლომდე,მაგრამ სპორტული დირექტორი კარგა ხანს ამ გუნდში არც დაინიშნება,რადგან ვუდვორდს ისედაც ყავს უკვე მრჩეველი მაგ საკითხში.

სრულიად გეთანხმები ჯიგარო, სპორტული დირექტორი ყველა თანამედროვე და განვითარებულ გუნდშია უკვე დღესდღეისობით. საქმეც მაგაშია რო გლეიზერებს როგორც ჩანს არ აწყობთ ამ ადგილზე ვუდვორდის შეცვლა იმიტომ რომ ვუდვორდი ისეთ ტრანსფერებს ჩარხავს რაც მარკეტინგისთვის იქნება მომგებიანი და გუნდზე მერე ფიქრობს, სპორტული დირექტორი კიდე გუნდზე ფიქრობს და ფეხებზე კიდია მარკეტინგი. ეგ კაცი მაგის სპეციალისტია და ეგაა მაგის საქმე პროფესიით. ანი ისევ გლეიზერები ივსებენ ჯიბეებს... კი გეთანხმები იხარჯება როგორც აღნიშნე მაგრამ საქმე იმაშია მწვრთნელს ვინც უნდა თუ დებენ იმ ფეხბურთელებს? შეიძლება ვცდებოდე კიდეც იმიტომ რომ არ ვიმყოფები შიგ სამზარეულოში, მაგრამ ფაქტია რომ ის მწვრთნელები ვინც აქამდე იყვნენ მოიესის გარდა, დამტკიცებული ქონდათ რომ თავის საქმის კარგი პროფესიონალები იყვნენ მიუხედავათ იმისა რომ მე პირადად არც მოურინიოს და არც ვან გაალის სტილი მათ აქ მოსვლამდე არ მომწონდა და ვიძახდი რო რისი მოლოდინი აქვთ ესენი რო მოიყვანეს მეთქი როცა მანჩესტერის გულშემატკივრები სულ სხვა ფილოსოფიას და სტილს არიან შეჩვეულები, მე პირადად მაგ ორივეს ჩემპიონთა ლიგაც რო დაედოთ არ მომწონს მაგათი გუნდები როგორც თამაშობდნენ და მომკალი... მაგრამ ვერ დავუკარგავ რო კარგი პროფესიონალები არიან, არ რას მიაღწიეს? ვერც ვერაფერს და ეს იმიტომ რომ არ აცადეს და არც დაუდეს ის ფეხბურთელები რა ფილოსოფიითაც თამაშობდნენ...

ძამიკო შენს კომენტარზე პასუხი ზემოთაა.კერძოდ ვუდვორდს ყავს უკვე სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მრჩეველი და ეს მრჩეველი არის ფერგი.როგორ წარმოგიდგენია ფერგი წავა და სხვა მოვა ტურფასა საბაღნაროსა?არა გენაცვალე.ოლე ზუსტად ფერგის რჩევებით ყიდულობს და არჩევს ხალხს და ვუდვორდიც იმას ყიდულობს.სანჩოზე არც მიუმართავთ როგორც ირკვევა და ეს ამბავი პრესის ბუმი უფრო იყო.ასეა ასე და როცა ვამბობდი ფერგის გავლენები არის დიდი ამ გუნდშითქო "შეთქმულებების თეორიების" შეთხზვა დამაბრალეს.გავა ცოტა ხანი და უფრო ნახავთ ამ ყველაფერს

კი ეგ პოზიცია ცნობილია ჩემთვის რო ფერგის უკავია, მაგრა რამდენად ფერგის არჩევანია ეს ფეხბურთელები რომლებიც მოყავთ ეგ სხვა საკითხია. ფერგის თამაშებს, აზროვნებას და ფილოსოფიას 1995 წლიდან ვადევნებ თვალყურს და ვიცი რა ტრანსფერებსაც ახორციელებდა მაშინ და რას ანიჭებდა ფეხბურთელში მნიშვნელობას: დისწიპლინას, ბრძოლისუნარიანობას. მას არასდროს უყვარდა ზარმაცი ფეხბურთელები და ისეთები ვინც დადიოდნენ სტადიონზე, დღეს რას ვხედავთ? უდისციპლინო ფეხბურთელებს და კომპლექსიანებს, ჟილკა რო არ გააჩნიათ ისეთი ფეხბურთელები და ძნელად დამარწმუნებს ვინმე იმაში რო ეს ყველა ფერგიმ მოიყვანა, პოგბა თავის დროზე გაუშვა და ისევ თვითონ მოიყვანდა? იცოდა რა ხასიათის ფეხბურთელიც იყო მიუხედავათ ნიჭისა და გაუშვა მაგიტომაც, თავის დროზე ამის გამო გაუშვა ბექემიც, ვან ნისტელროიც რომელიც (ჩემთვის დღემდე საუკეთესო ცენტრალურ თავდასხმელად მიმაჩნია) და ათამაშებდა ისეთ ხალხს რომელსაც მართლა უყვარდა გუნდი და ჟილკაც ქონდათ და ამის საუკეთესო მაგალითი არის: ალან სმიტი, როი კინი, პარკი, ევრა, ფორჩუნი და ფლეტჩერი, ეს ბოლო ორი მაინც და მაინც დიდი ნიჭით არ გამოირჩეოდნენ, დასაწყისში ფლეჩჩერს რო შემოიყვანდა ხოლმე ნერვები მეშლებოდა ეს ვინ შემოიყვანა რა უნდა მანჩესტერში მეთქი მაგრამ მონდომებით და ჟილკით ერთ ერთი საუკეთესო იყო ცენტრში... ასე რომ ფერგი არაფერს შუაშია, ტრანსფერებს უკან სუნი სხვა რაღაცას ასდის...
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top