თბილისი:
მანჩესტერი:
11-10-2019, 19:06
ავტორი: Ole__boss,
ნანახია: 3312,
კომენტარები: 29
ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1
წარმოგიდგენთ ფაქტებზე დამყარებულ მოსაზრებს, თუ რომელი უფრო დომინანტია სამწვრთნელო შტაბში, იმ სათამაშო ფორმაციიდან, რასაც "მანჩესტერ იუნატედი" გვთავაზობს.
ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1
გასული წლის დეკემებრში "მანჩესტერ იუნაიტედმა" პოსტი დაატოვებინა საკმაოდ ძლიერ ტაქტიკოსს, თუმცა მესამე წლის ფობიით დავაანდყოფებულ ჟოზე მოურინიოს. ამის შემდგომ წარიმართა, რაც წარიმართა, გუნდში დაბრუნდა ლეგენდა, ოლე გუნარ სოლსკიაერის სახით, ასევე მის თამაშემწედ ვიხილეთ, ლეგენდარული სერ ალექს ფერგიუსონის მარჯვენა ხელი - მაიკლ ფელანი. ყველაფერი შესინიშნავად დაიწყო, ის მიდგომები, ის სათამაშო სტილი რაც გუნდმა გვაჩვენა, ყველასთვის იმედის მომცემი იყო, თითოეული გულშემატკივარს გაუღვიძა მოგონებები, შემტევი, მებრძოლი გუნდის, რითაც რეალურად ეს კლუბი მსოფლიომ გაიცნო. ოლე გუნარ სოლსკიაერს და მის სამწვრთნელო შტაბს, გაუხანგრძლივეს კონტრაქტი და იგი უკვე მთავარი მწვრთნელი გახდა. ეს ყველაფერი კი "პსჟ"- სთან, იმ დრამატული მატჩის შემდგომ მოხდა.

საკვანძო მატჩი : "პსჟ" - "მანჩესტერ იუნაიტედი" (1:3).

ფორმაცია, რომელიც გუნდის ბოსებმა შემოგვთავაზეს, შეიძლება იყო იმ პრობლემების გამოძახილი, რაც გუნდში იყო, თუმცა შედეგის მომტანი.

"წითელი ეშმაკები" მოედანზე 5-3-2 ტაქტიკით განლაგდნენ. საკვანძო სიტყვა ამ წინანადებაში, 5-3-2, გახლავთ, რომელიც წესით ნაზავი უნდა ყოფილიყო ამ ორი მწვრთნელის, თუმცა სტატისტიკურად თუ ვიმსჯელებთ, 5-3-2 - ის გამოცდილება, მაიკლ ფელანს უფრო მეტი ჰქონდა ვიდრე ოლე გუნარს, ვინაიდან ნორვეგილიეს ეს ფორმაცია სულ რაღაც 3 - ჯერ აქვს გამოყენებული, მისი სამწვრთნელო კარიერის მანძილზე, რომელიც ‭271‬ მატჩს მოიცავს. ხოლო მაიკლ ფელანი ამ ფორმაციას "ჰალლ სიტიში" თითქმის ყველა მატჩში ხმარობდა, 3 მცველიან თუ 5 მცველიან ტაქტიკას. შესაბამისად, ჩნდება ეჭვება, რომ მაიკლ ფელანის გადაწყვეტილელები იყო დომინანტი "პსჟ" თან მატჩში. ამის შემდგომ, დაიწყო კრიზისი პრემიერ ლიგაში, ასევე მცდელობა იყო არსებული ტაქტიკის გამოყენების.

ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1

სათამაშო სტილის პრობლემა

პრობლემა არა ფურცელზე არსებულ ფორმაციებშია, არამედ იმ სათამაშო სტილსა და ხარისხში რასაც "მანჩესტერ იუნაიტედი" თამაშობს. თუ ვნახავთ ოლე გუნარ სოლსკიაერის "მიოლდეს" თამაშებს, ნათლად გამოჩნდება, რომ ეს სტილი, იმასთან შედარებით საერთოდ სხვა გახლავთ. ის მუდმივ დომინირებაზე და მაღალ პრესინგზე აწყობილი სისტემა, რასაც ოლე გუნარ სოლსკიაერი "მიოლდეში" ხმარობდა, დღეს იქცა "ჩასაფრებული" გუნდის ტაქტიკად, რომელიც მუდმივად ელოდება მეტოქის შეცდომას, ეს კი მაიკლ ფელანის მტავარი ხაზი გახლდათ "ჰალლ სიტიში".

გაგრძელება იქნება ...
სტატიები
29 კომენტარი
№21
ავტორი: SANDROGRIGA
12 ოქტომბერი 2019 14:47
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
ამაზე მეტი რეგრესი შედეგის მხრივ ჩემპიონშიპია ალბათ და თამაშის ხარისხის მხრივ დღეს უფსკრულია ეს უკვე ჩემი აზრით, ამის იქით დაბალი დონე რაღა უნდა იყოს არ ვიცი. მერე ისე დაიწყება რო ამ გაპარტახებული გუნდის ფონზე, ცალკეული ფეხბურთელების დონე დაგაკმაყოფილებს, როგორც დღეს ჯეიმსზე და ტუანზებეზე ვსაუბრობთ, მაგალითად და ესაა მორჩა სვლა - გრანდობიდან საშუალო დონემდე.

ამიტო, ჩვენ თუ ვამბობთ რო გუნდი ვითარდება (არ მესმის იმ ხალხის ვინც ამას ამბობს) მაშინ ტუანზებეს, იანგის, ფრედის, პერეირას და ა.შ. ფეხბურთელების თამაშის დონემ არ უნდა დაგაკმაყოფილოს, მაშინ გამოდის რო გუნდი მიდის საშუალო დონის სტაბილიზაციისკენ და არა გრანდობის და ძველი დიდების დაბრუნებისკენ.

ჩვენ თუ ვამბობთ რო მწვრთნელის ბრალი არაფერია, ის ლონგსტაფის ვერ მოყვანას არ უნდა მისტიროდეს, ტუანზებე ამომავალი ვარსკკვლავი არ უნდა იყოს მისთვის, მაშინ ჩვენ გვყავს ისეთი მწვრთნელი, რომელიც 8-10 ადგილზე გაგვიყვანს.

ეს იმიტო რო ფეხბურთელებსაც ისე არჩევს, როგორი მწვრთნელიცაა დონე-დონეზე, ჩვენ ენაზე ფერი-ფერსაო :(
0
№22
ავტორი: OzBeTa
12 ოქტომბერი 2019 15:32
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 188
ზუსტად მაგას ვიძახი რამდენი ხანია რომ ეს ფელანი ბევრ პრობლემას უქმნის ოლეს და ტვინი გამოურეცხა ზუსტად პსჟდა. დაიწყო და დღემდე გრძელდება ასე, ოლე შებოჭილი ყავს მისი იდეებით და სულ დააასირა ოლეც, თავის ტაქტიკას და ხედვას თითქმის აღარ იყენებს რითაც ზუსტად მოსვლის დროს აჩვენა პირველ 9 თამასსში
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Manchester is RED
№23
ავტორი: David_Beckham7
12 ოქტომბერი 2019 16:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Malboro463
კითხვები მაგუაერის და ჯეიმსის მიმართ უკვე ჩნდება. ერთადერთი ტრანსფერებით თუ დაიკვეხნის ოლე მარა მაინც წარმატებული არ გამოდგა ესეც.
იყიდა მცველი რომელზეც მთელი მსოფლიო ლაპარაკობდა და თვით ჟოზესაც უნდოდა მისი შეძენა. გადაიხადეს 100 მდე მარა 30 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს ერთი ჩვეულებრივი მცველივითა რომელიც უშეცდომოთ თამაშს არ ატარებს გინდა გუნდში და გინდა ნაკრებში.
ჯემსი საშუალოზე დაბალი დონეა გიგსის რჩევით იყიდა ისიც იმიტომ რომ უელსელია სენეგალელი შავკანიანი ფეხბურთელი რომ ყოფილიყო მისკენ არც გაიხედავდნენ
მისი თამაში რო წარმატებულად ითვლება
სადაც კაცს ვერ ატყუებს კარში მაქსიმუმ 3 ჯერ თუ დარტყა 10 დან 8 ს უმისამართოდ აწვდის ხშირად ბურთს კარგავს ვერ ამწვავებს მის თავზე თამაშს ვერ იღებს ინდივდუალურად არაფრის მომცემია ყველა ასპექტში რაღაც დასახვეწი და სასწავლი აქვს როცა გუნდს ჩამოყალიბებული ფეხბურთელი ჭირდება უნდა ელოდო მაგას გაზრდას და რა გაიზრდება კაცმა არ იცის
პრინციპში უკვე ნათელია რაც იზრდება მარა ზოგო ვერ ხედავს. და ესენი წარმატებულ ტრანსფერებათ თუ ითვლება და კითხვებს არ ტოვებს რატოა შეტევაში ასეთი მკვდარი თამაში ან დაცვაში ამდენი შეცდომები? მაგუაერი ინდივიდუალურად ხეა მარა ძლიერია ტაქტიკურად მაგას წარმატებული სეზონი ექნება კარგი მწვრთვნსლის ხელში და არა ამ გამოსირებულის. ერთი ბისაკა გამოიყურება კარგად დაცვაში მარა ბრიტანელია და დასკვნების გამოტანა ადრეა ყველა რეგრესირებს გუნდში და არ გამიკვირდება მანაც თუ მოუკლო. ამიტომა შესაფერისი მწვრთვნელი საჭირო რომ ამ ახალგაზრდებმაც სწორად განვითარდნენ

ჯეიმსზე ეგრე ხაზის გადასმა არ მგონია სწორი. უელსთწნ ეხლა საგოლე პასი მაგან გააკეთა და ძაან ლამაზი და კარგი გადაცემაც. არ აკვირდებით ჩვენ თავდასხმას გგვერდიდან გამჭოლი პასი 100 რო ჩააწოდო გინდა დაბალი გინდა მაღალი იქ სადაც სიტი და ლივერპული ეგეთს ნწხევარს მწინც გაიტანდა ჩვენთან იმდენად უნიჭოდ იხსნება რაშვორდი მითუმეტეს რო პროცენტი არ აქვს შანსი ბირთის მიღების. შეიძლება ცალ ცალკე ნიჭიერები იყვნენ და პეპის ან კლოპის ხელში ტოპ კლასის ფეხბურთელებიც გახსდნენ ისინი ჩვენთან რო რეგრეს განიცდიან მაგრამ აქ ეგრეა. გწიხსენეთ ვინ იყო სტერლინგი ეგეთი ფაფხურა და ბურთი ბლანდია ფეხბურთელი არ მეფულებოდა იგივე სალაჰი რამდენ ყვავებს ხსნიდა ყველა დარტყმაზე მაგრამ დღეს რა ფეხბურთელები დადგნენ ვხედავთ ყველა. მაგრად მიტყდება ოლეს ესეთი კრახი მაგრამ უდიდესი წილი პასუხისმგებლობის მას ეკოსრება

გეთანხმები იმაში რომ ჯეიმსი შეიძლება კარგმა მწვრთნელმა ათამაშოს მაგრამ ტოპ ვერასოდეს გახდება როგორც ერთ დროს რეშზე ვიძახდი უტვინოათქო და არა კაცო ოქროს ბურთის კანდიდატი იქნება მესი რონალდო რომ მორჩებიან თამაშსო.უფანტაზიო ფეხბურთელია ჯეიმსი ჩქაროსნული მატარებელივითაა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ კარგი მწვრთნელი ვერ აათამაშებს და გამოიყენებს.მაგრამ Marlboro463 ამბობს იმ გაგებით რომ როცა დიდ მიზნებზე იქნება პრეტენზია მაშინ დიდი ამბოციის და შემდგარი ან უნიჭიერესი კაცი გჭირდება მის პოზიციაზე და ეს კიდევ ზამენაზე

მე არ მითქვამს ტოპი გახდბათქო დავით მაგრამ აშკარაა რო ასეთ ჩასვრილ.გუნდში სადაც რაშვორდს და მარსიალს უფრო მეტი მოეთხოვება და ამ დროს 15 მილიონიანო ჩემპიონშიპის ბიჭი უფრო მეტს აკეთება დალაგებულ გუნდში კიდევ უფრო კარგად გამოავლენდა თავის თავს. დღეს ვინაა ყვ3ლწზე ნიჭიერი უდავოდ მბაპე ხო თავის ასაკში რომელიც უკვე შემდგარი ვარსკვლქვია. დარწმუნებული ვარ ეგაც რო მპვიყვანოთ მხოლოდ ეგ და დანარჩენი იგივე დატოვო ბევრად ვერ წაგვწევდა და იგოვე უსახურობას ვნახავდით. რადგან ცენტრი არ არსებობს სულ ამას გავიძახი. როგორც შენობა საძირკვლიდან შენდება ისე უნდა დაცვიდან ნახევარდაცვა და მერე თქვდასხმა. ჩვენ კოდე ყველა რგოლში გვიჭირს. დაცვას კიდე მეტი ჯაფა ადგ3ბა რო ცენტრში აბსოლოტურად ყველა გვიგორებს ყველა გვჯობნის და მდქცვას იასნა 10 კერ მეტი შრომა.უწევს... ამ ტრანსფერზე ბისაკა დანმაგუ დაითრიეს ცენტრში სულ მცირე 2 კაცი მქინც გვინდა რო გუნდმა ცოტა მაინც გამოასწოროს 2 გადაბმული პასის გაკეთება და როცა თავდასხმელს ყოვ3ლ ბურთის დაკარგვაზე უკან არ მოუწევა ჩამორბენა და იმედი ექნება ნახევარდაცვის წინაცმეტი მომენტი იქმნება. თორე აქ მესი ან რონალდო რო კოგვცენ წინ ეგაც ვერ გვიშველიდა. სხვათაშორის რომელიღაცა დიდმა ფეხბურთელმა თქვა ეს
0
№24
ავტორი: Dato kutaisi
12 ოქტომბერი 2019 19:14
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
David_Backham7 ეხ ძამიკო ცენტრი გვჭირდებათქო მოუს დროსაც ვიძახდით და ახლაც ეგრეა და რა ქნა ოლემ სამაგისოდ?რო ეცადა მაინც კიდე ხო და ლონგსტაფი მჭირდებაო მეტი არავინო.პრობლემა იმაშია რომ საშუალო დონის ფეხბურთელებს ეძებს აბა ბრუნო იყო ხელმისაწვდომი და სრც დაკავშირებიან.არც მედისონი უნდოდათ მაგრამ სიმართლე გითხრა ვინც არ უნდა მოიყვანო ცენტრშიც კი სულ მთლად ტოპები,აი ოლემ არ იცის რა უნდა აკეთებინოს ამ ხალხს და როგორც მბაპე ვერ უშველის წინ ამ გუნდს ისე ვერ უშველის მარტო ცენტრში ხალხის მოყვანა.
აი რაღაცას რომ აკეთებდნენ და შეცდომები ქონდეთ დააბრალებდი კლასის არ ქონას.აი როცა საერთოდ ვერფერს ვერ აკეთებენ და არც ის ჩანს რისი გაკეთება უნდათ საერთოდ ეგ უკვე მწვრთნელის ბრალია
0
№25
ავტორი: David_Beckham7
12 ოქტომბერი 2019 22:35
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
Dato Kutaisi. სამწუხაროდ მგონი რო მართალი ხარ. თავიდან რო მოვიდა და მიყოლებით ვიგებდით თამაშებს როგორ მიხაროდა რო ესე მანჩესტერზე შეყვარებულმა კაცმა მოახერხა ესთქო მაგრამ ეხლა აშკარა რეგრესია. იცი რა არ მესმის კიდე. ვერ დამაჯერებს ვერწვინ რო პოგბაზე მეტად ლუკაკუს უნდოდა წასვლა, აშკარად თუ ვინმე წავიდოდა პოგბა უფრო მოიაზრებოდა და ლუკაკუ გაუშვა და თქვა რო თ არ უნდოდა ჩვენთან ძალით ვერ დავტოვებდიო. პოგბა რა ძალით არ დატოვეს? იმხელა თანხა დაასწხელეს არ გადაიხადა თორე ხელფასიც რო დაეკლოთ პოგბა ალბათ მაგაზეც დათანხმდებოდა რეალს და არ უნდა იაზროვნო რო წინ 2 კწცს უშვებ არავინ მოგყავს აშკარად შეგეემნება პრობლემა. სულ მთელი სეზონო რო არავინ დაგეტრემვოს უბრალოდ შემცვლელი გჭირდება რო ხან დაასვენო და გააძლიერო რამით შეტევა. იგივე ნახევარდაცვაზე. ჰერერა. ფელაინი გაუშვეს არავინ მოიყვანეს. შეიძლება ჯერ ისედწც სუსტად ვიყავით დ აამდენ ცარიელ ადგილს ერთბაშად აკადემიელებით რო ვერ შეავსებ არ უნდა ევარაუდათ არ ვიცი რატო ჩაიგდო თავი ესეთ დღეში რა.
0
№26
ავტორი: Dato kutaisi
12 ოქტომბერი 2019 23:39
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ციტატა: David_Beckham7
Dato Kutaisi. სამწუხაროდ მგონი რო მართალი ხარ. თავიდან რო მოვიდა და მიყოლებით ვიგებდით თამაშებს როგორ მიხაროდა რო ესე მანჩესტერზე შეყვარებულმა კაცმა მოახერხა ესთქო მაგრამ ეხლა აშკარა რეგრესია. იცი რა არ მესმის კიდე. ვერ დამაჯერებს ვერწვინ რო პოგბაზე მეტად ლუკაკუს უნდოდა წასვლა, აშკარად თუ ვინმე წავიდოდა პოგბა უფრო მოიაზრებოდა და ლუკაკუ გაუშვა და თქვა რო თ არ უნდოდა ჩვენთან ძალით ვერ დავტოვებდიო. პოგბა რა ძალით არ დატოვეს? იმხელა თანხა დაასწხელეს არ გადაიხადა თორე ხელფასიც რო დაეკლოთ პოგბა ალბათ მაგაზეც დათანხმდებოდა რეალს და არ უნდა იაზროვნო რო წინ 2 კწცს უშვებ არავინ მოგყავს აშკარად შეგეემნება პრობლემა. სულ მთელი სეზონო რო არავინ დაგეტრემვოს უბრალოდ შემცვლელი გჭირდება რო ხან დაასვენო და გააძლიერო რამით შეტევა. იგივე ნახევარდაცვაზე. ჰერერა. ფელაინი გაუშვეს არავინ მოიყვანეს. შეიძლება ჯერ ისედწც სუსტად ვიყავით დ აამდენ ცარიელ ადგილს ერთბაშად აკადემიელებით რო ვერ შეავსებ არ უნდა ევარაუდათ არ ვიცი რატო ჩაიგდო თავი ესეთ დღეში რა.

რატომღაც ეგონა და ახლაც ჯერა მემგონი რომ ამ აკადემიელებით შეძლებს აიაქსის ნაირი გუნდის დაყენებას.არადა არასწორია თავშივე ეს მიდგომა და რატომ იცი?ჩვენ არ ვართ აიაქსი.აიაქსს აქვს ევროპაში საუკეთესო აკადემია და ის ზრდის ფეხბურთელებს და ყიდის ეს არის მაგის ბიზნესი.ჩვენ კიდევ ვინც კი გავზარდეთ ყველა წაგვართვეს.ამ დროს ამ წაყვანილი ხალხით ტიტულებს დებდნენ.ხოდა პრონციპი არის სწორი რომ თუ ფული გაქვს,გაზარდოს სხვამ შენ იყიდო და ტიტულები მოიგო.ეგაა გრანდობა.აბა აიაქსი და არსენალი და ასეთები არის ინკუბატორები.თუ ჩვენი მიზანია ვჩეკოთ წიწილებივით ფეხბურთელები და გამოვზარდოთ რეალისა და სხვებისთვის,იმათმა ტიტულები მოიგონ და ჩვენ ამით ბედნიერი ვიყოთ მაშინ ვერ ვართ საღ ჭკუაზე. ბოლო ინტერვიუში თქვა ამ მართლა დებილმა რომ ახალგაზრდებს გამოცდილი ხალხი ჭირდებათო გვერდშიო და ვის გულისხმობდა საიტერესოა ნეტა.ვისაც გამოცდილება და კლასი აქვს ეს არ ეჩალიჩება,ვინც ყავდა ყველა გაიშვა ლამის და კერიკისგან თუ უნდა ისწავლონ მაშინ აქამდეც უნდა ესწავლათ.
უპასუხისმგებლობა ქვია იმას რასაც ოლე აკეთებს.ნაცვლად იმისა რომ გუნდში დისციპლინა დაემყარებინა და სიტუაცია დაელაგებინა,უარესი გააკეთა.ლუკაკუ აიძულა წასულიყო და პოგბას დარჩენა საკუთარ მიღწევად გაასაღა.არადა ლუკაკუ და სანჩესი პლიუს ერერა ეს სამი როცა მოედანზე იყვნენ 100%ით იხარჯებოდნენ და დაიტოვა ისეთები რომლებიც ჯერ უჯიგროდ არიან მოედანზე და მერე მეორე საშუალო დონეს რომ ვერ სცდებიან.
ეს სეზონი ჩავარდა და ჩავრდება სავარაუდოდ კატასტროფულად.ზაფხულში კარგი ტრანსფერი ვერ გაკეთდება მიღწეული შედეგებიდან გამომდინარე და სექტემბრიდან იქნებ ფორმაც შეცვალონ და მილანივით შავი ზოლებიც დაარ*** მაისურს
0
№27
ავტორი: David_Beckham7
13 ოქტომბერი 2019 00:47
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
აგე დაიწერა რო შევროლეტს აღარ უნდა ისევ კონტრწკტის გახანგრძლივებაო. ვუდვორდს რო.მენეჯმენტს უწონებ3ნ ფინანსურ საკითხებში იქნებ ეხლქ მწინც მიხვდნენ რო ფეხბირთში რაც მეტს იგებ რაც მეტს ხარჯავ მეტიც შემოგდის და მარო წარსული სურათებია ჩარჩოებში ჩასმა და ძველი თასების მუზეუმში პრიალით დიდხანს ვერ შეინარჩუნებენ გულშემატკივრებს. რათქმაუნსა არიან სა იქნებიან ყოველთვიე ხალხი ვინც მესამე დივიზიონშიც მანცეს უბალერშიკებს მაგრამ დღეს ყველაფერი მარკეტინგზეა ახქლი თაობა მოდის ბავშვები ვისაც სულ არ ახსენდება ბოლო 10 წელია მამჩესტერი. უყურებენ ბარსა და რეალს და რაც მეტი ცნობადია და გაყიდვადია ასე ვთქვათ გუნდის რეკლამა მით უფრო მეტი შემოსავალიცაა. მეტს ხარჯავ მეტი შემოგდის და ამ სირებმა რაღა ვერ გაიგეს ეს. ერთ ტრანდერს თელი ფანჯარა რო წელავენ. თუმცა ჰა ჰა 10 ზე თუ დავამთავრეთ ეგეთ გუნდში საშვალო დონოს ფეხბურთელიც არ ისურვებს გადმოსვლას თუ გადმოვა ვინმე განა ჯიგრის გამო მაყუთის გამო ....
0
№28
ავტორი: giorgi_mg
13 ოქტომბერი 2019 22:06
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ასეთ მდგომარეობაში თუ გუნდი როდესმე იქნებოდა ვერ წარმოვიდგენდი, ყველა საფეხურზე ენძრევა გუნდს, ჯერ კიდევ ჩემს აზრზე ვარ რომ შეგნებულად უგდებენ ამ გუნდს ფასს, სავარაუდოდ 2 წელში გაყიდიან ასე 3 მილიარდად, დაბარჩენი ჯიბეში წავა გადასახადების გარეშე
0
№29
ავტორი: bero123
14 ოქტომბერი 2019 03:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 379
სანჩესი კიდე დაიმტვრა და რამოდენიმე თვე გამოტოვებს wink wink
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top