თბილისი:
მანჩესტერი:
11-10-2019, 19:06
ავტორი: Ole__boss,
ნანახია: 3312,
კომენტარები: 29
ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1
წარმოგიდგენთ ფაქტებზე დამყარებულ მოსაზრებს, თუ რომელი უფრო დომინანტია სამწვრთნელო შტაბში, იმ სათამაშო ფორმაციიდან, რასაც "მანჩესტერ იუნატედი" გვთავაზობს.
ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1
გასული წლის დეკემებრში "მანჩესტერ იუნაიტედმა" პოსტი დაატოვებინა საკმაოდ ძლიერ ტაქტიკოსს, თუმცა მესამე წლის ფობიით დავაანდყოფებულ ჟოზე მოურინიოს. ამის შემდგომ წარიმართა, რაც წარიმართა, გუნდში დაბრუნდა ლეგენდა, ოლე გუნარ სოლსკიაერის სახით, ასევე მის თამაშემწედ ვიხილეთ, ლეგენდარული სერ ალექს ფერგიუსონის მარჯვენა ხელი - მაიკლ ფელანი. ყველაფერი შესინიშნავად დაიწყო, ის მიდგომები, ის სათამაშო სტილი რაც გუნდმა გვაჩვენა, ყველასთვის იმედის მომცემი იყო, თითოეული გულშემატკივარს გაუღვიძა მოგონებები, შემტევი, მებრძოლი გუნდის, რითაც რეალურად ეს კლუბი მსოფლიომ გაიცნო. ოლე გუნარ სოლსკიაერს და მის სამწვრთნელო შტაბს, გაუხანგრძლივეს კონტრაქტი და იგი უკვე მთავარი მწვრთნელი გახდა. ეს ყველაფერი კი "პსჟ"- სთან, იმ დრამატული მატჩის შემდგომ მოხდა.

საკვანძო მატჩი : "პსჟ" - "მანჩესტერ იუნაიტედი" (1:3).

ფორმაცია, რომელიც გუნდის ბოსებმა შემოგვთავაზეს, შეიძლება იყო იმ პრობლემების გამოძახილი, რაც გუნდში იყო, თუმცა შედეგის მომტანი.

"წითელი ეშმაკები" მოედანზე 5-3-2 ტაქტიკით განლაგდნენ. საკვანძო სიტყვა ამ წინანადებაში, 5-3-2, გახლავთ, რომელიც წესით ნაზავი უნდა ყოფილიყო ამ ორი მწვრთნელის, თუმცა სტატისტიკურად თუ ვიმსჯელებთ, 5-3-2 - ის გამოცდილება, მაიკლ ფელანს უფრო მეტი ჰქონდა ვიდრე ოლე გუნარს, ვინაიდან ნორვეგილიეს ეს ფორმაცია სულ რაღაც 3 - ჯერ აქვს გამოყენებული, მისი სამწვრთნელო კარიერის მანძილზე, რომელიც ‭271‬ მატჩს მოიცავს. ხოლო მაიკლ ფელანი ამ ფორმაციას "ჰალლ სიტიში" თითქმის ყველა მატჩში ხმარობდა, 3 მცველიან თუ 5 მცველიან ტაქტიკას. შესაბამისად, ჩნდება ეჭვება, რომ მაიკლ ფელანის გადაწყვეტილელები იყო დომინანტი "პსჟ" თან მატჩში. ამის შემდგომ, დაიწყო კრიზისი პრემიერ ლიგაში, ასევე მცდელობა იყო არსებული ტაქტიკის გამოყენების.

ფელანი - სოლსკიაერი [ტაქტიკური დომინირება] - ნაწილი #1

სათამაშო სტილის პრობლემა

პრობლემა არა ფურცელზე არსებულ ფორმაციებშია, არამედ იმ სათამაშო სტილსა და ხარისხში რასაც "მანჩესტერ იუნაიტედი" თამაშობს. თუ ვნახავთ ოლე გუნარ სოლსკიაერის "მიოლდეს" თამაშებს, ნათლად გამოჩნდება, რომ ეს სტილი, იმასთან შედარებით საერთოდ სხვა გახლავთ. ის მუდმივ დომინირებაზე და მაღალ პრესინგზე აწყობილი სისტემა, რასაც ოლე გუნარ სოლსკიაერი "მიოლდეში" ხმარობდა, დღეს იქცა "ჩასაფრებული" გუნდის ტაქტიკად, რომელიც მუდმივად ელოდება მეტოქის შეცდომას, ეს კი მაიკლ ფელანის მტავარი ხაზი გახლდათ "ჰალლ სიტიში".

გაგრძელება იქნება ...
სტატიები
29 კომენტარი
№11
ავტორი: David_Beckham7
12 ოქტომბერი 2019 03:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ერლინგ ჰალანდზე დაიწერა ოლე უპირებს გადმოყვანასო და აქამდე რატო არსად არაფერს წერდნენ მიკვირდა. ძაან კარგი ბიჭია. ძლიერი, მაღალი და თავისი გაბარიტებისთვის ძწანაც სწრაფი. პოზიციას იდეალირად არჩევს რითაც 9 ნი უნდა გამოორჩეოდეს თუმცა კოდევ ესეთი ახალგაზრდა რამდენად გამოგვადგება ამ მდგომარეობის გუნდს ეგაა საკითხავი თორე აწყობილ გუნდში მშვენიერი ნამატი იქნებოდა. რავიცი თუ ოლე დატოვეს ზამთრამდე ამის ტრანფერს პირველს ვიხილავთ მგონია. და 34 წლის მანჯუკიჩს ნათდად მორჩევნია. არასდროსწონდს ეგ ფეხბურთელი
0
№12
ავტორი: Dato kutaisi
12 ოქტომბერი 2019 04:30
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ცუდ მოცეკვავეს ყვერები უშლიდა ხელსო ეგაა ეს სიტუაცია.ახლა ფელანზე დაბრალება,მანამდე ვუდვორდი აწი დამლაგებლები აღმოჩნდებიან მთავარი დამაქცევარები ამ გუნდის.მორალი:ოლე არაფერ შუაშია აცადეთ.აგერაა ბატონო ნაცდელია ჩემი თქმით არავინ უშვებს.ახლა ლივერთან წაგება და ისტორიულ შედეგს დავდებთ და გასავარდნ ზონაში ამოვყოფთ თავს.
პარადოქსია რა,წინა წლებში იმ მოტივაციით მაინც ვეთანაშებოდით ლივერს რო ჩემპიონობაში ხელი შეგვეშალა,ახლა უკვე ისე ვართ არ გავვარდეთ და ვიღას ახსოვს მოსოსხლე მტრობა.
პოლ ინსის არ იყოს,აი თუ ვინმე მართლა ნეპოტისტურად არ უჭერს მხარს ოლეს,როგორ შეიძლება ყოფილ მანჩესტერელს ის მოსწონდეს რასაც ოლე აკეთებს?
ნორმალური და თავმოყვარე გუნდი ოლეს მაშინ გააგდებდა გრინვუდისა და გარნერის სიამტკბილობა რომ გამოქვეყნდა.რა იყო ის ფაქტი თუ არა ჩვენება და დემონსტრირება იმისა თუ რას წარმოადგენს გუნდში ოლე.
უპატრონო ეკლესიას ყვავები დაეპატრონენო რომაა ნათქვამი ეგ გვჭირს.
ოლეს წარმატებული სტარტით გულანთებუა სასტავმა მომასხა ამ თამაშებში ტაქტიკა და ნამუშევარი როგორ ვერ დაინახე უნადური ხარო.არც მაშინ იყო გააზრებული და არც ახლაა.ასე რომ მე ეგ არც პლიუსში მეწერება და არც მინუსში,უბრალოდ ვინც მაშინ ამ აზრზე იყავით,მომავლისთვის გამოგადგებათ რომ ურას ძახილით საქმე არ კეთდება,გულზე მჯიღის ცემით გატარებულმა 25მა წელმა ჩვენი ქვეყანა ვერ დააყენა ფეხზე არათუ გუნდი.ხოდა ჯობია ცივი გონებით გავაანალიზოთ და არა ვიღაცისტები ვუძაოთ ერთმანეთს
0
№13
ავტორი: Nika_Jorbe
12 ოქტომბერი 2019 10:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 15
ციტატა: Dato kutaisi
ცუდ მოცეკვავეს ყვერები უშლიდა ხელსო ეგაა ეს სიტუაცია.ახლა ფელანზე დაბრალება,მანამდე ვუდვორდი აწი დამლაგებლები აღმოჩნდებიან მთავარი დამაქცევარები ამ გუნდის.მორალი:ოლე არაფერ შუაშია აცადეთ.აგერაა ბატონო ნაცდელია ჩემი თქმით არავინ უშვებს.ახლა ლივერთან წაგება და ისტორიულ შედეგს დავდებთ და გასავარდნ ზონაში ამოვყოფთ თავს.
პარადოქსია რა,წინა წლებში იმ მოტივაციით მაინც ვეთანაშებოდით ლივერს რო ჩემპიონობაში ხელი შეგვეშალა,ახლა უკვე ისე ვართ არ გავვარდეთ და ვიღას ახსოვს მოსოსხლე მტრობა.
პოლ ინსის არ იყოს,აი თუ ვინმე მართლა ნეპოტისტურად არ უჭერს მხარს ოლეს,როგორ შეიძლება ყოფილ მანჩესტერელს ის მოსწონდეს რასაც ოლე აკეთებს?
ნორმალური და თავმოყვარე გუნდი ოლეს მაშინ გააგდებდა გრინვუდისა და გარნერის სიამტკბილობა რომ გამოქვეყნდა.რა იყო ის ფაქტი თუ არა ჩვენება და დემონსტრირება იმისა თუ რას წარმოადგენს გუნდში ოლე.
უპატრონო ეკლესიას ყვავები დაეპატრონენო რომაა ნათქვამი ეგ გვჭირს.
ოლეს წარმატებული სტარტით გულანთებუა სასტავმა მომასხა ამ თამაშებში ტაქტიკა და ნამუშევარი როგორ ვერ დაინახე უნადური ხარო.არც მაშინ იყო გააზრებული და არც ახლაა.ასე რომ მე ეგ არც პლიუსში მეწერება და არც მინუსში,უბრალოდ ვინც მაშინ ამ აზრზე იყავით,მომავლისთვის გამოგადგებათ რომ ურას ძახილით საქმე არ კეთდება,გულზე მჯიღის ცემით გატარებულმა 25მა წელმა ჩვენი ქვეყანა ვერ დააყენა ფეხზე არათუ გუნდი.ხოდა ჯობია ცივი გონებით გავაანალიზოთ და არა ვიღაცისტები ვუძაოთ ერთმანეთს


ძირითადად გეთანხმები.

ალბათ ფერგის წიგნი წაკითხული გაქვთ, იქ ერთი კარგი რაღაც ამოვიკითხე. გუნდში მწვრთნელის სიტყვა უნდა იყოს კანონი და არ უნდა უნდა ათამაშებდეს ვიღაც ვიღაცეები ტრაკს. ჯერ მოურინიოს დროს რო იყო, პოგბას თემა, კი ბატონო არ მომწონდა დიდად მოურინიოს სათამაშო სტილი, მაგრამ ფეხბურთელმა არ უნდა წამოაყენოს რაღაც ულტიმატუმები გუნდში. თავის დროზე იცით ალბათ რატო გაუხიეს ბექემს წარბი :)

ცოტა რთული დასაჯერებელია მაგრამ ფაქტია, რომ იმ საწყის პირველ მატჩს, როცა 10 მატჩი გადაბმულად მოიგო გუნდმა და დღევანდელ გუნდს ერთი და იგივე მწვრთნელი ყავს.

არ ვიცი გამოსავალი რაშია...

მაგუაერი, ვან ბისაკაც და ჯემსიც. ფაქტია ამ გუნდში ამათ მიმართ კითხვები არ იქნება. იმედი მაქვს ზამთარშიც დაიმატებენ ხალხს. რატო ვერ ვყიდულობთ ადვილად ხალხს, ყოველთვის რატო რთულდება ესაა საკითხავი. რატო ეკიდებიან 1-2 მილიონს, როცა სანჩესს არაფერში 500 000 აძლევდნენ ხელფასს, და ერიქსენი ვერ იყიდეს. ამდენი ხანია ნუთუ ვერ ხვდებიან რო გუნდს პლეიმაიქერი, ბოლო პასის გამკეთებელი არ ყავს. ასე რთული მისახვედრია რო გუნდში მარჯვენა ვინგერის პრობლემაა? მარსიალი, რაშფორდი, ჯეიმსი, იდეაში სამივე მარცხენა შემტევია და მარჯვნიდან ხან მატას ცოდვილობას ვუყურებთ, ხან ლინგარდის და ხან პერეირას. მაშინ როცა N1 გუნდი ხარ ფინანსურად რატო ვერ უნდა აგვარებდე და წუწუნებდე ყოველთვის... ტეხავს...
0
№14
ავტორი: Duncan Edwards
12 ოქტომბერი 2019 10:12
  • სიახლეები: 26
  • კომენტარები: 30
თამაშებს აღარ ვუყურებ ამის .... .. . ჯერ მწვრთნელია წესიერი მოსაყვანი და მერე ......
0
№15
ავტორი: Chaxrux
12 ოქტომბერი 2019 10:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 212
Simeone chirdeba manchesters.... sanam droa da sxvagan ar wavida
0
№16
ავტორი: Malboro463
12 ოქტომბერი 2019 12:43
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
კითხვები მაგუაერის და ჯეიმსის მიმართ უკვე ჩნდება. ერთადერთი ტრანსფერებით თუ დაიკვეხნის ოლე მარა მაინც წარმატებული არ გამოდგა ესეც.
იყიდა მცველი რომელზეც მთელი მსოფლიო ლაპარაკობდა და თვით ჟოზესაც უნდოდა მისი შეძენა. გადაიხადეს 100 მდე მარა 30 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს ერთი ჩვეულებრივი მცველივითა რომელიც უშეცდომოთ თამაშს არ ატარებს გინდა გუნდში და გინდა ნაკრებში.
ჯემსი საშუალოზე დაბალი დონეა გიგსის რჩევით იყიდა ისიც იმიტომ რომ უელსელია სენეგალელი შავკანიანი ფეხბურთელი რომ ყოფილიყო მისკენ არც გაიხედავდნენ
მისი თამაში რო წარმატებულად ითვლება
სადაც კაცს ვერ ატყუებს კარში მაქსიმუმ 3 ჯერ თუ დარტყა 10 დან 8 ს უმისამართოდ აწვდის ხშირად ბურთს კარგავს ვერ ამწვავებს მის თავზე თამაშს ვერ იღებს ინდივდუალურად არაფრის მომცემია ყველა ასპექტში რაღაც დასახვეწი და სასწავლი აქვს როცა გუნდს ჩამოყალიბებული ფეხბურთელი ჭირდება უნდა ელოდო მაგას გაზრდას და რა გაიზრდება კაცმა არ იცის
პრინციპში უკვე ნათელია რაც იზრდება მარა ზოგო ვერ ხედავს. და ესენი წარმატებულ ტრანსფერებათ თუ ითვლება და კითხვებს არ ტოვებს რატოა შეტევაში ასეთი მკვდარი თამაში ან დაცვაში ამდენი შეცდომები? მაგუაერი ინდივიდუალურად ხეა მარა ძლიერია ტაქტიკურად მაგას წარმატებული სეზონი ექნება კარგი მწვრთვნსლის ხელში და არა ამ გამოსირებულის. ერთი ბისაკა გამოიყურება კარგად დაცვაში მარა ბრიტანელია და დასკვნების გამოტანა ადრეა ყველა რეგრესირებს გუნდში და არ გამიკვირდება მანაც თუ მოუკლო. ამიტომა შესაფერისი მწვრთვნელი საჭირო რომ ამ ახალგაზრდებმაც სწორად განვითარდნენ
0
№17
ავტორი: Lalana
12 ოქტომბერი 2019 13:32
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
რაც არ უნდა ვისაუბოთ ბიჭებო ფაქტია რომ ოლეს გაშვებას არ აპირებენ,თორემ აქამდე დაიწყებდნენ მოქმედებას.არც ლივერპულთან დამარცხების შემთხვევაში გაუშვებენ,რადგან ამ ორ კვირიან შესვენებაზე არ აკეთებენ არაფერს და არამგონია ლივერპულთან შეხვედრამაც იმოქმედოს.არ ვიცი რას ელოდებიან,მაგრამ ფაქტია ნდობას უცხადებენ და რატომ დაიმსახურა ამხელა ნდობა ნამდვილად ვერ ვხდები.ამ გუნდს მხოლოდ ტრანსფერები ვერ უშველის,თუ სწორი გზით არ მიდის გუნდი და სწორი განვითარება არ ხდება ფეხბურთელების განსავითარებლად მაშინ ის ახლად მოსული ფეხბურთელებიც ვერ გამნითარდებიან და რაღაც პერიოდის შემდეგ მათაც დაეწყებათ რეგრესი.ამიტომ ტრანსფერების იმედზეც ნუ ვიქნებით ისეთი დაბალი დონის ფეხბურთს ვთამაშობთ.ჯეიმს რაც შეეხება ეგ ბიჭი მარჯვნა ფლანგისთვის მოიყვანეს,მაგრამ მაგ ფლანგზე ნულია და ამიტომაც აყენია მარცხნივ,მაგრამ მარსიალი რომ დაბრუნდება დიდი ალბათობით ისევ მარჯვნივ გადაინაცვლებს და რამდენად შედეგიანი იქნება მანდ ეგ თვითონვე განსაჯეთ.
0
№18
ავტორი: Dato kutaisi
12 ოქტომბერი 2019 13:33
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
Nika_Jorbe კი ძმა მაგასაა რომ ვამბობ ახლაც და ვამბობდი მოუს და პოგბას კონფლიქტისას.მაგრამ მაშინ ისე ეზიზღებოდა ყველა მოუ აქაც კი პოგბას ამართლებდნენ.არ გვეშველება ასე არანაირად.გამოუცდელი,უავტორიტეტო,უდისციპლინო და უფანტაზიო მწვრთნელოს ხელში ეს გუნდი რეგრესირებას გააგრძელებს,არათუ რამე სასიკეთოდ შეიცვალოს.
ვიცი ახლა წინასწარ,თუ მოხდა სასწაული და ლივერს მოვუგეთ ან ფრე ვეთამაშეთ,მერე დაიწყება იმის ძახილი აი შემობრუნდა გუნდი აღმართისაკენო და ისიც ვიცი შემდეგ ისევ ცენზურაამს გუნდი და ერთი შედეგიანი თამაშით ყველაფერს დავღუპავთ.
იცი რა მიკვირს კიდევ?რატომღაც ყველამ გაატარა ინგლისშიც და აქაც ის საზიზღარი ვიდეო.ჩემი აზრით ასეთ რაღაცაებს არავის არ უნდა პატიობდნენ მწვრთნელით დაწყებული.ახლა შეიძლება ვინმემ თქვას რა იცოდა ახლა ბოლო ბოლო ოლემ ისინი რას იზამდნენო.მართალია,არ იცოდა და მიტომ მოხდა თორე მწვანეს არ აუნთებდა დარწმუნებული ვარ ასეთ მოქცევას,მაგრა:
1.საქმეც იმაშია უნდა სცოდნოდა.
2. გასახდელსა და მოედანს გარეთ ასეთ სიტუაციებს მწვრთნელი ალაგებს კაპიტნის საშუალებით,რომელიც თავად დანიშნა არ თქვას ახლა ვინმემ ეგეც ფელანმა დაუნიშნაო.
3. და მთავარი.რა რეაგირებას ახდენს მწვრთნელი ასეთი ფაქტის შემდეგ?არც არაფერს.შეიქმნა ილუზია რომ განაცხადაი არ შეყვანოთ დასაჯაო და მეორე თამაშშივე სასტარტოში იდგა ტიპი თან ვიდეოს მეორე ფიგურანტიც განაცხადაი იყო(გადამღებ გამავრცელებელზე აღარაფერს ვამბობ)თან შეცვლაზე გაყვანისას რა თბილად და მომცინარი სახით გააცილა შოკი მივიღე.
შეჯამება:ოლე არის ყველაზე მეტად შეუფერებელი პერსონა და მწვრთნელი მანჩესტერისთვის და ამის თქმის საფუძველს ბევრი რამე მაძლევს.აპელირება იმით რომ უყვარს გუნდი ეს ისეთივეა ახლა მე რახან ჩემი სამშობლო მიყვარს პრემიერად დამნიშნონ გამოცდილების გარეშე
0
№19
ავტორი: David_Beckham7
12 ოქტომბერი 2019 13:44
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: Malboro463
კითხვები მაგუაერის და ჯეიმსის მიმართ უკვე ჩნდება. ერთადერთი ტრანსფერებით თუ დაიკვეხნის ოლე მარა მაინც წარმატებული არ გამოდგა ესეც.
იყიდა მცველი რომელზეც მთელი მსოფლიო ლაპარაკობდა და თვით ჟოზესაც უნდოდა მისი შეძენა. გადაიხადეს 100 მდე მარა 30 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს ერთი ჩვეულებრივი მცველივითა რომელიც უშეცდომოთ თამაშს არ ატარებს გინდა გუნდში და გინდა ნაკრებში.
ჯემსი საშუალოზე დაბალი დონეა გიგსის რჩევით იყიდა ისიც იმიტომ რომ უელსელია სენეგალელი შავკანიანი ფეხბურთელი რომ ყოფილიყო მისკენ არც გაიხედავდნენ
მისი თამაში რო წარმატებულად ითვლება
სადაც კაცს ვერ ატყუებს კარში მაქსიმუმ 3 ჯერ თუ დარტყა 10 დან 8 ს უმისამართოდ აწვდის ხშირად ბურთს კარგავს ვერ ამწვავებს მის თავზე თამაშს ვერ იღებს ინდივდუალურად არაფრის მომცემია ყველა ასპექტში რაღაც დასახვეწი და სასწავლი აქვს როცა გუნდს ჩამოყალიბებული ფეხბურთელი ჭირდება უნდა ელოდო მაგას გაზრდას და რა გაიზრდება კაცმა არ იცის
პრინციპში უკვე ნათელია რაც იზრდება მარა ზოგო ვერ ხედავს. და ესენი წარმატებულ ტრანსფერებათ თუ ითვლება და კითხვებს არ ტოვებს რატოა შეტევაში ასეთი მკვდარი თამაში ან დაცვაში ამდენი შეცდომები? მაგუაერი ინდივიდუალურად ხეა მარა ძლიერია ტაქტიკურად მაგას წარმატებული სეზონი ექნება კარგი მწვრთვნსლის ხელში და არა ამ გამოსირებულის. ერთი ბისაკა გამოიყურება კარგად დაცვაში მარა ბრიტანელია და დასკვნების გამოტანა ადრეა ყველა რეგრესირებს გუნდში და არ გამიკვირდება მანაც თუ მოუკლო. ამიტომა შესაფერისი მწვრთვნელი საჭირო რომ ამ ახალგაზრდებმაც სწორად განვითარდნენ

ჯეიმსზე ეგრე ხაზის გადასმა არ მგონია სწორი. უელსთწნ ეხლა საგოლე პასი მაგან გააკეთა და ძაან ლამაზი და კარგი გადაცემაც. არ აკვირდებით ჩვენ თავდასხმას გგვერდიდან გამჭოლი პასი 100 რო ჩააწოდო გინდა დაბალი გინდა მაღალი იქ სადაც სიტი და ლივერპული ეგეთს ნწხევარს მწინც გაიტანდა ჩვენთან იმდენად უნიჭოდ იხსნება რაშვორდი მითუმეტეს რო პროცენტი არ აქვს შანსი ბირთის მიღების. შეიძლება ცალ ცალკე ნიჭიერები იყვნენ და პეპის ან კლოპის ხელში ტოპ კლასის ფეხბურთელებიც გახსდნენ ისინი ჩვენთან რო რეგრეს განიცდიან მაგრამ აქ ეგრეა. გწიხსენეთ ვინ იყო სტერლინგი ეგეთი ფაფხურა და ბურთი ბლანდია ფეხბურთელი არ მეფულებოდა იგივე სალაჰი რამდენ ყვავებს ხსნიდა ყველა დარტყმაზე მაგრამ დღეს რა ფეხბურთელები დადგნენ ვხედავთ ყველა. მაგრად მიტყდება ოლეს ესეთი კრახი მაგრამ უდიდესი წილი პასუხისმგებლობის მას ეკოსრება
0
№20
ავტორი: Dato kutaisi
12 ოქტომბერი 2019 14:09
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Malboro463
კითხვები მაგუაერის და ჯეიმსის მიმართ უკვე ჩნდება. ერთადერთი ტრანსფერებით თუ დაიკვეხნის ოლე მარა მაინც წარმატებული არ გამოდგა ესეც.
იყიდა მცველი რომელზეც მთელი მსოფლიო ლაპარაკობდა და თვით ჟოზესაც უნდოდა მისი შეძენა. გადაიხადეს 100 მდე მარა 30 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს ერთი ჩვეულებრივი მცველივითა რომელიც უშეცდომოთ თამაშს არ ატარებს გინდა გუნდში და გინდა ნაკრებში.
ჯემსი საშუალოზე დაბალი დონეა გიგსის რჩევით იყიდა ისიც იმიტომ რომ უელსელია სენეგალელი შავკანიანი ფეხბურთელი რომ ყოფილიყო მისკენ არც გაიხედავდნენ
მისი თამაში რო წარმატებულად ითვლება
სადაც კაცს ვერ ატყუებს კარში მაქსიმუმ 3 ჯერ თუ დარტყა 10 დან 8 ს უმისამართოდ აწვდის ხშირად ბურთს კარგავს ვერ ამწვავებს მის თავზე თამაშს ვერ იღებს ინდივდუალურად არაფრის მომცემია ყველა ასპექტში რაღაც დასახვეწი და სასწავლი აქვს როცა გუნდს ჩამოყალიბებული ფეხბურთელი ჭირდება უნდა ელოდო მაგას გაზრდას და რა გაიზრდება კაცმა არ იცის
პრინციპში უკვე ნათელია რაც იზრდება მარა ზოგო ვერ ხედავს. და ესენი წარმატებულ ტრანსფერებათ თუ ითვლება და კითხვებს არ ტოვებს რატოა შეტევაში ასეთი მკვდარი თამაში ან დაცვაში ამდენი შეცდომები? მაგუაერი ინდივიდუალურად ხეა მარა ძლიერია ტაქტიკურად მაგას წარმატებული სეზონი ექნება კარგი მწვრთვნსლის ხელში და არა ამ გამოსირებულის. ერთი ბისაკა გამოიყურება კარგად დაცვაში მარა ბრიტანელია და დასკვნების გამოტანა ადრეა ყველა რეგრესირებს გუნდში და არ გამიკვირდება მანაც თუ მოუკლო. ამიტომა შესაფერისი მწვრთვნელი საჭირო რომ ამ ახალგაზრდებმაც სწორად განვითარდნენ

ჯეიმსზე ეგრე ხაზის გადასმა არ მგონია სწორი. უელსთწნ ეხლა საგოლე პასი მაგან გააკეთა და ძაან ლამაზი და კარგი გადაცემაც. არ აკვირდებით ჩვენ თავდასხმას გგვერდიდან გამჭოლი პასი 100 რო ჩააწოდო გინდა დაბალი გინდა მაღალი იქ სადაც სიტი და ლივერპული ეგეთს ნწხევარს მწინც გაიტანდა ჩვენთან იმდენად უნიჭოდ იხსნება რაშვორდი მითუმეტეს რო პროცენტი არ აქვს შანსი ბირთის მიღების. შეიძლება ცალ ცალკე ნიჭიერები იყვნენ და პეპის ან კლოპის ხელში ტოპ კლასის ფეხბურთელებიც გახსდნენ ისინი ჩვენთან რო რეგრეს განიცდიან მაგრამ აქ ეგრეა. გწიხსენეთ ვინ იყო სტერლინგი ეგეთი ფაფხურა და ბურთი ბლანდია ფეხბურთელი არ მეფულებოდა იგივე სალაჰი რამდენ ყვავებს ხსნიდა ყველა დარტყმაზე მაგრამ დღეს რა ფეხბურთელები დადგნენ ვხედავთ ყველა. მაგრად მიტყდება ოლეს ესეთი კრახი მაგრამ უდიდესი წილი პასუხისმგებლობის მას ეკოსრება

გეთანხმები იმაში რომ ჯეიმსი შეიძლება კარგმა მწვრთნელმა ათამაშოს მაგრამ ტოპ ვერასოდეს გახდება როგორც ერთ დროს რეშზე ვიძახდი უტვინოათქო და არა კაცო ოქროს ბურთის კანდიდატი იქნება მესი რონალდო რომ მორჩებიან თამაშსო.უფანტაზიო ფეხბურთელია ჯეიმსი ჩქაროსნული მატარებელივითაა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ კარგი მწვრთნელი ვერ აათამაშებს და გამოიყენებს.მაგრამ Marlboro463 ამბობს იმ გაგებით რომ როცა დიდ მიზნებზე იქნება პრეტენზია მაშინ დიდი ამბოციის და შემდგარი ან უნიჭიერესი კაცი გჭირდება მის პოზიციაზე და ეს კიდევ ზამენაზე
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top