თბილისი:
მანჩესტერი:
8-05-2017, 10:03
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 3726,
კომენტარები: 41
მოურინიო: "როგორც იქნა, "არსენალის" ფანებიც ამღერდნენ"
მოურინიოს შესანიშნავი პასუხი "არსენალთან" დამარცხების შემდეგ.
მოურინიო:
"მანჩესტერ იუნაიტედის" მთავარი მწვრთნელი, ჟოზე მოურინიო "არსენალთან" თავის პირველ მარცხს გამოეხმაურა და აღნიშნა, რომ სულაც არ სიამოვნებს ასეთი დიდი კლუბის უტიტულობის პერიოდი.

მოურინიოსა და არსენ ვენგერის დუელი 13 შემთხვევიდან პირველად დასრულდა ფრანგის გამარჯვებით, როცა "მეთოფეებმა" "იუნაიტედი" საკუთარ კედლებში 2-0 დაამარცხეს.

"არსენალის" ფანები ბედნიერები არიან, ამიტომ მეც მიხარია. პირველი შემთხვევაა, როცა "ჰაიბერის" ან "ემირეიტსს" ვტოვებ და ისინი ბედნიერები არიან. "ჰაიბერის" რომ ვტოვებდი, ტიროდნენ, "ემირეიტსს" ვტოვებდი და მაინც ტიროდნენ, ქუჩაში თავდახრილები დადიოდნენ.

დღეს კი მღერიან. გულახდილად ვამბობ, მათთვის კარგია, ეს დიდი კლუბია. მსიამოვნებდა თუ არა ის ფაქტი, რომ "არსენალი" ტიტულს ვერ იგებს? არა, არ მსიამოვნებს.

დღეს მოგება ვცადე, მაგრამ წავაგეთ. და ჩემი აზრით, არსენ ვენგერი პატარა მწვრთნელი არ არის, დიდი მწვრთნელია, ამიტომ ამდენი მატჩის მოგების შედეგი არანორმალურია. ნორმალური მოგება, წაგება და ფრეა. ეს არის ნორმალური, მაგრამ სულ არ მაღელვებს",
- განაცხადა მოურინიომ.

წყარო: M.E.N.
ინტერვიუები
41 კომენტარი
№21
ავტორი: Alex Saar
8 მაი 2017 17:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11
ხოდა რონალდუ რომ გაიყიდა და ლიგის ფინალი რომ ვითამაშეთ მერე რა კი არა, მაგაშია ზუსტად საქმე)) ეგ იმიტომ რომ მანამდე სხვა მიდგომა იყო კლუბისადმი და ახლა სხვა ეს 100% ასეა. რაც შეეხება მოურინიოს, ამ კამანდით, რაც ახლა გვყავს, კარგი მწვრთნელი ეგრევე დადებდა შედეგს და არა ორღობეში ნაპოვნს თასს, საიდანაც ერთში გაბიადინის გოლი გვაჩუქეს;-) ცნობისთვის, ვან გაალმა აღმოაჩინა რეშფორდი და ამისთვის გვაქვს სამადლობელი მაგ მობლოკნოტებული კაცისთვის! ისე სხვათაშორის, მოურინიოს მოთხვნა იყო იბრა, პოგბა და სომეხი ესეც არ დაგვავიწყდეს...;-) ფულის ხარჯვაზე რომ იძახი ესაა დღევანდელი ფეხბურთიო,
გიპასუხებ იმას რომ პოგბა უფასოდ წაიყვანა იუვემ და არანაკლებ კარგი ტრანსფერები აკეთეს მაკარონებმა ბოლო წლებში და სხვა ჭკუასთან ახლოს მყოფმა კლუბებმა, (იგივე ატლეტიკომ). ხოდა სულაც არ ყოფილა საჭირო 120 მილიონების გადაყრა ერთ ფეხბურთელში რომ გუნდი შეკრა)) ასე რომ არანაირად არ გეთანხმები მაგაში.... ჩვენ კიდე სიტივით და სხვა გაქსუებული კლუბებივით ვიხდით ათეულობით მილიონს და შედეგს რომ ვერ დებენ ვამართლებთ ვაცადოთო კაცო, დრო უნდა, ეგრე ხო არაა ეგრევე შედეგი დაიდოსო:-) საფეხბურთო პოლიტიკა შეცვალა ხელმძღვანელობამ, რამაც მოგვირანა ეს შედეგი! ასე რომ, დიდი ფულის გადახდა არ ნიშნავს შედეგს ავტომატურად, რაც ამ მანჩესტერმა და სხვა კლუბებმა დაგვანახეს...
0
№22
ავტორი: bziki
8 მაი 2017 17:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Alex Saar
რონალდო რო გავყიდეთ მას მერე ფინალი ვითამაშეთ რეალმა კიდე ნახევარ ფინალიც ვერ ითამაშა კაი ხანი.

აგიხსნი აქ რა ამბავია ინერციით ვიარეთ გამოცდილი კადრები გვყვავდენ(ვინდა,რიო,ევრა,გ.ნევ

ილი,გიგზი,სქოულზი,პარკი,ვალენ
0
№23
ავტორი: shotkin
8 მაი 2017 17:57
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: Alex Saar
ხოდა რონალდუ რომ გაიყიდა და ლიგის ფინალი რომ ვითამაშეთ მერე რა კი არა, მაგაშია ზუსტად საქმე)) ეგ იმიტომ რომ მანამდე სხვა მიდგომა იყო კლუბისადმი და ახლა სხვა ეს 100% ასეა. რაც შეეხება მოურინიოს, ამ კამანდით, რაც ახლა გვყავს, კარგი მწვრთნელი ეგრევე დადებდა შედეგს და არა ორღობეში ნაპოვნს თასს, საიდანაც ერთში გაბიადინის გოლი გვაჩუქეს;-) ცნობისთვის, ვან გაალმა აღმოაჩინა რეშფორდი და ამისთვის გვაქვს სამადლობელი მაგ მობლოკნოტებული კაცისთვის! ისე სხვათაშორის, მოურინიოს მოთხვნა იყო იბრა, პოგბა და სომეხი ესეც არ დაგვავიწყდეს...;-) ფულის ხარჯვაზე რომ იძახი ესაა დღევანდელი ფეხბურთიო,
გიპასუხებ იმას რომ პოგბა უფასოდ წაიყვანა იუვემ და არანაკლებ კარგი ტრანსფერები აკეთეს მაკარონებმა ბოლო წლებში და სხვა ჭკუასთან ახლოს მყოფმა კლუბებმა, (იგივე ატლეტიკომ). ხოდა სულაც არ ყოფილა საჭირო 120 მილიონების გადაყრა ერთ ფეხბურთელში რომ გუნდი შეკრა)) ასე რომ არანაირად არ გეთანხმები მაგაში.... ჩვენ კიდე სიტივით და სხვა გაქსუებული კლუბებივით ვიხდით ათეულობით მილიონს და შედეგს რომ ვერ დებენ ვამართლებთ ვაცადოთო კაცო, დრო უნდა, ეგრე ხო არაა ეგრევე შედეგი დაიდოსო:-) საფეხბურთო პოლიტიკა შეცვალა ხელმძღვანელობამ, რამაც მოგვირანა ეს შედეგი! ასე რომ, დიდი ფულის გადახდა არ ნიშნავს შედეგს ავტომატურად, რაც ამ მანჩესტერმა და სხვა კლუბებმა დაგვანახეს...

შენ ლოგიკას მართლა ვერ ჩავწვი არ გაგიტყდეს , პოგბაზე როამბობ იუვემ იფასოდ დაითრიაო ანუ რა გინდა თქვა რო ნიჭიერი კამადა ვეძებოთ ვისაც პრობლემა აქ გუნდში და გადმოვიყვანოთ? ეგეტები 1000 ში ერთხელ რო ხდება ძნელი მისახვედრი არუნდა იყოს ხო? ამ სასტავით პრემიერლიგას მსოფლიოში ვერც ერთი ტრენერი ვერ დადებდა იმიტორო გუნდში თამაშობს მარტო 5-6 კაცი და ბევრად ძლიოერი კონკურენტები გყავს ლიგაში და ეს ის სეონი არაა სადაც ჩელისაც ჩაჯმული აქ და სიტისაც, მოურინიოს მოყბვანილი ხახლი ამართლებს ზუსტად ეგენი როარმოეყვანა საშინელება იქნებოდა და გაბიადინის გოლს რა გადამაყოლე ჩაეთვალათ ჰა და დამთავრებულიყო 3:3 დაინეშნებოდა დამატებითი და იქ გაირკვეოდა ვინაობა მაგას არანაირი მნისვნელობა არააქ ტუმოსაგები იყო მოიგებდნენ ისედაც და როგორც აღმოჩნდა მოსაგები იყო, დალშე რაგაწუხევს არმესმის მართლა.

ციტატა: bziki
Alex Saar
რონალდო რო გავყიდეთ მას მერე ფინალი ვითამაშეთ რეალმა კიდე ნახევარ ფინალიც ვერ ითამაშა კაი ხანი.

აგიხსნი აქ რა ამბავია ინერციით ვიარეთ გამოცდილი კადრები გვყვავდენ(ვინდა,რიო,ევრა,გ.ნევ

ილი,გიგზი,სქოულზი,პარკი,ვალენ

დიდი ხანი არაა რაც იუვე ნეხვიდან ამოვიდა და ეს ერთ დღეშია რუქნია და ვერც ვერავინ იზამს მაგას და არესმის ხალხს რო დრო ჭირდბეა ყველაფერს))
0
№24
ავტორი: bziki
8 მაი 2017 18:27
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
რამდენი ვწერე და წამეშალა
Alex Saar

გუნდის პოლიიკას კი არ მოუტანია ლიგის ფინალი რონალდოს წასვლის მერე გამოცდილმა კადრებმა და შემორჩენილმა კლასმა მოიტანა ინერციით ვიარეთ, ის გამოცდილები რო წავიდნენ, გუნდის და ფერგის პოლიტიკის გამო ანდერსონების,კლევერლების და ევანსების იმედზე რო დავრჩით იმიტო დაგვერხა, დღევანდელ დღეს სადაც მბაპე 150 მილიონი ღირს და იგუანი100 მხოლოდ საშვალო დონის კლუბი ააშენებს გუნდს "25"-"30"მილინიანი იგროკებით რასაც ერტონი,სტოკი და მაგ კალიბრის გუნდები აკეთებენ გრანდებს ბევრად მეტის ხარჯვა უწევთ. ევერტონმა ლუკაკუში საერთოდ 50 გაისროლა
რეალს რო ქონდა გაბერილი ფულებით გუნდის შენების პოლიტიკა იყიდეს რონალდო,ბეილი,ბენზემა,მოდრიჩ
0
№25
ავტორი: pogba p
8 მაი 2017 18:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 68
Zdarovat fanebo .ramdeni xania shemovdivar exla davregistrirdi paroli ver agvadgine dzvelic.rat unda imas laparaki ro inglishi yvelaze magari brdzolaa da yvelas magari sastavi hyavs da araa logikuri ro manches premier liga ginda tuara uechveli moego .sisulelea.manche dzlierdeba yalibdeba nelnela bichebo .mermis meti shansi gveqneba premier ligis mogebis ra tqmaunda
0
№26
ავტორი: bziki
8 მაი 2017 18:37
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
კაროჩე ვწერ და მხოლოდ მეხუთედს აქვეყნებს ჩემი ნაწერისwink wink
0
№27
ავტორი: Alex Saar
8 მაი 2017 18:41
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11
და მერე ეს კადრები მე მოვიყვანე? ხაზგასმით ვთქვი რომ მოურინიოს მოთხოვნილია ყველა და მაგას არავისგან არ უნდა ესწავლებოდეს რომ გუნდის შენება დაცვიდან იწყება და არა თავდასხმიდან)) მოკლედ ვიტყვი რომ მოურინიოს გააგდებენ მომავალ სეზონში და თავიდან გვექნება დასაწყები ყველაფერი. აგერ თქვენ და აგერ მე

რა მაწუხებს ძმა და ასეთი მდგომარეობა მანჩესტერის...
0
№28
ავტორი: Lalana
8 მაი 2017 19:27
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2349
გადავავლე კომენტარებს თვალი და ალექსის დაწერილს ნამდვილად ვერ დავეთნახმებოდი.პირველ რიგში იმაში როდესაც ამბობს პოგბა იუვედან წავიდაო და უკეთ ათამაშდაო,მაშინ თუ მასეა პირლოს დონესაც აყენებ ეჭ-ქვეშ,რატომ?იმიტომ რომ პოგბასთან ერთად წავიდა ისიც იუვედან და პირლოსა და ბოგბას დუეტს შენ თუ ხედირასა და პიანიჩის დუეტს ამჯობინებ რა ვიცი აბა რა ვთქვა.ან რა გააკეთა ჯერ იუვემ?ფინალში გავიდა თითქმის მაგრამ მიღწეული არაფრისთვის არ აქვს,რადგან 99 პროცენტით ფინალში რეალს ეთამაშება და ასე მარტივიც არ იქნება მაგ თასის აღება.საერთოდ ვფიქრობ რომ ზედიზედ მეორეჯერ დადებს რეალი თასს.
ახლა რაც შეეხება მეორე საკითხს.როდესაც პსჟ და სიტი მოგყავს მაგალითად,არ დაივიწყო ამავდროულად რეალი,რომელსაც სათადარიგოთა სკამიც ისეთი ძლიერი ყავს რომ მეორე შემადგენლობითაც შეუძლია უპრობლემოდ თამაში და ამ ყველაფერში ძალიან დიდი თანხა დახარჯა რეალმა,ასე ჰაერიდან არ მოსულან ის ფეხბურთელები რომელიც მათ ჰყავთ.ბარსელონას კი წელს საკმაოდ ჩაუვარდა სეზონი და რატომ?იმიტომ რომ გომეშის,დინიეს,ალკასერებისა და მსგავსი ფეხბურთელებით რომ გაავსეს შემადგენლობა ბალანსი ვეღარ დაიჭირეს.ზუსტად ასე ქნა ვანგაალმაც,ყრიდა მილიონებს უსახურ ფეხბურთელებში და ამ უსახური ფეხბურთელებით არის გავსებული მანჩესტერი.
რაც შეეხება შემდეგს,მოურინიომ ვინც მოიყვანა ყველამ გაამრთლა რაღაც დონეზე.ბაილი რომელიც აღმოჩენაა და უმაგრესია დაცვაში,იბრა რომელის ხარჯზეც მოვიგეთ ერთი თასი და პრემიერ ლიგაშიც თიტქმის ის იტანდა გოლებს,პოგბა,რომელიც ცენტრში უძლიერესია და საკმაოდ,ძალიან,ძალიან ბევრი კარგი პასი გაუფუჭეს იმით რომ თავდასხმამ ვერ გაიტანა გოლი,თორემ უკეთესი სტატისტიკა ექნებოდა.ასევე მხითარიანი,შეიძლება ეს ბიჭი მთლად არ არის სტაბილური,მაგრამ ისეთი გლოები მახსოვს მისგან და ისეთი სოლო რეიდები რა ვიცი მასზე როგორ უნდა თქვა ცუდი?
მეოთხე,გუნდს არ ჰყავს ფლანგებზე ვინგერი,რომელის გამოც სწრაფად შეტევაში კონტრ შეტევის დროს ვერ მივდივართ.ასევე გვყავს ლინგარდი,ფელაინი,ტრავმიანი შოუ,დებილი სმოლინგი,ასევე ტრავმიანი ჯონსი,რუნი რომელმიც კარგა ხანია საკუთარ თავს არ ჰგავს და ბოლოს და ბოლოს არ გვყავს კარგი შემადგენლობა რით ვერ გესმით?მითუმეტეს იმ დროს როდესაც არა მხოლოდ პრემიერ ლიგაში,არამედ თასებზეც ვიბრძოდით და ევროპა ლიგაზეც ვიბრძვით,ამიტომ მითხარით რომელმა გუნდმა ჩაატარა ჩვენზე მეტი მატჩი ინგლისში?პასუხიდან გამომდინარე მიხვდებით რომ ამ შემადგენლობით ამდენ ტურნირზე ერთად რთულია ბრძოლა,მითუმეტეს ბოლოს სრულიად დაგვეტრავმა ხალხი და რაზეა საუბარი.

კიდევ სამწუხაროდ არ მაწერინებს არა და ვერ დავამთავრე აზრი რისი თქმაც მსურდა
0
№29
ავტორი: Ronni
8 მაი 2017 19:56
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 28
ნუ რაც არ უნდა იყოს დაგვახიეს ბურთი თავზე და ეს არ უნდა მომხდარიყო am მე მაგრად მკიდია იმღერებენ ტუ არა არსენალი ფანები!!!
0
№30
ავტორი: dybbuk
8 მაი 2017 19:58
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1594
ციტატა: Alex Saar

დამისახელე ბრატ დღეს რომელი ტრენერი დადებდა უკეთესს შედეგს მანჩესტერში და რის ხარჯზე?! გუნდი სავსეა ნაგავით, დღეს იმხელა კონკურენციაა ინგლისში როგორც არასდროს. იუვეს მაგალითი რო მოიყვანე, ბუფონი, კიელინი, ბონუჩი რამდენი წელია ერთად თამაშობენ? ზუსტადაც რო ძაან ბევრს ნიშნავს შეთამაშება, მითუმეტეს ესეთი დონის ფეხბურთელების, მხოლოდ 2 გოლი აქვთ ლიგაზე გაშვებული და საიდან მოვიდა ეს შედეგი? იქიდან რო გუნდს სწორი სატრასფერო და ფინანსური პოლიტიკა აქვს, რაც მანჩესტერ აკლია ფერგის წასვლის მერე, ვინები მოიყვანეს მოისმა და ვან გაალმა ხო ხედავდი, გუნდი მორალურად დეგრედირდა, უკან პასის მეტი არაფერი უკეთებიათ და ესე უცებ გუნდის გადაწყობა რო არ ხდება ეს ახალი ამბავია ვინემსთვის? ფერგის ბოლო სეზონი გავიხსენოთ, ლიმონივით გამოწურული გუნდი დატოვა, დღევანდელ სასტავს გადავხედოთ, ვინები თამაშობენ მრცხვენია ხოლმე სასტავს რო გადავავლებ თვალს, ლინგარდი, დარმიანი, სმოლინგი, ბლინდი, ჯონსი, შოუ, ფელაინი, იანგი, ყველა გასაშვებია, რუნის თუ დაიტოვებ ბავშვებისთვის ცოცხალ ლეგენდად საჩვენებლად თორე მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტი იმდენად დაბალია რო რბილად რო ვთქვათ ტეხავს. ლივერპულის მაგალითს თუ მომიყვან მარტივი პასუხია მაგაზე, გადახედე რამდენი თამაში ითამაშა მანჩესტერმა ამ სეზონში და მერე ყველა დანარჩენს. გუნდი გამოიფიტა, ისედაც რა სასტავი გვყავდა და პლიუს ამას ტრავმები, მოკლედ საერთოდ არ ვაფასებ მოურინიოს საქმიანობას წელს უარყოფითად, თუ ამ ზაფხულს არ გააძლიერა გუნდი სათანადოდ მერე უკვე შეიძლება მისი გაკრიტიკება და საფუძვლიანიც იქნება
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top