თბილისი:
მანჩესტერი:
27-02-2020, 11:32
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 2332,
კომენტარები: 68
დევიდ ბექემი: "მხარს ვუჭერ სოლსკიაერს"
ლეგენდამ "იუნაიტედზე" ისაუბრა
დევიდ ბექემი:
"იუნაიტედის" ყოფილი ნახევარმცველი დევიდ ბექჰემი მხარს უჭერს ოლე გუნარ სოლსკიაერს და ასევე აღნიშნავს, რომ კლუბში ცვლილებები მოსალოდნელია და ამას თავისი შედეგი ექნება.

ვფიქრობ, ოლე კარგ საქმეს აკეთებს, - თქვა ბექსმა "Sky Sports– თან" ინტერვიუში. - ის კლუბში მოვიდა, ის პროგრესირებს და აფასებს თავის ფეხბურთელებს - ეს არის ის, რაც მან ბოსისგან (სერ ალექსისგან) ისწავლა. ფერგი არასდროს არავის აძლევდა უფლებას მისი ფეხბურთელები გაეკტირიკებინათ და ზუსტად ეს ხდება ახლაც.

ის ჯერ კიდევ სწავლობს, მაგრამ ის იცავს თავის ფეხბურთელებს და იცავს "მანჩესტერ იუნაიტედს”. მის უკან გულშემატკივართა არმია დგას, რადგან ის შესანიშნავი ადამიანია, ის მრავალი წლის განმავლობაში იმყოფებოდა აქ და კლუბისთვის ბევრი რამ გაკეთა.

მე ვფიქრობ, რომ როდესაც საქმე გვაქვს ისეთი უზარმაზარ კლუბთან როგორიცაა "იუნაიტედი" და ის წარმოუდგენელი წარმატება,რომლესაც მათ მიაღწიეს, ცხადი ხდება, რომ ადრე თუ გვიან დადგებოდა პერიოდი, როდესაც სხვა კლუბები მიაღწევდნენ გარკვეულ წარმატებებს. "ლივერპულის" და "სიტის" მიღწეულ მცირე წარმატებებზე უკვე ძალიან ბევრს საუბრობენ.

გასაგებია, რომ გარდამავალი პერიოდი უნდა დადმდგარიყო, განსაკუთრებით სერ ალექსის წასვლის შემდეგ. მას ასევე გაყვნენ დევიდ გილი, გიგსი, სქოულზი, ნევილი და აშკარა იყო, რომ დადგებოდა დრო, როდესაც კლუბი არ იქნებოდა ისეთი წარმატებული, როგორც ადრე.

ძნელია ახლა "იუნაიტედის" ყურება? საერთოდ არა! იმის გამო, რომ მე კლუბის ერთგული გულშემატკივარი ვარ და არ აქვს მნიშვნელობა რა ხდება, მაინც მომწონს მისი მატჩების ყურება. იმედი ვიქონიოთ, რომ ეს პაუზა დიდხანს არ გაგრძელდება, რადგან ჩვენ ვართ მსოფლიოში ერთ – ერთი უდიდესი კლუბი და არცერთ სხვა კლუბს არა აქვს ასეთი გამარჯვების მენტალიტეტი და ტრადიციები - დაასრულა ლეგენდარულმა ინგლისლემა.

http://www.manutd.ru/
სიახლეები
68 კომენტარი
№11
ავტორი: Bruno18
27 თებერვალი 2020 15:29
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 117
ყველას გენაცვალეთ და გაიხარეთ ყველამ. რაც შეეხება ოლეს. ღმერთმა ქმას დადოს შედეგი და ნეტავ სულ არ წააგებდეს ამ სეზონში თამაშს დარწმუნებული ვარ ყველას გაუხარდება ეგ და არავის ეწყინება რათქმაუნდა მანჩესტერის გულშემატკივარს. მომავალ წელსაც ა იქნება რომც ვერ გავიდეს ლიგაზე დარწმუნებული ვარ არ გაუშვებენ მაგრამ რა ვქნა მომკალით და არ მჯერა ამ კაცის. ღმერთმა ქნას ვცდებოდე და ისეთ შედეგს დადებდეს რო ძალიან დიდი ხანი დარჩეს აქ. არანაირი მნიშვნელობა არა აქვს ჩემთვის ოლე იქნება ტრენერი თუ ვინმე სხვა მთავარია გუნდა შედეგი აჩვენოს და ფეხბურთი ითამაშოს.

და კიდევ წელს ლიგაზე აუცილებლად უნდა გავიდეთ თორე არ იქნება ტრანსფერები და მომავალ წელსაც ასეთი თამაშების ყურება მიგვიწევა.
0
№12
ავტორი: Lalana
27 თებერვალი 2020 15:39
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2342
ციტატა: ALEXFERGUSON
მიმაჩნია,რომ გინება კრიტიკა არ არის. რათქმაუნდა ყველას არ ეხება. არ მიმაჩნია სწორად,რომ მწვრთნელს აგინებდე ერთნაირად,როცა მაგ: კრისტალ პალასთან წააგებს და ჩელსის,სიტის და ტოტენჰემს მოუგებს. კი რათქმაუნდა მეც გავბრაზებულვარ,შეიძლება დამიწერია კიდეც ოლეს წასვლაზე კომენტარი(მართალი გითხრა არ მახსოვს), მაგრამ როგორ შეიძლება არ დაინახო ცვლილებები. არავინ ამბობს,რომ იდეალურია ყველაფერი,მაგრამ პროგრესი აშკარად სახეზეა. ჯერ მარტო ის,რომ იანგი და სმოლინგი გაუშვა გუნდიდან და სრულიად სამართლიანად მიაყოლა სანჩესი და ლუკაკუ. გააკეთა უსერიოზულესი და საჭირო ტრანსფერები. ლინგარდი დასვა სკამზე,რაც არცერთ მწვრთნელს არ გაუკეთებია. ამის არ დანახვა ნუ რავიცი. გარდა ამისა პოჩეტინოზე ამდენს ლაპარაკობდე,რომელსაც მთელ კარიერაში ქომუნი შილდის თასიც არ მოუგია და ამბობდე რო ძაან მაგარიაო,ჩემი აზრით უფრო ოლეს გაშვების სურვილია ვიდრე პოჩეტინოს დანიშვნის.

მეც მაგას ვგულისხმობ,რომ არც ერთის მხრიდან არ უნდა იყოს მსგავსი რეაქციები.გინება სრულიად მიუღებელია ჩემთვის.რაც შეეხება იანგის გაშვებას,თვითონვე იანგმა თქვა რომ აღარ ჰქონდა სურვილი მანჩესტერში დარჩენის,როგორც ლუკაკუს.სანჩესი კი გაუშვა ინტერში თითქოს ისე რომ არც ჭირდებოდა,მაგრამ შემდეგ რამოდენიმე ხანში აკეთებს განცხადებას,რომ ზაფხულში დაბრუნდება და ყველას დაუმტკიცებს თუ რა შეუძლია.გადაწყვეტილებებში რიგ შემთხვევაში არათანმიმდევრულად ეწყობა.ასევე და ბევრიკონკრეტული მსგავსი ფაქტია სადაც ასეთივე არათანმიმდევრული იყო.შემიძლია ეს კონკრეტული ფაქტებიც დავასახელო.
ასევე ვიტყვი მაგ პოჩეტინოზეც,მივიდა გუნდში სადაც ფულადი რესურსი საერთოდ არ ჰქონია,სრულიად გადაასხვაფერა გუნდი,იმდენად წარმატებული გუნდი გახადა რომ ფიანნსური შემოსავლებით საკუთარი ახალი სტადიონიც აიშენეს.ჩამოაყალიბა ოთხეულის გუნდი,გამოძერწა თავისი მწირი რესურსით კარგი ახალგაზრდები,კეინის,ალის,სონის,ვოლკერის,დაიერის,როუზის,ერიქსენისა და მსგავსი ფეხბურთელები,რომლებსაც პოჩეტინომდე საერთოდ არ ვიცნობდით.უტრანსფეროთ თავისი გუნდი გაიყვანა ჩემპიონთა ლიგის ფინალში,რომელზეც უკვე კარგა ხანია საოცნებო გვაქვს და ეს ყველაფერი არ არის მიღწევა? ზოგადად კი დიდად არც მომწონს პოჩეტინო,მაგრამ თავისთავად მირჩენია ისეთ კაცს ვენდო რომელსაც გუნდის აშენების გამოცდილება უკვე აქვს,საკმაოდ მწირი რესურსით.ეგ იგივე რაიმე კომპანია მქონდეს და მენეჯერად მაკდონალდსის გამოცდილების მქონე მენეჯერს ვიყვანდე ჩემი კომპანიის გასავითარებლად.მიორჩევნია იმას ვენდო ვისაც უკვე აქვს ამის გამოცდილება ვიდრე იმას რომელსაც ასეთ დონეზე არ ქონია გამოცდილება.სხვა საკითხია ვინ როგორ გაამართლებს,მაგრამ როგორც ნდობის საკითხში ასეთ ადამიანს უფრო ენდობოდი.რაც შეეხება პროგრესსა და განვითარებას არის რაღაც საკითXებში ნამდვილად პროგრესი,ამაზე ვერც იდავებ ადამიანი.

ციტატა: ALEXFERGUSON
რაც შეეხება გუნდის სიყვარულს- აქ ნამდვილად შეგეკამათები. გამორიცხულია ალექს ფერგიუსონზე ან სოლსკიაერზე,მეტად უყვარდეს იუნაიტედი ლაშას,ლუკას ან შოთას.
ეს იგივეა, ერთმა რო მითხრა შენი შვილი მე უფრო მიყვარსო :):)

ხო მაგრამ არც ერთის შვილია მანჩესტერი,მგონი უანგაროდ არც ერთი ემსახურებოდა და ემსახურება მანჩესტერს,როგორც ამას შვილებთან მიმართებაში ვაკეთებთ.სიყვარულს კი ვერ გავზომავთ და ვერც ვიტყვით ვის უფრო და როგორ უყვარს რომელიმე გუნდი.
0
№13
ავტორი: ikeoni
27 თებერვალი 2020 16:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11559
ციტატა: ALEXFERGUSON
ძნელია ახლა "იუნაიტედის" ყურება? საერთოდ არა! იმის გამო, რომ მე კლუბის ერთგული გულშემატკივარი ვარ და არ აქვს მნიშვნელობა რა ხდება, მაინც მომწონს მისი მატჩების ყურება

ახლა გამოვიდეს ვინმე და თქვას,რომ ამაზე მაგარი გულშემატკივრები ხართ. როცა ვერ ითმენთ და ყოველი თამაშის მერე აგინებთ გუნდს და სოლსკიაერს. ითხოვთ პოჩეტინოებს და ნაგელსმანებს,რომელმსაც საერთოდ არაფერი გაუკეთებიათ თანამედროვე ფეხბურთში.

ძალიან მაგარი სიტყვები სა საღოლ ბექემს. მე პირადად მჯერა სოლსკიერის და მგონია,რომ ეს სეზონი იქნება გარდამავალი. "და ფენიქსივით აღსდგა გუნდი ფერფლიდან"

ზუსტად ჩემო ძმაო ზუსტად იგივე გრძნობა მაქვს
0
№14
ავტორი: Lalana
27 თებერვალი 2020 16:40
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2342
დღეს უნდა მოვგუდოთ ბრიუგე.რაც იქ გაუკეთეს გულშემატკივრებს,აქ თამაშით უნდა გადავუხადოთ სამაგიერო.
0
№15
ავტორი: ALEXFERGUSON
27 თებერვალი 2020 16:47
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
ციტატა: Lalana
ციტატა: ALEXFERGUSON
მიმაჩნია,რომ გინება კრიტიკა არ არის. რათქმაუნდა ყველას არ ეხება. არ მიმაჩნია სწორად,რომ მწვრთნელს აგინებდე ერთნაირად,როცა მაგ: კრისტალ პალასთან წააგებს და ჩელსის,სიტის და ტოტენჰემს მოუგებს. კი რათქმაუნდა მეც გავბრაზებულვარ,შეიძლება დამიწერია კიდეც ოლეს წასვლაზე კომენტარი(მართალი გითხრა არ მახსოვს), მაგრამ როგორ შეიძლება არ დაინახო ცვლილებები. არავინ ამბობს,რომ იდეალურია ყველაფერი,მაგრამ პროგრესი აშკარად სახეზეა. ჯერ მარტო ის,რომ იანგი და სმოლინგი გაუშვა გუნდიდან და სრულიად სამართლიანად მიაყოლა სანჩესი და ლუკაკუ. გააკეთა უსერიოზულესი და საჭირო ტრანსფერები. ლინგარდი დასვა სკამზე,რაც არცერთ მწვრთნელს არ გაუკეთებია. ამის არ დანახვა ნუ რავიცი. გარდა ამისა პოჩეტინოზე ამდენს ლაპარაკობდე,რომელსაც მთელ კარიერაში ქომუნი შილდის თასიც არ მოუგია და ამბობდე რო ძაან მაგარიაო,ჩემი აზრით უფრო ოლეს გაშვების სურვილია ვიდრე პოჩეტინოს დანიშვნის.

მეც მაგას ვგულისხმობ,რომ არც ერთის მხრიდან არ უნდა იყოს მსგავსი რეაქციები.გინება სრულიად მიუღებელია ჩემთვის.რაც შეეხება იანგის გაშვებას,თვითონვე იანგმა თქვა რომ აღარ ჰქონდა სურვილი მანჩესტერში დარჩენის,როგორც ლუკაკუს.სანჩესი კი გაუშვა ინტერში თითქოს ისე რომ არც ჭირდებოდა,მაგრამ შემდეგ რამოდენიმე ხანში აკეთებს განცხადებას,რომ ზაფხულში დაბრუნდება და ყველას დაუმტკიცებს თუ რა შეუძლია.გადაწყვეტილებებში რიგ შემთხვევაში არათანმიმდევრულად ეწყობა.ასევე და ბევრიკონკრეტული მსგავსი ფაქტია სადაც ასეთივე არათანმიმდევრული იყო.შემიძლია ეს კონკრეტული ფაქტებიც დავასახელო.
ასევე ვიტყვი მაგ პოჩეტინოზეც,მივიდა გუნდში სადაც ფულადი რესურსი საერთოდ არ ჰქონია,სრულიად გადაასხვაფერა გუნდი,იმდენად წარმატებული გუნდი გახადა რომ ფიანნსური შემოსავლებით საკუთარი ახალი სტადიონიც აიშენეს.ჩამოაყალიბა ოთხეულის გუნდი,გამოძერწა თავისი მწირი რესურსით კარგი ახალგაზრდები,კეინის,ალის,სონის,ვოლკერის,დაიერის,როუზის,ერიქსენისა და მსგავსი ფეხბურთელები,რომლებსაც პოჩეტინომდე საერთოდ არ ვიცნობდით.უტრანსფეროთ თავისი გუნდი გაიყვანა ჩემპიონთა ლიგის ფინალში,რომელზეც უკვე კარგა ხანია საოცნებო გვაქვს და ეს ყველაფერი არ არის მიღწევა? ზოგადად კი დიდად არც მომწონს პოჩეტინო,მაგრამ თავისთავად მირჩენია ისეთ კაცს ვენდო რომელსაც გუნდის აშენების გამოცდილება უკვე აქვს,საკმაოდ მწირი რესურსით.ეგ იგივე რაიმე კომპანია მქონდეს და მენეჯერად მაკდონალდსის გამოცდილების მქონე მენეჯერს ვიყვანდე ჩემი კომპანიის გასავითარებლად.მიორჩევნია იმას ვენდო ვისაც უკვე აქვს ამის გამოცდილება ვიდრე იმას რომელსაც ასეთ დონეზე არ ქონია გამოცდილება.სხვა საკითხია ვინ როგორ გაამართლებს,მაგრამ როგორც ნდობის საკითხში ასეთ ადამიანს უფრო ენდობოდი.რაც შეეხება პროგრესსა და განვითარებას არის რაღაც საკითXებში ნამდვილად პროგრესი,ამაზე ვერც იდავებ ადამიანი.

ციტატა: ALEXFERGUSON
რაც შეეხება გუნდის სიყვარულს- აქ ნამდვილად შეგეკამათები. გამორიცხულია ალექს ფერგიუსონზე ან სოლსკიაერზე,მეტად უყვარდეს იუნაიტედი ლაშას,ლუკას ან შოთას.
ეს იგივეა, ერთმა რო მითხრა შენი შვილი მე უფრო მიყვარსო :):)

ხო მაგრამ არც ერთის შვილია მანჩესტერი,მგონი უანგაროდ არც ერთი ემსახურებოდა და ემსახურება მანჩესტერს,როგორც ამას შვილებთან მიმართებაში ვაკეთებთ.სიყვარულს კი ვერ გავზომავთ და ვერც ვიტყვით ვის უფრო და როგორ უყვარს რომელიმე გუნდი.


ფეხბურთი არის ჩვეულებრივი პროფესია და რათქმაუნდა ის შრომა რასაც ეს ადამიანი ეწევიან უნდა უფასდებოდეთ. ამ ხალხმა ნახევარი ცხოვრება დიეტებს და ვარჯიშებს შეწირა და უანგაროდ როგორ შეიძლება ამას აკეთებდნენ? ეროვნულ მოტივაციაზე და ენთუზიაზმე ვერავინ იმუშავებს. თუმცა საქმესაქმეზე რო მიმდგარიყო,ღრმად მწას რომ ფერგიც,ოლეც და სხვებიც სრიულად უანგაროდ ითამაშებდნენ რაღაც პერიოდი იუნაიტედისთვის.

პოჩეტინოს რაც შეეხება: თუ შენ ან ვინმეს ოთხეულისთვის მებრძოლი უნაიტედის ყურება აკმაყოფილებს,რომელსაც(20 წელიწადში ვიხილავთ) მე ჩემპიონობისთვის მებრძოლი მანჩესტერის ყურება მინდა მინიმუმ ახალი სეზონიდან.

რაც შეეხება ერიქსენს,სონს და ა.შ. სოლსკიაერის პირობებში მკვდარი ფერდი დაფრინავს, მისივე პირობებში შეუცდომელია ბისაკა. ოლემ შეძლო და მარსიალს გოლების გატანა დააწყებინა. ასევე გრინვდუდმა და ვილიამსმა ოლეს პირობებში დაიწყეს განვითარება,ესეიგი ამ ადამანს შეძლებია ხომ იგივეს გაკეთება ბევრად მოკლე დროში,ვიდრე ეს პოცეტინომ შეძლო.

სანჩესზე განხადებას რაც შეეხება,ოლემ სმოლინგზეც თქვა ბევრად ძლიერი დაბრუნდება და გამოცდილიო. მწვრთნელი არ არის უბნის ჭორიკანა ქალი,რომელსაც ყველაფერზე პირი აქვს დაღებული. ალექსისი და კრისიც იუნაიტედის ფეხბურთელები არიან და მწვრთნელი ვალდებულია ისინი დადებით კონტექსტში მოიხსენიოს.
0
№16
ავტორი: Karanadze
27 თებერვალი 2020 17:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 474
Ბიჯები მე მომხრე ვარ ამ პროექტის და ოლეს დარჩენის მაგრამ რომ ვთქვა ოლემ ტაქტიკების ფეიერვერკები მოაწყოო არაა მასე მაგრამ.მე მომწონს ტრანსფერები მომწონს აკადემიიდან ამოწეული ბიჯები მომწონს რო არ ლანძღავს ფეხბურთელებს. Ჩემი აზრით ოლე ფიზიკურად ამზადებს გუნდს და კრავს ძირითად ხერხემალს თან ცოტ ცოტას წმინდავს. Ამ ყველაფრის შემდეგ თუ ვერ დაატყობს გუნდს მის ხელს ტაქტიკური თვალსაზრისით მერე უკვე ყველა მიხვდება რო ამოწურა მისი თავი მაგრამ ჯერ ჯერობით 20 პროცენტიც კი არ არის შესრულებული მისი გეგმის. Და მთავარი რატომაც ვემხრობი მის დარჩენას არის ის რო რომ გახდეს ფენომენალური ტრეინერი და სასწაული წინადადებები მიიღოს სხვა გუნდებიდან არ წავა არსად და იქნება აქ.
0
№17
ავტორი: Lalana
27 თებერვალი 2020 17:26
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2342
ციტატა: ALEXFERGUSON
ფეხბურთი არის ჩვეულებრივი პროფესია და რათქმაუნდა ის შრომა რასაც ეს ადამიანი ეწევიან უნდა უფასდებოდეთ. ამ ხალხმა ნახევარი ცხოვრება დიეტებს და ვარჯიშებს შეწირა და უანგაროდ როგორ შეიძლება ამას აკეთებდნენ? ეროვნულ მოტივაციაზე და ენთუზიაზმე ვერავინ იმუშავებს. თუმცა საქმესაქმეზე რო მიმდგარიყო,ღრმად მწას რომ ფერგიც,ოლეც და სხვებიც სრიულად უანგაროდ ითამაშებდნენ რაღაც პერიოდი იუნაიტედისთვის.

რა თქმა უნდა,შეიძლება არაფერია გამორიცხული,მაგრამ ასევე უანგაროდ ვგულშემატკივრობთ ჩვენ ამ გუნდს და ჩვენი ცხოვრების დროის რაღაც ეტაპს ამ გუნდს ვუთმობთ,არავინ არ გვიხდის ამაში ფულს და არც ძალით გვაყურებინებენ მათ თამაშებს.როდესაც ფინალებს ვაგებდით არამგონია ნაკლები წყენა და განცდა გვქონოდა ან ნაკლები სიხარული ყოველი მოგებული თასის შემდეგ.


ციტატა: ALEXFERGUSON
პოჩეტინოს რაც შეეხება: თუ შენ ან ვინმეს ოთხეულისთვის მებრძოლი უნაიტედის ყურება აკმაყოფილებს,რომელსაც(20 წელიწადში ვიხილავთ) მე ჩემპიონობისთვის მებრძოლი მანჩესტერის ყურება მინდა მინიმუმ ახალი სეზონიდან.

მე გაკეთებულ საქმიანობაზე მქონდა საუბარი.ტოტენჰემი არასოდეს ყოფილა იმ დონეზე რა დონეზეც პოჩეტინომ აიყვანა ეს გუნდი,ამაზეა საუბარი და ადამიანის მიერ გაკეთებული საქმეები გაძლევს შესაძლებლობას იმედები დაამყარო ვინმეზე ან არ დაამყარო.გუნდის აშენების მხრივ რომ უკეთესი გამოცდილება აქვს პოჩეტინოს სულშერზე აი ზუსტად მაგაზე ვსაუბრობ,თორე შეიძლება თუნდაც მოვიდეს პოჩეტინო და ვერც ვერაფერი ქნას.

ციტატა: ALEXFERGUSON
რაც შეეხება ერიქსენს,სონს და ა.შ. სოლსკიაერის პირობებში მკვდარი ფერდი დაფრინავს, მისივე პირობებში შეუცდომელია ბისაკა. ოლემ შეძლო და მარსიალს გოლების გატანა დააწყებინა. ასევე გრინვდუდმა და ვილიამსმა ოლეს პირობებში დაიწყეს განვითარება,ესეიგი ამ ადამანს შეძლებია ხომ იგივეს გაკეთება ბევრად მოკლე დროში,ვიდრე ეს პოცეტინომ შეძლო.

ბისაკა ისეთივე შეუცდომელია,როგორც მის წინა გუნდში,იმდენივე ჩაჭრას აკეთებდა რამდენსაც მაქამდე,განვითარება ის იქნება რომ შეტევაც დახვეწოს,თორმე წინა გუნდშიც აკეთებდა იმას რასაც ახლა აკეთებს.გრინვუდზე და ვილიამსზე გეთანხმები,მაგრამ ჯერ გრინვუდი არც კეინია და არც ვილიამსია ვოლკერი,ან ტრიპიერი.მათ დონეს რომ მიაღწევენ შემდეგ შეიძლება მაგაზე საუბარი.რაც შეეხება მარსიალს,თუნდაც წინა სეზონში შემოსვლიდან უფრო მეტი გაიტანა ვიდრე დღეს ძირითადში მყოფმა.თან ისიც უნდა გავითვალისწინოთ რომ წინა სეზონში ზუსტად იმდენივე დრო მიიღო რამდენიც დღეს აქვს უკვე ნათამაშები და არც იმ ადგილას უწევს თამაში რომელიც მისთვის კომფორტული ზონაა.

ციტატა: ALEXFERGUSON
სანჩესზე განხადებას რაც შეეხება,ოლემ სმოლინგზეც თქვა ბევრად ძლიერი დაბრუნდება და გამოცდილიო. მწვრთნელი არ არის უბნის ჭორიკანა ქალი,რომელსაც ყველაფერზე პირი აქვს დაღებული. ალექსისი და კრისიც იუნაიტედის ფეხბურთელები არიან და მწვრთნელი ვალდებულია ისინი დადებით კონტექსტში მოიხსენიოს.

თავისთავად,ჭორიკანა არც უნდა იყოს,მაგრამ რათ უნდა იმას თქმა რაც უკვე ქმედებებით მტკიცდება.ზოგადად კი მისი სატრანსფერო პოლიტიკა საკმაოდ ნაყოფიერია და ამ მხრივ ძალიან მომწონს,ვერაფერს უპოვნის ადამიანი ჯერ-ჯერობით წუნს.იმედია მსგავსად განაგრძობენ მომავალშიც და მანჩესტერისთვის შესაფერისი კადრი მოვა.
0
№18
ავტორი: kantona-7
27 თებერვალი 2020 17:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1326
ბექემი რაძმაა@ <3
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GGMU
№19
ავტორი: shotkin
27 თებერვალი 2020 19:27
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
ოლეს ტაქტიკა იმიტო არ ცანს რო შესაბამისი ფეხბურთელები არ ყავს თავისი ტაქტიკისთვის, წადით წაიკითხეთ რას წერენ მაგ კაცზე მოლდეს მწვრთნელობისას გინახავთ? ლაღი გახსნილი შემტევი ფეხბურთი ევასება და ასე ათამაშებდა მოლდეს და მწვრთნელებს აქვთ თავიანთი 1 ფილისოფია და ხედვა რასაც არ ღალატობენ და ასე იყო რო მოვიდა პივრველი თამაშები მანიუში მარა რა ლაღი ფეხბურთი უნდა ათამაშო გუნდს როცა დაცვის რობლემები გაქ ასევე არ გყავს ზამენა და წამყვანი ფეხბურთელები ალეწილი გყავს თვეობით?

დანარჩენში ყველაფერში გეთანხმები,მაგრამ აი ამაში ნაკლებად დაგეთანხმებოდი.ანუ მიოლდეში შესაფერისი კადრი ყავდა იმისთვის რომ სანახაობრივი და კარგი თამაში შეეთავაზებინა მეტოქისთვის და მანჩესტერში ეს რესურსი ვერ მოიძებნა?
თუ მიოლდეს შემთხვევას გავიხსენებთ ოლეს წასვლის შემდეგ,როდესაც მიოლდე მეექვსე ადგილას გაიყვანა და მეორე ოლე მივიდა მწვრთნელად ბევრად მეტი გოლი გაიტანა მისმა გუნდმა და ბევრად დამაჯერებლად მოიგო ჩემპიონატი,აქედან გამომდინარე შეიძლება ვთქვათ რომ ისიც კარგი მწვრთნელი შეიძლება დადგეს?აგერ ოლეს გარეშე წელსაც მშვენივრად მოიგეს ჩემპიონატი,ისე რომ კითხვის ნიშანიც არ დაუტოვებიათ და ისე ჩაამთავრეს ჩემპიონატი თითქმის სულ პირველზე იყვნენ და ამ შემთხვევაშიც ამ მწვრთნელმა იმდენი გაატანინა მიოლდეს,რომ მაგდენი ოლეს მიოლდეს არც ერთ ჩემპიონობაში ქონდა გატანილი,მაშინ ამ მწვრთნელზეც შეგვიძლია იმავეს თქმა.

ჰმ არის ლოგიკა იმაში რასაც ამბობ რათქმაუნდა მარა ეგ სასტავი ოლეს დატოვებული როა ეგეც ბევრს მეტყველებს დატოვა ასწყობილი გუნდი და გამარჯვებული გუნდი და წავიდა ასეთ დროს კი ნორმალური ან კარგი მწვრთნელი ვინც ჩაანაცვლებს წარმატებას მიაღწევს დიდი ალბათობით, მანიუში ნაკლებად ყავს კი ეგეთი სასტავი აი ჩამოვთვლი შემადგენლობას რა შემადგენლობითაც ოლეს ტაქტიკაზე და სტილზე უნდა ვიმსჯელოთ და საპირწონე იქნება : დე ხეა, ვან ბისაკა,ბაილი,მაგუაიერი,შოუ, მაქომინე ,პოგბა,ჯეიმსი ბრუნო რეში,მარსო აი ეს სასტავი როცა იდგება მერე აკრიტიკონ ოლე რისი თავი აქ და რისი არა, მარა ეს სასტავი წელს არცელთხელ არ მდგარა, პოგბას წელს არ უთამაშია ფაქტიურად 2 თვეა სკოტიც არიყო ბრუნო ელა იყიდა რეში კიდე ალეწილია და ამ როტაციის პერიოდში იძულებული როა რო ლინგარდი და პერეირა გამოიყენოს ასევე ბებერი მატიჩი და ბებერი მატა რათქმაუნდა ვერ გარისკავს სემტევ ტაქტიკას და კიდე ბევრ რამეში ვერ იქნება თამამი და მართალიც იქნება და არის + ამას არ უნდა დაგვავიწყდეს რო თვითონ როგორც მწვრთნელი ამ ლეველზე ჯერ კიდე სწავლობს და იზრდება
0
№20
ავტორი: Chesterman
27 თებერვალი 2020 19:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 710
ყველაფერში უძებნიან ტიპს გამართლებას :D

ციტატა: shotkin
ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
ოლეს ტაქტიკა იმიტო არ ცანს რო შესაბამისი ფეხბურთელები არ ყავს თავისი ტაქტიკისთვის, წადით წაიკითხეთ რას წერენ მაგ კაცზე მოლდეს მწვრთნელობისას გინახავთ? ლაღი გახსნილი შემტევი ფეხბურთი ევასება და ასე ათამაშებდა მოლდეს და მწვრთნელებს აქვთ თავიანთი 1 ფილისოფია და ხედვა რასაც არ ღალატობენ და ასე იყო რო მოვიდა პივრველი თამაშები მანიუში მარა რა ლაღი ფეხბურთი უნდა ათამაშო გუნდს როცა დაცვის რობლემები გაქ ასევე არ გყავს ზამენა და წამყვანი ფეხბურთელები ალეწილი გყავს თვეობით?

დანარჩენში ყველაფერში გეთანხმები,მაგრამ აი ამაში ნაკლებად დაგეთანხმებოდი.ანუ მიოლდეში შესაფერისი კადრი ყავდა იმისთვის რომ სანახაობრივი და კარგი თამაში შეეთავაზებინა მეტოქისთვის და მანჩესტერში ეს რესურსი ვერ მოიძებნა?
თუ მიოლდეს შემთხვევას გავიხსენებთ ოლეს წასვლის შემდეგ,როდესაც მიოლდე მეექვსე ადგილას გაიყვანა და მეორე ოლე მივიდა მწვრთნელად ბევრად მეტი გოლი გაიტანა მისმა გუნდმა და ბევრად დამაჯერებლად მოიგო ჩემპიონატი,აქედან გამომდინარე შეიძლება ვთქვათ რომ ისიც კარგი მწვრთნელი შეიძლება დადგეს?აგერ ოლეს გარეშე წელსაც მშვენივრად მოიგეს ჩემპიონატი,ისე რომ კითხვის ნიშანიც არ დაუტოვებიათ და ისე ჩაამთავრეს ჩემპიონატი თითქმის სულ პირველზე იყვნენ და ამ შემთხვევაშიც ამ მწვრთნელმა იმდენი გაატანინა მიოლდეს,რომ მაგდენი ოლეს მიოლდეს არც ერთ ჩემპიონობაში ქონდა გატანილი,მაშინ ამ მწვრთნელზეც შეგვიძლია იმავეს თქმა.

ჰმ არის ლოგიკა იმაში რასაც ამბობ რათქმაუნდა მარა ეგ სასტავი ოლეს დატოვებული როა ეგეც ბევრს მეტყველებს დატოვა ასწყობილი გუნდი და გამარჯვებული გუნდი და წავიდა ასეთ დროს კი ნორმალური ან კარგი მწვრთნელი ვინც ჩაანაცვლებს წარმატებას მიაღწევს დიდი ალბათობით, მანიუში ნაკლებად ყავს კი ეგეთი სასტავი აი ჩამოვთვლი შემადგენლობას რა შემადგენლობითაც ოლეს ტაქტიკაზე და სტილზე უნდა ვიმსჯელოთ და საპირწონე იქნება : დე ხეა, ვან ბისაკა,ბაილი,მაგუაიერი,შოუ, მაქომინე ,პოგბა,ჯეიმსი ბრუნო რეში,მარსო აი ეს სასტავი როცა იდგება მერე აკრიტიკონ ოლე რისი თავი აქ და რისი არა, მარა ეს სასტავი წელს არცელთხელ არ მდგარა, პოგბას წელს არ უთამაშია ფაქტიურად 2 თვეა სკოტიც არიყო ბრუნო ელა იყიდა რეში კიდე ალეწილია და ამ როტაციის პერიოდში იძულებული როა რო ლინგარდი და პერეირა გამოიყენოს ასევე ბებერი მატიჩი და ბებერი მატა რათქმაუნდა ვერ გარისკავს სემტევ ტაქტიკას და კიდე ბევრ რამეში ვერ იქნება თამამი და მართალიც იქნება და არის + ამას არ უნდა დაგვავიწყდეს რო თვითონ როგორც მწვრთნელი ამ ლეველზე ჯერ კიდე სწავლობს და იზრდება

რა სასტავიც ჩამოთვალა მეორე ტურში ვულვზთან არ ყავდა ? ან მესამე ტურში კრისტალ პალასთან ?
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top