თბილისი:
მანჩესტერი:
15-02-2021, 13:30
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1954,
კომენტარები: 37
ოლე თამაშს შემდეგ
ვარის ოთახში მყოფ ბიჭს ეტყობა კარგად არ ეძინა.
ოლე თამაშს შემდეგ
ხარისხის ნაკლებობა

როგორ შევაფასო ჩვენი თამაში? როგორც სამი ქულის უღირსი. ჩვენ საკმარისი არ გავაკეთეთ ამ მატჩის მოგებისთვის, პრემიერ ლიგაში სამი ქულის მოსაპოვებლად ბევრია საჭირო - ხარისხი, ტემპი, დამოკიდებულება. მე არ ვიტყვი, რომ პრობლემები შეგვექმნა დამოკიდებულების მხრივ, მაგრამ ჩვენ უბრალოდ არ გვქონდა საკმარისი ხარისხი ბოლო მომენტებში. მაგალითად, ზუსტი გადაცემის გაკეთება და საჭირო დროს საჭირო ადგილას ყოფნა.

არბიტრების და VAR– ის მუშაობის შესახებ

როდესაც მაგუაეირს გოლი გაუქმდა "ბარნლისთან" მატჩში, ეს ვერ შეედრება ვიქტორის მომენტს. პირადად მე, როგორც ყოფილ თავდამსხმელს, არ მსურს გოლი გაუქმდეს, მაგრამ გარკვეული თანმიმდევრულობა გვჭირდება. ეს ნამდვილად დიდი შეცდომა იყო. ჩემი გადასწყვეტი რომ ყოფილიყო, ორივე გოლს ჩავთვლიდი, მაგრამ თუ თქვენ არ თვლით მაგუაიერის გოლს, არც აქ უნდა ჩათვალოთ ასეთი გოლი. VAR სადაო გადაწყვეტილება? მაგუაიერზე ნამდვილად იყო წესის დარღვევა, მაგრამ ასევე იყო თამაშგარე. როგორც ჩანს, VAR ოთახში მყოფ ბიჭს დღეს კარგად არ ეძინა, რადგან ის ვერც კი ხედავდა, რომ თამაშგარე იყო. თანმიმდევრულობა და სიცხადე არის ყველაფერი, რაც გვინდა.

ცუდი იღბლის შესახებ

სემმა საოცარი სეივი გააკეთა ბოლო წამებში. ვფიქრობ, რომ მნიშვნელოვანი მომენტი იყოს პირველი ტაიმის ბოლოს, როდესაც ფაქტიურად 3 თავდამსხმელით პირისპირ გავდიოდით და მსაჯმა თამაში დაასრულა.

ბრუნოს ბრწყინვალე გოლი

ეს ფანტასტიკური გოლია! იმ მომენტში ჩვენც კარგად ვითამაშეთ - დავაჭირეთ ბურთი შეტევაზე გადავედით, გადავედით, გადავედით. ჩვენ ბურთი არ დავკარგეთ და ლუკ შოუმ შესანიშნავი გადაცემა გააკეთა. ბრუნუს ტექნიკაც შესანიშნავი იყო. მეტოქეები კარგად იცავდნენ თავს, პრაქტიკულად სხვაზე არ ფიქრობდნენ და სემმა ისინი გადაარჩინა გაუშვებული გოლს, მაგრამ თამაშს უფრო მეტი ხარისხის დამატება გვჭირდებოდა.

თამაშისადმი დამოკიდებულების პრობლემა არ არის

ჩვენ სწორი დამოკიდებულება გვაქვს მატჩის მიმართ. დავინახე კონცენტრაცია, ვხედავდი მწვრთნელების მუშაობას, ამიტომ ყველაფერი რიგზე იყო. ეს მხოლოდ ხარისხია. პრემიერ ლიგაში არ აქვს მნიშვნელობა ითამაშებთ მეხუთე გუნდთან, მეათე თუ მეთვრამეტე, თქვენ უნდა უზრუნველყოთ თამაშის ხარისხი შესაბამის მომენტებში. ცოტა დაუნდობლობა და მოქმედების სიცხადე გვაკლდა.

წაუგებელი სერია გრძელდება

ამ დროისთვის ეს ეპიზოდი არაფერს ნიშნავს. ჩვენ ძალიან გვჭირდება ქულები. ჩვენ უნდა დავწინაურდეთ ცხრილსი და ეს ასე არ გამოვა, თუ სტუმრად ერთ ქულას ავიღებთ. რა თქმა უნდა, დღეს შედეგმა ყველას იმედი გაუცრუა. მეორეს მხრივ, ზოგიერთ სეგმენტში ჩვენ ძალიან კარგად ვითამაშეთ და არის გარკვეული პოზიტივიც, მაგრამ ზოგადად, ძალიან ვწუხდებით, რომ მხოლოდ ერთი ქულა ავიღეთ.


https://www.manutd.com/
ინტერვიუები
37 კომენტარი
№1
ავტორი: Irakli_Kandelaki
15 თებერვალი 2021 13:54
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 251
როგორც ერთ კომედიაში ითქვა: "ბავშვები გაიყვანეთ, უზრდელობები უნდა ვთქვა"!
0
№2
ავტორი: ALEXFERGUSON
15 თებერვალი 2021 14:13
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.
3
№3
ავტორი: shotkin
15 თებერვალი 2021 14:26
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ჩათვლილ გოლზე იმდენად გული არ მწყდება რამდენადაც პირველი ტაიმის ბოლოს მსაჯის სასტვენზე, ეგეთ რამეს ხშირად ვერ ნახავ, და ზოგადად იანვრიდან მოყოლებული თითქმის ყველა მატჩში მსაჯები მაგრად მიქარავენ ჩვენ წინააღმდეგ ან როგორც მინიმუმ საეჭვო გადაწყვეტილებებს იღებენ, უამრავი მაგალითის მოყვანა შეიძლება უკვე უამრავის. ოლემ მაგარი გააძრო კიდე პრესკონფერენციის დროს რო ვარის ოთახში ალბათ ყავას ადუღებით იყვნენ დაკავებულებიო, აი მაგუაიერის მომეტს პენალზე რო ამოწმებდნენ ტიპები არადა ემხელა აფსაიდი იყო რად უნდა მაგას პენალზე გადამოწმება აფსაიდზე უნდა გადაემოწმებინათ ჯერ :დდდ მოკლედ ამ ვარში ამგარი დომხალი როა თან საკმაოდ ხშირად ეგეც ფაქტია ცალკე კიდე პრობლემაა ეგ და ალბათ ვარი დამატებითი ბერკეტი იქნება სამომავლოდ ტოტალიზატორშიკებისთვის ესე მგონია მე და თამაშების გატეხვაში ვარიც თავის წვლის შეიტანს ვითომდა ფეხბურთისთვის სასიკეთო ვარი.
1
№4
ავტორი: The Special One
15 თებერვალი 2021 14:31
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
ციტატა: shotkin
ჩათვლილ გოლზე იმდენად გული არ მწყდება რამდენადაც პირველი ტაიმის ბოლოს მსაჯის სასტვენზე, ეგეთ რამეს ხშირად ვერ ნახავ, და ზოგადად იანვრიდან მოყოლებული თითქმის ყველა მატჩში მსაჯები მაგრად მიქარავენ ჩვენ წინააღმდეგ ან როგორც მინიმუმ საეჭვო გადაწყვეტილებებს იღებენ, უამრავი მაგალითის მოყვანა შეიძლება უკვე უამრავის. ოლემ მაგარი გააძრო კიდე პრესკონფერენციის დროს რო ვარის ოთახში ალბათ ყავას ადუღებით იყვნენ დაკავებულებიო, აი მაგუაიერის მომეტს პენალზე რო ამოწმებდნენ ტიპები არადა ემხელა აფსაიდი იყო რად უნდა მაგას პენალზე გადამოწმება აფსაიდზე უნდა გადაემოწმებინათ ჯერ :დდდ მოკლედ ამ ვარში ამგარი დომხალი როა თან საკმაოდ ხშირად ეგეც ფაქტია ცალკე კიდე პრობლემაა ეგ და ალბათ ვარი დამატებითი ბერკეტი იქნება სამომავლოდ ტოტალიზატორშიკებისთვის ესე მგონია მე და თამაშების გატეხვაში ვარიც თავის წვლის შეიტანს ვითომდა ფეხბურთისთვის სასიკეთო ვარი.

ვარს თავი დაანებე კაცო,რამდენი შემთხვევა იყო რომ გოლი გაგვიუქმეს,ან წესების დარღვევით გაგვიტანეს,და ეს ჩოყლაყები დგანან და არც აპროტესტებენ,აი ეს არის ყველაზე ამაზრზენი,მიდი შეჩემა გამოხატე პროტესტი რო ვინუჟდენში მაინც ჩააგდო მსაჯი რო გადახედოს,პრეტენზიაც არ აქვთ და იმიტო გასდის ყველა მსაჯს ესეთები ჩვენთან
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№5
ავტორი: shotkin
15 თებერვალი 2021 14:39
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: The Special One
ციტატა: shotkin
ჩათვლილ გოლზე იმდენად გული არ მწყდება რამდენადაც პირველი ტაიმის ბოლოს მსაჯის სასტვენზე, ეგეთ რამეს ხშირად ვერ ნახავ, და ზოგადად იანვრიდან მოყოლებული თითქმის ყველა მატჩში მსაჯები მაგრად მიქარავენ ჩვენ წინააღმდეგ ან როგორც მინიმუმ საეჭვო გადაწყვეტილებებს იღებენ, უამრავი მაგალითის მოყვანა შეიძლება უკვე უამრავის. ოლემ მაგარი გააძრო კიდე პრესკონფერენციის დროს რო ვარის ოთახში ალბათ ყავას ადუღებით იყვნენ დაკავებულებიო, აი მაგუაიერის მომეტს პენალზე რო ამოწმებდნენ ტიპები არადა ემხელა აფსაიდი იყო რად უნდა მაგას პენალზე გადამოწმება აფსაიდზე უნდა გადაემოწმებინათ ჯერ :დდდ მოკლედ ამ ვარში ამგარი დომხალი როა თან საკმაოდ ხშირად ეგეც ფაქტია ცალკე კიდე პრობლემაა ეგ და ალბათ ვარი დამატებითი ბერკეტი იქნება სამომავლოდ ტოტალიზატორშიკებისთვის ესე მგონია მე და თამაშების გატეხვაში ვარიც თავის წვლის შეიტანს ვითომდა ფეხბურთისთვის სასიკეთო ვარი.

ვარს თავი დაანებე კაცო,რამდენი შემთხვევა იყო რომ გოლი გაგვიუქმეს,ან წესების დარღვევით გაგვიტანეს,და ეს ჩოყლაყები დგანან და არც აპროტესტებენ,აი ეს არის ყველაზე ამაზრზენი,მიდი შეჩემა გამოხატე პროტესტი რო ვინუჟდენში მაინც ჩააგდო მსაჯი რო გადახედოს,პრეტენზიაც არ აქვთ და იმიტო გასდის ყველა მსაჯს ესეთები ჩვენთან

კი მესმის რასაც ამბობ და გეთანხმები, და კიდე მეორე კუთხით რო შევხედოთ საკითხს ნახე რა რეალობის წინაშე ვდგავართ: დღეს თანამედროვე ფეხბურთი ასეთია აი თუ არ გააპროტესტე შეიძლება აშკარა თამაშის წესების დარღვევა გაატარონ მსაჯებმა მარა მსაჯი იმიტო ხარ რო დაინახო ეგ დარღვევა და არ უნდა იყო დამოკიდებული იმაზე ფეხბურთელს რა რეაქცია ექნება, ჯარიმა ჯარიმაა ხო? ეხლა მე რო წავიქცე და ყვირილი დავიწყო ძალით რო მოწინაარმდეგე გააყვითლონ შეიძლება მიზანს მივაღწიო ჩემი ყვირილით მარა იგივე ჯარიმისას რო არ ვიყვირო პროსტა ჯარიმას დადებენ ეგეც არასწორია ხო ხვდები. მაგიტო ეს ვარი წესით უნდა ერთვებოდეს ხშირად მარა რასაც აკეთებს ვარი მაგასაც ვხედავთ. სწორედ ამ დამოკიდებულების ბრალია ისიც რო ხშირად ფეხბურთელები ჩერდებიან ხოლმე როცა დარწმუნებულებია რიან რო აფსაიდია ან ჯარიმაა (ალბათ გონიათ რო თავისი დამაჯერებელი ქმედებით მსაჯზეც ზეგავლენას ახდენენ) სინამდვილეში კიდე მსაჯი თამაშს არ აჩერებს და იქ ვიღაც გადის 1-1 ზე და იტანს რამდენჯერ ყოფილა ეგეთი მომენტი, ანუ რისი თქმა მინდა რო სრული ქაოსია ორმაგი სტანდარტებია დღეს ფეხბურთში ვერ გაიგებ როდის რას უნდა ელოდო რა არის სწორი, იმენა დაულაგებელი დაუწერელი კანონები არის დღეს ფეხბურთში და ქაოსია როგორც მსაჯებში ისე ფეხბურთელებშიც.
0
№6
ავტორი: BARAATTT
15 თებერვალი 2021 14:58
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 63
ციტატა: ALEXFERGUSON
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.

დიდი ხანია კომენტარი არ დამიწერია და მინდა გიპასუხო. რეშფორდი და მარსიალი რომ ვერ ვითარდებიან და როგორც ახსენე სწორ გადაწყვეტილებებს ვერ იღებენ ეგ ვისი ბრალია ძალიან მაინტერესებს, მწვრთენელის მოვალეობა არ არის მხოლოდ ტაქტიკის შერჩევა, მწვრთნელი როცა ხარ ნებისმიერი ფეხბურთელი შენს განკარგულებაშია და შენ უნდა მოხოდო ყველანაირად, მითუმეტეს მერამდენე თამაშია უკვე მარსიალიც და რეშფორდიც ****ბებს აკეთებენ და ეგ პირდაპირ მწვრთნელის უსუსურობის ბრალია. მარტო სკამზე დასმით ვერ უშველი, უნდა ასწავლო განავითარო უთხრა რა და როგორ არის სწორი, რადგან რეშფორდსაც აქვს განვითარების პოტენციალი და მითუმეტეს მარსიალს, ვან გაალის დროს რომ გვათრევდა მაშინ ხომ აქებდით და ადიდებდით, ნებისმიერ ფეხბურთელს უნდა თავისებური მიდგომა, რაც უსიტყვოდ მწვრთნელის მოვალეობაა. თუ **** იყო მარსიალი და ამას ხედავდა, რატომ გაუშვა ლუკაკუ ? დაეტოვებინა, დავიჯერო არ ჯობია როგორც 9? ან ვან დე ბეეკი რისთვის მოიყვანა ან ტელეში? ეყიდა მაგ ფასად ვინმე ნორმალური მარჯვენა ვინგერი,, მაგრამ ისეთ გადაწყვეტილებებს იღებენ სამწრვთნელო შტაბიც და ხელმძღვანელობაც, არ ვიცი მე საერთოდ აღარაფრის იმედი აღარ მაქვს. სულშერმა რაც მიზნად დაისახა ის პროექტი თავიდანვე განწირული იყო ეტყობოდა, თქვენ არ ვიცი ოლეს სიყვარულით რას ხედავთ და რას ვერა, სიყვარული ბრმააო ნათქვამია და ოღონდ ოლეს არავინ შეეხოს და ყველა ფეხბურთელებს აჯვამს. რაღაც-რაღაცები გამოსწორდა ოლეს ამას არავინ უკარგავს, მაგრამ ეგ რამდენადაც ოლეს დამსახურებაა არანაკლებად არის ბრუნოსიც და ზოგადად ასე შორს ვერ წავალთ, კი დაინახეთ ვან დაიკის მაგალითზე რა დაემართა კლოპს. ბრუნო რო მოაკლო ამ გუნდს ვულვზის დონე ვართ და დარწმუნებული ვარ იმაშიც, რომ ლივერპული დაგვემართება ჩვენც. ლინდელოფი ვერ უძლებს ვერანაირ კრიტიკას და მაგუაირზე ხმას არავინ იღებს იმიტომ რომ ოლეს მოყვანილია :) 80 მილიონიანი ფეხბურთელიო რო იძახი ეგ თავგაზა ყველა თამაშში მინიმუმ 2-3 ისეთ შეცდომას უშვებს მაქსიმუმ მაგის ფასია 35-40 ეგეც მაქსიმუმ და არანაკლებია ლინდელოფზე თუ რეალურად შეხედავ, გუშინაც ისეთები აკეთა მთლად შემაძულა თავი და ამ ყველაფერსაც ოლეს ვაბრალებ, ფეხბურთელი სხვა გუნდში კარგია აქ რეგრესს განიცდის რას დავაბრალო? მე ესე გეტყვი ნებისმიერი სიტუაცია კარგი თუ ცუდი პირდაპირ მწვრთნელზე იშვერს ხელს და ესე იყო არის და იქნება ყოველთვის, არ მოვიყვან ლივერპულის და სიტის მაგალითებს, თუ როგორ განავითარეს მაგ გუნდებში მწვთნელებმა ფეხბურთელები, ვისაც ფეხბურთის გაეგება ის ყველა კარგად ხედავს რა და როგორაა. ან და ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, მარსიალიც და რეშფორდიც თურმე ის დონე არ ყოფილან რომ შეფილს და ვესტ ბრომს მოვუგოთ? ჩვენ კიდევ იმაში გაგვიმართლა რომ არც ლივერია ხოდზე არც არსენალი არც ჩელსი,იმიტომ ვართ მეორე ადგილზე, თუმცა იხოდებიან ნელნელა გუნდები და ალბათ ისევ ოთხეულში შესასვლელად მოგვიწევს ბრძოლა, რა ჩემპიონობაზეა საერთოდ ლაპარაკი, მე პირადად მეცინება.. ხანდახან გამოდით ოლეს სიყვარულიდან და ყველაფერს რეალური და მიუკერძოებელი თვალით შეხედეთ, ასე უფრო შეძლებთ ყველაფრის დანახვას.
0
№7
ავტორი: ALEXFERGUSON
15 თებერვალი 2021 15:22
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
ციტატა: BARAATTT
ციტატა: ALEXFERGUSON
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.

დიდი ხანია კომენტარი არ დამიწერია და მინდა გიპასუხო. რეშფორდი და მარსიალი რომ ვერ ვითარდებიან და როგორც ახსენე სწორ გადაწყვეტილებებს ვერ იღებენ ეგ ვისი ბრალია ძალიან მაინტერესებს, მწვრთენელის მოვალეობა არ არის მხოლოდ ტაქტიკის შერჩევა, მწვრთნელი როცა ხარ ნებისმიერი ფეხბურთელი შენს განკარგულებაშია და შენ უნდა მოხოდო ყველანაირად, მითუმეტეს მერამდენე თამაშია უკვე მარსიალიც და რეშფორდიც ****ბებს აკეთებენ და ეგ პირდაპირ მწვრთნელის უსუსურობის ბრალია. მარტო სკამზე დასმით ვერ უშველი, უნდა ასწავლო განავითარო უთხრა რა და როგორ არის სწორი, რადგან რეშფორდსაც აქვს განვითარების პოტენციალი და მითუმეტეს მარსიალს, ვან გაალის დროს რომ გვათრევდა მაშინ ხომ აქებდით და ადიდებდით, ნებისმიერ ფეხბურთელს უნდა თავისებური მიდგომა, რაც უსიტყვოდ მწვრთნელის მოვალეობაა. თუ **** იყო მარსიალი და ამას ხედავდა, რატომ გაუშვა ლუკაკუ ? დაეტოვებინა, დავიჯერო არ ჯობია როგორც 9? ან ვან დე ბეეკი რისთვის მოიყვანა ან ტელეში? ეყიდა მაგ ფასად ვინმე ნორმალური მარჯვენა ვინგერი,, მაგრამ ისეთ გადაწყვეტილებებს იღებენ სამწრვთნელო შტაბიც და ხელმძღვანელობაც, არ ვიცი მე საერთოდ აღარაფრის იმედი აღარ მაქვს. სულშერმა რაც მიზნად დაისახა ის პროექტი თავიდანვე განწირული იყო ეტყობოდა, თქვენ არ ვიცი ოლეს სიყვარულით რას ხედავთ და რას ვერა, სიყვარული ბრმააო ნათქვამია და ოღონდ ოლეს არავინ შეეხოს და ყველა ფეხბურთელებს აჯვამს. რაღაც-რაღაცები გამოსწორდა ოლეს ამას არავინ უკარგავს, მაგრამ ეგ რამდენადაც ოლეს დამსახურებაა არანაკლებად არის ბრუნოსიც და ზოგადად ასე შორს ვერ წავალთ, კი დაინახეთ ვან დაიკის მაგალითზე რა დაემართა კლოპს. ბრუნო რო მოაკლო ამ გუნდს ვულვზის დონე ვართ და დარწმუნებული ვარ იმაშიც, რომ ლივერპული დაგვემართება ჩვენც. 80 მილიონიანი ფეხბურთელია რო იძახი ეგ თავგაზა ყველა თამაშში მინიმუმ 2-3 ისეთ შეცდომას უშვებს მაქსიმუმ მაგის ფასია 35-40 ეგეც მაქსიმუმ, გუშინაც ისეთები აკეთა მთლად შემაძულა თავი, მე ესე გეტყვი ნებისმიერი სიტუაცია კარგი თუ ცუდი პირდაპირ მწვრთნელზე იშვერს ხელს და ესე იყო არის და იქნება ყოველთვის, არ მოვიყვან ლივერპულის და სიტის მაგალითებს, თუ როგორ განავითარეს მაგ გუნდებში მწვთნელებმა ფეხბურთელები, ვისაც ფეხბურთის გაეგება ის ყველა კარგად ხედავს რა და როგორაა. ან და ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, მარსიალიც და რეშფორდიც თურმე ის დონე არ ყოფილან რომ შეფილს და ვესტ ბრომს მოვუგოთ? ჩვენ კიდევ იმაში გაგვიმართლა რომ არც ლივერია ხოდზე არც არსენალი არც ჩელსი,იმიტომ ვართ მეორე ადგილზე, თუმცა იხოდებიან ნელნელა გუნდები და ალბათ ისევ ოთხეულში შესასვლელად მოგვიწევს ბრძოლა, რა ჩემპიონობაზეა საერთოდ ლაპარაკი, მე პირადად მეცინება.. ხანდახან გამოდით ოლეს სიყვარულიდან და ყველაფერს რეალური და მიუკერძოებელი თვალით შეხედეთ, ასე უფრო შეძლებთ ყველაფრის დანახვას.


კლოპი ყოფილა ბანძი მწვრთნელი მაგ ლოგიკით, ერთი ვანდეიკი ყოფილა თურმე ყველაფერი. თორე კლოპი რისი კაი მწვრთნელი ყოფილა. ვანდეიკი გამოაკლდაო და გუნდს დედა არ ყავსო და აბა კლოპი რისთვის არის საჭირო? 1 კაცის გამოკლება თუ გუნდს ასეთ უსუსრს ხდის. დავით ბრუნო რო ბევრად კარგი გახდა მანჩესტერში, თუ სწორ პოზიციას არჩევს, თუ პრესინგზე თამაშობს, თუ ერთ შანსაც იყენებს, მაშინ ეს ბრუნოს დამსახურებაა მარტო და თუ რეშფორდი 1-1-ზე ერთ თამაში 5-ჯერ გადის და კარში ვერ ურტყავს, ეგ ოლეს ბრალია? მარსიალის რომელი სეზონები გახსოვს გადაბმულად კაცურად, რომ მაგრად თამაშობდა. ნახევარ სეზონსაც არ თამაშობს სტაბილურად. რომელი ვანგაალის და მოურინიოს დროს ბრწყინავდა ერთი ძაან მაინტერესებს? ვანგალს მარტო ფალკაო,რუნი,დიმარია ყავდა მთელი ამ გუნდის ფასი და იმით ვერ ქნა ვერაფერი. ან მოურინიო რა ფეხბურთს თამაშობდა, იგივე გრანდებთან. თქვენ გინდათ ბარსელონას,ბაიერნის და სიტის მწვრთნელ გვარდიოლას შეადაროთ სოლსკაიერი,ან კლოპს რომელიც ტოპ ჩემპიონატში იყო და ითხოვთ აი გვარდიოლამ რა გუნდი დააყენაო. კარდიფში და მოილდეში ნამუშავარმა მწვრთნელმა გინდათ, იგივე შედეგი დადოს 2 წელში. გვარდიოლამ ლიგის ნახევარფინალამდე ვერ მიიყვანა გუნდი მერამდენე წელია უკვე და არც ეგ ყოფილა მაშინ კაი მწვრთნელი. როცა პემიერლიგას იგებს,მაშინ არაა არცერთი გრანდი ფორმაშიდა ახლაც ეგრეა. ვერ ვთამაშობთ ჩვენ,ვერ თამაშოსბს ლივერპული, არსენალზე და ტოტეზე საუბარიც ზედმეტია და ეგ ყოფილა სიტის ჩემპიონობის მიზეზი. დაველოდოთ ჩვენც გვარდიოლასავით, როდის ჩაწვება ყველა ტოპ გუნდი და მერე მოვიგებთ ალბათ პემიერ ლიგას :):):)
1
№8
ავტორი: BARAATTT
15 თებერვალი 2021 15:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 63
ციტატა: ALEXFERGUSON
ციტატა: BARAATTT
ციტატა: ALEXFERGUSON
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.

დიდი ხანია კომენტარი არ დამიწერია და მინდა გიპასუხო. რეშფორდი და მარსიალი რომ ვერ ვითარდებიან და როგორც ახსენე სწორ გადაწყვეტილებებს ვერ იღებენ ეგ ვისი ბრალია ძალიან მაინტერესებს, მწვრთენელის მოვალეობა არ არის მხოლოდ ტაქტიკის შერჩევა, მწვრთნელი როცა ხარ ნებისმიერი ფეხბურთელი შენს განკარგულებაშია და შენ უნდა მოხოდო ყველანაირად, მითუმეტეს მერამდენე თამაშია უკვე მარსიალიც და რეშფორდიც ****ბებს აკეთებენ და ეგ პირდაპირ მწვრთნელის უსუსურობის ბრალია. მარტო სკამზე დასმით ვერ უშველი, უნდა ასწავლო განავითარო უთხრა რა და როგორ არის სწორი, რადგან რეშფორდსაც აქვს განვითარების პოტენციალი და მითუმეტეს მარსიალს, ვან გაალის დროს რომ გვათრევდა მაშინ ხომ აქებდით და ადიდებდით, ნებისმიერ ფეხბურთელს უნდა თავისებური მიდგომა, რაც უსიტყვოდ მწვრთნელის მოვალეობაა. თუ **** იყო მარსიალი და ამას ხედავდა, რატომ გაუშვა ლუკაკუ ? დაეტოვებინა, დავიჯერო არ ჯობია როგორც 9? ან ვან დე ბეეკი რისთვის მოიყვანა ან ტელეში? ეყიდა მაგ ფასად ვინმე ნორმალური მარჯვენა ვინგერი,, მაგრამ ისეთ გადაწყვეტილებებს იღებენ სამწრვთნელო შტაბიც და ხელმძღვანელობაც, არ ვიცი მე საერთოდ აღარაფრის იმედი აღარ მაქვს. სულშერმა რაც მიზნად დაისახა ის პროექტი თავიდანვე განწირული იყო ეტყობოდა, თქვენ არ ვიცი ოლეს სიყვარულით რას ხედავთ და რას ვერა, სიყვარული ბრმააო ნათქვამია და ოღონდ ოლეს არავინ შეეხოს და ყველა ფეხბურთელებს აჯვამს. რაღაც-რაღაცები გამოსწორდა ოლეს ამას არავინ უკარგავს, მაგრამ ეგ რამდენადაც ოლეს დამსახურებაა არანაკლებად არის ბრუნოსიც და ზოგადად ასე შორს ვერ წავალთ, კი დაინახეთ ვან დაიკის მაგალითზე რა დაემართა კლოპს. ბრუნო რო მოაკლო ამ გუნდს ვულვზის დონე ვართ და დარწმუნებული ვარ იმაშიც, რომ ლივერპული დაგვემართება ჩვენც. 80 მილიონიანი ფეხბურთელია რო იძახი ეგ თავგაზა ყველა თამაშში მინიმუმ 2-3 ისეთ შეცდომას უშვებს მაქსიმუმ მაგის ფასია 35-40 ეგეც მაქსიმუმ, გუშინაც ისეთები აკეთა მთლად შემაძულა თავი, მე ესე გეტყვი ნებისმიერი სიტუაცია კარგი თუ ცუდი პირდაპირ მწვრთნელზე იშვერს ხელს და ესე იყო არის და იქნება ყოველთვის, არ მოვიყვან ლივერპულის და სიტის მაგალითებს, თუ როგორ განავითარეს მაგ გუნდებში მწვთნელებმა ფეხბურთელები, ვისაც ფეხბურთის გაეგება ის ყველა კარგად ხედავს რა და როგორაა. ან და ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, მარსიალიც და რეშფორდიც თურმე ის დონე არ ყოფილან რომ შეფილს და ვესტ ბრომს მოვუგოთ? ჩვენ კიდევ იმაში გაგვიმართლა რომ არც ლივერია ხოდზე არც არსენალი არც ჩელსი,იმიტომ ვართ მეორე ადგილზე, თუმცა იხოდებიან ნელნელა გუნდები და ალბათ ისევ ოთხეულში შესასვლელად მოგვიწევს ბრძოლა, რა ჩემპიონობაზეა საერთოდ ლაპარაკი, მე პირადად მეცინება.. ხანდახან გამოდით ოლეს სიყვარულიდან და ყველაფერს რეალური და მიუკერძოებელი თვალით შეხედეთ, ასე უფრო შეძლებთ ყველაფრის დანახვას.


კლოპი ყოფილა ბანძი მწვრთნელი მაგ ლოგიკით, ერთი ვანდეიკი ყოფილა თურმე ყველაფერი. თორე კლოპი რისი კაი მწვრთნელი ყოფილა. ვანდეიკი გამოაკლდაო და გუნდს დედა არ ყავსო და აბა კლოპი რისთვის არის საჭირო? 1 კაცის გამოკლება თუ გუნდს ასეთ უსუსრს ხდის. დავით ბრუნო რო ბევრად კარგი გახდა მანჩესტერში, თუ სწორ პოზიციას არჩევს, თუ პრესინგზე თამაშობს, თუ ერთ შანსაც იყენებს, მაშინ ეს ბრუნოს დამსახურებაა მარტო და თუ რეშფორდი 1-1-ზე ერთ თამაში 5-ჯერ გადის და კარში ვერ ურტყავს, ეგ ოლეს ბრალია? მარსიალის რომელი სეზონები გახსოვს გადაბმულად კაცურად, რომ მაგრად თამაშობდა. ნახევარ სეზონსაც არ თამაშობს სტაბილურად. რომელი ვანგაალის და მოურინიოს დროს ბრწყინავდა ერთი ძაან მაინტერესებს? ვანგალს მარტო ფალკაო,რუნი,დიმარია ყავდა მთელი ამ გუნდის ფასი და იმით ვერ ქნა ვერაფერი. ან მოურინიო რა ფეხბურთს თამაშობდა, იგივე გრანდებთან. თქვენ გინდათ ბარსელონას,ბაიერნის და სიტის მწვრთნელ გვარდიოლას შეადაროთ სოლსკაიერი,ან კლოპს რომელიც ტოპ ჩემპიონატში იყო და ითხოვთ აი გვარდიოლამ რა გუნდი დააყენაო. კარდიფში და მოილდეში ნამუშავარმა მწვრთნელმა გინდათ, იგივე შედეგი დადოს 2 წელში. გვარდიოლამ ლიგის ნახევარფინალამდე ვერ მიიყვანა გუნდი მერამდენე წელია უკვე და არც ეგ ყოფილა მაშინ კაი მწვრთნელი. როცა პემიერლიგას იგებს,მაშინ არაა არცერთი გრანდი ფორმაშიდა ახლაც ეგრეა. ვერ ვთამაშობთ ჩვენ,ვერ თამაშოსბს ლივერპული, არსენალზე და ტოტეზე საუბარიც ზედმეტია და ეგ ყოფილა სიტის ჩემპიონობის მიზეზი. დაველოდოთ ჩვენც გვარდიოლასავით, როდის ჩაწვება ყველა ტოპ გუნდი და მერე მოვიგებთ ალბათ პემიერ ლიგას :):):)

ლაშა კლოპი რომ მაგარი მწვრთნელია და გვარდიოლა ყველამ ვიცით (რაც გამოიხატება უპირველეს ყოვლისა ფეხბურთელების განვითარებაში), მე ის ვიგულისხმე რომ არ შეიძლება გინდ კლოპი იყოს და ვინც გინდა იყოს, ერთ ფეხბურთელზე არ უნდა ააწყო მთელი გუნდი, გუნდი არის გუნდი და იმიტომ მოვიყვანე ვან დაიკის მაგალითი. მანჩესტერი ბრუნომდე და ბრუნოს შემდეგ ამას ხომ მაინც ხედავ? არც არავინ სთხოვს სულშერს გინდა თუ არა კლოპის და პეპის დონე იყავიო მაგას ნიჭი უნდა პირველ რიგში , მერე გამოცდილება და ათასი ფაქტორი კიდე. მითუმეტეს ლივერპული არ ხარჯვას იმდენს რამდენსაც ჩვენ, დაცვა აღარ ყავს, ორივე ცენტრალური ნახევარმცველი დაცვის ცენტრში უყენია და რა უნდა მოსთხოვო, ეგ სულ სხვა თემაა. ისიც მესმის რომ დიდ მიზნებს დიდი ფეხბურთელები სჭირდება მაგრამ სადაა ეგ დიდი მიზნები ლაშა? შეფილდს რომ ვერ უგებ და ვესტ ბრომს მანდ რათ გინდა დიდი ფეხბურთელები? ან ნორმალური ტაქტიკით და შედარებით სანახაობრივი ფეხბურთი რომ ითამაშო, კაცს ყურება რომ სიამოვნებდეს, არც ამას სჭირდება დიდი ფეხბურთელები. ბევრი შეგვიძლია ვიდავოთ მაგრამ არამგონია ერთ აზრზე შევთანხმდეთ ლაშა, არიფიქრო რომ გედავები ან რამე უბრალოდ არის ასპექტები რომლებსაც რეალურად უნდა შევხედოთ და დავინახოთ მიზეზები, მე მაგალითად ბევრი მიზეზი მაქვს რის გამოც ამ ეტაპზე არ ვთვლი ოლეს მანჩესტერის დონის მწვრთნელად, 5 და 10 წლის შემდეგ არ ვიცი რა იქნება, მაგრამ დღეს შემიძია ვთქვა რომ ერთი ჩვეულებრივი ოთხეულისთვის მებრძოლი გუნდი ვართ
0
№9
ავტორი: ikeoni
15 თებერვალი 2021 15:55
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11520
ციტატა: ALEXFERGUSON
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.

100% ძმა ცვეტში ეგრეა გეთანხმები ყველაფერში
0
№10
ავტორი: BARAATTT
15 თებერვალი 2021 16:32
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 63
ციტატა: The red devi11
ციტატა: BARAATTT
ციტატა: ALEXFERGUSON
წინა სტატიაზე მინდოდა გამოვხმაურებოდი რამდენიმეს, მაგრამ აქ დავწერ რასაც ვფიქრობ.

მოდი დავიწყოთ ოლეს კრიტიკით - გასაგებია და ყველამ ვიცით, რომ ოლე არ არის ტოპ მწვრთნელი და რეალურად სწავლის პროცესია ისევ და იზრდება გუნდთან ერთად, მაგრამ მარსიალი, რეშფორდი, ხო არიან უკვე ჩამოყალიბებული ფეხბურთელები? წესით გამოცდილებაც აქვთ საკმაოდ დიდი, ადაპტირებულებიც არიან, მაგათი მოვალეობა ხომ არის მოედანზე გადაწყევტილებების მიღება? მაშინ ამიხსნას ვინმემ, რა უნდა ქნას მწვრთნელმა, როცა თავდამსხმელი,შემტევი უბრალოდ 99% იღებს არასწორ გადაწყვეტილებას? 10-დან 9 100% გოლს ვერ იტანს, რაუნდა ქნას მწვრთნელმა? დასვას უნდა სკამზე ხო? კიბატონი და მერე? მერე რაუნდა ქნას, ვინ უნდა დააყენოს? უკეთესი გვყავს ვინმე? რაქნას მწვრთნელმა, თუ გუნდში დახვდა ლინდელოფი, რომელიც ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს. მოიყვანა ამ კაცმა 80 მილიონიანი მცველი და დახვდა გუნდში კასტილიანი ჯონსი, ტრამვიანი ბაილი და როხო და არცერთი მარჯვენა მცველი. ამ ყველაფერს აწყობა და დალაგება არ უნდოდა? ეგრე სადაა, მოხვიდე და ჰაიდა ააწყო გუნდი. რაც ოლემ ტრანსფერებში დახარჯა იმაზე 5-ჯერ მეტი გავრდიოლამ მარტო მცველებში გადაიხადა და რავქნათ ახლა შეიხი მფლობელები რო არ გყვავს? აქ ისმის,რომ აი ბრუნო მივიდა და აი კავანი იტანს და ა.შ. დიდ მზინებს დიდი ფეხბურთელები რო ჭირდება ვინმესთვის ახალია? მარტივი მაგალითი გაქვთ აგერ რეალი რას დაემსგავსა და ნეტა რატო? ზიდანია ბანძი მწვრთნელი? მთელი გუნი ფლანგიდან გაიქცა ბენზემაზე ჩააწოდას მეტს რო არაფერს აკეთებს და რატო? იმიტომ, რომ აღარ ყავს შესაბამისი კლასის ფეხბურთელები. მწვრთნელის მოვალეობაა სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და განაწყოს ფეხბურთელები, მოედანზე კდიე ფეხბურთელმა უნდა გააკეთოს თავისი საქმე.

დიდი ხანია კომენტარი არ დამიწერია და მინდა გიპასუხო. რეშფორდი და მარსიალი რომ ვერ ვითარდებიან და როგორც ახსენე სწორ გადაწყვეტილებებს ვერ იღებენ ეგ ვისი ბრალია ძალიან მაინტერესებს, მწვრთენელის მოვალეობა არ არის მხოლოდ ტაქტიკის შერჩევა, მწვრთნელი როცა ხარ ნებისმიერი ფეხბურთელი შენს განკარგულებაშია და შენ უნდა მოხოდო ყველანაირად, მითუმეტეს მერამდენე თამაშია უკვე მარსიალიც და რეშფორდიც ****ბებს აკეთებენ და ეგ პირდაპირ მწვრთნელის უსუსურობის ბრალია. მარტო სკამზე დასმით ვერ უშველი, უნდა ასწავლო განავითარო უთხრა რა და როგორ არის სწორი, რადგან რეშფორდსაც აქვს განვითარების პოტენციალი და მითუმეტეს მარსიალს, ვან გაალის დროს რომ გვათრევდა მაშინ ხომ აქებდით და ადიდებდით, ნებისმიერ ფეხბურთელს უნდა თავისებური მიდგომა, რაც უსიტყვოდ მწვრთნელის მოვალეობაა. თუ **** იყო მარსიალი და ამას ხედავდა, რატომ გაუშვა ლუკაკუ ? დაეტოვებინა, დავიჯერო არ ჯობია როგორც 9? ან ვან დე ბეეკი რისთვის მოიყვანა ან ტელეში? ეყიდა მაგ ფასად ვინმე ნორმალური მარჯვენა ვინგერი,, მაგრამ ისეთ გადაწყვეტილებებს იღებენ სამწრვთნელო შტაბიც და ხელმძღვანელობაც, არ ვიცი მე საერთოდ აღარაფრის იმედი აღარ მაქვს. სულშერმა რაც მიზნად დაისახა ის პროექტი თავიდანვე განწირული იყო ეტყობოდა, თქვენ არ ვიცი ოლეს სიყვარულით რას ხედავთ და რას ვერა, სიყვარული ბრმააო ნათქვამია და ოღონდ ოლეს არავინ შეეხოს და ყველა ფეხბურთელებს აჯვამს. რაღაც-რაღაცები გამოსწორდა ოლეს ამას არავინ უკარგავს, მაგრამ ეგ რამდენადაც ოლეს დამსახურებაა არანაკლებად არის ბრუნოსიც და ზოგადად ასე შორს ვერ წავალთ, კი დაინახეთ ვან დაიკის მაგალითზე რა დაემართა კლოპს. ბრუნო რო მოაკლო ამ გუნდს ვულვზის დონე ვართ და დარწმუნებული ვარ იმაშიც, რომ ლივერპული დაგვემართება ჩვენც. ლინდელოფი ვერ უძლებს ვერანაირ კრიტიკას და მაგუაირზე ხმას არავინ იღებს იმიტომ რომ ოლეს მოყვანილია :) 80 მილიონიანი ფეხბურთელიო რო იძახი ეგ თავგაზა ყველა თამაშში მინიმუმ 2-3 ისეთ შეცდომას უშვებს მაქსიმუმ მაგის ფასია 35-40 ეგეც მაქსიმუმ და არანაკლებია ლინდელოფზე თუ რეალურად შეხედავ, გუშინაც ისეთები აკეთა მთლად შემაძულა თავი და ამ ყველაფერსაც ოლეს ვაბრალებ, ფეხბურთელი სხვა გუნდში კარგია აქ რეგრესს განიცდის რას დავაბრალო? მე ესე გეტყვი ნებისმიერი სიტუაცია კარგი თუ ცუდი პირდაპირ მწვრთნელზე იშვერს ხელს და ესე იყო არის და იქნება ყოველთვის, არ მოვიყვან ლივერპულის და სიტის მაგალითებს, თუ როგორ განავითარეს მაგ გუნდებში მწვთნელებმა ფეხბურთელები, ვისაც ფეხბურთის გაეგება ის ყველა კარგად ხედავს რა და როგორაა. ან და ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, მარსიალიც და რეშფორდიც თურმე ის დონე არ ყოფილან რომ შეფილს და ვესტ ბრომს მოვუგოთ? ჩვენ კიდევ იმაში გაგვიმართლა რომ არც ლივერია ხოდზე არც არსენალი არც ჩელსი,იმიტომ ვართ მეორე ადგილზე, თუმცა იხოდებიან ნელნელა გუნდები და ალბათ ისევ ოთხეულში შესასვლელად მოგვიწევს ბრძოლა, რა ჩემპიონობაზეა საერთოდ ლაპარაკი, მე პირადად მეცინება.. ხანდახან გამოდით ოლეს სიყვარულიდან და ყველაფერს რეალური და მიუკერძოებელი თვალით შეხედეთ, ასე უფრო შეძლებთ ყველაფრის დანახვას.


შენს კომენტარზე ერთი მარტივი პასუხი მაქვს მეგობარო. არ მინდოდა ჩაჭრა მაგრამ უნდა დავწერო. ერთი ორგანოსგან სალამური გამოვა რაც არ უნდა მაგარ მესალამურეს მიუტანო? ჩვენს კამანდას მაგას არ ვადარებ არც მარსიალი რეშის მიმართ ვხმარობ მაგ სიტყვას სწორად გამიგეთ უბრალოდ შედარებაა თორე ორივე რასაც აკეთებს და გაუკეთებია ჩემი გუნდისთვის ყოველთვის დავაფასებ. მაგრამ ერთს მივხვდი. მარსიალის მარცხნივ დაყეენება რეშფორდის თამაშის ხარისხსაც ამცირებს მარჯვნივ. და ამ ორისგან განსაკუთრებით მარსიალისგან სტაბილურად მაღალი დონის შემტევი რომ ვერ დადგება ვის ხელშიც გინდა ჩააგდე აშკარაა. მე ისიც მინახავს ფერგის ხელში ვერ განვითარებულან და სხვაგან უკეთესად უთააშიათ ახლა არ თქვა ტრენერის ბრალი იყოვო. ბევრი ფაქტორია რეში კიდევ მეიმედება იმიტომ რომ რაღაცას აკეთებს აი მარსიალმაც შეიძლება ქნას რამე მაგრამ არ მჯერა. და ის რომ ერთი ორგანოსგან სალმური უნდა გამოიყვანო თუ მაგარი მესალამურე ხარ არის სუფთა არასწორი შეფასება და მეტი არაფერი მოვლენების. პ.ს კიდევ ერთხელ ვამბობ ეს უბრაოდ შედარებაა და ვინმემ არ იფიროს ჩვენი ბიჭებიდან თუნდაც ჯეიმსი მოვიხსენიო ასე. ეს პატივი მხოლოდ და მხოლოდ პოგბას ერგო :D ხუმრობით

პ.ს ერთ რამეს დავამატებ მე თვითონ ვარ მენეჯერულ პოზიციაზე. და როდესაც გადამისროლეს იქ სადაც ახლა ვარ ისეთი პრობლემები დამხვდა და იმდენად დიდი საქმე გასაკეთებელი რომ ყველაფრის მწყობრში ჩაყენებას ეს ერთი წელი საერთოდაც არ ეყო. დღეს ბევრად წინ ვართ ვიდრე ეღთი წლის წინ. და როდესაც სიტუაცია ამიხსნეს მე ვუთხარი რომ მინიმუ ორი წელი ვერანაირად ვერ დავალაგებდი იქ სიტუაციას ისე როგორც მთხოვდნენ და მითხრეს რომ მთავარია დავინახოთ წინ სვლა. სულაც არ მიშნავს მაგარი მენეჯერი იმას რომ მიხვალ ჩასვრილ ფილიალში და 1 წელში პირველი იქნება კომპანიაში. მითუმეტეს როდესაც ადამიანების მენეჯმენტი გიწევს . ვიღაც უნდა შეცვალო ვიღაცას დააკვირდე ვიღაც მოხოდო აღმოაჩინო აღმოფხვრა. ასე ერთი ხელის მოსმით მობილური გეიმი არ არის ნაღდად. მე ის წინ სვლა რაც არის დღემდე სრულიად მაკმაყოფილებს იმიტომ რომ გააზრებული მაქვს საიდან მოდის გუნდი. და ჩემი კომპანიის ბოსებივით მეც ვაკვირდები განვითარებას თუ ეს განვითარება რაღაც ეტაპზე შეწყდა ვიტყვი რომ მენეჯერია გასაშვები და ახალი მოსაყვანი. მაგრამ ის რომ ეს გუნდი ჩემპიონობისთვის არის მზად ეს აფსურდია. უბრაოდ სპორტია და გულშეატკივრები ვართ უფლებაც გვაქვს გვჯეროდეს. მაგრამ ჩემი აზრით ერთეულები ხედავენ იმ განვითარებას და იმ რეალობას რაც ამ საქმეში ხდება და რა შრომაც უწევთ ადამიანებს რომ თუნდაც ასეთი კრიზისის მერე რაც მანჩესტერს ედგა გუნდი განვითარების გზაზე დააყენო ისევ. თან ლამაზი და ლაღი ფეხბურთით

თქვენი არ მესმის, ხან მბაპე ვინ ჩემი ცენზურაა როცა რეშფორდი გვყავსო ხან მარსიალი რა გიჟი გვყავსო ხან ისაო ხან ესაო, ეხლა ორივე ცენზურა ყოფილა? რამდენი აქვთ ხელფასი მარსიალს და რეშფორდს რატომ უხდიან ამდენს სალამურები რომ არიან? თუ ოლე ხედავს რო სირები არიან როგორც თქვენ ამბობთ მაშინ რატომ მიდის კონტრაქტების გახანგრძლივებაზე და ხელფასების მომატებაზე საუბარი? რატომ გაუშვა ლუკაკუ თუ მარსიალი ცენზურა იყო? გამოდით წმინდა ოლეგას ჩარჩოებიდან, რეალურად შეხედეთ ყველაფერს. ოღონდ ოლეზე ხმა არ ამოიღოს ვინმემ და ყველა ფეხბურთელის დაჯმა არ გამიგია, ალბათ ბრუნოს დაჯმასაც მალე დაიწყებთ ოლეს წყალი რო შეუდგება არაა გამორიცხული.. მე ბაბუს ხანა ძაან მაგრად მახსოვს , ქლევერლებით რომ ეპლს იგებდა. ან ბაბუს როგორ ადარებთ ოლეს? რამდენიც არ უნდა შეადაროთ ოლე ბაბუს ფრჩხილადაც არ ღირს. მითუმეტეს მაშინ სხვა დრო იყო ეხლა სხვა დროა. დროა გამოხვიდეთ წარსულიდან და აწმყოს და მომავალს შეხედოთ.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top