თბილისი:
მანჩესტერი:
9-12-2020, 13:16
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1988,
კომენტარები: 44
ოლე თამაშის შემდეგ
მათ ვერ გავუმკლავდით.
ოლე თამაშის შემდეგ
თამაშის შემოტრიალებასთან ახლოს

"ბოლოს ახლოს ვიყავით, მაგრამ უფრო შორს ვერ ივლით, როდესაც "ლაიფციგის" მსგავსი გუნდისგან სამ გოლს მიიღებთ. მე ვერ დავიჩივლებ ფეხბურთელების ხასიათზე, ძალისხმევაზე და ზეწოლაზე, რომელიც მეორე ტაიმში მოვახდინეთ მეტოქეზე. ვერ შეძლებთ თქვენს მეტოქეს სამი გოლით უპირატესობს მიანიჭოთ და დაბრუნებას ელოდო.. უკვე გვიანი იყო."

ისევ გაუშვით პირველებმა

"ბოლო მატჩებში კარგად დავიწყეთ და კარგად ვითამაშეთ, მაგრამ მაინც გავუშვით ერთი ან თუნდაც ორი გოლი. დღეს შეხვედრა ძალიან პასიურად დავიწყეთ. ჩვენ საკმარისად აგრესიულები არ ვიყავით დიაგონალური ბურთების შესაჩერებლად, თუმცა ამისათვის ვემზადებოდით. ჩვენ ვიცოდით, რომ ისინი საჯარიმოში ჩააგდებდნენ ბურთს, მაგრამ ამის მიუხედავად, ისინი ვერ ასრულებდნენ დავალებას."

გვიან გამოფხიზლდით

"დღეს ვერანაირად ვერ ჩავერთეთ თამაში, სანამ მეორე გოლი არ გავიტანეთ. შემდეგ უცებ ისევ დავიწყეთ თამაში. ჩვენ გვქონდა კარგი შანსი, როდესაც ანგარიში იყო 1: 0, მეისონ გრინვუდს შეეძლო გოლის გატანა, მაგრამ თამაში მაშინ დავიწყეთ, როდესაც ანგარიში იყო 2: 0. ანგარიში 3: 0 ყოველთვის რთულია, მაგრამ ბიჭებმა ყველაფერი დადეს და ხასიათი გამოავლინეს. მე ვერავის დავადანაშაულებ და ჩვენ ახლოს ვიყავით მესამე გოლთან. ეს კარგი მიღწევა იქნებოდა "ლაიფციგის" მსგავსი გუნდის წინააღმდეგ."

არასოდეს დანებდე

"ჩვენ არასდროს ვთმობთ ასეთ თამაშებს. რთულ სიტუაციაში ყოველთვის უფრო ადვილია დანებება და დათმობა, მაგრამ ეს ბიჭები ასეთები არ არიან. ბოლოს, როდესაც პოლმა გოლი გაიტანა, მეგონა, რომ ეს იყო ავტოგოლი ან ჰარი ან დონიმ გაიტანეს. ახლოს ვიყავით, მაგრამ ჩვენი ძალისხმევა არ იყო საკმარისი."

ყველაფერი სტამბოლში დამარცხების გამო

"ნამდვილად დიახ, ეს მარცხი ჯგუფში ჩარჩენად დაგვიჯდა"

ჯგუფური ეტაპის შედეგები

"არ შეიძლება იმის თქმა, რომ ჩვენ საკმარისად კარგები ვიყავით ასეთ რთულ ჯგუფში, არ ვიყავით საკმარისად კარგები. ჩვენ ძალიან კარგად დავიწყეთ, მაგრამ ეს მარცხი სტამბოლში გარდამტეხი იყო. სწორედ ამ მატჩზე ვიყურებთ უკან და ვნანობთ იმ დაკარგულ ქულებს. დღეს ახლოს ვიყავით, მაგრამ მათ ვერ გავუმკლავდით."

http://www.manutd.ru/
ინტერვიუები
44 კომენტარი
№1
ავტორი: ALEXFERGUSON
9 დეკემბერი 2020 13:16
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
1. საშინლად შერჩეული შემადგენლობა და ამ თამაშის წაგება არის ოლეს სინდისზე.
2. რა შუაში იყო ამ თამაშში შოუ საერთოდ? ან ტელეში ცენტრში? რა შუაში იყო მატიჩი და მაკტომინეი ერთად, როცა ლაიფციგს ყავს სწრაფი ფლანგელები და თავადაც აღიარებს ამ ინეტრვიუში,რომ იცოდა რო ლაიფციგი დიაგონალურ პასებს და კროს ჩაგდებებს გამოიყენებდა. იცოდა, რომ ლაიფციგი ცენტრიდან არ უტევს,იცოდა, რომ მათი ძლიერი მხარე კარგი ცენტრი არ არის და მაინც ადგა და ცენტრი ჩააბეტონა.
3. თუ პრინციპზე დგახარ და პოგბას ასეთ თამაში არ ათამაშებ, მაშინც არც უნდა წაყვანო და არცუნდა შემოიყვანო. თუ აპირებდი გამოყვანას, მაშინ უნდა დაგეყენებინა ძირითადში.
4. 100% უნდა დაეირისპირებინა სწრაფი მოკლე პასებით მოთამაშა მატა და ბეეკი, რომელსაც ბურთის დაჭერა და საგოლე გადაცემები შეუძლია და არა 105 წლის მატიჩი, რომელიც ვეღარც კი დადის.
5. მწვრთნელმა არია მთელი გუნდი, რადგან აშკარა იყო, რომ ფეხბურთელებმა არ იცოდნენ რა უნდა გაეკეთებინათ. ასეთ ტაქტიკაში გამორიცხული იყო თამაში.
6. ჩვეულებრივი შემადგენლობა უნდა გაეყვანა, რაც ვესჰემთან და საუთჰემტონთან. როცა იცი, რომ შემტევი გუნდია, მოგება უნდა უჭველი და იცი რო დაცვა ყავს დირკა და აძლევ ბურთს და გამოგყავს 7 მცველი? მიიღებ იმას რაც მიიღე. არასდროს არცერთ მწვრთნელს არ პატიობს არცერთი გუნდი დაცვის ჩაბეტონებას,მითუმეტეს ასეთი შემტევი.
7. იგალოს და მატას დატოვება და ფოსუ-მენსას და ტუანზებეს შემოყვანა ხო საერთოდ იდიოტიზმის ზეიმი იყო. 5 გამოსაყენებელი ცვლილებიდან 3 მცველი შემოგყავს?
8. ტელეშს ცვლი და უთამაშებელ შოუს ტოვებ. თან ციი რო არაა ფრომაში და ისევ იძულებული ხარ, რო შოუ გაიყვანო და ვილიამსი შემოიყვანო. კითხვა? რატო დააყენა შოუ თავიდანვე რატოოოოოოოოოოო???
9. მე რო 1-2 წლის სიცოცხლე მომაკლდა ნერვიულობით ვიცი და იმხელა ვაზაც შევიწირე, რო ცოლი აღარ მელკაპარაკება wink ხოდა ახლა სოლსკიაერმა გამომიგზავნოს ასეთი ვაზა ან ფული რო ვიყიდო wink
10. მაინც მნგონია რო ამ ეტაპზე ამის გაშვება არიქნება სწორი და მეტს მაინც ვერაფერს გააფუჭებს. ხელმძრვანელობისგან უნდა ქონდეს ულტიმატუმი, იმ შემთხვევაში უნდა დატოვონ თუ ევროპა ლიგას და პრემიერ ლიგას მოიგებს. სხვა შემთხვევაში უკვე უნდა გაუშვან!!!
5
№2
ავტორი: Irakli_Kandelaki
9 დეკემბერი 2020 13:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 251
არასრულწოვნების გამო მოდით გინებისგან შევიკავოთ თავი.
დდდ
0
№3
ავტორი: Malboro463
9 დეკემბერი 2020 13:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
თუ უშვებენ ეხლა უნდა გაუშვა აბა რა აზრი აქამის დატოვებას? ახალ მწვრთვნელს სეზონის ბოლომდე დრო ექნება და შეხედავს ვინ მოერგება მის ტაქტიკას. ხშირად მწვრთვნელების ცვლა ყოველთვის გამართლებულია. 1 წელი საკმარისი დროა მწვრთვნელმა რომ დამტკიცოს მისი შესაძლებლობები
0
№4
ავტორი: sancho6666
9 დეკემბერი 2020 13:36
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
დავტოვოთ სულშერი უბრალოდ მითხარით სულშერის სტილის მწრთვნელი კონტრშეტევითი ფეხბურთი საშინელი დაცვით ანუ ვერგავიგე რასთამაშობს მარა რაცგავუგე ისაა რაზეც ყვეკა ვთანხმდებით რო ეს გუნდი არის საშინლად არასტაბილური .... მითხარით ამსეზონში სტაბილურად მოგებული მატჩი ბაშექშეჰირის და ლაიპციგის გარდა .... მითხარით მატჩი ამსეზონში სადაც მეტოქემ მინიმუმ 5 ასპროცენტიანი მომენტი არშექვიქმნა ანუ ვესტჰემმა რეებიც მაზა ცარიელ.კართან რო წაიქცა ტიპი .... იქ სოტონმა რეებიც მაზა და მაინც ცვლილებებზე რო შემტევები შემოიუვანეს .... იქ ბრაიტონმა 5 ჯერ ძელს რო გაარტყა ... იქ ოენლები არდადეს ჩვენკარში და დალშე წავაგეთ სხვა მატჩები ანუ მითხარით ვინმემ ოლეს სტაბილური ფერფორმანსი სადაც გამოვიდა გუნდი და მოიგო ისე რო სანერვიულოც არგვქონია .... უყურეთ სხვაგუნდებს კარშიც ვერურტყავენ რადგან გამართულად თამაშობენ ჩვენ ან ქამბექი გვაქვს გასაჯეთებელი ან არადა გვიტევენ და ფრჩხილებს ვიჭამთ ნერვიულობით .... არაა ესგუნდი სტაბილურიიი არაა ოლე ტრენერი რომელიც ტიტულს მოიგებს



ეხა შემდეგი კითხვა ოლეს ქომაგებს ამ კონკურენციის პირობებში რამდენი ქულა ჭირდება საშუალოდ ორემიერ ლიგის მოგებას ?? 90 პლიუსი ჩემი აზრით მინიმუმ თან რადგან სიტი ლივერპულმა უკვე სერიოზულად აწიეს თამასა და ლესტერივით 80 ქულით ვერავინ გახდება ჩემპიონი ..... ეხა ოლეს ქომაგებს კითხვა გულწრფელად ვინმეს გჯერათ რო ოლეს მანჩესტერი ისეთ სტაბილურობას მიაღწევს რო 96 97 ქულას დავაგრივებთ სეზონში ??? არავის ჯერა მაგის ჩემი აზრით მაგას სტაბილურობა ჭირდება რასაც ოლე თავისი ტაქტიკიდან გამომდინარე ვერშეძლებს ... ეხა ლიგაზე გადავუდეთ ამ ოლე ლიგის პრინციოულ დუელებს მოუგებს მსოფლიო დონი მწრთვნელებს ? ვინმეს ჯერა მაგის ?? არც მაგის არავის ჯერა ხოდა ეხა კითხვა ლოგიკური ადეკვატირი კითხვა რისთვის დავტოვოთ ოლე ? დავხარჯოთ კიდე 350 მილიონი ჯამში 700 ოლეს ოერიოდში ოთხეუკისთვის და მაქსიმუმ ნახევარფინალისთვის ? თუ ფათასისთვის ?? ....... დასკვნა ერთია უნდა წავიდეს
0
№5
ავტორი: temo-scholes
9 დეკემბერი 2020 13:43
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1663
ციტატა: ALEXFERGUSON
1. საშინლად შერჩეული შემადგენლობა და ამ თამაშის წაგება არის ოლეს სინდისზე.
2. რა შუაში იყო ამ თამაშში შოუ საერთოდ? ან ტელეში ცენტრში? რა შუაში იყო მატიჩი და მაკტომინეი ერთად, როცა ლაიფციგს ყავს სწრაფი ფლანგელები და თავადაც აღიარებს ამ ინეტრვიუში,რომ იცოდა რო ლაიფციგი დიაგონალურ პასებს და კროს ჩაგდებებს გამოიყენებდა. იცოდა, რომ ლაიფციგი ცენტრიდან არ უტევს,იცოდა, რომ მათი ძლიერი მხარე კარგი ცენტრი არ არის და მაინც ადგა და ცენტრი ჩააბეტონა.
3. თუ პრინციპზე დგახარ და პოგბას ასეთ თამაში არ ათამაშებ, მაშინც არც უნდა წაყვანო და არცუნდა შემოიყვანო. თუ აპირებდი გამოყვანას, მაშინ უნდა დაგეყენებინა ძირითადში.
4. 100% უნდა დაეირისპირებინა სწრაფი მოკლე პასებით მოთამაშა მატა და ბეეკი, რომელსაც ბურთის დაჭერა და საგოლე გადაცემები შეუძლია და არა 105 წლის მატიჩი, რომელიც ვეღარც კი დადის.
5. მწვრთნელმა არია მთელი გუნდი, რადგან აშკარა იყო, რომ ფეხბურთელებმა არ იცოდნენ რა უნდა გაეკეთებინათ. ასეთ ტაქტიკაში გამორიცხული იყო თამაში.
6. ჩვეულებრივი შემადგენლობა უნდა გაეყვანა, რაც ვესჰემთან და საუთჰემტონთან. როცა იცი, რომ შემტევი გუნდია, მოგება უნდა უჭველი და იცი რო დაცვა ყავს დირკა და აძლევ ბურთს და გამოგყავს 7 მცველი? მიიღებ იმას რაც მიიღე. არასდროს არცერთ მწვრთნელს არ პატიობს არცერთი გუნდი დაცვის ჩაბეტონებას,მითუმეტეს ასეთი შემტევი.
7. იგალოს და მატას დატოვება და ფოსუ-მენსას და ტუანზებეს შემოყვანა ხო საერთოდ იდიოტიზმის ზეიმი იყო. 5 გამოსაყენებელი ცვლილებიდან 3 მცველი შემოგყავს?
8. ტელეშს ცვლი და უთამაშებელ შოუს ტოვებ. თან ციი რო არაა ფრომაში და ისევ იძულებული ხარ, რო შოუ გაიყვანო და ვილიამსი შემოიყვანო. კითხვა? რატო დააყენა შოუ თავიდანვე რატოოოოოოოოოოო???
9. მე რო 1-2 წლის სიცოცხლე მომაკლდა ნერვიულობით ვიცი და იმხელა ვაზაც შევიწირე, რო ცოლი აღარ მელკაპარაკება wink ხოდა ახლა სოლსკიაერმა გამომიგზავნოს ასეთი ვაზა ან ფული რო ვიყიდო wink
10. მაინც მნგონია რო ამ ეტაპზე ამის გაშვება არიქნება სწორი და მეტს მაინც ვერაფერს გააფუჭებს. ხელმძრვანელობისგან უნდა ქონდეს ულტიმატუმი, იმ შემთხვევაში უნდა დატოვონ თუ ევროპა ლიგას და პრემიერ ლიგას მოიგებს. სხვა შემთხვევაში უკვე უნდა გაუშვან!!!

აბსოლიტურად ყველაფერში გეთანხმები ვაზის გატეხვის გარდა

:d:d:d
0
№6
ავტორი: sancho6666
9 დეკემბერი 2020 13:44
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
1. ფოსუ მენსა
2. ტუანზებე
3. დეხეა
4.მაგუაიერი
5.ლინდელოფი
6.მაკტომინეო
7.მატიჩი
8.ბისაკა
9.შოუ
10.დალო
11.ვილიამსი



11 მცველი ლაიფციგთან მაშინ როცა 90 წუთი მდევრის როლში ვუყავით 11 მცველი .... 11... 11 მცველიი ...
2
№7
ავტორი: temo-scholes
9 დეკემბერი 2020 13:45
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1663
რაც შეეხება შოუს და ტელეშის თემას... პირველ ტაიმში თან შოუს ყვითელიც ქონდა და მაინც ის დატოვა:))
0
№8
ავტორი: bziki
9 დეკემბერი 2020 13:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
ALEXFERGUSON
90% გეთანხმები.
მატიჩის და ტუანზებს გარდა,მატიჩი საჭირო იყო ერთი მაგას შეეძლო დაელაგებინა ცენტრი ყველა ვარიანტში 2 საყრდენით გავიდოდა,არც 3 5 2 ყოფილა ისევ ის 4 2 3 1 იყო უბრალოდ ტელეშმა ვერ იკაცა,ვერც რეშმა.
ტუანზებეც თავზე თამაშის პონტში გასაგებია დალშე უაზრო ზამენები იყო.
ძირითადის დაყენებაში ვერ გავამტყუნებ,მაგდენიც თუ არ იციან მაშინ არ ვიცი უკვე, ეგენი არიან გუნდში ხედავენ ვინ რა ფორმაშია და ასე შემდეგ ბევრი ნიუანსია.
მკვდარს რაგა გააცოცხლებს ამას აგარაფერი ეშველება უბრალოდ მაგრა გაგვიტყდა ყველას რაგაც გუნდს ვემსგავსებოდით სწორი კურსიც ქონდათ(ტრანსფერები,ახალგაზრდ
ები აკადემიელები), საშინლადაც არ გაგვიმართლა ბევრ რამეში ეგრე მიეწყო ფრედის წითელი და ამბები.

ალეგრის მოვიყვანდი თუ სპორტულ დირექტორსაც მოუყვანენ და ერთად იმუშავებენ,ალეგრიზე მეტ შანსს ეპლის მოგების ვერც ერთი ტრენერი ვერ მოგვცემს(am etapze),ნუ თითონაც დაჭირდება დრო სანამ მიეჩვევა.
აი ლიგაზე კიდე მარტო თითონ გავა ჯგუფიდან სუ რო ვესთ ჰემი ყავდეს.


პოგბას რაც შეეხება დარწმუნებული ვარ ერთი სული აქვთ როდის მოიშორებენ მარა მყიდველი არაა:)
პოგბას და რაიოლას დდშ მაგათმა წააგეს ეს თამაში მაინც და მაინც ამ თამაშის წინ მოუნდა განცხადებები,სეზონის ბოლომდე დაალპოს სკამზე და მიცეს ვინმეს თუნდაც 30-40 მილიონად
0
№9
ავტორი: OzBeTa
9 დეკემბერი 2020 13:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 188
ეს ჟურნალისტებიც ვერ არიან ის კითხვა რატომ არ დაუსვეს ცვლილებებზე რო მაგარი მზეობები აკეთა?! მცველები რო მცველებითბე შეცვალაა. ფოსუ მემსა და ტუანზებე რა ჯანდაბად გვინდოდააა და დატოვა სკამზე ერთადერთი ფორვარდი და მატა
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Manchester is RED
№10
ავტორი: ALEXFERGUSON
9 დეკემბერი 2020 13:55
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
აბსოლიტურად ყველაფერში გეთანხმები ვაზის გატეხვის გარდა

:d:d:d[/quote]

ძალით არ მინდოდა derphappycry თან სულ იმას ამბობდნენ,რომ უტეხი მასალისგან იყო აწყობილი და ისემც იმათ მოვუტ. დ.ტ.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top