თბილისი:
მანჩესტერი:
9-12-2020, 13:16
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1994,
კომენტარები: 44
ოლე თამაშის შემდეგ
მათ ვერ გავუმკლავდით.
ოლე თამაშის შემდეგ
თამაშის შემოტრიალებასთან ახლოს

"ბოლოს ახლოს ვიყავით, მაგრამ უფრო შორს ვერ ივლით, როდესაც "ლაიფციგის" მსგავსი გუნდისგან სამ გოლს მიიღებთ. მე ვერ დავიჩივლებ ფეხბურთელების ხასიათზე, ძალისხმევაზე და ზეწოლაზე, რომელიც მეორე ტაიმში მოვახდინეთ მეტოქეზე. ვერ შეძლებთ თქვენს მეტოქეს სამი გოლით უპირატესობს მიანიჭოთ და დაბრუნებას ელოდო.. უკვე გვიანი იყო."

ისევ გაუშვით პირველებმა

"ბოლო მატჩებში კარგად დავიწყეთ და კარგად ვითამაშეთ, მაგრამ მაინც გავუშვით ერთი ან თუნდაც ორი გოლი. დღეს შეხვედრა ძალიან პასიურად დავიწყეთ. ჩვენ საკმარისად აგრესიულები არ ვიყავით დიაგონალური ბურთების შესაჩერებლად, თუმცა ამისათვის ვემზადებოდით. ჩვენ ვიცოდით, რომ ისინი საჯარიმოში ჩააგდებდნენ ბურთს, მაგრამ ამის მიუხედავად, ისინი ვერ ასრულებდნენ დავალებას."

გვიან გამოფხიზლდით

"დღეს ვერანაირად ვერ ჩავერთეთ თამაში, სანამ მეორე გოლი არ გავიტანეთ. შემდეგ უცებ ისევ დავიწყეთ თამაში. ჩვენ გვქონდა კარგი შანსი, როდესაც ანგარიში იყო 1: 0, მეისონ გრინვუდს შეეძლო გოლის გატანა, მაგრამ თამაში მაშინ დავიწყეთ, როდესაც ანგარიში იყო 2: 0. ანგარიში 3: 0 ყოველთვის რთულია, მაგრამ ბიჭებმა ყველაფერი დადეს და ხასიათი გამოავლინეს. მე ვერავის დავადანაშაულებ და ჩვენ ახლოს ვიყავით მესამე გოლთან. ეს კარგი მიღწევა იქნებოდა "ლაიფციგის" მსგავსი გუნდის წინააღმდეგ."

არასოდეს დანებდე

"ჩვენ არასდროს ვთმობთ ასეთ თამაშებს. რთულ სიტუაციაში ყოველთვის უფრო ადვილია დანებება და დათმობა, მაგრამ ეს ბიჭები ასეთები არ არიან. ბოლოს, როდესაც პოლმა გოლი გაიტანა, მეგონა, რომ ეს იყო ავტოგოლი ან ჰარი ან დონიმ გაიტანეს. ახლოს ვიყავით, მაგრამ ჩვენი ძალისხმევა არ იყო საკმარისი."

ყველაფერი სტამბოლში დამარცხების გამო

"ნამდვილად დიახ, ეს მარცხი ჯგუფში ჩარჩენად დაგვიჯდა"

ჯგუფური ეტაპის შედეგები

"არ შეიძლება იმის თქმა, რომ ჩვენ საკმარისად კარგები ვიყავით ასეთ რთულ ჯგუფში, არ ვიყავით საკმარისად კარგები. ჩვენ ძალიან კარგად დავიწყეთ, მაგრამ ეს მარცხი სტამბოლში გარდამტეხი იყო. სწორედ ამ მატჩზე ვიყურებთ უკან და ვნანობთ იმ დაკარგულ ქულებს. დღეს ახლოს ვიყავით, მაგრამ მათ ვერ გავუმკლავდით."

http://www.manutd.ru/
ინტერვიუები
44 კომენტარი
№31
ავტორი: bziki
9 დეკემბერი 2020 18:36
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Lalana
Didad ar vixiblebi alegrit mara Pochetinos am etapze jobia chemi azrit.
Araferi magari sastavi ar yofila iuve alegris dros,
Vici eg iuve bevri nakli qonda, titonac mshishara iyo yvela rtul tamashshi svarka uberavda mara dacva mainc icis da taqtika, metoqesac uket shifravs da ase shemdeg.
Didad gaexardeba tqo ara mara tuxels, Pochetinos da emerebs jobia.
Shedegi mainc eqneba ert 2 kacs tu miuyvanen
0
№32
ავტორი: shotkin
9 დეკემბერი 2020 18:47
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Irakli_Kandelaki
ისე თუ გულწრფელად ვიტყვით მანჩესტერის დეგრადაცია სწორედ ფერგის ბოლო წლებში დაიწყო, როცა ყველა ვარსკვლავი გაყიდა და დარჩა მხოლოდ რუნი. წავიდა რონალდო, ტევესი, ბერბატოვი დაბერდა, სკოულზი პენსიიდან დააბრუნა არავინ მყავს ნახევარდაცვაშიო, დარჩა ველბეკი, ფლეტჩერი და კარიკი. ამ დროს სხვა კლუბები პირიქით იქცეოდნენ. შემდეგ კი ავადმყოფური სატრანსფერო პოლიტიკა დაიწყო და ბოლოს ამ გაჭირვებულმა ძლივს იყიდა ბრუნო.
ასე რომ ეს პრობლემა სწორედ ფერგიუსონის დანატოვარია, რომელიც ახლაც გრძელდება,თუმცა თამაში რაღაცას უკვე ემსგავსება, მაგრამ მკვლელი ფორვარდი არ ყავს. არც რეშფორდი და არც მარსიალი არაა ნამდვილი ცხრიანი.
ხოლო ტაქტიკურად და სამწვრთნელო აზროვნებით ოლეს ყველა წინამორბედი მწვრთნელი ჯობდა!


ეგრეა

ციტატა: Malboro463
ციტატა: shotkin
გადახედე ბოლო 8-9 თამაშს უამრავი საგოლე მომენტი იქმნება მათ შორს 4-5 ას პროცენტიანები რომელსაც ვერ ასრულებენ, ამ ფონზე არ მგონია სანჩო ცუდი ყოფილიყო რო გვყოლოდა უკეთესი თუ გგონია ვინმე გაგვიზიარე

ცუდი ვარიანტია მეთქი მაგას არ ვამბობ მარა სანჩოს გარეშეც უნდა მოგვეგო ლაიფციგთან. ტაქტიკა თუ არ აქ გუნდს და ვერ იყენებ ფეხბურთელს სანჩოს ყოფნა შედეგს არ მოიტანს


ეგ კიბატონო უბრალოდ ტაქტიკასაც ტავი რო დავანებოთ მრავლად იქმენა საგოლე მომენტები აი ძაან ბევრს ქმნიან უბრალოდ გამტანი უნდათ და ხარისხით სანჩო ბევრად აღემატება ჩვენ ვინგერებს მაგ ამბავში და ბოლო ბოლო ტიპიური ვინგერი მაინცაა. იმის თქმა მინდა რომ ასეთ ცუდ ტაქტიკაშიც კი საკმაო მემენტები გვაქ და გვქონდა რომლებსაც თუ გამოვიყენებდით დღეს სხვა სურათი იქნებოდა, თორე ზოგადად ტაქტიკა დასახვეწი კიარა საპოვნელი აქვს ჯერ ოლეს, იდენტობა არა იგრძნობა საერთოდ ტაქტიკაზე ხო ლაპარაკი ზედმეტია.

ციტატა: bziki
Lalana
Didad ar vixiblebi alegrit mara Pochetinos am etapze jobia chemi azrit.
Araferi magari sastavi ar yofila iuve alegris dros,
Vici eg iuve bevri nakli qonda, titonac mshishara iyo yvela rtul tamashshi svarka uberavda mara dacva mainc icis da taqtika, metoqesac uket shifravs da ase shemdeg.
Didad gaexardeba tqo ara mara tuxels, Pochetinos da emerebs jobia.
Shedegi mainc eqneba ert 2 kacs tu miuyvanen


ალეგრი ოლეზე კუანა მწვრთნელია გამოსცდილებით და კლასით ჯობია მარა საშინელი სტილი აქვს, 1 % ითაც არ მინდა ალეგრი აქ მეტიც მაგას ისევ ოლე იყოს ეგ მირჩევნია, ალეგრის მოყვანა ნიშნავს პატენტ მოურინიოს დაპრუნებას რომესაც ნახევრადაც აღარ გამოსდის საქმე ამ ბოლო დროს. იუვედან ძლივს გააგდეს ეგ აქ არ დამანახოთ :დდ
0
№33
ავტორი: Lalana
9 დეკემბერი 2020 18:51
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: bziki
Lalana
Didad ar vixiblebi alegrit mara Pochetinos am etapze jobia chemi azrit.
Araferi magari sastavi ar yofila iuve alegris dros,
Vici eg iuve bevri nakli qonda, titonac mshishara iyo yvela rtul tamashshi svarka uberavda mara dacva mainc icis da taqtika, metoqesac uket shifravs da ase shemdeg.
Didad gaexardeba tqo ara mara tuxels, Pochetinos da emerebs jobia.
Shedegi mainc eqneba ert 2 kacs tu miuyvanen

რა თქმა უნდა,ტაქტიკის მხრივ თითოეულ ჩამოთვლილს ჯობს,უბრალოდ ამაზრზენი იქნება მაგის გაწვრთნილი მანჩესტერის ყურება.ისევ მოგვიწევს ყოველ თამაშზე ჩამოგვეძინოს.იქნება დაცვითი კუთხით გაუმჯობესება,მაგრამ საბოლოო ჯამში მივიღებთ თუ არა რაიმე შედეგს არ ვიცი.ვფიქრობ თუ ოლეს გაათავისუფლებენ მომავალში,ალბათ პირველი არჩევანი პოჩეტინო იქნება,მაგრამ ეგ პოჩეტინოც უშველის თუ არა რაიმეს ამ გუნდს საკითხავია.აგერ ჩაიბარა მოურინიომ მაგის ტოტენჰემი და ჯერ-ჯერობით კი მიიწევს კარგად,შეიძლება არც თუ ისე კარგი ფეხბურთით,მაგრამ არც დიდად პოჩეტინოს გუნდი ბრწყინავდა შემტევითი სტილით.კეინიც გააუმჯობესა რამოდენიმე კუთხით,აღარ არის გამოკვეთილი ცხრინია,ბევრად სიღრმიდან ათამაშებს და სონთან ერთად ცვლის პოზიციებს,თან საკმაოდ კარგად.შეიძლება მომავალში სულაც ვერ შევიდეს ოთხეულში,მაგრამ დღევანდელი გადმოსახედით კარგად მიიწევენ წინ.ჩემი აზრი ასეთია,თუ ძაან არ ჩავარდა გუნდი,მინიმუმ ზაფხულამდე მაინც დატოვებენ ოლეს.
0
№34
ავტორი: Gogi0411
9 დეკემბერი 2020 19:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 9
rac gushin moxda sircxvilia manius donis gundistvis,solskiaeri kide araa doneze jer unda swavla da ro iswavlis mere mooyvanon me vtvli ro shemdehi matchis ar mogeba sotostan misi wadvlit unda damtavrdes radgan es wageba ukve katastropac gaxdeba maniuza,me tu mkitxavt erts vityvi gusjin ighalo unda yopoliyo dziritadshi ds eg siurprizi iqneboda nagelsmanistvis da ara teleshi show da 5cveli kidev

rac gushin moxda sircxvilia manius donis gundistvis,solskiaeri kide araa doneze jer unda swavla da ro iswavlis mere mooyvanon me vtvli ro shemdehi matchis ar mogeba sotostan misi wadvlit unda damtavrdes radgan es wageba ukve katastropac gaxdeba maniuza,me tu mkitxavt erts vityvi gusjin ighalo unda yopoliyo dziritadshi ds eg siurprizi iqneboda nagelsmanistvis da ara teleshi show da 5cveli kidev

ne
ციტატა: bziki
ALEXFERGUSON
90% გეთანხმები.
მატიჩის და ტუანზებს გარდა,მატიჩი საჭირო იყო ერთი მაგას შეეძლო დაელაგებინა ცენტრი ყველა ვარიანტში 2 საყრდენით გავიდოდა,არც 3 5 2 ყოფილა ისევ ის 4 2 3 1 იყო უბრალოდ ტელეშმა ვერ იკაცა,ვერც რეშმა.
ტუანზებეც თავზე თამაშის პონტში გასაგებია დალშე უაზრო ზამენები იყო.
ძირითადის დაყენებაში ვერ გავამტყუნებ,მაგდენიც თუ არ იციან მაშინ არ ვიცი უკვე, ეგენი არიან გუნდში ხედავენ ვინ რა ფორმაშია და ასე შემდეგ ბევრი ნიუანსია.
მკვდარს რაგა გააცოცხლებს ამას აგარაფერი ეშველება უბრალოდ მაგრა გაგვიტყდა ყველას რაგაც გუნდს ვემსგავსებოდით სწორი კურსიც ქონდათ(ტრანსფერები,ახალგაზრდ
ები აკადემიელები), საშინლადაც არ გაგვიმართლა ბევრ რამეში ეგრე მიეწყო ფრედის წითელი და ამბები.

ალეგრის მოვიყვანდი თუ სპორტულ დირექტორსაც მოუყვანენ და ერთად იმუშავებენ,ალეგრიზე მეტ შანსს ეპლის მოგების ვერც ერთი ტრენერი ვერ მოგვცემს(am etapze),ნუ თითონაც დაჭირდება დრო სანამ მიეჩვევა.
აი ლიგაზე კიდე მარტო თითონ გავა ჯგუფიდან სუ რო ვესთ ჰემი ყავდეს.


პოგბას რაც შეეხება დარწმუნებული ვარ ერთი სული აქვთ როდის მოიშორებენ მარა მყიდველი არაა:)
პოგბას და რაიოლას დდშ მაგათმა წააგეს ეს თამაში მაინც და მაინც ამ თამაშის წინ მოუნდა განცხადებები,სეზონის ბოლომდე დაალპოს სკამზე და მიცეს ვინმეს თუნდაც 30-40 მილიონად

pogbas brali raa ro ar atamashen pogba dziritadshi ro yopiliyo burts daicherda da matichis msgavssd debilurad ar irbenda mata ar sheiyvana ighalo ara da posi mensa da tuanzebe sheiyvana,olem waago tamashi ,es maguairi kapitmad ram daanishmima kide xsirikosndexeas dedas itynavs da atrevs gunds martla da ar ekutvnoda,egec shecdomanolesi da gassdhvebiabda saswrapid alegri an pochetino gvchirdeba sxva ver gcishvelisbawi chvenjer
0
№35
ავტორი: Glorious
9 დეკემბერი 2020 19:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1
ციტატა: Lalana
ციტატა: bziki
Lalana
Didad ar vixiblebi alegrit mara Pochetinos am etapze jobia chemi azrit.
Araferi magari sastavi ar yofila iuve alegris dros,
Vici eg iuve bevri nakli qonda, titonac mshishara iyo yvela rtul tamashshi svarka uberavda mara dacva mainc icis da taqtika, metoqesac uket shifravs da ase shemdeg.
Didad gaexardeba tqo ara mara tuxels, Pochetinos da emerebs jobia.
Shedegi mainc eqneba ert 2 kacs tu miuyvanen

რა თქმა უნდა,ტაქტიკის მხრივ თითოეულ ჩამოთვლილს ჯობს,უბრალოდ ამაზრზენი იქნება მაგის გაწვრთნილი მანჩესტერის ყურება.ისევ მოგვიწევს ყოველ თამაშზე ჩამოგვეძინოს.იქნება დაცვითი კუთხით გაუმჯობესება,მაგრამ საბოლოო ჯამში მივიღებთ თუ არა რაიმე შედეგს არ ვიცი.ვფიქრობ თუ ოლეს გაათავისუფლებენ მომავალში,ალბათ პირველი არჩევანი პოჩეტინო იქნება,მაგრამ ეგ პოჩეტინოც უშველის თუ არა რაიმეს ამ გუნდს საკითხავია.აგერ ჩაიბარა მოურინიომ მაგის ტოტენჰემი და ჯერ-ჯერობით კი მიიწევს კარგად,შეიძლება არც თუ ისე კარგი ფეხბურთით,მაგრამ არც დიდად პოჩეტინოს გუნდი ბრწყინავდა შემტევითი სტილით.კეინიც გააუმჯობესა რამოდენიმე კუთხით,აღარ არის გამოკვეთილი ცხრინია,ბევრად სიღრმიდან ათამაშებს და სონთან ერთად ცვლის პოზიციებს,თან საკმაოდ კარგად.შეიძლება მომავალში სულაც ვერ შევიდეს ოთხეულში,მაგრამ დღევანდელი გადმოსახედით კარგად მიიწევენ წინ.ჩემი აზრი ასეთია,თუ ძაან არ ჩავარდა გუნდი,მინიმუმ ზაფხულამდე მაინც დატოვებენ ოლეს.

ჩემი აზრით ალეგრი კი მაღალი დონის მწვრთნელია მაგრამ ძაან დაცვითი სტილისაა. მოურინიოს მანჩესტერს ვუყურეთ და ახლა ალეგრის მანჩესტერის ყურება აღარ გვინდა. იტალიელები საერთოდ დაცვით და არასანახაობრივ შედეგზე ორიენტირებულ სტილს აწვება უმეტესობა მაგრამ ალეგრი ზედმეტად არასანახაობრივს. მაგის იუვენტუსზე ლამაზად სხვა მწვრთნელების იუვენტუსი თამაშობდა. აი ყველაზე მეტად რაც მიკვირს ხოლმე ისაა რო ინგლისს ასეთი დაბალი დონის მწვრთნელები ყავს სულ, საუკეთესო საფეხბურთო ჩემპიონატი აქვთ მსოფლიოში და მწვრთნელები მაინც ნოლი. ვერ გავიხსენებ პირადად მე ტოპ კლასისი ინგლისელ მწვრთნელს, არა მხოლოდ დღეს საერთოდ ისტორიაში არ მახსენდება კლოპის ან პეპის დონის ინგლისელი მწვრთნელი და ძაან მიკვირს რატო ვერ გამოზარდეს. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ინგილსელ მწვრთნელს პრემიერ ლიგა არ აქვს არასდროს მოგებული ესეც მეტყველებს ყველაფერზე, ძაან ტეხავს ერთ ინგლისელ მწვრთნელსაც რომ არ მოუგია პრემიერ ლიგა. თუ ვინმე მაღალი დონის ტოპ დიდებულ ბრიტანელ მწვრთნელს გაიხსენებ ყველა მარტო შოტლანდიელია, არც ინგლისს არ ყოლია დიდი მწვრთნელი და უელსელებზე და ირლანდიელებზე საუბარიც არ მაქვს. ფერგით დაწყებული ბობ პეისლი კენი დალგლიშით დამთავრებული ყველა შოტლანდიელია და სხვათაშორის მოიესიც ძაან მაღალი დონის მწვრთნელია, კი მანჩესტერში ვერ გაამართლა მაგრამ ევერტონში ნამდვილი ეპოქა შექმნა და საუკეთესო მწვრთნელია ევერტონის ისტორიაში. 2002 წლიდან 2013 წლამდე 11 წლის განმავლობაში წვრთნიდა ევერტონს, ძაან ძლიერი გუნდი იყო მაშინ ევერტონი და ჩემპიონთა ლიგაზეც გაიყვანა მოიესმა ევერტონი და რუნიც სწორედ მოიესმა აღმოაჩინდა და დააწინაურა ევერტონის პირველ გუნდში. ასე რომ მოისეიც თამამად ავსებს დიდებულ შოტლანდიელ მწვრთნელთა სიას.
0
№36
ავტორი: Takashi Fukunishi
9 დეკემბერი 2020 19:44
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 109
გუნდმა ითამაშა უმაღლესი კლასის პრესინგი. ორი თამაშია ამ სეზონში როცა გუნდმა მთელი თამაში პრესინგი გაქაჩა და ვერაფერი მოუხერხეს, ეს იყო არსენალი და ლაიფციგი. უბრალოდ შეჭემას სივრცეები ამას მეტყველებს ისიც რომ თითქმის 5 კილომეტრით მეტი ირბინეს. კიდევ ერთი თამაში მახსენდება სადაც ჯგუფის ბოლო თამაში ფრეც გვაწყობდა და წავაგეთ ეს იყო 2011 წელს და გუშინ.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ B E L I E V E
№37
ავტორი: Manumanu123
9 დეკემბერი 2020 20:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 145
სიტისთან თუ სამარცხვინოდა წავაგეთ რა გგონიათ არ გაანთავისუფლებენ ანუ ბოლო მომენტი ამოსხმის ეგ არ იქნება? იმედია ბრუნო და რაშფორდი არ იფრენენ მაგ თამაშში
0
№38
ავტორი: ozymandias
9 დეკემბერი 2020 21:01
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 416
ციტატა: Manumanu123
სიტისთან თუ სამარცხვინოდა წავაგეთ რა გგონიათ არ გაანთავისუფლებენ ანუ ბოლო მომენტი ამოსხმის ეგ არ იქნება? იმედია ბრუნო და რაშფორდი არ იფრენენ მაგ თამაშში


ასტანასთან წაგება გაიხსენეთ ვის დავაწერინეთ ამის წყალობით ისტორია?სევილიასთან ნახევარფინალში გავარდნა, უარესი და ყველაზე მთავარი ტოტენჰემთან დასამარება მერე ბაშაქშეჰირი და ლაიპციგი და კაცი ისევ ხოდზეა და სიტისთან წაგების გამო გაუშვებე ნახლა ამაას?
0
№39
ავტორი: Manumanu123
9 დეკემბერი 2020 21:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 145
ციტატა: ozymandias
ციტატა: Manumanu123
სიტისთან თუ სამარცხვინოდა წავაგეთ რა გგონიათ არ გაანთავისუფლებენ ანუ ბოლო მომენტი ამოსხმის ეგ არ იქნება? იმედია ბრუნო და რაშფორდი არ იფრენენ მაგ თამაშში


ასტანასთან წაგება გაიხსენეთ ვის დავაწერინეთ ამის წყალობით ისტორია?სევილიასთან ნახევარფინალში გავარდნა, უარესი და ყველაზე მთავარი ტოტენჰემთან დასამარება მერე ბაშაქშეჰირი და ლაიპციგი და კაცი ისევ ხოდზეა და სიტისთან წაგების გამო გაუშვებე ნახლა ამაას?

რა დროსია მარა გამეცინა მართალი ხარ ძმაოო
0
№40
ავტორი: Dato kutaisi
9 დეკემბერი 2020 21:19
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
გასაგებია ბიჭებო სანჩო იქეთ კეინი გვინდა აქეთ გრილიში იქეთ რაისი...რა მაინტერესებს იცით?ეს ის გუნდი არაა ლაიფციგს 5:0 რომ მოუგო?თუ იმ თამაშში ამ გუნდს 5გოლის გატანა შეეძლო უპასუხოდ ახლა სანჩო ჭირდებოდა?
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top