თბილისი:
მანჩესტერი:
4-04-2018, 21:15
ავტორი: Svani,
ნანახია: 1301,
კომენტარები: 26
Don Balon: "კოლოსალური თანხა რონალდუს სანაცვლოდ"
პორტუგალიელს "ოლდ ტრაფორდი" უხმობს.
Don Balon:
ბოლოდროინდელი ეწარმატებული ასპარეზობის შემდეგ, კრიშტუანუ როინალდუ ჩვეულ ფორმას უბრუნდება და ჩვეულს სტილში თამაშობს. პორტუგალიელის ანგარიშზე ესპანეთის ჩემპიონატში 22 გატანილი გოლია და ლიდერ ლიონელ მესისთან ჩამორჩენა მხოლოდ 4 ბურთს შეადგენს. მაშინ როდესაც არგენტინელთან სხვაობა ძალიან დიდი იყო.

აღსანიშნავია კრიშტიანუს წარმატებული ასპარეზობა ჩემპიონთა ლიგაზეც, სადაც ის ტურნირის ერთპიროვნული ბომბარდირია და 10 ჩატარებულ შეხვედრიდან, 10- ივეში შეძლო ზედიზედ თავის გამოჩენა და გოლის გატანა.

ამ წარმატებული სვლის შემდეგ, მისი შეძენით აქტიურად ინტერესდება მისი ყოფილი კლუბი "მანჩესტერ იუნაიტედი". ჟოზე მოურინიოს პორტუგალიელის "ოლდ ტრაფორდზე ხილვა სურს.

როგორც Don Balon იუწყება, ვუდვორდმა მადრიდელთა შვიდიანის შესაზენად თანხა უკვე გამოყო და ის 200 მილიონ ევროს შეადგენს. იმის მიუხედავად, რომ რონალდუ უკვე 33 წლისაა, შესაძლოა გახდეს მიზეზი იმისა რომ პერესმა ასაკოვანი ფეხბურთელის სანაცვლოდ კოლოსალურ თანხაზე თანხმობა განაცხადოს.

შეგახსენებთ ლეგენდარული ფეხბურთელი კრიშტიანუ რონალდუ, 2009 წელს სწორედ "იუნაიტედიდან" გადაბარგდა მადრიდის "რეალში". მიმდინარე სეზონში რონალდუს ანგარიშზე, 35 ჩატარებულ შეხვედრაში 37 გოლია, რაც ფეხბურთელის შესანიშნავ ფორმაზე მეტყველებს.
ჭორები
26 კომენტარი
№26
ავტორი: Svani
5 აპრილი 2018 11:47
  • სიახლეები: 504
  • კომენტარები: 1601
ციტატა: Rezimanutd
ციტატა: Svani
მივესალმები ამ ტრანსფერს, გარდა მოედნისა რონალდუ ფეხბურთელებისთვის მოტივაცია გასახდელშიც იქნება, საჭიროა მუხტი რომელსაც რონალდუ ატარებს მოედანზე, პოგბას ხშირად მიუთითებს რომ მოედანზე არუნდა იაროს და რომ უნდა ირბინოს. თუმცა არამგონია მინიმუმ ერთი სეზონი კიდე რეალმა საუკეთესო ფორვარდად ჩამოყალიბებულკი ფეხბურთელი გაუშვას. ტიპი საჯარიმოს რისხვად გადაიქცა, გოლების მანქანაა. ჩემი აზრით, უკვე ფორვარდად უნდა ითამაშოს. ფლანგზე სისწრაფე დაკარგა და ვერაა იმდენად ეფექტური თუმცა აი ფორვარდად სახეზეა გოლი გოლზე გააქვს.

უკვე კაიხანია ფორვარდადაა ქცეული თუნდაც შარშანდელ სეზონშიც, ეგ ახალი ამბავი არაა და თვითონაც თქვა სტილი შევიცვალეო

ვიცი რო კაი ხანია ფორვარდზე თამაშობს, და ახალი ამბავი რო არაა ეგეც ვიცი, მე უბრალოდ ბენზემას ადგილზე დადგომა ვიგულისხმე მთლიან მატჩში, თუ დააკვირდები ხანდახან ფლანგებიდან ცდილობს შეტევებს. როგორც ჩვენ ლუკაკუ ისე უნდა დადგეს რონალდუც ფორვარდად.
0
№25
ავტორი: SANDROGRIGA
5 აპრილი 2018 10:28
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4952
სანამ რონალდო ფეხბურთს ითამაშებს მანამდე იქნება ეს ჭორები
0
№24
ავტორი: Dato kutaisi
5 აპრილი 2018 10:07
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 752
100% გეთანხმები lalana ორივე მწვრთნელი მოსაწყენია საშინლად.ერთი ცდილობს მილიონი უაზრო არაფრის მომცემი პასებით უბრალოდ ბურთი ქონდეს და კარში ვერ დაარტყას თუნდაც და თუ შეექმნება მომენტი გაიტანოს მეორე კი ზედმეტი სიფრთხილით 1:0 ზე ელოდება მეტოქის შეცდომას.ორივე მოსაბეზრებელია.მაგრამ ახლა რაც შეეხება კლოპს ამის ვითომ შემტევი ფეხბურთი არ გაიშვას.ტიპი ვერ დავამუღამე საერთოდ რა უნდა.უტევს ყველას როგორც შეუძლია ოღონდ როცა სალაჰი ყავს.სალაჰის გარეშე ვაფშე არაფერი არაა.აი სალაჰი დავკეტეთ ჩვენ და დამთავრდა ლივერპულიც.პრაგმატულობის გრამი არ აქვს.არსენალთან რაც ქნეს გემახსოვრებათ
0
№23
ავტორი: Rezimanutd
5 აპრილი 2018 03:43
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11
ციტატა: Svani
მივესალმები ამ ტრანსფერს, გარდა მოედნისა რონალდუ ფეხბურთელებისთვის მოტივაცია გასახდელშიც იქნება, საჭიროა მუხტი რომელსაც რონალდუ ატარებს მოედანზე, პოგბას ხშირად მიუთითებს რომ მოედანზე არუნდა იაროს და რომ უნდა ირბინოს. თუმცა არამგონია მინიმუმ ერთი სეზონი კიდე რეალმა საუკეთესო ფორვარდად ჩამოყალიბებულკი ფეხბურთელი გაუშვას. ტიპი საჯარიმოს რისხვად გადაიქცა, გოლების მანქანაა. ჩემი აზრით, უკვე ფორვარდად უნდა ითამაშოს. ფლანგზე სისწრაფე დაკარგა და ვერაა იმდენად ეფექტური თუმცა აი ფორვარდად სახეზეა გოლი გოლზე გააქვს.

უკვე კაიხანია ფორვარდადაა ქცეული თუნდაც შარშანდელ სეზონშიც, ეგ ახალი ამბავი არაა და თვითონაც თქვა სტილი შევიცვალეო
0
№22
ავტორი: Lalana
5 აპრილი 2018 01:40
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 602
ციტატა: Svani
ისე მოურინიოს სტილს, სიმართლე გითხრა ჩემო მეგობარო ისევ გვარდიოლას ტიკი ტაკა და ბურთის ცენტრში გორაობა მირჩევნია, ბურთს მაინც ფლობ და უბურთოდ არ ხარ მოედანზე. კლოპზე გეთანხმები, მე თუ მკითხავ კლოპს სერიოზული შემადგენლობა რო მისცე მაგარ შედეგებს დადებს. სარიც კარგი მწვრთნელია დაგეთანხმები მაგრამ ალბათ მგონია რო ჟოზეს მერე ვუდვორდი პრემიერ ლიგაში გამოცდილ მწვრთნელს მოიყვანს.

ჩემთვის ერთიც და მეორეც მოსაწყენია.უბრალოდ ერთი ბურთით აკონტროლებს თამაშს,მეორე კი უბურთოდ,მაგრამ ამ ორივეს მირჩევნია ისეთი მწვრთნელი რომელიც გუნდს სრულიად სხვაგვარად დამუხტავს,აი როგორიც პოჩეტინოა,კლოპი და მისი მსგავსი მწვრთნელები.ჩემი ნება რომ იყოს დიდი სიამოვნებით მოვიყვანდი პოჩეტინოს,თან ახალგაზრდებსაც უამრავ შანს აძლევს და ასევე ძაან სწორ ტრანსფერებს აკეთებს,უბრალოდ რამდენად ააქვს ახლა სურვილი მანჩესტერში წამოსვლის აი ეგ არ ვიცი.აი სარის ნაპოლის კი ვუყურებ,ტიპს ჰყავს კალეხონები და ჰამშიკები,მაგრამ ამის და მიუხედავად მაინც უძLიერეს შემტევ ფეხბურთს თამაშობს,დიდი ხანია უკვე ნაპოლის თამაშებს აღარ ვტოვებ.ასევე ძაან მომწონს ლაიფციგის მწვრთნელი,ცოტა ხნის წინ ბაიერნს ისე შეუსრულეს რომ ბოლოს ალბათ ასე კლოპის დრტმუნდმაც კი ვერ მოუგო მაგ ბაიენრს.
0
№21
ავტორი: Svani
5 აპრილი 2018 01:31
  • სიახლეები: 504
  • კომენტარები: 1601
ციტატა: Lalana
ციტატა: Svani
გასაგებია მეგობარო შენი კარგად ჩამოყალიბებული აზრი და გეთანხმები, მე გვარდიოლას ტაქტიკაში ვიგულისხმე შემტევი ფეხბურთის თამაში, მაღალი პრესინგი ეთამაშა იმიტომ რომ შეტევის სურვილი ქონდა კლოპს და მის გუნდს. მე უფრო იმ ხასიათზე გავამახვილე ყურადღება რაც თუნდაც 1-0 ის მერე იყო ან 2-0 ის მერე, მეტი პრესინგი და მეტი შეტევა, ესეც შემტევი ფეხბურთია, საკუთარ ნახევარზე რო შეაწუხებ გუნდს რომელსაც ბურთი უჭირავს, ართმევ და იტან გოლს, შემტევი სტილია გვარდიოლა და შემტევი სტილია კლოპი, კლოპმა დღეს გვარდიოლას სწორედ შემტევი სტილით მოუგო. ჩემთვის მაღალი პრესინგით თამაში შემტევი ფეხბურთის ჩვენების სურვილს ნიშნავს.

მაგაშI კი ნამდვილად ფერგიუსონს იმ მხრივ,რომ ფერგი მსგავსი სტილით ათამაშებდა მანჩესტერს,მაღალი პრესინგი,სწრაფი,მოძრაობა და სწწრაფი აზე ფიქრობენ.

ისე მოურინიოს სტილს, სიმართლე გითხრა ჩემო მეგობარო ისევ გვარდიოლას ტიკი ტაკა და ბურთის ცენტრში გორაობა მირჩევნია, ბურთს მაინც ფლობ და უბურთოდ არ ხარ მოედანზე. კლოპზე გეთანხმები, მე თუ მკითხავ კლოპს სერიოზული შემადგენლობა რო მისცე მაგარ შედეგებს დადებს. სარიც კარგი მწვრთნელია დაგეთანხმები მაგრამ ალბათ მგონია რო ჟოზეს მერე ვუდვორდი პრემიერ ლიგაში გამოცდილ მწვრთნელს მოიყვანს.
0
№20
ავტორი: Lalana
5 აპრილი 2018 01:31
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 602
ციტატა: Dato kutaisi
Dato kutaisi
[ პასუხი ]

ყველაზე სასაცილო კიდევ იცი რა არის?მივიდა ბაიერნში,რომელმაც ყველაფერი მოიგო,რომელიც ჩემპიონი გუნდი იყო და რა ქნა?თავის გემოზე გარდაქმნა,დაშალა სრულიად და რა მიიღო?ბუნდესლიგა სა გერმანიის თასი,სხვა ვერაფერი.ჩემპიონთა ლიგაზე კი ხან რეალმა გაანადგურა,ხან ბარსელონამ და ხანაც ატლეტიკომ გამოაგდო.სრული კრახი ჰქონდა ბაიერნში.ჩემპიონი და ჰაინკესის უძლიერესი გუნდი აქცია დასაცინ გუნდად ევროპაში.მაქამდე მე არ მახენდებოდა ბაიერნს ასე მარტივად ვინმე უგებდეს.ახლა მოვიდა სიტიში.მას პელეგრინისგან დარჩა წამყვანი ფეხბურთელები და დარჩა ლიდერები,რომლებსაც შეეძლოთ თითოეულ თამასშI გარდატეხის შეტანა.ამის და მიუხედავად მაინც ასეთი კოლოსალური თანხები დასჭირდა რომ გუნდი აეწყო ისე როგორც მას სურდა და მიიღო მართლაც კარგი გუნდი,რომელიც პრემიერ ლიგაში ბრწყინავს.მეტი არაფერი.ამას წინათ ავღნიშნე,რომ არც ლივერპულს და არც სიტის ევროტურნირებზე სერიოზული მეტოქე არ შეხვედრიათ და წინასწარ რომელიმეს სიძLიერეზე ნუ ვისაუბრებთ-თქო.დღეს რა მივიღეთ?მივიღეთ უამრავი გადაყრილი თანხა და თითქოს ეს უმაგრესი შემტევი გუნდი ლივერპულს ვერ ურტყამს ერთხელაც კი კარში.ეს ხომ არ არის რიგითი მატჩი.სევილიაზეც უნდა ვთქვა ერთი-ორი სიტყვა.მონტელას საკუთარი გუნდი ბარსასთან რომ არ გადაეღალა უკეთესი შედეგი ექნებოდათ.ტიპები 70_თე წუთის შემდეგ ვეღარ სუნთქავდნენ,არა და საკმაოდ კარგი წინააღმდეგობა გაუწიეს,ისიც ორი გოლი საკუთარ კარშI შეაგდეს,ეგეც ძაან უაზრო მომენტებში.არა და შეეძლო საკუთარ სტადიონზე კარგი შედეგი დაეფიქსირებინათ.გვარდიოლაზე კი კიდევ ერთს დავამატებ,მართლაც მასეა,მაგ კაცს არ აქვს გეგმა ბ.მე არ მახსენდება მატჩი,სადაც მას საკუთამა ტაქტიკამ ჩაუსვარა,გადააწყო შემდეგ ეს ტაქტიკა და რაიმე შედეგი მიიღო.
0
№19
ავტორი: Svani
5 აპრილი 2018 01:20
  • სიახლეები: 504
  • კომენტარები: 1601
ციტატა: Dato kutaisi
SVAni და lalana ორივეს გეთანხმებით ზოგადად მაგრამ აქვე მინდა დავაგიქ**** რას ვგულისხმობდი.როცა ჩვენს პრობლემას ვუკეთებ ანალიზს ვხვდები რო მოუს ავტობუსობა და ასე შემდეგ ჩვენს სიტუაციაში არის არა პრობლემის სათავე არამედ გუნდის შოდა სამზარეულო და ამაში ვგულისხმობ სატრანსფერო და სახელფასო პოლიტიკას.მე უბრალოდ როდესაც დავწერე რო ჩვენთან რატომ ვერ განაწყო გუნდითქო შენ მიპასუხე რო ერთ თამაშზე მოტივირება სხვაა და ყველაზე სხვაო.აქ არ დაგეთანხმები.როდესაც მწვრთნელს მოტივატორი შემტევი მწვრთნელი გქვია სულ უნდა სეგეძლოს მოტივირება სასტავის აბა მანჩესტერზე პრინციპული მეტოქე ლივერს არ ყავს რაც არ უნდა ტურნირზე თამაშობდეს.ჩვენი თამაში სხვა განზომილებაა ფეხბურთს იქეთაც.უბრალოდ დღეს პრესინგი მაღალიც და დაბალიც გუნდმა ითამაშა ირბინა იმუშავა ყველამ და აი ჩვენთან კი ეგ ამ შემადგენლობით გამორიცხულია იმიტო რო სიცოცხლე ეზარებათ ამ **ებს.მოკლედ იმის თქმა მინდა რო კარგად წაუვიდა ლივერს თამაში და აი დომინანტ სიტის რა ეკეთებინა აღარ იცოდა.მე სულ ვამბობდი და სულ ამ აზრზე ვიქნები ვისაც ჩემი ძველი კომენტარები ახსოვს სულ ვამბობდი რო გვარდიოლა ჩემთვის არის ფეოლა.აი ვერ გავიგე ამ მწვრთნელის სიდიადე ვერაფერში და რა ვქნა.აწყობილ გუნდში მიდის სულ და ტიკი ტაკას ათამაშებს მეტი არაფერი.აი lalana-მ დაწერა სწორად მხოლოდ გეგმა ა აქვს გვარდიოლას მეტს ვერაფერს ვერ შვება გადაწყობას ვერ ახერხებს.აი ამ ტამაშის მერე ათჯერ მეტად მაინტერესებს რა იქნება ჩვენთან თამაში

დავით გეთანხმები სულ უნდა განაწყოს, მაგრამ ასე თუ ისე კლოპი მოტივაციას სულ უწყობს გუნდს, რა ემოციებით არის სათადარიგოსთან ემჩნევა ყველა თამაშზე, მაგრამ სულ ვერ მოუყვანს მოტივაციასთქო ის ვიგულისხმე რომ სულ ამ მოტივაციით რასაც აძლევს ვერ მოაგებინებს გუნდს, მოტივაცია შეიძლება მისცეს მაგრამ ვეჩნად ვერ მიაღწევს ამით წარმატებას ამის თქმა მინდოდა ეს ფეხბურთია და შენი მოტივატორობით ყველა თამაშს ვერ მოიგებ. თორემ გეთანხმები იმაში რომ მწვრთნელი ყოველთვის უნდა იყოს მოტივატორი გუნდისთვის.
0
№18
ავტორი: Lalana
5 აპრილი 2018 01:17
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 602
ციტატა: Svani
გასაგებია მეგობარო შენი კარგად ჩამოყალიბებული აზრი და გეთანხმები, მე გვარდიოლას ტაქტიკაში ვიგულისხმე შემტევი ფეხბურთის თამაში, მაღალი პრესინგი ეთამაშა იმიტომ რომ შეტევის სურვილი ქონდა კლოპს და მის გუნდს. მე უფრო იმ ხასიათზე გავამახვილე ყურადღება რაც თუნდაც 1-0 ის მერე იყო ან 2-0 ის მერე, მეტი პრესინგი და მეტი შეტევა, ესეც შემტევი ფეხბურთია, საკუთარ ნახევარზე რო შეაწუხებ გუნდს რომელსაც ბურთი უჭირავს, ართმევ და იტან გოლს, შემტევი სტილია გვარდიოლა და შემტევი სტილია კლოპი, კლოპმა დღეს გვარდიოლას სწორედ შემტევი სტილით მოუგო. ჩემთვის მაღალი პრესინგით თამაში შემტევი ფეხბურთის ჩვენების სურვილს ნიშნავს.

მაგაშI კი ნამდვილად გეთანხმები,უბრალოდ მე ვერ გავიგე თავიდან კარგად.სიმართლე გითხრა თუ მაგ ორს შორის შემტევ ფეხბურთს თამაშობს უფრო კლოპია მსგავსი მწვრთნელი.ყველას თავისი შეხედულება აქვს,მაგრამ ჩემთვის როგორც მოურინიოს სტილია მოსაწყენი,ისეთივე მოსაწყენია გვარდიოლასიც,რომელიც ერთი საათი ათამაშებს ბურთს უაზროდ და როდესაც ეს უკან ჩამჯდარ გუნდს ყელში ამოუვა და საკუთარ სივრცეებს ტოვებენ აი მაშინ გადადიან შეტევებზე.ჩემთვის საერთოდ არ არის მომხიბლელი ეს,ზოგისთვის კი შეიძლება იყოს.კლოპი ძალიან ჰგავს ფერგიუსონს იმ მხრივ,რომ ფერგი მსგავსი სტილით ათამაშებდა მანჩესტერს,მაღალი პრესინგი,სწრაფი,მოძრაობა და სწწრაფი შეტევები ფლანგებიდან,მაგრამ ამასთანავე ფერგის მანჩესტერი ძალიან კარგად ახორციელებდა ცენტრიდან პოზიციურ,სწრაფ შეტევებს.უბრალოდ მანჩესტერული ხასიათი მომენატრა,თითოეული ფეხბურთელი რომ დაგეშილია ბურთზე,აი ეს არარ ჩანს ჩვენს გუნდში კარგა ხანია და ეს მწყვეტს გულს.ამიტომაც მინდა სარისნაირი მწვრთნელები გუნდშI,რომლის ფეხბურთელები ბურთის მიღებისთანავე შეტევაზე ფიქრობენ.
0
№17
ავტორი: Dato kutaisi
5 აპრილი 2018 01:13
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 752
SVAni და lalana ორივეს გეთანხმებით ზოგადად მაგრამ აქვე მინდა დავაგიქ**** რას ვგულისხმობდი.როცა ჩვენს პრობლემას ვუკეთებ ანალიზს ვხვდები რო მოუს ავტობუსობა და ასე შემდეგ ჩვენს სიტუაციაში არის არა პრობლემის სათავე არამედ გუნდის შოდა სამზარეულო და ამაში ვგულისხმობ სატრანსფერო და სახელფასო პოლიტიკას.მე უბრალოდ როდესაც დავწერე რო ჩვენთან რატომ ვერ განაწყო გუნდითქო შენ მიპასუხე რო ერთ თამაშზე მოტივირება სხვაა და ყველაზე სხვაო.აქ არ დაგეთანხმები.როდესაც მწვრთნელს მოტივატორი შემტევი მწვრთნელი გქვია სულ უნდა სეგეძლოს მოტივირება სასტავის აბა მანჩესტერზე პრინციპული მეტოქე ლივერს არ ყავს რაც არ უნდა ტურნირზე თამაშობდეს.ჩვენი თამაში სხვა განზომილებაა ფეხბურთს იქეთაც.უბრალოდ დღეს პრესინგი მაღალიც და დაბალიც გუნდმა ითამაშა ირბინა იმუშავა ყველამ და აი ჩვენთან კი ეგ ამ შემადგენლობით გამორიცხულია იმიტო რო სიცოცხლე ეზარებათ ამ **ებს.მოკლედ იმის თქმა მინდა რო კარგად წაუვიდა ლივერს თამაში და აი დომინანტ სიტის რა ეკეთებინა აღარ იცოდა.მე სულ ვამბობდი და სულ ამ აზრზე ვიქნები ვისაც ჩემი ძველი კომენტარები ახსოვს სულ ვამბობდი რო გვარდიოლა ჩემთვის არის ფეოლა.აი ვერ გავიგე ამ მწვრთნელის სიდიადე ვერაფერში და რა ვქნა.აწყობილ გუნდში მიდის სულ და ტიკი ტაკას ათამაშებს მეტი არაფერი.აი lalana-მ დაწერა სწორად მხოლოდ გეგმა ა აქვს გვარდიოლას მეტს ვერაფერს ვერ შვება გადაწყობას ვერ ახერხებს.აი ამ ტამაშის მერე ათჯერ მეტად მაინტერესებს რა იქნება ჩვენთან თამაში
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

შემოგვიერთდი

მომდევნო მატჩები

29 აპრილი 2018, 19:30
იუნაიტედი
არსენალი
პრემიერ ლიგა
5 მაისი 2018, 18:00
ბრაიტონი
იუნაიტედი
პრემიერ ლიგა
13 მაისი 2018, 18:00
იუნაიტედი
უოტფორდი
პრემიერ ლიგა
არსენალი29 აპრილი
ბრაიტონი5 მაისი
უოტფორდი13 მაისი

წინა მატჩები

21 აპრილი 2018, 20:15
იუნაიტედი2
ტოტენჰემი1
ინგლისის თასი
18 აპრილი 2018, 22:45
ბორნმუთი0
იუნაიტედი2
პრემიერ ლიგა
15 აპრილი 2018, 19:00
იუნაიტედი0
ვესტ ბრომვიჩი1
პრემიერ ლიგა
ტოტენჰემი21 აპრილი
ბორნმუთი18 აპრილი
ვესტ ბრომვიჩი15 აპრილი

მატჩის საუკეთესო

ალექსის სანჩესი
7
ალექსის სანჩესი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

წიგნები

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top