თბილისი:
მანჩესტერი:
11-05-2017, 14:07
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 3267,
კომენტარები: 87
მოურინიო: "თვითკმაყოფილების დრო არ არის"
მოურინიო მხოლოდ ტიტულზე ფიქრობს.
მოურინიო:
"მანჩესტერ იუნაიტედის" მთავარი მწვრთნელი ჟოზე მოურინიო მიიჩნევს, რომ მისი გუნდი მიღწეულზე არ უნდა დაკმაყოფილდეს და ეცადოს იმ ტურნირის მოგებას, რომლის საშუალებითაც ტიტულის დაუფლების საშუალება ექნება.

"წითელი ეშმაკები" დღეს ევროპა ლიგის ნახევარფინალის საპასუხო შეხვედრაში "სელტა ვიგოს" 1-ბურთიანი უპირატესობის ფონზე უმასპინძლებენ და ტურნირის ფინალში ეცდებიან გასვლას, სადაც "ლიონსა" და "აიაქსს" შორის გამარჯვებულს შეხვდებიან.

აღნიშნული ტიტულის მოგების შემთხვევაში "იუნაიტედი" არა მარტო მეორე ძირითად ტიტულს მოიგებს მიმდინარე სეზონში, არამედ ჩემპიონთა ლიგის საგზურსაც მოიპოვებს და მომდევნო სეზონის დასაწყისში ევროპის სუპერ თასის მატჩშიც მიიღებს მონაწილეობას.

მოურინიო ამ ყოველივეზე დაფუძნებით გუნდს მოტივირებისკენ მოუწოდებს.

"ჩემპიონთა ლიგაზე თუ ვერ გავედით, ასე იმიტომ მოხდება, რომ საკმარისად კარგები არ ვართ.

პრესტიჟისა და ფინანსებისთვის ჩემპიონთა ლიგა ჩემპიონთა ლიგაა. ჩემთვის და ფეხბურთელებისთვის ჩემპიონთა ლიგა არის ჩემპიონთა ლიგა. იქ თუ არ თამაშობ, ესე იგი, საკმარისად კარგი არ ხარ.

ფინალში თუ ვერ გავედით და მომდევნო სეზონშიც ევროპა ლიგაზე ვითამაშებთ, ასე იმიტომ მოხდება, რომ საკმარისად კარგები არ ვართ.

ჩემპიონთა ლიგა არის ტურნირი, რომელში მონაწილეობაც გვსურს. მაგრამ ახლა კონცენტრირება იმაზე უნდა მოვახდინო, სადაც ვართ. არავის აქვს ჩემზე მოტივაცია "სელტას" დასამარცხებლად.

ერთია ოთხეულში მოსახვედრად თამაში და სულ სხვაა ევროპული ტუნირის მოგების ცდა. სხვაობა მეოთხე, მეხუთე და მეექვსე ადგილს შორის არის ჩემპიონთა ლიგისთვის ბრძოლა, მაგრამ არა ტიტული, ღირსება ან პრესტიჟი.

ამჟამად ჩვენ მხოლოდ ტიტულზე, ევროპის სუპერ თასზე დიდი გუნდის წინააღმდეგ თამაშზე ვფიქრობთ და ამ ყველაფრის ფონზე თვითკმაყოფილების დრო არ გვაქვს.

კლუბისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება ევროპული ფინალის თამაში. ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება იმ ტიტულის მოსაგებად ბრძოლა, რომელიც არასდროს მოგვიგია. ევროპული წარმატების მქონე მცირე ჯგუფი გვყავს. რუნი და კერიკი არიან ინგლისელი ფეხბურთელები, რომლებიც დიდი ხანია თამაშობენ ამ კლუბში, ასევე მატაც.

სხვა კი არავის მოუგია. ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება კლუბისა და ფეხბურთელებისთვის. ჩვენ თავდაუზოგავად ვიბრძოლებთ",
- განაცხადა მოურინიომ.

წყარო: M.E.N
ინტერვიუები
87 კომენტარი
№61
ავტორი: Dato kutaisi
12 მაი 2017 01:47
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
დარწმუნებული ვარ თუ თასი ავწიეთ ყველაფერი თავდაყირა დადგება და ამ შედეგს ისე განსჯიან როგორც ისე გამსრჯვებულებს არ განსჯიანო.მოკლედ წიწილების დათვლა შემოდგომაზე ახლა ფინალია მოსაგები,მაგრამ ჩემი ფსიქიკურ-ფიზიკური მდგომარეობა თუ არის იმ კონდიციაში რო ვუყურო ფინალს აი ეგ აღარ ვიცი:)

ეაიმი აშკარად ამიკრძალავდა ცუდად მოქმედებს შენზეო :))))
0
№62
ავტორი: shotkin
12 მაი 2017 01:47
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: GRIEZMANN 7
აიაქს შეიძლება გამოცდილებაა არაქ მაგრამ ის ახალგაზრდა ენერგიული ბიჭები რო შეგვიტევენ სმოლინგი დარჩება ყ ლესავით უბრალოდ პლიუსი ის გვექნება რო პოგბა გააკეთებს პას და მარსიალი მიკი ან რეშფორდი გაიქცევა კონტრშეტევაშე და შევაგდებთ

აბა სმოლინგი ან ჯონსი მაინც ყოფილიყო ბაის ამგივრად , ეს ჯონსის ამბავი როვიცი ფინალამდე ისედაც აილეწება და სმოლინგი სუფთა ****ა ტვინი არააქ და პოზიციურად ძაან ხშირად ცდება როგორც არსენალთან სეცდა ეგეთი მომენტები სავსეა მაგის კარიერაში, მაგაში ძაან სუსტია. ბაილიც კაი პიტალოა ბავშვია ჯერ ეტყობა გამოცდილება არააქ ამგუნდში ძაან ბევრს.
0
№63
ავტორი: Iunaitedi
12 მაი 2017 01:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1311
ციტატა: shotkin
ციტატა: Iunaitedi
ციტატა: shotkin
ციტატა: Iunaitedi
Shotkin, aba am 1 gols ro vitant tavidan rogorvitant.? Eaeigi gamogvdis da vitanat da mere.? Jibrit jdeba gundi dacvashi

სწორედ ამგაშია საქმე 1 გოლის გატანა არ ნიშნავს რო შეგილია ტენო 5 და 6 ძაან ამრტივი ლოგიკაა გაიტანე 1 და მეტოქე უფრო ტონუსშია და უფრო მობილიზებული ვთქვათ და მეორეს ესე მარტივად ვერ გაიტან ან არ გაგატანინებენ ესე ადვილად, და აქ უკვე ისეთი სიტუაციაა რო მადლობელი უნდა იყოს ნაროდი რო გოლი გაგვაქ თორე მე დღეს არც მხითარიანი მომეწონა არც რაშფორდი და არც ლინგარდი, ნუ ცალ ცალკე დრიბლინგობენმარა გააზრებულად როგორც გუნდია რ მოქმედებენ, იმედია აიაქსს უფრო მობილიზებულები შეხვდბეიან და მოიგებენ და ამ უხარისხო იგროკებს ხარისიხი ჩაანაცვლებს თორე ეს მანჩესტერი აქ გამოჩნდა რადონეა, ხარისხი არაა გუნდში ჯერკიდე მოუს 4 კაცი არშველის ამ ვანგაალის ჩასვრილ საქმეს + ძაან უყვარს მანცესტერი ამ ბედიღბალს და ისე საყვარლად გვაკლდება ფინალამდე თამაშიდან თამაშამდე სასტავი რო რავი ხან ტრანვები ხან წითლები ხან ერთმანეთს ვარჯიშზე ჩეხავენ))))) მანჩესტერს ხო ვბალეშიკობდა რამე ამრა მეცინება უკვე ამათზე.

Arvici dzmao sanderldendtan ro 1 gaitan da imaze ifiqreb ro vaida shevutiotda nere kontrze dagvichironda argagvitanono es fexburti araris. Shen rasac idzaxi sheidzleba etamasho evertons sauthemptons mara tamashebi umetesoba 1 golzegvaqvs chamtavrebuli. Cudia ea araertxelvtqvi. Vart yvela im imedit ro evropas movigebt gavalt ligazeda transferebi. Vnaxot

სანდერლენდ ეგრე არ ეთამაშება და ზოგადად გუნდს თუ გადახედავ წინ რა ფეხბურთელებიც არიან(ოღონდ სახელებს არა რეალურად ვინც რა ფეხბურთს დებს და ანახებს ამ მომენტში) მიხვდები რო 1 გოლი და ჰა ჰა 2 გოლი არის მაქსიმუმი ისიც საშუალო დონის გუნდთან, ვინ გყავს კაცურად წინ გამოცდილი კლასი და უმაღლესი დონის და მოძრავი ვისგანაც ყველა მატჩში გოლს ელი და აქტიურობას? არც სუარესის დონე გყავს არც ლევანდოვსკის არც იგუაინის და არც ბევრი სხვის უბრალოდ ეს დონე და გუნდი რაცაა ამეტაპზე უფრო გუნდურად თუ მიაღწევს წარმატებას და არა ინდივიდუალურად მეტს კი არაფერს შვება ლივერპული მანეს და კოუტინიოს მეტე კლასი მანდ არავინ არაა მარა გუნდირად თამაშობენ და ხან ვის უვარდება და ხან ვის, მოუს კიდე ინდივიდუალები უყვარს და ამეტაპზე წინ არ გყავს ეგეთი არავინ.

Ravi dzmao rashfordze mxitarianze marsialze mara martla aq vigacan dawera depresiuli gavskdi sicilit da egrea martla kai bichebi ariab ravici ibra. Mara vangaalisdroa depay dimaria iyoda shedegi 0 iyo mainc da rvavici vigaunda movides. Exla ise medzineba vegarc valageb aRebs. Gavedi magrad
0
№64
ავტორი: dybbuk
12 მაი 2017 01:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1594
ციტატა: giorgisamnidze99
ციტატა: dybbuk
ციტატა: giorgisamnidze99
აიაქს მოუ მიხედავს არ ინერვიულოთ კლასით მეტი ვარტ უფრო გამოცდილები ვართ ფინალის მიხედვით არ დაგავიწყდეთ მეგობრებო ორი ფინალი გვაქ წაგებული ბარსასთან და ამას აღარ წააგებენ

ძაან სასაცილო რაღაცეებს წერ

როგორც გინდა ისე ჩათვალე სასაცილოთ და როგორც გინდა ისე მარა ჟოზეს წაგებული ფინალი არ მახსენდება უბრალოდ და იქნებ გამახსენო ? და 24 რიცხვში ეგ გამახსენე ეს ესემესი

საღოლ, იმინა გესმის, ეს სპორტი შენთვისაა გამოგონილი. ეს ისე დამიწერე თითქოს ჩემზე მეტად გინდოდეს მანჩესტერის წარმატება, დარწმუნებული ვარ იმდენი წლის არც ხარ რამდენი წელიც მე ამ გუნდს ვბალეშიკობ და თუ რაიმე არგუმენტის მოყვანა გინდა სანამ დაწერ დაგუგლე მაინც, რა შუაშია ბარსასთან წაგებული ფინალები, ეგრე აიაქს რამდენი ფინალი აქვს ნათამაშები და რამდენი ლიგა აქვს მოგებული იცი საერთოდ? ძალით ნუ პრაფესორობთ როცა არ იცით
0
№65
ავტორი: Dato kutaisi
12 მაი 2017 01:54
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
ციტატა: shotkin
ციტატა: GRIEZMANN 7
აიაქს შეიძლება გამოცდილებაა არაქ მაგრამ ის ახალგაზრდა ენერგიული ბიჭები რო შეგვიტევენ სმოლინგი დარჩება ყ ლესავით უბრალოდ პლიუსი ის გვექნება რო პოგბა გააკეთებს პას და მარსიალი მიკი ან რეშფორდი გაიქცევა კონტრშეტევაშე და შევაგდებთ

აბა სმოლინგი ან ჯონსი მაინც ყოფილიყო ბაის ამგივრად , ეს ჯონსის ამბავი როვიცი ფინალამდე ისედაც აილეწება და სმოლინგი სუფთა ****ა ტვინი არააქ და პოზიციურად ძაან ხშირად ცდება როგორც არსენალთან სეცდა ეგეთი მომენტები სავსეა მაგის კარიერაში, მაგაში ძაან სუსტია. ბაილიც კაი პიტალოა ბავშვია ჯერ ეტყობა გამოცდილება არააქ ამგუნდში ძაან ბევრს.

ბაილის შეცდომა იყო თუ მთლად არა დიდწილად დღევანდელი გოლიც.ყველაფერში გეთანხმები რაც ზემოთ დაწერე ძმა.ჩვენ გუნდი არ გვყავს და ამით რამის გაკეთება ძაან ძნელია.ჩვენ უფრო სახელები გვყავს და კაპიკის გამკეთებლები არ არიან.გუშინ რეალის თამაშს რო ვუყურებდი ასე მეგონა აჩქარებული კადრიათქო ისე გადავეჩვიე ჩვენი ტემპიდან გამომდინარე.და ვინ აკეთებს ამას ვინ და ყველა და არა ინდივიდუალები.კლასი არ გვაქ ბაბაია კლასი.ვისაც აქვს რუნი და კერიკია მარა რუნი რა ფორმაშიცაა კაი "მეცეხესავით" დადის მოედანზე კერიკმაც რაღა ქნას ან რას თხოვ კიდე.დაცვაზე მე იმის მიკვირს ასეთი კაი სტატისტიკა რო მოუგროვდათ მაგრამ ეს მეკარეების დამსახურებაა
0
№66
ავტორი: shotkin
12 მაი 2017 01:56
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
[quote=Iunaitedi ][quote=shotkin][quote=Iunaitedi ][quote=shotkin][quote=Iunaitedi ]Shotkin, aba am 1 gols ro vitant tavidan rogorvitant.? Eaeigi gamogvdis da vitanat da mere.? Jibrit jdeba gundi dacvashi[/quote]
სწორედ ამგაშია საქმე 1 გოლის გატანა არ ნიშნავს რო შეგილია ტენო 5 და 6 ძაან ამრტივი ლოგიკაა გაიტანე 1 და მეტოქე უფრო ტონუსშია დ Vart yvela im imedit ro evropas movigebt gavalt ligazeda transferebi. Vnaxot[/quote]
სანდერლენდ ეგრე არ ეთამაშება და ზოგადად გუნდს თუ გადახედავ წინ რა ფეხბურთელებიც არიან(ოღონდ სახელებს არა რეალურად ვინც რა ფეხბურთს დებს და ანახებს ამ მომენტში) მიხვდები რო 1 გოლი და ჰა ჰა 2 გოლი არის მაქსიმუმი ისიც საშუალო დონის გუნდთან, ვინ გყავს კაცურად წინ გამოცდილი კლასი და უმაღლესი დონის და მოძრავი ვისგანაც ყველა მატჩში გოლს ელი და აქტიურობას? არც სუარესის დონე გყავს არც ლევანდოვსკის არც იგუაინის და არც ბევრი სხვის უბრალოდ ეს დონე და გუნდი რაცაა ამეტაპზე უფრო გუნდურად თუ მიაღწევს წარმატებას და არა ინდივიდუალურად მეტს კი არაფერს შვება ლივერპული მანეს და კოუტინიოს მეტე კლასი მანდ არავინ არაა მარა გუნდირად თამაშობენ და ხან ვის უვარდება და ხან ვის, მოუს კიდე ინდივიდუალები უყვარს და ამეტაპზე წინ არ გყავს ეგეთი არავინ.[/quote]
Ravi dzmao rashfordze mxitarianze marsialze mara martla aq vigacan dawera depresiuli gavskdi sicilit da egrea martla kai bichebi ariab ravici ibra. Mara vangaalisdroa depay dimaria iyoda shedegi 0 iyo mainc da rvavici vigaunda movides. Exla ise medzineba vegarc valageb aRebs. Gavedi magrad[/quote]
მარსიალი, რაშფორდი,მხითარიანი,ლინგარდი აი ესიქნება ალბათ უპირატესი ხახლის ვინც წინ დადგება ნუ მატას არ ვთვლი იმიტორო 10 იანია და ამშემთხვევაში იმენა თავდასხმაში ვისაც აყენებს ის ხალხი განვიხილოთ. ზოგადად ხომაგრაჟღეტს მარსაილი რასფორდი მხითარიანი მარა მხითარიანი აღარ მომწონს პასიური გახდა , მარსიალის მთელი ეს სეზონი არ მოწონს არავის და სამარტლიანადაც საერთოდ არ ვარგა და რაშფორდი ძაან კაია მარა რაუნდაქნას გამოუცდელმა 19 წლის ღლაპმა მარტომ? და ლინგარდი უკლასოა ხშირ შემთხვევებში ძაან არაადეკვატურია. და რავი მოკლედ 1 თამაშია და თუ მოიხოდნენ იგივე მარსიალმა მხითომ და რაშფორდმა საუკეთესო თამაში რო ანახონ ან ის რაც აქამდე ქნეს თავიანთ საუკეთესო მატჩშებში დარწმუნებული ავრ მოვიგებთ მარა ისე თუ ითამაშა გუნდმა წინ როგორც დღეს საშინელება მოხდება/
0
№67
ავტორი: giorgisamnidze99
12 მაი 2017 02:01
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1140
ციტატა: dybbuk
ციტატა: giorgisamnidze99
ციტატა: dybbuk
ციტატა: giorgisamnidze99
აიაქს მოუ მიხედავს არ ინერვიულოთ კლასით მეტი ვარტ უფრო გამოცდილები ვართ ფინალის მიხედვით არ დაგავიწყდეთ მეგობრებო ორი ფინალი გვაქ წაგებული ბარსასთან და ამას აღარ წააგებენ

ძაან სასაცილო რაღაცეებს წერ

როგორც გინდა ისე ჩათვალე სასაცილოთ და როგორც გინდა ისე მარა ჟოზეს წაგებული ფინალი არ მახსენდება უბრალოდ და იქნებ გამახსენო ? და 24 რიცხვში ეგ გამახსენე ეს ესემესი

საღოლ, იმინა გესმის, ეს სპორტი შენთვისაა გამოგონილი. ეს ისე დამიწერე თითქოს ჩემზე მეტად გინდოდეს მანჩესტერის წარმატება, დარწმუნებული ვარ იმდენი წლის არც ხარ რამდენი წელიც მე ამ გუნდს ვბალეშიკობ და თუ რაიმე არგუმენტის მოყვანა გინდა სანამ დაწერ დაგუგლე მაინც, რა შუაშია ბარსასთან წაგებული ფინალები, ეგრე აიაქს რამდენი ფინალი აქვს ნათამაშები და რამდენი ლიგა აქვს მოგებული იცი საერთოდ? ძალით ნუ პრაფესორობთ როცა არ იცით

22 წლის ვარ და 2007 ვბალეშიკობ 10 წელი კაი შენ იცი და მე არა ყველას ჩამოგითვლი წამებში ვის რამდენი ლიგა აქ მეც მაგარი ფანი ვარ და არასოდეს არ გამომიტოვებია მანჩეს თამაშები ერთი ორის ჩათვლით და მე შენ იმასზე გაგიმახვილე ყურადღება რო გუნდი ფინალშია და ყველაფერი დასავიწყებელია მარა ზოგი მაინც განწყობაზე ვერ მოდის
0
№68
ავტორი: tedore
12 მაი 2017 02:02
  • სიახლეები: 4
  • კომენტარები: 443
სანერვიულო ფინალი გველოდება ნამდვილად მაგრამ მჯერა რომ თასი ჩვენ დაგვრჩება ისევე უნდა ითამაშონ და მოინდომონ როგორც ჩელსისთან, ეგ თამაში იყო ჩემთვის საუკეთესო ამ სეზონში და იმედი მაქვს ფინალშიც ეგრე ვითამაშებთ
0
№69
ავტორი: giorgi_mg
12 მაი 2017 02:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ფინალში გავედით და ეგ არ უხარია სასტავს და ფინალი რო ვერ მოვიგოთ ტრაგედია მერე ნახეთ (იმედია მოვიგებთ)
ჩემი აზრით ამ ბიჭებით მაქიმალურ შედეგს იღებს მოუ
0
№70
ავტორი: tedore
12 მაი 2017 02:07
  • სიახლეები: 4
  • კომენტარები: 443
ციტატა: giorgi_mg
ფინალში გავედით და ეგ არ უხარია სასტავს და ფინალი რო ვერ მოვიგოთ ტრაგედია მერე ნახეთ (იმედია მოვიგებთ)
ჩემი აზრით ამ ბიჭებით მაქიმალურ შედეგს იღებს მოუ



100% გეთანხმები! ყველას გვინდა რომ გუნდი დაფრინავდეს და ისეთ გუნდს როგორიც სელტაა სახლში დიდი ანგარიშით უგებდეს, მაგრამ რეალობა ისაა რომ სამი-ოთხი ფეხბურთელი თუ გვყავს მაღალი კლასის და ისიც ჟოზეს მოყვანილი. უმეტესობა არაა მანჩესტერის დონის და დიდ წმენდას ველოდები ზაფხულში და ექსტრა კლასის ფეხბურთელების მოსვლას. ბევრზე იწერება მაგრამ მე პირადად გრიზუ ბეილი და ბაკაიოკო მინდა და ერთი მცველი კიდე მაღალი დონის
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top