თბილისი:
მანჩესტერი:
23-02-2020, 19:52
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 1719,
კომენტარები: 43
მიმოხილვა: იუნაიტედი 3-0 უოტფორდი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
43 კომენტარი
№31
ავტორი: kantona-7
24 თებერვალი 2020 01:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1318
არვიცი ვინრას ფიქრობთ მაგრამ სულშერი მაგრად მევასება და ამის მიზეზიც მაქვს,
1 მანიუს ლეგენდა!
2 დავიღალე ყოველ ორწელიწადში ახალი მწვრთნელის მოყვანით!
3 სულშერმა ნაგავი ხალხი მოაცილა და ახალგაზრდებზე აკეთებს აქცენტს!
4 რამდენი ტრანსფერიც გააკეთა ყველამ გაამართლა!
5 უბრალოდ რომიცინის მევასება და ეს იღბალა :დდდ
GGMU
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GGMU
№32
ავტორი: sergi070
24 თებერვალი 2020 10:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 52
ციტატა: Malboro463
არ უნდა ამ კაცს ტოპ ვარსლლავები და რატო ტენით ვერ ვხვდები :დ ბრუნოს ტრანსფერიც ოლეს არ დაბრალოთ ეხლა.
ვუდვორდს აგინებთ მარა არც ისეთი #ლეა როგორც ჩანს
უარი თქვა რაისებზე სა ლონგსტფებზე იცის ყველანაირად წამგებიანი რომა მათი ტრანსფერი. ოლიკაც ხვდება მისი პროექტი რომ #ლეობა და ნელანელა მიდგომას ცვლის.
80 მილიონიანი მცველი რომ გეყოლება გუნდში დაცვა ამაზე უკეთესად უნსა თამაშსობდეს. ასეთი დონის ფეხბურთელებთან ამდენს მაინც არ უნდა ცდებოდენ.
ყოველ თამაშზე ერთი და იგივე შეცდომა რომ არ იქნება გაზრებულ და კომბინაციურ თამაშს რომ დაიეყებენ თუნსაც წაგონ ოლიკაც სკამიდან ტრაკს რომ აწევს და თამაშის მსვლელობისას ტაქტიკურ ცვლილებებს გაკეთებს მერე ვიწამებ მაგ კაცისას...
მსგავსი შედეგის მერე და ამ დონის განათლებული მწვრთცნელები ასეთ გუნდში რომ ამართლებდნენ ლივერპული აქამდე ფეხზე დადგებოდა ინტერიც და მილანიც.
ოლეზე #ლე კერიკია ამას რომ დაინახავენ მერე ეშცელება ამ გუნდსაც.

ვერ ვხედავ ლოგიკას ძმა, ეს ვუდვორდი იმას ხვდება რომ ოლეს ბრუნო ჭირდება და იმას ვერ ხვდება სი-რი ტრენერი ყავს? არც მაგუაერი ჭირდებოდა და მოუყვანა, აქამფე ვერ მიხვდა რომ ოლე დოდოა და იმდა გაუშვას? კარგით რაა, ვან გაალი გაუშვეს თასის მოგების მიხედავათ და პოგბას ანაცვალეს მაურინიო და ოლეს კიდე ეფერებიან? სადაა ლოგიკა საად

ციტატა: GEORGE22
ბიჭებო რა მაინტერესებს იცით?რომ ამბობთ რო ინდივიდუალიზმის ხარჯზე იგებს გუნდიო და არანაირი მონახაზი არ არისო მაგაზე რატო გაქვთ პრობლემა?
ანუ მე იმას ვერ ვხვდები მარსიალს და რეშფორდს რანაირად უნდა ასწავლო სწორხაზოვანი მოქმედება?სწორხაზოვანი ფეხბურთი გინდათ თუ შემოქმედებითი?შემოქმედებითი ფეხბურთი ინდივიდუალიზმის გარეშე არ არსებობს და სილამაზეს და სანახაობას ქმნიან ინდივიდები,აბა სტერლინგის დადგმული სანახაობის დედაც,რონალდინიო რო თამაშობდეს ახლა გუნდში და იმას რო სწორხაზოვნად დაუწყებ ათამაშებას მწვრთნელი კი არა ფეხბურთის მტერი ხარ,ანალოგიური სიტუაციაა ამ ბიჭებთან მიმართებაში,სწორხაზოვნად რომ უდგებოდა ვან გაალი ამ გუნდს იმიტო იყო ბურთის ფლობა დოცენზურა და კარში დარტყმა 0 გოლებზე და სანახაობაზე ლაპარაკი ზედმეტია,ერთი მარსიალი თუ აკეთებდა რამეს და აქა იქ ვიღაცეები თუ გამოანათებდნენ კიდე.კრიტიკა კაია მაგრამ რას აკრიტიკებთ ეგ გაუგებარია ჩემთვის,არცერთი დიდი მწვრთნელი არ ათამაშებს გუნდს სწორხაზოვან ფეხბურთს,გვარდიოლას თქმის არ იყოს,ჩემი მიზანი არის ფეხბურთელებს ვასწავლო ბურთის მეტოქის საჯარიმომდე მიტანაო და მერე იქ როგორ უნდა მოიქცნენ თვითონ უნდა გადაწყვიტონო,ელემენტარულია,მ
ანჩესტერს მეტოქის ნახევარზე გადასვლა კი არ უჭირს,რო გადადიან მერე ვერ შვებიან ვერაფერს და თამაშს და ყველაფერს ინდივიდუალისტი ფეხბურთელები ქმნიან.აგერ არის ნათელი მაგალითი ბრუნო.

მეც მანდ ვარ ძმაო, მეტი კლასიანი და ინდივიდუალისტია გუნდში საჭირო რომ ყველა სიტუაციიდან გამოსვლა მოახერხოს გუნდმა, როგორი სტილის მეტოქეც არ უნდა იყოს, სასტავის სიღრმეა საჭირო, მწვრთნელს მეტი ტაქტიკური მონახაზის განხორციელება რომ შეეძლოს, აბა ბარნლისთან და სიტისთან ერთი ტაქტიკით ხმ ვერ ითამაშებ, მოიყვანენ ახალ კლასიან ფეხბურთელებს და სიტუაციაც გამოსწორდება

ციტატა: GEORGE22
ბიჭებო რა მაინტერესებს იცით?რომ ამბობთ რო ინდივიდუალიზმის ხარჯზე იგებს გუნდიო და არანაირი მონახაზი არ არისო მაგაზე რატო გაქვთ პრობლემა?
ანუ მე იმას ვერ ვხვდები მარსიალს და რეშფორდს რანაირად უნდა ასწავლო სწორხაზოვანი მოქმედება?სწორხაზოვანი ფეხბურთი გინდათ თუ შემოქმედებითი?შემოქმედებითი ფეხბურთი ინდივიდუალიზმის გარეშე არ არსებობს და სილამაზეს და სანახაობას ქმნიან ინდივიდები,აბა სტერლინგის დადგმული სანახაობის დედაც,რონალდინიო რო თამაშობდეს ახლა გუნდში და იმას რო სწორხაზოვნად დაუწყებ ათამაშებას მწვრთნელი კი არა ფეხბურთის მტერი ხარ,ანალოგიური სიტუაციაა ამ ბიჭებთან მიმართებაში,სწორხაზოვნად რომ უდგებოდა ვან გაალი ამ გუნდს იმიტო იყო ბურთის ფლობა დოცენზურა და კარში დარტყმა 0 გოლებზე და სანახაობაზე ლაპარაკი ზედმეტია,ერთი მარსიალი თუ აკეთებდა რამეს და აქა იქ ვიღაცეები თუ გამოანათებდნენ კიდე.კრიტიკა კაია მაგრამ რას აკრიტიკებთ ეგ გაუგებარია ჩემთვის,არცერთი დიდი მწვრთნელი არ ათამაშებს გუნდს სწორხაზოვან ფეხბურთს,გვარდიოლას თქმის არ იყოს,ჩემი მიზანი არის ფეხბურთელებს ვასწავლო ბურთის მეტოქის საჯარიმომდე მიტანაო და მერე იქ როგორ უნდა მოიქცნენ თვითონ უნდა გადაწყვიტონო,ელემენტარულია,მ
ანჩესტერს მეტოქის ნახევარზე გადასვლა კი არ უჭირს,რო გადადიან მერე ვერ შვებიან ვერაფერს და თამაშს და ყველაფერს ინდივიდუალისტი ფეხბურთელები ქმნიან.აგერ არის ნათელი მაგალითი ბრუნო.

მეც მანდ ვარ ძმაო, მეტი კლასიანი და ინდივიდუალისტია გუნდში საჭირო რომ ყველა სიტუაციიდან გამოსვლა მოახერხოს გუნდმა, როგორი სტილის მეტოქეც არ უნდა იყოს, სასტავის სიღრმეა საჭირო, მწვრთნელს მეტი ტაქტიკური მონახაზის განხორციელება რომ შეეძლოს, აბა ბარნლისთან და სიტისთან ერთი ტაქტიკით ხმ ვერ ითამაშებ, მოიყვანენ ახალ კლასიან ფეხბურთელებს და სიტუაციაც გამოსწორდება
0
№33
ავტორი: The red devi11
24 თებერვალი 2020 10:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 319
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია


ბევრ რამეშიგეთანხმები გარდა იმის რომგლეიზერეა ძალით შეატენეს ბრუნო 100% დარწმუნებული ვარ ყველატრანსფერი სამწვრთნელო შტაბმა დადო

[quote=PaLoMo][quote=The red devi11]წავისა აბა ეხლაა იიიიიი ეს რა იყო. იიი გოლი გააუქმეს თორე წააგებდნენ იიიიი სულშერი რაშუაშიაა იიიიი ინდივიდუალრი გოლები დადის მხოლოდ იიიიიი განავითარეთ ცოტა თქვენ მე ვერ ვანვითარებ იიიიი :D :D[/quote]
რაღაც ძან ბავშვური მეჩვებევა ძმა შენი კომენტარები,როცა ვიგებთ მაშინ,რომ წერ რო ვაგებთ და ცუდად ვთამაშობთ მაშინ რატო არ წერ კომენტარებს?მე როგორც მანჩესტერ იუნაიტედის გულშემატკივარი როცა ციდად ვთამაშობთ ცუდს ვწერ როცა კარგად ვთამაშობთ კარგს ანუ ამით იმის თქმა მინდა,რომ კარგიც და ცუდიც უნდა დავინახოთ გუნდის და მწვრთნელის მხრივაც.გუნდის მოგება ყოველთვის სასიხარულოა,მაგრამ სიმართლე უნდა ვთქვათ.[/quote


მართალი ხარ არგედავები. როცა ვაგებთ ნერვი არ მაქ ხოლმე პროსტა. ამათ ვედაო კიდე აქ. სერიოზულად ცუდადაღვიქვავ წაგებებს. ეხლა ვიტყვი რომ ძაან ბევრი ცუდი მატჩი ჩაატარა ამ შტაბმა მაგაზე არავის შევედავები

ციტატა: Dato kutaisi
ჯეიმსზე შეჯდომა რა შუაშია ნაღდად ვერ ვხვდები.ტიპი როცა გარბის და საჯარიმოს უახლოვდება სახეზე რომ აწერია რა ქნას არ იცის ეგეც მე მეჩვენება მარტო?
ფეხბურთი არაა მარტო გოლი და შედეგი.აქამდე ასე იყო და თუ რამე შეიცვალა არ ვიცი:))
ოლე მიხვდა მისივე ცენზურაობა პროექტის უსუსურობას და აქ თქვენ რა პონტში იცავთ ეს მართლა ვერ გამიგია.
საიდან მოვიტანე ეს ჭორები?არაა ჭორი.კაცმა საკუთარი პირით თქვა ჩვენ 30-40ლიმონზე მეტს არ გადავიხდითო და ჯეიმსის გარდა ყველაში მოხია მაყუთები.არაა ეს მისივე ნალაპარაკების საწინააღმდეგო?
მე არ ვამბობ რომ ოდესმე ოლე ვერ დადგება მწვრთნელი.ოდესმე შეიძლება ძალიან კარგიც დადგეს,მაგრამ ახლა ხომ არაა არა?გვაქვს ჩვენ იმის ფუფუნება რომ ექსპერიმენტები ვატაროთ?არა.მაგრამ მაინც გგონიათ რომ ოლე იზამს ყველაფერს?კი ბატონო ღმერთმა ქნას მე ეგ არ მეწყინოს.უბრალოდ,როგორც წაგებულ თამაშებზე არ იჩითება აქ დამცველები,ისევე დაიკარგებიან ყველა როცა ბოლომდე ჩაისვრის ოლე.


გუშინძალიან კარგიიყო და მაგრად ამწვავებდა. მოდი ეგეც დაინახეძმა. დამარჯვნიდან არაა ისეთი როგორც მარცხნიდან
0
№34
ავტორი: David_Beckham7
24 თებერვალი 2020 10:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 429
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს
0
№35
ავტორი: The red devi11
24 თებერვალი 2020 10:35
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 319
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს


არა და და ფილოსოფიასულაც არაა სვარკის. თუდააკვირდები ბურთს რომ კარგავენ დავალებაა ეგრევე დაიბრუნონმალევე წამებში

მაგრად მისწორდება ამ კომენტარების წაკითხვა აქამდე სად ხართ ხალხო
0
№36
ავტორი: David_Beckham7
24 თებერვალი 2020 11:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 429
ციტატა: The red devi11
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს


არა და და ფილოსოფიასულაც არაა სვარკის. თუდააკვირდები ბურთს რომ კარგავენ დავალებაა ეგრევე დაიბრუნონმალევე წამებში

მაგრად მისწორდება ამ კომენტარების წაკითხვა აქამდე სად ხართ ხალხო

სვარკავს ვამბობ როცა წელიწადში ერთი თამაში გვენატრება ძველი მანჩესტერის. ოლეს მოწასთან გასწორებას არ ვაპირებ, ბრუნომ რწმდენად გამოაცოცხლა ვნახეთ, კიდე მსგავსი ხსრისხის 2-3 ტრქნსფერი და იქნებ ოლეც აღარ გამოჩნდეს ისეთი როგორიც დღეს გვგონია მაგრამ მე ვფიქრობ რო ამ.სასტავითაც სხვა ტრენერი უკეთეს შედეგს დადებდა. პოჩენტინო, ნაგელსმანი....
0
№37
ავტორი: levionok
24 თებერვალი 2020 12:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 810
ბიჭებო ძალიან მძიმე თვე მოდის და მარტში გვაქვს ყველაზე რთული თამაშები პრემიერლიგაში,ეს თვე ბევრს დაგვანახებს ძალიან კარგ დროს დაგვიბრუნდა მაკტომინეი ბაილი იმედია ისევ იქნება და ბოლოს და ბოლოს პოგბას რამეში მაინც გამოვიყენებთ,სოლშერი შედეგებით ვერ დაიკვეხნის კი არ უნდა დავუკარგოთ რომ ტოპ 6 თან იდეალურად ათამაშებს გუნდს ირჩევს მეორე ნომრად თამაშს (სხვა ვარიანტი არც ისე ბევრია) და კონტრ შეტევებზე ცდილობს გამოიჭიროს ეს ადვილი არ არის მაგრამ იმაზე მარტივია ვიდრე კონკრეტული კომბინაციების ხაზვა კომბინაციებში ოლე ძალიან სუსტია, ძალიან მაინტერესებს შეფილდთან თამაში რამეთუ შეფილდმა ტაქტიკურად გადაგვიარა და ვნახოთ რა შეიცვალა ნახევარ სეზონში კიდევ ვესტ ჰემმა და ბორმუთმა გადაგვიარა ტაქტიკურად ნიუკასლთან ჩვენ თავს გადავუარეთ ჩვენ თავს კარგი კი ის არის რომ ლამპარდი არ შეიმჩნია და თუ ვინმე ამბობდა გაგვიმართლაო4:0 იო(არ ვიცი 4:0 როგორი გამართლებაა)იმის მერე კიდევ ორი სტემბორდ ბრიჯზე მოუგო და ამით ყველაფერი ნათქვამია მოკლედ ორაზროვანია როგორც გუნდის თამაში ისე სამწვრთნელო შტაბის გადაწყვეტილებები მაგრამ ალეგრის მოსვლა არ მინდა პოჩეტინო ალბათ იდეალური ვარიანტია ნაგელსმანი ალბათ 3-4 წელიწადში
0
№38
ავტორი: The red devi11
24 თებერვალი 2020 12:09
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 319
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: The red devi11
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს


არა და და ფილოსოფიასულაც არაა სვარკის. თუდააკვირდები ბურთს რომ კარგავენ დავალებაა ეგრევე დაიბრუნონმალევე წამებში

მაგრად მისწორდება ამ კომენტარების წაკითხვა აქამდე სად ხართ ხალხო

სვარკავს ვამბობ როცა წელიწადში ერთი თამაში გვენატრება ძველი მანჩესტერის. ოლეს მოწასთან გასწორებას არ ვაპირებ, ბრუნომ რწმდენად გამოაცოცხლა ვნახეთ, კიდე მსგავსი ხსრისხის 2-3 ტრქნსფერი და იქნებ ოლეც აღარ გამოჩნდეს ისეთი როგორიც დღეს გვგონია მაგრამ მე ვფიქრობ რო ამ.სასტავითაც სხვა ტრენერი უკეთეს შედეგს დადებდა. პოჩენტინო, ნაგელსმანი....


ან ვერ. პოჩეტინოს არაფერი მოუგია და მოდი დამეთქნხმწ რომ ბევრად მაგარი კამანდა ყავდა ვიდრე ეს მანჩესტერია. შემადგენლობა არც შევადარებდი და ნაგელსმანი გრანდში რა იქნება არავინ ვიცით ჯერ. ბევრი ტრენერი ყოფილა მერე რომ ვერაფერი უქნია. და ყველას ჭირდება ფეხბურთელები და გუნდი კამანდა ისე თავად ვერავინ ვერ შევარდება. ხოდა ვაცადოთ ტრანსფერები ყველა წელს მწვრთნელს ვერ შეცვლი
0
№39
ავტორი: Lalana
24 თებერვალი 2020 13:50
  • სიახლეები: 67
  • კომენტარები: 1883
ციტატა: The red devi11
ან ვერ. პოჩეტინოს არაფერი მოუგია და მოდი დამეთქნხმწ რომ ბევრად მაგარი კამანდა ყავდა ვიდრე ეს მანჩესტერია. შემადგენლობა არც შევადარებდი და ნაგელსმანი გრანდში რა იქნება არავინ ვიცით ჯერ. ბევრი ტრენერი ყოფილა მერე რომ ვერაფერი უქნია. და ყველას ჭირდება ფეხბურთელები და გუნდი კამანდა ისე თავად ვერავინ ვერ შევარდება. ხოდა ვაცადოთ ტრანსფერები ყველა წელს მწვრთნელს ვერ შეცვლი

ერთადერთი პოჩეტინოზე ვერ დაგეთანხმებოდი,რადგან ის ფეხბურთელები რომლებსაც ახლა კარგ შემადგენლობას ვუწოდებთ მისი აწყობილია,ჩამოყალიბებული და განვითარებული და რაც ოლემ ახლა მანჩესტერში დახარჯა პოჩეტინოს ერთ სეზონში კი არა მგონი მთლიანი თავის მოღვაწეობის განმავლობაში არ დაუხარჯავს ტოტენჰემში.ახლა ვამბობთ რომ ეგ მაგარი შემადგენლობაა თორემ თავის დროზე არც კეინი ვიცოდით,არც ალი,არც სონი და არც სხვა დანარჩენი თუ რას წარმოადგენდნენ.ხურდებში აშენებული გუნდია და იმის და მიხედვით რა რესურსიც ჰქონდა მშვენიერი გუნდი შეკრა.თავის დროზე საუთჰემტონშიც ნორმალურად მუშაობდა და ესპანიოლშიც.ყველაზე დიდი პლიუსი რაც მაგ ადამიანს ააქვს,არის ის რომ შეუძლია ფეხბურთელის განვითარება და მაღალ დონეზე აყვანა.ნაგელსმანს რაც შეეხება,მაგ რესურსით ახლაც ამტკიცებს რა დონის მწვრთნელია და სამომავლოდ ვფიქრობ ერთ-ერთი საუკეთესოც იქნება.

და ისიც არალოგიკურად მეჩვენება როდესაც ამბობთ ნაგელსმანმა შეიძლება გრანდში ვერ გაქაჩოსო და ამავდროულად ოლეს იმედი გაქვთ.საიდან ასეთი ასოციაცია არ ვიცი.რა აქვს ოლეს უკეთესი დამტკიცებული რომ ერთის უფრო გჯეროდეს ვიდრე მეორესი?
0
№40
ავტორი: The red devi11
24 თებერვალი 2020 16:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 319
Lalana. აი უეჭველი რა გითხა მაგრამ ღრმად ვარ დარწმუნებული რგ ბიჭები მასეთ დონეზე მაინც ავიდოდნენ. მაგრამ პოჩეტინოს არაფერს ვუკარგავ ძალიან დიდი სამუშაო გაწია. თანხებშიბარ გეთანხმები. მაგგვაიერმა აწია მხოლოდ თორემ ბევრი არც ამას დაუხარჯავს. და ეგ მოსაყვანი იყო უეჭველი. ისტორიას ახაოვს დიდი მწვთნელები და დღეს შემიძლია ჩამოგითვალო 20 მწვრთნელი მინიმუმ რომელიც ოლეს შედეგებითაც სა ბევრი რამითაც ჯობია. შემდეგ მოვიყვანოთ ერთ-ერთი და კიდევ 20 მწვრთნელს ჩამოგითვლი რომელიც მას აჯობებს შედეგებით და რა ასე ვცვალოთ? მე იმას ვაწვები, რომ ბევრი პოზიტივია და უნდა ვაცალოთ. თორემ ეს სპორტია და მჯობზე მჯობს ვერ დავლევთ არ ვარ მომხრე რეალივით 2 თვეში ვყრიდეყ მწვრთნელებს მითუმეტეს პროგრესი არის და ამსი არ დანახვა მგონია რომ თავის მოკატუნებაა უბრალოდ. ტრანსფერები, ახალგაზრდები , თუნდაც თამაში არაა ახლოსთან რაც გვინდა მაგრამ მიდის წინ ხალხი იწმინდება ახალგაზრდები მოდიან უყვარს ამ კაცს გუნდი. გრანდებს უგრბს კარგად ძაან მომწონს გრანდებთან თამაში. ერთი 2 ტრანსფერით იმედი მაქვს ბევრად უკეთესი თამაში და შედეგი იქნება ამას ვაწვები მე თორე მჯობზე მჯობს რა დალევს ხომ გვყავდა ეგ უკეთესები და რამე ქნეს? და რატომ ხარ ასედარწმუნებული რომ უეჭველი იზავს ვინმე ბობოლა კიდევ. რაც შეეხება ნაგელსმანს ლოგიკა ის არის მეგობარო რომ ბევრი მასეთი მწვრთნელი მახსოვს არ დავიწყებ ჩამოთვლას რომ საშუალო დონის გუნდების მერე გრანდებში გაუჭირდათ და არაა გამორიცხული არაფერი თქო ეგ ვთქვი თორე ძაან მაგარია იასნა

Lalana. აი უეჭველი რა გითხა მაგრამ ღრმად ვარ დარწმუნებული რგ ბიჭები მასეთ დონეზე მაინც ავიდოდნენ. მაგრამ პოჩეტინოს არაფერს ვუკარგავ ძალიან დიდი სამუშაო გაწია. თანხებშიბარ გეთანხმები. მაგგვაიერმა აწია მხოლოდ თორემ ბევრი არც ამას დაუხარჯავს. და ეგ მოსაყვანი იყო უეჭველი. ისტორიას ახაოვს დიდი მწვთნელები და დღეს შემიძლია ჩამოგითვალო 20 მწვრთნელი მინიმუმ რომელიც ოლეს შედეგებითაც სა ბევრი რამითაც ჯობია. შემდეგ მოვიყვანოთ ერთ-ერთი და კიდევ 20 მწვრთნელს ჩამოგითვლი რომელიც მას აჯობებს შედეგებით და რა ასე ვცვალოთ? მე იმას ვაწვები, რომ ბევრი პოზიტივია და უნდა ვაცალოთ. თორემ ეს სპორტია და მჯობზე მჯობს ვერ დავლევთ არ ვარ მომხრე რეალივით 2 თვეში ვყრიდეყ მწვრთნელებს მითუმეტეს პროგრესი არის და ამსი არ დანახვა მგონია რომ თავის მოკატუნებაა უბრალოდ. ტრანსფერები, ახალგაზრდები , თუნდაც თამაში არაა ახლოსთან რაც გვინდა მაგრამ მიდის წინ ხალხი იწმინდება ახალგაზრდები მოდიან უყვარს ამ კაცს გუნდი. გრანდებს უგრბს კარგად ძაან მომწონს გრანდებთან თამაში. ერთი 2 ტრანსფერით იმედი მაქვს ბევრად უკეთესი თამაში და შედეგი იქნება ამას ვაწვები მე თორე მჯობზე მჯობს რა დალევს ხომ გვყავდა ეგ უკეთესები და რამე ქნეს? და რატომ ხარ ასედარწმუნებული რომ უეჭველი იზავს ვინმე ბობოლა კიდევ. რაც შეეხება ნაგელსმანს ლოგიკა ის არის მეგობარო რომ ბევრი მასეთი მწვრთნელი მახსოვს არ დავიწყებ ჩამოთვლას რომ საშუალო დონის გუნდების მერე გრანდებში გაუჭირდათ და არაა გამორიცხული არაფერი თქო ეგ ვთქვი თორე ძაან მაგარია იასნა
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

13 ივლისი 2020, 23:00
იუნაიტედი
საუთჰემპტონი
პრემიერ ლიგა
16 ივლისი 2020, 23:15
კრისტალ პალასი
იუნაიტედი
პრემიერ ლიგა
18 ივლისი 2020, 18:00
იუნაიტედი
ვესტ ჰემი
პრემიერ ლიგა
საუთჰემპტონი13 ივლისი
კრისტალ პალასი16 ივლისი
ვესტ ჰემი18 ივლისი

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

9 ივლისი 2020, 23:15
ასტონ ვილა0
იუნაიტედი3
პრემიერ ლიგა
4 ივლისი 2020, 18:00
იუნაიტედი5
ბორნმუთი2
პრემიერ ლიგა
30 ივნისი 2020, 23:15
ბრაიტონი0
იუნაიტედი3
პრემიერ ლიგა
ასტონ ვილა9 ივლისი
ბორნმუთი4 ივლისი
ბრაიტონი30 ივნისი

შემოგვიერთდი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top