თბილისი:
მანჩესტერი:
23-02-2020, 19:52
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2601,
კომენტარები: 33
მიმოხილვა: იუნაიტედი 3-0 უოტფორდი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
33 კომენტარი
№21
ავტორი: Lalana
23 თებერვალი 2020 22:40
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
გილოცავთ ყველას მოგებას.ახლა შემოვედი სახლში და პირდაპირ ანგარიში ვნახე.არ ვიცი,როგორ და რანაირად ითამაშეს,მაგრამ გამიხარდა სამი ქულის აღება,როდესაც კონკურენტები კარგავდნენ ქულებს ჩვენც ვკარგავდით ახლა როგორც იქნა შეძლეს მომენტის გამოყენება.საკმაოდ რთული კალენდარი გვაქვს პრემიერ ლიგაში და ყოველი ქულა მნიშვნელოვანია,ამიტომ რამენაირად უნდა კონცენტრირდნენ და მაქსიმუმი დადონ სეზონის მეორე ნახევარში.სასიცოცზლოდ მნიშვნელოვანია ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა,თორემ ისე არამგონია ნორმალური ხალხი დავიმატოთ.ბრიუგეს ალბათ გავცდებით და საინტერესოა მომავალი მეტოქე ვინ იქნება.
0
№22
ავტორი: tedore
23 თებერვალი 2020 22:47
  • სიახლეები: 4
  • კომენტარები: 443
გილოცავთ 3 ქულას! თამაშის ხარისხზე და ა.შ არ დავიწყებ საუბარს. მეორე ტაიმით ვისიამოვნე! 5 წელია დაახლოებით მეტი თუ არა რაც ამ საიტის წევრი ვარ, მაგრამ ისეთ კომენტარებს ვაწყდები, გეგონება ლივერპულის და მანჩესტერის ფანები ეკამათებიან ერთმანეთს. ბოლო დროს ძალიან გახშირდა უაზროდ გუნდზე დაჯ...ები ამიტომ ვტოვებ აქაურობას, რადგან ვერ ვხედავ ზოგიერთების მხრიდან გუნდის ვერც სიყვარულს და მძიმე პერიოდში ვერც გვერდით დგომას! ძალიან სასაცილოა როცა განიხილავთ თურმე ბოსებს უნდოდა ტრანსფერი და არა ოლეს ან ამისთანა ჭორებს კიდე. მოკლედ წარმატებებს ვუსურვებ მანჩესტერ იუნაიტედს!
0
№23
ავტორი: levionok
23 თებერვალი 2020 23:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1266
ისეთი გრძნობა მაქვს ერთმანეთის კრიტიკას უფრო მეტი კომენტარი ეთმობა ვიდრე გუნდზე საუბარს,ყველას თავის მოსაზრება აქვს და პატივი უნდა ვცეთ,ოლეს ვაკრიტიკებ იქიდან როცა ნიუკასლთან ბავშვივით წააგო მთელ გუნდს დაავალა მარცხენა ფლანგიდან უპირატესობის შექმნა და მარჯვნიდან გაგვიკეთეს! მაგის კრიტიკას რო ვერ იღებდა ხალხი დავტოვე იუნაიტედის ფბ გვერდი(საქართველოსი) აუ ოლე და აუ ოლე და აუ ოლე და არანაირი მიზეზი იმისა რომ ერთხელ მაინც თქვა აუ ოლე,თუ რამე ცუდი ხდება ვუდვორდია თუ რამე ხდება აკრგი ოლეა
1 იცით რა მოხდება სპორტული დირექტორი რომ მოვა? პირველ რიგში ოლეს გაუშვებს! არ ყავს ფეხბურთელებიო მეტყვით ლუკაკუ რატომ გაუშვა და რატომ არ მოიყვანა შემცვლელი? მეტყვით იმიტომ რომ ლუკაკუს წასვლა უნდოდაო მითუმეტეს მაგ პასუხზე 2 კიატხვას დაგისვამთ პოგბასაც უნდოდა წასვლა და რატომნ არ გაუშვა და მეორე როცა მარტის თვიდან იცი რომ შენი გუნდის მთავარი თავდამსხმელი მიდის რატომ არ ფიქრობ რომ სხვა მოიყვანო? მე ყველას აზრს პატიუვს ვცემ მოგება სულ მიხარია და წაგება მაგიჟებს მაგრამ რამის ყველაზე ძვირადღირებული დაცვა რომ ასე თამაშობს ეს ნამდვილად ოლეს ბრალია გუნდს რომ კომბინაცია და შეტევის ტაქტიკა არ აქვს ესეც ოლეს ბრალია

პლიუს არცერთი ტრანსფერის ინიციატორი არ ყოფილა ოლე ბისაკაზეც მანამდე იწერებოდა ბრუნო და მაგუაიერი ხო საერთოდ და ჯეიმსი თუ არის მაგისი იყოს კარგი ბიჭია არ არის ცუდი და ვერ მოვთხოვთ ამ პატარა ბიჭს სტაბილურობას მაგრამ სწორი განვითარების შემთხვევაში ცუდი ბიჭი არ გაიზრდება თავის სისწრაფეს რომ უკეთესად გამოიყენებს უკვე უკეთესიც გახდება ავტომატურად,მოკლედ მე არ მომწონს ოლე მაგრამ მინდა მიახწიოს და იყოს ოლე ან კერიკი სულერთია ოღონდ გუნდმა ითამაშოს ფეხბურთი და არა შვიდქვაობანა

ციტატა: Dato kutaisi
ჯეიმსზე შეჯდომა რა შუაშია ნაღდად ვერ ვხვდები.ტიპი როცა გარბის და საჯარიმოს უახლოვდება სახეზე რომ აწერია რა ქნას არ იცის ეგეც მე მეჩვენება მარტო?
ფეხბურთი არაა მარტო გოლი და შედეგი.აქამდე ასე იყო და თუ რამე შეიცვალა არ ვიცი:))
ოლე მიხვდა მისივე ცენზურაობა პროექტის უსუსურობას და აქ თქვენ რა პონტში იცავთ ეს მართლა ვერ გამიგია.
საიდან მოვიტანე ეს ჭორები?არაა ჭორი.კაცმა საკუთარი პირით თქვა ჩვენ 30-40ლიმონზე მეტს არ გადავიხდითო და ჯეიმსის გარდა ყველაში მოხია მაყუთები.არაა ეს მისივე ნალაპარაკების საწინააღმდეგო?
მე არ ვამბობ რომ ოდესმე ოლე ვერ დადგება მწვრთნელი.ოდესმე შეიძლება ძალიან კარგიც დადგეს,მაგრამ ახლა ხომ არაა არა?გვაქვს ჩვენ იმის ფუფუნება რომ ექსპერიმენტები ვატაროთ?არა.მაგრამ მაინც გგონიათ რომ ოლე იზამს ყველაფერს?კი ბატონო ღმერთმა ქნას მე ეგ არ მეწყინოს.უბრალოდ,როგორც წაგებულ თამაშებზე არ იჩითება აქ დამცველები,ისევე დაიკარგებიან ყველა როცა ბოლომდე ჩაისვრის ოლე.

და ღმერთმა ქნას და თუ ცოტა წარმატებას მიახწია მერე დავტოვოთ საიტი ))))ხვალ რა იქნება თვითონ ოლემ არ იცის და ჩვენ რა ვიცით და არავინ არ იცის აქ საიტზე კი არა თუ ეგ იცით მილიონებს იხდიან მაგაში და იქ დაწერეთ კარგ თამაშებს ვთამაშობთ მეორე ნომრად პირველ ნომრად თამაში არ ვიცით ჯერ ოლემ უნდა ისწავლოს მერე ამ ბიჭებს ასწავლოს და მერე გვეშველებაა
0
№24
ავტორი: David_Beckham7
24 თებერვალი 2020 00:09
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: levionok
რაც ბრუნოა პრემიერლიგაში 3 თამაში(1 თამაში ტრაპზე ჩააცვეს ფორმა) 7 ქულა 5 გატანილი 0 მიღებული თვითონ კი 4 გოლში მიიღო მონაწილეობა(აზრი არ აქვს მარსიალისას ჩაუთვლიან თუ არა) ეს რაც კარგი მოხდა ცუდი კი ის არის რომ გლეიზერებიდ დედაც რომ ეს ზაფხულში არ მოიყვანეს ახლა მინიმუმ 7-8 ქულით მეტი ხომ მაინც გვექნებოდა? გვექნებოდა 6 ქულა მარტო 11 მეტრიანების გაცუდებით დავკარგეთ

7-8 კი არა ძმა შეიძლება 17-18 იც. მარტო პენალი ხო არაა. წარმოიდგინე ბურნო პერეირას და ლინგსრდის მაგივრად. რაშაც და მარსიალსავ ბერად მეტი გოლი ეწნებოთათ ბრუნოს წინ მორბენალებს
0
№25
ავტორი: GEORGE22
24 თებერვალი 2020 00:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 126
ბიჭებო რა მაინტერესებს იცით?რომ ამბობთ რო ინდივიდუალიზმის ხარჯზე იგებს გუნდიო და არანაირი მონახაზი არ არისო მაგაზე რატო გაქვთ პრობლემა?
ანუ მე იმას ვერ ვხვდები მარსიალს და რეშფორდს რანაირად უნდა ასწავლო სწორხაზოვანი მოქმედება?სწორხაზოვანი ფეხბურთი გინდათ თუ შემოქმედებითი?შემოქმედებითი ფეხბურთი ინდივიდუალიზმის გარეშე არ არსებობს და სილამაზეს და სანახაობას ქმნიან ინდივიდები,აბა სტერლინგის დადგმული სანახაობის დედაც,რონალდინიო რო თამაშობდეს ახლა გუნდში და იმას რო სწორხაზოვნად დაუწყებ ათამაშებას მწვრთნელი კი არა ფეხბურთის მტერი ხარ,ანალოგიური სიტუაციაა ამ ბიჭებთან მიმართებაში,სწორხაზოვნად რომ უდგებოდა ვან გაალი ამ გუნდს იმიტო იყო ბურთის ფლობა დოცენზურა და კარში დარტყმა 0 გოლებზე და სანახაობაზე ლაპარაკი ზედმეტია,ერთი მარსიალი თუ აკეთებდა რამეს და აქა იქ ვიღაცეები თუ გამოანათებდნენ კიდე.კრიტიკა კაია მაგრამ რას აკრიტიკებთ ეგ გაუგებარია ჩემთვის,არცერთი დიდი მწვრთნელი არ ათამაშებს გუნდს სწორხაზოვან ფეხბურთს,გვარდიოლას თქმის არ იყოს,ჩემი მიზანი არის ფეხბურთელებს ვასწავლო ბურთის მეტოქის საჯარიმომდე მიტანაო და მერე იქ როგორ უნდა მოიქცნენ თვითონ უნდა გადაწყვიტონო,ელემენტარულია,მ
ანჩესტერს მეტოქის ნახევარზე გადასვლა კი არ უჭირს,რო გადადიან მერე ვერ შვებიან ვერაფერს და თამაშს და ყველაფერს ინდივიდუალისტი ფეხბურთელები ქმნიან.აგერ არის ნათელი მაგალითი ბრუნო.
0
№26
ავტორი: kantona-7
24 თებერვალი 2020 01:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1326
არვიცი ვინრას ფიქრობთ მაგრამ სულშერი მაგრად მევასება და ამის მიზეზიც მაქვს,
1 მანიუს ლეგენდა!
2 დავიღალე ყოველ ორწელიწადში ახალი მწვრთნელის მოყვანით!
3 სულშერმა ნაგავი ხალხი მოაცილა და ახალგაზრდებზე აკეთებს აქცენტს!
4 რამდენი ტრანსფერიც გააკეთა ყველამ გაამართლა!
5 უბრალოდ რომიცინის მევასება და ეს იღბალა :დდდ
GGMU
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GGMU
№27
ავტორი: sergi070
24 თებერვალი 2020 10:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 195
ციტატა: Malboro463
არ უნდა ამ კაცს ტოპ ვარსლლავები და რატო ტენით ვერ ვხვდები :დ ბრუნოს ტრანსფერიც ოლეს არ დაბრალოთ ეხლა.
ვუდვორდს აგინებთ მარა არც ისეთი #ლეა როგორც ჩანს
უარი თქვა რაისებზე სა ლონგსტფებზე იცის ყველანაირად წამგებიანი რომა მათი ტრანსფერი. ოლიკაც ხვდება მისი პროექტი რომ #ლეობა და ნელანელა მიდგომას ცვლის.
80 მილიონიანი მცველი რომ გეყოლება გუნდში დაცვა ამაზე უკეთესად უნსა თამაშსობდეს. ასეთი დონის ფეხბურთელებთან ამდენს მაინც არ უნდა ცდებოდენ.
ყოველ თამაშზე ერთი და იგივე შეცდომა რომ არ იქნება გაზრებულ და კომბინაციურ თამაშს რომ დაიეყებენ თუნსაც წაგონ ოლიკაც სკამიდან ტრაკს რომ აწევს და თამაშის მსვლელობისას ტაქტიკურ ცვლილებებს გაკეთებს მერე ვიწამებ მაგ კაცისას...
მსგავსი შედეგის მერე და ამ დონის განათლებული მწვრთცნელები ასეთ გუნდში რომ ამართლებდნენ ლივერპული აქამდე ფეხზე დადგებოდა ინტერიც და მილანიც.
ოლეზე #ლე კერიკია ამას რომ დაინახავენ მერე ეშცელება ამ გუნდსაც.

ვერ ვხედავ ლოგიკას ძმა, ეს ვუდვორდი იმას ხვდება რომ ოლეს ბრუნო ჭირდება და იმას ვერ ხვდება სი-რი ტრენერი ყავს? არც მაგუაერი ჭირდებოდა და მოუყვანა, აქამფე ვერ მიხვდა რომ ოლე დოდოა და იმდა გაუშვას? კარგით რაა, ვან გაალი გაუშვეს თასის მოგების მიხედავათ და პოგბას ანაცვალეს მაურინიო და ოლეს კიდე ეფერებიან? სადაა ლოგიკა საად

ციტატა: GEORGE22
ბიჭებო რა მაინტერესებს იცით?რომ ამბობთ რო ინდივიდუალიზმის ხარჯზე იგებს გუნდიო და არანაირი მონახაზი არ არისო მაგაზე რატო გაქვთ პრობლემა?
ანუ მე იმას ვერ ვხვდები მარსიალს და რეშფორდს რანაირად უნდა ასწავლო სწორხაზოვანი მოქმედება?სწორხაზოვანი ფეხბურთი გინდათ თუ შემოქმედებითი?შემოქმედებითი ფეხბურთი ინდივიდუალიზმის გარეშე არ არსებობს და სილამაზეს და სანახაობას ქმნიან ინდივიდები,აბა სტერლინგის დადგმული სანახაობის დედაც,რონალდინიო რო თამაშობდეს ახლა გუნდში და იმას რო სწორხაზოვნად დაუწყებ ათამაშებას მწვრთნელი კი არა ფეხბურთის მტერი ხარ,ანალოგიური სიტუაციაა ამ ბიჭებთან მიმართებაში,სწორხაზოვნად რომ უდგებოდა ვან გაალი ამ გუნდს იმიტო იყო ბურთის ფლობა დოცენზურა და კარში დარტყმა 0 გოლებზე და სანახაობაზე ლაპარაკი ზედმეტია,ერთი მარსიალი თუ აკეთებდა რამეს და აქა იქ ვიღაცეები თუ გამოანათებდნენ კიდე.კრიტიკა კაია მაგრამ რას აკრიტიკებთ ეგ გაუგებარია ჩემთვის,არცერთი დიდი მწვრთნელი არ ათამაშებს გუნდს სწორხაზოვან ფეხბურთს,გვარდიოლას თქმის არ იყოს,ჩემი მიზანი არის ფეხბურთელებს ვასწავლო ბურთის მეტოქის საჯარიმომდე მიტანაო და მერე იქ როგორ უნდა მოიქცნენ თვითონ უნდა გადაწყვიტონო,ელემენტარულია,მ
ანჩესტერს მეტოქის ნახევარზე გადასვლა კი არ უჭირს,რო გადადიან მერე ვერ შვებიან ვერაფერს და თამაშს და ყველაფერს ინდივიდუალისტი ფეხბურთელები ქმნიან.აგერ არის ნათელი მაგალითი ბრუნო.

მეც მანდ ვარ ძმაო, მეტი კლასიანი და ინდივიდუალისტია გუნდში საჭირო რომ ყველა სიტუაციიდან გამოსვლა მოახერხოს გუნდმა, როგორი სტილის მეტოქეც არ უნდა იყოს, სასტავის სიღრმეა საჭირო, მწვრთნელს მეტი ტაქტიკური მონახაზის განხორციელება რომ შეეძლოს, აბა ბარნლისთან და სიტისთან ერთი ტაქტიკით ხმ ვერ ითამაშებ, მოიყვანენ ახალ კლასიან ფეხბურთელებს და სიტუაციაც გამოსწორდება

ციტატა: GEORGE22
ბიჭებო რა მაინტერესებს იცით?რომ ამბობთ რო ინდივიდუალიზმის ხარჯზე იგებს გუნდიო და არანაირი მონახაზი არ არისო მაგაზე რატო გაქვთ პრობლემა?
ანუ მე იმას ვერ ვხვდები მარსიალს და რეშფორდს რანაირად უნდა ასწავლო სწორხაზოვანი მოქმედება?სწორხაზოვანი ფეხბურთი გინდათ თუ შემოქმედებითი?შემოქმედებითი ფეხბურთი ინდივიდუალიზმის გარეშე არ არსებობს და სილამაზეს და სანახაობას ქმნიან ინდივიდები,აბა სტერლინგის დადგმული სანახაობის დედაც,რონალდინიო რო თამაშობდეს ახლა გუნდში და იმას რო სწორხაზოვნად დაუწყებ ათამაშებას მწვრთნელი კი არა ფეხბურთის მტერი ხარ,ანალოგიური სიტუაციაა ამ ბიჭებთან მიმართებაში,სწორხაზოვნად რომ უდგებოდა ვან გაალი ამ გუნდს იმიტო იყო ბურთის ფლობა დოცენზურა და კარში დარტყმა 0 გოლებზე და სანახაობაზე ლაპარაკი ზედმეტია,ერთი მარსიალი თუ აკეთებდა რამეს და აქა იქ ვიღაცეები თუ გამოანათებდნენ კიდე.კრიტიკა კაია მაგრამ რას აკრიტიკებთ ეგ გაუგებარია ჩემთვის,არცერთი დიდი მწვრთნელი არ ათამაშებს გუნდს სწორხაზოვან ფეხბურთს,გვარდიოლას თქმის არ იყოს,ჩემი მიზანი არის ფეხბურთელებს ვასწავლო ბურთის მეტოქის საჯარიმომდე მიტანაო და მერე იქ როგორ უნდა მოიქცნენ თვითონ უნდა გადაწყვიტონო,ელემენტარულია,მ
ანჩესტერს მეტოქის ნახევარზე გადასვლა კი არ უჭირს,რო გადადიან მერე ვერ შვებიან ვერაფერს და თამაშს და ყველაფერს ინდივიდუალისტი ფეხბურთელები ქმნიან.აგერ არის ნათელი მაგალითი ბრუნო.

მეც მანდ ვარ ძმაო, მეტი კლასიანი და ინდივიდუალისტია გუნდში საჭირო რომ ყველა სიტუაციიდან გამოსვლა მოახერხოს გუნდმა, როგორი სტილის მეტოქეც არ უნდა იყოს, სასტავის სიღრმეა საჭირო, მწვრთნელს მეტი ტაქტიკური მონახაზის განხორციელება რომ შეეძლოს, აბა ბარნლისთან და სიტისთან ერთი ტაქტიკით ხმ ვერ ითამაშებ, მოიყვანენ ახალ კლასიან ფეხბურთელებს და სიტუაციაც გამოსწორდება
0
№28
ავტორი: David_Beckham7
24 თებერვალი 2020 10:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს
0
№29
ავტორი: David_Beckham7
24 თებერვალი 2020 11:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: The red devi11
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: Dato kutaisi
გილოცავთ 3ქულას.რაც შეეხება თამაშს იყო რამდენიმე პოზიტიური ნიშანი.აღარ დავიწყებ ახლა პოზიციურ შეტევაზე და ასე შემდეგ ლაპარაკს მომბეზრდა უკვე.უბრალოდ დღევანდელი თამაშით რომ ეიფორიაში არ უნდა ვარდებოდეს ადამიანი ეს ცხადია.უბრალოდ ამ თანაშმაც აჩვენა კიდევ ერთხელ რომ მიდგომა რომელსაც ძალზედ სწორად მიიჩნევთ ოლესას,ჩაისვარა.რას ვგულისხმობ.ტიპმა მე ტოპები და ეგეთები არ მჭირდება ჩვენი აღზრდილებით და მანჩესტერზე ვენებგადახსნილი ფეხბურთელებით დავდებ შედეგსო.ხოდა მოიყვანა ჯეიმსი.ჯეიმსის ხაზის გაგრძელება უნდოდა და მიხვდა რა ნეხვშიც ვარდებოდა მისი პროექტი.ხოდა მერე იყიდა 150 ლიმონად დაცვა.მერე ისევ ლონგსტაფიო და შენ შიგ ხო არ გაქო და არ უყიდეს.ბრუნოზე ერთი სიტყვაც არ დაცდენია ოკეს და არ.მც დაკავშირებიან ზატო ლონგსტაფს შეთავაზებას შეთავაზებაზე უკეთებდნენ.მერე იმ საგინებელმა ვუდვორდმა და გლეიზერებმა უყიდეს ბრუნო,თორე არ უნდოდა ოლეს.რატო უყიდეს იცით?იმიტომ რომ თავმოყვარეობის ამბავი იყო.ოლეს გარდა ბოსები ხვდებიან რომ გუნდს სანამ აქვს პრეტენზია რამეზე მ,დიდი და კარგი ფეხბურთელები უნდა იყიდოს,რომ ბოლო ბოლო რადარზე არ გაქრეს გუნდი.
დღეს კი ყველას უხარია რომ ბრუნომ გამოაცოცხლა ასე თუ ისე ცენტრი.თურმე საჭირო ყოფილა ბრუნო და არა ლონგსტაფი.ხოდა ჯეიმსი კიდევ იმიტომ არაა წნეხის ქვეშ რომ მასში გადახდილი ფულია ცოტა.აბა ისე რა ფეხბურთელია ეგ და რითი ჯობია კინგარდი პერეირას ნეტა გამაგებინა.არ მითხრათ ახლა ჟილკითო.ლინგარდი რომ დარბოდა მოედანზე იმდენს მთელი გუნდი ერთად არ დარბოდა მაგრამ რა?
ასე რომ ამ თამაშმა კიდევ ერთხელ აჩვენა ოკეს მიდგომის აბსურდულობა.
ხოდა როცა ამბობთ ბიჭებო რომ წნეხია დიდი ოლეზეო,უნდა იცოდე რომ წნეხს რომელიც ამ გუნდზეა ჯეიმსებით ვერ გაუმკლავდები.
ზოგადად ძაან არასწორად მიმაჩნია ასე ერთეულ მოგებებზე გამოხტომები და არიქა აი თუ არაა მაგარი ოლე და სწორად თუ არ მივდივართო.პრემიერ ლიგაში მინიმუმ 10 გუნდია რომელსაც სულ უნდა უგებდე და ეს მოგებები ვალდებულებაა და არა რამე წინსვლის მაჩვენებელი.
ამ ეტაპზე მთავარია ქულები არ დავკარგოთ და ლიგაზე გავიდეთ.მ,რომ უარეს ნეხვში არ ამოვყოთ თავი.
კიდევ ერთი.თუ ვინმე ამ თამაშების მოგებებში ინდივიდუალურობის მნიშვნელობის უპირატესობას ვერ ხედავს და ეგ გუნდური შედეგი ან ტრენერის შედეგი გონია,მიმაჩნია მიამიტობა უფროა და სურვილი ასე იყოს,რადგანაც ამის არ დანახვა უბრალოდ შეუძლებელია

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები დავით და რაში. ოლეს შეიძლება დაბრალდეს რო ტაკტიკურად ვერ წარმართავს გუნდს, გააზრებული კომბინაცია მოგვენატრა და ინდივიდუალურ გამონათებებში გაგვაქვს მეტწილად გოლი მაგრქმ ტრანსფერების სისწორე ოლეს დროს როა არცერთი მენეჯერის დროს არ იყო ფერგის მერე. და რო ამბობ ჯეიმსი იყიდა მიხვდა რა ნეხვშიც იყო და 150 მილიონი მერე დაცვაში მისცაო სრული აბსურდია, ეგენი ყველა ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე შეიძინეს ეს კარგად გვახსოვს ყველას და კი ჯეიმსი პირველი გაიფორმეს მაგრამ მაშინ თამაში არ ჩაუტარებიათ არაფერი და დაცვას ისედაც ყიდულობდნენ ხო. უბრქლოდ ჯეიმსი მეტქდ იოლი გასადორმებელი იყო და ეგ მოხვდა პირველი. და ოლეს ლონგსტაფი უნდოდა და გლეიზერებმა გადაარწმუნეს არა ბრუნო უნდა მოგიყვანოთ მაგის მაგივრადო რა უნდა ვთქვა უბრალოდ არალოგიკურია სულ ცოტა. ოლე შეიძლება გაუშვან ლიგაზე თუ ვერ გავედით მაგრამ ბრუნოს და მაგუაიერი ბისაკას ტრანსფერი მისი წყწლობით შერჩება. და შერჩება კიდე გრინვუდი და ვილიამსი რომელიც სწორ ხელში ისეთივე ბრწყინვალე აკადემიელები გვეყოლება როგორიც თავის დროს ბექემი და სქოულზი იყვნენ. არც მე მომწონს სვარკის ყურება მაგრმა დადებითი მხარეც აქვს


არა და და ფილოსოფიასულაც არაა სვარკის. თუდააკვირდები ბურთს რომ კარგავენ დავალებაა ეგრევე დაიბრუნონმალევე წამებში

მაგრად მისწორდება ამ კომენტარების წაკითხვა აქამდე სად ხართ ხალხო

სვარკავს ვამბობ როცა წელიწადში ერთი თამაში გვენატრება ძველი მანჩესტერის. ოლეს მოწასთან გასწორებას არ ვაპირებ, ბრუნომ რწმდენად გამოაცოცხლა ვნახეთ, კიდე მსგავსი ხსრისხის 2-3 ტრქნსფერი და იქნებ ოლეც აღარ გამოჩნდეს ისეთი როგორიც დღეს გვგონია მაგრამ მე ვფიქრობ რო ამ.სასტავითაც სხვა ტრენერი უკეთეს შედეგს დადებდა. პოჩენტინო, ნაგელსმანი....
0
№30
ავტორი: levionok
24 თებერვალი 2020 12:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1266
ბიჭებო ძალიან მძიმე თვე მოდის და მარტში გვაქვს ყველაზე რთული თამაშები პრემიერლიგაში,ეს თვე ბევრს დაგვანახებს ძალიან კარგ დროს დაგვიბრუნდა მაკტომინეი ბაილი იმედია ისევ იქნება და ბოლოს და ბოლოს პოგბას რამეში მაინც გამოვიყენებთ,სოლშერი შედეგებით ვერ დაიკვეხნის კი არ უნდა დავუკარგოთ რომ ტოპ 6 თან იდეალურად ათამაშებს გუნდს ირჩევს მეორე ნომრად თამაშს (სხვა ვარიანტი არც ისე ბევრია) და კონტრ შეტევებზე ცდილობს გამოიჭიროს ეს ადვილი არ არის მაგრამ იმაზე მარტივია ვიდრე კონკრეტული კომბინაციების ხაზვა კომბინაციებში ოლე ძალიან სუსტია, ძალიან მაინტერესებს შეფილდთან თამაში რამეთუ შეფილდმა ტაქტიკურად გადაგვიარა და ვნახოთ რა შეიცვალა ნახევარ სეზონში კიდევ ვესტ ჰემმა და ბორმუთმა გადაგვიარა ტაქტიკურად ნიუკასლთან ჩვენ თავს გადავუარეთ ჩვენ თავს კარგი კი ის არის რომ ლამპარდი არ შეიმჩნია და თუ ვინმე ამბობდა გაგვიმართლაო4:0 იო(არ ვიცი 4:0 როგორი გამართლებაა)იმის მერე კიდევ ორი სტემბორდ ბრიჯზე მოუგო და ამით ყველაფერი ნათქვამია მოკლედ ორაზროვანია როგორც გუნდის თამაში ისე სამწვრთნელო შტაბის გადაწყვეტილებები მაგრამ ალეგრის მოსვლა არ მინდა პოჩეტინო ალბათ იდეალური ვარიანტია ნაგელსმანი ალბათ 3-4 წელიწადში
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top