თბილისი:
მანჩესტერი:
10-02-2014, 14:03
ავტორი: Mike,
ნანახია: 2314,
კომენტარები: 28
ჩემებური ანალიზი
ჩემებური ანალიზი
ჩემებური ანალიზი
მოგესალმებით ყველას დიდი სიყვარულით, იმ დიდი ოჯახის წევრებო "იუნაიტედი" რომ ქვია. პირველ რიგში მინდა იცოდეთ, რომ ეს ჩემი პირადი აზრია, და შორს ვარ იმისგან, რომ ყველა ჩემნაირად ფიქრობს.
დიდი ხანია არაფერი დამიწერია, მაგრამ იმდენი რაღაც დაგროვდა გადავწყვიტე პატარა ანალიზი შემოგთავაზოთ. დავიწყებ იმით რასაც თითონ "იუნაიტედის" გულშემატკივრებში ვხედავ, ჩემი აზრით გაუაზრებლად ძალიან ბევრი ვერ აფასებს ფერგის, რატო? ნუთუ მართლა გგონიათ,რომ სხვა ნებისმიერი მწვრთნელი ქლევერლებით და იანგებით შეძლებდა ამდენს ? ფერგი იყო გენია-გუნდი გენიალური, მაგრამ მორჩა წავიდა ფერგი, არ მესმის რატო ითხოვთ პირველივე სეზონში მოიესისგან იგივეს? დაფიქრდით ბევრი მწვრთნელი შეძლებდა გაერისკა და შეეცვალა სერ ალექსი? ჩემი აზრით მოიესი პატივისცემას ამიტომაც იმსახურებს, რაც შეეხება თამაშს "იუნაიტედის" ესეთი რბილად რო ვთქვა ცუდი თამაში 1998 წლიდან დღემდე არასდროს მინახია, არანაირი ფანტაზია , შემოქმედებითობა, ესთეტიკა, რიტმი და საერთოდ ის რატომაც ფეხბურთი გვიყვარს არ იგრძნობა, მოწინააღმდეგე გუნდმა ზეპირად იცის თუ რას გააკეთებს "იუნაიტედი". როგორ შეიძლება თამაშს უყურებდე და არ გაგიჩნდეს კითხვა რატომ? დიახაც რატომ? ბევრის აზრით ეს მოიესის ბრალია, ბევრი იანგს აბრალებს ზოგი ნახევარდაცვას, მაგრამ არავინ ახსენებს უეინ რუნის. ჩემი აზრით "იუნაიტედის" ესეთი თამაშის მთავარი დამნაშავე უეინ რუნია, ესეთ მძიმე დროს ვერ აიღო თავზე ლიდერის ფუნქციები,ვერ იტანს გოლებს, ვერ ანაწილებს პასებს ვერ მოყავს გუნდი დინამიკაში სამაგიეროდ სეზონის ბოლოს მადას დაიკმაყოფილებს და კვირაში 300 000 გირვანქა სტერლინგი ექნება ხელფასი. ასევე არ მესმის რა საჭირო იყო მატას ყიდვა თუ ფლანგზე უნდა ეთამაშა, თავდამსხმელების უკან ის უფრო კრეატიულია,თუმცა აქ თავს იჩენს ისევ რუნის ფაქტორი, თუ დააკვირდებოდით მთელი თამაში რუნი უაზროდ დარბოდა , აკეთებდა განწირულ პასებს ფლანგებზე რითაც ისეთი ფეხბურთელების შემოქმედებითობა იკარგება როგრიც მატა იანუზაი და თუნდაც ვან პერსია, ყველაფერს რუნის არ ვაბრალებ უბრალოდ ეს ის რუნი აღარაა ადრე რო მახსოვს, გუნდისთვის აღარ თამაშობს და შედეგიც სახეზეა. როგორ შეიძლება მოიესს ყველაფერი გადააბრალო როცა შეტევაში რუნი ვან პერსი მატა არიან და მთელი თამაში ჩაწოდებებით გადიან ფონს, ვერც იმას დავიჯერებ რომ მოიესმა უნდა დაისვას ესეთი დონის ფეხბურთელები და ყველა სიტუაცია სათითაოდ გაუაანალიზოს. ერთი სიტყვით მეგობრებო ვისაც გესმით "იუნაიტედის საფეხბურთო ფილოსოფია" ფერგის გუნდი აღარაა, დაველოდოთ მოიესის გუნდს, ზუსტად ორი სეზონია საჭირო იმის დასანახად თუ რას წარმოადგენს ახალი შოტლანდიელი და დღევანდელი გადმოსახედიდან "იუნაიტედს" გუნდი არ ქვია. მოუმ თქვა თავის ფეხბურთელებზე ჩემი კვერცხები არიანო, არ ვიცი არიან თუ არა ჩელსის ფეხბურთელები კვერცხები მარა, აი "იუნაიტედის" ფეხბურთელები მოიესის კვერცხები რო არიან დანამდვილებით გეუბნევით. კიდევ ერთხელ ვიძახი მოიესის გუნდი მშენებლობის პროცესშია.
სიახლეები
28 კომენტარი
№21
ავტორი: tupaca
10 თებერვალი 2014 19:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 596
Lizard kargad gimushavia maladec :) sheni azri vicit moyesis shesaxeb Da kamatsac agar vapireb dro gvichvenebs vin iyo swori, ubralod 3 mainteresebs tavis taqtika ras nishnavs ezoshi agoreben burts??? Mwvrtnelis gareshe ginaxavs romelime normaluri gundi? Tundac chemtvis mware magram samagalito barselona Ro. Avigot gaushves guardiola miiyvanes vilianova Da rac moxda yvelam kargad vnaxet ;)
0
№22
ავტორი: LizarD
10 თებერვალი 2014 20:18
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 1217
tupaca,
მოიესის მე არც ვიცავ და არც ვლანძღავ, უბრალოდ მე ვფიქრობ რომ გინება და ლანძღვა არასწორია. გუნდი როცა აგებს, მთლიანად გუნდი აგებს და არა მარტო ერთი კონკრეტული პირი. ტაქტიკაში იმას ვგულისხმობ რომ რაც მოვიდა მოიესო გუნდი უნდა რომ გადაიყვანოს 4-2-3-1 ტაქტიკაზე მაგრამ ჯერ ვერ მოხერხდა მაგის ადაპტაცია. მინდა ჩელსისთან მატჩზე გავამახვილო ყურადღება, უმრავლესობამ თქვა რომ იანგის დაყენება ცუდი გადაწყვეტილება იყო, მე გეტყვი რატომ იყო სწორი. იანგს მისდის ბოლო თამაშებია თამაში და კარგ ფორმაში იყო. ჩელსის ძირითადი დაცვითი ძალა თავმოყრილია ცენტრში, გუნდი დაკომპლექტებულია ცენტრალური ნახევარმცველებით რომელთა ძირითადი ფუნქცია ჩაშლაა. მოიესმა ფლანგების დატვირთა რაც ზუსტად რომ ტაქტიკურად სწორი გადაწყვეტილება იყო.

ფერგის დრო მანჩესტერის ტაქტიკა კონტრ იერიშებზე იყო, მოიესი არამგონია იგივეს გეგმავდეს. ადაპტაციაა სსაჭირო. მე ნებისმიერ მწვრთნელს დავუდგები გვერდში მოიესიდან დაწყებული ქეცბაიათი დამთავრებული, მაგას აზრი არ აქვს. უბრალოდ ბოლო წლებია ფეხბურთელებს არავინ აკრიტიკებს და ყველაფერი მწვრთნელებზე ტყდება , არამარტო მანჩესტერში. ძალიან აშვებული აქვთ ფეხბურთელებს და ხალხიც რახან მწვრთნელებს აბრალებს და გუნდის მფლობელებიც ადვილად გამოდიან ფეხბურთელები. ახლა იგივე არ მოხდება. რადგან მოიესი გრძელვადიანი პროექტია, მე მირჩევნია 2 სეზონი ჩააგდოს გუნდმა და შემდეგ აეწყოს და ისევ ის დომინაცია ჰქონდეს ათწლეულების განმავლობაში ვიდრე ყოველ 2 წელში იცვალოს მენეჯერი.
0
№23
ავტორი: tupaca
10 თებერვალი 2014 21:37
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 596
Lizard Eg taqtika ro ar amartlebs vxedavt Da mwvrtneli imit pasobs ro pexburtelebit ra rasursic aqvs iseti taqtika unda moipiqros. Magram moyess pantaziis unari ar aqvs, eseti shemtevi potencialis mqone gundi erti porvardit Da tan bolo wutebshi sul tavi qondes dasacavi sasaciloa ubralod Rom ar metirebodes...
0
№24
ავტორი: LizarD
10 თებერვალი 2014 21:49
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 1217
tupaca,
ჯერ ერთი ძაან მაგარი ტაქტიკაა 4-2-3-1 ვინღა თამაშობს 4-2-2? რომელ გუნდსაც პრეტენზია აქვს რაიმეზე ყველა გადასულია 4-3-3. სიტი დარჩა ერთი 4-4-2 რომელიც აგორავებს და მატი წარმატება მწვრთნელის კი არა მაღალი დონის ფეხბურთელების დამსახურება.. რას ქვია გუნდს მოარგოს ტაქტიკა.. გასაგებია ეგეც უნდა გაითვალისწინო მაგრამ გუნდში როცა თამაშობ და პროფესიონალი გქვია იმას უნდა აკეთებდე რასაც მწვრთნელი გავალებს. მატა, იანუზაია, რუნი, კაგავა ოთხივე თამაშობს AML, AMF, AMR და ჩაწოდებებით არ უნდა გადიოდნენ ფონზე და მოედანზე მომენტებს თავად უნდა ქმნიდნენ.
0
№25
ავტორი: tupaca
10 თებერვალი 2014 23:06
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 596
4-3-3 momwons Da egrec unda tamashobdes manche, rac sheexeba davalebas mec mand var Da moyesi rasac avalebs gunds eg ar momwons zustat an tu avalebs vapshe rames :)) yvelaze metad ki is macopebs gundi kardiptan, sauthemptontan da fulemtan bolo wutebshi angarishis shenarchunebaze ro tamashobs Da aqamde miyavs saqme sircxvilia Da amitomaa moyesi gasagdebi
0
№26
ავტორი: LizarD
11 თებერვალი 2014 00:05
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 1217
tupaca,
ყველა მაგას რატომ ამბობთ რომ შენარჩუნებაზე თამაშობდა. დაცვაში ჩადგა ვინმე ფულჰემთან? :/ ისე აჯობებდა ჩამდგარიყვნენ შეინარჩუნებდნენ მაინც ანგარიშს.
0
№27
ავტორი: Count Alucard
11 თებერვალი 2014 00:46
  • სიახლეები: 28
  • კომენტარები: 1979
LizarD,
სწორად მსჯელობ 90% გეთანხმები მაგრამ ეგრე ბრმად მოისის ნდობა და დაცვაც არ ღირს, ყველას მოსდის შეცდომები და მოისს ამ ბოლო დროს ბევრი მოუვიდა. ერთი რამ არ მომწონს, გუნდს არ ეტყობა რომ ვარჯიშზე 1 კომბინაცია მაინც ქონდეთ დამუშავებული, არ ვიცი რა დაემართათ წინა სეზონებში რაც იყო ისიც დაავიწყდათ თუ რა ჭირთ, მოისს მარტო იმაშI ვადანაშაულებ რომ არასწორად იყენებს გუნდის რესურსს, წარუმატებლობა და წაგებული თამაშების უმეტესობა თვითონ ფებურთელების ბრალია არ ან ვერ ასრულებენ იამს რასაც მწვრთნელი ავალებთ და ეს უკანასკნელიც ხანდახან არასწორს ავალაბეთ და ამ კომბინაციით მიიღება თამაშის ცუდი ხარისხი, უბრალოდ ცუდი ის არის რომ არ ჩანს ადამიანი ვინც ამას გამოასწორებს, დევიდი ბევრს ვერაფერს იზავს ფეხბურთელი უნდა იყოს ვინმე, როი კინის მაგვარი რომ შემოულაწუნოს ყველას და გამოაფხიზლოს, ნუ ესეც ჩემი პირადი აზრია მეც შეიძლება ვცდებოდე, მაგრამ ამ ეტაპზე მიმაჩნია რომ ასეა საქმე, ეს სეზონი ჩავარდნილია იქნებ როგორმე მეხუთემდე მიაღწიოს გუნდმა რომ ევროპა ლიგაზე მაინც გავიდეთ და ცოტა ღირსება შერჩეს მანჩესტერ იუნაიტედს. უბრალოდ ამ სახელს რომ ვახსნებ და ისტორიას გადავხედავ ვხვდები რომ დღევანდელი გუნდი არცხვენს ჩარლტონს ბესტს ლოუს სერ მეტ ბასბის და კიდევ მრავალ ლეგენდას ვინც მთელი სული და გული ჩადო კლუბის განვითარებაში. თამაშის სემდეგ აჩვენეს ჩარლტონი ტრიბუნებზე კაცს ისეთი სახე ქონდა მეგონა რომ ცრემლები წამოუვიდოდა და იტირებდა, ძალიან რთულია იმის ნახვა რომ რასაც მთელი ცხოვრება შეალიე ასე მოკლე დროში განადგურდეს და დაეცეს.

LizarD,
სწორად მსჯელობ 90% გეთანხმები მაგრამ ეგრე ბრმად მოისის ნდობა და დაცვაც არ ღირს, ყველას მოსდის შეცდომები და მოისს ამ ბოლო დროს ბევრი მოუვიდა. ერთი რამ არ მომწონს, გუნდს არ ეტყობა რომ ვარჯიშზე 1 კომბინაცია მაინც ქონდეთ დამუშავებული, არ ვიცი რა დაემართათ წინა სეზონებში რაც იყო ისიც დაავიწყდათ თუ რა ჭირთ, მოისს მარტო იმაშI ვადანაშაულებ რომ არასწორად იყენებს გუნდის რესურსს, წარუმატებლობა და წაგებული თამაშების უმეტესობა თვითონ ფებურთელების ბრალია არ ან ვერ ასრულებენ იამს რასაც მწვრთნელი ავალებთ და ეს უკანასკნელიც ხანდახან არასწორს ავალაბეთ და ამ კომბინაციით მიიღება თამაშის ცუდი ხარისხი, უბრალოდ ცუდი ის არის რომ არ ჩანს ადამიანი ვინც ამას გამოასწორებს, დევიდი ბევრს ვერაფერს იზავს ფეხბურთელი უნდა იყოს ვინმე, როი კინის მაგვარი რომ შემოულაწუნოს ყველას და გამოაფხიზლოს, ნუ ესეც ჩემი პირადი აზრია მეც შეიძლება ვცდებოდე, მაგრამ ამ ეტაპზე მიმაჩნია რომ ასეა საქმე, ეს სეზონი ჩავარდნილია იქნებ როგორმე მეხუთემდე მიაღწიოს გუნდმა რომ ევროპა ლიგაზე მაინც გავიდეთ და ცოტა ღირსება შერჩეს მანჩესტერ იუნაიტედს. უბრალოდ ამ სახელს რომ ვახსნებ და ისტორიას გადავხედავ ვხვდები რომ დღევანდელი გუნდი არცხვენს ჩარლტონს ბესტს ლოუს სერ მეტ ბასბის და კიდევ მრავალ ლეგენდას ვინც მთელი სული და გული ჩადო კლუბის განვითარებაში. თამაშის სემდეგ აჩვენეს ჩარლტონი ტრიბუნებზე კაცს ისეთი სახე ქონდა მეგონა რომ ცრემლები წამოუვიდოდა და იტირებდა, ძალიან რთულია იმის ნახვა რომ რასაც მთელი ცხოვრება შეალიე ასე მოკლე დროში განადგურდეს და დაეცეს.
0
№28
ავტორი: U N I T E D
4 ოქტომბერი 2016 19:12
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 165
საღოლ ადმინ ყველაფერი სიმართლე წერია love
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top