თბილისი:
მანჩესტერი:
19-08-2020, 00:35
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 2628,
კომენტარები: 40
ლუკ შოუს შემცვლელის ძიებაში
ამჯერად ეპანელის ყიდვას შეეცდებიან.
ლუკ შოუს შემცვლელის ძიებაში
23 წლის ესპანელმა ეს სეზონი "სევილიაში" იჯარით გაატარა და წლის ლალიგის მცველად დასახელდა.

"იუნაიტედს" ნახევარფინალში უამრავი პრობლემა შეუქმნა და ახლა პრემიერ ლიგის მხარეს სურს "ოლდ ტრაფორდზე" მისი მიყვანა, იტყობინება MEN.

ზაფხულის დასაწყისში "ლივერპული" დაინტერესდა რეგილონით, მაგრამ "რეალი" 18 მილიონ ფუნტს ითხოვდა, სამაგიეროდ, ოლიმპიაკოსიდან კოსტას ციმკასი შეიძნეს 12 მილიონდ ევროდ.

გავრცელებული ინფორმაციით, "იუნაიტედს" არ აქვს პრობლემა, რომ გადაიხადოს ეს საფასური, რადგან ისინი ცდილობენ მიიღონ სარეზერვო საშუალება ლუკა შოუს დაზიანების შემთხვევაში..

მიუხედავად ამისა, ამ სეზონში მისი ფორმის გათვალისწინებით, რეგილონს შანსი აქვს, რომ ინგლისელი სრულფასოვნად ჩაანაცლოს.

https://talksport.com/
ჭორები
40 კომენტარი
№21
ავტორი: ozymandias
20 აგვისტო 2020 00:14
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 416
ციტატა: Malboro463
მაგ იაფიან უნიჭო ფეხბურთელებს ძმა კარგი მწვრთვნელი ჭირდება რომ რაღაც ათამაშოს როგორც კლოპი იყენებს ჯორდანს.
ვინმე შემდგარი ფეხბირთელი ჭორდება გუნდს
თუნდაც სანჩო,დრაქსლერი,მარკინიოსი,ტიაგო,კულიბალი,ალბა,კარვახალი,კაზემირო,გრიზმანი არენდით სკამისთვის ვინმე გამოცდილი კლასნი ფეხბურთელები ან ახალფაზრდები შესყოდვოს უფლებით.
ასეთი სატსანსფერო პოლიტიკით არსენალს ემსგავსება გუნდი


მართალი ხარ!ამ შედეგით ოლე კლასნი კ იარ გამხდარა იგივე ხეა რაც იყო.ამაზე უფრო მაგარი ტრენერი ლამპარდია მარა კი ხარჯავს კაცი ფულს აკადემიასაც აქცევს ყურადღებას მარა მაგდენს ხვდებიან რომ მეგატრანსფერები თუ არ აკეთეს დაიკარგები.ან მართლა კლოპი უნდა იყო რომ შენი ფილოსოფიით გუნდი დადგეს,მარა რომელი აათამაშა სულშერმა პირადად? მე რატომღაც არავინ მახსენდება .ბრუნოს მოსვლამ გადაგვარჩინა თორემ საერთოდ სხვაგან ვიქნებოდით ჩემპიონშიპისკენ.

ხო კიდევ ისა დავიდ ბრუქსის მოყვანა უნდათო სანჩოს შემცვლელადო 40 მილიონად ბორნმუთიდან!წარმოგიდგენიათ? :დ 23 წლისაა და 40 მილიონიც ბევრია თვითონ ინგლისელი ჟურნალისტები წერენ.მომავალი ჯეიმსი რა და მაგაში ვყრით 40 მილიონს და სანჩო ეძვირათ რომელსაც მოქმედი კონტრაქტი აქვს :დ
0
№22
ავტორი: PaLoMo
20 აგვისტო 2020 00:43
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
ციტატა: Malboro463
მაგ იაფიან უნიჭო ფეხბურთელებს ძმა კარგი მწვრთვნელი ჭირდება რომ რაღაც ათამაშოს როგორც კლოპი იყენებს ჯორდანს.
ვინმე შემდგარი ფეხბირთელი ჭორდება გუნდს
თუნდაც სანჩო,დრაქსლერი,მარკინიოსი,ტიაგო,კულიბალი,ალბა,კარვახალი,კაზემირო,გრიზმანი არენდით სკამისთვის ვინმე გამოცდილი კლასნი ფეხბურთელები ან ახალფაზრდები შესყოდვოს უფლებით.
ასეთი სატსანსფერო პოლიტიკით არსენალს ემსგავსება გუნდი

ვერ დაგეთანხმები,რომ სანჩო შემდგარი ფეხბურთელია,ჯერ ბევრი აქ სასწავლი და დასამტკიცებელიც.შემდგარი ფეხბურთელია მბაპე თავისი ასაკის მიუხედავად.და ჩვენ,რომ ვერნერზე გვეჩალიჩა აი ეგ იქნებოდა ყველაზე მაგარი,60მილიონად ეგეთი ფორვარდი კაინხანი არ გამოჩნდება :-/

ჰენდერსონის დაბრუნება ნიშნავს რომეროს წავსლას და დეხეასთვის მეტ მუხტს,არ ვფიქრობ,რომ დეხეანზამენაზე ჯდომას დათანხმდეს
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№23
ავტორი: ozymandias
20 აგვისტო 2020 00:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 416
ბრუქსზე ვინ რა აზრის ხართ?დევიდ ბრუქსი ბორნმუთიდან.უელსელი ყოფიალ სულ არ ვიცოდი ამ ბIჭის არსებობის შესახებ :D 40 მილიონად უნდათქო ყიდვაო და ეგ ფულიც ზედმეტიაო თან ბევრად ისევ ინგლისელი ჟურნალისტები წერენ და ახალი ჯეიმსი იქნებაო და რავიცი რა ტრანსფერებიც გააკეთეს ბოლოს ბრუნო ითამაშა მარტო ეგეც ძალით არის მოყვანილი :D მაგუაიერი არვიცით კიდევ რა ბომბია და ბისაკა განახლების მერე ბოლო პერიოდში უკვე ცუდად თამაშობდა ეგ ჟილკა თითქოს არ ჰქონდა და დასეირნობდა შეტევაში კიდე ხეირი არც იყო მაგისგან.ჯეიმსი მგონია გასანათხოვრებელი კაცი და ვინღა დარჩა გუნდში :D ლინგარდი გასაშვები და დაცვაში ყველა გასაშგვებია ბისაკას და მაგუაიერის გარდა :D ხო კიდევ შოუც საჭირო კაცია ფრედიც და პერეირაც უნდა მიაყოლო ზედ ასევე დალო და რით ვაბალანსებთ ამხელა შავ მხარეს? :D გუნდში კონკურენცია არარის ასეთი იუნაიტედი გახსოვთ ვინმეს? :დდდ
0
№24
ავტორი: David_Beckham7
20 აგვისტო 2020 00:57
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ამ სანჩოს საგამ ყველას ნერვები მოგვიწამლა და ყველას თავის აზრი აქვს მაგრამ მინდა რამდენიმე ფაკტი ავღნიშნო რასაც ვერავინ იარყოფს ალბათ. ფეხბურთელოს ფასი დგინდება მისი ასაკიდან განვითარების დონიდან და ჩატარებული სეზონებიდან ხო. მითუმეტეს როცა სანჩოს გვიკავშირებდნენ და ვგულშემატკივრობდი მის პროგრეს მხოლოდ ჰაილაითებით არ ვიცი მოსი თამაში. ტრანსფერმარკეტს 117 მილიონად ყავს შეფასებული და ზოგადად როგორც ეგენი აფასებენ უფრო მეტს ადებს გუნდი, დორტმუნდს ვასხავთ კი მაგრმა რო ავიღოთ პაჩტი ზუსტად იგივე თანხას ითხოვს 3 მილიონის მომატება არაფერია. მერე როცა ეჭვი გვეპარება გამოგვადგება თუ არაო, რატო არ იყრის ვიკლებს გამიშვით გუნდიდანო. მამენტს ძაანაც კაი თუ არ იყრის და ეგ იმას არ ნიშნავს რო არ უნდა აწ გადმოსვლა. ძაანაც უნდა და ეს ფაბრიციო რომანოს თქვა რა შემეცით პირადი კონტრაკტი არასდროს პრობლემა არ ყოფილაო. ხალხს ის არ მოგწონთ პოგბას აგენტი ძმები და თვითონ რო ბალამუტობდა და ეხლა გინდათ ეგეთი ტიპი მოვიდეს რო დემბელესავით დორტმუნდში ვარჯიშები აცდინოს გამიშვითო? ეს უფრო არასერიოზული და არაპროფესიონალიზმი ხო არის. და რაც შეეხება ჩვენს წლობით ჩაჟამებულ და მოწყენილ მარჯვენა ფლანგს სანჩო თუ ვერ მოგვიხდება და არ გაამართლებს საერთოდ ხმას აღარ ამოვიღებ ფეხბურთზე
0
№25
ავტორი: Dato kutaisi
20 აგვისტო 2020 00:57
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3201
მე რაც დავწერე იმ ლოგიკააი ვგულისხმობდი რომ სანჩოში 120 მილიონი არის უაზროდ გასროლილი თანხა.სანჩოს ნაირ ფეხბურთელშინუნდა იხდიდე 60 და არცერთით მეტს.ჩვენ რომ სხვა პოზიციები გვქონდეს დალაგებული კიდე ხო მარა ამდენი პრობლემური ზონა გვაქ და ოლიუს სკამი არ გყავს და ერთ კაცაი 129ის გადახდა ნიშნავს რომ მეტ ტრანსფერს ვერ აკეთებ.
ან უბრალოდ ძალიან მაინტერესებს ახსნას ოლემ რაებს ბჟუტურობდა როცა ამბობდა ჩვენ არ გადავიხდით დიდ თანხებს და მხოლოდ იმათ ვიყიდით ვინც ამ გუნდზე გიჟდებაო?თუ ეს ყველაფერი ჯეიმსის ყიდვის გასაპრავებლად თქვა მხოლოდ?მის მერე 60ზე ნაკლები არავისში გადაუხდია.და ახლა მემგონი საკლუბო რეკორდზე მიდის 120 იან ფეხბურთელზე?
Marlboro გეთანხმები ნიჭიერ ფეხბურთელებს კარგი მწვრთნელი უნდა და იდეები,რაც ჩვენს შემთხვევაში არ გვაქვს.ხოდა გამოვა რომ იგივე გზას ვადგავართ.ცენზურაამენ რაღაც პერიოდი მიდგება საქმე ოლეს გაშვებაზე,მერე მოხდება სასწაული და გადააბამენ მოგებებს და ისევ დატოვებენ და ასე ვიქნებით სულ.
ფანები ვაგინებთ ედიკას არ ნაყიდი 11ვარსკვლავისთვის,ოლეს დამცველები იძახებენ არ ყავს ამ კაცს გუბდი და რა ქნასო და ვიქნებით ასე.
0
№26
ავტორი: David_Beckham7
20 აგვისტო 2020 01:14
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
დავჯთ ოლე ბიძაჩემი კი არაა, არც შენ ოცო შიგნოთ რა ხდება და არც მე და ზოგადად აწ არავინ რასაც ვწერთ ყველაფერი ვარაუდია და ვარაუდია იმისგან რაც ამ ან სხვა საიტზე შეგვხვდება იმფორმაცია და ვკითხულობთ ვაანალოზებთ ხო. ოლე სხვა ტიპია და არ გამოვა არ დაიწყებს არ მყიდულობენო და მოურინიოს პრესკომფერენციები ხო გვახსოვს აშკარად რო მიანიშნებდა. მაგისთვის რო მაგუაიერი და ბისაკა ეყიდათ შეიძლება კიდე ეგ ყოფილიყო აქ. მე იმას ვამბობ რო ფასი რაც ბაზრით არის დადგენილი ითხოვენ იმას. აქ კეინზეც წერდნენ ( და კეინი ყველაზე მეტად მესიმპატიურება დღეს ასაკით და მოსი უნარებიდან გამომდინარე ) წერდნენ მოკლედ რო რაამბავია 120 სანჩოში 200 ბარემ კეინში მივცედო როცა 120 არის კეინიც შეფასებული, გვაგოიმებენო და 80 მილიონით მეტს რო იხდი სად უფრო დაგოიმებაა. პრობლემატური სხვა პოზიციებიც არის მაგრამ მარჯვენა ვინგერი არ გვჭირდება? სხვა მითხარით ახალგაზრდა რომელოც ჩვენი გუნდის პოლიტიკა როგორც წაიყვანეს რო მოუხდეს. ვერნერი გეთანხმებით ეგაც ძაან მინდოდა მაგრამ იმენა მარჯვენა ეგაც არაა პროსტა დააყენებდი მაინც კაცი. და სანჩოს მერე ამ ლილის მცველში 25-30 იხდიან. მაგდენს ბოლობოლო სმოლინგის როხოს გაყიდვით ამოიღებდნენ და ცენტრში საული რო მოგვცა სულ სხვა გუნდი იკვრებოდა. იმოს თწმა მინდა რო ძირითადი თანხა ეგაა თორე მცველს 30მ დაითრევდნენ. ან ის პორტუს მაცხენა მცზველი მაგარი ბიჭი ეგაც. ცენტრი და ვინგერი. მაგრამ ერთს არ აკეთებენ და ამდენს მოაბავენ თავს
0
№27
ავტორი: ozymandias
20 აგვისტო 2020 01:48
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 416
ციტატა: David_Beckham7
დავჯთ ოლე ბიძაჩემი კი არაა, არც შენ ოცო შიგნოთ რა ხდება და არც მე და ზოგადად აწ არავინ რასაც ვწერთ ყველაფერი ვარაუდია და ვარაუდია იმისგან რაც ამ ან სხვა საიტზე შეგვხვდება იმფორმაცია და ვკითხულობთ ვაანალოზებთ ხო. ოლე სხვა ტიპია და არ გამოვა არ დაიწყებს არ მყიდულობენო და მოურინიოს პრესკომფერენციები ხო გვახსოვს აშკარად რო მიანიშნებდა. მაგისთვის რო მაგუაიერი და ბისაკა ეყიდათ შეიძლება კიდე ეგ ყოფილიყო აქ. მე იმას ვამბობ რო ფასი რაც ბაზრით არის დადგენილი ითხოვენ იმას. აქ კეინზეც წერდნენ ( და კეინი ყველაზე მეტად მესიმპატიურება დღეს ასაკით და მოსი უნარებიდან გამომდინარე ) წერდნენ მოკლედ რო რაამბავია 120 სანჩოში 200 ბარემ კეინში მივცედო როცა 120 არის კეინიც შეფასებული, გვაგოიმებენო და 80 მილიონით მეტს რო იხდი სად უფრო დაგოიმებაა. პრობლემატური სხვა პოზიციებიც არის მაგრამ მარჯვენა ვინგერი არ გვჭირდება? სხვა მითხარით ახალგაზრდა რომელოც ჩვენი გუნდის პოლიტიკა როგორც წაიყვანეს რო მოუხდეს. ვერნერი გეთანხმებით ეგაც ძაან მინდოდა მაგრამ იმენა მარჯვენა ეგაც არაა პროსტა დააყენებდი მაინც კაცი. და სანჩოს მერე ამ ლილის მცველში 25-30 იხდიან. მაგდენს ბოლობოლო სმოლინგის როხოს გაყიდვით ამოიღებდნენ და ცენტრში საული რო მოგვცა სულ სხვა გუნდი იკვრებოდა. იმოს თწმა მინდა რო ძირითადი თანხა ეგაა თორე მცველს 30მ დაითრევდნენ. ან ის პორტუს მაცხენა მცზველი მაგარი ბიჭი ეგაც. ცენტრი და ვინგერი. მაგრამ ერთს არ აკეთებენ და ამდენს მოაბავენ თავს


მართალი ხარ ძმაო!!!! სანჩო არის საჭირო კაცი!ყვეალფერი უნდა გააკეთნ რომ ამ ზაფხულს მოიყვანონ!დორტმუნდს უყვარს ზოგადად ასე ტრანსფერების გაჭიანურება და ახალი ამაში არაფერია.სანჩოს რო თავი დავანებოთ არც რომელიმე მცველზე არ იწერება არაფერი და ძალიან ცუდია აი ის ბიჭი ლაიფციგიდან მაგაზე რო ტაციაობა აიწევა რავიცი მალე :დ ხო ისე ახლა არის მართლა იდეალური სიტუაცია სანჩოს მოსაყვანად თორემ მომავალ წელს ამ შემადგენლობით 4 ეულს დავემშვიდობებით ან მაგრად ვიკაჩავებთ და მასეთ გუნდში არავინ არ მოვა.მთუმეტეს ბევრი ინტერესი იქნება ფასი შეიძლება ასეთი არიყოს მაგრამ უფრო მეტი მსურველი იქნება და ბევრ ვარიანტში ამ იუნაიტედს უპირატესობა არავისთან არ აქვს.ცუდი პერიოდია რომ დორტმუნდს აქვს ყველანაირი უპირატესობა სანჩოს კონტრაქტი და მსურველების ნაკლებობა თან მისი დარჩენაც აწყობს და თან უარსაც არ იტყვის 120 მილიონზე :დ თან კარგია და თან ცუდია რო კონკურენცია არ არის :დ
0
№28
ავტორი: PaLoMo
20 აგვისტო 2020 01:52
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
ციტატა: David_Beckham7
დავჯთ ოლე ბიძაჩემი კი არაა, არც შენ ოცო შიგნოთ რა ხდება და არც მე და ზოგადად აწ არავინ რასაც ვწერთ ყველაფერი ვარაუდია და ვარაუდია იმისგან რაც ამ ან სხვა საიტზე შეგვხვდება იმფორმაცია და ვკითხულობთ ვაანალოზებთ ხო. ოლე სხვა ტიპია და არ გამოვა არ დაიწყებს არ მყიდულობენო და მოურინიოს პრესკომფერენციები ხო გვახსოვს აშკარად რო მიანიშნებდა. მაგისთვის რო მაგუაიერი და ბისაკა ეყიდათ შეიძლება კიდე ეგ ყოფილიყო აქ. მე იმას ვამბობ რო ფასი რაც ბაზრით არის დადგენილი ითხოვენ იმას. აქ კეინზეც წერდნენ ( და კეინი ყველაზე მეტად მესიმპატიურება დღეს ასაკით და მოსი უნარებიდან გამომდინარე ) წერდნენ მოკლედ რო რაამბავია 120 სანჩოში 200 ბარემ კეინში მივცედო როცა 120 არის კეინიც შეფასებული, გვაგოიმებენო და 80 მილიონით მეტს რო იხდი სად უფრო დაგოიმებაა. პრობლემატური სხვა პოზიციებიც არის მაგრამ მარჯვენა ვინგერი არ გვჭირდება? სხვა მითხარით ახალგაზრდა რომელოც ჩვენი გუნდის პოლიტიკა როგორც წაიყვანეს რო მოუხდეს. ვერნერი გეთანხმებით ეგაც ძაან მინდოდა მაგრამ იმენა მარჯვენა ეგაც არაა პროსტა დააყენებდი მაინც კაცი. და სანჩოს მერე ამ ლილის მცველში 25-30 იხდიან. მაგდენს ბოლობოლო სმოლინგის როხოს გაყიდვით ამოიღებდნენ და ცენტრში საული რო მოგვცა სულ სხვა გუნდი იკვრებოდა. იმოს თწმა მინდა რო ძირითადი თანხა ეგაა თორე მცველს 30მ დაითრევდნენ. ან ის პორტუს მაცხენა მცზველი მაგარი ბიჭი ეგაც. ცენტრი და ვინგერი. მაგრამ ერთს არ აკეთებენ და ამდენს მოაბავენ თავს

keini_ს და სანჩოს პოზიცია განსხვავებულია.სანჩოს პოზიციაზე ჰავერციც არის უფრო იაფად და სხვაგანაც შეილება მოძებნოს კაცმა,მაგრამ კეინის პოზიციაზე და მის შემადარს ვის დამისახელებ?მხოლოდ ლევანდოვსკის და იმასაც არუნდა სხვაგან წავსლა და არც ბაიერნი გაუშვებს, კეინი არის ჩამოყალიბებული ადამიანი და მერე ფეხბურთელი.უკვე,რამდენი ხანია სტაბილურად თამაშობს პრემიერლიგაში და ასაკიც მშვენიერი აქვს.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№29
ავტორი: Malboro463
20 აგვისტო 2020 01:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
იგივე გზას ვადგავართ აბა სად ვართ
იანვრის მერე დაიწყეს ფეხბურთის თამაში
ისიც სეზონის ბოლომდე ვერ გაქაჩეს ბოლოში აურიეს.
მარტო ახალგაზრდებით რამეს ვერ მოიგებ შეხედეთ დორტმუნდს აიაქს ლაიფციგს ტოტენჰემს მონაკოს ყავდა საუკეთესო ტალანტები რას მიაღწიეს? სანჩოს და მბაპეს დონის ტალანტებს უტიტულოდ გუნდში ვერ გაჩერებ თუ გამართლებენ ან ბარსა წაიყვანს ან კიდე რეალი..
ლონგსტაფის და მაკტომინის დონის ახალგაზრდებით კიდე ვერაფერს ვერ მოიგებ.
თავიდანვე სისულელე იყო ამის პროექტი და მანაც მიხვდა მასეთი სატრანსფერო პოლიტიკით ფულს თუ იშოვი მხოლოდ.

ასთი ხედვით ვერასდროს გავუთანაბრდებით ბაიერნს და რეალს ინგლისის გარეთაც უნდა გაიხედოს ნეიმარი,დიბალა,კროსი ან ვინმე სტარი მოიყვანონ რომ რაღაცას დაემსგავსოს გუნდი
ან არენდით როგორც აკეთებენ სხვები დემბელე,ხამესი,ბოატენგი,მარტინესი როტაცისთვის ან ტრამვების დროსაც რომ გამოიყენო ისეთი ფეხბურთელი უპრობლემოდ რომ ჩანაცვლებს ძირითადის ფეხბურთელს მაშინ ეშველება ამ გუნდს. ნეიმარი რომ გეყოლება გუნდში სხვაზე სახვეწარი კიაღარ გექნება რამე ნებისმიერი ისურვებს მის გვერდით თამაშს. ფავორიტის სტატუსის დაბრუნება თუ უნდათ და მართლა წარმატრბის მიღწევა ასეთ ფეხბურთელებზე უნდა დაიწყონ ფიქრი
0
№30
ავტორი: David_Beckham7
20 აგვისტო 2020 02:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: PaLoMo
ციტატა: David_Beckham7
დავჯთ ოლე ბიძაჩემი კი არაა, არც შენ ოცო შიგნოთ რა ხდება და არც მე და ზოგადად აწ არავინ რასაც ვწერთ ყველაფერი ვარაუდია და ვარაუდია იმისგან რაც ამ ან სხვა საიტზე შეგვხვდება იმფორმაცია და ვკითხულობთ ვაანალოზებთ ხო. ოლე სხვა ტიპია და არ გამოვა არ დაიწყებს არ მყიდულობენო და მოურინიოს პრესკომფერენციები ხო გვახსოვს აშკარად რო მიანიშნებდა. მაგისთვის რო მაგუაიერი და ბისაკა ეყიდათ შეიძლება კიდე ეგ ყოფილიყო აქ. მე იმას ვამბობ რო ფასი რაც ბაზრით არის დადგენილი ითხოვენ იმას. აქ კეინზეც წერდნენ ( და კეინი ყველაზე მეტად მესიმპატიურება დღეს ასაკით და მოსი უნარებიდან გამომდინარე ) წერდნენ მოკლედ რო რაამბავია 120 სანჩოში 200 ბარემ კეინში მივცედო როცა 120 არის კეინიც შეფასებული, გვაგოიმებენო და 80 მილიონით მეტს რო იხდი სად უფრო დაგოიმებაა. პრობლემატური სხვა პოზიციებიც არის მაგრამ მარჯვენა ვინგერი არ გვჭირდება? სხვა მითხარით ახალგაზრდა რომელოც ჩვენი გუნდის პოლიტიკა როგორც წაიყვანეს რო მოუხდეს. ვერნერი გეთანხმებით ეგაც ძაან მინდოდა მაგრამ იმენა მარჯვენა ეგაც არაა პროსტა დააყენებდი მაინც კაცი. და სანჩოს მერე ამ ლილის მცველში 25-30 იხდიან. მაგდენს ბოლობოლო სმოლინგის როხოს გაყიდვით ამოიღებდნენ და ცენტრში საული რო მოგვცა სულ სხვა გუნდი იკვრებოდა. იმოს თწმა მინდა რო ძირითადი თანხა ეგაა თორე მცველს 30მ დაითრევდნენ. ან ის პორტუს მაცხენა მცზველი მაგარი ბიჭი ეგაც. ცენტრი და ვინგერი. მაგრამ ერთს არ აკეთებენ და ამდენს მოაბავენ თავს

keini_ს და სანჩოს პოზიცია განსხვავებულია.სანჩოს პოზიციაზე ჰავერციც არის უფრო იაფად და სხვაგანაც შეილება მოძებნოს კაცმა,მაგრამ კეინის პოზიციაზე და მის შემადარს ვის დამისახელებ?მხოლოდ ლევანდოვსკის და იმასაც არუნდა სხვაგან წავსლა და არც ბაიერნი გაუშვებს, კეინი არის ჩამოყალიბებული ადამიანი და მერე ფეხბურთელი.უკვე,რამდენი ხანია სტაბილურად თამაშობს პრემიერლიგაში და ასაკიც მშვენიერი აქვს.

კეინს და სანჩოს არ ვადრი მეგობარო სულ სხვადასხვა სტილი და პოზიციაა. თან კეინი ყველაზე მეტად მომწონს 9 ნზე დღეს. ლევანდოვსკიც ძაან კაია მაგრამ კეინს იფრო მეტი წელი დარჩა წინ სათამაშო. ასაკი თავისას შვება თამაშს თუ უტურე ბოლოს ძლივს დარბოდა ლევანა თორე კლასი არსად ქრება. მე იმას ვამბობ რო წლებია მარჯვენა ვინგერი არ გვყავს და თან იმ წყობით რასაც აყენებს ოლე და მიგვაჩვია აშკარად გვინდა. გრინვუდი ძაან კაია მაგრამ სულ რო 25 გოლი გაიტანოს სეზონში იგალო წავა და მთელ სეზონს მარსიალი რაშვორდი გრინვუდი უტრამვოდ და ერთნაირად მაღალ დონეზე ჩაატარებენ? ვერა ხო. იმიტო რო სათამაშო დროც შემცირდა მალ მალე იწევთ თამაში და ელემენტარული დასვენება ჭირდებათ. სიტის რო შეხვდები და შეცვლაზე ფოდენს ან მაჰრეზს შემოგიყვანს ჩვენ ლინგარდით უნდა გავაძლოეროთ გუნდი? ამას ვამბობ რო ძლივს დავბრუბდით ლიგაზე და ათარაა იმის დრო ვიბიქსაოთ, ხან 7 ხან 3 ადგილას. მინიმუმ მეორე ადგილს არ უნდა ცდებოდეს გუნდი ყოველ წელს ფერგის დროსაც ვერ ვიგებდით. ინგლისია და გიჟური კონკირენცია. და დამერწმუნეთ გუნდში რო პოგბა გეყოლება გეყოლება სანჩო და კოდე ათამაშებულ გუნდში წინ წამოიწევა მარსიალი ან რაშვორდი აქაც მოინდომებენ კარგი ფეხბურთელები თამაშს. და კიდე ხო, იყო ესეთი მოსაზრება აღარ მახსოვს ვინ წერდა რო სტატისტიკას ბერქვენ გერმანიაშიო რო ძვირად გაყიდონო... კაი გეთანხმებით შეიძლება ბაიერნი ძაან ძლოერი გუნდია მაგრამ გადაბმულად რო სულ ერთი გუნდი იგებს მანდ ერხევა ლიგის ზოგად დონეს და ინგლისში მეტად რთულია თამაში მაგრამ ბარსასთან და პსჟ სთან დორტმუნდმა რაც ითა.აშა მაგაზე რაღას იტყვით. თუ ვინმე ამწვავებდა დორტმუნდიდან სანჩო იყო უმეტესად და სხვა ეხლა ადამიანს თუ პიროვნულად აღიზიანებს ეგ ტიპი და ნიჭის დანახვა არ უნდა რა სეზონიც არ უნდა ჩაატაროს მაინც არ მოეწონება
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top