თბილისი:
მანჩესტერი:
1-06-2019, 04:41
ავტორი: Billy,
ნანახია: 3450,
კომენტარები: 29
დენიელ ჯეიმსის ტრანსფერი თითქმის განხორციელებულია
უელსელის ტრანსფერი ოჯახურმა ტრაგედიამ შეაფერხა.
დენიელ ჯეიმსის ტრანსფერი თითქმის განხორციელებულია
როგორც ცნობილი ხდება, უელსელი ვინგერს, რომელიც სულ მალე "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადავა, ოჯახური ტრაგედია შეემთხვა - გასულ კვირას ფეხბურთელის მამა გარდაიცვალა, რამაც ტრანსფერი შეაფერხა.

"სუონსი სიტი" შეგუებულია იმ ფაქტს, რომ ისინი დენიელ ჯეიმსს დაკარგავენ, რომლის იუნაიტედში ტრანსფერი უკვე გადაწყვეტილია.

წითელმა ეშმაკებმა პირადი კონტრაქტის დეტალები მანამ შეათანხმეს, სანამ ფეხბურთელის მამა გარდაიცვლებოდა გასულ კვირას. ამის შემდეგ ჯეიმსს დრო მიეცა, რათა მამა ეგლოვა.

MEN Sport-ის ინფორმაციით, ტრანსფერის ღირებულება 15£ მილიონი იქნება, რომელიც სხვადასხვა დამატებით პოტენციურად 20£ მილიონამდე შეიძლება გაიზარდოს.

ჯეიმსი მოხვდა რაიან გიგზის მიერ გამოძახებულ უელსის ნაკრების 28-კაციან განაცხადში "Euro 2020"-ის შესარჩევ მატჩებში ხორვატიისა და უნგრეთის წინააღმდეგ, თუმცა ზემოხსენებული ტრაგიკული ამბის გამო, ვერ მოახერხა პორტუგალიაში ნაკრების შეკრებაზე წასვლა. ის, სავარაუდოდ, თავის გუნდს უკვე კარდიფში შეუერთდება, სადაც გაიმართება პირველი მატჩი 8 ივნისს.

იმ ფაქტს, რომ ჯეიმსის ტრანსფერი გადაწყვეტილია ადასტურებს "სუონსის" თავმჯდომარის - ტრევორ ბირჩის მინიშნება ინტერვიუში, რომელიც მან WalesOnline-ს მისცა.

კითხვაზე - რამდენ ფეხბურთელს გაყიდის "სუონსი" ამ ზაფხულს, ბირჩმა უპასუხა: "არ მგონია ბევრმა დაგვტოვოს. თუ დენ ჯეიმსის ამბავი მოხდება, მაშინ, ალბათ, კიდევ ერთს ან ორს, არ ვიცი. ვერ ვხედავ ფეხბურთელების გაყიდვის აუცილებლობას."

21 წლის ჯეიმსის მოსვლა ოლეს პირველ შენაძენად იმის ნიშანი იქნება, რომ აქცენტი ახალგაზრდა, ადგილობრივი მოთამაშეების გაფორმებაზე კეთდება.

წყარო
ახალი ამბები
29 კომენტარი
№21
ავტორი: Malboro463
2 ივნისი 2019 01:38
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: Dato kutaisi
იმსახურებდა საერთო ჯამში მაგრამ ამ თამაშში ფეხბურთის გარდა ყველაფერი იყო რაც მაგათმა ითამაშეს მიტომაც იყო **** ფინალი.ამ ფინალს ბარსა აიაქსი აჯობებდა ბევრად მოუხედავად იმისა რომ ლივერმა აჯობა მეორე თამაშში.ბარსა ფეხბურთს მაიმც ითამაშებდა.მანჩეს ფანს რო ლივერის მოგება სრ გაგიხარდება გასაგებია მაგრამ თან ისე მოგება რომ არაფერი გაუკეთებია გუნდს ეგ ვაფშე მჭრის:))

ტოტენჰემის მაგივრად ბარსა რომ ყოფილიყო ან აიაქსი ლივერპულიც არანაკლბ თამაშს აჩვენებდა. რა თამმშიც ჭირდებოდა მოსაგებად ის ითამაშა ბაიერთააც ბარსასთანაც და ტოტენჰემთამაც ..
ტაქტიკური თამაში წავიდა და მაგითო გამოვიდა სვარკა. პოჩეტინოს 70 წუთამდე ეგ ანგარიში რომ მიეტანა ეგეც აწყობდა და ვერ თუ არ უტევდა მთელი ძალით, ლივერპულოც საქმეს არ ირთულებდა და უცდიდა თავის დროს 87 წუთამდე
0
№22
ავტორი: Dato kutaisi
2 ივნისი 2019 01:55
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ციტატა: Malboro463
ციტატა: Dato kutaisi
იმსახურებდა საერთო ჯამში მაგრამ ამ თამაშში ფეხბურთის გარდა ყველაფერი იყო რაც მაგათმა ითამაშეს მიტომაც იყო **** ფინალი.ამ ფინალს ბარსა აიაქსი აჯობებდა ბევრად მოუხედავად იმისა რომ ლივერმა აჯობა მეორე თამაშში.ბარსა ფეხბურთს მაიმც ითამაშებდა.მანჩეს ფანს რო ლივერის მოგება სრ გაგიხარდება გასაგებია მაგრამ თან ისე მოგება რომ არაფერი გაუკეთებია გუნდს ეგ ვაფშე მჭრის:))

ტოტენჰემის მაგივრად ბარსა რომ ყოფილიყო ან აიაქსი ლივერპულიც არანაკლბ თამაშს აჩვენებდა. რა თამმშიც ჭირდებოდა მოსაგებად ის ითამაშა ბაიერთააც ბარსასთანაც და ტოტენჰემთამაც ..
ტაქტიკური თამაში წავიდა და მაგითო გამოვიდა სვარკა. პოჩეტინოს 70 წუთამდე ეგ ანგარიში რომ მიეტანა ეგეც აწყობდა და ვერ თუ არ უტევდა მთელი ძალით, ლივერპულოც საქმეს არ ირთულებდა და უცდიდა თავის დროს 87 წუთამდე

მესმის ასეთად შეაფასო მაშინ როდესაც მოგებულია გუნდი და პლიუს ამას პირველივე წუთზე გასული გოლი არის მსჯელობისას ისეთი კომპონენტი რომელსაც ნებისმიერნაირად გამოიყენებ.მაგრამ აი თავად მომენტებით როდესაც შევხედავთ ყველა რგოლში თამაში იგრძნობოდა მხოლოდ ერთი გუნდისგან.მესმის მიზანი რომ ამართლებს საშუალებას მაგრამ თამაშიდან არ იკითხებოდა ის რომ ლივერი უბრალოდ სხვაგვარად შეგნებულად არ თამაშობდა.ერთადერთი კაცი რომელმაც ლივერს უშველა არა მეკარე,არამედ ვან დაიკია.ბოლო პრეიოდში ასეთი მცველი მე პირადად არ მიმახავს. დღეს ძალზედ სუსტი იყო ერიქსენი და ცენტრი ჩაუვარდათ.ზატო ლივერის მეკარემ აიფეთქა თავი.მოკლედ მაღალი პრესინგის მცდელობების გარდა მე ლივერის თამაში ვერ დავინახე
0
№23
ავტორი: batumski123
2 ივნისი 2019 03:55
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 105
ვერ ვხდები პოჩეს და ტოტენჰემს რატო აგინებთ რაც შეეძლოთ ითამაშეს ტრანსფერი არ გაუკეთეს ვაბშე ერთიც და ფინალში გავიდნენ წარმოიდგინეთ ტრანსფერები რომ დაედოთ ამ გუნდისთვის საერთოდ ლიგასაც მოიგებდა
0
№24
ავტორი: Dato kutaisi
2 ივნისი 2019 09:24
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ციტატა: batumski123
ვერ ვხდები პოჩეს და ტოტენჰემს რატო აგინებთ რაც შეეძლოთ ითამაშეს ტრანსფერი არ გაუკეთეს ვაბშე ერთიც და ფინალში გავიდნენ წარმოიდგინეთ ტრანსფერები რომ დაედოთ ამ გუნდისთვის საერთოდ ლიგასაც მოიგებდა

მეგობარო შეიძლება ტრანსფერები რო გაეკეთებინათ ასეთი გუნდი ვერც დამდგარიყო.ეს გუნდი ერთად გაიზარდა.ერთად გახდნენ ვარსკვლავები ეს ფეხბურთელები.თამაშების 90 %ეს ერთი ბირთვი თამაშობს რის გამოც არის რო. ურთიერთგაგების პრობლემა არ აქვთ.ამიტომაცაა რომ როგორც გუნდი თამაშობს და გუნდს ლიდერი არ ყავს.დღეს ერთ კაცზე ჩამოკიდებული გუნდი განწირულია საერთოდ შედეგების გათვალისწინებით.აი მაგალითად ლივერპული,სიტი,ტოტე,აიაქსი ამათმა შედეგები დადეს იმიტომ რომ გუნდურად თამაშობენ და არ ყავთ მესიები როგორც ჩვენ მივჩერებივართ პოგბას არიქა ამან უნდა აიღოს თავის თავზე ყველაფერიო.საერთოდ ვერ ვხვდები როგორ უნდა აიღოს პოგბას პოზოციის ფეხბურთელმა მთელი თამაში საკუთარ თავზე.ამიტომაცაა რომ შეიქმნა უაზრო მოლოდონები და თან უძახეს პოგბასაც შენს ირგვლივ ვაშენებთ გუნდსო და აუვარდა ამასაც თავში მე ვარ აქ ყველაფერიო და შედეგიც სახეზეა.აი ავიღოთ ბარსა არ წაუვიდა მესის თამაში და მეყოლე კარგად.
მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ტრანსფერებს შეიძლება ტოტესთვის უფრო მეტი პრობლემა მოეტანა.აი გუშინდელი ფინალის მერე მორალურად უკვე ახალი სისხლი ჭირდებათ და ტრანსფერებსაც გააკეთებენ ალბათ.ზოგადად მიმაჩნია რომ ყველა რგოლში დაბალანსებული გუნდია ტოტე და ეს პოჩეს დამსახურებაა
0
№25
ავტორი: Malboro463
2 ივნისი 2019 12:48
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
პოჩტინოს არავინ აგინებს მარა ლივერპული არ გამოიყურევოდა კარგად
და ცოტა უკეთ თამმში მართებდა გუნდი ვერ მოამზადა ან კეინის დაყეებას რა აზრი ქონდა როდის უნდა მოესწრო ფორმაში შესვლა მაგას ამ ეტაპზე ლორენტე აჯობებდა მაღალ ბურთებს ყოველთვის იგებს ან მოურასსკამზე დასმა რა იყო ბევრი ყავს მასეთი ?ალეგრის სტილის მწვრთვნელია ფრთხილი ვერ რისკავს რომელიც ყოველთვის წაგებული რჩება
0
№26
ავტორი: shotkin
2 ივნისი 2019 13:27
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Malboro463
პოჩტინოს არავინ აგინებს მარა ლივერპული არ გამოიყურევოდა კარგად
და ცოტა უკეთ თამმში მართებდა გუნდი ვერ მოამზადა ან კეინის დაყეებას რა აზრი ქონდა როდის უნდა მოესწრო ფორმაში შესვლა მაგას ამ ეტაპზე ლორენტე აჯობებდა მაღალ ბურთებს ყოველთვის იგებს ან მოურასსკამზე დასმა რა იყო ბევრი ყავს მასეთი ?ალეგრის სტილის მწვრთვნელია ფრთხილი ვერ რისკავს რომელიც ყოველთვის წაგებული რჩება

არ გეთანხმები არაფერში )) ჯერ ერთი ლივერპული მშვენივრად გამოიყურებოდა იყო მობილიზებული და კონცენტრირებული მეკარიდან დაწყებული ბოლომდე დამთავრებული გაუმარტლათ და გაიტანეს გოლი და აკონტროლებდნენ თამაშს მაგ დროს ვერავინ ვერ მოტხოვს ვერც ერთ გუნდს რო იი 1:0 ისგებ წადი კიდე თავქუდმოგლეჯილი შეტევაში და გაიტანე მეორე გოლიც სანახაობა გვინდაო , კლოპმა ტაქტიკურად ყველაფერი სწორად ქნა ამოკეტა ზონები და ელოდებოდა შეცდომას და კონტრშეტევაზე სულ მზად ყავდა გუნდი და 3-4 ჯერ ძაან მწვავედაც შეუტიეს , მოკლედ ლივერპულის მხარეს კრიტიკა არ ღირს ზუსტად ისე გააკეთეს ყველაფერი როგორც საჭირო იყო რო მოეგოთ და სულ ეკიდათ ნეიტრალური გულსემატკივარი თამაშს დაუწუნებდა თუ არა ესეთი ტაქტიკის გამო ისედაც საკმარისად გააოცეს ფინალამდე და გაართეს გულშემატკივრები)) რაც სეეხება ტოტენჰემს რო ამბობ კეინი არ უნდა ყოფილიყოოო ეგ როგორი ბაზარია იცი რო არ ყოფილიყო და წაეგო ტოტოეს იტყოდა ხალხი ხო მომჯობინდა მაინც დონეა კეინი რატო არყოო ამიტომ ტრუხა ბაზარია ეგ , ტოტე კაი გუნდია ძაან და არც პოჩეტინოა ქათამი ალეგრივით უბრალოდ ტოტეს დააკლდა ზოგადად გამოცდილება ასეთ ამბებში, ეს თუნდაც იმაში ასიახება რო რეაგირებისთვის დიდი დრო დაჭირდათ ფაქტიურად 1 ტაიმი , ეგ კიარა ტოტეზე ებრად გამოცდილი გუნდებს ემართებატ ეგრე და შოკიდან გვიანგ ამოდიან, არავისზე ცუდს არ ვიყტყოდი გასაგებია რო საყურებლად დიდი ვერაფრი ფინალი იყო მარა ეგ იმას არ ნიშნავს რო გაკიცხო მარტივად ყველა. პოჩესაც სასწავლიაქ ბევრი რამე ტუნდაც გუშინდელის მერე ბოლო ბოლო აგერ კლოპს 6 ფინალი აქ წაგებული და ამან ჯერ პირველი წააგო. ჯამში გაიმარჯვა უფრო ძლიერმა გუნდმა , იქ სწრაფი გოლი რო არ გასულიყო არავინ იცის რა მოხდებოდა მარა ლივერულს ეტყობოდა რო როცა მოუდებოდა მაშინ შეეძლო რო პრობლემემბი სეექმნა ტოტესთვის და ამას არ აკეთებდა გარკვეული ტაქტიკის გამო და ეგეც მარტივი გასაგებია ,თორე 0:0 ზე იქნებოდა ესეთი სურათი ლივერპული წინ და ტოტოე მეორე ნომრად კონტრატკაზე, მოკლედ გადადეთ ემოციები გვერდით და რეალურად სეაფასეტ მერე რა რო ლივერპულია.
0
№27
ავტორი: batumski123
2 ივნისი 2019 13:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 105
ტოტეს დაუდეს არარეალური პენალტი რამაც გეგმები აურია პოჩეტინიოს და ჩემი სზრით არასამართლისნად მოიგო კონკრეტულად ეს მატჩი ლივერპულმა

ტოტეს დაუდეს არარეალური პენალტი რამაც გეგმები აურია პოჩეტინიოს და ჩემი სზრით არასამართლისნად მოიგო კონკრეტულად ეს მატჩი ლივერპულმა
0
№28
ავტორი: Malboro463
2 ივნისი 2019 14:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: shotkin
არ გეთანხმები არაფერში )) ჯერ ერთი ლივერპული მშვენივრად გამოიყურებოდა

ლივერპულს არც ვაკირიტკებ პირიქით ზევითაც დავწერე სადაც საჭირო იყო იქ ის თამაში აჩვენა და ყველაზე მეტად ლიგას ეგენი იმსახურებენ მეთქი. უბრალოდ არც ისე მაღალ ტემპში თამაშობდნენ რო ტოტენჰემი 75 წუთამდე ასე მკვდარი ყოფილიყო
ტაქტიკური თამაჲ წავიდა პოჩეტინოსაც შეშინდა პრესინგის თამაში მეორე არ გავუშვაო და 70 წუთამდე მიყვანა თამაში ამ ანგარიშით და მერე დაიწყო შეტევა
ჩაწოდეებით ლივერპულთან თამაშს რომ ვერ მოიგებდა უნდა სცოდნოდა და ლამელა ან მოურა მაინც უნდა ყოფილიყო ძირითადში.
მაღალ ტემპში მოთამაშე აიაქს უფრო უკეთ ეთამაშა ვიდრე ლივერპულს
ეტყობოდა გუნდს მოუმზადებლობა

ციტატა: batumski123
ტოტეს დაუდეს არარეალური პენალტი რამაც გეგმები აურია პოჩეტინიოს და ჩემი სზრით არასამართლისნად მოიგო კონკრეტულად ეს მატჩი ლივერპულმა

რეალური იყო უბრალოდ მეორე წუთი იყო და მაგას თუ გაითვალისწინებდა თორე პენალტი არ იყო არ თქვათ
0
№29
ავტორი: shotkin
2 ივნისი 2019 14:31
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Malboro463
ციტატა: shotkin
არ გეთანხმები არაფერში )) ჯერ ერთი ლივერპული მშვენივრად გამოიყურებოდა

ლივერპულს არც ვაკირიტკებ პირიქით ზევითაც დავწერე სადაც საჭირო იყო იქ ის თამაში აჩვენა და ყველაზე მეტად ლიგას ეგენი იმსახურებენ მეთქი. უბრალოდ არც ისე მაღალ ტემპში თამაშობდნენ რო ტოტენჰემი 75 წუთამდე ასე მკვდარი ყოფილიყო
ტაქტიკური თამაჲ წავიდა პოჩეტინოსაც შეშინდა პრესინგის თამაში მეორე არ გავუშვაო და 70 წუთამდე მიყვანა თამაში ამ ანგარიშით და მერე დაიწყო შეტევა
ჩაწოდეებით ლივერპულთან თამაშს რომ ვერ მოიგებდა უნდა სცოდნოდა და ლამელა ან მოურა მაინც უნდა ყოფილიყო ძირითადში.
მაღალ ტემპში მოთამაშე აიაქს უფრო უკეთ ეთამაშა ვიდრე ლივერპულს
ეტყობოდა გუნდს მოუმზადებლობა

ციტატა: batumski123
ტოტეს დაუდეს არარეალური პენალტი რამაც გეგმები აურია პოჩეტინიოს და ჩემი სზრით არასამართლისნად მოიგო კონკრეტულად ეს მატჩი ლივერპულმა

რეალური იყო უბრალოდ მეორე წუთი იყო და მაგას თუ გაითვალისწინებდა თორე პენალტი არ იყო არ თქვათ

ჩემი აზრით აიქსსაც მარტივად მოუგებდა ლივერპული აიაქსიც გამოუცდელი გუნდია, ლორენტეს მაგვრად მეც ლამელას შემოვყვანდი, უბრალოდ ტოტენჰემს დააკლდა გამოცდილება და ეგ მარტივად არ მოდის ასე რომ გასაოცარი არაფერი მომხდარა
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top