თბილისი:
მანჩესტერი:
8-11-2017, 05:11
ავტორი: Goginashvili777,
ნანახია: 3413,
კომენტარები: 41
შესაძლოა "იუნაიტედი" რამოდენიმე მოთამაშემ დატოვოს
ჟოზე მოურინიოს ტრანსფერების განსახორციელებლად მოთამაშეების გაშვება მოუწევს.
შესაძლოა
ბრიტანული, ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი გამოცემა, "BBCSport" იუწყება, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედის" ხელმძღვანელობამ ჟოზე მოურინიოს შეატყობინეს, რომ თუ მას სურს იანვრის სატრანსფერო პერიოდში კლუბის გაძლიერება, ამისათვის რამოდენიმე მოთამაშის გასხვისება მოუწევს.

აგვისტოს ბოლოს ცნობილი გახდა, რომ "იუნატედის" წლიური შემოსავალი 13.5%-ით გაიზარდა გასულ სეზონთან შედარებით, რაც დაახლოებით 265 მილიონ ფუნტ სტერლინგს გულისხმობს. კლუბის მფლობელებს კი ამ მაჩვენებლის გაკონტროლება და გაზრდა სურთ, რაც გულისხმობს იმას, რომ თუ "იუნაიტედი" ახალ მოთამაშეების ყიდვას შეეცდება, მაშინ კლუბს სხვა მოთამაშეები დატოვებენ.

გასასხვისებლად ერთ-ერთი პირველი კანდიდატი ლუკ შოუა, რომელიც "იუნაიტედს" 27 მილიონი ფუნტი დაუჯდა, თუმცა მისი ხშირი ტრამვიანობის შედეგად, ასე რომ ვთქვათ, კლუბი ფინანსური კუთხით დაზარალდა.

მთლიანობაში, მოურინიოს მოსვლის შემდეგ კლუბი 16-მა მოთამაშემ დატოვა. ყველაზე მაღალი შემოსავალი "იუნაიტედმა" მემფის დეპაისა (22მლ.) და მორგან შნეიდერლინის (16მლ.) გაყიდვის შემდეგ მიიღო. გარდა ამისა, კლუბის გასავალმა სერიოზულად დაიწია მას შემდეგ, რაც უეინ რუნის და ბასტიან შვაინშტაიგერს გამოემშვიდობა.

აქვე გეტყვით იმასაც, რომ ბოლო კვირაში არაერთი ინფორმაცია გავრცელდა მარუან ფელაინის თურქეთში გადაბარგებაზე, რომელიც არსებული კონტრაქტის მიხედვით, ბოლო სეზონს ატარებს "ოლდ ტრაფორდზე" და თუ კლუბმა მასთან შეთანხმებას ვერ მიაღწია, ის თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვებს "იუნაიტედს".

წყარო: BBCSport
ჭორები
41 კომენტარი
№21
ავტორი: gache1991
8 ნოემბერი 2017 15:36
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
Naingolanma tipiuri chamshleli bolos rodis itamasha agar maxsovs,plius 29 wlis Ari,Wels axali kontraqti gaaforma da shansi 0..maktomini tasze sheileba mara jer dzalian adrea magis imedze yopna.gonalonis tamashi Shen seria a-shi unda genaxa erti zusti pasi ver gaaketa.ase rom arc ise magaria rogorc saxeli ro aq lionis yopili kapitani da ase shemdeg..daierze metad aravin gamogvadgeba romelsac mcveladac idealurad sheudzlia dgoma.absoliturad yvelaperi aq

Simagle siswrafe pasi dartyma moednis xedva lideria ravici meti ra unda qnas.tan alim tqva satransfero fanjris mere ro daiers undoda chventan gadmosvla.ase rom savsebit realuria.3mcvelian taqtikashi shuashi ro daieri daayeno da baili jonsi gverdebze gols ver gagvitans veravin:))plius dacvidan pirveli pasis gamketebeli grdzeli pasis roxos Garda aravin Ari gundshi.egec udidesi pliusia
0
№22
8 ნოემბერი 2017 16:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 190
ციტატა: Goginashvili777
უეჭველი უნდა წავიდნენ: მატა,ერერა,იანგი,ლინგარდი, კერიკი.

დიდი ალბათობით წავლენ: ფელაინი,შოუ.

თუ ვერ ათამაშდნენ წავლენ: მხითარიანი,ლინდელოფი

დიდი ალბათობით წავლენ: როხო,ბლინდი,დარმიანი


შენ მთელ კამანდას უშვებ.
0
№23
ავტორი: gburja
8 ნოემბერი 2017 16:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 6
გეთანმები, რომ დაიერი კარგი ვარიანტია და სავარაუდოდ ვიყიდით, მაგრამ ვერ დაგეთანხმები ნაინგოლანზე. ჩელსის ნახევარდაცვა გააქრო ტიპმა, იმდენს მოძრაობს. თან კარგი დარტყმა აქვს. ჩვენ გვყავ პოგბა რომელიც თამაშში მრავალფეროვნებას დააბრუნებს, გვყავს მატიჩი, რომელსაც გუნდის პოზიციურად დაბალანსება და პასების განაწილება ძალიან კარგად შეუძლია, შესაბამისად ჭირდებათ ერთი როი კინის მსგავსი მებრძოლი. დაიერი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ სისწრაფე არ აქვს ისეთი როგორიც მაგალითად კანტეს, სისწრაფე კიდე ჩამშლელისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.

ფაქტია რომ ფელაინი და ერერა იუნაიტედის დონის არ არიან. ერერა არის დასაფასებელი მარტო იმიტომ, რომ მანჩესტერი უყვარს. მაგრამ შეიძლება ამის აფიშირებას იმიტომ აკეთებდეს, რომ გუნდიდან არ გაუშვან, იმიტომ, რომ არცერთი გრანდი არ იყიდის და მოუწევს საშუალო დონის გუნდში თამაში.

ბევრი ახალგაზრდა ფეხბურთელი თამაშობს დღეს მაღალ დონეზე, იმიტომ რომ თავის დროზე ენდნენ, მიცეს შანსი და ესენიც გაიხსნენ, იგივე დაიერი და იგივე ბაკაიკო. მე პირადად მირჩევნია მაკტომინეიმ ითამაშოს უფრო ხშირად (თუ სხვას არ ვიყიდით) ვიდრე ერერამ. მაგრამ გეთანხმები, რომ ყველა თამაშში მაგის იმედად ამ ეტაპზე ვერ ვიქნებით

გეთანმები, რომ დაიერი კარგი ვარიანტია და სავარაუდოდ ვიყიდით, მაგრამ ვერ დაგეთანხმები ნაინგოლანზე. ჩელსის ნახევარდაცვა გააქრო ტიპმა, იმდენს მოძრაობს. თან კარგი დარტყმა აქვს. ჩვენ გვყავ პოგბა რომელიც თამაშში მრავალფეროვნებას დააბრუნებს, გვყავს მატიჩი, რომელსაც გუნდის პოზიციურად დაბალანსება და პასების განაწილება ძალიან კარგად შეუძლია, შესაბამისად ჭირდებათ ერთი როი კინის მსგავსი მებრძოლი. დაიერი კარგი ფეხბურთელია მაგრამ სისწრაფე არ აქვს ისეთი როგორიც მაგალითად კანტეს, სისწრაფე კიდე ჩამშლელისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.

ფაქტია რომ ფელაინი და ერერა ჩვენი დონის გუნდები არ არიან. ერერა არის დასაფასებელი მარტო იმიტომ, რომ მანჩესტერი უყვარს. მაგრამ შეიძლება ამის აფიშირებას იმიტომ აკეთებდეს, რომ გუნდიდან არ გაუშვან, იმიტომ, რომ არცერთი გრანდი არ იყიდის და მოუწევს საშუალო დონის გუნდში თამაში.

ბევრი ახალგაზრდა ფეხბურთელი თამაშობს დღეს მაღალ დონეზე, იმიტომ რომ თავის დროზე ენდნენ, მიცეს შანსი და ესენიც გაიხსნენ, იგივე დაიერი და იგივე ბაკაიკო. მე პირადად მირჩევნია მაკტომინეიმ ითამაშოს უფრო ხშირად (თუ სხვას არ ვიყიდით) ვიდრე ერერამ. მაგრამ გეთანხმები, რომ ყველა თამაშში მაგის იმედად ამ ეტაპზე ვერ ვიქნებით
0
№24
ავტორი: Rooni
8 ნოემბერი 2017 16:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 503
arc shou arc roxo da arc mata ararian gasashvebebi unda wavidnen darmiani blindi jonsi iangi felaini da rac mtavaria mourinio
0
№25
ავტორი: Phil Jones
8 ნოემბერი 2017 18:15
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
მოუს წასვლას ტყუილად ნუ ითხოვთ, მოურინიო ყველაზე ცუდ დროს მოვიდა ჩვენთან, ფაქტიურად დაშლილი იყო გუნდი ყველანაირად, ერთადერთი დე ხეა რო არ გვყოლოდა შეიძლება ათეულშიც ვერ შევსულიყავით... გუნდი დაალაგა, დააბალანსა, თუმცა ჯერ კიდევ ბევრია სამუშაო, როცა მწვერვალზე დავბრუნდებით ისევ, მერე მესმის რომ მოვითხოვოთ სანახაობრივი ფეხბურთი ყველა თამაშზე, გავიხსენოთ რეალი, წლები ტიტულს ვერ იგებდა, მოვიდა მოურინიო დაალაგა, მეორე თუ მესამე სეზონიდან კონკურენტუნარიანი გახადა გუნდი ბარსელონასთან და მერე წავიდა, ხოლო როცა წავიდა დატოვა აწყობილი გუნდი, რომელსაც ფაქტიურად სტილის შეცვლის მეტი არაფერი სჭირდებოდა, ისიც გემოვნების მიხედვით და შედეგი სახეზეა. ანუ ჩემი აზრით კონტრაკტის ბოლომდე უნდა დარჩეს და მერე უნდა გადაწყვიტოს ხელმძღვანელობამ რათქმაუნდა გულშემატკივრის აზრის გათვალისწინებით თუ როგორ მოიქცეს, გაუშვას თუ დატოვოს მოუ...
ეხლა რაც შეეხება ფეხბურთელებს, აქაც ბევრია გასაშვები, იგივე მატა, იგივე არასტაბილური მხითარიანი, იგივე შოუ, კერიკი დაასრულებს ისედაც, მაგრამ არავითარ შემთხვევაში ლინგარდი, იმიტომ რო ამ კაცს არ აქვს პრეტენზია ძირითადზე და იგივე მდგომარეობაში გუნდში ვარსკვლავს ვერ მოიყვან რომელიც სულ თამაშს მოითხოვს, თან გუნდის გაზრდილია, მესმის რომ არაა უმაღლესი დონის მოთამაშე, მაგრამ სკამისთვის საჭიროა. ასევე ფელაინი, რომელსაც მოურინიო ჩემი აზრით ძალიან სწორად იყენებს და ბოლო ჩელსისთან თამაშით არ შემოვიფარგლოთ. გუნდში მოსაყვანია გრიზმანი, მარცხენა მცველი, სასურველია ბეილიც იმ ფეხბურთელების ნაცვლად რომელიც ჩამოვთვალე და ჩემი აზრით უძლიერესი გუნდი დადგება და მერე ნელ-ნელა ისეთი ტრანსფერები რომელიც გუნდს ძალიან არ შეცვლის და არ დაარღვევს მთლიან სიტუაციას.
0
№26
ავტორი: gache1991
8 ნოემბერი 2017 19:07
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
GBURJA ვერ დაგეთანხმები მეგობარო:))დაიერი არანაირად არ არი ნელი,გადაახვიე ტოტენჰემთან თამაში და ნახავ ლინგარდს უგებს სპრინტს და მარსიალთან როვნად მირბის.ვერც იმაში დაგეთანხმები რო ცენტრალური ნახევარმცველი მაინცდამაინც სწრაფი უნდა იყოს,მაგალითად კერიკი არასდროს ყოფილა სწრაფი ბუსკეცი და რავიცი რომელი ერთი შეილება გაიხსენო:)) იდეალური ვარიანტია დამიჯერეთ :))დაიერი დახატავს გუნდს..ეგ რო შUაში უდგას ალდერვეირელდს და ვერტონგენს დააკვირდი 3 ცენტრალურ მცველიან ტაქტიკაშI სასწაულია:))თამაშს უმაგრესად კითხულობს,რაც არ აქ ჩვენ არცერთ უკანახაზელს მატიჩის გარდა..აი აზარი რო გავიდა ის მომენტი გადაახვიე მორატა ეხსნება ანუ პასის პონტიც აქ დარტყმისაც და მატიჩი ისე კითხულობს სიტუაციას რო არცერთს აკეთებინებს და არც მეორეს ..მე რაგბი მაქ ნათამაშები და იქ უფრო კარგად ჩანს როცა დაცვაში ხარ და 2 კაცი გიტევს წამებში უნდა გადაწყვიტო ბურთიანს უნდა ეთამაშო თუ პოტენციურად ვისაც პასს გაუკეთებს:)) არადა კაი იგროკმა ორივე უნდა აიყვანოს:))იმედია სწორად ჩამოვაყალიბე:))

ზოგადად სისწრაფე არავისთვის არ არი ცუდი თუ კი აქ,აი როგორც დარტყმა რო აქ ხო კაია,თუ არ აქ არაუშავს მაგრამ,ცენტრალურ ზონაში დიდი კატასტროფული პრობლემა სისწრაფის არ ქონა არაა,არც ჯონსია ტყვია და არც კერიკი,მთავარია სწრაფად უნდა აზროვნებდეს:)) არ ვიცი შენ რამდენი წლის ხარ და თუ გახსოვს შენ ხუან რომან რიკელმე,იყო ესეთი რომელიც ბარსაშიც იყო და მერე ვილიარეალში და ძალიან ბევრი თვითონ ფეხბურთელებიც ამბობდნენ რო ძაააალიან ძალიან ნელი იყო,მაგრამ სასწაულად სწრაფად ფიქრობდა მოედანზე და ამიტო არასდროს პრობლემარ ქონია,ვერავინ მეტყვის რო პირლო სწრაფი იყოო:))სწრაფად გადაწყვეტილება უნდა მიიღოს თორე როცა ცენტრში ხარ და მთელი გუნდი შენ გარშემოა და იდეაში ყველა შენი დამზღვევია იქ დიდად არ ჩანს რო ბოლტი არაა:))
0
№27
ავტორი: shotkin
8 ნოემბერი 2017 19:21
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ყველა იმ ადამიანის საყურადღებოდ ვისაც მოურინიოს წასვლა უნდა. არ გეზარებათ ხელახლა ყველაფრის თავიდან დაწყება? და ახალი გუნდის სენების პროცესი? რომელსაც თავის დრო მიაქვს.. ისედაც 4 წელი ამაში დაიკარგა!!
0
№28
ავტორი: gache1991
8 ნოემბერი 2017 19:30
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
ამასთან აარაფერ შუაშია მარა სკაი სპორტსის მონაცემებით ინგლისში ყვეეელაზე ცოტას ჩვენ დავრბივართ და მე20 ადგილზე ვართ:))1.ადგილი ბორნმუთი.2.ვესტბრომვიჩი.3.ტოტენჰემი....... 18.სუონსი.19.ვესტჰემი.20.ჩვენ:))
0
№29
ავტორი: JuanMata
8 ნოემბერი 2017 19:37
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
ციტატა: gache1991
ამასთან აარაფერ შუაშია მარა სკაი სპორტსის მონაცემებით ინგლისში ყვეეელაზე ცოტას ჩვენ დავრბივართ და მე20 ადგილზე ვართ:))1.ადგილი ბორნმუთი.2.ვესტბრომვიჩი.3.ტოტენჰემი....... 18.სუონსი.19.ვესტჰემი.20.ჩვენ:))


შარშანაც მასე იყო, ისე ცოტას დავრბივართ, ფატიურად კაცნაკლულები ვთამაშობთ.
მაგრამ სად უნდა ირბინონ, საკუთარ ნახევარს არ ცდებიან.
0
№30
ავტორი: gache1991
8 ნოემბერი 2017 19:47
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
ციტატა: JuanMata
ციტატა: gache1991
ამასთან აარაფერ შუაშია მარა სკაი სპორტსის მონაცემებით ინგლისში ყვეეელაზე ცოტას ჩვენ დავრბივართ და მე20 ადგილზე ვართ:))1.ადგილი ბორნმუთი.2.ვესტბრომვიჩი.3.ტოტენჰემი....... 18.სუონსი.19.ვესტჰემი.20.ჩვენ:))


შარშანაც მასე იყო, ისე ცოტას დავრბივართ, ფატიურად კაცნაკლულები ვთამაშობთ.
მაგრამ სად უნდა ირბინონ, საკუთარ ნახევარს არ ცდებიან.

ხოდა რატოა ესე ვერ ვხვდები..სიტის სულ ბურთი აქ თვითონ(როგორც წესი ბურთი ვისაც აქ ის ხო ნაკლებს დარბის)რანაირად აქვთ ჩვენზე უკეტეესი მაჩვენები აბსოლიტურად ყველა გუნდს ვერ ვხვდები..ისე ჩელსისთან პირველ ტაიმში მაღლა ვაპრესინგებდით და კურტუაზეც მიდიოდა ლუკაკუ და კი ეტყობოდათ რამდენ შეცდომას უშვებდნენ,დავიჯერო თამაშს რო დაუჯდებიან და განიხილაენ ვერ ხვდება ჟოზე რო ეს ზონური დაცვა კალათბურთივით პერიმეტრზე რო არ ადიან ესენიც საჯარიმოში რო იკეტებიან რო არ არი მომგებიანი ვერ მიხვდა?სიტის და ნაპოლის თამააშს უნდა უყურო:))მეკარეს იყვანენ ტიპები:Dდა ვინუჟდენები არიან გადააგდონ ბურთი..მე ნანახი მაქ ჩვენი და აიასქსის თამაშის ანალიზი სკაი სპორტს ქონდა და იქ იყო რო აბსოლიტურად ყველა კაცი აყვანილი ყავდათ სანჩესის გარდა(რომელიც იღებდა მეკარისგან ბურთს,წელს ტოტენჰემმა იყიდა)და ტიპს გამოსავალსა რ უტოვებდნენ პროსტა აგდებდა წინ ბურთს,და კი გამოჩნდა რა უშანსოდ წააგეს,გასაგებია რო აიაქსი არაა არც ჩელსი და არც სიტი მაგრამ ფაქტია ვინც ზემოთ პრესინგს თამაშობს ყველა ხეირობს ამით..როგორ შეილება საუთჰემტონმა ესე გამოგკეტოს საჯარიმოში,დავიჯერო ზემოთ რო გვეთამაშა უფრო გაგვიჭირდებვოდა?არამგონია.აქეთ გვექნებოდა ოხრათ მომენტები:))
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top