თბილისი:
მანჩესტერი:
6-11-2017, 10:45
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2537,
კომენტარები: 23
მოურინიო: "მომენტები ვერ გამოვიყენეთ"
მოურინიოს შეფასება გუშინდელ მარცხთან დაკავშირებით.
მოურინიო:
გუშინ გაიმართა პრემიერ ლიგის მე-11 ტურის შეხვედრები, ხოლო ცენტრალური შეხვედრა სტემფორდ ბრიჯზე შედგა, ერთმანეთს "ჩელსი" და "მანჩესტერ იუნაიტედი" დაუპირისპირდნენ, ამ მნიშნელოვან შეხვედრაში გამარჯვება წილად მასპინძლებს ხვდათ მინიმალური ანგარიშით 1-0, "იუნაიტედი" კვლავ ინარჩუნებს მეორე ადგილს, თუმცა აღსანიშნავია ის რომ უშუალო კონკურენტმა "სიტიმ" "არსენალთან" გამარჯვება მოახერხა და ახლა უკვე მათ შორის სხვაობა 8 ქულამდე გაიზარდა.

მატჩის შემდგომ კომენტარი "იუნაიტედის" დამრიგებელმა ჟოზე მოურინიომ გააკეთა.

"ჩვენ არათუ მე-6, 7 ან 8 ადგილზე ვართ, მე-2 ადგილზე ვიმყოფებით და ეს არცთუისე ცუდი შედეგია, უშუალო კონკურენტების უმრავლესობა უარეს დღეშია, ხოლო უნდა აღინიშნოს ისიც რომ "ლივერპულთან" ტოტენჰემთან" და "ჩელსისთან" დაპირისპირებებში გვაკლდა გუნდისთვის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელები.

თამაში პირველ გოლამდე მიმდინარეობდა, ამ მატჩში ისინი ჩვენზე ბევრად იღბლიანები აღმოჩნდნენ, გოლის გატანის ჩემდეგ დაცვის ხაზი მნიშვნელოვნად გააძლიერეს, ჩვენ უფრო მრავალფეროვანი ფეხბურთის ჩვენება შევძელით ანგარიშის გახსნის მერე, თუმცა სასურველ შედეგს ვერ მივაღწიეთ მიუხედავად იმისა რომ ძალიან კარგი მომენტები გვქონდა"
.-ციტირებს BBC Sport მოურინიოს სიტყვებს.


წყარო: euro-football.ru
ინტერვიუები
23 კომენტარი
№11
ავტორი: ikeoni
6 ნოემბერი 2017 13:11
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11616
იმედია მალე დაბრუნდება პოგბა
0
№12
ავტორი: gache1991
6 ნოემბერი 2017 13:12
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
რაც დრო გადის საიტზე მემგონი სიტუაცია იცვლება:)ადრე რო 100დან 99 ადეკვატური კომენტარი იყო მემგონი მოიკლო:)მოგება ყველას უნდა და დარწმუნებული ვარ მოურინიოს ცვენზე უფრო მეტად,და იმაშიც დარწმუნებული ვარ ჩვენ ამ საიტზე ხალხს რაც გვესმის და ვიცით ფეხბურთზე მინიმუმ ორი იმდენი იცის ამ კაცმა..მე პირადად რო მკითხოთ გუშინდელი თამაში ჩვენ არ დაგვიწყია ავტობუსით,აბსოლიტურად სხვანაირად იდგა გუნდი იმასთან რაც იყო ლივერპულთან,შარშანდელი სეზონისგან განსხვავებით ერერას არ აუყვანია აზარი,ბაილი დაზდევდა და არც ისე კარგად,აქ ერერა მემგონი არავის ევასება ჩემ გარდა:)აზართან ყველაზე კარგად ერერამ ითამაშა გუშინაც და შარშან ხო ლაპრაკი ზედმეტია..მე ვფიქრობ ვითომ ექსპერტმა ფილ ნევილმა,ძალით მწვრთნელმა გარი ნევილმა,არსენალის ძალით მაგარმა ყოფილმა ფეხბურთელმა პოლ მერსონმა და ესეთებმა იმდენი აკრიტიკეს და ლანძღეს მოუ რო ველოსიპედის გამოგონება გადაწყვიტა,ანუ ზონური დაცვის მაგივრად ბაილი ხან ცენტრამდე მიყვებოდა აზარს და თავის ადგილს ცარიელს ტოვებდა და იგივეს ჯონსი და ასე შემდეგ(რაც იყო მიზეზი გოლის)ანუ ჩვენ რო გვეთამაშა შარშანდელი ავტობუსი ანუ ერერას დაეჭირა აზარი და 3 მცველი დარჩენილიყო საჯარიმოში არც გოლი იქნებოდა და არც ბაილი ჯონსის აზარზე ამოყოლის დროს დარჩენილი სივრცეებიი გაჩნდებოდა..ერთი რამე მინდა ვთქვა მარტო,ეს გუნდი არ არი ჩელსი მილანი რეალი და აშე შემდეგ,მწვრთნელებს რო პანტაპუნტით უშვებენ,ამ კაცს აქ თავის გეგმა,შარშანდელ წელს უტიტულოდ არ ჩაუვლია,(მოიყვანა 7 კაცი,რომლიდანაც ლინდელოფი არ გვადგება,პოგბა იბრა არ გვყავდა)წელსაც გუნდი ყველაზე ცოტას უშვებს,4-4 მოგება ლიგაზე,და ძაან ბევრი პლიუსია რომლის დანახვა ბევრს არ უნდა.ზუსტად ჩვენდენი ქულა აქ რეალს,და რა ბანძი მწრთნელი ყავს?ბანძი გუნდია?ფეხბურთელები არ ყავთ თუ რა?მასე არსენალმა 2004 წელს წაუგებლად მოიგო ეპლ ამიტო იიმის მერე რადგან არცერთი სეზონი არ ქონიათ ეგეთი ბალეშიკი არ უნდა ყავდეთ?ლივერპული სახეს აძრობდა 70იანებში მთელ მსოფლიოს მარა 28 წელია ეპლ არ მოუგიათ ამიტო ყველა მწვრთნელს ყველა ტაქტიკას და ყველა ფეხბურთელს აგინონ?ფერგიუსონმა რო ოლტრაფორდზე მანჩინის სიტისთან 6-1 წააგო მაშინაც აგინებდა ხალხი გამოდის და გააგდებდა..ეგრე არაა ჩვენ რო გვინდა ყველა თამაში გადაურბინო..ვაფშე სხვა თემაა ვინ მოგყავთ ამის მაგივრად,სიმეონეო ბევრი ამბობს ხოლმე,სიმეონეზე სვარკას მეორე გუნდი არ თამაშობს..მე მაგრად მჯერა ამ კაცის,ამის ნახევარი გუნდი იყო პორტოც და ინტერიც და ყველაფერი მოიგო და ჩვენ ვერაფერს ვასწავლით,დაბრუნდება პოგბა იბრა როხო მოვა გრიზმანი და ყველაფერი სხვანაირად იქნება.ჩვენს ვერც გინებას გაიგებს მოურინიო და ფეხბურთელები ვერც ქებას მარა,ყველამ უნდა იცოდეს რო მე პირადად და ვიცი უამრავია ასეთი ფერგიუსონსაც და ამ გუნდსაც მაშინაც ისე ვაფასებდი როცა ოლტრაფორდზე 6-1 წავაგეთ,როგორც 1999 წლის 26 მაისს ბარსელონაში გუნდმა რო ტრებლი დადო:))ეგ არი გულშემატკივრობა და არა წაგებული თამასის მერე გინებები:)აგერ რეინჯერსი მე4 დივიზონში გააგდეს ბევრს ეცოდინება რამდენიმე წლის წინ მარა მე4 სამოყვარულო ლიგაშIც კი ერთი ცარიელი ადგილი არ იყო ტრიბუნებზე,აიღეთ მაგალითი მათგან და ზოგი ნუ დაემსგავსება რეალის და ბერნაბეუს ,,სვისტოკებს,,:)))

ტიტუ რა ბევრია:D
0
№13
ავტორი: Phil Jones
6 ნოემბერი 2017 14:30
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
ამიტომაც ბევრი მომენტი უნდა შეიქმნას, არ ვუყურებ ყველაფერს პესიმისტურად, მაგრამ გუშინ მეგობარმა რო დამირეკა ფეხბურთს ვუყუროთო, წასვლა არ მინდოდა იმიტომ რომ ვიცოდი ცუდი ამაში იქნბოდა, ცოტა მომენტით და მაქსიმუმ 1-1. ეს არის პრობლემა და არა ის ომ მარკუსმა თავით ვერ შეაგდო პირველ ტაიმში ან კიდე რამე. როცა ბევრჯერ დაარტყამ, ბევრ მომენტს შექმნი, აუცილებლად დაიდება შედეგი და 1 დარტყმით უნდა ამას და 0-1 ოგება, ეგ ფეხბურთი გავიდა მოდიდან 2010 წელს.
0
№14
ავტორი: JuanMata
6 ნოემბერი 2017 14:40
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
ციტატა: gache1991


მესმის რისი თქმაც გინდა, მეც მასეთი განწყობა მაქვს (ნუ უფრო მქონდა, ნელ-ნლეა მიდის), ველოდებოდი რომ გუნდის შენებას დაიწყებდა და დროთა განმავლობაში რაღაც ბირთვი შეიკრებოდა და ა.შ.
წინა სეზონში მიუხედავად ორი თასისა, თამაშის ხარისხი ძალიან ცუდი იყო. პოზიციურ შეტევაში გვიჭირდა და 15 ფრე მივიღეთ ამის შედეგად, ხშირ შემთხვევაში როცა გუნდი იტანდა, მერე უკან იხევდა და იჯდა დაცვაში, ამ ტაქტიკაზეც არა ერთხელ წამოვკარით ფეხი და კინაღამ ევროპა ლიგის გარეშე დავრჩით, რომ არა გუიდეტის უკლასობა, სელტა გამოგვაგდებდა.

მოკლედ ძაან დეტალურად რომ არ ვწერო ყველა მატჩზე, ზოგადად დავწერ.

მოურინიოს ყველა თამაშში აქვს გეგმა, დასაწყისში აქტიურად თამაშობს გუნდი და საუკეთესო ვარიანტში გოლს იტანს, მერე უკან ვიხევთ და შეტევაზე გადმოსულ მოწინააღმდეგეს ვიჭერთ კონტრაზე. ამან საწყის მატჩებში (ვესტ ჰემი, სუონსი, კრისტალ პალასი), გაამართლა. მაგრამ აშკარად ჩანდა, ერთი ის რომ პოზიციური შეტევიდან 1-ლი გოლის გატანა ისევ გვიჭირდა და მეორე სუონსის და კრისტალ პალასს ჰქონდათ საკმაოდ კარგი მომენტები, რომელიც ვერ გამოიყენეს და 3-3 გოლი უკვე მერე მივაყარეთ, როცა გუნდებმა დათმეს ყველაფერი და იმედი დაკარგეს.

მაშინაც დავწერე, კარგია ძაან ეს 4-0 ები, მაგრამ ეს გეგმა ყოველთვის არ გაამართლებს და არაა შორს 0-0-ები, ან კიდევ უარესი შედეგი.

მოუს აქვს გეგმა ა, მაგრამ არ არსებობს გეგმა ბ. რა უნდა ვქნათ როცა მოწინააღმდეგეს დასაწყისში ვერ გავუტანეთ, ან როცა პირველი იმან გაგვიტანა, ასეთ შემთხვევაში, ჰადერსფილდთან და ჩელსისთან, გამოჩნდა რომ ვერაფერს ვშვებით.

ეს გეგმა ა-ც მოიკოჭლებს, დამოკიდებული ვართ არა ჩვენს შეტევაზე, არამედ მოწინააღმდეგის დაცვის შეცდომებზე და პრობლემებზე.
ტაქტიკა არის ბურთის გადაგდება ლუკაკუზე, რომელიც დაუგდებს ბურთს რეშფორდს/მარსიალს და წავალთ სწრაფად წინ. ლუკაკუს ეს კარგად არ გამოსდის და 20 და 21 წლის ბიჭზე გუნდის შეტევის აწყობა ცოტა უცნაურია.
საერთოდ გამოთიშულია ამ სეზონში მხითარიანი, რომელიც ვერ აკავშირებს შეტევას და ნახევარდაცვას, მაგრამ მაინც ძირითადში იწყებს. ბურთი არ ან ვერ ამოგვაქვს მოკლე პასებით, ესეც პრობლემაა, რომ პროფესიონალ ფეხბურთელებს 1 წელზე მეტი წვრთნი და მოკლე პასების კეთებაც არ შეუძლიათ.

ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ჩელსიმ ძალიან მარტივად წაიკითხა მთელი ჩვენი სათამაშო გეგმა, დაკეტეს რეშფორდი, ლუკაკუს ხელს უშლიდნენ და რომც მიეღო ბურთი, ერთადერთი ვარიანტი პასის ამოკეტილი რეშფორდი იყო, ნახევარდაცვა სადღაც ძალიან შორს იყო. მოკლედ ერთი სიტყვით ძაან დაჩაგრა კონტემ. და არც განსაკუთრებული გენიოსობა ჭირდებოდა ამის გაკეთებას.
0
№15
ავტორი: Dato kutaisi
6 ნოემბერი 2017 14:42
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
ციტატა: gache1991
ერთი რამე მინდა ვთქვა მარტო,ეს გუნდი არ არი ჩელსი მილანი რეალი და აშე შემდეგ,მწვრთნელებს რო პანტაპუნტით უშვებენ,ამ კაცს აქ თავის გეგმა,შარშანდელ წელს უტიტულოდ არ ჩაუვლია,(მოიყვანა 7 კაცი,რომლიდანაც ლინდელოფი არ გვადგება,პოგბა იბრა არ გვყავდა)წელსაც გუნდი ყველაზე ცოტას უშვებს,4-4 მოგება ლიგაზე,და ძაან ბევრი პლიუსია რომლის დანახვა ბევრს არ უნდა.ზუსტად ჩვენდენი ქულა აქ რეალს,და რა ბანძი მწრთნელი ყავს?ბანძი გუნდია?ფეხბურთელები არ ყავთ თუ რა?მასე არსენალმა 2004 წელს წაუგებლად მოიგო ეპლ ამიტო იიმის მერე რადგან არცერთი სეზონი არ ქონიათ ეგეთი ბალეშიკი არ უნდა ყავდეთ?ლივერპული სახეს აძრობდა 70იანებში მთელ მსოფლიოს მარა 28 წელია ეპლ არ მოუგიათ ამიტო ყველა მწვრთნელს ყველა ტაქტიკას და ყველა ფეხბურთელს აგინონ?ფერგიუსონმა რო ოლტრაფორდზე მანჩინის სიტისთან 6-1 წააგო მაშინაც აგინებდა ხალხი გამოდის და გააგდებდა..ეგრე არაა ჩვენ რო გვინდა ყველა თამაში გადაურბინო..ვაფშე სხვა თემაა ვინ მოგყავთ ამის მაგივრად,სიმეონეო ბევრი ამბობს ხოლმე,სიმეონეზე სვარკას მეორე გუნდი არ თამაშობს..მე მაგრად მჯერა ამ კაცის,ამის ნახევარი გუნდი იყო პორტოც და ინტერიც და ყველაფერი მოიგო და ჩვენ ვერაფერს ვასწავლით,დაბრუნდება პოგბა იბრა როხო მოვა გრიზმანი და ყველაფერი სხვანაირად იქნება.ჩვენს ვერც გინებას გაიგებს მოურინიო და ფეხბურთელები ვერც ქებას მარა,ყველამ უნდა იცოდეს რო მე პირადად და ვიცი უამრავია ასეთი ფერგიუსონსაც და ამ გუნდსაც მაშინაც ისე ვაფასებდი როცა ოლტრაფორდზე 6-1 წავაგეთ,როგორც 1999 წლის 26 მაისს ბარსელონაში გუნდმა რო ტრებლი დადო:))ეგ არი გულშემატკივრობა და არა წაგებული თამასის მერე გინებები:)აგერ რეინჯერსი მე4 დივიზონში გააგდეს ბევრს ეცოდინება რამდენიმე წლის წინ მარა მე4 სამოყვარულო ლიგაშIც კი ერთი ცარიელი ადგილი არ იყო ტრიბუნებზე,აიღეთ მაგალითი მათგან და ზოგი ნუ დაემსგავსება რეალის და ბერნაბეუს ,,სვისტოკებს,,:)))

ტიტუ რა ბევრია:D

100% შენს გვერდით ვარ ბრატ
0
№16
ავტორი: JuanMata
6 ნოემბერი 2017 14:45
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
1) მოურინიო ძალიან პროგნოზირებადია, ერთი და იგივეს აკეთებს სულ, არ შეუძლია ნორმალურად თამაშის სურათის შეცვლა.
2) შეტევაში არ შეგვიძლია შევქმნათ რამე თუ ჰექტრობით სივრცე არ მოგვცეს.
3) გუნდს არ აქვს ინტელექტი, მატიჩის გამოვარჩევდი მხოლოდ ამ მხრივ.
4) პასები ჩვენი შესრულებით არის ძალიან დაბალ დონეზე, პოგბას არ ყოფნაში არავინ გვყავს ნორმალური მეპასე, მატიჩი იმდენად ღრმადაა ჩასული რომ შეტევის დაწყება უჭირს.
5) უბურთოდ მოძრაობა და გახსნა ჩვენი კიდევ ერთი დიდი ნაკლია.

1,5 წლის მწვრთნელობის შემდეგ, ტრანსფერებში დახარჯული 300 მილიონზე მეტი, 7 ახალი ფეხბურთელი და ჩვენ გუნდს არ შეუძლია სწრფად გაათამაშოს ბურთი და გადაბმულად გააკეთოს 5-6 ნორმალური პასი (იმ შემთხვევის გარდა როცა ავტობუსი უყენია მოწინააღმდეგეს და ჩვენ სიგანეზე ვაგორავებთ ბურთს, ან როცა მეკარე და დაცვა ათამაშებენ ბურთს.)

მთელი ჩვენი წარმატება დამოკიდებულია კონკრეტული ფეხბურთელების ინდივიდუალურ წარმატებაზე. მე ვერ ვხედავ გუნდურ თამაშს, ვერ ვხედავ ფეხბურთელების გამიზნულ გადაადგილებებს, ვერ ვხედავ რაღაც კომბინაციას, ან რამე ტაქტიკურ მონახაზს.

მემგონი ამდენი ხნის შემდეგ და ამხელა რესურსების ჩადების შემდეგ, უკვე გულშემატკივარს უფლება აქვს ჰქონდეს პრეტენზია.

P.S. დასაწყისში სანამ ჩელსის ვაწვებოდით, გვქონდა მომენტებიც და კარგადაც ვთამაშობდით და ჩემთვის გაუგებარია, რატომ არ გავაგრძელეთ ასე თამაში, რატომ უნდა წყვეტდეს დაცვის ერთი შეცდომა მთელი თამაშის ბედს.

წინა კომენტარი ძალიან გრძელი გამომივიდა და ნაწილ-ნაწილ დავწერე
0
№17
ავტორი: stepno
6 ნოემბერი 2017 15:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 4336
მოკლედ პოგბაზ გარეშე არაფერს არ წარმოვადგენთ ძლიერ მეტყოქეებთან
0
№18
ავტორი: gache1991
6 ნოემბერი 2017 15:35
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
juan mata. მესმის შენ რასაც ამბობ,იმიტო რო იცი რას ამბობ,მე ლაპარაკი იმაზე მაქ ვინც ესე ჰაერზე იტყვის რო ვსო გააგდეთ,დაწვით,დახვრიტეთ:))ყველას უნდა იყოს იმ სიტუაციაში როგორც თუნდაც სიტის ბალეშიკები არიან ეხლა,როგორც ნაპოლი უშვება იტალიაში მარა ასე ხო არ ხდება სულ:?ლესტერი ისე გახდა ცემპიონი ვერც არსენალს ვერც ჩვენ ვერცერთი თამაში ვერ მოუგო ხო?და რა მერე არ ეკუთნოდათ თუ დაუმსახურებლად მოიგეს..მე არც მოურინიოს ადვოკატი ვარ და არც ავტობუსი მომწონს მარა გუშინდელი გუნდით რამეს უკეთესს ელოდი?ზუსტად ვიცი ამდენი კრიტიკა რო არ ყოფილიყო და რაღაც სიახლე არ მოეგონებინა ჯონსის და ბაილის ცენტრამდე ამოყოლაზე მაქ ლაპრაკი და უბრალოდ ერერას ეთამაშა აზარზე და 3ვე მცველი დარჩენილიყო საჯარიმოში არაფერი არ მოხდებოდა,და რა ფრე სტემფორდ ბრიჯზე ცუდი იქნებოდა?უნდა დამთავრდეს ამ ფერგიუსონზე ტირილი,ეგეთი იყო ერთი და ვსო,თუმცა იმანაც 1 თამაში მოიგო ძლივს 16დან 1 მოგება გვაქ..აბსოლიტურად ვეთანხმები ფერდინანდს,გუნდმა რომელმაც ლივერპულს 4:1,და რეალს 3:1 მოუგო ჩვენ მოუგეთ ისე რო ალის გარდა მომენტი არ ქონიათ,მარა ამისთვის არავის კარგი არ უთქვამს არც მოურინიოზე და არც გუნდზე..ფაქტია რო ლივერპულტან ნათამაშებმა ფრემ და მერე ამ კრიტიკამ ლანძღვამ და რავიცი გინებამ გუნდი ძალიააან დაასუსტა.იმის მერე თამაში ვერ ვითამაშეთ ფაქტიურად..

მე პირველივე თამაშიდან ბაზელს რო ფელაინიმ შეუგდო და ხალხმა აქ ლამის ძეგლი დაუდგა და იწერებოდა რო პოგბა დაგვავიწყა და ეგეთები მაშინვე ვამბობდი რო არაა ეგრე..შარშან იბრას გოლების 50 პროცენტი პოგბას პასი იყო,იგივეა ლუკაკუც,არაა პოგბა აღარ აქ მომენტი ლუკაკუს..დღესდღეობით ეს ცუდია თუ კაია გუნდი ისეა პოგბაზე დამოკიდებული როგორც რავიცი,ბარსელონა რო მესის გარეშე ათამაშო..წაგება კიდე ვამბობ არც მე მიხარია და არ მსიამოვნებს თუნდაც ჩელსი როგორ გვიგებს როცა რატი ალექსიძის დონის გუნდი იყო მარა ხდება ესეტებიც,ატლეტიკო ყარაბახთან თამაშობს ფრეებს,ამიტო სიმეონე გააგდონ დახვრიტონ:)?არა ხო..ამაზე მაქ ლაპარაკი რო სუონსის რო მოუგებ საღოლ მოუ ტაში რა მაგარია და უცებ წაგების მერე ერთი ამბავი ისეთი პონტია.მე ჩვენ კომენტარებზე არ მაქ მაგას ასი წელი ვერ გაიგებს მოურინიო ჩვენ რას ვამბობთ მარა აი ვითომ ფეხბურთელი ფილ ნევილი და ვითომ მაგარი მწვრთნელი გარი ნევილი ყოველდღე დედას არ უნდა გაგინებდეს

ხო იყო ვალენსიას მწვრთნელი რატო ვერ ათამაშა გუნდი?იმიტო რო ეგრე ადვილი არაა,30 მილიონერი ყავს გუნდში და ვიღაცა იმ ხასიათზეა ვირაცას პრიჩოსკა უფრო აინტერესებს,იმას კალათბურთი აქ სატამაშო,ის სომეხი ლოპირევას გადაეკიდა და არაა ეგრე ადვილი აქედან რო ვუყურებთ..ყველას ტავის აზრი აქ მე მარტო იმას ვამბობ რო ოლტრაფორდზე სიტიმ რო გადაგვიარა ბულდოზერივით მოედანზე ნამდვილი ბალეშიკები მღეროდნენ და არავის ფერგი აუთ და ეგეთები არ დაუწყია,დღეს ეს კაცია და ვაცადოთ რა ჯვარი ხო არ გვაქ დაწერილი,იზავს იზავს არადა წავა ისე როგორც მოიესი წავიდა ვანგაალი წავიდა და ასე შემდეგ..:))მეტი ოპტიმიზმი:)) YES WE TRUST :))ეს ბევრჯერ მინახავს ოლტრაფორდზე და გვჯეროდეს ჩვენი გუნდის:))
0
№19
ავტორი: zeg
6 ნოემბერი 2017 15:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 117
ციტატა: gache1991
juan mata. მესმის შენ რასაც ამბობ,იმიტო რო იცი რას ამბობ,მე ლაპარაკი იმაზე მაქ ვინც ესე ჰაერზე იტყვის რო ვსო გააგდეთ,დაწვით,დახვრიტეთ:))ყველას უნდა იყოს იმ სიტუაციაში როგორც თუნდაც სიტის ბალეშიკები არიან ეხლა,როგორც ნაპოლი უშვება იტალიაში მარა ასე ხო არ ხდება სულ:?ლესტერი ისე გახდა ცემპიონი ვერც არსენალს ვერც ჩვენ ვერცერთი თამაში ვერ მოუგო ხო?და რა მერე არ ეკუთნოდათ თუ დაუმსახურებლად მოიგეს..მე არც მოურინიოს ადვოკატი ვარ და არც ავტობუსი მომწონს მარა გუშინდელი გუნდით რამეს უკეთესს ელოდი?ზუსტად ვიცი ამდენი კრიტიკა რო არ ყოფილიყო და რაღაც სიახლე არ მოეგონებინა ჯონსის და ბაილის ცენტრამდე ამოყოლაზე მაქ ლაპრაკი და უბრალოდ ერერას ეთამაშა აზარზე და 3ვე მცველი დარჩენილიყო საჯარიმოში არაფერი არ მოხდებოდა,და რა ფრე სტემფორდ ბრიჯზე ცუდი იქნებოდა?უნდა დამთავრდეს ამ ფერგიუსონზე ტირილი,ეგეთი იყო ერთი და ვსო,თუმცა იმანაც 1 თამაში მოიგო ძლივს 16დან 1 მოგება გვაქ..აბსოლიტურად ვეთანხმები ფერდინანდს,გუნდმა რომელმაც ლოგორც რავიცი,ბარსელონა რო მესის გარეშე ათამაშო..წაგება კიდე ვამბობ არც მე მიხარია და არ მსიამოვნებს თუნდაც ჩელსი როგ

Chemo dzmao aq romelime gundtan mogebaze an wagebaze ki ar aris laparaki gundis tamashis stili ar mowons xalxs.shetevaze tamashi da sanaxaobrivi pexburti ro ar sheedzlos gunds aravin Xmas ar amoigebda,mara ro aris resursi da ar iyenebs amazea laparaki imito ro fexburti sanaxaobaa da amas ukargavs maurinio gunds da aramgonia fanebis saqme iyos maurinios dacva,piriqit fanobam unda moitxovos ro tamashis xarisxi da shedegi iseti iyos rogorc manchesters ekadreba da mourinio tavis tavs mixedavs rogorme arc egeti sawyalia,uchvenotac ar daikargeba
0
№20
ავტორი: gache1991
6 ნოემბერი 2017 16:38
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
შენ რომელ თამაშში შეატყვე რო ამ გუნდს მხიტარიანის 10 ნომრობით პოგბას გარეშე რამის შეტევის თავი აქ?მე ვერ შევატყვე..რადგან სიტი უტევს ყველას გონია რო ჩვენც ეგრე უნდა უტიოთ.ვალენისა შეტევაში გინახია?მე არა..აბა ვოლკერს შეხედე ატყავებს ტიპი მარტოც კი მთელ კრაის..შოუ,ბლინდი დარმიანი,იანგიდან რომელიმე ისე თამაშობს როგორც მარსელო?ან შარშანდელი როუზი,ან მენდი ან რავიცი ვინ გითხრა?არა.გვყაავს ტიპიური ვინგერი?სანეს მსგავსი მაგალითად?არა.სილვა დებრუინისნაირი გვყაავს?ალბათ პოგბა მარა ისიც არ გვყავდა.ანუ რა გამოდის.ეს გუნდი არი სხვანაირი შემადგენლობით დაკომპლექტებული,მითუმეტეს ტრამვები აქვთ,ფელაინი მოგვწონს არ მოგვწონს ვერ შეცვალა თამაშის სურათI?კი.ამიგტო რა ექნა კასტილებით ეთამაშებინა?ცემი დასაცავი არაფერი ჭირს პროსტა ის ვიცი და ვხვდები რო მაგ კაცმა ცვენზე ბევრად მეტი იცის და ხედავს კონკრეტულ მომენტში ვის რისი გაკეტება შეუძლია...დასაცავი კიდე ჩემი ძმაკაცი კი არ არი:):)
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top