თბილისი:
მანჩესტერი:
21-09-2016, 10:19
ავტორი: Legend Sir Alex,
ნანახია: 2736,
კომენტარები: 22
მოურინიოს დენი დრინქვოთერის დაბრუნება სურს
შესაძლოა "იუნაიტედის" ყოფილი ფეხბურთელი "ოლდ ტრაფორდზე" დაბრუნდეს.
მოურინიოს დენი დრინქვოთერის დაბრუნება სურს
როგორც The Sun იუწყება, "მანჩესტერ იუნაიტედის" მთავარ მწვრთნელს, ჟოზე მოურინიოს"ლესტერ სიტის" ინგლისელი ნახევარმცველი დენი დრინქვოთერის დაბრუნებას სურს, რომელიც "იუნაიტედის" აღზრდილია. კლუბი მზადაა "ლესტერს" დენის სანაცვლოდ 30 მილიონიანი წინადადება შესთავაზოს, თავად ფეხბურთელს კი, კვირაში 150,000 ევრო დაუნიშნოს.

მაგრამ ეს ყველაფერი ზაფხულშია მოსალოდნელია, რადგან ინგლისის მოქმედი ჩემპიონები, ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზე არიან და არ სურთ ზამთარში გუნდის ერთ-ერთი საკვანძო ფიგურის გაშვება.

26 წლის დენი დრინქვოთერი "იუნაიტედის" აღზრდილია, თუმცა მან 2012 წელს"ოლდ ტრაფორდი" სათამაშო პრაქტიკის უქონლობის გამო დატოვა და "ლესტერ სიტის" მიაშურა.

თუმცა ახლა ჟოზეს სურს ინგლისელი "ოლდ ტრაფორდზე" დააბრუნოს და ამისათვის მზადაა "მელიებს" წინადადებით მიმართოს, მაგარმ როგორც განცხადებაშია ნათქვამი, ეს გარიგება ზაფხულშია მოსალოდნელი.

წყარო:Goal
ახალი ამბები
22 კომენტარი
№11
ავტორი: mufc1878
21 სექტემბერი 2016 11:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 291
ციტატა: Legend Sir Alex
ციტატა: mufc1878
ციტატა: Legend Sir Alex
ციტატა: mufc1878
ციტატა: Legend Sir Alex
ჩვენ ხელთ არსებული ნახევარმცველებიდან ამას, ყველა მირჩევნია, არაა მაღალი დონის ნახევარმცველი, ძაან ახალაგაზრდაც არაა, რომ თქვა კიდევ განვითარდებაო და მოუმატებსო ძაან მაღალი დონეც არა აქვს რაც 26 წლისას უნდა ქონდეს, ამიტომ ჩემი აზრით არ გვინდა.


ვერ დაგეთანხმები. ფელაინის მაგრად ჯობია და მორგანას კი თუა რ ჯობია არ ჩამოუვარდება

რაში ჯობია მაშინ ფელაინს შენ ეგ მითხარი, მეორე სართულზე თამაშში, ბრძოლის ჟინით თუ დენიზე ნაკლები კარში დარტყმით? ტექნიკით არც დენისი გამოირჩევა მაგარმ მაინც სჯობს და საერთოთ რა არ მოგწონთ ფელაინში ტიპი ბოლომდე იხარჯება მოედანზე და ბოლომდე ბრძოლობს, შეიძლება დისწიპლინით ჩემოუვარდება მარუანი დენისს, მაგარმ არც ინგლისელია ნაკლები ბელგიელზე, ერთი სიტყვით 30 მილიონის ამაში გადახდა სრულ სიდებლიეთ მიმაჩნია და საერთოტ არ არის ამის ადგილი იუნაიტედში.



https://www.youtube.com/watch?v=qzInMMKLTuc

აი ამით ჯობია

სისწრაფე.უფრო ტექნიკურია და უფრო ჭკვიანი



მაშინ შენ ეს ნახე და მერე შეადარე ერთმანეთს იუნაიტედისთვის რომელი უფრო სასარგებოლ იქნება.

https://www.youtube.com/watch?v=RJUbtuPCQNY



და რა ვანხო მანდ რო ხეა ფელაინი?უკვე ვიცი ეგ.შედარება კიარა მალე უნდა დაჯდეს სკამზე ეგ ფელაინი და შვაინა ან შნეიდერლენიდ ადგეს ან ერერა.დრინქვოთერი თუ ვიყიდეთ ვაფშე გაასწორებს

სასტავი უნდა მიხვდეს რომ ფელაინი არის მაგარი ხე და ნელი იგროკი.ბურთი ამოტანა პაისს გაკეთება აქ ნოლი.სისწრაფე ნოლი.ანელებს ცენტრს
0
№12
ავტორი: Legend Sir Alex
21 სექტემბერი 2016 12:12
  • სიახლეები: 176
  • კომენტარები: 696
ციტატა: mufc1878
ციტატა: Legend Sir Alex
ციტატა: mufc1878
ციტატა: Legend Sir Alex
ციტატა: mufc1878
ციტატა: Legend Sir Alex
ჩვენ ხელთ არსებული ნახევარმცველებიდან ამას, ყველა მირჩევნია, არაა მაღალი დონის ნახევარმცველი, ძაან ახალაგაზრდაც არაა, რომ თქვა კიდევ განვითარდებაო და მოუმატებსო ძაან მაღალი დონეც არა აქვს რაც 26 წლისას უნდა ქონდეს, ამიტომ ჩემი აზრით არ გვინდა.


ვერ დაგეთანხმები. ფელაინის მაგრად ჯობია და მორგანას კი თუა რ ჯობია არ ჩამოუვარდება

რაში ჯობია მაშინ ფელაინს შენ ეგ მითხარი, მეორე სართულზე თამაშში, ბრძოლის ჟინით თუ დენიზე ნაკლები კარში დარტყმით? ტექნიკით არც დენისი გამოირჩევა მაგარმ მაინც სჯობს და საერთოთ რა არ მოგწონთ ფელაინში ტიპი ბოლომდე იხარჯება მოედანზე და ბოლომდე ბრძოლობს, შეიძლება დისწიპლინით ჩემოუვარდება მარუანი დენისს, მაგარმ არც ინგლისელია ნაკლები ბელგიელზე, ერთი სიტყვით 30 მილიონის ამაში გადახდა სრულ სიდებლიეთ მიმაჩნია და საერთოტ არ არის ამის ადგილი იუნაიტედში.



https://www.youtube.com/watch?v=qzInMMKLTuc

აი ამით ჯობია

სისწრაფე.უფრო ტექნიკურია და უფრო ჭკვიანი



მაშინ შენ ეს ნახე და მერე შეადარე ერთმანეთს იუნაიტედისთვის რომელი უფრო სასარგებოლ იქნება.

https://www.youtube.com/watch?v=RJUbtuPCQNY



და რა ვანხო მანდ რო ხეა ფელაინი?უკვე ვიცი ეგ.შედარება კიარა მალე უნდა დაჯდეს სკამზე ეგ ფელაინი და შვაინა ან შნეიდერლენიდ ადგეს ან ერერა.დრინქვოთერი თუ ვიყიდეთ ვაფშე გაასწორებს

სასტავი უნდა მიხვდეს რომ ფელაინი არის მაგარი ხე და ნელი იგროკი.ბურთი ამოტანა პაისს გაკეთება აქ ნოლი.სისწრაფე ნოლი.ანელებს ცენტრს


სამაგიეროთ ცივ სისხლიანად იბრძვის ნებისმიერ ბურთზე და ართმევაზე ძაან ძლიერია რაც პრემიერ ლიგაში ფასდაუდებელია და ხშირად გამარჯვებულიც მარუანი რჩება, ერთი სიტყვით ჩემი და შენი აზრი ამ თემასთან დაკავშირებით განსხავაებულია. ჩემი აზრით არ არის დენისი იუნაიტედის დონის მოთამაშე და მასში 30 მილიონის გადახდა სწორად არ მიმაჩნია მითუმეტეს მაშინ როცა აღნიშნულ პოზიციაზე მარვლად გყვავს ხალხი გუნდში და პირადად მე ბევრად მირჩევნია მარუანი დრინქვოთერს და ბევრად უფრო საჭირო ფეხბურთელია მარუანი დღევანდელ ფორმაცისს მანჩესტერში.
0
№13
ავტორი: kantona-7
21 სექტემბერი 2016 13:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1326
დაეტიოს სადაც არის რაუნდა მაგას მანიუში 30 მილონად ბევრად უკეთესს იყიდიან ან 20 დაამატონ და 50 მილიონში ვერატი ბარკლი კარვალიო ან ვინმე უკეთესი იყიდონ
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GGMU
№14
ავტორი: dachi_mu
21 სექტემბერი 2016 13:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1474
აუუ ჩემი ეხლა დაეშვება ესეთები :დ რა იყოთ ხალხო,მართლა წაუგებლად გინდოდათ გაგვევლო ეს წელი? :დ თქვენ არ იყავით შარშან რო იძახდით ყველა გასაგდებია გუნდიდანო... ნუ ჟურნალისტებიც,ექსპერტებიც და ყველა :დ დრინქვოთერი არა ჯონჯო შელვი კიდე :დ ვაცადოთ ამ კაცს....
0
№15
ავტორი: gela-manutd
21 სექტემბერი 2016 13:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 771
ციტატა: dachi_mu
აუუ ჩემი ეხლა დაეშვება ესეთები :დ რა იყოთ ხალხო,მართლა წაუგებლად გინდოდათ გაგვევლო ეს წელი? :დ თქვენ არ იყავით შარშან რო იძახდით ყველა გასაგდებია გუნდიდანო... ნუ ჟურნალისტებიც,ექსპერტებიც და ყველა :დ დრინქვოთერი არა ჯონჯო შელვი კიდე :დ ვაცადოთ ამ კაცს....

+1 ასიანი ხარ
0
№16
ავტორი: giorgi_mg
21 სექტემბერი 2016 14:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ფლანგის გარდა ყველა პოზიცია ძლიერია, კარგი ფლანგელები გვჭირდება ან ამათი ათამაშება, მართალია ცოტა უნდა ვაცადოთ
0
№17
ავტორი: JuanMata
21 სექტემბერი 2016 15:18
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
ციტატა: dachi_mu
აუუ ჩემი ეხლა დაეშვება ესეთები :დ რა იყოთ ხალხო,მართლა წაუგებლად გინდოდათ გაგვევლო ეს წელი? :დ თქვენ არ იყავით შარშან რო იძახდით ყველა გასაგდებია გუნდიდანო... ნუ ჟურნალისტებიც,ექსპერტებიც და ყველა :დ დრინქვოთერი არა ჯონჯო შელვი კიდე :დ ვაცადოთ ამ კაცს....



წაუგებლობაზე არაა საქმე, ამის ილუზია არავის ჰქონდა, მაგრამ ცენტრის თამაში მოგწონს? კომბინაციები მოგწონს? (თუ არის საერთოდ), ცენტრში უოტფორდი შენზე უკეთ რომ ათამაშებს ბურთს, ე.ი. რაღაც შესაცვლელია.

ფელაინი კარგი მებრძოლი ფეხბურთელია, ხანდახან ზედმეტი მოსდის და ბინძურად თამაშობს, რაც მისი მინუსია, დრინქუოთერი სულ სხვა სტილია, რთულია ამათი შედარება, დრინქუოთერი ჩემი აზრით შეტევების დაწყების თვალსაზრისით, თუნდაც პასებით უფრო მაგარია, ფიზიკური ძალით და ართმევაზე თამაშით შეიძლება ფელაინი ჯობს.

მაგრამ უოტფორდთან თამაშში კი ვნახეთ, რომ ორივე გოლი ზუსტად საყრდენის პოზიციიდან გავიდა, არ შემედავოთ ახლა ამაში, პირველ გოლში განსაკუთრებით ფელაინის არანაირი მიზეზი არ ჰქონდა კართან ახლოს მისვლის, სმოლინგი და ბაიი ორივე კარის გასწვრივ იდგა პრასტრელის ჩაჭრაზე, ფელაინიც კარისკენ რომ დაიძრა, მაგან შექმნა საყრდენ პოზიციაზე ცარიელი ადგილი და პასიც იქ გაკეთდა.

ამას დამატებული პრობლემა, დაცვიდან ბურთის ამოტანის, როცა პოგბას, რუნის, რეშფორდს ჩამოსვლა უწევთ უკან, რომ ფელას და მცველებს დაეხმარონ, ასე სწრაფ და სახიფათო შეტევას, ვერასდროს დაიწყებ.
0
№18
ავტორი: mufc1878
21 სექტემბერი 2016 16:08
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 291
[
რაში ჯობია მაშინ ფელაინს შენ ეგ მითხარი, მეორე სართულზე თამაშში, ბრძოლის ჟინით თუ დენიზე ნაკლები კარში დარტყმით? ტექნიკით არც დენისი გამოირჩევა მაგარმ მაინც სჯობს და საერთოთ რა არ მოგწონთ ფელაინში ტიპი ბოლომდე იხარჯება მოედანზე და ბოლომდე ბრძოლობს, შეიძლება დისწიპლინით ჩემოუვარდება მარუანი დენისს, მაგარმ არც ინგლისელია ნაკლები ბელგიელზე, ერთი სიტყვით 30 მილიონის ამაში გადახდა სრულ სიდებლიეთ მიმაჩნია და საერთოტ არ არის ამის ადგილი იუნაიტედში.[/quote]


https://www.youtube.com/watch?v=qzInMMKLTuc

აი ამით ჯობია

სისწრაფე.უფრო ტექნიკურია და უფრო ჭკვიანი[/quote]


მაშინ შენ ეს ნახე და მერე შეადარე ერთმანეთს იუნაიტედისთვის რომელი უფრო სასარგებოლ იქნება.

https://www.youtube.com/watch?v=RJUbtuPCQNY[/quote]


და რა ვანხო მანდ რო ხეა ფელაინი?უკვე ვიცი ეგ.შედარება კიარა მალე უნდა დაჯდეს სკამზე ეგ ფელაინი და შვაინა ან შნეიდერლენიდ ადგეს ან ერერა.დრინქვოთერი თუ ვიყიდეთ ვაფშე გაასწორებს

სასტავი უნდა მიხვდეს რომ ფელაინი არის მაგარი ხე და ნელი იგროკი.ბურთი ამოტანა პაისს გაკეთება აქ ნოლი.სისწრაფე ნოლი.ანელებს ცენტრს[/quote]

სამაგიეროთ ცივ სისხლიანად იბრძვის ნებისმიერ ბურთზე და ართმევაზე ძაან ძლიერია რაც პრემიერ ლიგაში ფასდაუდებელია და ხშირად გამარჯვებულიც მარუანი რჩება, ერთი სიტყვით ჩემი და შენი აზრი ამ თემასთან დაკავშირებით განსხავაებულია. ჩემი აზრით არ არის დენისი იუნაიტედის დონის მოთამაშე და მასში 30 მილიონის გადახდა სწორად არ მიმაჩნია მითუმეტეს მაშინ როცა აღნიშნულ პოზიციაზე მარვლად გყვავს ხალხი გუნდში და პირადად მე ბევრად მირჩევნია მარუანი დრინქვოთერს და ბევრად უფრო საჭირო ფეხბურთელია მარუანი დღევანდელ ფორმაცისს მანჩესტერში.[/quote]


99 % მანჩესტერის ნაღდი ფანებს არ ევასება ფელაინი და გასაგებია რატოც,ისევე როგორც მე.რა ბრძოლაზეა ბაზარი 90 % სულ ჯარიმას იღებს ან ყვითელს იკიდებს.მაგარი ხეა.ნელი.და მზორი.არც ბურთის სწრაფად ამოტანა შეუძლია და არც პასი აქ ვაფშე.ტექნიკა 0 ი.ჯერ რაქნა ბოლო გოლზე პენალი აიკიდა ხესავით დაეჯხა.კანტე რატო ჯობია ამ ხეს ფელაინს აბა?იმიტომ რომ სწრაფია და ბევრად მუა .მოკლედ სასწრაფოდ ამოვარდეს ეს ხე და შვაინა ან სხვა დადგეს.დრინქვოთერი აშკარად გამოგვადგება
0
№19
ავტორი: reddevil12
21 სექტემბერი 2016 16:15
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 180
კი მაგრამ ამდენი ნახევარმცველია გუნდში და გაყიდოს მაინც ვინმე თუ არ სჭირდება, პოგბას და ფელაინის გარდა გუნდში არიან, ერერა,შნეიდერლინი,შვაინშტაიგერი,კერიკი,ფოსუ-მენსა და პლუს კიდე ბლინდი, რომელსაც ასევე შეუძლია მაგ პოზიციაზე თამაში... რა უაზრობაა კი მაგრამ ამდენი ნახევარმცველი გუნდში რა ამბავია ვარგოდეს მაინც რომელიმე.
0
№20
ავტორი: tyeshela1
21 სექტემბერი 2016 18:26
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 296
100 მილიონი გადავიხადეთ ნახევარმცველში და ცენტრის პრობლემა მაინც ვერ მოგვარდა
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top