თბილისი:
მანჩესტერი:
1-06-2016, 11:30
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 3320,
კომენტარები: 22
ფლეთჩერი: "იუნაიტედში" დაბრუნება მსურს"
ეშლი ფლეთჩერი "იუნაიტედში" დაბრუნების სურვილს გამოთქვამს.
ფლეთჩერი:
ეშლი ფლეთჩერმა, რომელსაც ბოლო დროს აქტიურად ადარებენ მარკუს რეშფორდს, "ბარნსლის" დატოვების სურვილი და "მანჩესტერ იუნაიტედში" თამაშის იმედი გამოთქვა.

20 წლის ფეხბურთელის მშვენიერი გოლის წყალობით "ბარნსლი" ჩემპიონშიპში დარჩა, გუნდის მთავარმა მწვრთნელმა პოლ ჰიგინბოთამმა კი მას მეორე რეშფორდი უწოდა.

"იუნაიტედში" უკეთეს ფეხბურთელად დავბრუნდები და მადლობას ვუხდი "ბარნსლის", რომ მატჩებში მონაწილეობის შანსი მომცა. აქ ვპროგრესირებდი და ჩემი თამაში გავაუმჯობესე. "იუნაიტედში" დავბრუნდები და ვნახოთ, რას შევძლებ იქ.

"იუნაიტედში" ადგილის დასამკვიდრებლად ვიბრძოლებ. იქ ძალიან ბევრი კარგი ახალგაზრდა ფეხბურთელია და ვფიქრობ, ბევრ ახალსაც შეიძენენ. სხვებისთვის კონკურენციის გაწევა გამომადგება და ჩემს თამაშს გააუმჯობესებს",
- განაცხადა ფლეთჩერმა.

ეშლიმ აღნიშნა, რომ ჟოზე მოურინიოსთან ჯერ არ უსაუბრია. კითხვაზე, დაურეკა თუ არა მოურინიომ, მან უპასუხა: "ჯერ არაფერი მომხდარა! ეს მსოფლიოს უდიდესი კლუბია და ამიტომაც ვოცნებობ მისი პირველი გუნდის რიგებში თამაშზე. თუ დავბრუნდები და შანსს მივიღებ, დიდებული იქნება, მაგრამ თუ ვერა - სხვა არჩევანს მოვძებნი".

წყარო: goal.com
ინტერვიუები
22 კომენტარი
№11
ავტორი: Lalana
1 ივნისი 2016 13:55
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2340
და ძაან მაინტერესებს ჩეხს რა უქნაა?უბრაკოდ ახალგაზრდა კურტუა არჩია მას და ამაში არც არაფერია გასაკვირი.რაც შეეხება კასილასის ამბავს იქ ეა მოხდა ღმერთმა უწყის,მაგრამ შეიძლება ვიმსჯელოთ ეგ კომფლიქტი იქიდან დაიწყო,როდესაც კასილასმა ტრავმა მიიღო,შემდეგ კი ლოპესს აყენებდა კარში,რატომ?ერთადერთი მიზეზი რაც შეიძლება ყოილიყოო ეს ფორმის დაჯარგვა იყო,აშკარად სკაზე დაჯდომა არ მოეწონა კასოს და ამის შემდეგ წარმოიქმნა კონფლიქტი მათ შორისს და შემდეგ კატლოს დროსაც ვნახეთ თუ საერთოდ რა თამაშს თამაშობდა კასილასი,ნამდვილად აღარ იყო ის რაც ადრეე.აი კაკას მომენტზე კი ნამდვილად ვერაფერს ვიტყვი ითავიდან რომ მიიყვანეს სულ ათამაშებდა,მაგრამ შემდეგ რაღაც აირიაა,ამაზე კი ნამდვილად ვერაფერს ვიტყვი.რაც არ უნდა იყოს აქ დიდად ვერაფერი ვერ გაუვაა,რადგან მანჩესტერი სხვა გუნდია,აქ არიან პიროვნებები,რომლებთანაც არ გაუვა რაღაც-რაღაც ქცევებიი,მაგრამ მგონია ეს არც იქნება.ასევე ვიტყვი იმასაც,რომ ლივერპული მაგრად არ ევასებაა და მანჩესტერის მიმართ ყოველთვის გამოხატავდა სითბოს.იმაDიც ვერ დაგეთანხმებით,რომ თითქოს ცოტა ხნით გაჩერდება აქ,თუ მის ძველ გუნდებს გადავხედავთ,მისი ხელმძღვანეკობა იყო მასეთი,ამიტომ თუ ყველაფერი კარგად დალაგდა,საკმაოდ დიდხანს დარჩება აქ.
0
№12
ავტორი: Mike
1 ივნისი 2016 14:11
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 566
მაურინიოს დიდი გულშემატკივარი მეც არ ვარ, მაგრამ რეალურად შევხედოთ რა, ამ "იუნაიტედს" დაკარგული ქონდა გრანდის და გამარჯვებულის მენტალიტეტი, არ ვიცი გიგზი რამდენად შეძლებდა რამეს ესეთ დაქცეულ გუნდში , რეალის მაგალითი რო მოგყავთ შემადგენლობას გადახედეთ რა ,ზიდანი მივიდა გრანდში. მაურინიოს შეუძლია დააბრუნოს გრანდი "იუნაიტედი" აი შემდეგ კი გიგზი იქნება შესანიშნავი ( იუნაიტედის სტაჟიან გულშემატკივრობაზე ჩამოვარდა საუბარი და 19 წელია ამ გუნდის ბალეშიკი ვარ ))))
0
№13
ავტორი: gaga1987
1 ივნისი 2016 14:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1320
გუნდია გასაწმენდი და გიგზი არგაწმენდდა ამიტომ ამეტაპზე მოურინიო კაი ვარიანტია.გიგზს მიეცემა შანსი 3წლის შემდეგ.თუ დარჩა ხო კაი თუ არადა მიიღოს გამოცდილება.ზიდანმა რაგუნდით მოიგო ნახეთ შემადგენლობა და მერე მანიუს შემადგენლობა ნახეთ როზოხოებით და იანგებით ან ლინგარდებით ვერაფერსაც ვერმოიგებდი.
0
№14
ავტორი: ericcantona 77
1 ივნისი 2016 14:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 4
ციტატა: Lalana
ერთ რამეს გეტყვით მეგობრებო,იმ პეპის გუნდსა,თუნდაც ამ ზიდანის გუნდს ნუ შევადარებთ დღევანდელ მანჩესტერსს.ერთადერთი ზიდანმა რაც რეალს შთაბერა ეს მოტივაცია იყოო,თორემ ტაქტიკურად დიდად არაფერი გაუკეთებიაა,თუნდაც ფინალში გამოყენებული სამივე შეცვლა ავიღოთ,რა მომენტში და რა დროს გააკეთაა.ან სიტისთან რა თამაში ათამაშა,ან თუნდაც ვოლცბურგთან რა ითამაშეს პირველ თამაში,ბერნაბეუზე კი რონალდომ ივაჟკაცა ინდივიდუაკობის თვალსაზრისით.ან როგორ ლაპარაკობთ მასე,როდესაც მაგ კაცს ჯერ რა ცენტრი,მერე რა დაცვა და მერე თუნდაც რა თავდასხმა ყავსს,მაგ გუნდით რაღაც შედეგს აუცილებლად დადებდა ზიდანი,რადგან ძაან დიდი ავტორიტეტი იყოო ფეხბურთელებისთვის და ამან საკმაოდ დიდი მოტივაცია ჰქონდათ.რაც შეეხება გიგზისს,ადრეც ვთქვი და ახლაც ვიმეორებ,ის იყო ასისტენტი,ამიტომ მას შეეძლო მიეცა ლუისთვის რჩევები,თუნდაც ფეხბურთელებისთვის,შეეძლო მოტივაციის სახით მაინც მიევა რამე,მაგრამ არც ეს არ ეტყობოდა გუნდს.დღეისთვის მთავარი იყოო მოეყვანათ ისეთი მწვრთნელი რომელიც გაასუფთავებს და დაალაგებს სიტვაციას,ეს კი მოურინოს ბევრჯერ გაუკეთებიაა,ინგლისიდან დაწყებული ესპანეთის გუნდით დამთავრებულიი.ძალიან ძლიერი ტაქტიკოსია და ზუსტად ეს ჭირდება ახლა მანჩესტერს,ზუსტად ის სჭირდება,რომ გუნდი ჩამოყალიბდეს და გუნდის ფორმა მიიღოს.არც კონტრშეტევა,არც წესიერი კომბინაციაა,აი საერთოდ თითქმის ვერაფერს ვხედავდი ამ გუნდში წელსს და საკმაოდ ბევრი სამუშაოს ჩატარება მოუწევს მასს და ნამდვილად არ იყო გიგზი ამის გამკეთებელი,ძალიან კარგი ქნეს,რომ ახლა არ დანიშნესს.მანჩესტერი,რომ ყოფილიყო რეალის ნაირი დაბალანსებული და სუპერ მოთამაშეებით სავსე გუნდი მაგ შემთხვევაში კი,მაგრამმ აი ახლა კი ძალიან ბევრი რამ არის გამოსასწორებელიი.მესმის ახალი წკების შემდეგ რომ დაენიშნათ,ვნახავდით როგორ გაართმევდა თავსს,ახლა კი კიდევ ერთი ცდის დრო ნამდვილად არ არისს.

ეგ ელემენტარული გამოუცდელობის ბრალია რაც ზიდანს დაემართა მეტი არაფერი მაგას ვამბობ მეც რომ მანჩესტერის დონის გუნდს (გრანდს) არსჩირდება დიდი ტაქტიკოსობა გევასებათ 80 კაცით დაცვაში ყოფნა?? მე არა და ვერც ვუყურებ დაცვაში დამდგარ მანჩესტერს გამოცდილება ვან გაალს რო აქვს ეგეთი უნდა მაგრამ ვის რა ჩემ ფეხებად უნდა მასეთი გამოცდილება ცე ეს კას პ ს ვ ს და ვოლფსბურგთან რო ჯგუფში დარჩები ზიდანმაც წააგო გერმანელებთან მაგრამ მეორე თამაშში ჩახადა სიტის 2 თამაშI ისე ეთამაშა ინგლისშიც და ესპანეთშიც რო ერთხელ არ დაარტყმევინა კარში მოუ რო გახსნილ იგრას თამაშობდეს მერე მაგარი იქნება ან მაგარი ცენზურა პიროვნება რომ არ იყოს :) რავიცი ყველას თავისი აზრი აქვს
0
№15
ავტორი: stepno
1 ივნისი 2016 15:19
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 4336
ციტატა: Lalana
ერთ რამეს გეტყვით მეგობრებო,იმ პეპის გუნდსა,თუნდაც ამ ზიდანის გუნდს ნუ შევადარებთ დღევანდელ მანჩესტერსს.ერთადერთი ზიდანმა რაც რეალს შთაბერა ეს მოტივაცია იყოო,თორემ ტაქტიკურად დიდად არაფერი გაუკეთებიაა,თუნდაც ფინალში გამოყენებული სამივე შეცვლა ავიღოთ,რა მომენტში და რა დროს გააკეთაა.ან სიტისთან რა თამაში ათამაშა,ან თუნდაც ვოლცბურგთან რა ითამაშეს პირველ თამაში,ბერნაბეუზე კი რონალდომ ივაჟკაცა ინდივიდუაკობის თვალსაზრისით.ან როგორ ლაპარაკობთ მასე,როდესაც მაგ კაცს ჯერ რა ცენტრი,მერე რა დაცვა და მერე თუნდაც რა თავდასხმა ყავსს,მაგ გუნდით რაღაც შედეგს აუცილებლად დადებდა ზიდანი,რადგან ძაან დიდი ავტორიტეტი იყოო ფეხბურთელებისთვის და ამან საკმაოდ დიდი მოტივაცია ჰქონდათ.რაც შეეხება გიგზისს,ადრეც ვთქვი და ახლაც ვიმეორებ,ის იყო ასისტენტი,ამიტომ მას შეეძლო მიეცა ლუისთვის რჩევები,თუნდაც ფეხბურთელებისთვის,შეეძლო მოტივაციის სახით მაინც მიევა რამე,მაგრამ არც ეს არ ეტყობოდა გუნდს.დღეისთვის მთავარი იყოო მოეყვანათ ისეთი მწვრთნელი რომელიც გაასუფთავებს და დაალაგებს სიტვაციას,ეს კი მოურინოს ბევრჯერ გაუკეთებიაა,ინგლისიდან დაწყებული ესპანეთის გუნდით დამთავრებულიი.ძალიან ძლიერი ტაქტიკოსია და ზუსტად ეს ჭირდება ახლა მანჩესტერს,ზუსტად ის სჭირდება,რომ გუნდი ჩამოყალიბდეს და გუნდის ფორმა მიიღოს.არც კონტრშეტევა,არც წესიერი კომბინაციაა,აი საერთოდ თითქმის ვერაფერს ვხედავდი ამ გუნდში წელსს და საკმაოდ ბევრი სამუშაოს ჩატარება მოუწევს მასს და ნამდვილად არ იყო გიგზი ამის გამკეთებელი,ძალიან კარგი ქნეს,რომ ახლა არ დანიშნესს.მანჩესტერი,რომ ყოფილიყო რეალის ნაირი დაბალანსებული და სუპერ მოთამაშეებით სავსე გუნდი მაგ შემთხვევაში კი,მაგრამმ აი ახლა კი ძალიან ბევრი რამ არის გამოსასწორებელიი.მესმის ახალი წკების შემდეგ რომ დაენიშნათ,ვნახავდით როგორ გაართმევდა თავსს,ახლა კი კიდევ ერთი ცდის დრო ნამდვილად არ არისს.

კიი ასისტენტი იყოო მაგრამ აცდიდა ფილოსოფოსი რამეს აბაა მაგ კუთხიდან შევხედოთ??? დარწმუნებული ვარ როგორც ვანგაალს უნდოდა ისე იყო ყველაფერი გიგზს სახეზეც ეტყობოდა როგორი უკმაყოფილო იყიოო და არაფრის შეცვლა არ შეეძლო....
0
№16
ავტორი: Lalana
1 ივნისი 2016 16:29
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2340
კანტონას რაღაც მხრივ ვეთანხმები,მაგრამ ვან გაალსა და მოურინიოს ერთმანეთს ვერ შევადარებ,რადგან ჰოლანდიის დატოვების შემდეგ მას დიდად არსად გამოუვიდა წესიერად ყოფნა,ისიც უნდა გახსოვდეთ მის დროს რომელი ადგიკისთვის იბრძოდა ბარსელონა ადგილის დასამკვიდრებლად.ძლიერი მწვრთნელია მაგრამ მაურინიოს ვერ შევადარებ,რადგან სადაც მივიდა პირველივე წელს ყველგან შედეგი დადო,პორტუ ავიღოთ,გინდ ჩელსი და გინდ ინტერი.რეალში ვერ მოახერხა თავის დამკვიდრება,გარკვეული ნიზეზების გამოო.რაც შეეხება სიტის თამაშს ბერნაბეუზე დადიოდნენ კი არ თამაშობდნენ,ეს რეალმა კი არ დაარტყმევინა არამედ სიტი იყოო ძაან უსუსურიი,არც ერთი ფეხბურთელი ცდილობდა შეტევის გამწვავებას,უბრალოდ დადიოდნენნ.რაც შეეხება გერმანელებს,ავღნიშნე რომ მანდ ინდივიდუალურად აჯობა გუნდმა,ვნახეთ რაც უქნა რონალდომ,აი ატლეტიკოსთან რაღაც დროის განმავლობაში მშვენივრად მიაწვნენ,მაგრამ გოლის გატანის შემდეგ ისე დაიხიეს უკან რეალი ატლეტიკო მეგონა.აი მომავალ წელს ვნახავთ რაც შეუძლია ზიდანსს,ეს თითქოს ახალი ტალღა იყო და დიდი მუხტი შემოიტანა,მაგრამ მის ტაქტიკას მომავალი სეზონიდან გავიგებთ.ჩვენ ვართ გრანდი,მაგრამ შეხედეთ ახლა რა დღეშია გუნდიი,ნორმალურ შეტევას ვერ აკეთებენ და აქ მხოლოდ გიგზის ფიგურა არ ყშველის გუნდს.რაც შეეხება სტეპნოს ნათქვას,კი შეიძლება ისე იყო როგორც ამბობ,მაგრამ რდესაც უკმაყოფილო ხარ რაღაც უნდა იღონო,როდესაც ხედავ რა დღეშია გუნდი უნდა გაამხნევო და მიეხმარო,მაგრამ ერთ-ორი მომენტის გარდა საჯდომი არ აუწევია სკამიდან.მახსოვს როდესაც მოუ იყო ვან გაალის ასსტენტიი,როგორ აქტიურობდა,როგორ ამხნევვებდა გუნდს,მაშინ რა ვან გაალი არ იყო ვან გაალი?მაგრამ მოუ თავისას შშვრებოდა,ამიტომ გიგზის უქმად ჯდომას მხოლოდ ვან გაალს ნუ აბრალებთ,ეს მისი ბრალიც არისს და ახლა ნამდვილად არ უყო დასაბიშნი და ძაან ჯარგიც ქნეს,რომ ეგ არ გააჯეთეს.

თუნდაც მარტივი მაგალითი ავიღოთ ვინ აქცია გრანდად ჩელსი?აბრამოვიჩმა და მოურინიომ,აი ზუსტად მისი დანიშვნის შემდეგ დაიწყო აღმავლობა,პირველივე წელს მოიგო პრემიერ ლიგაა და მას შემდეგ ძალიან რთული მეტოქე იყო ყველასათვისს,მახსოვს ლიგაზეც როგორ ამწარებდა ბარსას,ფერგისაც ძაან უჭირდა მოუს გუნდებთან თამაში,ძალიან ძლიერი ტაქტიკოსია და მჯერა მისი,მჯერა იმ მანჩესტერის რომელიც მომავალი სეზონიდან დაბრუნდება,ამის ძალიან დიდი იმეფი მაქვს.
0
№17
ავტორი: SANDROGRIGA
1 ივნისი 2016 16:49
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11136
ეს კარგი ფეხბურთელია და იმსახურებს შანსს
0
№18
ავტორი: hemi
1 ივნისი 2016 17:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 738
lalana 100% იანს ბაზრობ
0
№19
ავტორი: leluk
1 ივნისი 2016 20:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 75
[quote=Iunaitedi ][quote
უკცრვად მარა მოდით მთლად ზიდნს ნუ დააბრალებთ ლიგის მოგებას ძალიან გთხოვთ როც გუნდში მართლა ისეთი ვარსკვლავები არიან როგორიცაა: რონალდო, ბეილი, ბენზემა, რამოსი, მოდრიჩი დ რავიცი .

[quote=leluk][quote=Iunaitedi ][quote
უკცრვად მარა მოდით მთლად ზიდნს ნუ დააბრალებთ ლიგის მოგებას ძალიან გთხოვთ როც გუნდში მართლა ისეთი ვარსკვლავები არიან როგორიცაა: რონალდო, ბეილი, ბენზემა, რამოსი, მოდრიჩი დ რავიცი .[/quote]
იმის ჯილკაც არ ქონდათ რომ ლიგაზე გასულიყვნენ
0
№20
ავტორი: SAF
1 ივნისი 2016 20:32
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 692
ესღა გვაკლდა
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ "ყველაზე დიდი გამოწვევა ჩემთვის წყეული "ლივერპულის" დამხობაა, შეგიძლიათ სიტყვა-სიტყვით დაბეჭდოთ."-1986 წელი,ფერგი.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top