თბილისი:
მანჩესტერი:
25-01-2020, 16:00
ავტორი: The Special One,
ნანახია: 2861,
კომენტარები: 48
ოლე გუნარი მომავლის გეგმებზე
სოლსკიაერი გუნდის მომავალზე საუბრობს
ოლე გუნარი მომავლის გეგმებზე
"წითელი ეშმაკების" ბოსმა გუშინდელ პრესკონფერენციაზე რამდენიმე საკითხზე ისაუბრა.

ოლე იმედოვნებს,რომ ხელმძღვანელობა 1-2 ფებურთელის დამატებას მაინც შეძლებს იანვარში.

ნორვეგიელი კვლავ ამბობს,რომ ეს გუნდი არის მომავლის პროექტი,რისთვისაც მოთმინებაა საჭირო,მაგალითად კი კლოპის "ლივერპული" მოჰყავს.

საკითხავი კი ისაა,მიეცემა თუ არა ნორვეგიელს იმდენი დრო რამდენიც გერმანელმა სპეციალისტმა მიიღო.

სოლსკიარი აღიარებს რომ სამუშაო ძალიან ბევრია,თუმცა ამატებს იმასაც რომ "სწრაფი შეკეთება" არ იქნება.

"თქვენ შეგიძლიათ შეხედოთ კლოპის "ლივერპულს",რომელსაც ის 4 წელი აშენებდა,ყოველივე ეს მარტივი და სწრაფი არ იქნება,ჩვენ არ შეგვიძლია ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე 8 ან 10 ფეხბურთელის გამოცვლა,ჩვენ ერთი სრულყოფილი სატრანსფერო ფანჯარა გვქონდა,ახლა კი იანვარში ვცდილობთ ტრანსფერის განხორციელებას."

"როდესაც რაღაცის დაწყებას აპირებ,შენ გეგმას უნდა მიეწებო და იმას მიჰყვე"

"მე 6,8 ან 10 თვეში არ შემეცვლება ჩემი დამოკიდებულება ამ გზის მიმართ"

"მი მივყვები იმას რისთვისაც მენდნენ და დიდი იმედი მაქვს ეს საკმარისად კარგი იქნება.ყველა ჩემი საუბარი მენეჯმენტთან პოზიტიურია."

"ვფიქრობ რომ ჩვენმა ფანებმა იციან თუ რა პროცესი მიდის ახლა,რეკონსტრუქცია ყოველთვის ერთი გზით არ მიდის (მოგება და მოგება),მე ეს ძალიან ბევრჯერ ვთქვი.იქნება აღმასვლა და დაღმასვლა."


შეგახსენებთ რომ გუნდი შეხვედრას ხვალ გამართავს,"ტრეანმერის" წინააღმდეგ გასვლაზე.
ინტერვიუები
48 კომენტარი
№1
ავტორი: 2008
25 იანვარი 2020 16:04
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 2
შენი აქ მომყავნელის დედას ცენზურა და შენი მომავალი გეგმებისაც შე ვირთხა მოლდეს დონის ფერმერი გამოსირებული
2
№2
ავტორი: The Special One
25 იანვარი 2020 16:15
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
შემახსენეთ 1 წლის წინ რას ითხოვდით,ხომ გინდოდათ კაცი რომელიც იუნაიტედზე იქნებოდა შეყვარებული და მისთვის მწვრთნელობა უბრალოდ მოვალეობა არ იქნებოდა?ხომ თანახმა იყავით ყველა რომ თუნდაც ხანგრძლივი ყოფილიყო პროცესი თანახმა იყავით?

მოდი მეგობრებო შევეგუოთ რომ აღარ ვართ დიდი გუნდი და 1-2 წელი უხეშად რო ვთქვათ ტრა*კი უნდა დავაყენოთ და მივიღოთ დღევანდელი რეალობა,აქვს კაცს გეგმა და ჭირდება შესაბამისი ტრანსფერები.ზუსტად ისაა პრობლემა რომ ვერ ეგუება ვერავინ იმას რომ დღეს ნაგავი ვართ და ეს 1-2 წელი ყველას უსაშველოდ ეჩვენება.

არგუმენტირებულად შემიძლია დამისახელოთ რომელ გუნდზე კარგი შემადგენლობა გვყავს?ნებისმიერ ტოპ 6 -ს ჩვენზე უკეთესი ფეხბურთელები ყავს ნებისმიერ პოზიციაზე,დაჟე ლესტერსაც.არსენალს ვჯობივართ ერთი ალბათ შემადგენლობით მარა არც ისინი არიან არსენალის დონის და არც ჩვენები არიან მანჩესტერის დონის.

განვიხილოთ ეხლა ყველა ფეხბურთელი

დე ხეა - 6 წელი ათრია გუნდი,მსოფლიო დონე რომელიც უკვე ფსიქოლოგიურად არის მოშლილი და გუნდის გამოცოცხლება სჭირდება მასაც რადგან ისევ მყარად დადგეს

ვან ბისაკა - წლის ტრანსფერი

მაგუაერი - აი მაგან ბარნლისთან რაც გააკეთა პირველ გოლზე,მანდ გამოჩნდა მაგის ინტელექტი იმათ შემტევს ისე შემოურბინა თითქოს ნაძვის ხე იყო.

ლინდელოფი ბაილი ჯონსი ტუანზებე - დაწვი გადააგდე.ლინდელოფი სუფთა ქეთინო,ბაილი და ჯონსი ქაჯები და 2 თამაშს ვერ თამაშობენ სეზონში,ტუანზებესაც სულ ტრავმა აქ.

შოუ-მებრძოლია,თუმცა წონის კონტროლი არ შეუძლია,ფსიქოლოგიურად სჭირდება ვინმე მოტივატორი და დაუბრუნდება ისევ ძველ გზას

ბრენდონ ვილიამსი - ამ ბიჭის აღმოჩენა ერთ კარგ ტრანსფერს უდრის,ძალიან მაგარი და თავხედი ბიჭია,მსგავსი სისხლი სჭირდება გუნდს.

ფრედი - უკრაინიდან ვერ ჩამოვიდა სამწუხაროდ,დიდი დიდი ვულვზის დონე გაქაჩოს.

პოგბა - მეორე მსოფლიო კლასი რომელიც ხასიათის კაცია,თუმცა თუ ხასიათზეა დაეხიოს დე ბრუინიც და მოდრიჩიც.ასევე უნდა დატოვოს გუნდი და მოიყვანონ სტაბილური კაცი რომელიც ყველაფერს გაიღებს გუნდისთვის.

მატიჩი მატა ლინგარდი პერეირა - მატას გარდა არამცთუ მანჩესტერის,საერთოდ პრემიერ ლიგის დონეს ვერ აკმაყოფილებს ვერც ერთი.

გრინვუდი - მარსიალის გამო სულ მარჯვენა ვინგერზე თამაშობს,მაინც იტანს გოლებს და სწორი განვითარებით ვან პერსიზე როგორც მინიმუმ ნაკლები არ იქნება.

მარსიალი - მონაკოს იქით არ უნდა გაახედო,ერთი თუ აუცრუვდა თამაშში გული იმის დედა ვატირე მთელი თამაში ისეთ სისულელეებს გააკეთებს საქართველოს ნაკრებში რო არ ათამაშებენ,არასტაბილურია და ფორმის პიკი ბოლოს 4 წლის წინ ჰქონდა.ვეღარ განვითარდა.

რეშფორდი - ადამიანი მიზანდასახულობა,დიდ ფეხბურთს ითამაშებს ეს ბავშვი,ჯერ მარტო პსჟ-სთან პენალტის დროს გამოჩნდა როგორი ნერვები აქვს.

ჯეიმსი - ძაან აღმერთებთ რატომღაც,არადა სირბილის გარდა არაფერი შეუძლია,ერთი ვიდეო მომიჭერით სადაც ცრუ მოძრაოით ატყუებს მოწინააღმდეგეს,კაცი არ მინახია რომ მაგას სისწრაფის გარეშე სხვა რამით დაეჯაბნოს.ზამენის კაცია.

ეხლა მითხარით რომ ყველაფერი ოლეს ბრალია. დ რ ო
5
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№3
ავტორი: ikeoni
25 იანვარი 2020 16:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11431
საინტერესოა გექნება თუ არა ეგ დრო
0
№4
ავტორი: T0nn1111
25 იანვარი 2020 16:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 79
მე ვფიქრობ ბრუნოს დაადასტურებენ უეჭველი !
1
№5
25 იანვარი 2020 16:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 313
რას დაამსგავსეს გუნდი ამ კარგ ****ებმა
0
№6
ავტორი: setera
25 იანვარი 2020 17:13
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 68
კიდევ რომ ხმას იღებს ეს ბოთე. ჯაჯანიძე უფრო კარგი მწვრთნელი იქნებოდა შენი.......
0
№7
ავტორი: PaLoMo
25 იანვარი 2020 17:40
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
[quote=The Special One]მესმის შენი პოზიცია ჩემო მეგობარო და რაღაც მხრივ გეთანხმები,მაგრამ ოლეს მწვრყნელობის დონეზე რას გვეტყვი? ან მის ჟირკაზე?იმაზე,რომ ცენზურა არ აქვს იმის ტრანსფერი მოითხოვოს მინდა ეს მომიყვანეთ თუ არადა სხვ არმინდა.დავიჯერო ვუდვორდი ეუბნება ბრუნოს ლონგსტაფი ჯობიაო? მისი ბრალია,რომ ამ დღეშია მართალია კარგი წინა სანჩესის მოშორებით რადგან არაფერში აძლევდნენ ფულს და გონებასაცვუფუჭებდნენ სხვებს,მაგრამ ლინგარდ რო დაიტოვებ და სხვას არავის მოიყვან ეგ უჯვე არაპროფესიონალიზმზე და მწვრთნელის სისუსტეზე მეტყველებს.მე მივესალმები იმას,რომ მწვრთნელს დრო სჭირდება,მაგრამ რაღაც დონე ხოუნდა აჩვენო? ან ხარისიხი ან იმედი? რომელიმეს ხედავ შენ დღევანდე მანჩესტერში?მას თუ მივყევით აღმოჩენებზე ვანგაალზე ხელები გვაქვს დასაკოცნი რაშფორდი რო დააწინაურა,მაგრამ მხოლოდ მცირედია ეგ ყველაფერი რაც დღეს ხდება.ოლეს ბრალია ყველაფერი რაც დღეს გუნდს ჭირს რადგან 1ნახევარმცველს ყველაპონტში მოვაყვაჯინებდი ვუდვორდს მაგრამ არმინდაო ეტყოდა ეს ცუცუიკა თუ გამოვა გამოვა თუარადა აგერ არ მყავს ფრედი და პერეირაო?
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№8
ავტორი: Chesterman
25 იანვარი 2020 18:40
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 677
[quote=PaLoMo][quote=The Special One]მესმის შენი პოზიცია ჩემო მეგობარო და რაღაც მხრივ გეთანხმები,მაგრამ ოლეს მწვრყნელობის დონეზე რას გვეტყვი? ან მის ჟირკაზე?იმაზე,რომ ცენზურა არ აქვს იმის ტრანსფერი მოითხოვოს მინდა ეს მომიყვანეთ თუ არადა სხვ არმინდა.დავიჯერო ვუდვორდი ეუბნება ბრუნოს ლონგსტაფი ჯობიაო? მისი ბრალია,რომ ამ დღეშია მართალია კარგი წინა სანჩესის მოშორებით რადგან არაფერში აძლევდნენ ფულს და გონებასაცვუფუჭებდნენ სხვებს,მაგრამ ლინგარდ რო დაიტოვებ და სხვას არავის მოიყვან ეგ უჯვე არაპროფესიონალიზმზე და მწვრთნელის სისუსტეზე მეტყველებს.მე მივესალმები იმას,რომ მწვრთნელს დრო სჭირდება,მაგრამ რაღაც დონე ხოუნდა აჩვენო? ან ხარისიხი ან იმედი? რომელიმეს ხედავ შენ დღევანდე მანჩესტერში?მას თუ მივყევით აღმოჩენებზე ვანგაალზე ხელები გვაქვს დასაკოცნი რაშფორდი რო დააწინაურა,მაგრამ მხოლოდ მცირედია ეგ ყველაფერი რაც დღეს ხდება.ოლეს ბრალია ყველაფერი რაც დღეს გუნდს ჭირს რადგან 1ნახევარმცველს ყველაპონტში მოვაყვაჯინებდი ვუდვორდს მაგრამ არმინდაო ეტყოდა ეს ცუცუიკა თუ გამოვა გამოვა თუარადა აგერ არ მყავს ფრედი და პერეირაო?[/quote]
პალომო ხონელი ხარ ?
0
№9
ავტორი: The Special One
25 იანვარი 2020 18:49
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
[quote=Chesterman][quote=PaLoMo][quote=The Special One]მესმის შენი პოზიცია ჩემო მეგობარო და რაღაც მხრივ გეთანხმები,მაგრამ ოლეს მწვრყნელობის დონეზე რას გვეტყვი? ან მის ჟირკაზე?იმაზე,რომ ცენზურა არ აქვს იმის ტრანსფერი მოითხოვოს მინდა ეს მომიყვანეთ თუ არადა სხვ არმინდა.დავიჯერო ვუდვორდი ეუბნება ბრუნოს ლონგსტაფი ჯობიაო? მისი ბრალია,რომ ამ დღეშია მართალია კარგი წინა სანჩესის მოშორებით რადგან არაფერში აძლევდნენ ფულს და გონებასაცვუფუჭებდნენ სხვებს,მაგრამ ლინგარდ რო დაიტოვებ და სხვას არავის მოიყვან ეგ უჯვე არაპროფესიონალიზმზე და მწვრთნელის სისუსტეზე მეტყველებს.მე მივესალმები იმას,რომ მწვრთნელს დრო სჭირდება,მაგრამ რაღაც დონე ხოუნდა აჩვენო? ან ხარისიხი ან იმედი? რომელიმეს ხედავ შენ დღევანდე მანჩესტერში?მას თუ მივყევით აღმოჩენებზე ვანგაალზე ხელები გვაქვს დასაკოცნი რაშფორდი რო დააწინაურა,მაგრამ მხოლოდ მცირედია ეგ ყველაფერი რაც დღეს ხდება.ოლეს ბრალია ყველაფერი რაც დღეს გუნდს ჭირს რადგან 1ნახევარმცველს ყველაპონტში მოვაყვაჯინებდი ვუდვორდს მაგრამ არმინდაო ეტყოდა ეს ცუცუიკა თუ გამოვა გამოვა თუარადა აგერ არ მყავს ფრედი და პერეირაო?[/quote]
პალომო ხონელი ხარ ?[/quote]
თქვენ მეგობრებო არ გეწყინოთ მარა ვერ საუბრობთ ლოგიკურად.ანუ რას მეუბნებით ეხლა რომ ოლეს ეხალისება ლინგარდით და პერეირათი თამაში და ბრუნო ან ვინმე ნორმალური არ უნდა?ანუ ცოტა ლოგიკურად ხო უნდა მიხვდეთ იმას რომ ვუდვორდი ვერ/არ აკეთებს ტრანსფერებს?ეჭვი არ მეპარება რომ გადაცემული აქ სასურველი ხალხის სია და არ აკეთებს ის დებილი კაცი.ან რა ტრანსფერებზე უნდა მიაწვეს?პლანეტის ყველაზე პრინციპული მენეჯერი გვყავდა მოურინიო და ის რო მიაწვა ეს მინდაო მაგას არ მოუყვანეს და დაჟე გააგდეს და ეხლა ოლე რო მიაწვეს ( ან საიდან იცით რო არ აწვება) მოიყვანენ ვინმეს?კიბოა გლეიზერები და ვუდვორდი და შეიგნეთ ეს,ვერცერთი მენეჯერი ვერ უშველის ამ გუნდს სანამ არ მოიკვეთებიან მთლიანად ეგ კლანი.

[quote=Chesterman][quote=PaLoMo][quote=The Special One]მესმის შენი პოზიცია ჩემო მეგობარო და რაღაც მხრივ გეთანხმები,მაგრამ ოლეს მწვრყნელობის დონეზე რას გვეტყვი? ან მის ჟირკაზე?იმაზე,რომ ცენზურა არ აქვს იმის ტრანსფერი მოითხოვოს მინდა ეს მომიყვანეთ თუ არადა სხვ არმინდა.დავიჯერო ვუდვორდი ეუბნება ბრუნოს ლონგსტაფი ჯობიაო? მისი ბრალია,რომ ამ დღეშია მართალია კარგი წინა სანჩესის მოშორებით რადგან არაფერში აძლევდნენ ფულს და გონებასაცვუფუჭებდნენ სხვებს,მაგრამ ლინგარდ რო დაიტოვებ და სხვას არავის მოიყვან ეგ უჯვე არაპროფესიონალიზმზე და მწვრთნელის სისუსტეზე მეტყველებს.მე მივესალმები იმას,რომ მწვრთნელს დრო სჭირდება,მაგრამ რაღაც დონე ხოუნდა აჩვენო? ან ხარისიხი ან იმედი? რომელიმეს ხედავ შენ დღევანდე მანჩესტერში?მას თუ მივყევით აღმოჩენებზე ვანგაალზე ხელები გვაქვს დასაკოცნი რაშფორდი რო დააწინაურა,მაგრამ მხოლოდ მცირედია ეგ ყველაფერი რაც დღეს ხდება.ოლეს ბრალია ყველაფერი რაც დღეს გუნდს ჭირს რადგან 1ნახევარმცველს ყველაპონტში მოვაყვაჯინებდი ვუდვორდს მაგრამ არმინდაო ეტყოდა ეს ცუცუიკა თუ გამოვა გამოვა თუარადა აგერ არ მყავს ფრედი და პერეირაო?[/quote]
პალომო ხონელი ხარ ?[/quote]
ხოდა მიპასუხე ზემოთ ჩამოთვილი ფეხბურთელებით რა დონე უნდა დადო?გუნდს 10 იანის პოზიციაზე ყავს ლინგარდი,პერეირა და 400 წლის მატა.უკან ფრედი მატიჩი.ანუ ცენტრი გუნდს არ ყავს.არ ყავს მარჯვენა ვინგერი,არ ყავს სტაბილური 9 ნომერი,არ ყავს კარგი დაცვის ცენტრი.მერე გამოდიხართ და რაღაცას ითხოვთ.

დღევანდელ ფეხბურთელებს მე ესე დავახასიათებდი : თავი ახალე კლდესაო,ელაპარაკე ყ**ლესაო.

რაც არ უნდა ტაქტიკები უხაზო ამათ,შეიძლება იმის 40% შეგისრულონ ისიც გაჭირვებით.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№10
ავტორი: Malboro463
25 იანვარი 2020 18:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
შენ ბიძია სულ ერთი და იგივე ადგილი თუ უნდა ტკეპნო და ყოველ წელიწადს იმეორო აღმასვლა დაღმასვლა იქნება და დრო ჭირდება ყველაფერსო მაშინ რა ჩემი #ირი გინდა აქ? საქმე დაგვანახე
კლოპს ამ 4 წელზე დაღმასვლა არ ქონია და შენი წინსვლა ჯერ არ დამინახია

რატო აპრავებთ და არ აღიარებთ რომ სუსტი მწვრთვნელია
მარტო გუნდის სიყვარულით საქმე არ გაკეთდება.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top