თბილისი:
მანჩესტერი:
25-01-2020, 16:00
ავტორი: The Special One,
ნანახია: 2858,
კომენტარები: 48
ოლე გუნარი მომავლის გეგმებზე
სოლსკიაერი გუნდის მომავალზე საუბრობს
ოლე გუნარი მომავლის გეგმებზე
"წითელი ეშმაკების" ბოსმა გუშინდელ პრესკონფერენციაზე რამდენიმე საკითხზე ისაუბრა.

ოლე იმედოვნებს,რომ ხელმძღვანელობა 1-2 ფებურთელის დამატებას მაინც შეძლებს იანვარში.

ნორვეგიელი კვლავ ამბობს,რომ ეს გუნდი არის მომავლის პროექტი,რისთვისაც მოთმინებაა საჭირო,მაგალითად კი კლოპის "ლივერპული" მოჰყავს.

საკითხავი კი ისაა,მიეცემა თუ არა ნორვეგიელს იმდენი დრო რამდენიც გერმანელმა სპეციალისტმა მიიღო.

სოლსკიარი აღიარებს რომ სამუშაო ძალიან ბევრია,თუმცა ამატებს იმასაც რომ "სწრაფი შეკეთება" არ იქნება.

"თქვენ შეგიძლიათ შეხედოთ კლოპის "ლივერპულს",რომელსაც ის 4 წელი აშენებდა,ყოველივე ეს მარტივი და სწრაფი არ იქნება,ჩვენ არ შეგვიძლია ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე 8 ან 10 ფეხბურთელის გამოცვლა,ჩვენ ერთი სრულყოფილი სატრანსფერო ფანჯარა გვქონდა,ახლა კი იანვარში ვცდილობთ ტრანსფერის განხორციელებას."

"როდესაც რაღაცის დაწყებას აპირებ,შენ გეგმას უნდა მიეწებო და იმას მიჰყვე"

"მე 6,8 ან 10 თვეში არ შემეცვლება ჩემი დამოკიდებულება ამ გზის მიმართ"

"მი მივყვები იმას რისთვისაც მენდნენ და დიდი იმედი მაქვს ეს საკმარისად კარგი იქნება.ყველა ჩემი საუბარი მენეჯმენტთან პოზიტიურია."

"ვფიქრობ რომ ჩვენმა ფანებმა იციან თუ რა პროცესი მიდის ახლა,რეკონსტრუქცია ყოველთვის ერთი გზით არ მიდის (მოგება და მოგება),მე ეს ძალიან ბევრჯერ ვთქვი.იქნება აღმასვლა და დაღმასვლა."


შეგახსენებთ რომ გუნდი შეხვედრას ხვალ გამართავს,"ტრეანმერის" წინააღმდეგ გასვლაზე.
ინტერვიუები
48 კომენტარი
№11
ავტორი: The Special One
25 იანვარი 2020 18:55
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
ციტატა: Malboro463
შენ ბიძია სულ ერთი და იგივე ადგილი თუ უნდა ტკეპნო და ყოველ წელიწადს იმეორო აღმასვლა დაღმასვლა იქნება და დრო ჭირდება ყველაფერსო მაშინ რა ჩემი #ირი გინდა აქ? საქმე დაგვანახე
კლოპს ამ 4 წელზე დაღმასვლა არ ქონია და შენი წინსვლა ჯერ არ დამინახია

რატო აპრავებთ და არ აღიარებთ რომ სუსტი მწვრთვნელია
მარტო გუნდის სიყვარულით საქმე არ გაკეთდება.


დაღმასვლა არ ქონია?პირველი სეზონში 8 ადგილზე გავიდა,არც იმის შემდეგი იყო რაღაც საოცრება.ბოლო 2 წელია გუნდს დაემსგავსნენ.თან ჩვენ ვსაუბრობთ კლოპზე,კაცს რომელსაც ჩემპ ლიგის ფინალი ჰქონდა ნათამაშები და ბუნდესლიგა მოგებული.ჩვენ კი გვყვავს მიოლდეს ყოფილი მწვრთნელი,რომელიც ჩვენთან ერთად ვითარდება და მითუმეტეს სტაჟიანი ფანებისგან იმსახურებს ნდობას და პატივისცემას.

ციტატა: Malboro463
შენ ბიძია სულ ერთი და იგივე ადგილი თუ უნდა ტკეპნო და ყოველ წელიწადს იმეორო აღმასვლა დაღმასვლა იქნება და დრო ჭირდება ყველაფერსო მაშინ რა ჩემი #ირი გინდა აქ? საქმე დაგვანახე
კლოპს ამ 4 წელზე დაღმასვლა არ ქონია და შენი წინსვლა ჯერ არ დამინახია

რატო აპრავებთ და არ აღიარებთ რომ სუსტი მწვრთვნელია
მარტო გუნდის სიყვარულით საქმე არ გაკეთდება.


არგუმენტირებულად მიპასუხე ეხლა,ხვალ რო პოჩეტინო მოვიდეს,ფრედს ლინგარდს პერეირას მარსიალს ჯოხს დაჰკრავს და თამაშს ისწავლიან?მატა და მატიჩი გაახალგაზრდავდებიან?ჯეიმსი კაცის მოტყუებას ისწავლის?
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№12
ავტორი: gogita1991
25 იანვარი 2020 19:22
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 550
ერთადერთი გუნდში კარგი რაც ხდება არის ის რომ წმენდაა დაწყებული. მოიესის ვან გაალის და მოურინიოს მოთრეული უკლასო ფეხბურთელები ტოვებენ გუნდს. მართალია ბევრი იზარალა გუნდმა მაგრამ ამ არსებული ნაგავი ფეხბურთელების გაყიდვითაც 150-200 მილიონის ამოღება თავისუფლად შეიძლება. ოლე რო იძახის ეხლა დრო უნდაო ყველაფერსო ეს ზაფხული იქნება გადამწყვეტი გუნდისთვის უკვე უნდა იყოს ჩამოყალიბებული იმ ფეხბურთელებზე რომლებმაც გუნდი უნდა დატოვონ და ასევე იმაზეც თუ ვინ უნდა მოიყვანონ. რა რა და მეკარის პრობლემა ნამდვილად არ გვაქვს დე ხეაზე ბევრს არ ვილაპარაკებ რომერო მშვენიერი მეორე ნომერია აუცილებალდ არის სეზონის ბოლოს შეფილიდიდან ჰენდერსონი გუნდში დასაბრუნებელი ნიჭიერი მეკარეა და გაზრდიდა კონკურენციას რაც ნამდვილად არ აწყენდა დე ხეას ეს ლი გრანტი კიდე გაუშვან ტყუილად არის გუნდში. ეხლა გადავიდეთ დაცვაზე, რა დაკვირვება უნდა ფილ ჯონსს ამიხსნას ვინმემ? ჯერ ერთი სუ ტრამვა აქვს მერე მეორე სუ შეცდომებს უშვებს ჯონსი რო გასაყიდია ყველა ვთანხმდებით მგონი 5-10 მილიონად გაიყიდება მიახლოებული ფასები რო დავწეროთ არ დაგვავიწყდეს სმოლინგის არენდა რომა სეზონის ბოლოს 16 მილიონს იხდის პლიუს ამას როხო რომელიც დღემდე ვერ გავარკვიე მარცხენა მცველია თუ ცენტრალური მოკლედ გასაყიდია ეგეც სადღაც 5-8 მილიონად გაიყიდება ეგეც გასაყიდია ასევე ტუანზებე იმის გათვალისწინებით რო ახალგაზრდაა 10ად გაიყიდება ეგეც. ვიქტორ ლინდელოფი არაა მანჩესტერის ძირითადის დონის მცველი მითუმეტეს მაგუაიერის მეწყვილედ საერთოდ არ ვარგა რაც მთავარია ჟილკა არა აქ მე მაგასაც გავყიდიდი მითუმეტეს არ გაჭირდება მაგის გაყიდვა 30 ად. აი ერიკ ბაილი ჩემი აზრით არის ძალიან მაგარი მცველი და იდეალურადაც შეეწყობა მაგუაიერს მებრძოლია ჟილკიანია და უნდა დარჩეს ჩემი აზრით ყოველშემთხვევაში ლინდელოფს მირჩევნია.. რაც შეეხება ჰარი მაგუაიერს შემტევი სტილის მცველია მაგიტომაც აქვს დაცვაში შეცეომები ამიტომ ჭირდება გვერდზე ისეთი ვინც დააზღვევს ხოლმე წინ წასვლა უყვარს მაგრად აქცს ძალიან კარგი პასი ეგეთი მცველი მე სხვა არ ვიცი ვისაც ბურთი ეგრე ამოაქვს თავდაჯერება ჭირდება და დალაგდება ყველაფერი მაგ კაცთან მიმართებაში. მოკლედ ჯონსი, ტუანზებე, როხო, სმოლინგი, ლინდელოფი რო გაყიდონ 60-70 შეიკვრება თავისუფლად და მოიყვანონ მერე კულიბალი მაგ ფასში გაყიდის ნაპოლი თავისუფლად ან სხვა მაღალი დონის მცველი ვინმე. ფლანგის მცველებს რაც შეეხება ბისაკამ არ იცის ჩაწოდება საერთოდ მარჯვნიდან მაგიტომაც ვერ უტევს გუნდი ბისაკა ისეთი ტიპის მცველია წინ კაცი ჭირდება ვისაც ბურთს აუტანს ცენტრის იქით არ უნდა გადაუშვა ეგ თუმცა უნდა ავღნიშნოთ ისიც რო დაცვაში არი გაუვალი და ეგ პრობლემა მოგვარდა, ბრენდონ ვილიამსი აღმოჩენაა ჩემთვის პირადად ძირითადის მცველად მიმაჩნია ჩვეულებრივ.. დალო უნდა დარჩეს, ახალგაზრდაა ორივე ფლანგზე თამაშობს და აქვს განვითარების პერსპექტივა რასაც ნამდვილად ვერ ვიტყვი შოუზე, შოუ უნდა წავიდეს ვერ მიაღწია იმ დონეს რაც ჩვენ გვჭირდება სკამისთვის ცოდოა მაინც არაა მაგ ასაკის თან ლესტერს უნდა შეიძლება მაგის გაყიდვაც 20-30 მილიონად მოკლედ მეგობრებო იმის თქმა მინდა რო აი ფული არ გვაქ და ასე შემდეგ არაა მიზეზი იმის რო ფეხბურთელები არ მოიყვანონ არსებულის გამოყენებითაც შეიძლება მაღალი დონის იგროკების მოყვანა ისე რო თანხები არ გამოიყოს შეიძლება ზევით დაწერილ ფასებში ვცდები +- მაგრამ არა იმდენად რო არარეალური იყოს
0
№13
ავტორი: Malboro463
25 იანვარი 2020 19:25
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: The Special One
დაღმასვლა არ ქონია?პირველი სეზონში 8 ადგილზე გავიდა,არც იმის შემდეგი იყო რაღაც საოცრება.ბოლო 2 წელია გუნდს დაემსგავსნენ

ნახევარსეზონზე მისულმა კაცმა ევროპის ლიგის ფინალი დადო მერე ჩ.ლიგის საგზური, ლიგის ფინალი, ლიგა და წელს ეპლ დალშე შენ გამოიტანე დასკვნა დაღმასვლა თუ აღმასვლა ეს.
ციტატა: The Special One
არგუმენტირებულად მიპასუხე ეხლა,ხვალ რო პოჩეტინო მოვიდეს,ფრედს ლინგარდს პერეირას მარსიალს ჯოხს

სადაც ჰედერსონი ათამაშდა იქ ფრედიც თუ შეიცვალა უკეთესობისკენ არ გამიკვირდება ასევე მარსიალიც.
ჟოზეს წასვლის დროს რომ ათამაშდა გუნდი ცოტახნით ეხლა რატომ არ შეილება რომ იგივე განმეორდეს? პოჩე დიდად არ მევასება მარა ახალგაზრდებთან როგორც მუშაობს კი გამოჩნდა ტოტენჰემში და მაგის ხელში რეში,მარსიალი გრინვუდი უკეთესი რომ გახდება ვიდრე ამის ხელში ეგ მჯერა
ეს ჯეიმსიც მისი მოყვანილია კაცს რომ ვერ ატყუებს და ვისითაც ინტერესდება რაისი ლონგსტაფი კიდე ის ბირმინგების ფეხბურთელი ყველა ფრედის დონეა მაგათი მოყვანით შეიცვლება რამე? სხვა უფრო კლასნი ფეხბურთელით დაინტერესდა ვინმეთი და მოითხოვა მიყიდეთო თუ ვუდვორდმა უნდა შეარჩიოს ფეხბურთელები? ამ ბრუნოსაც ოლეს ნუ მიაწერთ მაგის სახელი არ ქონდა გაგონილი უნაიტედი რომ ინტერესდებოდა მაგით.

რაც შეხება დაცვას ბარდაგიაო რომ იძახი მაგუარი და ბისაკა ხომ იყიდა
ვილიამსი ოქროს აღმოჩენაო და სრულ ნდობას რომ უცხადებს და მარცხენა ფლანგზე არავის მოყვანას რომ არ აპირებს და კმაყოფილია
დაცვის ხაზი მაინც დალაგოს ამ დე და აფეთქებულმა

პოჩეტრანსფერებში,ტაქტიკაში,ფეხბურთელების განვითარებაში,ვარჯიში ამას ბევრად ჯობია.
0
№14
ავტორი: Svanchester
25 იანვარი 2020 20:04
  • სიახლეები: 2770
  • კომენტარები: 3860
ციტატა: The Special One
შემახსენეთ 1 წლის წინ რას ითხოვდით,ხომ გინდოდათ კაცი რომელიც იუნაიტედზე იქნებოდა შეყვარებული და მისთვის მწვრთნელობა უბრალოდ მოვალეობა არ იქნებოდა?ხომ თანახმა იყავით ყველა რომ თუნდაც ხანგრძლივი ყოფილიყო პროცესი თანახმა იყავით?

მოდი მეგობრებო შევეგუოთ რომ აღარ ვართ დიდი გუნდი და 1-2 წელი უხეშად რო ვთქვათ ტრა*კი უნდა დავაყენოთ და მივიღოთ დღევანდელი რეალობა,აქვს კაცს გეგმა და ჭირდება შესაბამისი ტრანსფერები.ზუსტად ისაა პრობლემა რომ ვერ ეგუება ვერავინ იმას რომ დღეს ნაგავი ვართ და ეს 1-2 წელი ყველას უსაშველოდ ეჩვენება.

არგუმენტირებულად შემიძლია დამისახელოთ რომელ გუნდზე კარგი შემადგენლობა გვყავს?ნებისმიერ ტოპ 6 -ს ჩვენზე უკეთესი ფეხბურთელები ყავს ნებისმიერ პოზიციაზე,დაჟე ლესტერსაც.არსენალს ვჯობივართ ერთი ალბათ შემადგენლობით მარა არც ისინი არიან არსენალის დონის და არც ჩვენები არიან მანჩესტერის დონის.

განვიხილოთ ეხლა ყველა ფეხბურთელი

დე ხეა - 6 წელი ათრია გუნდი,მსოფლიო დონე რომელიც უკვე ფსიქოლოგიურად არის მოშლილი და გუნდის გამოცოცხლება სჭირდება მასაც რადგან ისევ მყარად დადგეს

ვან ბისაკა - წლის ტრანსფერი

მაგუაერი - აი მაგან ბარნლისთან რაც გააკეთა პირველ გოლზე,მანდ გამოჩნდა მაგის ინტელექტი იმათ შემტევს ისე შემოურბინა თითქოს ნაძვის ხე იყო.

ლინდელოფი ბაილი ჯონსი ტუანზებე - დაწვი გადააგდე.ლინდელოფი სუფთა ქეთინო,ბაილი და ჯონსი ქაჯები და 2 თამაშს ვერ თამაშობენ სეზონში,ტუანზებესაც სულ ტრავმა აქ.

შოუ-მებრძოლია,თუმცა წონის კონტროლი არ შეუძლია,ფსიქოლოგიურად სჭირდება ვინმე მოტივატორი და დაუბრუნდება ისევ ძველ გზას

ბრენდონ ვილიამსი - ამ ბიჭის აღმოჩენა ერთ კარგ ტრანსფერს უდრის,ძალიან მაგარი და თავხედი ბიჭია,მსგავსი სისხლი სჭირდება გუნდს.

ფრედი - უკრაინიდან ვერ ჩამოვიდა სამწუხაროდ,დიდი დიდი ვულვზის დონე გაქაჩოს.

პოგბა - მეორე მსოფლიო კლასი რომელიც ხასიათის კაცია,თუმცა თუ ხასიათზეა დაეხიოს დე ბრუინიც და მოდრიჩიც.ასევე უნდა დატოვოს გუნდი და მოიყვანონ სტაბილური კაცი რომელიც ყველაფერს გაიღებს გუნდისთვის.

მატიჩი მატა ლინგარდი პერეირა - მატას გარდა არამცთუ მანჩესტერის,საერთოდ პრემიერ ლიგის დონეს ვერ აკმაყოფილებს ვერც ერთი.

გრინვუდი - მარსიალის გამო სულ მარჯვენა ვინგერზე თამაშობს,მაინც იტანს გოლებს და სწორი განვითარებით ვან პერსიზე როგორც მინიმუმ ნაკლები არ იქნება.

მარსიალი - მონაკოს იქით არ უნდა გაახედო,ერთი თუ აუცრუვდა თამაშში გული იმის დედა ვატირე მთელი თამაში ისეთ სისულელეებს გააკეთებს საქართველოს ნაკრებში რო არ ათამაშებენ,არასტაბილურია და ფორმის პიკი ბოლოს 4 წლის წინ ჰქონდა.ვეღარ განვითარდა.

რეშფორდი - ადამიანი მიზანდასახულობა,დიდ ფეხბურთს ითამაშებს ეს ბავშვი,ჯერ მარტო პსჟ-სთან პენალტის დროს გამოჩნდა როგორი ნერვები აქვს.

ჯეიმსი - ძაან აღმერთებთ რატომღაც,არადა სირბილის გარდა არაფერი შეუძლია,ერთი ვიდეო მომიჭერით სადაც ცრუ მოძრაოით ატყუებს მოწინააღმდეგეს,კაცი არ მინახია რომ მაგას სისწრაფის გარეშე სხვა რამით დაეჯაბნოს.ზამენის კაცია.

ეხლა მითხარით რომ ყველაფერი ოლეს ბრალია. დ რ ო

სწორედ იგივე ვისაუბრე რაც შენ წინა კომენტარში. გეთანხმები აბსოლიტურად. დრო უნდა მიეცეს სოლსკიაერს.
0
№15
ავტორი: sergi070
25 იანვარი 2020 21:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 195
ციტატა: gogita1991
ერთადერთი გუნდში კარგი რაც ხდება არის ის რომ წმენდაა დაწყებული. მოიესის ვან გაალის და მოურინიოს მოთრეული უკლასო ფეხბურთელები ტოვებენ გუნდს. მართალია ბევრი იზარალა გუნდმა მაგრამ ამ არსებული ნაგავი ფეხბურთელების გაყიდვითაც 150-200 მილიონის ამოღება თავისუფლად შეიძლება. ოლე რო იძახის ეხლა დრო უნდაო ყველაფერსო ეს ზაფხული იქნება გადამწყვეტი გუნდისთვის უკვე უნდა იყოს ჩამოყალიბებული იმ ფეხბურთელებზე რომლებმაც გუნდი უნდა დატოვონ და ასევე იმაზეც თუ ვინ უნდა მოიყვანონ. რა რა და მეკარის პრობლემა ნამდვილად არ გვაქვს დე ხეაზე ბევრს არ ვილაპარაკებ რომერო მშვენიერი მეორე ნომერია აუცილებალდ არის სეზონის ბოლოს შეფილიდიდან ჰენდერსონი გუნდში დასაბრუნებელი ნიჭიერი მეკარეა და გაზრდიდა კონკურენციას რაც ნამდვილად არ აწყენდა დე ხეას ეს ლი გრანტი კიდე გაუშვან ტყუილად არის გუნდში. ეხლა გადავიდეთ დაცვაზე, რა დაკვირვება უნდა ფილ ჯონსს ამიხსნას ვინმემ? ჯერ ერთი სუ ტრამვა აქვს მერე მეორე სუ შეცდომებს უშვებს ჯონსი რო გასაყიდია ყველა ვთანხმდებით მგონი 5-10 მილიონად გაიყიდება მიახლოებული ფასები რო დავწეროთ არ დაგვავიწყდეს სმოლინგის არენდა რომა სეზონის ბოლოს 16 მილიონს იხდის პლიუს ამას როხო რომელიც დღემდე ვერ გავარკვიე მარცხენა მცველია თუ ცენტრალური მოკლედ გასაყიდია ეგეც სადღაც 5-8 მილიონად გაიყიდება ეგეც გასაყიდია ასევე ტუანზებე იმის გათვალისწინებით რო ახალგაზრდაა 10ად გაიყიდება ეგეც. ვიქტორ ლინდელოფი არაა მანჩესტერის ძირითადის დონის მცველი მითუმეტეს მაგუაიერის მეწყვილედ საერთოდ არ ვარგა რაც მთავარია ჟილკა არა აქ მე მაგასაც გავყიდიდი მითუმეტეს არ გაჭირდება მაგის გაყიდვა 30 ად. აი ერიკ ბაილი ჩემი აზრით არის ძალიან მაგარი მცველი და იდეალურადაც შეეწყობა მაგუაიერს მებრძოლია ჟილკიანია და უნდა დარჩეს ჩემი აზრით ყოველშემთხვევაში ლინდელოფს მირჩევნია.. რაც შეეხება ჰარი მაგუაიერს შემტევი სტილის მცველია მაგიტომაც აქვს დაცვაში შეცეომები ამიტომ ჭირდება გვერდზე ისეთი ვინც დააზღვევს ხოლმე წინ წასვლა უყვარს მაგრად აქცს ძალიან კარგი პასი ეგეთი მცველი მე სხვა არ ვიცი ვისაც ბურთი ეგრე ამოაქვს თავდაჯერება ჭირდება და დალაგდება ყველაფერი მაგ კაცთან მიმართებაში. მოკლედ ჯონსი, ტუანზებე, როხო, სმოლინგი, ლინდელოფი რო გაყიდონ 60-70 შეიკვრება თავისუფლად და მოიყვანონ მერე კულიბალი მაგ ფასში გაყიდის ნაპოლი თავისუფლად ან სხვა მაღალი დონის მცველი ვინმე. ფლანგის მცველებს რაც შეეხება ბისაკამ არ იცის ჩაწოდება საერთოდ მარჯვნიდან მაგიტომაც ვერ უტევს გუნდი ბისაკა ისეთი ტიპის მცველია წინ კაცი ჭირდება ვისაც ბურთს აუტანს ცენტრის იქით არ უნდა გადაუშვა ეგ თუმცა უნდა ავღნიშნოთ ისიც რო დაცვაში არი გაუვალი და ეგ პრობლემა მოგვარდა, ბრენდონ ვილიამსი აღმოჩენაა ჩემთვის პირადად ძირითადის მცველად მიმაჩნია ჩვეულებრივ.. დალო უნდა დარჩეს, ახალგაზრდაა ორივე ფლანგზე თამაშობს და აქვს განვითარების პერსპექტივა რასაც ნამდვილად ვერ ვიტყვი შოუზე, შოუ უნდა წავიდეს ვერ მიაღწია იმ დონეს რაც ჩვენ გვჭირდება სკამისთვის ცოდოა მაინც არაა მაგ ასაკის თან ლესტერს უნდა შეიძლება მაგის გაყიდვაც 20-30 მილიონად მოკლედ მეგობრებო იმის თქმა მინდა რო აი ფული არ გვაქ და ასე შემდეგ არაა მიზეზი იმის რო ფეხბურთელები არ მოიყვანონ არსებულის გამოყენებითაც შეიძლება მაღალი დონის იგროკების მოყვანა ისე რო თანხები არ გამოიყოს შეიძლება ზევით დაწერილ ფასებში ვცდები +- მაგრამ არა იმდენად რო არარეალური იყოს

მეგობარო კარგად ჩამოაყალიბეს, ყველა ვხვდებით რომ ჩამოთვლილი ფეხბურთელების პროგრესი და მანჩესტერის დონეზე ასვლა საეჭვოა, მაგრამ 4 მცველს რომ ყიდი და ერთი კულიბალი მოჰყავს, რობოტები ხომ არ არიან მაგუაერი და კულიბალი რომ მთელი სეზონი სტაბილურად და უტრამვოდ ჩაატარონ? რომ დაიმტვრეს რომელიმე მერე ჯოელ გლეიზერი დადგება დაცვაში?)))) ტუანზებე უნდა დარჩეს და განვითარდეს აქვს პროგრესის შესაძლებლობა, აი ბრაილის რაც შეეხება ვერ დაგეთანხმები, სეზონის ფეხბურთელი არაა, მაგალითად მოგიყვან 3 სეზონს რაც გუნდში და გადაბმულად 10 თამაში ვერ ჩაუტარებია, მოყვანისას ითამაშა ცოტა თამაშები და ვსიო, ერთი სტაჟიანი მაყურებელია ტრიბუნიდან მას მერე

პოჩეტინოს და ოლეს რატომ ადარებთ ვერ ვხვდები, ოლე ერთი წელია (+კარდიფის რამდენიმე თვე) რაც პრემიერ ლიგაშია, პოჩეტინო 7 თუ 8 წელი, ტიტულები შემახსენოთ იქნებ ერთი ვინმემ რა მოიგო და რამდენი? 4-5 წელი მოუნდა ტოტენჰემი გუნდად ექცია და ეგეც დენიელ ლევის დამსახურებით, ცოცხალი თავით ბირთვის ფეხბურთელი არ გაუყიდია, თუ ბეილსა და მოდრიჩს არ ჩავთვლით... ლიგის ფინალი და პრემიერლიგის მეორე ადგილი თუ ტიტული იყო არ ვიცოდი, 2-3 წლის მერე აღარავის ემახსოვრება... ოლეს რომ ადროვონ მგონია რომ მაგ დროში გაცილებით მეტ დროს გააკეთებს
0
№16
ავტორი: Lalana
25 იანვარი 2020 21:15
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ეს ლივერპულის თემა რატომ ააქვს თუნდაც ოლეს და თუნდაც თქვენ აჩემებული?ახლა ვინცაა ლივერპულის აღმასრულებელი დირექტორი იგივე კაცი არ იყო გინდ ბრენდან როჯერსის დროს და გინდ დალგლიშის დროს?რატომ ვერ გაიბრწყინა ამ ორი მწვრთნელის ხელში გუნდმა და რატომ გაიბრწყინა მაინც და მაინც კლოპის ხელში?იმიტომ რომ კლოპმა სრულიად შეცვალა სიტვაცია,არ შეცვლილა აღმასრულებელი დირექტორი,მაგრამ იმ ლივერპულისგან ეს ლივერპული სრულიად განსხვავდება,რადგან ამ კაცმა სულ სხვა რამ შემოიტანა გუნდში.ან რანაირად ადარებთ ამ ორს ერთმანეთს ვერ ვხდები.იმ კაცმა სულ სხვა გუნდი ჩაიბარა ამან კი სულ სხვა,კლოპმა ის ლივერპული ჩაიბარა,რომელსაც დაახლოებით 30 წლის განმავლობაში არ მოუგია ინგლისის ჩემპიონატი,ჩაიბარა ბრენდან როჯერსის მიერ ინვალიდებით გატენილი გუნდი და გეხვეწებით იმ გუნდს რომელიც ოლემ ჩაიბარა ნუ შეადარებთ.ჩაიბარა თან იმ დროს როდესაც სეზონი დაწყებული იყო და ტრანსფერებსაც ვერ გააკეთებდა ამის და მიუხედავად ეგ ნახირი გაიყვანა ევროპა ლიგის ფინალში და ათამაშა ძალიან კარგი ფეხბურთი,ასევე ჩაიბარა გუნდი,რომელიც ასეთი გიგანტური ბიუჯეტის მქონე გუნდი არ იყო,მას არ ქონდა ფინანსურად ისეთი ძლიერი მხარე როგორიც თუნდაც ოლეს,მისთვის არავის გაუკეთებია და არავის მოუყვანია პირველივე სატრანსფერო ფანჯარაზე 90 მილიონად ღირებული ცენტრალური მცველი.თან როდესაც ეს კაცი ტრანსფერებს აკეთებდა გადახედეთ იმასაც რომ ეგ სატრანსფერო თანხა უმეტეს წილად გაყიდული ფეხბურთელებიდან აღებული თანხის შედეგად ხდებოდა.მასე იყო ვან დეიკზეც,მთელი ზაფხული ეჩალიჩებოდნენ,მაგრამ ფასის გამო ვერ იყიდეს,შემდეგ გაიყიდა საოცარ ფასში კოუტინო და მიაყოლა სახო,ორიჯი და ლეივა,ზუსტად მაგ თანხის გამო მოხდა ვან დეიკის,სალაჰის,ჩემბერლენისა და რობერტსონის შეძენა.კლოპი რომ ვან გაალის მოსვლამდე,ან თუნდაც მოურინიოს მოსვლამდე მოსულიყო დღეს საერთოდ სხვა გუნდი იქნებოდა,რადგან ფინანსური მხარეც ექნებოდა და რაც მთავარია ფეხბურთის თამაშს მაინც ვიხილავდით ნორმალურს რაც წლებია გვაკლია.მე ყველა თქვენგანს ვეთანხმები იმაში რომ შესაცვლელია ედი და მისიანები,მაგრამ მწვრთნელს თავისი ვალდებულება აქვს და აღმასრულებელ დირექტორს თავისი,ამიტომ ერთს ერთის გამო უნდა მოეკითხოს და მეორეს მეორეს გამო.

მწვრთნელის საკითხში იცი რას ვგულისხმობ?წინა წელსაც შევეხებოდი,მაგრამ აღარ შევეხები,ისე კი წინა წელსაც თავისუფლად შეგვეძლო ოთხეულში შევმძვრალიყავით,მაგრამ არსენალთან წაგების შემდეგ დღემდე მასე არეულად ვთამაშობთ და ჯერ-ჯერობით პრემიერ ლიგაში ზედიზედ სამი თამაში ვერ გადავაბით მოგებით.ვამყარებთ უამრავ ანტი რეკორდს.ახლა კი ვიძახით ხალხი დამტვრეული გვყავსო,მაგრამ ეგ ხალი ოლდტრაფორდზე კრისტალპალასთან არ გვყავდა?ან საუთჰემტონთან?რომლებიც ათი კაცით დარჩნენ და მაგათ ვერ გავუტანეთ გოლი,ალბათ ესეც ხელმძღვანელობის ბრალია.ისიც ხელმძღვანელობის ბრალია ვესთჰემტან რომ უშანსოდ წავაგეთ გასვლაზე,ალბათ ისიც ხელმძღვანელობის ბრალია პარტიზანთან გასვლაზე პირველ ტაიმში კარისკენაც რომ არ გვაქონდა დარტყმული და წესიერი შეტევა ვერ გავაკეთეთ?მთლიან თამაში რომ ერთხელ დავურტყით და ეგ ერთხელ დარტყმულიც რომ მარსიალის გატანილი პენალტი იყო?თუ ის არის ხელმძღვანელობის ბრალი,ბორმუთს რომ უფრო მეტი სახიფათო მომენტი ჰქონდა ჩვენ კართან ვიდრე ჩვენ?ან შეფილდთან რომ პირველ ტაიმში წესიერი შეტევა ვერ გააკეთეს და კარის ჩარჩოში ბურთი ვერ გადაგზავნეს?ისიც გლეიზერების ბრალია ალბათ ფეხბურთელებს ფიზიკურ ნაწილში რომ მაგრად უჭირთ და ყოველი მეორე რომ ყოველი მეორე თამშის შემდეგ იტრავმება.კონკრეტიკაში აღარ ჩავალ და აღარ დავწვრილმანდები,მაგრამ ყველაფერს თავისი სახელი აქვს და როგორც მწვრთნელზე არ შეიძლება ყველაფრის გადაბრალება ისე არ შეიძლება აიხსნებოდეს გუნდის საშინელი მდგომარეობა მხოლოდ მფლობელებით.

ყველაზე მაგარი კი ისაა რომ განვითარებას არ ვუწოდებთ ევროპა ლიგის მოგებას,ჩემპიონატში მეორე ადგილზე გასვლას,ქომუნითი შიელდის მოგებას და ინგლისის თასის მოგებას,მაგრამ რატომღაც ეს მდგომარეობა არის განვითარებისკენ სწრაფვა.თან ისიც მაკვირვებს,რომ ადრე თურმე ყველაფერი ვან გალისა და მოურინიოს ბრალი ყოფილა თამაშის ხარისხი,შედეგები და ასე შემდეგ და ახლა ყველაფერი ეს მხოლოდ ხელმძრვანელობასა და ფეხბურთელებს ბრალდეება,მაგარი ტიპია ნევილი.
0
№17
ავტორი: BARAATTT
25 იანვარი 2020 21:45
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 63
ციტატა: Lalana
ეს ლივერპულის თემა რატომ ააქვს თუნდაც ოლეს და თუნდაც თქვენ აჩემებული?ახლა ვინცაა ლივერპულის აღმასრულებელი დირექტორი იგივე კაცი არ იყო გინდ ბრენდან როჯერსის დროს და გინდ დალგლიშის დროს?რატომ ვერ გაიბრწყინა ამ ორი მწვრთნელის ხელში გუნდმა და რატომ გაიბრწყინა მაინც და მაინც კლოპის ხელში?იმიტომ რომ კლოპმა სრულიად შეცვალა სიტვაცია,არ შეცვლილა აღმასრულებელი დირექტორი,მაგრამ იმ ლივერპულისგან ეს ლივერპული სრულიად განსხვავდება,რადგან ამ კაცმა სულ სხვა რამ შემოიტანა გუნდში.ან რანაირად ადარებთ ამ ორს ერთმანეთს ვერ ვხდები.იმ კაცმა სულ სხვა გუნდი ჩაიბარა ამან კი სულ სხვა,კლოპმა ის ლივერპული ჩაიბარა,რომელსაც დაახლოებით 30 წლის განმავლობაში არ მოუგია ინგლისის ჩემპიონატი,ჩაიბარა ბრენდან როჯერსის მიერ ინვალიდებით გატენილი გუნდი და გეხვეწებით იმ გუნდს რომელიც ოლემ ჩაიბარა ნუ შეადარებთ.ჩაიბარა თან იმ დროს როდესაც სეზონი დაწყებული იყო და ტრანსფერებსაც ვერ გააკეთებდა ამის და მიუხედავად ეგ ნახირი გაიყვანა ევროპა ლიგის ფინალში და ათამაშა ძალიან კარგი ფეხბურთი,ასევე ჩაიბარა გუნდი,რომელიც ასეთი გიგანტური ბიუჯეტის მქონე გუნდი არ იყო,მას არ ქონდა ფინანსურად ისეთი ძლიერი მხარე როგორიც თუნდაც ოლეს,მისთვის არავის გაუკეთებია და არავის მოუყვანია პირველივე სატრანსფერო ფანჯარაზე 90 მილიონად ღირებული ცენტრალური მცველი.თან როდესაც ეს კაცი ტრანსფერებს აკეთებდა გადახედეთ იმასაც რომ ეგ სატრანსფერო თანხა უმეტეს წილად გაყიდული ფეხბურთელებიდან აღებული თანხის შედეგად ხდებოდა.მასე იყო ვან დეიკზეც,მთელი ზაფხული ეჩალიჩებოდნენ,მაგრამ ფასის გამო ვერ იყიდეს,შემდეგ გაიყიდა საოცარ ფასში კოუტინო და მიაყოლა სახო,ორიჯი და ლეივა,ზუსტად მაგ თანხის გამო მოხდა ვან დეიკის,სალაჰის,ჩემბერლენისა და რობერტსონის შეძენა.კლოპი რომ ვან გაალის მოსვლამდე,ან თუნდაც მოურინიოს მოსვლამდე მოსულიყო დღეს საერთოდ სხვა გუნდი იქნებოდა,რადგან ფინანსური მხარეც ექნებოდა და რაც მთავარია ფეხბურთის თამაშს მაინც ვიხილავდით ნორმალურს რაც წლებია გვაკლია.მე ყველა თქვენგანს ვეთანხმები იმაში რომ შესაცვლელია ედი და მისიანები,მაგრამ მწვრთნელს თავისი ვალდებულება აქვს და აღმასრულებელ დირექტორს თავისი,ამიტომ ერთს ერთის გამო უნდა მოეკითხოს და მეორეს მეორეს გამო.

მწვრთნელის საკითხში იცი რას ვგულისხმობ?წინა წელსაც შევეხებოდი,მაგრამ აღარ შევეხები,ისე კი წინა წელსაც თავისუფლად შეგვეძლო ოთხეულში შევმძვრალიყავით,მაგრამ არსენალთან წაგების შემდეგ დღემდე მასე არეულად ვთამაშობთ და ჯერ-ჯერობით პრემიერ ლიგაში ზედიზედ სამი თამაში ვერ გადავაბით მოგებით.ვამყარებთ უამრავ ანტი რეკორდს.ახლა კი ვიძახით ხალხი დამტვრეული გვყავსო,მაგრამ ეგ ხალი ოლდტრაფორდზე კრისტალპალასთან არ გვყავდა?ან საუთჰემტონთან?რომლებიც ათი კაცით დარჩნენ და მაგათ ვერ გავუტანეთ გოლი,ალბათ ესეც ხელმძღვანელობის ბრალია.ისიც ხელმძღვანელობის ბრალია ვესთჰემტან რომ უშანსოდ წავაგეთ გასვლაზე,ალბათ ისიც ხელმძღვანელობის ბრალია პარტიზანთან გასვლაზე პირველ ტაიმში კარისკენაც რომ არ გვაქონდა დარტყმული და წესიერი შეტევა ვერ გავაკეთეთ?მთლიან თამაში რომ ერთხელ დავურტყით და ეგ ერთხელ დარტყმულიც რომ მარსიალის გატანილი პენალტი იყო?თუ ის არის ხელმძღვანელობის ბრალი,ბორმუთს რომ უფრო მეტი სახიფათო მომენტი ჰქონდა ჩვენ კართან ვიდრე ჩვენ?ან შეფილდთან რომ პირველ ტაიმში წესიერი შეტევა ვერ გააკეთეს და კარის ჩარჩოში ბურთი ვერ გადაგზავნეს?ისიც გლეიზერების ბრალია ალბათ ფეხბურთელებს ფიზიკურ ნაწილში რომ მაგრად უჭირთ და ყოველი მეორე რომ ყოველი მეორე თამშის შემდეგ იტრავმება.კონკრეტიკაში აღარ ჩავალ და აღარ დავწვრილმანდები,მაგრამ ყველაფერს თავისი სახელი აქვს და როგორც მწვრთნელზე არ შეიძლება ყველაფრის გადაბრალება ისე არ შეიძლება აიხსნებოდეს გუნდის საშინელი მდგომარეობა მხოლოდ მფლობელებით.

ყველაზე მაგარი კი ისაა რომ განვითარებას არ ვუწოდებთ ევროპა ლიგის მოგებას,ჩემპიონატში მეორე ადგილზე გასვლას,ქომუნითი შიელდის მოგებას და ინგლისის თასის მოგებას,მაგრამ რატომღაც ეს მდგომარეობა არის განვითარებისკენ სწრაფვა.თან ისიც მაკვირვებს,რომ ადრე თურმე ყველაფერი ვან გალისა და მოურინიოს ბრალი ყოფილა თამაშის ხარისხი,შედეგები და ასე შემდეგ და ახლა ყველაფერი ეს მხოლოდ ხელმძრვანელობასა და ფეხბურთელებს ბრალდეება,მაგარი ტიპია ნევილი.


აუ შენ გაიხარე ჩემო ძმაო რა ჩემი სათქმელი თქვი თავიდან ბოლომდე +++++++++ ვიდაც ოლეს იმედი გაქვთ კიდევ და დროს ითხოვთ მიეცით დრო დაელოდეთ უფრო მეტ ანტირეკორდს ნახავთ თუ მაგით იქნებით ბედნიერები :))
0
№18
ავტორი: Lalana
25 იანვარი 2020 22:05
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: BARAATTT
აუ შენ გაიხარე ჩემო ძმაო რა ჩემი სათქმელი თქვი თავიდან ბოლომდე +++++++++ ვიდაც ოლეს იმედი გაქვთ კიდევ და დროს ითხოვთ მიეცით დრო დაელოდეთ უფრო მეტ ანტირეკორდს ნახავთ თუ მაგით იქნებით ბედნიერები :))

ეს უბრალოდ ჩემი აზრია მეგობარო და შეიძლება ვცდები კიდევაც,მაგრამ ის ზუსტად ვიცი რომ რაც მწვრთნელს ეხება ის მაინც არ უნდა დაბრალდეს ხელმძღვანელობას და ედიდან დაწყებული გლეიზერებით დამთავრებული ყველა რომ გასაშვებია არც ამას ვუარვყოფ,მაგრამ კიდევ ერთხელ გავიმეორებ ყველას ეკისრება თავის ვალდებულება და დღევანდელ ფეხბურთში რამხელა ძალას წარმოადგენს მწვრთნელი ეს ყველამ უნდა იცოდეს.გადახედეთ ბარსელონას შემადგენლობას,მერე შეხედეთ ვინ ყავთ მწვრთნელად და მერე გეყურებინათ დღეს რა ფეხბურთი ითამაშეს,მხოლოდ შემადგენლობაზე რომ იყოს დამოკიდებული ეგ ბარსა თავისუფლად უნდა უგებდეს ვალენსიას და არ უნდა აგებდეს ლევანტესთან 3-1ს მაგრამ რა დონის მწვრთნელებიც ყავთ ზუსტად იმ დონეს აჩვენებენ თორემ რესურსი რომ უზარმაზარია მგონი მაგაზე არც დავიწყებთ კამათს.ან ერთი რამ არ მესმის,თუ ვუდვორდი გასაგდებია და ამდენი შეცდომა დაუშვა ის რატომ არ არის არასწორი საქციელი ოლეს რომ ნაადრევად გაუფორმა კონტრაქტი?სად ეჩქარებოდა?ვინ მოსდევდა უკან?თუ ამაში იყო მხოლოდ სწორი და დანარჩენი ყველაფერში არასწორი?
0
№19
ავტორი: PaLoMo
25 იანვარი 2020 23:39
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4060
[quote=Chesterman][quote=PaLoMo][quote=The Special One]მესმის შენი პოზიცია ჩემო მეგობარო და რაღაც მხრივ გეთანხმები,მაგრამ ოლეს მწვრყნელობის დონეზე რას გვეტყვი? ან მის ჟირკაზე?იმაზე,რომ ცენზურა არ აქვს იმის ტრანსფერი მოითხოვოს მინდა ეს მომიყვანეთ თუ არადა სხვ არმინდა.დავიჯერო ვუდვორდი ეუბნება ბრუნოს ლონგსტაფი ჯობიაო? მისი ბრალია,რომ ამ დღეშია მართალია კარგი წინა სანჩესის მოშორებით რადგან არაფერში აძლევდნენ ფულს და გონებასაცვუფუჭებდნენ სხვებს,მაგრამ ლინგარდ რო დაიტოვებ და სხვას არავის მოიყვან ეგ უჯვე არაპროფესიონალიზმზე და მწვრთნელის სისუსტეზე მეტყველებს.მე მივესალმები იმას,რომ მწვრთნელს დრო სჭირდება,მაგრამ რაღაც დონე ხოუნდა აჩვენო? ან ხარისიხი ან იმედი? რომელიმეს ხედავ შენ დღევანდე მანჩესტერში?მას თუ მივყევით აღმოჩენებზე ვანგაალზე ხელები გვაქვს დასაკოცნი რაშფორდი რო დააწინაურა,მაგრამ მხოლოდ მცირედია ეგ ყველაფერი რაც დღეს ხდება.ოლეს ბრალია ყველაფერი რაც დღეს გუნდს ჭირს რადგან 1ნახევარმცველს ყველაპონტში მოვაყვაჯინებდი ვუდვორდს მაგრამ არმინდაო ეტყოდა ეს ცუცუიკა თუ გამოვა გამოვა თუარადა აგერ არ მყავს ფრედი და პერეირაო?[/quote]
პალომო ხონელი ხარ ?[/quote]
კი ძმა

The special van: არმითხრა ახლა,რომ ზაფხულში ოლეგას დავალება არ იყო,რომ ლონგსტაფი ეყიდათ? არ აქვს ძმაო ოლეგას ჟილკა და გაყრაკების თავი თორე ვიბმეს მაინც მოაყვანეინებდა ამ 1თვის მანძილზე ხოიცის რო ნახევარმცველი ჭირდება? ფორვარდიც ჭორდება და 35წლის ტევესზე ჩალიჩობენ.არვიცი შიგნით რა ხდება,მაგრამ 1ფაქტია სოლცკიაერს ტაქტიკა არ აქვს ყოველ შემთხვევაში ჩემი შეხედულებაა ეს და სხვისი არვიცი.და უტაქტიკო მწვრთნელი რომელსაც საკუთარი ხელწერა არ აქვს ეგ დიდი მწვრთნელი ვერასოდეს გახდება.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№20
ავტორი: Dato kutaisi
25 იანვარი 2020 23:57
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
Lalana
ლუკა ჩემი სათქმელიც თქვი ყველაფერი რაღა დავამატო არც კი ვიცი.
აი ვერ ვხვდები ერთ რამეს ზოგადად.ეს "მანჩესტერელის" კულტი რა მცნებაა ზოგადად.მაშინ როდესაც ფეხბურთის განვითარება ლამის ტექნოლოგიურ განვითარებას უსწრებს ისეთი ტემპით მიდის ჩვენ რატომ გვაქვს ისევ ამ ლეგენდების და ასეთი პათოსის იმედი?ვერ აკეთებს ***ას.აი ეს არის ის პრონციპი რითიც უნდა სარგებლობდეს ნებისმიერი პროგრესზე ორიენტირებული კომპანია არა?
ფრანგებს აქვთ გამოთქმა ხალხი იმ მთავრობის ღისოა რაც ყავსო.ასეა აქაც.რაც არის გუნდი და მისი გულშემატკივრები ისაა ხელნძღვანელობაც.თუ იქნება ეს გულშემატკივრები რადიკალურები იქნება ცვლილებაც,მაგრამ ამ საქმეში ერთსულოვნებას ვერ ვხედავ.დაჟე საქართველოშიც კი ფანების ნაწილი ოლეს უჭერს მხარს და ასე იქნება ინგლისშიც.არადა აჩვენა პრაქტიკამ რომ მოსაცილებელი მოსაცილებელია ეს იქნება ფეხბურთელი,მწვრთნელი თუ ბოსი.გუნდი დაჩაჩანაკდა და ამბიციის ნატამალი არ გააჩნია,ამას დაჟე ჟოზე იძახდა.ხოდა თუ ვინმეს აქვს იმის ილიზია რომ ვუდვორდის შეცვლით რამე შეიცვლება აი აქ ცდებით ნაღდად.ვუდვორდი წავა მეორე ვუდვორდი მოვა.რატომ?არა იმიტომ რომ გლეიზერები იქნებიან ისევ მფლობელები.არამედ იმიტომ რომ ეს გუნდი მთელი თავისი ფილო ფალოსოფიით ჩარჩენილია ფერგის ეპოქაში.ვცეთ პატივი იმ გენიოსს რაც გააკეთა და ახლა მივყვეთ დროს ხომ შეიძლება?არა.ისევ იმას მივტირით.ეგ არაა ნორმალური.ვინმეს წარმოგიდგენიათ დღეს რომ ფერგის დროის საუკეთესო 11ეული დააყენოთ როგორ ითამაშებენ?ვერ ვიტყვი რომ ცუდად მაგრამ არა ისე რომ ტიტულები მოიგოს.ნუ წლევანდელ პრემიერ ლიგას არ ვგულისხმობ.წლევანდელი ჩემპიონატი იგივეა რაც ის ლესტერი რომ ჩემპიონი გახდა ყველა რომ ჩასვრილი იყო.აბა ახლა რომ ტოპ 6ფორმაში იყოს ჩვენ მეათეზე უნდა ვიყოთ იმიტომ რომ როგორი არალოგიკურიც არის ლივერპულის ასე წინ გავარდნა ისევე ალოგიკურია ჩვენი მეხუთე ადგილი.
სიმართლეს თუ გავისწორებთ თვალს უფრო მეტად შევხედავთ პრობლემებს.
რაც შეეხება ოლეს.მე ვთვლი რომ ჩვეულებრივი ნორვეგიის ჩემპიონატის დონის მწვრთნელია მეტი ვერა,მაგრამ რაც შეეხება იმ ნარატივს რომ ვაცადოთ და ასე შემდეგ.უბრალოდ ვიტყვი.ბიჭებო არავის არ ვექიშპები და ნიშნის მოგებით სრაფერს ვამბობ ციდად ნუ გამოგებთ,უბრალოდ ბოლომდე რომ ცენზურაამს ოლე მერე უბრალოდ ადგებით და იტყვით რომ იმედები გაგვიცრუაო?
აქ საწორის ერთ პინაზე დევს ამ გუნდის მომავალი და ეს ლიტონი სიტყვები ნაღდად არაა.თუ ხედავთ ჯერ როცა შანსი გვაქვს ოთხეულის,ამ დროსაც კი აქ არავის არ უნდა და ოლე რომ ცენზურაამს მერე მოვა ვინმე?ან იმის ილუზი გაქვთ რომ ამის აკადემიიდან დაწინაურებული ხალხით დადებს შედეგს?
ნეტარ არიან მორწმუნენი რამეთუ ...
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top