თბილისი:
მანჩესტერი:
5-09-2019, 17:01
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2528,
კომენტარები: 23
სატონი: "არსებობს მოლოდინი, რომ სოლსკიაერს გაანთავისუფლებენ"
ლონდონელების ყოფილი ფეხბურთელი "წითელი ეშმაკების" თავკაცზე საუბრობს.
სატონი:
ლონდონის "ჩელსის" ყოფილი ფეხბურთელი კრის სატონი, "მანჩესტერ იუნაიტედის" ნორვეგიელ მენეჯერზე ოლე გუნარ სოლსკიაერზე საუბრობს და მის გარშემო შექმნილ მდგომარეობას ნეგატიურად აფასებს.

ჟურნალისტებისთვის მიცემულ ინტერვიუში სატონი აცხადებს, რომ ოლე გუნარს "ოლდ ტრაფორდზე" დიდი დრო არ დარჩება და რომ მას სეზონის დასრულებამდე დიდი ალბათობით გაანთავისუფლებენ.

"მანჩესტერ იუნაიტედს" არ ჰყავს ის ფეხბურთელები რომელიც გუნდს სატურნირო ცხრილის ოთხეულში დააბრუნებენ. არ შემიძლია იმის დაჯერება, რომ მათ ალექსის სანჩესი "ინტერში" გაუშვეს.

რომელუ ლუკაკუს გაყიდვს შემდეგ გუნდმა მისი შემცვლელი არ დაიმატა. მაქვს მოსაზრება, რომ ოლე გუნარ სოლსკიაერს სეზონის დასრულებამდე გაანთავისუფლებენ დაკავებული პოსტიდან. კლუბის პრობლემები მიმდინარე სეზონშიც არ წყდება".
- ციტირებს Mirror- ი კრის სატონის სიტყვებს.



წყარო: euro-footbal
ინტერვიუები
23 კომენტარი
№1
ავტორი: Svanchester
5 სექტემბერი 2019 17:05
  • სიახლეები: 2777
  • კომენტარები: 3861
ხო, ვცვალოთ მწვრთნელები ყოველ ვერმოგებულ მატჩზე, ეს არ არის გამოსავალი, გამოსავალია ის რომ გუნდს ახალი ჰაერი სჭირდება, სწორი ტრანსფერები გაკეთდა, კიდევ არის საჭირო ახალი ფეხბურთელების მოყვანა, ზამთარში შესამჩნევად გავძლიერდებით და ოლე გუნარიც შეძლებს თავისი შესაძლებლობების მაქსიმუმის გაკეთებას. უნდა დაცალდეს ამ კაცს და იტყვის თავის სათქმელს, გუნდს აუარებელი პრობლემბი აქვს, მოვიდა იყიდა დადო ტრანსფერები და სამივემ შესანიშნავად გაამართლა, დროა საჭირო დრო და ყველაფერს მიეხედება. სისულელეა ოლეს წასვლაზე საუბარი.
2
№2
ავტორი: giorgi_mg
5 სექტემბერი 2019 18:00
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
წასვლაზე და გაშვებაზე ჯერ ადრეა საუბარი, თუმცა ამ ადამიანს ვეთანხმები იმაში, რომ ლუკაკუს შემცვლელი თუ არა, ერერას შემცვლელი ხომ მაინც უნდა მოეყვანათ?! ამ ცენტრით ვერაფერს ვიზავთ თითქმის დარწმუნებული ვარ და რაღაცნაირად ხელიც მაქვს ჩაქნეული ამ სეზონზე.
გასაშვებია; პერეირა, ლინგარდი და მოსაყვანია; ცენტრი, 10_იანი და თავდამსხმელი ეს პირველ ეტაპზე.
2
№3
ავტორი: SANDROGRIGA
5 სექტემბერი 2019 18:07
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
საკმაოდ დიდი შანსია რო ასე მოხდეს სეზონის ბოლომდე... ჩემთვისაც ძაან გასაკვირია რატო არ მოიყვანეს ლუკაკუს შემცვლელი, რატო გაუშვეს ასე უაზროდ სანჩესი (გაეყიდათ მაინც) რატო არ იყიდეს შემქმნელი ნახევარმცველი, ჰაერივით საჭირო იყო ბრუნო. გასაგებია ეს სამი ტრანსფერი, რომლებიც ჯერ-ჯერობით ამართლებს, მარა ოლეს შეეძლო კოდევ გაძლიერება, რო მოეთხოვა კოდე ფეხბურთელები მოუყვანდნენ ალბათ. თუმცა მაინც არ ეტყობა გუნდს პოზიციურ შეტევებზე ვარჯიში, ამდენ ხანში ოლეს თავის ხელწერა უნდა ქონოდა, პრესინგის გარდა არაფერი გუნდს დახვეწილი არ აქვს, ეგეც მარტო პირველ ტაიმში შეიმჩნევა, მე მაინც მეიმედება მარა ოთხეული მართლა რთული იქნება ამ გუნდით.

გაშვებაზე ჯერ მაინც ადრეა საუბარი, სრულად უნდა დაწკომპლექტებინათ გუნდი და თუ მერეც ვერ დადებდა შედეგს მაშინ ახვა გზა არ იქნებოდა, ახლა ჯერ სეულად თავის გუნდი არ ყავს ოლეს, მერე გაისად კიდე თუ ვეღარ/აღარ იყიდეს ვინმე და შედეგიც არაფერი იყო აღარავინ დატოვებს.
2
№4
ავტორი: Dato kutaisi
5 სექტემბერი 2019 19:49
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
მე ეს კაცი ნაღდად არ მახსოვს ვინ არის მაგრამ რასაც ამბობს ვეთანხმები.აქ ვერ მოგებული რამდენიმე თამაშზე არაა საუბარი.აწიც მრავლად იქნება ასეთი თამაშები და ზუსტად ამის გამო გაუშვებენ ოლეს.ვთქვი ზამთრამდე მიმიცია დროთქო და ისეთი პირი უჩანს ასე იქნება.
მესმის თქვენი მსჯელობის ბოჭებო რომ მწვრთნელების ცვლა კარგი არაა მაგრამ არც ისაა გამართლებული 1 წელი კაცი გუნდს რომ ხელს ვერ დაატყობს.მე პირადად ვერ ვხედავ ოლეს სტილი რაა.კონტრშეტევა?არ ვართ ამ კომპონენტზეც ძლიერი და არც მუშაობა ეტყობა.პოზოციურად ვერ ვუტევთ.ფლანგებიდან უაზროდ ვუტევთ ქაოტურად.ელემენტარული ეს დედანატირები ჯეიმსს რო აყენებ მარცხენა ფლანგზე და გარბის რისთვის გარბის?იმისთვის რომ პრასტრელი გააკეთოს არა?ხოდა ამ დროს არც პრასტრელის ჩამჭრელი არაა პოზიციაზე არც ბოლო ძელის ჩამკეტი არაა პოზოციაზე.ეს ხომ ისეთი რამაა რაც მწვრთნელმა უნდა დაგეგმოს.შეიძლება ერთხელ ან ორჯერ ვერ მოასწროს ფეხბურთელმა პოზიციაზე გასვლა მაგრამ სულ როდესაც ხდება ესე,ეს ნიშნავს რომ არაფერი გათვლილი არ აქვთ.
ბევრი რო არ გავაგრძელო თავად ოლემ აღიარა მე შემტევებს არაფერს ვუგეგმავ თვითომ უნდა ქნას თავისუფლება აქვთო.მე ასეთი მიდგომა არცერთი მწვრთნელოსგან არ მსმენია და ეს თუ ის სიახლე რაც ოლემ მოიტანა,კო ბატონო აგერ ეტყობა შედეგებს რას გვაძლევს ეს ყველაფერი.
ფეხბურთს რომ თამაშობდნენ და შედეგს ვერ დებდნენ ვიტყოდი არ გვიმართლებს ან რეალიზაციას გამოვასწორებთ და სწორი მიმართულებით მივდივათთქო და ახლა კი არც ფეხბურთია,არც შედეგი და არც პერსპექტივის განცდა მაქვს
0
№5
ავტორი: dybbuk
5 სექტემბერი 2019 20:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1534
ციტატა: Dato kutaisi
მე ეს კაცი ნაღდად არ მახსოვს ვინ არის მაგრამ რასაც ამბობს ვეთანხმები.აქ ვერ მოგებული რამდენიმე თამაშზე არაა საუბარი.აწიც მრავლად იქნება ასეთი თამაშები და ზუსტად ამის გამო გაუშვებენ ოლეს.ვთქვი ზამთრამდე მიმიცია დროთქო და ისეთი პირი უჩანს ასე იქნება.
მესმის თქვენი მსჯელობის ბოჭებო რომ მწვრთნელების ცვლა კარგი არაა მაგრამ არც ისაა გამართლებული 1 წელი კაცი გუნდს რომ ხელს ვერ დაატყობს.მე პირადად ვერ ვხედავ ოლეს სტილი რაა.კონტრშეტევა?არ ვართ ამ კომპონენტზეც ძლიერი და არც მუშაობა ეტყობა.პოზოციურად ვერ ვუტევთ.ფლანგებიდან უაზროდ ვუტევთ ქაოტურად.ელემენტარული ეს დედანატირები ჯეიმსს რო აყენებ მარცხენა ფლანგზე და გარბის რისთვის გარბის?იმისთვის რომ პრასტრელი გააკეთოს არა?ხოდა ამ დროს არც პრასტრელის ჩამჭრელი არაა პოზიციაზე არც ბოლო ძელის ჩამკეტი არაა პოზოციაზე.ეს ხომ ისეთი რამაა რაც მწვრთნელმა უნდა დაგეგმოს.შეიძლება ერთხელ ან ორჯერ ვერ მოასწროს ფეხბურთელმა პოზიციაზე გასვლა მაგრამ სულ როდესაც ხდება ესე,ეს ნიშნავს რომ არაფერი გათვლილი არ აქვთ.
ბევრი რო არ გავაგრძელო თავად ოლემ აღიარა მე შემტევებს არაფერს ვუგეგმავ თვითომ უნდა ქნას თავისუფლება აქვთო.მე ასეთი მიდგომა არცერთი მწვრთნელოსგან არ მსმენია და ეს თუ ის სიახლე რაც ოლემ მოიტანა,კო ბატონო აგერ ეტყობა შედეგებს რას გვაძლევს ეს ყველაფერი.
ფეხბურთს რომ თამაშობდნენ და შედეგს ვერ დებდნენ ვიტყოდი არ გვიმართლებს ან რეალიზაციას გამოვასწორებთ და სწორი მიმართულებით მივდივათთქო და ახლა კი არც ფეხბურთია,არც შედეგი და არც პერსპექტივის განცდა მაქვს

სამწუხაროდ ეს სრული სიმართლეა, ყველაზე მძიმედ რაც მოგხვდება კაცს გულზე ეს არის ის მომენტი როცა პერსპექტივა არ ჩანს, თავდამსხმელი თუ არა ნახევარმცველი სასიცოცხლოდ მოსაყვანი ტრანსფერი იყო, ამის გამო დიდი ალბათობით ჩააგდებს ახალ წლამდე სეზონს და ზამთარში კიდე რისი და ვისი მომყვანები არიან ესენი უკვე ვხვდები და სეზონის ბოლომდე საერთოდ რეები მოხდება წარმოდგენაც აღარ მინდა, ძაან მძიმე პერიოდი უდგას გუნდს მიუხედავად ამხელა ფინანსური რესურსისა და ესაა ყველაზე ნერვების მომშლელი.
0
№6
ავტორი: Selassie
5 სექტემბერი 2019 20:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 78
ოლეს გამშვები არავინ არაა, ლუკაკუს და სანჩესის გაშვება პირიქით ნიშნავს რომ ოლე თავის გუნდს აწყობს და დროც აქვს ამისთვის და მხარდაჭერაც, თვითონ თქვა გვინდოდა თავდამსხმელის მოყვანა და არ მოხერხდაო და რაღაც უაზრო ტრანსფერებს კიდევ არ აკეთებს, როგორც მაგალითად ფალკაოს იჯარა იყო, სწორად მუშაობს ეს კაცი და შედეგსაც დადებს

ოლეს გამშვები არავინ არაა, ლუკაკუს და სანჩესის გაშვება პირიქით ნიშნავს რომ ოლე თავის გუნდს აწყობს და დროც აქვს ამისთვის და მხარდაჭერაც, თვითონ თქვა გვინდოდა თავდამსხმელის მოყვანა და არ მოხერხდაო და რაღაც უაზრო ტრანსფერებს კიდევ არ აკეთებს, როგორც მაგალითად ფალკაოს იჯარა იყო, სწორად მუშაობს ეს კაცი და შედეგსაც დადებს

ოლეს გამშვები არავინ არაა, ლუკაკუს და სანჩესის გაშვება პირიქით ნიშნავს რომ ოლე თავის გუნდს აწყობს და დროც აქვს ამისთვის და მხარდაჭერაც, თვითონ თქვა გვინდოდა თავდამსხმელის მოყვანა და არ მოხერხდაო და რაღაც უაზრო ტრანსფერებს კიდევ არ აკეთებს, როგორც მაგალითად ფალკაოს იჯარა იყო, სწორად მუშაობს ეს კაცი და შედეგსაც დადებს
0
№7
ავტორი: ikeoni
5 სექტემბერი 2019 20:25
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11431
Shemcvleli Ro ar moviyvanet lukakus Es martla shecdoma Iyo Dzalian magari bichia grinvudi magram Ari mzad jer Ro umagles doneze itamshos??
0
№8
ავტორი: Svanchester
5 სექტემბერი 2019 20:27
  • სიახლეები: 2777
  • კომენტარები: 3861
ციტატა: Dato kutaisi
მე ეს კაცი ნაღდად არ მახსოვს ვინ არის მაგრამ რასაც ამბობს ვეთანხმები.აქ ვერ მოგებული რამდენიმე თამაშზე არაა საუბარი.აწიც მრავლად იქნება ასეთი თამაშები და ზუსტად ამის გამო გაუშვებენ ოლეს.ვთქვი ზამთრამდე მიმიცია დროთქო და ისეთი პირი უჩანს ასე იქნება.
მესმის თქვენი მსჯელობის ბოჭებო რომ მწვრთნელების ცვლა კარგი არაა მაგრამ არც ისაა გამართლებული 1 წელი კაცი გუნდს რომ ხელს ვერ დაატყობს.მე პირადად ვერ ვხედავ ოლეს სტილი რაა.კონტრშეტევა?არ ვართ ამ კომპონენტზეც ძლიერი და არც მუშაობა ეტყობა.პოზოციურად ვერ ვუტევთ.ფლანგებიდან უაზროდ ვუტევთ ქაოტურად.ელემენტარული ეს დედანატირები ჯეიმსს რო აყენებ მარცხენა ფლანგზე და გარბის რისთვის გარბის?იმისთვის რომ პრასტრელი გააკეთოს არა?ხოდა ამ დროს არც პრასტრელის ჩამჭრელი არაა პოზიციაზე არც ბოლო ძელის ჩამკეტი არაა პოზოციაზე.ეს ხომ ისეთი რამაა რაც მწვრთნელმა უნდა დაგეგმოს.შეიძლება ერთხელ ან ორჯერ ვერ მოასწროს ფეხბურთელმა პოზიციაზე გასვლა მაგრამ სულ როდესაც ხდება ესე,ეს ნიშნავს რომ არაფერი გათვლილი არ აქვთ.
ბევრი რო არ გავაგრძელო თავად ოლემ აღიარა მე შემტევებს არაფერს ვუგეგმავ თვითომ უნდა ქნას თავისუფლება აქვთო.მე ასეთი მიდგომა არცერთი მწვრთნელოსგან არ მსმენია და ეს თუ ის სიახლე რაც ოლემ მოიტანა,კო ბატონო აგერ ეტყობა შედეგებს რას გვაძლევს ეს ყველაფერი.
ფეხბურთს რომ თამაშობდნენ და შედეგს ვერ დებდნენ ვიტყოდი არ გვიმართლებს ან რეალიზაციას გამოვასწორებთ და სწორი მიმართულებით მივდივათთქო და ახლა კი არც ფეხბურთია,არც შედეგი და არც პერსპექტივის განცდა მაქვს

გუნდს ხელი უკვე დაეტყო დავით, ბისაკას შესანიშნავი თამაში, მაგუაიერის საიმედოობა და ჯეიმსის 3 გოლი 4 თამაშში. ყველაფერს ერთად რო ვითხოვთ ამ კაცისგან ესაა პრობლემა.
0
№9
ავტორი: Mtiulo
5 სექტემბერი 2019 21:16
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 50
დაიწყება მოგებათა სერია და მერე სხვსნაირად ილაპარაკებენ.
თავიდან ფერგისაც გსუჭირდა. მაგრამ ნელ ნელა ამოქაჩა გუნდი. ჩემი აზრით ფერგის წასვლა იყო სისულელე. ვინმე თავის გამოზრდილი ფეხბურთელი უნდა დაეყენებინა ასისტენტად ვინც კარგად ერკვევა ტაქტიკაში და კარგი მოაზროვნე.
0
№10
ავტორი: SANDROGRIGA
5 სექტემბერი 2019 22:09
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
სვანი, დათო ქუთაისი

მაქსიმალურად ვცდილობ ოლე არ გავაკრიტიკო მარა ამ ეტაპზე ჯანსაღი კიტიკა მისაღებიცაა, საფუძლიანიც და საჭიროც. ბისაკა რო კარგად თამაშობს და ჯეიმსმა რო 3 გოლი გაიტანა ეგ უფრო ინდივიდუალური კლასის ჩვენებაა და არავინ არ უკარგავს ამ სამ ტრანსფერს (პლუს მაგუაიერი) მარა გუნდი ვერ უტევს დალაგებულად, ვერ უტევს პოზიციურად, ვერ ქმნის ბევრ საგოლე მომენტს, ვერ ითვისებს სივცრეებს, ვერ აკეთებს ბოლო პასს - სწორედ ამაში ვგულისხმობთ ხელწერას, სტილს, რომელიც გუნდს უკვე უნდა გააჩნდეს, მე დიდი ეჭვი მაქ რო ოლე გადაყვება არ გაკეთებულ ტრანსფერებს, ნახევარმცველისა და მარჯვენა ვინგერის ყიდვას ვგულისხმობ. თითქმის დარწმუნებული ვარ რო რო მოეთხოვა ესენი ოლეს უყიდიდნენ. გასაგებია გრინვუდი, ჩონგი, გომესი და ა.შ. მაგრამ 17-18 წლის ბიჭებს გუნდი ვერ დაეყრდნობა. როცა არ ყიდულობ ლუკაკუს შემცვლელს, არ ყიდულობ ერერას შემცვლელს და მარტო ძველებურ, დრომოჭმულ სტილს ეყრდნობი - აკადემიის ფეხბურთელებს, რთულია შედეგი დადო დღევანდელ ფეხბურთში (ღმერთმა ქნას ვცდებოდე მარა ამ ეტაპზე ასე ჩანს) ტრანსფერების არ გაკეთება მთლიანად მენეჯმენტის ბრალია მარა დიდად არც ოლეს მოუთხოვია და ამ შედეგებს ვიმკით ახლა... ისედაც უნიათო ნახევარდაცვას არავინ შემატებია, პირიქით მოაკლდა ამას დამატებული სხვა პრობლემატური პოზიციები.

შესაბამისად, ამ პოზიციების გაძლიერებით გუნდი უფრო შეუტევდა გააზრებულად და დალაგებულად, შეიძლება ოლე ავალებს კიდეც მარა ლინგარდი და მაკტომინეი მეტს ვერ ქაჩავს ფიზიკურად. ესეც ხო ოლეს ბრალია - ეყიდა ნახევარმცველი, ეყიდა კარგი გამტანი ფორვარდი (ბოდიში მარსიალთან და რაშფორდთან). თუ შედეგები არ გამოასწორა ზამთრადე გუნდმა, ოლე გადაყვება ამ გაუკეთებელ საქმეებს დიდი ალბათობით, თუ არ გაუშვებენ მე კი მირჩევნია ისევ და ისევ მოავლის იმედით რო შემდეგ სეზონში გუნდი უკეთ ითამაშებს მარა ეს იმედებიც დამეღალა უკვე :))
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top