თბილისი:
მანჩესტერი:
9-04-2018, 21:27
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 2269,
კომენტარები: 14
პოგბა: "ეს კერიკის რჩევა იყო"
ფრანგმა გამოცდილი ფეხბურთელის რჩევა გაითვალისწინა.
პოგბა:
პოლ პოგბამ "მანჩესტერ სიტისთან" მის მიერ გატანილ გოლში წვლილი მაიკლ კერიკსაც მიაკუთვნა.

ფრანგმა ნახევარმცველმა დერბიში 97 წამის ინტერვალში ორი ბურთი და მატჩში წონასწორობა აღადგინა.

მისი გოლების შემდეგ "იუნაიტედმა" გამარჯვების გოლიც გაიტანა, რაც კრის სმოლინგმა შეძლო.

პოგბამ სწორედ ის აჩვენა "იუნაიტედის" გულშემატკივრებს, რისთვის კლუბმა მასში რეკორდული თანხა გადაიხადა, მაგრამ მოგვიანებით ფრანგი გამოტყდა, რომ ამაში ინგლისელ ვეტერანს დიდი დამსახურება აქვს.

"ვაფასებ მაიკლ კერიკს, რადგან ყოველი მატჩის შემდეგ მაჩვენებს ვიდეოს და მეუბნება, რომ ეს ჩარბენები განვახორციელო.

ის ძალიან დამეხმარა, ყოველი ვარჯიშის შემდეგ მეუბნება: "მოდი, შეხედე ამ ჩარბენებს, შენ შეგიძლია გათელო მეტოქე, რადგან ვერავინ შეგაჩერებს",
- განაცხადა პოლმა.

პოგბამ ასევე დაამატა, რომ რთული ასეთი ჩარბენების განხორციელება, როცა ნახევარდაცვაში ორი ფეხბურთელით თამაშობს გუნდი.

"ორ ნახევარმცველში რთულია ამის გაკეთება, რადგან უნდა დარჩე და აკონტროლო. როცა სამი ფეხბურთელი გვყავს, ვიცი, რომ მატიჩი დამაზღვევს და წინ წასასვლელად უფრო მეტი თავისუფლება მაქვს".


წყარო: mirror
ახალი ამბები, ინტერვიუები
14 კომენტარი
№14
ავტორი: Dato kutaisi
13 აპრილი 2018 23:30
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 816
ციტატა: JuanMata
ციტატა: Dato kutaisi


პოზიციაში არაა საქმე, საქმე როლშია, 4-3-3 მოურინიო თამაშობს სეზონში 3-4 მატჩს ძირითადად 90% თამაშების არის 4-2-3-1 სადაც პოგბა მატიჩთან ერთად არის საყრდენი. მისი მოვალეობა არის მეტოქის შეტევის შეჩერება და სიღრმიდან თავისი გუნდის შეტევის დაწყება, ეს როლი არ გამოსდის, ბევრად ეფექტურია საჯარიმოსთან ახლოს, საიდანაც შეუძლია მომენტიც შექმნას და საჯარიმოშიც შევიდეს თავდამსხმელების დასახმარებლად.

როცა საყრდენის პოზიციიდან წინ მიდის, მერე გვრჩება ცარიელი ცენტრალური ზონა, მატიჩი მარტო ვერ უმკლავდება ამ სამუშაოს, ჩვენი დაცვა წინ არ ამოდის დაზღვევაზე (არ ვიცი ეს მწვრთნელის დავალებაა, თუ მცველები ვერ ახერხებენ ამის მოფიქრებას). პოგბა რომ სუპერფეხბურთელი იყოს, შეტევაშიც წავიდოდა და კონტრასაც ჩამოასწრებდა თავის ნახევარზე, მაგრამ ამას ვერ აკეთებს.

ფაქტია გვყავს 100 მილიონიანი ნახევარმცველი, რომელიც არ ვიცით რაში გამოვიყენოთ.
ერთი ვარიანტია, გადავიდეთ 4-3-3 და უბრალოდ 1-ით მეტი კაცი გვყავდეს ცენტრში, რაც პრობლემას ასე თუ ისე გადაჭრის, მეორე - გავყიდოთ.

მე ვთვლი, რომ პოგბა კარგი ფეხბურთელია და შეიძლება ნორმალური ტაქტიკის პირობებში ძალიან კარგად გამოვიყენოთ. თან არ მგონია რომ ჩვენს ცენტრში და დაცვაში მარტო პოგბაა პრობლემა, დაცვის ხაზი ძალიან დაბლაა დაწეული და დიდ სივრცეებს ვქმნით საყრდენ ზონაში. გუნდი პოზიციურად ძაან ცუდად თამაშობს და ეს არაა მარტო სმოლინგის ან ბაიის ინდივიდუალური შეცდომებია, აქ მწვრთნელის ბრალიცაა.

ჩვენ ფაქტიურად ვეთანხმებით ერთმანეთს.მე ფუნქცია მეწერა შენ როლი. მოკლედ რო შევაჯამო ვფიქრობ რომ ზოგადად ან პოგბაზე დაბრალება მარტო ან ნებისმიერ ფეხბურთელზე და თუნდაც მარტო მწვრთნელზე არ არის სწორი იმიტომ რომ მარტო არცერთი არ ქმნის არც წარმატებას და არც კრიზისს.მე პოგბაზე მიტო დავწერე რომ მისი სეირნობა და 5მეტრში ვერ გაკეთებული პასების ახსნა ნაღდად შეუძლებელია ვერც ფუნქციას დაუძახებ თუ როლს.ერთი ფეხებია ყველაფერი როცა შენს გასაკეთებელს ვერ აკეთებ ელემენტარულ სიტუაციებში.იმედია იმაშიც დამეთანხმები რომ დაცვის ხაზი ბევრი პრობლემის სათავეა და საჭიროა ზუსთად დაცვისა და მარჯვენა ფლანგის პრობლემის მოხსნა და ამის შემდეგ შემადგენლობა ნაღდად გვყავს რომელსაც თამაში შეუძლია

და ამ დაცვის პირობებში ნაღდად ვერ ვხვდები მოუს გაჯინებას და რატო არ ათამაშებს ლინდელოფს ან რისთვის იყიდა თუ არ ათამაშებდა
0
№13
ავტორი: JuanMata
12 აპრილი 2018 23:23
  • სიახლეები: 5
  • კომენტარები: 1330
ციტატა: Dato kutaisi


პოზიციაში არაა საქმე, საქმე როლშია, 4-3-3 მოურინიო თამაშობს სეზონში 3-4 მატჩს ძირითადად 90% თამაშების არის 4-2-3-1 სადაც პოგბა მატიჩთან ერთად არის საყრდენი. მისი მოვალეობა არის მეტოქის შეტევის შეჩერება და სიღრმიდან თავისი გუნდის შეტევის დაწყება, ეს როლი არ გამოსდის, ბევრად ეფექტურია საჯარიმოსთან ახლოს, საიდანაც შეუძლია მომენტიც შექმნას და საჯარიმოშიც შევიდეს თავდამსხმელების დასახმარებლად.

როცა საყრდენის პოზიციიდან წინ მიდის, მერე გვრჩება ცარიელი ცენტრალური ზონა, მატიჩი მარტო ვერ უმკლავდება ამ სამუშაოს, ჩვენი დაცვა წინ არ ამოდის დაზღვევაზე (არ ვიცი ეს მწვრთნელის დავალებაა, თუ მცველები ვერ ახერხებენ ამის მოფიქრებას). პოგბა რომ სუპერფეხბურთელი იყოს, შეტევაშიც წავიდოდა და კონტრასაც ჩამოასწრებდა თავის ნახევარზე, მაგრამ ამას ვერ აკეთებს.

ფაქტია გვყავს 100 მილიონიანი ნახევარმცველი, რომელიც არ ვიცით რაში გამოვიყენოთ.
ერთი ვარიანტია, გადავიდეთ 4-3-3 და უბრალოდ 1-ით მეტი კაცი გვყავდეს ცენტრში, რაც პრობლემას ასე თუ ისე გადაჭრის, მეორე - გავყიდოთ.

მე ვთვლი, რომ პოგბა კარგი ფეხბურთელია და შეიძლება ნორმალური ტაქტიკის პირობებში ძალიან კარგად გამოვიყენოთ. თან არ მგონია რომ ჩვენს ცენტრში და დაცვაში მარტო პოგბაა პრობლემა, დაცვის ხაზი ძალიან დაბლაა დაწეული და დიდ სივრცეებს ვქმნით საყრდენ ზონაში. გუნდი პოზიციურად ძაან ცუდად თამაშობს და ეს არაა მარტო სმოლინგის ან ბაიის ინდივიდუალური შეცდომებია, აქ მწვრთნელის ბრალიცაა.
0
№12
ავტორი: Dato kutaisi
11 აპრილი 2018 21:31
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 816
მე ვერ ვხვდები აქ ერთ რამეს.ბიჭები წერთ რო წინ უნდა აწიოსო მოუმ პოგბაო მარა არ ესმისო.წინ აწევა სად ათიანზე?რა უნდა პოგბას ათიანზე?ათამაშა რამდენიმე თამაში ათიანზე და თუ არ გახსოვთ მე მახსოვს სრულად არაეფექტური და ტყუილად გაცდენილი ერთი მოთამაშე იყო.ახლა რაც შეეხება იმას თუ რატო არ არის ათიანი.მისი არც ფიზიონომია არც გაბარიტები მოქნილობა არ არის ათიანის შესაბამისი.არც მაღალ პრესინგზე შეუძლია თამაში არა იმიტომ რომ არ იცის უბრალოდ მოუქნელია მისი აღნაგობის გამო.აი რაც შეეხება იმას რო მეტს უტევდეს და წინ იყოს უფრო მეტად აი ამას მერამდენედ ვწერ სჭირდება კარგი დაცვა რო 3ნახევარმცველს არ უწევდეს დაზღვევაზე სირბილი.როცა ასეთი სიტუაციაა ასეთ შემთხვევაში მისი იდეალური პოზიცია რაც არის კიდეც თქვა მოუმ და არც არაფერია დამალული ეგაა 4-3-3ში მარცხენა ნახევარმცველი.ხოდა დგას მაგ პოზიციაზე სქემატურად მაგრამ ამ ჩვენი დაცვის შემადგენლობას ეს 3კაციც კი ჭირდება დასაზღვევად.აქ ბატონებო არაა პოზიციის პრობლემა.აი მითხარით როცა პოგბა მატიჩი და ერერაა სასტავში შეტევითი ფუნქცია ვის აქვს?რა თქმაუნდა პოგბას მაგრამ რა ვქნათ რო სმოლინგი ჯონსი და ხანდახან ბაიც კი მაგრა ქარავს და ბურთი ჩვენსკენაა უმეტესად?ან მისი როგორც ნახევარმცველის პირდაპირი მოვალეობაა არა ნახევარდაცვის დომინირება და მერე შეტევა?ხოდა მე ჯერ დამანახონ რო ნახევარდაცვაში აკეთებს თავის საქმეს და ცენტრი გვიკავია და მერე შეუტიოს ბატონო.აქაა ზუსტად ძაღლის ტავი დამარხული რო ხასიათის იგროკია.თუ წაუვიდა ითამაშებს მაგრამ ერთსაც ვიტყვი მეორე გოლს შესრულება ნაღდად ჭირდებოდა მაგრამ რომ არა ის იდეალურად გათამაშებული და მიცემული პასები რა პოგბამ შექმნა რომელიმე გოლი თვითონ?აქ შემედავება ვინმე რო იქ ხო თავისით შევიდაო,შევიდა ნამდვილად და სულ უნდა შედიოდეს და არა დასეირნობდეს როგორც აკეთებდა სულ.ვოქს თუ ბოქსიაო ასე მოვიდა ჩვენთან და მე ეგ თავიდან ვნახე ასე რო დარბოდა მერე იმენა დაიკიდა და სანამ მაგრა არ გალანძღავენ ფეხის გადგმა ეზარება.სიმართლე ეგაა უბრალოდ თვალის გასწორება უნდა ამას
0
№11
ავტორი: Lalana
11 აპრილი 2018 00:55
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 648
ბოდიშით ბიჭებო,ორივეს რომ აღარ დაგიციტიროთ ბარემ ასე ზოგადად დავწერ.გეთანხმებით იმაში რომ პოგბას ძალიან დიდი პოტენციალი აქვს.ფიზიკურობა,ტექნიკა,ბურთთან მოპყრობა,პასის კულტურა და მოედნის ხედვა,ყველაფერი აქვს იმისთვის,რომ ერთ-ერთი საუკეთესო ნახევარცველი იყოს.მაგრამ როდესაც მოდრიჩIს თამაშებს ვუყურებ და თან მის წლოვანებას ვაკვირბი პოგბა სულ მავიწყდება და რატომ იცით?ისეთი მონდომებით თამაშობს ამ ასაკშიც რომ პოგბას ასეთი არც დაესიზმრება,ასევე თუ დააკვირდებით ნახავთ რომ ეგ კაცი კაზემიროსაც ძალიან კარგად ეხმარება უკან და ზოგადად ძალიან ბევრს დარბის ხოლმე მოედანზე კროოსთან ერთად.იმაში გეთანხმებით რომ არ არის პოგბას ადგილი მანდ,მოურინიოც კარგი ჯიუტია რომ საკუთარ ფილოსოფიას არ აბიჯებს,მაგრამ რამდენჯერაც ვუყურე რომ პოგბა ათიანზე იყო,იმდენჯერ ვნახე თუ გუნდს რამდენად უჭირდა სიღრმიდან ბურთის ამოტანა.ასევე მოურინიოს სტილია 4-2-3-1,ორი დაცვითი ტიპის ფეხბურთელით თამაშI,მაგრამ გაიხსენეთ ერთ შამშლელთან ერთად მოურინიოს როგორი სტილის ფეხბურთელები ეყენა გინდ რეალშI და გინდ ჩელსიში.მაგალითად ჩელსიში ფაბრეგასი ეყენა მატიჩIს გვერდით,ცოტათი ზემოთ აწეული,რადგან სიღრმიდან ამოეტანა ფაბრეგას ბურთიდა ამასთანავე შავი სამუშაოსთვისაც გაერთვა თავი.პოგბა რომ მაგალითად მატას ან ლინგარდის ნაცვლად დავაყენოთ წინ ვერც ისეთ პრესინგს შემოგვთავაზებს როგორც ეს ორი.იმის და მიუხედავად რომ ლინგარდი დიდად არ მიყვარს,როდესაც შემადგენლობაშIა წინ მხოლოდ ეგ და ლუკაკუ ახორციელებენ ხოლმე ისეთ პრესინგს როგორც საჭიროა და პოგბას თუ დააკვირდებით ასეთი რაოდენობით მაინც არ მოძრაობს როგორც გუნდს სჭირდება,მაგრამ აქვს გამონათებები,თუ თამაში წაუვიდა აბსოლიტურად ყველაფერს აკეთებს და ზუსტად მაგ პოზიციაზე იდგა წინა წელსაც და საკმაოდ კარგადაც გამოიყურებოდა,იბრაჰიმოვიჩის ის გაფუჭებული მომენტებიც რომ არა საკმაოდ კარგ შედეგსაც დადებდა,უბრალოდ მაინც გეთანხმებით იმაში რომ შემტევი ფილოსოფიის მწვრთნელთან უკეთესად გამოავლენს საკუთარ შესაძლებლობებს.


რაც შეეხება რომა-ბარსელონას დიდად არც გამკვირვებია,რადგან ჩელსისთან თამაშს რომ ვუყურებდი საოცრად კარგად თამაშOბდა რომა სახლში.ვფიქრობდი მათ მოგებას,მაგრამ გასვლაზე ეჭვი მეპარებოდა.დი ფრანჩესკო არ არის ცუდი მწვრთნელი,დამწყებია და უკვე ნამდვილად კარგი შედეგი დადო,რომას საკმაოდ კარგ ფეხბურთს ათამაშებს და დღეს იმის და მიუხედავათ რომ იგებდა მაინც არ ნებდებოდა და უტევდა.საკმაოდ კარგი სულისკვეთება გამოავლინეს.


გული კი ერთ რამეზე მწყდება,როგორ შეგვეძლო რომ ახლა სევილიას ნაცვლად ჩვენ ვყოფილიყავით ბაიერნის მეტოქე და არც ეს ბაიერნია ის გუნდი რომლის დამარცხებაც შეუძLებელია.
0
№10
ავტორი: Dato kutaisi
11 აპრილი 2018 00:16
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 816
პოგბამ იწუწუნა არ იწუწუნა ამაზე პასუხი იყო მოურინიოსთან რო მივიდე და არ ეთანხმებოდა.პროფესიონალები ასეთ რამეს არ კადრულობენ.ყველა უყურებსით ლიგას ახლა და ლივერმა მეორეც მოუგო ზუსტად ისე როგორც ჩვენ მოვიგეთ.განსხვავება რამდენიმე აი მაქსიმუ ორი მომენტით მეტის შექმნაში იყო თორე პირველი ტაიმი სად იყო ლივერი არ ვიცი ჩვენსავით.რომამ ვაფშე ბარსას არ ვიცი რა დავარქვა რა ჩაუტარა და ძალიან გამიხარდა იმ ორი ავტოგოლის გამო რო არ გავარდნენ.ნელნელა ტიკი ტაკას დრო მიდის და ამის დასტური ეს ორი წყვილი იყო.გარდა იმისა რო მე ესთეტიურ სიამოვნებას არანაირად არ მანიჭებს ეს სტილი,თუ წარმატებას ასეთ გუნდთან გინდა მიაღწიო მაღალი პრესინგი მთელი თამაში და მომენტების მაქსიმალურად გამოყენება არის გასაღები წარმატების.რაც გამოუვიდა ლივერს რომას და ჩვენც.რაღაც ლიგას ისეთი სუნი უდის რეალმა შეიძლება ისტორია კიდევ გადაწეროს და ზედიზედ მესამეც კი დადოს და ეს უკვე მართლა სასწაული იქნება.დამიჯერეთ ბიჭებო ჩვენ რო ძლიერი დაცვის ხაზი გვქონდეს არც პოგბა არც ერერა უკან დაწეული არ იქნებიან.ამ დაცვას დასაზღვევად ეს ორი კაციც არ ყოფნის და წინ როგორ წავა პოგბა?არც არავინ უშლის გამწვავებას.რა თუ პოგბა როგორც ამბობს იმ ლოგიკას მივყვებით წინ მიტო წავედი რო ორი კაცი ვიცოდი დამაზღვევდაო ძაან მაინტერესებს იმ პირველ გოლში საგოლე პასი ვინ მისცა?უნაღლესი კლასის პასი ზუსტად იმ ერერამ მისცა ვისაც თურმე პოგბას წინ გაჭრის გამო უნდა დაეზღვია.ტყუილია ეგ.წინ მიტო წავიდა და ერერაც იმ პოზიციაზე იმიტომ აიწია რომ ვაგებდით და მეტი აზრიც არაფერი არ იყო თუ არ შევუტევდით ხოდა მიტო აღმოჩნდნენ წინ.ასე რომ ის ბაიათები არიქა და კერიკმა რო მასწავლა და ეგეთები არის ბლა ბლა ბლა.საჭირო იყო გარისკვა გავრისკეთ და სამპანურიც დავლიეთ ეგ იყო და ვსიო.უბრალოდ მოურინიო ზედმეტად ფრთხილია ამ დაცვის გამო.არცერთ გუნდში ასეთი სუსტი დაცვა მას არ ყოლია ისეთი როგორიც აქ ყავს.თუ დაცვის ხაზიგაძლიერდება დარწმუნებული ვარ უფრო წინ აწეული ხაზით ვითამაშებთ,მაგრამ შორს ვარ იმ აზრისგან რომ ეს თამაში იქნება ბარსას სიტის ან რეალის ნაირი.უბრალოდ გაისად უფრო შედეგიანი ვიქნებით მეტი არაფერი.და სავსებით რეალურია პრემიერ ლიგის მოგება.სულ ვამბობდით ტოპ ექვსეულთან ვერ იგებსთქო და მიაწყო ერთი მეორეზე ჩელსი ლივერი სიტი რაც იძლევა იმის თქმის საშუალებას რომ შარშანდელი აუტსაიდერებთან განიავებული ქულების გამოსწორების შემდეგ ლიდერებთან გამოსწორებული სტატისტიკაც საწინდარი იყოს პრემიერ ლიგის მოგების.აი ლიგა კი ნაადრევია
0
№9
ავტორი: JuanMata
10 აპრილი 2018 23:42
  • სიახლეები: 5
  • კომენტარები: 1330
ლიგაზე რა ხდება, რომამ ბარსა გამოაგდო 4-1 შემოუტრიალა cerealguy2
0
№8
ავტორი: ALEXFERGUSON
10 აპრილი 2018 19:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 622
ციტატა: Lalana
ციტატა: ALEXFERGUSON
მეტი რათქვას ახლა ამ პოგმაბ და რანაირად მიანიშნოს კიდე მოურინიოს,რომ წინ უნდა აწიოს ეს და არა იქ სადაც თამაშობს. ლამის კარში რო დგას. არაა ეს მისი პოზიცია. დიმარია მახსენდება,ტიპი დაფრინავდა თავის პოზიციაზე. როგორც კი ადგილი შეუცვალეს დაიკაგა. ახლა აქ ზოგი მეტყვის,პროფესინალი რომ ყველგან უნდა ითამაშოო და არაა ეგრე.

მანჩესტერმა ეს ადამიანი რისთვის მოიყვანა აქ?ცენტრის დასაჭერად ხომ ასეა?თუ უკან ჩამოსვლა დაეზარება რომელიმე ფეხბურთელს და დაცვით ფუნქციებსაც არ შეასრულებს მაშინ რაში გვჭირდება მასეთი ფეხბურთელი?თუ უყურეთ ლივერპულის თამაშს ნახავდით რომ სალაჰი იმის გარდა რომ შეტევაშიც იყო ამავდროულად დაცვასაც კარგად ეხმარებოდა,ისევე რგოროც მანე.ამ გუნდში ლუკაკუც კადრულობს იმას რომ ცენტრსა და დაცვას დაეხმაროს და ეს პოგბა რა გახდა ასეთი რომ არ კადრულობს ამას?ან საფრანგეთის ნაკრრებში კანტეს გვერდით არ იდგაა?თუ მე ვცდები?მაშIნ რატომ არ გამოუთქვამს ამაზე პრეტენზიაა?აგერ რეალს რომ გადავხედოთ ისკო ხან სად დგას,ხან სად და ხან სად,მაგრამ ცდილობს და ბოლომდე იხარჯება თითოეულ პოზიციაზე,გინდ ბეილი,ბეილს საერთოდ დაცვაში დაარბენინებდა ზიდანი ერთი პერიოდი კარვახალთან ერთად და ხმა არ ამოუღია ამაზე,რადგან საკუთარი საქმის პროფესიონალია.ყველა თავის ადგილას უნდა იდგეს,მაგრამ როდესაც გუნდს სჭირდება იქ უნდა დადგე.

მე სდ დავწერე მეგობარო,რომ არ უნდა იკადროს უკან ჩამოსვლა და დახმარება თქო? მარა თამაშებს თუ უყურებ,ნახავ რომ ცენტრის იქით ტიპი არ გადადის. არ უტევს პოგბა. დაცვაზეა მთლიანად ორიენტირებული. იდგეს მაშინ 120 მილიონიანი ფეხბურთელი დაცვაში და არ წავიდეს შეტევაში. 120 მილიონიანი მცველი ყავს ვინმეს? სალაჰს რო უყურებ,რამდენი გოლი აქ აბა გატანილი? მანეს რო უყურებ,ტიპი დაფრინავს და კარში რამდენჯერ ურტყავს? ეს პოგბაა და არა,რომელიმე ჩამშლელი ნახევარმცველი. დაცვა და ჩაშლა თუ გვინდოდა,გვეყიდა მაშინ კანტე,მატუიდი ან ეგეთი სტილის ვინმე 40 მილიონი დაჯდებოდა სულ. დიახ სწორედ პოგბას საქმეა,იდელაური პასების გაკეთება,ჯარიმების გატანა,საჯარიმოში შესვლა და კარისკენ უამრავი დარტყმა და არა ცენტრის ხასთან დგომა და ჩაშლა
0
№7
ავტორი: JuanMata
10 აპრილი 2018 18:58
  • სიახლეები: 5
  • კომენტარები: 1330
ციტატა: Lalana


არც ისე ცუდია პოგბა დაცვაში, მშვენიერი სტატისტიკა აქვს დაცვით მოქმედებებში, ართმევებში და საჰაერო ორთაბრძოლებში კარგია. ყველაზე გრძელვადიანი წაუგებელი სერია პოგბასთან ერთად გვქონდა გუნდში. ე.ი. არც ისეთი პრახადნოი დვორი გვაქვს პოგბასთან ერთად ცენტრში. შეტევაზე აღარაფერს ვამბობ.
კი ბატონო აქვს შეცდომები დაცვაში, ხანდახან ვერ ასწრებს თავის მოწინააღმდეგეს, ან ვერ ხვდება ვინ უნდა აიყვანოს, მაგრამ ასეთი რაღაცები ხდება ხოლმე, მატიჩიც ბევრ შეცდომას უშვებს დაცვაში, მიუხედავად იმისა, რომ დაცვა მისი პირდაპირი მოვალეობაა. ხშირად არ მიყვება მოწინააღმდეგეს, საჰაერო ორთაბრძოლებს აგებს (ხანდახან საერთოდ არ ხტება), მაგრამ რამდენიმე შეცდომა არ აქცევს ცუდ საყრდენად. ან იგივე სანჩესი, უფრო ხშირად კარგავს ბურთს, ვიდრე დანარჩენი ყველა ფეხბურთელი ერთად.

სეზონ-ნახევარია საყრდენად ითამაშა და არ წუწუნებდა, როცა შემტევად ათამაშა, თქვა რომ ამ ტაქტიკაში უკეთესად გამოსდის თამაში (რაც ყველამ ვიცით ჟოზეს გარდა, რომ მართალია). არ არის ეს წუწუნი და პასუხისმგებლობის თავის არიდება. 21 თამაშში 6+10 გოლი და ასისტი აქვს, საყრდენისთვის საკმაოდ უცნაური შედეგია.

მიუხედავად ბოლო დროინდელი ჩავარდნისა, პოგბა მაინც ერთადერთი ფეხბურთელია მანჩესტერში, რომელიც ქმნის თამაშში განსხვავებას, პოგბას გარეშე და პოგბასთან ერთად, მანჩესტერი სულ სხვადასხვა გუნდია. არც ერთი ფეხბურთელი ისე არ მოქმედებს გუნდზე, როგორც პოგბა.

P.S. ერთ-ერთი სანდო ფრანგული გამოცემა წერს, რომ მარსიალმა უარი თქვა ახალ კონტრაქტზე და ზაფხულში ტრანსფერზე დაყენებას მოითხოვს. გულდასაწყვეტი იქნება ჩემთვის თუ წავა, მითუმეტეს რეალურად არც მისცემია ნორმალურად შანსი ძირითადში ადგილის მოსაპოვებლად.
0
№6
ავტორი: SANDROGRIGA
10 აპრილი 2018 17:22
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 5346
მაიკლი რა დონეა
0
№5
ავტორი: Lalana
10 აპრილი 2018 15:56
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 648
ციტატა: ALEXFERGUSON
მეტი რათქვას ახლა ამ პოგმაბ და რანაირად მიანიშნოს კიდე მოურინიოს,რომ წინ უნდა აწიოს ეს და არა იქ სადაც თამაშობს. ლამის კარში რო დგას. არაა ეს მისი პოზიცია. დიმარია მახსენდება,ტიპი დაფრინავდა თავის პოზიციაზე. როგორც კი ადგილი შეუცვალეს დაიკაგა. ახლა აქ ზოგი მეტყვის,პროფესინალი რომ ყველგან უნდა ითამაშოო და არაა ეგრე.

მანჩესტერმა ეს ადამიანი რისთვის მოიყვანა აქ?ცენტრის დასაჭერად ხომ ასეა?თუ უკან ჩამოსვლა დაეზარება რომელიმე ფეხბურთელს და დაცვით ფუნქციებსაც არ შეასრულებს მაშინ რაში გვჭირდება მასეთი ფეხბურთელი?თუ უყურეთ ლივერპულის თამაშს ნახავდით რომ სალაჰი იმის გარდა რომ შეტევაშიც იყო ამავდროულად დაცვასაც კარგად ეხმარებოდა,ისევე რგოროც მანე.ამ გუნდში ლუკაკუც კადრულობს იმას რომ ცენტრსა და დაცვას დაეხმაროს და ეს პოგბა რა გახდა ასეთი რომ არ კადრულობს ამას?ან საფრანგეთის ნაკრრებში კანტეს გვერდით არ იდგაა?თუ მე ვცდები?მაშIნ რატომ არ გამოუთქვამს ამაზე პრეტენზიაა?აგერ რეალს რომ გადავხედოთ ისკო ხან სად დგას,ხან სად და ხან სად,მაგრამ ცდილობს და ბოლომდე იხარჯება თითოეულ პოზიციაზე,გინდ ბეილი,ბეილს საერთოდ დაცვაში დაარბენინებდა ზიდანი ერთი პერიოდი კარვახალთან ერთად და ხმა არ ამოუღია ამაზე,რადგან საკუთარი საქმის პროფესიონალია.ყველა თავის ადგილას უნდა იდგეს,მაგრამ როდესაც გუნდს სჭირდება იქ უნდა დადგე.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

შემოგვიერთდი

მომდევნო მატჩები

23 ივლისი 2018, 01:00
იუნაიტედი
სან ხოსე
წინასასეზონო ტურნე
26 ივლისი 2018, 07:05
მილანი
იუნაიტედი
წინასასეზონო ტურნე
29 ივლისი 2018, 01:05
იუნაიტედი
ლივერპული
წინასასეზონო ტურნე
სან ხოსე23 ივლისი
მილანი26 ივლისი
ლივერპული29 ივლისი

წინა მატჩები

20 ივლისი 2018, 06:00
ამერიკა 1
იუნაიტედი1
წინასასეზონო ტურნე
19 მაისი 2018, 20:15
იუნაიტედი0
ჩელსი1
ინგლისის თასი
13 მაისი 2018, 18:00
იუნაიტედი1
უოტფორდი0
პრემიერ ლიგა
ამერიკა 20 ივლისი
ჩელსი19 მაისი
უოტფორდი13 მაისი

სეზონის საუკეთესო

დავიდ დე ხეა
1
დავიდ დე ხეა

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

წიგნები

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top