თბილისი:
მანჩესტერი:
19-09-2020, 22:24
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2985,
კომენტარები: 74
მიმოხილვა: იუნაიტედი 1-3 კრისტალ პალასი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
74 კომენტარი
№61
ავტორი: David_Beckham7
21 სექტემბერი 2020 00:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 650
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
The red devi11 და რა თქვი ახლა შენ ისეთი რასაც არ ვამბობთ ჩვენც აქ?იგივეს ამბობ და თან ამბობ ტირითო.სატირლად საქმე აქვს ოლეს და ვუდვორდს მე ნაღდად არა.ისინი კარგავენ მილიონებს და ასხამს მთელი მაოფლიო აბა მე კი არა.ლინდელოფი არის განტევების ვაცი რამდენი ხანია და ოლეს უსუსურობები ვიქტორას ეწმინდება კარგად და ალბათ სასტარტოშიც მიტო აყენებს:))არც ცა ჩამომხობია და არც ტრაგედიას არ ვქმნი ამ ერთი წაგებით რადგანაც აქ ახალი არაფერია.ის გეძელდება რაც იყო სეზონის ბოლოს მეტი არაფერი.კაი ჩემი აზრი შეიძლება არ იყოს შენთვის ავტორიტეტული მაგრამ სხვა ჩემზე მცოდნეებსაც თუ მოუსმენ ნეტში ნახავ ყველა ისე ხედავს მიმდინარე პროცესებს როგორც აქ ყველა.
კი ბატონო ყველას ბრალია ოლეს გარდა საერთოდ წაგებას რაც ეხება ხოლო მოგება მხოლოდ ოლეს დამსახურებაა.შენახული მაქვს სქრინი იმ კომენტრარის რაც დავწერე თუ რა იქნებოდა ამ სეზონის ტრენდული ფრაზები ამ საიტზე და ჯერ ჯერობით 1-1ში ჯდება:))


დავით მეგობარო მართლა არ წამიკითხავს შენი კომენტარი. უბრალოდ ერტი ორს გადავხედე და მივხვდი რომ გურიაში ან სამეგელოში რომ გასვენებებია ეგ წიოკი იყო აქაც :D
უბრალოდ რა არ მესმის იცი როცა ყველაფერი კარგად არის ეს ხალხი იკარგება და როცა უცბად ერთ ტამაშს წავაგებთ ხომ მაშინ იწყება წიოკი ტიტუუუუუუ აზრი არააქვს არაფერ ესენი არიან ისემე ხალხი ამათ როგორ აყენებს ეს მწვრთნელი ვინ მოიყვანა ასე შემდეგ სრულიად არაადეკვატური კრიტიკა რასაც ვერ დ არასოდეს არ დავეთანხმები

რაც შეეხება იმას რომ ოლეს სისუსტეები ბრალდება ლინდელოფოს. შენი აზრი ამ პერიოდში მკაფიოდ გავიგე შენ ფიქრობ რომ ეს ყველფერი ტრენერის ბრალია და ამ აზრს აქვს რათქმაუნდა არსებობის უფლება გაქვს არგუმენტები და ასე შემდეგ კი ბატონო მოვისმინე შენი აზრი ხომ. მეც ხომ მაქვს უფლება არ დაგეთანხმო მეც მაქვს არგუმენტები მაგალითად: ეს ის ოლეა გვარდიოლას და კლოპს რომ ტაქტიკურად არ ჩამორჩა არაფერში 6სეულის მწვრთნელები რომ უბრალოდ დაჩაგრა. ერთი ტრანსფერის გამოკლებით ყველა ტრანსფერი რომ დახატა და არის კიდევ არგუმენტები რის გამოც მე ვფიქრობ რომ აქ სხვა პრობლემებია ტრანსფერებს უკვე იავნად ითხოვს და ასე შემდეგ. არ გავაგრძელებ ბევრს ჯანსაღ კრიტიკას არასოდეს ვუპასუხებ აგრესიით. ის რომ შენ თვლი რომ ეს შტაბის ბრალია შეიძლება მართალიც ხარ უბრალოდ მე სხვანაირად მგონია და რატომ მგობია გითხარი. ეს არის და ეს ძმაო კიდე გეუბნები მე და შენ შეგვიძლია ამ საკითხზე ზრდილობის და ურთიერთპატივისცემის ფარგლებში ბევრიც ვიდაოთ თუ არ გვეზარება :D პროსტა მაღიზიანებს ეს ჩასაფრებული კამანდა რა ვქნა

პატივისცემას არსოდეს დავკარგავ და არასოდეს გადავალ ზღვარს არც მანჩესტერის და არც ოლეს გამო:))
რეგილონი და ბეილი არ უნდა ეყიდათ აბობ და მაინტერესებს უნდა იყიდონ თუ არა შენი აზრით სანჩო 150 ლიმონად?ამდენი ჯდება ყველა საკომისიო და აგენტებიანად.მე პირადად პრობლემებს უფრო ღრმად ვეპოტინები ჩვენი სიტუაციიდან გამომდინარე.მე მაგალითად ვთვლი რომ ოლე არ არის თავისუფალი და ამის მიზეზი ბევრია(ფერგის ფაქტორი, მისივე გამოუცდელობა).რაც შეეხება ტოპების ჯიბეში ჩასმას, ეგეც სადავოა.იქ სადაც არ დაგვაფასეს,ზუსტად ის თამაშები მოვიგეთ თორემ ვინც სერიოზულად მოგვიდგა ყველგან ჩავისვარეთ.ძალიან დიდი ადგილი უჭირავს ოლეს მანჩესტერის თამაშში თავად ფეხბურთელების მონდომებას.მაშინ როდესაც ოლეს გაგდების საკითხი დგება ან ძალზედ პრინციპული გვყავს მეტოქე აი იქ ყველაფერს დებენ.როდესაც ეს ხდება როგორ შეიძლება ეს მეორე თამაშშივე ქრებოდეს?ან პირველის მოტივირებაში ტრენერს არ მიუძღვის წვლილი, ან უბრალოდ არ იცის მუხტი როგორ დაიკავოს.
რაც შეეხება კრისტალთან თამაშს მე ახლაც ვთვლი რომ ცენტრის ბრალია ის რაც გვჭირს და არა დაცვის.როდესაც დაცვაზე ზეწოლა მოდის სულ არსებობს შეცდომის დაშვების ალბათობა.ცენტრი გვყავს ძალზედ ნელი და ტლანქი.აი სასტავის შერჩევაზე აღარაფერს ვიტყვი უკვე



რათომღაც მგონია რომ ძირითადის კამანდა ნუ წინა სეზონის ბოლოს ვინც იყო ძირითადში არ იყვნენ მზად სატამაშოდ. აი ჯეიმსი და სკოტი მაგიტომა აირჩია მე მასე ვფიქრობ. მეორე ცენტრი ნაღდად უსუსტესი იყო განსაკუთრებით საყრდენი ზონა და არაფრის მაქნისი პოგბა. იმაშიც გეთანხმები რომ დაცვა უშვებს შეცდომას როდესაც წნეხის ქვეშაა. პროსტა ლინდელოფმა და თავგაზამ ისეთები ჭამეს ორ გოლში რომ მანდ წნეხს და ნახევარდაცვას ვერ დავაბრალებ. ნორმალური მცველები მასეთებს არ შეჭამენ სულ რომ დაახიო ბურტი თავზე. ხშირად არ შეჭამენ თორე ხანდახან მოჟნა.

ტრანსფერებს რაც შეეხება რეალის მაგალითს მოგიყვან მეგობარო 2008-9 წლები თუ არ ვცდები. შეატყვეს კრიზისი იყო ადგენ და დახხარჯეს დიდი მაყუთი და კი გეცოდინება შენც არ განვავრცობ. რათქმაუნდა სანცო მოსაყვანია, რათქმაუნდა გუნდს ჰაი კლასის იგროკი ჭირდება 2 მაინც მინიმუმ პოგბა არის მაგრამ რასაქ აქ აჩვენებს ეგ ჭ კლასია. ფორვარდი არაა სტაბილურად გამტანი ორივე ფლანგი მკვდარია. სანჩო იასნია მოსაყვანია. მე იმედი მაქვს ესენიც გაიხსნებიან არ მინდა ერთი თამაშით გავასწორო მიწასთან, მაგრამ დაცვაში რომ ვინმე ტოპ მცველი მოსაყვანია თუნდაც 200 მილიონად არ მითხრა არაო. მოდი ძმაო რამდენიმე ტურმა გაიაროს არ მინდა ამასკ რიზისი და თავზე დაქცევა აუძახო იქნება ისე იხოდება როგორც სეზონის ბოოლოს გასახდელიდან დაეწია ლესტერს ბოლოსდაბოლოს

გაიხარე წითელო, ერთი ორი ესეთი ცოტა საიმედო კომენყარი რო არა ნაღდად გულზე გავსკდებოდი, ამ ბიჭებს ამას წინათაც ავღნიშნე შეიძლება ჩვენზე მეტადაც ედარდებოდეთ გუნდის ბედი და უყვარდეთ ეს გუნდი მაგრამ 80 პროცენტი ჩვენი მოსაზრებები ცდება ერთმანეთს, მთავარია გუნდმა გამოასწოროს თამაში და ამით ყველა გაგვახაროს თორე მე ვიქნები მარზტალო თუ სხვა ამას არანაირი აზრი არ ექნება. ამას იქით კოდე რისი კოთხვა მინდა ლინგარდი უ და ჟოზესო თან 30 მილიონს იხდისო და ეს ნაღდად სანდო იმფორმაციაა? რამდენად შეიძლება რეალური იყოს?
0
№62
ავტორი: Dato kutaisi
21 სექტემბერი 2020 08:05
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 2948
ციტატა: David_Beckham7

გაიხარე წითელო, ერთი ორი ესეთი ცოტა საიმედო კომენყარი რო არა ნაღდად გულზე გავსკდებოდი, ამ ბიჭებს ამას წინათაც ავღნიშნე შეიძლება ჩვენზე მეტადაც ედარდებოდეთ გუნდის ბედი და უყვარდეთ ეს გუნდი მაგრამ 80 პროცენტი ჩვენი მოსაზრებები ცდება ერთმანეთს, მთავარია გუნდმა გამოასწოროს თამაში და ამით ყველა გაგვახაროს თორე მე ვიქნები მარზტალო თუ სხვა ამას არანაირი აზრი არ ექნება. ამას იქით კოდე რისი კოთხვა მინდა ლინგარდი უ და ჟოზესო თან 30 მილიონს იხდისო და ეს ნაღდად სანდო იმფორმაციაა? რამდენად შეიძლება რეალური იყოს?

მართალ მტყუანს ვინც არჩევს და ითვლის ის მთლად კარგად ვერ უნდა იყოს:)
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
The red devi11 და რა თქვი ახლა შენ ისეთი რასაც არ ვამბობთ ჩვენც აქ?იგივეს ამბობ და თან ამბობ ტირითო.სატირლად საქმე აქვს ოლეს და ვუდვორდს მე ნაღდად არა.ისინი კარგავენ მილიონებს და ასხამს მთელი მაოფლიო აბა მე კი არა.ლინდელოფი არის განტევების ვაცი რამდენი ხანია და ოლეს უსუსურობები ვიქტორას ეწმინდება კარგად და ალბათ სასტარტოშიც მიტო აყენებს:))არც ცა ჩამომხობია და არც ტრაგედიას არ ვქმნი ამ ერთი წაგებით რადგანაც აქ ახალი არაფერია.ის გეძელდება რაც იყო სეზონის ბოლოს მეტი არაფერი.კაი ჩემი აზრი შეიძლება არ იყოს შენთვის ავტორიტეტული მაგრამ სხვა ჩემზე მცოდნეებსაც თუ მოუსმენ ნეტში ნახავ ყველა ისე ხედავს მიმდინარე პროცესებს როგორც აქ ყველა.
კი ბატონო ყველას ბრალია ოლეს გარდა საერთოდ წაგებას რაც ეხება ხოლო მოგება მხოლოდ ოლეს დამსახურებაა.შენახული მაქვს სქრინი იმ კომენტრარის რაც დავწერე თუ რა იქნებოდა ამ სეზონის ტრენდული ფრაზები ამ საიტზე და ჯერ ჯერობით 1-1ში ჯდება:))


დავით მეგობარო მართლა არ წამიკითხავს შენი კომენტარი. უბრალოდ ერტი ორს გადავხედე და მივხვდი რომ გურიაში ან სამეგელოში რომ გასვენებებია ეგ წიოკი იყო აქაც :D
უბრალოდ რა არ მესმის იცი როცა ყველაფერი კარგად არის ეს ხალხი იკარგება და როცა უცბად ერთ ტამაშს წავაგებთ ხომ მაშინ იწყება წიოკი ტიტუუუუუუ აზრი არააქვს არაფერ ესენი არიან ისემე ხალხი ამათ როგორ აყენებს ეს მწვრთნელი ვინ მოიყვანა ასე შემდეგ სრულიად არაადეკვატური კრიტიკა რასაც ვერ დ არასოდეს არ დავეთანხმები

რაც შეეხება იმას რომ ოლეს სისუსტეები ბრალდება ლინდელოფოს. შენი აზრი ამ პერიოდში მკაფიოდ გავიგე შენ ფიქრობ რომ ეს ყველფერი ტრენერის ბრალია და ამ აზრს აქვს რათქმაუნდა არსებობის უფლება გაქვს არგუმენტები და ასე შემდეგ კი ბატონო მოვისმინე შენი აზრი ხომ. მეც ხომ მაქვს უფლება არ დაგეთანხმო მეც მაქვს არგუმენტები მაგალითად: ეს ის ოლეა გვარდიოლას და კლოპს რომ ტაქტიკურად არ ჩამორჩა არაფერში 6სეულის მწვრთნელები რომ უბრალოდ დაჩაგრა. ერთი ტრანსფერის გამოკლებით ყველა ტრანსფერი რომ დახატა და არის კიდევ არგუმენტები რის გამოც მე ვფიქრობ რომ აქ სხვა პრობლემებია ტრანსფერებს უკვე იავნად ითხოვს და ასე შემდეგ. არ გავაგრძელებ ბევრს ჯანსაღ კრიტიკას არასოდეს ვუპასუხებ აგრესიით. ის რომ შენ თვლი რომ ეს შტაბის ბრალია შეიძლება მართალიც ხარ უბრალოდ მე სხვანაირად მგონია და რატომ მგობია გითხარი. ეს არის და ეს ძმაო კიდე გეუბნები მე და შენ შეგვიძლია ამ საკითხზე ზრდილობის და ურთიერთპატივისცემის ფარგლებში ბევრიც ვიდაოთ თუ არ გვეზარება :D პროსტა მაღიზიანებს ეს ჩასაფრებული კამანდა რა ვქნა

პატივისცემას არსოდეს დავკარგავ და არასოდეს გადავალ ზღვარს არც მანჩესტერის და არც ოლეს გამო:))
რეგილონი და ბეილი არ უნდა ეყიდათ აბობ და მაინტერესებს უნდა იყიდონ თუ არა შენი აზრით სანჩო 150 ლიმონად?ამდენი ჯდება ყველა საკომისიო და აგენტებიანად.მე პირადად პრობლემებს უფრო ღრმად ვეპოტინები ჩვენი სიტუაციიდან გამომდინარე.მე მაგალითად ვთვლი რომ ოლე არ არის თავისუფალი და ამის მიზეზი ბევრია(ფერგის ფაქტორი, მისივე გამოუცდელობა).რაც შეეხება ტოპების ჯიბეში ჩასმას, ეგეც სადავოა.იქ სადაც არ დაგვაფასეს,ზუსტად ის თამაშები მოვიგეთ თორემ ვინც სერიოზულად მოგვიდგა ყველგან ჩავისვარეთ.ძალიან დიდი ადგილი უჭირავს ოლეს მანჩესტერის თამაშში თავად ფეხბურთელების მონდომებას.მაშინ როდესაც ოლეს გაგდების საკითხი დგება ან ძალზედ პრინციპული გვყავს მეტოქე აი იქ ყველაფერს დებენ.როდესაც ეს ხდება როგორ შეიძლება ეს მეორე თამაშშივე ქრებოდეს?ან პირველის მოტივირებაში ტრენერს არ მიუძღვის წვლილი, ან უბრალოდ არ იცის მუხტი როგორ დაიკავოს.
რაც შეეხება კრისტალთან თამაშს მე ახლაც ვთვლი რომ ცენტრის ბრალია ის რაც გვჭირს და არა დაცვის.როდესაც დაცვაზე ზეწოლა მოდის სულ არსებობს შეცდომის დაშვების ალბათობა.ცენტრი გვყავს ძალზედ ნელი და ტლანქი.აი სასტავის შერჩევაზე აღარაფერს ვიტყვი უკვე



რათომღაც მგონია რომ ძირითადის კამანდა ნუ წინა სეზონის ბოლოს ვინც იყო ძირითადში არ იყვნენ მზად სატამაშოდ. აი ჯეიმსი და სკოტი მაგიტომა აირჩია მე მასე ვფიქრობ. მეორე ცენტრი ნაღდად უსუსტესი იყო განსაკუთრებით საყრდენი ზონა და არაფრის მაქნისი პოგბა. იმაშიც გეთანხმები რომ დაცვა უშვებს შეცდომას როდესაც წნეხის ქვეშაა. პროსტა ლინდელოფმა და თავგაზამ ისეთები ჭამეს ორ გოლში რომ მანდ წნეხს და ნახევარდაცვას ვერ დავაბრალებ. ნორმალური მცველები მასეთებს არ შეჭამენ სულ რომ დაახიო ბურტი თავზე. ხშირად არ შეჭამენ თორე ხანდახან მოჟნა.

ტრანსფერებს რაც შეეხება რეალის მაგალითს მოგიყვან მეგობარო 2008-9 წლები თუ არ ვცდები. შეატყვეს კრიზისი იყო ადგენ და დახხარჯეს დიდი მაყუთი და კი გეცოდინება შენც არ განვავრცობ. რათქმაუნდა სანცო მოსაყვანია, რათქმაუნდა გუნდს ჰაი კლასის იგროკი ჭირდება 2 მაინც მინიმუმ პოგბა არის მაგრამ რასაქ აქ აჩვენებს ეგ ჭ კლასია. ფორვარდი არაა სტაბილურად გამტანი ორივე ფლანგი მკვდარია. სანჩო იასნია მოსაყვანია. მე იმედი მაქვს ესენიც გაიხსნებიან არ მინდა ერთი თამაშით გავასწორო მიწასთან, მაგრამ დაცვაში რომ ვინმე ტოპ მცველი მოსაყვანია თუნდაც 200 მილიონად არ მითხრა არაო. მოდი ძმაო რამდენიმე ტურმა გაიაროს არ მინდა ამასკ რიზისი და თავზე დაქცევა აუძახო იქნება ისე იხოდება როგორც სეზონის ბოოლოს გასახდელიდან დაეწია ლესტერს ბოლოსდაბოლოს

მე სანჩოზე გკითხე შენივე კითხვის საპასუხოდ სადა რეგიონსა და ბეილზე იყო კითხვა.მე ვთვლი თუ პრინციპულობას იჩენ ის პრინციპულობა შერჩევით არ უნდა იყოს.თუ გაქ პრინციპები რომელსაც მიყვები ის არ უნდა მოარგო კონკრეტულ პერსონებს.თუ ისეა საქმე ეს უფრო მჭირდება და პრინციპებს არ გავარტყიო?ხშირად ისმის აქ ეს ვიყიდოთ ის ვიყიდოთ დავხარჯოთ ფულიო და ასე შემდეგ.კითხვა მაქ რამდენიმე: 1. ასეთი ტრანსფერების კეთების უფლება გუნდს არ აქვს და წესებს უნდა მიყვეს და გაყიდვა შესყიდვის ბალანსი დაიცვას, ეგ ვალდებულებაა. 2. უნდათ იმ შენს ვარსკვლავებს ჯერ ოლესთან მუშაობა და მერე ამ მანჩესტერში გადმოსვლა?ძალით მოგვყავს?
0
№63
ავტორი: The red devi11
21 სექტემბერი 2020 08:57
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 450
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
The red devi11 და რა თქვი ახლა შენ ისეთი რასაც არ ვამბობთ ჩვენც აქ?იგივეს ამბობ და თან ამბობ ტირითო.სატირლად საქმე აქვს ოლეს და ვუდვორდს მე ნაღდად არა.ისინი კარგავენ მილიონებს და ასხამს მთელი მაოფლიო აბა მე კი არა.ლინდელოფი არის განტევების ვაცი რამდენი ხანია და ოლეს უსუსურობები ვიქტორას ეწმინდება კარგად და ალბათ სასტარტოშიც მიტო აყენებს:))არც ცა ჩამომხობია და არც ტრაგედიას არ ვქმნი ამ ერთი წაგებით რადგანაც აქ ახალი არაფერია.ის გეძელდება რაც იყო სეზონის ბოლოს მეტი არაფერი.კაი ჩემი აზრი შეიძლება არ იყოს შენთვის ავტორიტეტული მაგრამ სხვა ჩემზე მცოდნეებსაც თუ მოუსმენ ნეტში ნახავ ყველა ისე ხედავს მიმდინარე პროცესებს როგორც აქ ყველა.
კი ბატონო ყველას ბრალია ოლეს გარდა საერთოდ წაგებას რაც ეხება ხოლო მოგება მხოლოდ ოლეს დამსახურებაა.შენახული მაქვს სქრინი იმ კომენტრარის რაც დავწერე თუ რა იქნებოდა ამ სეზონის ტრენდული ფრაზები ამ საიტზე და ჯერ ჯერობით 1-1ში ჯდება:))


დავით მეგობარო მართლა არ წამიკითხავს შენი კომენტარი. უბრალოდ ერტი ორს გადავხედე და მივხვდი რომ გურიაში ან სამეგელოში რომ გასვენებებია ეგ წიოკი იყო აქაც :D
უბრალოდ რა არ მესმის იცი როცა ყველაფერი კარგად არის ეს ხალხი იკარგება და როცა უცბად ერთ ტამაშს წავაგებთ ხომ მაშინ იწყება წიოკი ტიტუუუუუუ აზრი არააქვს არაფერ ესენი არიან ისემე ხალხი ამათ როგორ აყენებს ეს მწვრთნელი ვინ მოიყვანა ასე შემდეგ სრულიად არაადეკვატური კრიტიკა რასაც ვერ დ არასოდეს არ დავეთანხმები

რაც შეეხება იმას რომ ოლეს სისუსტეები ბრალდება ლინდელოფოს. შენი აზრი ამ პერიოდში მკაფიოდ გავიგე შენ ფიქრობ რომ ეს ყველფერი ტრენერის ბრალია და ამ აზრს აქვს რათქმაუნდა არსებობის უფლება გაქვს არგუმენტები და ასე შემდეგ კი ბატონო მოვისმინე შენი აზრი ხომ. მეც ხომ მაქვს უფლება არ დაგეთანხმო მეც მაქვს არგუმენტები მაგალითად: ეს ის ოლეა გვარდიოლას და კლოპს რომ ტაქტიკურად არ ჩამორჩა არაფერში 6სეულის მწვრთნელები რომ უბრალოდ დაჩაგრა. ერთი ტრანსფერის გამოკლებით ყველა ტრანსფერი რომ დახატა და არის კიდევ არგუმენტები რის გამოც მე ვფიქრობ რომ აქ სხვა პრობლემებია ტრანსფერებს უკვე იავნად ითხოვს და ასე შემდეგ. არ გავაგრძელებ ბევრს ჯანსაღ კრიტიკას არასოდეს ვუპასუხებ აგრესიით. ის რომ შენ თვლი რომ ეს შტაბის ბრალია შეიძლება მართალიც ხარ უბრალოდ მე სხვანაირად მგონია და რატომ მგობია გითხარი. ეს არის და ეს ძმაო კიდე გეუბნები მე და შენ შეგვიძლია ამ საკითხზე ზრდილობის და ურთიერთპატივისცემის ფარგლებში ბევრიც ვიდაოთ თუ არ გვეზარება :D პროსტა მაღიზიანებს ეს ჩასაფრებული კამანდა რა ვქნა

პატივისცემას არსოდეს დავკარგავ და არასოდეს გადავალ ზღვარს არც მანჩესტერის და არც ოლეს გამო:))
რეგილონი და ბეილი არ უნდა ეყიდათ აბობ და მაინტერესებს უნდა იყიდონ თუ არა შენი აზრით სანჩო 150 ლიმონად?ამდენი ჯდება ყველა საკომისიო და აგენტებიანად.მე პირადად პრობლემებს უფრო ღრმად ვეპოტინები ჩვენი სიტუაციიდან გამომდინარე.მე მაგალითად ვთვლი რომ ოლე არ არის თავისუფალი და ამის მიზეზი ბევრია(ფერგის ფაქტორი, მისივე გამოუცდელობა).რაც შეეხება ტოპების ჯიბეში ჩასმას, ეგეც სადავოა.იქ სადაც არ დაგვაფასეს,ზუსტად ის თამაშები მოვიგეთ თორემ ვინც სერიოზულად მოგვიდგა ყველგან ჩავისვარეთ.ძალიან დიდი ადგილი უჭირავს ოლეს მანჩესტერის თამაშში თავად ფეხბურთელების მონდომებას.მაშინ როდესაც ოლეს გაგდების საკითხი დგება ან ძალზედ პრინციპული გვყავს მეტოქე აი იქ ყველაფერს დებენ.როდესაც ეს ხდება როგორ შეიძლება ეს მეორე თამაშშივე ქრებოდეს?ან პირველის მოტივირებაში ტრენერს არ მიუძღვის წვლილი, ან უბრალოდ არ იცის მუხტი როგორ დაიკავოს.
რაც შეეხება კრისტალთან თამაშს მე ახლაც ვთვლი რომ ცენტრის ბრალია ის რაც გვჭირს და არა დაცვის.როდესაც დაცვაზე ზეწოლა მოდის სულ არსებობს შეცდომის დაშვების ალბათობა.ცენტრი გვყავს ძალზედ ნელი და ტლანქი.აი სასტავის შერჩევაზე აღარაფერს ვიტყვი უკვე



რათომღაც მგონია რომ ძირითადის კამანდა ნუ წინა სეზონის ბოლოს ვინც იყო ძირითადში არ იყვნენ მზად სატამაშოდ. აი ჯეიმსი და სკოტი მაგიტომა აირჩია მე მასე ვფიქრობ. მეორე ცენტრი ნაღდად უსუსტესი იყო განსაკუთრებით საყრდენი ზონა და არაფრის მაქნისი პოგბა. იმაშიც გეთანხმები რომ დაცვა უშვებს შეცდომას როდესაც წნეხის ქვეშაა. პროსტა ლინდელოფმა და თავგაზამ ისეთები ჭამეს ორ გოლში რომ მანდ წნეხს და ნახევარდაცვას ვერ დავაბრალებ. ნორმალური მცველები მასეთებს არ შეჭამენ სულ რომ დაახიო ბურტი თავზე. ხშირად არ შეჭამენ თორე ხანდახან მოჟნა.

ტრანსფერებს რაც შეეხება რეალის მაგალითს მოგიყვან მეგობარო 2008-9 წლები თუ არ ვცდები. შეატყვეს კრიზისი იყო ადგენ და დახხარჯეს დიდი მაყუთი და კი გეცოდინება შენც არ განვავრცობ. რათქმაუნდა სანცო მოსაყვანია, რათქმაუნდა გუნდს ჰაი კლასის იგროკი ჭირდება 2 მაინც მინიმუმ პოგბა არის მაგრამ რასაქ აქ აჩვენებს ეგ ჭ კლასია. ფორვარდი არაა სტაბილურად გამტანი ორივე ფლანგი მკვდარია. სანჩო იასნია მოსაყვანია. მე იმედი მაქვს ესენიც გაიხსნებიან არ მინდა ერთი თამაშით გავასწორო მიწასთან, მაგრამ დაცვაში რომ ვინმე ტოპ მცველი მოსაყვანია თუნდაც 200 მილიონად არ მითხრა არაო. მოდი ძმაო რამდენიმე ტურმა გაიაროს არ მინდა ამასკ რიზისი და თავზე დაქცევა აუძახო იქნება ისე იხოდება როგორც სეზონის ბოოლოს გასახდელიდან დაეწია ლესტერს ბოლოსდაბოლოს

გაიხარე წითელო, ერთი ორი ესეთი ცოტა საიმედო კომენყარი რო არა ნაღდად გულზე გავსკდებოდი, ამ ბიჭებს ამას წინათაც ავღნიშნე შეიძლება ჩვენზე მეტადაც ედარდებოდეთ გუნდის ბედი და უყვარდეთ ეს გუნდი მაგრამ 80 პროცენტი ჩვენი მოსაზრებები ცდება ერთმანეთს, მთავარია გუნდმა გამოასწოროს თამაში და ამით ყველა გაგვახაროს თორე მე ვიქნები მარზტალო თუ სხვა ამას არანაირი აზრი არ ექნება. ამას იქით კოდე რისი კოთხვა მინდა ლინგარდი უ და ჟოზესო თან 30 მილიონს იხდისო და ეს ნაღდად სანდო იმფორმაციაა? რამდენად შეიძლება რეალური იყოს?



ყველაფერი კარგად იქნება ძმა აი ნახე. რაც შეეხება ლინგარდს და მოურინიოს ერთი იმით არიან დაკეთებულები ირივე რა გამორიცხულია მართლა უნდოდეს :D სერიოზულად რომ ვთქვათ უფრო მე ჭორი მგონია ძმა


Davit. პრინციპულობა და 20 მულიონია გამო ერთ ადგილზე გახევა არაფერ შუაშია. მე ვამბობ როდესაც გუნდა ჰაი კლასის იგროკები არ ყავს როდესაც გიჭირს და გინდა რომ დაბრუნდე იქ სადაც იყავი ამისთვის ერთ სატრანსფეროზე უნდ აადგეს ხელმძღვანელობა და დახარჯოს დიდი ფული მოიყვანოს მინიმუმ სამი ჰაი კლასის იგროკი ერთი დაცვაში ორიც შეტევაში ან პირიქით. სანჩო უკვე არის ჰაი კლასი ასე რომ თუ უნდა ჩვენთან და თიუ მისის სურვილიცაა უნდა გადაიხადონ. ვიღაც სირები რომ გვატენეს აი მანდაა პრინციპულობა საჭირო. როდესაცშეუმდგარ იგროკს ყიდულობ და კუშებს ითხოვენ მაშინ უნდა ადგნენ და დაიკიდონ აღარ იყიდონ რომ დაანახონ ფულის ტომარა არ ვართ. ჰაი კლასი თუ გინდა კიდევ უნდა გადაიხადო ყველა იხდია ძმაო ისე ვინ ვის გაატანს პრინციპულოც და უპრინციპოც
0
№64
ავტორი: bziki
21 სექტემბერი 2020 10:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1783
Lindelofi Saertod mcveli araaa ragac sxva ramea ra gantevebis vaci tipi imenaa ramis gaketebis magier afuchebs.
Fosu mensa-deniel jeimsi ert kraize ragac didebuls gviqadis dani alveshi-mesi gamaxsenda axalgazrdebi ro iyvnen.
Reshfords ra chirs ver gaigeb tipi vestbromvichis done agaraa, eg rodis sheva formashi, manamde zamtari mova.
Naxevardacvas gavanebeb tavs am etapze rigi mizezebis gamo, skotic ert adgils tkepnis.

Imxela nagavia gundshi dagezareba mushaoba am gundis treneread, tipebs erti shetavazeba ar aqvt:) :)
0
№65
ავტორი: David_Beckham7
21 სექტემბერი 2020 11:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 650
მართლა მთელი სეზონი რო ერთ ფეხბურთელს ვერვვყიდით მარტო ეგ აჩვენებს ჩვენი ფეხბურთელების დონეს. სკამი ფაკტიურად არ გვყავს. თუ ვინმმე ტრმავა მიიღო ის პონტია რიცხობრივად რო 11 კაცი იყოს და ვინმე დააყენო თორე სხვა არაფერში გვადგანან
0
№66
ავტორი: The red devi11
21 სექტემბერი 2020 12:00
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 450
ციტატა: David_Beckham7
მართლა მთელი სეზონი რო ერთ ფეხბურთელს ვერვვყიდით მარტო ეგ აჩვენებს ჩვენი ფეხბურთელების დონეს. სკამი ფაკტიურად არ გვყავს. თუ ვინმმე ტრმავა მიიღო ის პონტია რიცხობრივად რო 11 კაცი იყოს და ვინმე დააყენო თორე სხვა არაფერში გვადგანან


მთავარი პრობლემა მაინც შეტევა და დაცვა მგონია არ გვყავს კაი გამტანი ფორვარდი, და კაი ცენტრბექი სტაბილური ხშირად რომ არ ცდება ასეთი არავინ არ გვყავს
0
№67
ავტორი: Lalana
21 სექტემბერი 2020 13:17
  • სიახლეები: 67
  • კომენტარები: 2045
მე ყველაზე მეტად იცი რა არ მესმის ბიჭებო?აი როგორ შეიძლება ერთი თამაში ჩაატარონ ისე რომ გაოცდე და გული კარგად მოიფხანო შენი საყვარელი გუნდის თამაშით და მეორე თამაშზე კი იმ გუნდის მობრუნებული ვერსია იხილო.აი ეს მაოცებს ყველაზე მეტად.როგორ შეიძლება გადაბმულად მოიგო მატჩები თან საკმაოდ კარგად და ხარისხიანად და მერე ნორმალურ ფეხბურთსაც ვერ გაყურებინონ.ძალიან არასტაბილური გუნდი ვართ,რომ გგვონია რომ ყველაფერი კარგად მიდის უეცრად ჭაობში ვვარდებით,მერე ამ ჭაობში ცოტა ხანი ვართ გაჭედილები,მერე თითქოს ისევ ამოვდივართ ამ ჭაობიდან,კარგად ვაგრძელებთ სვლას და მერე ისევ იგივე მეორდება.სატრანსფერო ფანჯარაც გააჯანჯლეს და ვერაფერი ქნეს ნორმალური,ისიც ვანდერსაარმა გვიჯიგრა და მისი დიდი დამსახურება იყო ბეეკის აქ მოსვლა თორემ შეიძლება ეგეც ვერ მოგვეყვანა.რესურსის შექმნა აუცილებელია გუნდში,აუცილებელია რომ შეგეძლოს შემადგენლობის გადახალისება,მითუმეტეს მრავალფეროვანი შემადგენლობა იძლევა უფრო მეტი ტაქტიკის გამოყენების საშუალებას.ლინდელოფი რომ ჩობანია ეგ გასაგებია,მაგრამ პირველი გოლის მოქმედებაში ლუკ შოუ თავის კაცს წესიერად არც იყვანდა და მაგუაერი ხომ საერთოდ მარტო იყო და არც დაზღვევაზე ცდილობდა გადასვლას,არც კაცი აყავდა და თავისთვის მოძუნძულებდა.მესამე გოლშიც ორივე ცენტრალური მცველი მაგრად გააბითირეს,ლინდელოფი ცდილობდა კაცთან ფიზიკურ ორთაბრძოლაში შესვლას აი მაგუაერს კი როგორც პირველ შემთხვევაში არც კაცი აყავდა და იდგა თავისთვის.ძაან სულელურ შეცდომებს უშვებენ როგორც ტაქტიკურად ასევე ერთი-ერთზე თამაშის დროს.გუშინ ლივერპული-ჩელსის ვუყურე და არც ლივერპულია რაიმე მაგარი გუნდი და ჩელსი ხომ საერთოდ.ვგონებ ჩემპიონთა ლიგაზე ისევ ჩაისვრიან ინგლისური გუნდები,მაგრამ იმედი მაქვს ჩემი ვარაუდი არ გამართლდება.

ციტატა: David_Beckham7
მართლა მთელი სეზონი რო ერთ ფეხბურთელს ვერვვყიდით მარტო ეგ აჩვენებს ჩვენი ფეხბურთელების დონეს. სკამი ფაკტიურად არ გვყავს. თუ ვინმმე ტრმავა მიიღო ის პონტია რიცხობრივად რო 11 კაცი იყოს და ვინმე დააყენო თორე სხვა არაფერში გვადგანან

თვითონვე არ მუშაობენ ნორმალურად გაყიდვაზე თორემ როგორ შეიძლება მანჩესტერიდან ფეხბურთელს 2-3 მილიონში ყიდდე?ეგ არის აფსურდული.საქართველოს ნაკრების ფეხბურთელიც კი აღარ იყიდება მაგ ფასში და მანჩესტერიდან ისეთ ფასში უშვებენ ხალხს გაოცდები.არც თვითონ ფეხბურთელების მენეჯერები იკლავენ თავს გაყიდვით,რადგან თავიანთ კლიენტს მშვენიერი ანაზღაურება აქვთ და რატომ უნდა უნდოდეთ სხვაგან,რომელიმე ჭე კლასის გუნდში გადაიყვანონ თავიანთი კლიენტი?ეგ თუ მთლად არ გააგდეს აქედან ისე ვერ ყიდიან ფეხბურთელს

თან ისეც რთულია ფეხბურთელის გაყიდვა მთელი სეზონი რომ არ ათამაშებ,ერთ წუთსაც არ უთმობ არც თასებზე და არც ისე ჩემპიონატში როგორ უნდა გაიგოს სხვა გუნდის სკაუტმა ღირს თუ არა მისი ყიდვა?

და ზოგადად ფერგიუსონის შემდეგ მანჩესტერი გახდა ფეხბურთელების სასაფლაო,როგორი ფეხბურთელიც არ უნდა გადმოვიდეს აქ ჯერ კარგად იწყებს და მერე სრულიად ფუჭდება,ვეღარ ვითარდება და ერთ დონეზე კვდება.რამდენის ჩამოთვლა შეიძლება დღემდე.ლინგარდი რომ ლინგარდია მაგის თამაშებიც მშვენივრად მახსოვს რომ იწყებდა მთავარ გუნდში თამაშს,ვან გაალმა ამხანაგურებზე რომ შემოაგდო ძალიან მომეწონა,ასევე იყო რეშფორდიც,ასევე იყო მარსიალიც,ასევე იყო დეპაიც,ასევე იყო პოგბაც,თუნდაც დარმიანი რომელიც იტალიის ნაკრებშიც მშვენივრად გამოიყურებოდა და კლუბშიც,ასევე იყო როხოც,თუნდაც არგენტინის ნაკრებში და თუნაც თავისივე კლუბში,რა ვიცი რამდენი ჩამოვთვალო,ვერავინ განვითარდა და ან ერთ დონეზე დარჩნენ ან უკუსვლით გაუარესდნენ.ამ ლივერპულში კი პირიქით ხდება,საშუალო დინის ფეხბურთელები იქცნენ საკმაოდ მაღალი ფეხბურთელებად.მანე და სალაჰი რომ აქ გადმოსულიყვნენ იქნებოდნენ გვამები როგორც სხვა დანარჩენები.ასე ჭირს უკვე წლებია გუნდს და ბრუნოც რომ მალე გამოლენჩდეს აღარც ეგ გამიკვირდება
0
№68
ავტორი: The red devi11
21 სექტემბერი 2020 14:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 450
ციტატა: Lalana
მე ყველაზე მეტად იცი რა არ მესმის ბიჭებო?აი როგორ შეიძლება ერთი თამაში ჩაატარონ ისე რომ გაოცდე და გული კარგად მოიფხანო შენი საყვარელი გუნდის თამაშით და მეორე თამაშზე კი იმ გუნდის მობრუნებული ვერსია იხილო.აი ეს მაოცებს ყველაზე მეტად.როგორ შეიძლება გადაბმულად მოიგო მატჩები თან საკმაოდ კარგად და ხარისხიანად და მერე ნორმალურ ფეხბურთსაც ვერ გაყურებინონ.ძალიან არასტაბილური გუნდი ვართ,რომ გგვონია რომ ყველაფერი კარგად მიდის უეცრად ჭაობში ვვარდებით,მერე ამ ჭაობში ცოტა ხანი ვართ გაჭედილები,მერე თითქოს ისევ ამოვდივართ ამ ჭაობიდან,კარგად ვაგრძელებთ სვლას და მერე ისევ იგივე მეორდება.სატრანსფერო ფანჯარაც გააჯანჯლეს და ვერაფერი ქნეს ნორმალური,ისიც ვანდერსაარმა გვიჯიგრა და მისი დიდი დამსახურება იყო ბეეკის აქ მოსვლა თორემ შეიძლება ეგეც ვერ მოგვეყვანა.რესურსის შექმნა აუცილებელია გუნდში,აუცილებელია რომ შეგეძლოს შემადგენლობის გადახალისება,მითუმეტეს მრავალფეროვანი შემადგენლობა იძლევა უფრო მეტი ტაქტიკის გამოყენების საშუალებას.ლინდელოფი რომ ჩობანია ეგ გასაგებია,მაგრამ პირველი გოლის მოქმედებაში ლუკ შოუ თავის კაცს წესიერად არც იყვანდა და მაგუაერი ხომ საერთოდ მარტო იყო და არც დაზღვევაზე ცდილობდა გადასვლას,არც კაცი აყავდა და თავისთვის მოძუნძულებდა.მესამე გოლშიც ორივე ცენტრალური მცველი მაგრად გააბითირეს,ლინდელოფი ცდილობდა კაცთან ფიზიკურ ორთაბრძოლაში შესვლას აი მაგუაერს კი როგორც პირველ შემთხვევაში არც კაცი აყავდა და იდგა თავისთვის.ძაან სულელურ შეცდომებს უშვებენ როგორც ტაქტიკურად ასევე ერთი-ერთზე თამაშის დროს.გუშინ ლივერპული-ჩელსის ვუყურე და არც ლივერპულია რაიმე მაგარი გუნდი და ჩელსი ხომ საერთოდ.ვგონებ ჩემპიონთა ლიგაზე ისევ ჩაისვრიან ინგლისური გუნდები,მაგრამ იმედი მაქვს ჩემი ვარაუდი არ გამართლდება.

ციტატა: David_Beckham7
მართლა მთელი სეზონი რო ერთ ფეხბურთელს ვერვვყიდით მარტო ეგ აჩვენებს ჩვენი ფეხბურთელების დონეს. სკამი ფაკტიურად არ გვყავს. თუ ვინმმე ტრმავა მიიღო ის პონტია რიცხობრივად რო 11 კაცი იყოს და ვინმე დააყენო თორე სხვა არაფერში გვადგანან

თვითონვე არ მუშაობენ ნორმალურად გაყიდვაზე თორემ როგორ შეიძლება მანჩესტერიდან ფეხბურთელს 2-3 მილიონში ყიდდე?ეგ არის აფსურდული.საქართველოს ნაკრების ფეხბურთელიც კი აღარ იყიდება მაგ ფასში და მანჩესტერიდან ისეთ ფასში უშვებენ ხალხს გაოცდები.არც თვითონ ფეხბურთელების მენეჯერები იკლავენ თავს გაყიდვით,რადგან თავიანთ კლიენტს მშვენიერი ანაზღაურება აქვთ და რატომ უნდა უნდოდეთ სხვაგან,რომელიმე ჭე კლასის გუნდში გადაიყვანონ თავიანთი კლიენტი?ეგ თუ მთლად არ გააგდეს აქედან ისე ვერ ყიდიან ფეხბურთელს

თან ისეც რთულია ფეხბურთელის გაყიდვა მთელი სეზონი რომ არ ათამაშებ,ერთ წუთსაც არ უთმობ არც თასებზე და არც ისე ჩემპიონატში როგორ უნდა გაიგოს სხვა გუნდის სკაუტმა ღირს თუ არა მისი ყიდვა?

და ზოგადად ფერგიუსონის შემდეგ მანჩესტერი გახდა ფეხბურთელების სასაფლაო,როგორი ფეხბურთელიც არ უნდა გადმოვიდეს აქ ჯერ კარგად იწყებს და მერე სრულიად ფუჭდება,ვეღარ ვითარდება და ერთ დონეზე კვდება.რამდენის ჩამოთვლა შეიძლება დღემდე.ლინგარდი რომ ლინგარდია მაგის თამაშებიც მშვენივრად მახსოვს რომ იწყებდა მთავარ გუნდში თამაშს,ვან გაალმა ამხანაგურებზე რომ შემოაგდო ძალიან მომეწონა,ასევე იყო რეშფორდიც,ასევე იყო მარსიალიც,ასევე იყო დეპაიც,ასევე იყო პოგბაც,თუნდაც დარმიანი რომელიც იტალიის ნაკრებშიც მშვენივრად გამოიყურებოდა და კლუბშიც,ასევე იყო როხოც,თუნდაც არგენტინის ნაკრებში და თუნაც თავისივე კლუბში,რა ვიცი რამდენი ჩამოვთვალო,ვერავინ განვითარდა და ან ერთ დონეზე დარჩნენ ან უკუსვლით გაუარესდნენ.ამ ლივერპულში კი პირიქით ხდება,საშუალო დინის ფეხბურთელები იქცნენ საკმაოდ მაღალი ფეხბურთელებად.მანე და სალაჰი რომ აქ გადმოსულიყვნენ იქნებოდნენ გვამები როგორც სხვა დანარჩენები.ასე ჭირს უკვე წლებია გუნდს და ბრუნოც რომ მალე გამოლენჩდეს აღარც ეგ გამიკვირდება


სეზონის სტარტი შეიძლება ვერ გქონდეს კარგი მითუმეტეს როდესაც ასე მალე მიება წინა სეზონს და წინა სეზონსი მაგრად დაიცარჯა გუნდი რომ შედეგი დაედო ესეც მგონია ერთერთი მიზეზი. მაგრამ მე სხვა რამ დავინახე და გაგიზიარებთ. კაროჩე თუ გახსოვს 6 სეულების გუნდ რა ტაქტიკით დაიხია ორი სეზონი უკნიდან ეთამაშებოდა მაღალი პრესინგით და აშვებინებდა შეცდომებს. ბრუნოს მოსვლამდე სხვა გზა არ იყო კრეატივი არ გვქონდა და დომინანტი გუნდი ვერ გავხდებოდით ვერანაირად. მოვიდა ბრუნო და გადააწყო გუნდი შემტევ სტილზე იდეაში გაამართლა კარგად წაიღო. მაგრამ მიწუწულმა პალასმა წინა სეზონშიც ზუსტად ამით მოგვიგო 11 კაცი საჯარიმოში და შეცდომების ლოდინი პრესინგზე გამოირო შედეგი ჩელსისთან თამაში გაიხსენეთ ლამპარდმა შეცვალა ტაქტიკა ადგა და დასვა ხალხი დაცვაში დაელოდა შეცდომებს და მოგვიგო ადგა ახლა პალასიც და თავისი გამჯდარი სტილით კიდევ ერთი თამაში მოგვიგო. ახლა დასკვნა როდესაც გყავს დაცვა რომელიც ერთი ერთზე თამაშისას მაღალ პრესინგზე თამაშისას და პასების დროს ბევრ შეცდომებს უშვებენ შედეგი სახეზეა. და ნახევარდაცვა რომელიც პოზიციებს კარგავს გარდა მატიჩისა სანამ მატიჩი იდგა კარგად იყო ყველაფერი. როდედაც გუნდს შეტევაში კრეატივი აკლდა ვიძახდი რომ ვინმე გვინდა ფანტაზისტა წინდა იყიდეს თავადა იცოდნენ. ახლა კიდევ ვამბობ რომ კვინდა მატიჩის ნაირი ძლიერი ღრმა ფლეიმეიკდერი და მცველები რომლებიც ყოველ თამაშზე ერთი ერთზე ბავშურ შეცდომებს არ დაუშვებენ აი მერე კი დალაგდება ჩემი აზრით თქვენი არ ვიცი

ეს პრობლემა მკაფიოდ დავინახე ამ სამ ტამასში. ძაანჩათლახური ტაქტიკაა ეგ და ბევრი გუნდი უძლური არის ხოლმე 11 კაციანი დაცვის და მაღალი პრესინგის. რავი ძმაო მართალს ამბობ რომ არ მენახა რაშეუძლიათ და რა კარგად თამაშობენ ხანდახან ამ გუნდის მტერი კი არ ვარ პროსტა კიდევ ვიტყვი რა 2013 წლის მერე პირველად ჩამესახა იმდეი ამიტომ მინდა მაგრად რომ გაამართლონ და წინ წავიდეთ
0
№69
ავტორი: Bruno18
21 სექტემბერი 2020 16:27
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 64
karoche olem lindelofi tu daayena isev sastavshi martla chmori gamodis da martla vifiqreb ro fegburtelebis eshinia. karoche gundis 50 % mflobelebian, mwvrtnelebian, pexburtelebianad gasawmendia. am situaciashi mudmivad davrchebit otxeulistvis mebrzoli gundi. yvela doneze aris problema dges manchestershi.( araqartuli shriftistvis bodishi)
0
№70
ავტორი: Omarkutivadze
21 სექტემბერი 2020 17:30
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1
გამარჯობა და გამარჯვება სასტავს!!!! დღევანდელი დღის მადლი შეგვეწიოს ყველას!...გილოცავთ. ახალი ვარ და იმედია უფრო განვითარდება, წინ წავა გუნდიც ფან კლუბიც და საიტიც!!!!
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

24 ოქტომბერი 2020, 20:30
იუნაიტედი
ჩელსი
პრემიერ ლიგა
28 ოქტომბერი 2020, 23:59
იუნაიტედი
ლაიფციგი
ჩემპიონთა ლიგა
1 ნოემბერი 2020, 20:30
იუნაიტედი
არსენალი
პრემიერ ლიგა
ჩელსი24 ოქტომბერი
ლაიფციგი28 ოქტომბერი
არსენალი1 ნოემბერი

წინა მატჩები

20 ოქტომბერი 2020, 23:00
პსჟ1
იუნაიტედი2
ჩემპიონთა ლიგა
17 ოქტომბერი 2020, 23:00
ნიუკასლი1
იუნაიტედი4
პრემიერ ლიგა
3 ოქტომბერი 2020, 19:30
იუნაიტედი1
ტოტენჰემი6
პრემიერ ლიგა
პსჟ20 ოქტომბერი
ნიუკასლი17 ოქტომბერი
ტოტენჰემი3 ოქტომბერი

შემოგვიერთდი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top