თბილისი:
მანჩესტერი:
4-07-2020, 20:00
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2582,
კომენტარები: 57
მიმოხილვა: იუნაიტედი 5-2 ბორნმუთი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
57 კომენტარი
№41
ავტორი: Selassie
6 ივლისი 2020 00:32
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 31
ციტატა: Malboro463
გასაკრიტიკებელი იყო აბა რა იყო
მისი საუბრებისან საქციელებიდან და შედეგებიდან გამომდინარე
მიხვდა ბოლობოლო რომ კარდიფის მწვრთვნელი აღარა და გუნდს მაღალი დონის ფეხურთელები ჭირდება თუნდაც 150 მლნ ჯდებოდეს. აღარ ითხოვს იმ უკლასო 20 თეთრიან ფეხბურთელებს
თამაშის მოსაგებად მარტო ფიზკურად ძლიერი და მორბენალი ფეხბურთელების გარდა გამოცდილი და კლასნიც რომ საჭოროა ისიც გაიგო
დანარჩენი კიდე გამოჩნდება რა შეუძლია ე.ლიგაზე. ნ1 ფავოროტები არიან ეგ რომ ცერ მოიგონ მერე რას დაბრალდება მაინტერესებს


ყველაფერზე შეიძლება გააკრიტიკო, რავი, ნუ პირველივე წელს ვერ გახადა ჩემპიონი, არც ქულები აქვთ წელს საკმარისი, ბევრი გაანიავეს, გვიან იპოვა გუნდმა თავისი თამაში, ამეებსაც აქვს ახსნა მაგრამ შეიძლება უკმაყოფილო იყო, მარა ტრანსფერები? რომელმა არ გაამართლა? ტიპს საკუთარი ფილოსოფია აქ, არჩევენ, სულ იმას იძახის მარტო ტალანტი არაა, ადამიანიც უნდა იყოსო, დამპალი ვაშლი სხვასაც გააფუჭებსო და ზუსტად ამ მიდგომამ შეკრა გუნდი, რომელმა ტრანსფერმა არ გაამართლა ოლეს გაკეთებულმა? თუ ისევ ქაოტურად უნდა ეყიდათ ფეხბურთელები, ლიჟბი იმიტო რო ვარსკვლავია და ოც ლიმონზე მეტი ღირს? რამდენი იყო ასეთი? პრაქტიკულად ყველა სამი მწვრთნელის ხელში, რას ერჩით ტრანსფერებში ვერ გავიგე? ერთი სათქმელი ჯეიმსია და ან მაგ ბიჭს რას ერჩით? ყველა ვერ იქნება უმაღლესი დონის, რისთვისაც მოიყვანეს გამოადგება და გამოადგა კიდეც, როტაციისთვის, თან ადვილი ხო არაა სუინსიდან მანიუში მოხვდე და დაბრდღვნა პირველივე სეზონში? ყველა ბრუნო ხომ არაა? თუ რამე დაგვიანდა კიდე იქნებ ასე იყო საჭირო? რომ ვიძახით ჩვენ გვთხოვენ ორმაგ ფასებსო, იქნებ იმიტო რომ აქამდე იხდიდნენ და ისინიც სთხოვდნენ? ცოტა ფეხბურთელი განავითარა? განვითარდება ჯეიმსიც, ვერ გამოვა საუკეთესო ვინგერი მარა გამოგვადგება, წინაზეც გავიხსენე, პარკის თამაში გახსოვთ მანიუში? ნანი ყავდა კონკურენტად, ნუ რონალდუც შეიძლება ჩაითვალოს, მარა ფერგი ისეთ თამაშში გამოაგდებდა მინდორზე და ნანის დატოვებდა რომ ვერავინ მოიფიქრებდა, ჩემი აზრით აბსოლიტურად ყველა ტრანსფერმაც გაამართლა და იმათაც ვინც აკადემიიდან ამოიყვანა, რავი შეიძლება ვაჭარბებ მარა ტიპს ჯერ შეცდომა არ დაუშვია, არასწორი ტრანსფერი არ გაუკეთებია.
0
№42
ავტორი: onlyred
6 ივლისი 2020 00:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 243
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: Selassie
ერთი ასეთი იუმორისტული გადაცემაა, თუ გიყვართ იუმორი _ ვაიგილშემატკივრები _
იკო და ჯანელას მიყავთ ( კაცების ნახევარს) და ასე ახსნეს სახელი _ ქართველი გულშემატკივარი ხომ ყველაზე ჭკვიანიაო, ყველას ყველაფერს ასწავლისო, ტაქტიკას, სტრატეგიას, ტრანსფერს, მესის ასწავლის ბურთს როგორ დაარტყას ფეხი და რონალდუს პოზიციის შერჩევას უწუნებსო, ჰოდა ჩვენც რამეს დაგვიწუნებენ, გაგვლანძღავენ და თავიდანვე ეს სახელი დავირქვითო... და მართლაც რომ ვაი... არავის ეხება კონკრეტულად მარა ვთვლი რომ ესაა ჯანსაღი კრიტიკა, ვისიამოვნოთ ფეხბურთით, ვაკრიტიკოთ მაგუაერი, დეხეა, მარა ადრე ვინ რას ამბობდა ახლა რა? ერთ_ერთი პირველი ვიყავი ვინც ოლეს იცავდა, თუ პირველი არა და ახლა რა? თამაშით ნასიამოვნები რომ შემოვდივარ, მიმოხილვას ვუყურებ კიდევ, თან რამდენჯერმე, მსიამოვნებს, ვიღაც რომ წერს ფერგის მანიუ გამახსენდაო, ეგეც მსიამოვნებს და მაგიტო ვკითხულობ ამ კომენტარებს, ვიღაცას რომ არ სჯეროდა და ახლა სჯერა, ეგეც, უაზრო კრიტიკაც წამიკითხია და პასუხი გამიცია, თუ მაშინ არ გავეცი ახლა რა? თუ გავეცი მაინც ახლა რა? ახლა საუბარი იგივეა ვიღაც დამთავრებულ თამაშზე რომ იტყვის _ ეგ კუში ასიანი ვიცოდი, უბრალოდ არ ვთქვიო, მოკლედ ყველას თავისებურად უყვარს და თავისებურად ესმის ეს გუნდი და ნუ ვიქნებით რომის პაპზე დიდი კათოლიკეები, ნიშნის მოგებით საუბარს არასოდეს არავისთვის მოუტანია ხეირი, ადრე მიდიოდა აქ "შენ ბიჭო" კომენტარები და ახლა, როცა თითქმის აღარაა ამის მიზეზი, მაინც ერთმანეთს ვკბენთ, სამწუხაროა.

წლევანდელ ეპლ_ში _ მანე, ფირმინიო, სალაჰი _40 გოლი,
რეში, მარსიალი, გრინვუდი _ 38 და თან ყველაფერი წინ აქვთ ბავშვებს

გეთანხმები 100%.
სად ვიპოვო ახლა ჩემი კომენტარები ოლე რო დაინიშნა და მივცხეთ მოგებები მაშინ რომ ვწერდი რომ ჩემი საკუთარი წარმატებასავით გამიხარდება და მინდა ოლემ აქ წარმატებას მიაღწიოს პიროვნულად მთელი გულით მის მხარეს ვართქო.მარა რა მერე რაც ხდებოდა არ უნდა გამეკრიტიკებინა?უბრალოდ ასე უცებ დაავიწყდა უსაშინლესად ნათამაშები თამაშები აქ ხალხს თუ რა ხდება ვერ ვხვდები.კაი გავიგე ადამიანის მიმართ გქონდეს პიროვნული სიმპათიები და გქონდეს ნოსტალგია ფერგის დროინდელი სტატუს ქვოსი.ეგ ბუნებრივია მაგრამ ასტანასნაირ გუნდებთან კარში რო დარტყმა არ გაქვს საერთოდ და ვაფშე რა ფეხბურთს თამაშობ რო ვერ გაიგებს ეშმაკი,ამ დროს მიდი ოლე შენ შემოგევლე რავი არალოგიკურია და რა ვქნა.ბრუნომ გადაარჩინა ოლე რეალურად და ამას აწი უფრო მეტად მივხვდებით.ეს ის ბრუნოა შარშან ზაფხულში ოლე რომ ამბობდა ბაზარზე არაა ჩვენი შესაფერისი ფეხბურთელიო და იმასაც ამბობდნენ ბურთს ხშირად კარგავსო და კიდე პორტუგალიაში სტატისტიკას ხელოვნურად უზრდიანო რო კარგად გაიყიდოსო.ხოდა ადგა ამ დროს და ლინგარდი და პერეირა მყავს აგერ და ვიზამთ ყველაფერსო.მოვიდა ბრუნო და ტიპმა ყველა რგოლი პირველივე თამაშში შეკრა თითქოს აქ თამაშობდა წლებია.ყველგან არის ტიპი აი ყველგან ბურთის ამოსატანად უკან აღარ დარბის რეში და მარსო.იმდენად ძლიერია ბრუნო რომ პოგბა მოედანზე არის თუ არა ვეღარც შეამჩნევ.გუნდს ერთი ვარსკვლავი ყავსდა ეს არის ბრუნო ფერნანდეში.ბრუნო როდესაც მოედნიდან გადის მაშინვე ხდება საშუალო დონის გუნდი მანჩესტერი და ეს უნდა დაინახო ადამიანმა.მე ამით იმას არ ვამბობ რომ ბრუნომ დაალაგა თამაში და ბრუნო აკეთებს მონახაზებს.არა.იმას რასაც სამწვრთნელო შტაბი გეგმავს მას უნდა შემსრულებლები.ჩემი კრიტიკა ზუსტად რომ იმ მიდგომაში იყო როცა ლონგსტაფებზე აკეთებდა ფსონებს და პერეირა ლინგარდებზე და ჩვენი შესაფერი არაა არავინო და ტოტემ კინაღამ რო აგვახია ბრუნო.არათანმიმდევრულობა იყო კრიტიკის მიზეზი

მანდ ერთი ამბავი იყო და ზოგადად ოლეს ვაკვირდები ასეთი პრონციპი აქვს და სწორადაც გამოადგა მგონი.
შეიძლება დრპში გაწელილია და უფრო სწრაფი ვარიანტებიც არის მაგრამ მგონი ზუსტად ისე მიდის როგორც სურდა.
ლინგარდი რომ ამოსაგდები იყო ბუნებრივია მაგრამ აკადემიის ბიჭია მუშაა ბევრჯერ გუნდს დახმარებია გადამწყვეტ მომენტშიც, ხოდა ქონდა კაცს კრიზისი და უბრალოდ არ ადგა და ეგრევე არ კრა წიხლი და მივესალმები.
აი რაშიც მოუ იყო შედარებით აფექტური, იქ ეს კაცი ცოტა რბილად ცდილობს მოაგვაროს.
მოტეხა ლინგარდი გუნდიდან.
აი ბრუნოს რაც შეეხება არ გამოვრიცხავ ზაფხულში ბრუნოს ბევრად ძვირად აფასებდნენ.
თან აქეთ პოგბა გვყავდა რომელიც მერე აგველეწა და გამოგვაკლდა.
პოგბას სიტუაციაშიც მომეწონა და განსაკუთრებით მაშინ როცა რაიოლას მოუყუმარა და ბოდიში მოიხადა მერე რაიოლამ.
განა ყველამ არიცის რო მანიუს გარდა ბევრი კლიენტი არ ყავს მინოს ვისაც რეალურად აქვს ბიუჯეტი მინოს კლოენტები იყიდოს?
მაგრამ ამის პირისპირ დადგნენ, ბრუნოს მოყვანაც ამის პასუხი იყო პიგბასთვის და მინოსთვის.
არგინდათ არაუშავს თქვენი ნებაა ჩვენ სხვებს ვნახავთ ფული გვაქვს.
მოიყვანეს ბრუნო და ახლა მიწყნარდნენ ორივე.
ძალიან ცოტა მენეჯერი მეგულებს ასე ზედმეტი დაძაბულობის გარეშე აგვარებდეს არეულობებს გუნდში და ამიტომაც ვფიქრობ ოლეს მოსწონს, იცის საქმე და ისღა დაგვრჩენია ვუყუროთ ნელნელა როგორ გარდაქმნის გუნდს ევროპა ლიგის დონის გუნდიდან ჩემპიონობისთვის მებრძოლ გუნდად.
0
№43
ავტორი: Malboro463
6 ივლისი 2020 01:11
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5313
ციტატა: Selassie
ყველაფერზე შეიძლება გააკრიტიკო, რავი, ნუ პირველივე წელს ვერ გახადა ჩემპიონი, არც ქულები აქვთ წელს საკმარისი, ბევრი გაანიავეს, გვიან იპოვა გუნდმა თავისი თამაში, ამეებსაც აქვს ახსნა მაგრამ შეიძლება უკმაყოფილო იყო, მარა ტრანსფერები? რომელმა არ გაამართლა? ტიპს საკუთარი ფილოსოფია აქ, არჩევენ, სულ იმას იძახის მარტო ტალანტი არაა, ადამიანიც უნდა იყოსო, დამპალი ვაშლი სხვასაც გააფუჭებსო და ზუსტად ამ მიდგომამ შეკრა გუნდი, რომელმა ტრანსფერმა არ გაამართლა ოლეს გაკეთებულმა?

ჯეიმს ძირითად ფეხბურთელად არ განვიხილავ სა ვერც მაგის გამართლებულ ტრანსფერზე ვისაუბრებ 1% არ გაუძლიერებია გუნდი
რონელმა ტრანსფერმა გამართლა კი ჩანს მისი მოსვლის მერე დაიწყო გუნდმა თამაში იანვარში. მაგუარის ტრანსფერიც ვერ ამართლებს ჯერჯერობით ვერც იანვეამდე ვერც იანვირს მერე დაჟე ნაკრებშიც რაც ითამაშა ბოპოს იქაც ცუდი შთაბეჭდილება დატოვა
0
№44
ავტორი: ALEXFERGUSON
6 ივლისი 2020 01:55
  • სიახლეები: 364
  • კომენტარები: 1060
საოცარი არაადეკვატური კომენტარებია. რომელმა ტრანსფერმა არ გაამართლა? ყველამაც გაამართლა, შენ ეტყობა რამოსი არ გინახია როგორ ახოხიალებდა ჯერ რონადლიონიო და მერე მესი. და კიდე ბევრი. მაგუერია ცუდი მცველი? და თურე ბისაკა და ბრუნო არის გაუმართლებული ტრანსფერები?? ამაზე რამე სერიოზული პასუხის გაცემაც არ ღირს. ხო ამ თამაშებს სოლსკიაერის გაწვრთნილი გუნდი არ იგებს და თქვენ გაიტანეთ 40 გოლი და თქვენა დაყენებულა დაცვას გაუშვა მხოლოდ 6 გოლი. ადამიანი როელიც ბურუნოს და ბისაკას გაუმართლებელ ტრანსფერად მიიჩნევს, უკაცრაცად მარა იმ ადაიანს რა ესაქება მანჩესტერის გულშემატკივრად??? დიდი ბოდიშის მოხდით,არა ხეტაფე-ოსასუნას იქით თაამაშის ყურებას უნდა უკრძალავდნენ, ვინ ბრუნოფერნანდეშს გაუართლებელ ტრანსფერს ეძახის. არვიცი ძმაო თქვენ სოლსკიაერმა პირადში რა გაწყენინათ, მარა ეს პიროვნების სიძულვილს გავს და არა კრიტიკას. 15 თააში 40 გოლი გაიტანო, ითამაშო 15-ვე ლამაზი შემტევი ფეხბურთი და გოლს გოლზე იტანდე და იძახდა სოლსკიაერის დამსაურება არ აირსო და ისე აგრძელებდე კრიტიკას უსაფუძლოს, არმგონია რაიმე კაშირი გონდეთ ამ გუნდთან და ამ გუნდის გულშემატკირობასთან.. უფრო იმას გავს სპეციალურად რო რეგისტრირდებიან ვითომ ფანები და მსგავს რეალობას მოკლებულ სიბრძნეებს აფრქვევენ
0
№45
ავტორი: temo-scholes
6 ივლისი 2020 05:19
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1433
ციტატა: Dato kutaisi
რატომღაც აქ ისევ ის ბაზარი მიდის აბა სად ხართ ის ხალხიო და თან იმას ამბობთ ჩასაფრებული იყავითო ფეხის დაცდენაზეო და როგორ ფიქრობთ ახლა რასაც აკეთებთ იგივე არ არის?ყოველი მოგებული თანაშის მერე აბა ახლა სად ხართ ძახილი ზუსტად რომ ჩასაფრებაა და იმის მტკიცება ჩემმა ფსონმა გაამართლაო.
მე სრულებით არ ვთვლი თავს რომ შევცდი და არ ვთვლი რომ მაშინაც ვცდებოდი.ამ საიტზე ძაან მოდაშია 2თამაშით ცაში აყვანა და ორ თამაშშივე დედის გინება.
პროგრესი აღნიშნე დადებითი დაწერე და სისუსტეებზე მიუთითე.ძაან მკიდია და მახატია პიროვნულად ყველა მწვრთნელიდან დაწყებული მესამე ზამენის ხალხით დამთავრებული.გუნდს ვგულშემატკივრობ მე და არა პერსონებს.მთავარია წარმატებები მანჩესტერს, ვისთან ერთადაც გინდათ ის იყოს

მე მაინც ვფიქრობ უფრო მსუბუქად შეიძლება ამის აღქმაც და გადმოცემაც... როცა ეს გუნდი ამ მომენტში ამ კონკრეტული ფეხბურთელებით არიან დაკომპლექტებული... აბსტრაქტულს ქომაგობ შენ რამეს თუ ცოცხალი ორგანიზმებიდა და ადამიანებისგან შემდგარ გუნდს..?
0
№46
ავტორი: Dato kutaisi
6 ივლისი 2020 08:46
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 2754
ციტატა: temo-scholes
ციტატა: Dato kutaisi
რატომღაც აქ ისევ ის ბაზარი მიდის აბა სად ხართ ის ხალხიო და თან იმას ამბობთ ჩასაფრებული იყავითო ფეხის დაცდენაზეო და როგორ ფიქრობთ ახლა რასაც აკეთებთ იგივე არ არის?ყოველი მოგებული თანაშის მერე აბა ახლა სად ხართ ძახილი ზუსტად რომ ჩასაფრებაა და იმის მტკიცება ჩემმა ფსონმა გაამართლაო.
მე სრულებით არ ვთვლი თავს რომ შევცდი და არ ვთვლი რომ მაშინაც ვცდებოდი.ამ საიტზე ძაან მოდაშია 2თამაშით ცაში აყვანა და ორ თამაშშივე დედის გინება.
პროგრესი აღნიშნე დადებითი დაწერე და სისუსტეებზე მიუთითე.ძაან მკიდია და მახატია პიროვნულად ყველა მწვრთნელიდან დაწყებული მესამე ზამენის ხალხით დამთავრებული.გუნდს ვგულშემატკივრობ მე და არა პერსონებს.მთავარია წარმატებები მანჩესტერს, ვისთან ერთადაც გინდათ ის იყოს

მე მაინც ვფიქრობ უფრო მსუბუქად შეიძლება ამის აღქმაც და გადმოცემაც... როცა ეს გუნდი ამ მომენტში ამ კონკრეტული ფეხბურთელებით არიან დაკომპლექტებული... აბსტრაქტულს ქომაგობ შენ რამეს თუ ცოცხალი ორგანიზმებიდა და ადამიანებისგან შემდგარ გუნდს..?

ძამიკო სიტყვა სიტყვით თუ აღიქვამ ჩემს ნაწერს მაშინ რაც ვიგულისხმე იმას ნაღდად ვერ მიხვდები.თუ მასე შეფარდებითად მიდის საუბარი მაშინ სიყვარული აბსტრაქტული მცნებაა და გულშემატკივრობაც.
ზემოთ კომენტარებში მემგონი marlboro-ს კომენტარი ვერ გაიგეს რა დაწერა.ვინაც გაამართლა ბრუნოა რეალურადო რადგანაც გუნდი ამ კაცის მოსვლამ შეცვალაო.
გეთანხმები რომ ყველაზე საუკეთესო ტრანსფერია რაც ლამის ამ გუნდის უახლეს ისტორიას ახსოვს მაგრამ ეს ხომ არ ნოშნავს რომ ყველას ასეთს იყიდი?ვერ იყიდი და ვერც იშოვი.
ჩემი აზრით ბრუნოს ტრანსფერის დაკარგვას რომ გადარჩნენ კაი გაკვეთილი უნდა იყოს.მე შორს ვარ იმ აზრისგან რომ ფულის გამო იყო ეგ საგა გაწელილი.ზოგადად მწვრთნელი თან დამწყები როცა 150ლიკონს დაცვაში ჩაყრი და მერე კიდე ძვირიან ნახევარმცველს ითხოვ.ამას პასუხისმგებლობა მოყვება და არ არის ეგ ასე ადვილი გადასაწყვეტი.ოლეს რომ ცოდნოდა ბრუნო ასეთი იქნებოდა ვაფშე არავის არ იყიდიდა ბრუნოთი დაიწყებდა
0
№47
ავტორი: The red devi11
6 ივლისი 2020 09:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 367
ციტატა: Malboro463
გასაკრიტიკებელი იყო აბა რა იყო
მისი საუბრებისან საქციელებიდან და შედეგებიდან გამომდინარე
მიხვდა ბოლობოლო რომ კარდიფის მწვრთვნელი აღარა და გუნდს მაღალი დონის ფეხურთელები ჭირდება თუნდაც 150 მლნ ჯდებოდეს. აღარ ითხოვს იმ უკლასო 20 თეთრიან ფეხბურთელებს
თამაშის მოსაგებად მარტო ფიზკურად ძლიერი და მორბენალი ფეხბურთელების გარდა გამოცდილი და კლასნიც რომ საჭოროა ისიც გაიგო
დანარჩენი კიდე გამოჩნდება რა შეუძლია ე.ლიგაზე. ნ1 ფავოროტები არიან ეგ რომ ცერ მოიგონ მერე რას დაბრალდება მაინტერესებს

იყოძმაო იყო მაგრამ, ასე არა ეს სლეა გააჯმეინეთ, ეს მაგარი ისარიე ეს არის არაფერი არ იცის. აკრიტიკებენ და ამ დროს მე ვეუბნები მეგობარო ვაცალოთ ასე ადვილი არაა გუნდის შეკვრა შენი იდეების დანერგვა ასე შემდეგ მომყავდა მაგალითები და ამ დროს რა კლოპი რის კლოპი სლეა ეს ეს უარგუმენტოდ გადესფილდთან რომ აგებ ესეიგი. იქ ვსიო. ბოლოსდაბოლოს კაცი ლეგენდაა და ეგ ტეხავდა და მიტყდებოდა. დალშე კრიტიკაც უარგუმენტო იმის საპირწონედ რომ დრო უნდა და ნიჭი ჩანდა ვერაფერს ბობდნენ უბრალოდ იმას რო სლეა

აი ასეთი გულშემატკივრობის არ მესმის არანაირი ნიშნის მოგება

და მოწყობილობა არ მიწყობს ხელს სწორად წერაში უკაცრავად
0
№48
ავტორი: sergi070
6 ივლისი 2020 10:01
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 54
გულშემატკივარი რომ ყველა ერთნაირი ვიყოთ ბრბო ვიქნებოდით...
0
№49
ავტორი: Malboro463
6 ივლისი 2020 11:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5313
ციტატა: ALEXFERGUSON
რომელმა ტრანსფერმა არ გაამართლა? ყველამაც გაამართლა, შენ ეტყობა რამოსი არ გინახია როგორ ახოხიალებდა ჯერ რონადლიონიო და მერე მესი. და კიდე ბევრი. მაგუერია ცუდი მცველი? და თურე ბისაკა და ბრუნო არის გაუმართლებული ტრანსფერები?? ამაზე რამე სერიოზული პასუხის გაცემაც არ ღირს. ხო ამ თამაშებს სოლსკიაერის გაწვრთნილი გუნდი არ იგებს და თქვენ გაიტანეთ 40 გოლი და თქვენა დაყენებულა დაცვას გაუშვა მხოლოდ 6 გოლი. ადამიანი როელიც ბურუნოს და ბისაკას გაუმართლებელ ტრანსფერად მიიჩნევს, უკაცრაცად მარა იმ ადაიანს რა ესაქება მანჩესტერის გულშემატკივრად??? დიდი ბოდიშის მოხდით,არა ხეტაფე-ოსასუნას იქით თაამაშის ყურებას უნდა უკრძალავდნენ, ვინ ბრუნოფერნანდეშს გაუართლებელ ტრანსფერს

მე არც მითქვამს რომ ბრუნოს და ბისაკას ტეანსფერმა არ გამართლა პირიქით იანვირის მერე მოიხოდა გუნდმა და კარგად ჩანს ბტუნოს ძალა მეთქი ეგ ავღნიშნე და მაგუაეროს ტრანსფერი რატოა გამართლებული მითხარი?
შეილება სამომავლოდ გამოსწორდეს მარა ეხლა გამართლაო რატო იძახი პრემიერ ლიგაში ვან დეიკთან ერთად საუკეთესო იყო ეხლა ვინ ჩემი ფეხებია?

ციტატა: The red devi11
. იქ ვსიო. ბოლოსდაბოლოს კაცი ლეგენდაა და ეგ ტეხავდა და მიტყდებოდა. დალშე კრიტიკაც უარგუმენტო იმის საპირწონედ რომ დრო უნდა და ნიჭი ჩანდა ვერაფერს ბობდნენ უბრალოდ იმას რო სლეა

მერე რა შენ არ გითქვამს ფეხბურთელზე სლეაო? ნევილზე დღესაც ვიძახი არასდროს არ მევასებოდა და ესეც არ იყო ნაკლები
0
№50
ავტორი: Selassie
6 ივლისი 2020 11:08
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 31
ციტატა: Malboro463
ციტატა: ALEXFERGUSON
რომელმა ტრანსფერმა არ გაამართლა? ყველამაც გაამართლა, შენ ეტყობა რამოსი არ გინახია როგორ ახოხიალებდა ჯერ რონადლიონიო და მერე მესი. და კიდე ბევრი. მაგუერია ცუდი მცველი? და თურე ბისაკა და ბრუნო არის გაუმართლებული ტრანსფერები?? ამაზე რამე სერიოზული პასუხის გაცემაც არ ღირს. ხო ამ თამაშებს სოლსკიაერის გაწვრთნილი გუნდი არ იგებს და თქვენ გაიტანეთ 40 გოლი და თქვენა დაყენებულა დაცვას გაუშვა მხოლოდ 6 გოლი. ადამიანი როელიც ბურუნოს და ბისაკას გაუმართლებელ ტრანსფერად მიიჩნევს, უკაცრაცად მარა იმ ადაიანს რა ესაქება მანჩესტერის გულშემატკივრად??? დიდი ბოდიშის მოხდით,არა ხეტაფე-ოსასუნას იქით თაამაშის ყურებას უნდა უკრძალავდნენ, ვინ ბრუნოფერნანდეშს გაუართლებელ ტრანსფერს

მე არც მითქვამს რომ ბრუნოს და ბისაკას ტეანსფერმა არ გამართლა პირიქით იანვირის მერე მოიხოდა გუნდმა და კარგად ჩანს ბტუნოს ძალა მეთქი ეგ ავღნიშნე და მაგუაეროს ტრანსფერი რატოა გამართლებული მითხარი?
შეილება სამომავლოდ გამოსწორდეს მარა ეხლა გამართლაო რატო იძახი პრემიერ ლიგაში ვან დეიკთან ერთად საუკეთესო იყო ეხლა ვინ ჩემი ფეხებია?


გეტყოდი, მაგრამ ბევრი წერა მომიწევს, ძალიან ბევრი, ასე ერთი შეცდომით და კონკრეტული მომენტებით რო საზღვრავთ, არაა ასე, ძალიან მარტივ მიზეზს გეტყვი _ ტიპი კაპიტანია, ნახევარ წელში, რავი, რამდენი შეცდომები გამახსენდა უფრო დიდი მცველების, ვიდასიც, ფერდინანდისაც, მარა ახლა რაა დაწერს, იქიდან ჩანს გამართლება რომ ერთ ერთი ლიდერები ვართ გაშვებული გოლებით, დე ხეას არასტაბილურობის მიუხედავად.... მოკლედ, ბევრის ლაპარაკი შემიძლია მარა საცა არა სჯობს, გაცლა სჯობსო, მგონი არც ამ საიტზე შემოსვლა ღირს უკვე და არც წერას აქვს დიდი აზრი, ისე, არ ვიცი როგორ კეთდება და ვინმემ ერთი ალტერნატიული გვერდი რომ შექმნას, ვინც ერკვევა, კარგს იზამს, თუ რთული თავმოსაბმელი არაა, სადაც აზრის გამოხატვას აზრი ექნება
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

17 აგვისტო 2020, 23:00
იუნაიტედი
სევილია
ევროპა ლიგა
სევილია17 აგვისტო

წინა მატჩები

10 აგვისტო 2020, 23:00
იუნაიტედი1
კოპენჰაგენი0
ევროპა ლიგა
5 აგვისტო 2020, 23:00
იუნაიტედი2
ლასკი1
ევროპა ლიგა
26 ივლისი 2020, 19:00
ლესტერი0
იუნაიტედი2
პრემიერ ლიგა
კოპენჰაგენი10 აგვისტო
ლასკი5 აგვისტო
ლესტერი26 ივლისი

შემოგვიერთდი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top