თბილისი:
მანჩესტერი:
11-01-2020, 20:53
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 3564,
კომენტარები: 50
მიმოხილვა: იუნაიტედი 4-0 ნორვიჩი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
50 კომენტარი
№41
ავტორი: shotkin
12 იანვარი 2020 17:50
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
shotkin

ამჯერად ოლეზე ნამდვილად არ ყოფილა საუბარი,საერთოდ სხვა თემას შევეხეთ :დ ხო ეგ აღმასვლა და დაღმასვლა სეზონის პირველ ნახევარში ისეთი აღმოჩნდა რომ მთელი 30 წლის განმავლობაში არ ყოფილა მასეთი :დ კიდევ კარგი სხვა ნორმალური გუნდებიც არაუკეთეს მდგომარეობაში არიან,თორემ უკეთესად დაეტყობოდა ეს ჩვენ გუნდსაც :დ განსახილველ თემას კიდევ რა დალევს,აგერ თუ გინდა შემოვაგდებ ერთ-ორს :დ


ახალ თემა სემოაგდე ჰა მარა გატკეპნილი არა :დდ
0
№42
ავტორი: Lalana
12 იანვარი 2020 20:11
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: shotkin
shotkin

მაგალითად ის რომ წლების განმავლობაში ლინგარდი ამ გუნდში საკმაოდ დიდ დროს იღებდა და ზოგჯერ გუნდის ძირითადის განუყოფელი ნაწილი იყო.დღემდე ვერ ვხდები ასე რა იზიდავდა თითოეულ მწვრთნელს მასში :დ ასევე ვერ ვხდები წლების განმავლობაში როდესაც მარჯვენა ფლანგზე გვქონდა და გვაქვს პრობლემა რატომ ყიდულობდნენ მარცხენა შემტევს?თუნდაც ჯეიმსიც მარცხენა შემტევი იყო სუონსში და კიდევ კარგი ასე თუ ისე ამართლებს მარჯვენა ფლანგზეც.ასევე ჩემთვის გაურკვეველია ამხელა მაშტაბის გუნდს როგორ არ ყავს სპორტული დირექტორი,ბევრჯერ თითქოს ვიღაც მოყავდათ და ბოლოს არც არავინ მოიყვანეს.ესენი არაა ახალი თემები მაგრამ ამაზე არასოდეს წამიკითხავს ლოგიკური პასუხი :დ
0
№43
ავტორი: shotkin
12 იანვარი 2020 22:11
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
shotkin

მაგალითად ის რომ წლების განმავლობაში ლინგარდი ამ გუნდში საკმაოდ დიდ დროს იღებდა და ზოგჯერ გუნდის ძირითადის განუყოფელი ნაწილი იყო.დღემდე ვერ ვხდები ასე რა იზიდავდა თითოეულ მწვრთნელს მასში :დ ასევე ვერ ვხდები წლების განმავლობაში როდესაც მარჯვენა ფლანგზე გვქონდა და გვაქვს პრობლემა რატომ ყიდულობდნენ მარცხენა შემტევს?თუნდაც ჯეიმსიც მარცხენა შემტევი იყო სუონსში და კიდევ კარგი ასე თუ ისე ამართლებს მარჯვენა ფლანგზეც.ასევე ჩემთვის გაურკვეველია ამხელა მაშტაბის გუნდს როგორ არ ყავს სპორტული დირექტორი,ბევრჯერ თითქოს ვიღაც მოყავდათ და ბოლოს არც არავინ მოიყვანეს.ესენი არაა ახალი თემები მაგრამ ამაზე არასოდეს წამიკითხავს ლოგიკური პასუხი :დ

ხო დირექტორზეც და ლინგარდზეც ბევრი ითქვა და დაიწერა როგორც დიმიტრი ობოლაძე იყოდა <3 :დ ძაან მომენატრა ეგ კაცი ხოდა ლინგარდს რაც შეეხება მე ვწერდი ხოლმე რო აი სულ თავიდან აკადემიაში როიყო და ვან გაალმა გადმოიყვანა ძირითად გუნდში აი რაღაცა ქონდა რა მაშინ მაგ ბიჭს და რაღაც დონემდე პროგრესი განიცადა თუმცა ყოველთვის ნათელი იყო რო ამ გუნდის დონე არიყო როგორც მინიმუმ ძირითადის დონე მარა იცი რა ქონდა მაგ დროინდელ ლინგარდს აი ალღო და რარაცნაირი იღბალი და გაქონდა ხოლმე გავარდნა და მნიშვნელოვანი გოლები აი ვან გაალმა რო მოიგო თასი ფინალში კრისტალ პალასთან მანდ ლინგარდამ შეაგდო მნიშვნელოვანი გოლი და ეგეთი გამონათებები ქონდა რა აი ლესტერს რო ქომუნითი შიელდი მოუგეს მოუს პირველ სეზონში იბრას დებიუტიც როიყო აი პროსტა დახატა ჯესიმ ისეთი გაიტანა და ამ ყველაფრის გათვალისწინებით ჰა ჰა რაღაცა როლს გამოუნახავდი მაგ ბიჭს ამ გუნდში თქო ვფიქრობდი მარა აი დედამისის ამბავის გამო მაგრა დაერხა რა და უკვე აზრი არ აქ მაგის აქ გაჩერებას თან 28 წლისაა და მაგ ასაკში ყვავიან წესით, მოუინიოს დროს არიყო ცუდი ლინგარდი ამხსოვს მაგის ფაფხური და შორიდან გასროლილი არც თუ ისე ურიგო გოლები და ვოტფორდთან ძაან საკაიფო სოლო რედიდით გატანილი გოლი მარა სტაბილურობა აკლდა სულ და ნუ უსიტყვოდ ვთანხმდებით რო ამ გუნდს მეტი ჭირდება. და ლინგარდის მაქსიმუმი უკვე ვნახეთ და ასე ა თუ ისე მაინც აქამდე არ უნდა გაექაჩა და აქმადე უნდა გაეყიდათ და მგონი წელს იზამენ მაგას იმედია
0
№44
ავტორი: Lalana
12 იანვარი 2020 23:11
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: shotkin
shotkin

დიმა მეც მაგრად მომენატრა,დღეს რომ ფლითინებენ და რაღაც მზეობებს ამბობენ ისევ მაგის ხმის ტემბრის მოსმენა და იმის მზეობების მოსმენა მერჩივნა :დდ კი კი ნამდვილად ბევრი დაიწერა მაგ ყველაფერზე,მაგრამ მაგ ნაწერებში უფრო უშვერი სიტყვები იყო გამოყენებული.რაც ლინგარდზე თქვი გეთანხმები,თავის დროზე მნიშვნელოვან მომენტებში შეასრულა თავის როლი,მაგრამ ზუსტად მაგაშია საქმე რომ გამონათებების სახით იყო ეს ყველაფერი და ვერ აჩვენებდა სტაბილურად მასეთ თამაშს.მაგიტომაც ვიყავი განაწყენებული ზაფხულში ბრუნო რომ არ მოიყვანეს,ცხადზე ცხადი იყო რომ ცენტრში გვჭირდებოდა ხალხი მაგრამ დაგვტოვეს ხახამშრალი,ახლა კი მაინც ყიდულობენ მაგ ბიჭს და იმედია ბოლომდე მიიყვანენ საქმეს და როგორც წინათ მოხდა ისე არ დაგვირგვინდება.კი თქვი გადახარშულია ყველა თემაო და რაღაზე უნდა ისაუბროსო კაცმა,მაგრამ რომ დავუფიქრდეთ ჩვენ მაინც რა დაგვრჩენია,ეგეც რომ არ იყოს კი იქნებოდა საიტი ჩამკვდარი,ხო და ჩვენც რამეფრად თუნდაც ათასჯერ გადაღეჭილი თემები ვატრიალოთ აბა სხვა რაღა დაგვრჩენია გულშემატკივარს :დ
0
№45
ავტორი: Lalana
13 იანვარი 2020 13:45
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: The red devi11
ბიჭები რომლებიც მაინც გაიხსნებოდნენ ღრმად ვა დარწმუნებული ღმად მარტო დელიხტი და ფრენკი გადაკუზავს ამ მანჩესტერს ისეთები იყვნენ.

ეგ დე ლიხტი და დე იონგი შეხვდნენ ფინალში მაგრამ არავინ არავის გადაუკუზია.მაშინაც ყავდათ ვან დე ბეეკები,ზიეჩები და ნერეშები მაგრამ კი მიქინძა იმ წყალწაღებულმა მანჩესტერმა.ან საიდან ის ინფორმაცია რომ აუცილებლად განვითარდებოდნენ?თავისთვის რომ ასე მარტივად ვითარდებოდნენ ფეხბურთელები მაშინ მწვრთნელები მაგ ასპექტში საერთოდ არ დასჭირდებოდათ.

არც ერთ წლიანი პროექტია ეგ რასაც აიაქსი აკეთებს,დღესაც მშვენივრად გამოიყურებიან და თავიანთი ფინანსების მიუხედავად მაინც რაღაცას წარმოადგენენ.ჯერ მასეთი ერთი სეზონი დადოს მანჩესტერმა და მერე ვეძახოთ აიაქსის პროექტს ერთწლიანი და ჩვენსას ოცდაათიანი. მაგრამ დღეს რეალისა და ბაიერნზე მოგებისთვის კი არა ოთხეულში მოსახვედრად იბრძვის.იმ კაცმა თუ შეძლო ერთ სეზონში უფინანსოდ ისეთი გუნდი აეწყო რომ ერედივიზიონში ყველაფერი გადაეთელა და ჩემპიონთა ლიგაზე შედეგი დაედო,ჩვენ რა თქმა უნდა ამისთვის ოთხ და ხუთწლიანი პროექტი გვჭირდება,თან იმის გათვალისწინებით რომ უსაზღვრო ფინანსები აქვს გუნდს.ეგ შემადგენლობა ყავდა ტენ ჰააგამდე სხვებსაც მაგრამ ჩემპიონთა ლიგაზეც კი ვერ გადიოდნენ,ნახევარფინალზე ხომ საუბარი ზედმეტია.აგერ შენ და აგერ მე,ვნახოთ რამდენი ხანი დაჭირდება მანჩესტერს ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში გასასვლელად,მერე კი აიაქსის ქილიკისთვის დროც კი აღარ გვექნება.
0
№46
ავტორი: Lalana
13 იანვარი 2020 17:24
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: The red devi11
ეგრე რანიერიმ ჩემო ძმაო ლესტერი გახადა ჩემპიონი და იმის მერე ვერსად ვერაფერი ოდნავი შედეგიც ვერ დადო. მასე ბევრი შემთხვავა შეიძლება გაიხსენო ადამიანმა. სადაც მსგავსი შემთხვევა ყოფილა და რა?

კი მეგობარო რანიერის მაგალითი კარგი მოსაყვანია,მაგრამ აქ სულ სხვა შემთხვევასთან გვქონდა საქმე.მაგ პერიოდში პრემიერ ლიგაში ნებისმიერი წესიერი გუნდი კრიზისში იყო,გინდ სიტი,გინდ იუნიტედი,გინდ ლივერპული,ჩელსის საერთოდ რა ჭირდა კი იცი.ორი მეტოქე ყავდა არსენალისა და ტოტენჰემის სახით.ტოტენჰემიც მაგ დროს იწყებდა აღმასვლას.აიაქსი წელსაც მშვენივრდ თამაშობს იმის და მიუხედავად რომ საყრდენი ზონიდან დე იონგიც გაუშვეს და ზედ მიაყოლეს კაპიტანი დე ლიხტიც.ამის და მიუხედავად მაინც კარგად გამოიყურება გუნდი.თუნდაც ჩემპიონთა ლიგაზე,შეიძლება მერვედფინალში ვერ გავიდა,მაგრამ ეგეც მსაჯის უაზრო გადაწყვეტილებით,რომელიც ჩელსთან მატჩში მოხდა,მაგის შედეგად საერთოდ თითქმის დაცვის ცენტრის გარეშე გავიდნენ.განაპირა მცველი ველტმანი ეყენა დაცვის ცენტრში,ესეც კი ადასტურებს რა რესურსით თამაშობს და რა რესურსით ათამაშებს მაგ სანახაობრივ თამაშს.შეიძლება ლესტერი ჩემპიონი გახდა მაგრამ მე ლესტერისგან ტოტალური ფეხბურთი არ მახსოვს,ტოტალური კი არა სანახაობრივი ფეხბურთიც არ მახსოვს,კარგად ორგანიზებული კონტრშეტევის გუნდი იყო.

ციტატა: The red devi11
წელს კიდევ იმისგან ბევრად განახვავდება დამიჯერე რაც შარშან იყო.

ამ საკითხში სამწუხაროდ ვერ დაგეთანხმები,რადგან ხშირად ვადევნებ თვალს აიაქსის თამაშებს და არფრით ჩამოუვარდება იმ აიაქს რაც წინა წელს ვიხილეთ.

ციტატა: The red devi11
იქ სხვა წნეხია სხვამიზნებია სხვა რამეს მოელის ყველა შენგან აი რას შევადარწბდი რომ ყუმარობ პოკერს და უეჭველი რომ გინდა ფული გჭირდება და უფრო რომ აგებ.

წნეხი რომ სხვადასხვაა მაგას საუბარიც არ ჭირდება,გეთანხმები,მაგრამ არც ოლეს ქონდა აქამდე საოცარი წნეხი,ყველა ძველი მანჩესტერელი მხარს უჭერდა,მართველობაში მხარს უჭერენ და ყველანაირად უდგანან გვერდში,იმის და მიუხედავად რომ მანჩესტერს ასეთი საშინელი ნახევარი სეზონი ოცდაათი წლის განმავლობაში არ ქონია.მე ამ მანჩესტერისგან არც ვითხოვ ტიტულებს,არც ხვალ ვითხოვ რომ შედეგი დაიდოს,ვითხოვ რომ ნორმალურად და ლაღად ვითამაშოთ,არ მინდა ჩემი გუნდი პირველ ტაიმში კარშიც ვერ ურტყამდეს და კომბინაციური შეტევა სანატრელი გაგვიხდეს.ესაა სამწუხარო თორემ ხვალ და ზეგ რომ შედეგი არ იქნება ამას ძალიან კარგად ვხვდები.

ციტატა: The red devi11
და. ომოს დავამატებ ერთ წელში არ უქნია ეგ ძმაო აიქსს და ეგ მარტო ტენჰაგის დამსახურება არაა ბრატუხა. ეგ სანამ მოვიდოდა მთელმქ კლუბმა წლები იმუშავა რომ ასულიყო ისევ მაგ დონეზე და დახვდა ნიადაგიბრაც გეთქნხმები საკმაოდ ჭკვიანურად და მაგრად გამოიყენა

მაგიტომაც ვახსენე პიტერ ბოსხი,რომელსაც თითქმის ზუსტად იგივე შემადგენლობა ყავდა და ვერაფერი გააკეთა.ვერც ჰოლანდიის ჩემპიონატი მოიგო და ვერც ევროპა ლიგის ფინალი.ზუსტად მაგ ბიჭებით ტენ ჰააგმა მადრიდის რეალს ბერნაბეუზე გადაუარა,იუვეც მიაყოლა და ბაიერნს კი ისეთი ფეხბურთი ეთამაშა კარგა ხანია მასეთი სანახაობრივი გუნდი მე არ მინახავს.მაგ კაცს რაც რესურსი აქვს მაქსიმუმს იღებს მაგ გუნდისგან,ტენ ჰააგამდე არც ერთი მათგანი იყო ტოპ ფეხბურთელი.იმაშიც გეთანხმები რომ შეიძლება გრანდში ვერც გაამართლოს ამაზე ვერავინ დადებს თავს,მაგრამ ახლა რასაც აკეთებს და რა რესურსითაც აკეთებს შეუდარებელია.მაგ რესურსით ტოტალური ფეხბურთი ითამაშო ნაკლებად წარმოსადგენია.თქვენ მაინც არ მოგენატრათ ამ გუნდისგან ნორმალური ფეხბურთის ჩვენება?გააზრებული კომბინაციებით?იმედია ოლე მომავალში შედეგს დადებს,არ მინდა ისე გამოვიდეს თითქოს მისი მტერი ვიყო ან მსგავსი რამ,მაგრამ როდესაც გუნდი ასე გამოიყურება თუნდაც ფერგი ყოფილიყოს არც ეგ მომეწონებოდა
0
№47
ავტორი: SANDROGRIGA
13 იანვარი 2020 17:30
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
აღარ დაადგა საშველი
0
№48
ავტორი: Lalana
14 იანვარი 2020 02:40
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: The red devi11
აქ ბევრჯერ წამიკითხავს შენი ანალიზი და იმიტომ შემოვედი პოლემილაში რომ ძაან სწორად აზროვნებ საფეხბურთო კუთხით. მაგრამ ახლა შეგედავები ისევ და ისევ. ვალენსიამ გამოაგდო არანაირი მსაჯები მის ხელდი იყო სახლში თამაშობდა და ფრეც ყოფნიდა არა? ფრეც კი ყოფნიდათ და გააგდო ვალენსიამაღარაა იგივე მეგობარო ერე დივიზიონდიმძედ იგებს რამდენჯერმე გადარჩა ფარჩაკებთანწაგებას.

პირველ რიგში მადლობა ასეთი შეფასებისთვის.მსაჯებზე რომ ვთქვი ეგ ჩელსისთან მეორე მატჩი ვიგულისხმე სადაც ორი კაცი გაუგდო,პირველ თამაშს უყურე ვალენსიასთან გასვლაზე რა უქნეს?გადაუარეს და სამით ნოლიც მოუგეს.ადრე რომ ველტმანი ფლანგზე ეყენა ახლა კაცი არ ყავს ცენტრში დააყენოს და დე ლიხტის ნაცვლად ათამაშებს მას.ჩვენ რომ ბლინდი გავაწამეთ ფლანგზე თამაში და ვერაფერში გამოვიყენეთ ეგ ფეხბურთელია ახლა ცენტრში რომ უყენია.ვალენსიასთან მატჩში კი არც პრომესი ყავდათ და არც ნერეში,ამის და მიუხედავად მაინც ნორმალურად ითამაშეს,საკმაოდ ბევრი შანსიც ჰქონდათ,მაგრამ ვერ გამოიყენეს.ვალენსია კი უბრალოდ ჩასაფრებულის პოზიციიდან ეთამაშებოდა და ერთ კარგ კონტრშეტევაზეც დაიჭირეს.

ციტატა: The red devi11
იგივე მეგობარო ერე დივიზიონდიმძედ იგებს რამდენჯერმე გადარჩა ფარჩაკებთანწაგებას.

მე რა თამაშებსაც ვუყურე ყველგან დიდი ანგარიშით მოიგო.შეიძლება მასეთებიც არის,ყველა თამაშს ვერ ვუყურებ,მაგრამ თუნდაც დენ ჰააგი,ტვენტესტან,უტრეხტთან,ფეინოორდთან ძაან მარტივად და სანახაობრივად ააქვთ მოგებული მატჩები.ნუ ყველა მატჩს მასეთი ამგარიშით რა თქმა უნდა ვერ მოიგებს. ამ დროისთვისაც კი სულ მთლიანად 83 გოლი აქვთ გატანილი და ნამდვილად არაა პატარა ციფრი.

ციტატა: The red devi11
ასე რომ იმერთი სეზონით ვერ იმსჯლებ ვერა. ხდება მასეთებიმაგრამსტაბილურად მაგ დონეზეათამაშო გუნდი სულ სხვაა. ტენჰაგი იდეალურ დროს მივიდა და თავადაც ძაან მაგარია არ ვედავები პროსტა გარემოებებში გაუმართლა.

იმ ერთი სეზონით არც ვმსჯელობ,დე ბური და ბოსხიც რომ ყავდათ მწვრთნელად მაშინაც კი ვუყურებდი აიაქსის თამაშებს და რომ ვაკვირდები მათ შორის გნასხვავებას მაგიტომაც ვამბობ რომ სრულიად შეცვალა ეს გუნდი,ასე დომინანტურად ვერც დე ბურის გუნდი თამაშობდა და მითუმეტეს ვერც ბოსხის.არ ვიცი,შეიძლება რაღაც საკითხებში გაუმართლა კიდეც მაგრამ კიდევ ერთხელ ვამბობ,არც ზიეჩი,არც ნერეში,არც ტადიჩი და არც ვან დე ბეეკი არ თამაშობდნენ მაქამდე ასეთ დონეზე.დე იონგზე კი ვთქვი,საერთოდ ცენტრალურ მცველადაც ათამაშებდნენ და ამ კაცმა ამოწია საყრდენ ზონაში და მან ათამაშა სტაბილურად მანდ. წინა წლის ნაირი გუნდი ვიცი რომ არ არის და ვერც იქნება,რადგან დე ლიხტი,დე იონგი და დოლბერგიც გაუყიდეს.უბრალოდ ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ ძალიან მწირი რესურსით ტოტალურ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს რაც უიშვიათესია,გვარდიოლამაც კი თავიდან სიტიში რომ მოვიდა იმ რესურსითაც კი ვერ ათამაშა ეგ სტილი და ეს კაცი ამ რესურსით ამას ახერხებს.წესიერი ცენტრალური მცველი არ ყავს და ისე თამაშობს.


ციტატა: The red devi11
ლესტერი კიდევსულ რომდედა ეტიროს ნახევარ პრემიერლიგას ასეთი რამ შეიძლება აღარც მოხდეს. ეს ყველაფერი არის შემთხვევა საჭირო დროს საჭირო ხალხიმოხვდა და შესეგი დადეს განცითარება აღარ მოყვა ეგ იყო.

ამაში კი ასი პროცენტით გეთანხმები.

ციტატა: The red devi11
ჩვენ სხვა მიზნები გვაქვს დამიჯერე აქ სხვა. თემას ვაფშე და ვრცელი. სადმე თუ შევიკრიბეთ ვიდაუბროთ ვრცლად

ეგ ბევრჯერ აღმინიშნავს,უფრო ღრმაა მიზეზი და უფრო მაღალ თანამდებობებზე,მაგაზეც მისაუბრია,უბრალოდ კონკრეტულად მხოლოდ მწვრთნელის საკითხს რომ შევეხოთ ისეთი ცუდი გუნდიც არ გვყავს რომ ასეთი შედეგი გვქონდეს და ყველაზე მეტად იმაზე მწყდება გული რომ როდესაც ოლე მოვიდა სიტვაციის შესაფასებლად ნახევარი სეზონი ჰქონდა და უნდა აღმოეჩინა სად ჰქონდა ამ გუნდს მინუსი,თავისუფლად შეეძლოთ ზაფხულში ნახევარმცველსა და ცენტრალურ თავდამსხმელზევ ეფიქრათ მითუმეტეს ერერასა და ლუკაკუს წასვლაზე ზაფხულამდე იცოდნენ,მაგრამ დანაკლისი არც კი აღმოუფხვრიათ და როგორც წინა წელს ვთამაშობდით არეულად,ხან ვიგებდით,ხან ვაგებდით ისე ვთამაშობთ ახლაც და იმის მეშინია ზუსტად რომ კიდევ ერთი წელი გავა და ასეთ სიტვაციაში ვიქნებით,ძალიან დიდი იმედი მაქვს რომ ასე არ იქნება.იმაზეც ძალიან მწყდება გული როდესაც შეფილდთან გადიან მატჩში და პირველ ტაიმში კარშიც ვერ ურტყამენ,ასეთი მატჩი საკმაოდ ბევრი გვქონდა ამ სეზონში.იმედია მართლაც როდესმე შევიკრიბებით და უკეთესად განვიხილავთ ამ ყველაფერს.ბოლოს საერთოდ შეკრება თუ კარგად მახსოვს ვან გაალის დროს იყო და სამწუხაროა რომ ამას ვერ ვაგრძელებთ.

და ზოგადად სასიამოვნოა როდესაც ასე განვიხილავთ რაღაცეებს,ვიდრე ისე თითქოს დაპირისპირებული მხარეები ვიყოთ.ყველანი აქ დარეგისტრირებულნი მანჩესტერის გულშემატკივარნი ვართ და არავის არ უნდა გუნდისთვის ცუდი,უბრალოდ ამ საკითხში სხვადასხვა შეხედულებები გვაქვს,ესაა და ეს.
0
№49
ავტორი: Jashi96
14 იანვარი 2020 18:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 36
[quote=The red devi11][quote=PaLoMo][quote=The red devi11]
მოდი ახლა მე დაგისვავ 1კითხვას.აიაქს,რომ გუნდი ყავდა შარშან მაგაზე უკეთესი ფეხბურთელები არ გვყავს?იმათმა თუ შეძლეს სტაბილურად თამაში და ლიგის ნახევარფინალში გასვლა და სასწაულების გაკეთება ჩვენ მხოლოდ ვითხოვთ ხარისხს,რომ ჩაჯმულებივით არ ეთამაშონ ბოლო და ბოლოს წინა ადგილოსნებს და არ ვითხოვთ ეელს ჩემპიონობას.გააზრებულად თამაშს მწვრთნელი სჭირდება და არა სასწაული ფეხბურთელები ვერ დამარწმუნებს იმაში ვერავინ,რომ დღეს ვინც გვყავს იმა ფეხბურთელებიდან ვერცერთი ვერ შეასრულებს მწვრთნელის დავალებას და იმას რასაც ვარჯიშებზე აკეთებენ და მწვრთნელი ასწავლის,მაგრამ ფაქტი ერთია ოლეს რამე ტაქტიკა არ აქვს გარდა პრესინგისა და იღბლის.[/quote]

რითი გყავს მეგობარო იმაზე უკეთესი გუნდი უბრალოდ ამიხსენი. მოდი შევადაროთ და დაცვით დავიწყოთ. იმ ფორმაში მყოფი დელიხტის დონის მცველი ბოლო წლებში მანჩესტერისთვის ჭორია დონეზეც რომ არ დაუკავშირებიათ არაა მასე? არ თქვა არაო ორივე ფლანგის მცველი ჩვენს ფლანგებს რომ ერთი თავით ჯობდა არა? ვრლტმანი და ტალიაფიკო არ ჯობდა ორივე? ეხლა ცენტრი ავიღოთ მარტო სახელები ხო არაა ამ პოგბას დონი და ზიეჩი ცალ ცალკე რომ კუზავენ არა? რითი ჯობია გინდ სკოტი და გინდ ვმფრედი ეხლა ზიეჩს და დონის ვაფშე არ მესმის თუ პერეირა სირგარდები ჯობია რომელიმეს? ტადიჩის ნაირ ფორმაში რომელი შემტევი გვყოლია ოდესმე? რეში ჯობიაო იტყვი რითი ჯობია ვინმემ ამიხსნას ორი მატჩი უთამაშია სტაბილურად ზედიზედ? ან მარსიალა ან მაგას . გრინვუდი და ჯეიმსი კაი ბატონო მაგათ არ შევადარწბ. მე რომ მკითხო დონი და ზიეჩი ყველა ნახევარმცველა ჯობია ჩვენთან ნუ სკოტი სხვა სტილია. და შემტევები მარტო სახელი არაა მთავარია როგორ ითამაშებენ და როგორც ითამაშეს მაგ ბიჭებმა ჩვენი გუნდის ნახწვარს ახლოსაც არ დავაყენებდი დღესაც და ბევრი დამეთქნხმება ვიცი

Palomo. და იმ თამაშებზე რას იტყვი როდესაც სიამოვნებას განიჭებს გუნდი რას? რომ სხვა მწვრთნელს თხოულობენ ხოლმე? სიტისტან ლივერპულთან ტოტენჰემთან და ასე შემდეგ თუნდაც გუშინ სხვა ტრენწრი გვყავდა? ამ გუნდს აკლია სტაბილურობა და აკლია პოზიციური შეტევა აკლია კრეატივი და რატომ იცი? ფეხბურთელების გამო ზუსტად აი დრო გვანახებს ამას

[quote=Svani]ბრუნო ჩვენია 1000 %

5 წლიანი კონტრაქტით, წელიწადში 6 მილიონი ევრო[/quote]


ძაან მაგარია ზუსტად ასეთი სტილის ცენტრი აკლია ამ ტაქტიკას და ამ გუნდს ვერც პერეირა და ვერც ლინგარდი ვერ აკეთებენ იმას რაც უნდა მწვრთნელს ყველა თამასში ჩანს ეს[/quote]
Dzma mismine iqita wlisajaxs adri Manchester's? Sasaciloaprosta sad Pereira da sad vandebeeki sad lingardi da dejongi da kidev dacva cvenzeuketesikavda da tavdasxmashic dafrinavdnen

[quote=The red devi11][quote=PaLoMo][quote=The red devi11]
მოდი ახლა მე დაგისვავ 1კითხვას.აიაქს,რომ გუნდი ყავდა შარშან მაგაზე უკეთესი ფეხბურთელები არ გვყავს?იმათმა თუ შეძლეს სტაბილურად თამაში და ლიგის ნახევარფინალში გასვლა და სასწაულების გაკეთება ჩვენ მხოლოდ ვითხოვთ ხარისხს,რომ ჩაჯმულებივით არ ეთამაშონ ბოლო და ბოლოს წინა ადგილოსნებს და არ ვითხოვთ ეელს ჩემპიონობას.გააზრებულად თამაშს მწვრთნელი სჭირდება და არა სასწაული ფეხბურთელები ვერ დამარწმუნებს იმაში ვერავინ,რომ დღეს ვინც გვყავს იმა ფეხბურთელებიდან ვერცერთი ვერ შეასრულებს მწვრთნელის დავალებას და იმას რასაც ვარჯიშებზე აკეთებენ და მწვრთნელი ასწავლის,მაგრამ ფაქტი ერთია ოლეს რამე ტაქტიკა არ აქვს გარდა პრესინგისა და იღბლის.[/quote]

რითი გყავს მეგობარო იმაზე უკეთესი გუნდი უბრალოდ ამიხსენი. მოდი შევადაროთ და დაცვით დავიწყოთ. იმ ფორმაში მყოფი დელიხტის დონის მცველი ბოლო წლებში მანჩესტერისთვის ჭორია დონეზეც რომ არ დაუკავშირებიათ არაა მასე? არ თქვა არაო ორივე ფლანგის მცველი ჩვენს ფლანგებს რომ ერთი თავით ჯობდა არა? ვრლტმანი და ტალიაფიკო არ ჯობდა ორივე? ეხლა ცენტრი ავიღოთ მარტო სახელები ხო არაა ამ პოგბას დონი და ზიეჩი ცალ ცალკე რომ კუზავენ არა? რითი ჯობია გინდ სკოტი და გინდ ვმფრედი ეხლა ზიეჩს და დონის ვაფშე არ მესმის თუ პერეირა სირგარდები ჯობია რომელიმეს? ტადიჩის ნაირ ფორმაში რომელი შემტევი გვყოლია ოდესმე? რეში ჯობიაო იტყვი რითი ჯობია ვინმემ ამიხსნას ორი მატჩი უთამაშია სტაბილურად ზედიზედ? ან მარსიალა ან მაგას . გრინვუდი და ჯეიმსი კაი ბატონო მაგათ არ შევადარწბ. მე რომ მკითხო დონი და ზიეჩი ყველა ნახევარმცველა ჯობია ჩვენთან ნუ სკოტი სხვა სტილია. და შემტევები მარტო სახელი არაა მთავარია როგორ ითამაშებენ და როგორც ითამაშეს მაგ ბიჭებმა ჩვენი გუნდის ნახწვარს ახლოსაც არ დავაყენებდი დღესაც და ბევრი დამეთქნხმება ვიცი

Palomo. და იმ თამაშებზე რას იტყვი როდესაც სიამოვნებას განიჭებს გუნდი რას? რომ სხვა მწვრთნელს თხოულობენ ხოლმე? სიტისტან ლივერპულთან ტოტენჰემთან და ასე შემდეგ თუნდაც გუშინ სხვა ტრენწრი გვყავდა? ამ გუნდს აკლია სტაბილურობა და აკლია პოზიციური შეტევა აკლია კრეატივი და რატომ იცი? ფეხბურთელების გამო ზუსტად აი დრო გვანახებს ამას

[quote=Svani]ბრუნო ჩვენია 1000 %

5 წლიანი კონტრაქტით, წელიწადში 6 მილიონი ევრო[/quote]


ძაან მაგარია ზუსტად ასეთი სტილის ცენტრი აკლია ამ ტაქტიკას და ამ გუნდს ვერც პერეირა და ვერც ლინგარდი ვერ აკეთებენ იმას რაც უნდა მწვრთნელს ყველა თამასში ჩანს ეს[/quote]
Dzma mismine iqita wlisajaxs adri Manchester's? Sasaciloaprosta sad Pereira da sad vandebeeki sad lingardi da dejongi da kidev dacva cvenzeuketesikavda da tavdasxmashic dafrinavdnen

[quote=The red devi11][quote=PaLoMo][quote=The red devi11]
მოდი ახლა მე დაგისვავ 1კითხვას.აიაქს,რომ გუნდი ყავდა შარშან მაგაზე უკეთესი ფეხბურთელები არ გვყავს?იმათმა თუ შეძლეს სტაბილურად თამაში და ლიგის ნახევარფინალში გასვლა და სასწაულების გაკეთება ჩვენ მხოლოდ ვითხოვთ ხარისხს,რომ ჩაჯმულებივით არ ეთამაშონ ბოლო და ბოლოს წინა ადგილოსნებს და არ ვითხოვთ ეელს ჩემპიონობას.გააზრებულად თამაშს მწვრთნელი სჭირდება და არა სასწაული ფეხბურთელები ვერ დამარწმუნებს იმაში ვერავინ,რომ დღეს ვინც გვყავს იმა ფეხბურთელებიდან ვერცერთი ვერ შეასრულებს მწვრთნელის დავალებას და იმას რასაც ვარჯიშებზე აკეთებენ და მწვრთნელი ასწავლის,მაგრამ ფაქტი ერთია ოლეს რამე ტაქტიკა არ აქვს გარდა პრესინგისა და იღბლის.[/quote]

რითი გყავს მეგობარო იმაზე უკეთესი გუნდი უბრალოდ ამიხსენი. მოდი შევადაროთ და დაცვით დავიწყოთ. იმ ფორმაში მყოფი დელიხტის დონის მცველი ბოლო წლებში მანჩესტერისთვის ჭორია დონეზეც რომ არ დაუკავშირებიათ არაა მასე? არ თქვა არაო ორივე ფლანგის მცველი ჩვენს ფლანგებს რომ ერთი თავით ჯობდა არა? ვრლტმანი და ტალიაფიკო არ ჯობდა ორივე? ეხლა ცენტრი ავიღოთ მარტო სახელები ხო არაა ამ პოგბას დონი და ზიეჩი ცალ ცალკე რომ კუზავენ არა? რითი ჯობია გინდ სკოტი და გინდ ვმფრედი ეხლა ზიეჩს და დონის ვაფშე არ მესმის თუ პერეირა სირგარდები ჯობია რომელიმეს? ტადიჩის ნაირ ფორმაში რომელი შემტევი გვყოლია ოდესმე? რეში ჯობიაო იტყვი რითი ჯობია ვინმემ ამიხსნას ორი მატჩი უთამაშია სტაბილურად ზედიზედ? ან მარსიალა ან მაგას . გრინვუდი და ჯეიმსი კაი ბატონო მაგათ არ შევადარწბ. მე რომ მკითხო დონი და ზიეჩი ყველა ნახევარმცველა ჯობია ჩვენთან ნუ სკოტი სხვა სტილია. და შემტევები მარტო სახელი არაა მთავარია როგორ ითამაშებენ და როგორც ითამაშეს მაგ ბიჭებმა ჩვენი გუნდის ნახწვარს ახლოსაც არ დავაყენებდი დღესაც და ბევრი დამეთქნხმება ვიცი

Palomo. და იმ თამაშებზე რას იტყვი როდესაც სიამოვნებას განიჭებს გუნდი რას? რომ სხვა მწვრთნელს თხოულობენ ხოლმე? სიტისტან ლივერპულთან ტოტენჰემთან და ასე შემდეგ თუნდაც გუშინ სხვა ტრენწრი გვყავდა? ამ გუნდს აკლია სტაბილურობა და აკლია პოზიციური შეტევა აკლია კრეატივი და რატომ იცი? ფეხბურთელების გამო ზუსტად აი დრო გვანახებს ამას

[quote=Svani]ბრუნო ჩვენია 1000 %

5 წლიანი კონტრაქტით, წელიწადში 6 მილიონი ევრო[/quote]


ძაან მაგარია ზუსტად ასეთი სტილის ცენტრი აკლია ამ ტაქტიკას და ამ გუნდს ვერც პერეირა და ვერც ლინგარდი ვერ აკეთებენ იმას რაც უნდა მწვრთნელს ყველა თამასში ჩანს ეს[/quote]
Dzma mismine iqita wlisajaxs adri Manchester's? Sasaciloaprosta sad Pereira da sad vandebeeki sad lingardi da dejongi da kidev dacva cvenzeuketesikavda da tavdasxmashic dafrinavdnen
0
№50
ავტორი: Lalana
15 იანვარი 2020 01:48
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: The red devi11
Lalana.

კაი აიაქსს შევეშვათ მოდი ჩვენი განვიხილოთ. გეთანხმები რომ ტენ ჰაგმა სხვა დონეზე გაიყვანა გუნდი ორი აზრიც არაა მაგაში. მაგრამ მირჩევნია ამაზე ვისაუბროთ. ფერგის წასვლის შემდეგ მე პირადად ყველაზე კარგ გამონათებებს ამ შტაბის ხელში ვხედავ. ალბად შენც დამეთანხმები. ბევრი კარგი თამაში ტაქტიკურად გამართული ვნახე წელს, ბევრიც ცუდი საზიზღარი. თან სტილი მომწონს ამათი ძაან გავს იმას რაც სულ გვქონდა. ხოდა ვფიქრობ თუ არ შეუძლიათ, თუ ტაკტიკურად 0 ია როგორ ასეთი სწორი თამაში ლივერპულთან პირველ რიგში იდეალური ტაქტიკურად, მერე სიტისთან, ტოტენჰემთან აქ მართო კონტრ თამაშზე არ ვამბობ რომ გაამართლოს მაგ კონტრ თამაშმა სწორი ტაქტიკა და სტრატეგიაა საჭირო. ხოდა ქმ ყველაფრიდან გამომდინარე ჩემი აზრით ვიტყვი რა გვაკლია.

1. სტაბილურობა პირველ რიგ ში შეტევააი. ჩემი აზრით იმიტომ ვერ იჭერენ სტაბილურობას რომ გუნდის ლიდერი ახალგაზრდები ერთ დონეზე ვერ ატარებენ ყველა გამაშს შემტევები განააკუთრებით არ არიან სტაბილურები უკვე წლებია და ვფიქრობ კიდევ ერთი შემტევი გვინდა კონკურენციისთვის გამტანი ცხრიანი

2. კრეატივი და პოზიციური შეტევა. არ გვაქვს ვაფშე და მგონი ყველამ ვიცით რატოც. ლინგარდები და პერეირები დაჟე ვოთფორდში ვერ მოხვდებოდნენ სკამზე. ასე მგინია ასევე ფრედი და სკოტი არაა ფანტაზისკა ცენტრი ააე რომ ყველაზე მეტად გვიჭირს ასე თამაში.

3 ტრანსფერები. მე არ მჯერა რომ ამათმა დაიკიდეს ტრანსფერები და არ გააძლიერეს იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელების დროსაც სულ იდგა ეს პრობლემა. ამიტომ შიდა სამზარეულო ჩვენ არ ვიცით რა ხდება.

კიდე ვმბევრის წერა შემიძლია მაგრამ ბოლოს სავდებ დასკვნას რომ, არ მჯერა მწვრგნელის ცვლილება რამე უკეთესს მოიტანდეს. ოლეზე მაგარი მწვრთნელები ყრია კონა ლარში ვიცი ბევრია უკეთესი მაგრამ მეტი გამოცდილება და უკეთესი შედეგები არ ნიშნავს რომ ამ გუნდს ამოათრევს ჭაობიდან ფაქტი სახეზეა ვერავინ ვერაფერი ქნა. ახლა კი ვხედავ და მაქვს ოფტიმიზმის საფუძველი, შეიძლება ვცდები შეიძლება მართალი ვარ დრო გვაჩვენებს მაგრამ ერთი ფაქტია რამდენი მწვრგნელიც მივიდა ყველა გასაგდები გახდა. მათტან შედარებით ეს გუნდი ყველაზე მეტად მომწონს მიუხედავად იმისა რომ იმათ შედეგი უკეთესი ქონდათ. მე მირჩევნია ეს გზა და ეს შტაბი იმიტომ რომ ის სამი რაღაც რაც დავწერე გამოსწორებადია

ვნახოთ მეგობარო ვნახოთ,ამ ყველაფერში ნამდვილად ვერ შეგეწინააღმდეგები.უმეტეს წილად გეთანხმები,რაღაც საკითხში კი შეიძლება ერთი აზრი ვერ აღმოგვაჩნდეს,მაგრამ მთავარია რომ ორივეს ის გვსურს რაც მანჩესტერისთვის იქნება უკეთესი.ერთადერთი რაც დაგვრჩენია არის იმედი.რაღაც მომენტებში ეს იმედი ათმაგდება ხოლმე,მაგრამ ზოგჯერ ისეთ საზიზღრობას ვხედავ ჩვენი გუნდის შესრულებით მაგ მომენტში კარგი არაფერი მახსენდება ხოლმე.უბრალოდ ქომაგები ვართ და ამდენი წელია ამხელა გიგანტი გუნდი ძალიან ცუდ დღეშია,რაც სამწუხაროა და ზუსტად ეს ქმნის შემდეგ ემოციურ ფონსაც.ამ სამწვრთნელო შტაბს შეიძლება ჩვენზე მეტადაც სურდეთ უკეთესობა იყოს გუნდში,მაგრამ სურვილი ერთია და ამის აღსრულება მეორე.ვნახოთ გამოუვათ თუ არა ეს,ამას დრო გვაჩვენებს და იმედია რამოდენიმე ხნის შემდეგ იმის გარკვევას კი არ დავიწყებთ მომავალში რა იქნება,არამედ ვიზეიმებთ მანჩესტრის წარმატებით.
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top