თბილისი:
მანჩესტერი:
15-09-2016, 23:42
ავტორი: Jubo,
ნანახია: 4939,
კომენტარები: 52
მოურინიოს ხედვა "ფეიენოორდთან" ჩატარებულ მატჩზე
მოურინიო: "ფეიენოორდმა" თავი ყველაფრით დაიცვა".
მოურინიოს ხედვა
მოურინიოს ხედვა შეხვედრაზე
"რა თქმა უნდა, არ ვარ კმაყოფილი ასეთი დასაწყისით. ვფიქრობ, მეორე ნახევარში თამაშის მიმდინარეობას მუდმივად ვაკონტროლებდით. ჩვენ გამარჯვებას ვცდილობდით, მათ კი დამარცხება არ სურდათ. ვიგრძენით, რომ მოწინააღმდეგე ფიზიკურად ცოტათი აირია და სწორედ ამ მომენტში წავაგეთ შეხვედრა. ორმაგად უიღბლოები ვართ, რადგან აშკარა თამაშგარე მდგომარეობა ვნახეთ."


გუნდის სათამაშო ხარისხის შეფასება

"მატჩის მეორე ნახევარი, პირველთან შედარებით, ბევრად უკეთესი იყო. მეორეში უფრო ინტენსიურად ვმოქმედებდით, პირველში მოთამაშეები კონტროლში იყვნენ, მაგრამ ვერ რისკავდნენ. "ფეიენოორდმა" თავი ყველაფრით დაიცვა- კარგი სულისკვეთებით, კარგი მხარდაჭერით. ჩვენ ვიცით, რომ ევროპის ლიგაში ყველას უნდა "მანჩესტერ იუნაიტედი" ითამაშოს, იბრძოლოს საკუთარი შესაძლებლობების ამოწურვამდე. ჩვენი მოწინააღმდეგე სწორედ ასე მოიქცა."

ძირითადის ფეხბურთელებზე
"არ მინდა, რომ დავკონკრეტდე: ზოგიერთმა ფეხბურთელმა სეზონის პირველი წუთები ითამაშა. ზოგიერთი მათზე უკეთეს ფორმაშია, მაგრამ ამ ბიჭებს კვირების მანძილზე არ უთამაშიათ, დანარჩენებისგან განსხვავებით."

"ვოტფორდთან" მატჩის შესახებ
"ისედაც ნათელია, რომ სახლში ისეთი ფეხბურთელები დავტოვეთ დასასვენებლად, როგორებიც ლუკ შოუ და ანტონიო ვალენსიაა. ასე რომ, შეგვიძლია ჩვეულ სასტარტოს დავუბრუნდეთ ახალი ცვლილებების გარეშე"

წყარო: manutd,com
ახალი ამბები, ინტერვიუები, პრესკონფერენცია
52 კომენტარი
№41
ავტორი: Ashley Young
16 სექტემბერი 2016 15:11
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 88
დე ხეა
ვალენსია, სტოუნსი, სმოლინგი, შოუ

კანტე

ვერატი ხამესი

რუნი

ცხვიბრა რაშფორდი

დალშე გამოვიდეს ლუბოი:-) მწვრთნელიც არ სჭირდება ამ კამანდას! პოგბა არა ჩემი მემფისი კიდე!
0
№42
ავტორი: manfan
16 სექტემბერი 2016 16:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 34
ყველა კომენტარი წავიკითხე, და არ ვეთანხმები მათ ვინც წერს რომ ეს თამაში ეკიდა მოუს, პირიქით ძალიან უნდოდა მოგება,მაგრამ არ ეყო გუნდს ის ცვლილებები რაც ზაფხულში გაკეთდა, გუნდიდან სასწრაფოდ უნდა წავიდნენ : მატა, ერერა, ლინგარდი, მხითაც შეცდომაა, ალბად დეპაიც, ანუ გუნდში შეტევაში არ არის კრეატივი საერთოდ, და ეს მუდმივი უკან პასი რა უბედურებაა ( ესენი სანამ ფერგის ინფარქტით არ მოკლავენ მანამ არ შეცვლიან რამეს???), ანუ შეტევაში მარჯვნივ ისევ ვალენსია ამოწიოს ჯობია და მარცხნივ აუცილებლად მარსიალი,ცენტრში ჩამშლელი შნეიდერლინი და ფელაინი,შემტევი პოგბა და რუნი, და წინ რათქმა უნდა იბრა. მოუს დიდ პატივს ვცემ მაგრამ მგონი ცოტა აჭრილია ამ ბოლო დროს ....

რაშფოდი გამომრჩა ))

შეტევაში
0
№43
ავტორი: leluk
16 სექტემბერი 2016 16:54
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 75
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?

პროფესორაა რასერჩი დეფაის გუშინდელ თამაშს? ვინ ითამაშა წესიერად დეფაიზე რო გაქ აქცენტი გაკეთებულიი მე პირადად ძაან მომეწონაა დაცვასაც ეხმარებოდაა ნახევარ დაცვაშიც იყოო და თავდასმაშიც , და ჯუდევ ერთი გუნდია არეული და აქედან გამომდინარე ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ ავლენს თავის შესაძლებლობებს როცა დალაგდება გუნდი მერე ნახავ დეფაისაც და სხვებსაც

უფრო მეტი უნდა მოინდომოს ესეთ თამაშებში რო გეძლევა შანსი უნდა დაანახო რომ საჭირო ფეხბურთელი ხარ. თუნდაც გოლიც უნდა გაიტანოს და საგოლე გადაცემაც შეასრულოს რატომ არა ვითომ. 7 ნომერი კი აცვია სამარცხვინოდ ...

[quote=REDmonday][quote=leluk]პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?[/quote]
რაც არ უთამაშია როგორ უნდა ათამაშდეს? სკამზე ჯდომით ათამაშებული გინახავს ვინმე? ან მასეთს რაუნდა მოთხოვო რო შევა თუ არა მოედანზე ეგრევე საგოლე გადაცემები გააკეთოს და გოლი გაიტანოს? არაა ეგ ცუდი ფეგბუბრთელი და სკამზე ჯდომით კიდე დეგრადაციას განიცდის იმის მაგივრად რომ მოუმატოს[/quotე
ესეთ თამაშებში თუ არ გაიტანა აბა რაში მჭირდება მითხარი რაააა.. ეგ კიდე დიდხანს იჯდება სკამზე, გარტყმაში არააა საერთო რაც ჩვენთან გადმოვიდააა.. წავიდეს ისევ დაბალ დონის ჰოლანდიაში ჯობია, გამოჩნდება მაინცც .
0
№44
ავტორი: MEMPHIS 7
16 სექტემბერი 2016 17:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 848
რამე სიახლეს დადებთ დღეს
0
№45
ავტორი: nika manchester
16 სექტემბერი 2016 19:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 40
მოკლედ მოუს დრო ჭირდება რაა
0
№46
ავტორი: BARONA
16 სექტემბერი 2016 20:06
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 42
ციტატა: leluk
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?

პროფესორაა რასერჩი დეფაის გუშინდელ თამაშს? ვინ ითამაშა წესიერად დეფაიზე რო გაქ აქცენტი გაკეთებულიი მე პირადად ძაან მომეწონაა დაცვასაც ეხმარებოდაა ნახევარ დაცვაშიც იყოო და თავდასმაშიც , და ჯუდევ ერთი გუნდია არეული და აქედან გამომდინარე ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ ავლენს თავის შესაძლებლობებს როცა დალაგდება გუნდი მერე ნახავ დეფაისაც და სხვებსაც

უფრო მეტი უნდა მოინდომოს ესეთ თამაშებში რო გეძლევა შანსი უნდა დაანახო რომ საჭირო ფეხბურთელი ხარ. თუნდაც გოლიც უნდა გაიტანოს და საგოლე გადაცემაც შეასრულოს რატომ არა ვითომ. 7 ნომერი კი აცვია სამარცხვინოდ ...


როგორ გეტყობაა როო გოგო ხარ , ჯერ ერთი გოლი რო გაიტანო მაგისთვის საჭიროაა გუნდმა ითამაშოს კარგი 1 Fეხბურთელი ვერ გაძვრებაა 11 კაცში და გოლს ვერ გაიტანს , და თუ უყურებდი თამაშს კარგად დაინახავდიი როო ფეინდორი კარგ დაცვას თამაშობდა , რაც შეეხება საოლე გადაცემას მარტო დეფაიზე არც ეგ არარის დამოკიდებული ასე რომმ კარგად უყურე ხოლმე თამაშებს და კარგად გაანალიზეე , რაც დეფაის ევალებოდა ის გააკეთა ტიპმა წელს 30 წუთი ითამაშაა და გოლს თხოვენ , რა ცუდიაა რო ესე იცით ფეხბურთი
0
№47
ავტორი: LASHQARA
16 სექტემბერი 2016 20:57
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1969
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?

პროფესორაა რასერჩი დეფაის გუშინდელ თამაშს? ვინ ითამაშა წესიერად დეფაიზე რო გაქ აქცენტი გაკეთებულიი მე პირადად ძაან მომეწონაა დაცვასაც ეხმარებოდაა ნახევარ დაცვაშიც იყოო და თავდასმაშიც , და ჯუდევ ერთი გუნდია არეული და აქედან გამომდინარე ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ ავლენს თავის შესაძლებლობებს როცა დალაგდება გუნდი მერე ნახავ დეფაისაც და სხვებსაც

უფრო მეტი უნდა მოინდომოს ესეთ თამაშებში რო გეძლევა შანსი უნდა დაანახო რომ საჭირო ფეხბურთელი ხარ. თუნდაც გოლიც უნდა გაიტანოს და საგოლე გადაცემაც შეასრულოს რატომ არა ვითომ. 7 ნომერი კი აცვია სამარცხვინოდ ...


როგორ გეტყობაა როო გოგო ხარ , ჯერ ერთი გოლი რო გაიტანო მაგისთვის საჭიროაა გუნდმა ითამაშოს კარგი 1 Fეხბურთელი ვერ გაძვრებაა 11 კაცში და გოლს ვერ გაიტანს , და თუ უყურებდი თამაშს კარგად დაინახავდიი როო ფეინდორი კარგ დაცვას თამაშობდა , რაც შეეხება საოლე გადაცემას მარტო დეფაიზე არც ეგ არარის დამოკიდებული ასე რომმ კარგად უყურე ხოლმე თამაშებს და კარგად გაანალიზეე , რაც დეფაის ევალებოდა ის გააკეთა ტიპმა წელს 30 წუთი ითამაშაა და გოლს თხოვენ , რა ცუდიაა რო ესე იცით ფეხბურთი

მე მაპატიეთ თქვენ საუბარში რომ ვერევი არც ის იფიქროთ გოგოს მხარეს ვიჭერ რადგან გოგოა მაგრამ ერთ საკითხში ნამდვილად ვეთანხმები ლელუკას როცა ადგილის დამკვიდრება გინდა მაქსიმალურად უნდა გამოიყენო ის დრო რასაც გათამაშებს მწვრთნელი და მარტომ არ უნდა ითამაშო, ფეხბურთი გუნდური თამაშია და გუნდზე უნდა იფიქრო მითუმეტეს მაშინ როცა ვერ იგებ თამაშს მაგრად გამიტყდა მემფისის ესეთი თამაში არ ვიცი ამ ბიჭს რა დაემართა პსვ შემდეგ winked am
0
№48
ავტორი: Lalana
17 სექტემბერი 2016 02:35
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ყოველთვის სწაყენია,როდესაც საყვარელი გუნდი აგებს,უეცრად იწყება შემდეგ გამართლება თუ რატომ მოხდა ასე,მაგრამ გამართლების პოვნა კი არა იმ მინუსების პოვნაა მთავარი რომელიც გუნდს აქვს.ძალიან საზიზღრული თამაში აჩვენა გუნდმა,თითქოს ერთკაციან სპორტს ვუყურებდი,სადაც ყველა საკუთარ თავზე ფიქრობდა და სადაც მოთამაშეები გაფანტულები იყვნენ ბატებივით,გეგონება არც მითითება ჰქონდათ და არც მიზანი.პირველი,ალბათ იმის ბრალია რომ ამდენი უთამაშებელი ფეხბურთელი ერთად მოხვდა და ასევე ტაქტიკის ბრალიც,რომელიც გულისხმობს უკან დახევასა და მომენტის ხელში ჩაგდებაზე,იქით კი მოწინააღმდეგე არ იკლავს თავს და სივრცეებსაც არ გიხსნის,ამიტომაც ლოდინ-ლოდინში უსახური თამაში გაჩღდა,ასევე პრობლემა არის ფლანგებზეც სადაც არ გვყავს ნორმალური კონტრშეტევაზე გამქცევი ადამიანი,არ გვყავს სწრაფი ფეხბურთელები,რომლებიც განახორცილებენ კონტრშეტევას,ერთი გარბის და დანარჩენი ასი მეტრით დაშორებულნი არიან,ამიტომაც წესიერი შეტევა ვერ ვითარდება.კარგი ეს არ გვაქვს არ გვაქვს,მაგრამ თუ კონტრ შეტევაზე არ ცდილობ,მაშინ კომბინაციური ფეხბურთი მაინც ხომ უნდა ითამაშო,მაგრამ არც ეს არ ჩანს გუნდში.ველოდები ახალწლამდე თუ როგორი გუნდი ჩამოყალიბდება,ვნახოთ,იმედია შეიცვლება რაიმე და ისევ მომავლის იმედი არ გვექვნება.იმედის ქონა ყოველთვის კარგია,მაგრამ ეს იმედი რომ წმყოში აგიხდება უკეთესი,ამიტომ მინდა ამ ყველაფერმა გაამართლოს.რაც სეეხება დეპაის,თავის დროზე მაგ ბიჭის იმედი მქონდა,მაგრამ ახლა დიდად აღარ მაქვს და ჩემი აზრით მხოლოდ ფეხბურთელის ბრალი კი არა მწვრთნელების ბრალიც არის,რატომ?მემფის მანჩესტრემადეც ვაკვირდებოდი,რაღაცაირად გული მიგრძნობდა რომ ის აქ მოხვდებოდა,არ ვიცი რატომ მაგრამ ასე იყო,როდესაც ჰოლანდიაში თამაშობდა,მან მაღალი კლასს ავლენდა,ასევე ჯარიმებსაც მშვენივრად ურტყამდა,სამწუხაროდ ადაპტაცია ვერ გაიარა და დეგრადაცია დაიწყო,მას ინდივიდუალური მიდგომა სჭირდება მწვრთნელისგან,უნდა გააკეთოს მასზე აქცენტი,უნდა დაანახოს საკუთარი შესაძლებლობა ისევ და უნდა დაანახოს რომ გუნდს სჭირდება და ასევე მასაც სჭირდება ეს გუნდი.მახსოვს სტერლინგი რომ სიტიში გადავიდა როგორ ფაფხურობდა,ახლა კი დაიწყო სეზონი და სულ სხვა ფეხბურთელი ვიხილე,აშკარაა რომ გვარდიოლამ მასზე გავლენა მოხადინა,მე კი ჯერ ვერ ვხედავ მოურინიოს გავლენას ფეხბურთელებზე და იმედია მალევე დაეტყობათ ეს.
0
№49
ავტორი: BARONA
17 სექტემბერი 2016 20:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 42
ციტატა: LASHQARA
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
ციტატა: BARONA
ციტატა: leluk
პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?

პროფესორაა რასერჩი დეფაის გუშინდელ თამაშს? ვინ ითამაშა წესიერად დეფაიზე რო გაქ აქცენტი გაკეთებულიი მე პირადად ძაან მომეწონაა დაცვასაც ეხმარებოდაა ნახევარ დაცვაშიც იყოო და თავდასმაშიც , და ჯუდევ ერთი გუნდია არეული და აქედან გამომდინარე ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ ავლენს თავის შესაძლებლობებს როცა დალაგდება გუნდი მერე ნახავ დეფაისაც და სხვებსაც

უფრო მეტი უნდა მოინდომოს ესეთ თამაშებში რო გეძლევა შანსი .


როგორ გეტყობაა როო გოგო ხარ , ჯერ ერთი გოლი რო გაიტანო მაგისთვის საჭიროაა გუნდმა ითამაშოს კარგი 1 Fეხბურთელი ვერ გაძვრებაა 11 კაცში და გოლს ვერ გაიტანს , და თუ უყურებდი თამაშს კარგად დაინახავდიი როო ფეინდორი კარგ დაცვას თამაშობდა , რაც შეეხება საოლე გადაცემას მარტო დეფაიზე არც ეგ არარის დამოკიდებული ასე რომმ კარგად უყურე ხოლმე თამაშებს და კარგად გაანალიზეე , რაც დეფაის ევალებოდა ის გააკეთა ტიპმა წელს 30 წუთი ითამაშაა და გოლს თხოვენ , რა ცუდიაა რო ესე იცით ფეხბურთი

მე მაპატიეთ თქვენ საუბარში რომ ვერევი არც ის იფიქროთ გოგოს მხარეს ვიჭერ რადგან გოგოა მაგრამ ერთ საკითხში ნამდვილად ვეთანხმები ლელუკას როცა ადგილის დამკვიდრება გინდა მაქსიმალურად უნდა გამოიყენო ის დრო რასაც გათამაშებს მწვრთნელი და მარტომ არ უნდა ითამაშო, ფეხბურთი გუნდური თამაშია და გუნდზე უნდა იფიქრო მითუმეტეს მაშინ როცა ვერ იგებ თამაშს მაგრად გამიტყდა მემფისის ესეთი თამაში არ ვიცი ამ ბიჭს რა დაემართა პსვ შემდეგ winked am

სად დაინახე მარტო თამაში 1 2 მომენტში არ გააკეთა პასი და მაგაზე გაქვთ გაკეთებული აქცენტი https://www.youtube.com/watch?v=cl8fAyw8y0U უყურეთ და მიტხარით
0
№50
ავტორი: leluk
18 სექტემბერი 2016 13:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 75
[quote=BARONA][quote=LASHQARA][quote=BARONA][quote=leluk][quote=BARONA][quote=le
luk]პრემიერ ლიგაში იმხელა კონკურენცია იქნება მთელი სეზონი, ვერც ვერავინ იტყვის წინასწარ ვინ შევა ოთხეულში. ამიტომ ესეთი თამაშების ჩაგდება რაღაცა კუთხით გამართლებულია. თან ისეთი ხალხი გამოიყვანა ნახევარზე მეტი გასაშვები როაა.. დეპაი, როხო & იანგი ----->>> კარი ღიაა.. დეპაი ქაჩავდა ჰოლანდიაში. ინგლისში აშკარად არაა ამისი ადგილი მგონი ყველა მიხვდა უკვე. როდემდე უნდა ველოდოთ ამის ათამაშებას?[/quote]
პროფესორაა რასერჩი დეფაის გუშინდელ თამაშს? ვინ ითამაშა წესიერად დეფაიზე რო გაქ აქცენტი გაკეთებულიი მე პირადად ძაან მომეწონაა დაცვასაც ეხმარებოდაა ნახევარ დაცვაშიც იყოო და თავდასმაშიც , და ჯუდევ ერთი გუნდია არეული და აქედან გამომდინარე ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ ავლენს თავის შესაძლებლობებს როცა დალაგდება გუნდი მერე ნახავ დეფაისაც და სხვებსაც[/quote]
უფრო მეტი უნდა მოინდომოს ესეთ თამაშებში რო გეძლევა შანსი .
[/quote]

როგორ გეტყობაა როო გოგო ხარ , ჯერ ერთი გოლი რო გაიტანო მაგისთვის საჭიროაა გუნდმა ითამაშოს კარგი 1 Fეხბურთელი ვერ გაძვრებაა 11 კაცში და გოლს ვერ გაიტანს , და თუ უყურებდი თამაშს კარგად დაინახავდიი როო ფეინდორი კარგ დაცვას თამაშობდა , რაც შეეხება საოლე გადაცემას მარტო დეფაიზე არც ეგ არარის დამოკიდებული ასე რომმ კარგად უყურე ხოლმე თამაშებს და კარგად გაანალიზეე , რაც დეფაის ევალებოდა ის გააკეთა ტიპმა წელს 30 წუთი ითამაშაა და გოლს თხოვენ , რა ცუდიაა რო ესე იცით ფეხბურთი[/quote]
მე მაპატიეთ თქვენ საუბარში რომ ვერევი არც ის იფიქროთ გოგოს მხარეს ვიჭერ რადგან გოგოა მაგრამ ერთ საკითხში ნამდვილად ვეთანხმები ლელუკას როცა ადგილის დამკვიდრება გინდა მაქსიმალურად უნდა გამოიყენო ის დრო რასაც გათამაშებს მწვრთნელი და მარტომ არ უნდა ითამაშო, ფეხბურთი გუნდური თამაშია და გუნდზე უნდა იფიქრო მითუმეტეს მაშინ როცა ვერ იგებ თამაშს მაგრად გამიტყდა მემფისის ესეთი თამაში არ ვიცი ამ ბიჭს რა დაემართა პსვ შემდეგ winked am[/quote]
სად დაინახე მარტო თამაში 1 2 მომენტში არ გააკეთა პასი და მაგაზე გაქვთ გაკეთებული აქცენტი https://www.youtube.com/watch?v=cl8fAyw8y0U უყურეთ და მიტხარი
საკმაოდ კარგად ვუყურებ მინდა გითხრა თამაშს და ყველას თავისი აზრი აქვს და მეც ჩემი გამოვხატე. აღიარე რომ დეპაი არაა მაღალი დონის მოთამაშე რაც თვითონ გონიააა, ეგ იტანდა ჰოლანდიაში სადაც ყველა თამასჰი > 2.5 მოდის . და თუ რაღაცა შეუძლია დაგვანახოს... როცა 1-2-3 თამაშს ჩააგდებ მერე მწვრთნელსაც უცრუვდება გული და მაგიტომ აღარ აძლევს შანსს
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top