თბილისი:
მანჩესტერი:
21-01-2021, 14:27
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1830,
კომენტარები: 36
ოლე თამაში შემდეგ
გოლის გაშვებამდე მეგონა გვეძინა ისე ვთამაშობდით.
ოლე თამაში შემდეგ
არათანაბარი თამაში

ძალიან ნელა დავიწყეთ, მაგრამ გაშვებული გოლის შემდეგ კარგად ვითამაშეთ. ეს იყო ის, რაც გვჭირდებოდა, გვჭირდებოდა გაღვიძება. გოლი გავუშვით, მაგრამ მალევე ვუპასუხეთ. ამის შემდეგ, ჩვენ კვლავ არ გვითამაშია საუკეთესოდ, ვიმოქმედეთ ძალიან მარტივად და შევეცადეთ დაგვეწყო გამჭოლი პასებით. შემდეგ პოლმა გაიტანა და მეორე ტაიმში ამ თამაშის დასრულების შესაძლებლობა გვქონდა. როდესაც სხვაობა მხოლოდ ერთი ბურთია, გული მოუსვენრად გაქვთ.

შესანიშნავი სამი ქულა

ჩვეულებრივ, სეზონის ბოლოს ქულების დათვლისას, გახსოვს, რომ ეს თამაში რთული იყო, ეს თამაში მძიმე იყო. როდესაც თქვენ მიიღებთ სამივე ქულას , ეს ზრდის და მატებს ნდობას. დასასრულსკენ, მეტოქეს შეეძლო ქულა წაეღო, რადგან მათ შანსების შექმნა დაიწყეს. დევიდმა შესანიშნავი სეივი გააკეთა ფეხით, მაგრამ მანამდეც შეგვეძლო ამ თამაშის ინტრიგების მოკვლა.

პოგბას თამაშის შესახებ

ის ნამდვილად იზრდება, ის კარგ ფორმაშია. მას შეუძლია აშკარად ითამაშოს ნახევარმცვის ცენტრში ან შეუძლია ითამაშოს ფართოდ. მთავარია, რომ მიაღწიოს პიკს. მან ადრე მიიღო ყვითელი, მაგრამ დაცვაში თამაში განაგრძო. მეორე ნახევარში ცოტათი შეშფოთებული ვიყავი, როდესაც მან ფეხი მოწინააღმდეგის თავთანა ახლოს მიიტანა, მაგრამ არაფერი მომხდარა. მან მართლაც კარგად ითამაშა!

მეტოქის გოლის შესახებ

ჩვენ არ უნდა გვეცადა ხელოვნური თამაშგარის შექმნა. არამედ უნდა მივყვეთ მათ ფეხბურთელს და არ მივცეთ დარტყმის საშუალება. მეტოქე ეცდილობდა სიღრმედან შემოსვლას და ეს ჩვენც ვიცოდით.

გუნდის პასუხი

ბიჭებს ესმოდათ, რომ საჭიროა ტემპის გაზრდა. პასები უფრო უკეთესი, ნათელი გახდა, რომ ბურთს უფრო დავიჭერდით, სხვადასხვა ფლანგს ვიყენებდით და კიდევ რამდენიმე გოლი დავიმსახურეთ.

შესანიშნავი კავანი

ეს არის ცენტრალური ფორვარდის მიზანი. თქვენ უნდა იყოთ იქ, რომ გაიტანოთ. სწორედ ამას აკეთებს ედინსონი. მისი მოძრაობის ყურებაც კი ესთეტიკური სიამოვნებაა. რა თქმა უნდა, მეორე ტაიმში არეოლამ ფანტასტიკური სეივი გააკეთა ედინსონის თავური დარტყმის შემდეგ! ძალიან კარგია, რომ თავდასხმის სხვადასხვა ვარიანტი გვაქვს.

პირველ ადგილზე დაბრუნება

ამაზე ყოველთვის იქნება საუბარი, მაშინაც კი, თუ პირველ ადგილს დაკარგავთ, როდესაც ჯერ კიდევ ნახევარი სეზონია წინ, მაგრამ ჩვენ გუნდში ამაზე საერთოდ არ ვფიქრობთ. ჩვენ ყველანი უბრალოდ მხიარულები და ჯანმრთელები უნდა ვიყოთ და შემდეგ ვნახოთ სად ვიქნებით. გუნდი უკეთესად ვითარდება, მოთამაშეები უკეთესები არიან - ძლიერები, უფრო გამძლეები როგორც ფიზიკურად, ასევე ფსიქოლოგიურად. ამ სეზონში ბევრჯერ მოვიგეთ, გოლის გაშვების მიუხედავად, მე კმაყოფილი ვარ წინსვლით და ვამაყობ იმით, თუ როგორ იქცევიან ჩვენი ბიჭები ვარჯიშებზე და მატჩებისთვის მზადებაში.

https://www.manutd.com/en
ინტერვიუები
36 კომენტარი
№31
ავტორი: shotkin
22 იანვარი 2021 02:18
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
[quote=PaLoMo][quote=shotkin][quote=PaLoMo][quote=shotkin][quote=PaLoMo][quote=s
hotkin][quote=PaLoMo][quote=shotkin][quote=ALEXFERGUSON]მოკლედ დავაკვირდი ამ გადაბმული მოგებების შემდეგ და მომხმარებლებიც კარგად მახოვს. ერთი კომენტარიც კი არ გაუკეთებიათ აი ერთი. ველოდებით ოლეს მარცხს, რომ დავიწყოთ ეს არ არის ჩვენი დონის მწვრთნელი და ა.შ. მართლა უნიკალური ხალხი ვართ ქართველები. ასევე სტატისკურად წაგების შმედეგ უფრო მეტი ადამიანი წერს კომენტარს, ვიდრე მოგების შემდეგ. საიტზე შემომსვლელთა რაოდენობა წაგების შმედეგ ბევრად აღემატება მოგების შემდეგ შემოსულთა რაოდენობას :)[/quote]

არის კატეგრია ვინც დიდად არ აქტიურობს ალბათ მარა აი ის ტიპები ვინც იმენა წაგების დროს შემოგრიალდებოდნენ ხოლმე ))) ხმალამოღებულები ალბათ არც იყვნენ მანჩესტერის გულშემატკივრები და ვიღაც 9 წლის ჯემალი და 12 წლის ანზორი კატეგორიაა, ეგეთებს ბანსაც დავადებდი სიამოვნებით, მარა აი ის სასტავი ვინ წინასწარ წყვეტდა და ამბობდა რო სკოტი ჭ კლასის დონეაო , ოლე აზზე არაა არაფრისო , კიდე 1 იყო მახსოვს ესე დაწერა ოლემ წელს ეპლი რო დადოს მაინც არ იქნება ჩემ თვალში ეგ მაგ კაცის დამსახურებაო და აი რას არ მოისმენდი, და ცოდა დაისვენა თვალმაც რა თორე მაგრად მეარებოდა ხოლმე აქ შემოსვლა))))) პროსტა აი ძაან მეცინება ეხლა იმათზე ვინც ვენებს იხსნიდა რო მწვრნელი სუსტიაო, აი ბრმა ხო არ ვარ ბუბლიკ, გუნდში რამდენი რამე გამოსწორდა რამხელა როგრესია ყველანაირად, ერთი რაც ოლეს აკლია არის ტიტული და ტიტულები და ნელ ნელა ავტორიტეტი და ვსო მერე მარტივად გააღმერთებენ. მაშინაც კი როცა კარგად არ წაუვა საქმე ცუდს ვეღარ იტყვიან მარა ეხლა ადვილია კრიტიკა სანამ რამე მოუგია კიდე დრო აქვთ ეგეთ ფანებს და იგრიალეთ))))))))))[/quote]
ალბათ ცემზე ამბობ,მაგრამ მე ეგრე არ მითქვამს ძმა.
მე ვთქვი ეპლიც რო მოიგოს მაინც არ მჯერა რო ოლე მაღალი დონის მწვრთნელი იქნებათქო,თუნდაც იმ ფაქტს გაგახსენებ,რომ ლესტერმა მოიგო ეპლი და მეორე წელს რანიერი გაუშვეს და შენი აზრით რანიერი მაღალი დონის წმვრთნელინიყო? მაისნ რატო გაუსვეს?

მაგრამ რა მაკვირვებს იცი? თუნდაც შენ შოტკინ მოურინიოს დროს როცა გუნდი იგებდა და მერე აგებდა აი მაშინ რას წერდი აი ეგ მაინტერესებს მეგობარო? თუ მოურინიოს დროს არ ვიგებდით თამაშებს?მაშინაც ამ აზრზე იყავით რა აზრზეც ახლა ხართ?თუ რადგან ოლეგა ჩვენი ყოფილი ფეხბურთელია მაიგოტ უნდა ვუჭერდეთ ყველა მხარს?

აი სწორედ თქვენ საუბრობთ ახლა ჩასაფრებული პოზიციიდან რადგან გუნდი იგებს(როგორც იქნა,მეც და ყველა იუნაიტედის ნამდვილ ფანს ეს გვინდა,რომ გუნდა მოიგოს ლამაზად და ხარისხიანად) და არა ის გადაუგდე და შემთხვევით გატნილი გილებით.
თუ ვაკრიტიკებდი გუნდს ან მწვრთნელს მაშინ როცა ეს საჭირო იყო და არა მაშინ როცა ვაგებდით.[/quote]

კლაუდიო რანიერი ჩემი აზრით მაღალი დონის მწვრთნელია რაც ფეხბურთს ვუყურებ მახსოვს მისი გაწვრთნილი ბევრი გუნდი, თუნდაც იტალიაში მისი მოღვაწეობა რად ღირს, არ არის აუცილებელი ფერგიუსონი ან გვარდიოლა იყო რო მაღალი წოდების წოდება მოიპოვო, ტიპს მოვლილი აქ იტალიური გრანდები და მაღალი დონეა აბა რაარი, კარიერის პიკში რათქმაუნდა მოხუცებულობის ჟამს არიყო ამრა ზოგადად რანიერი მაღალი დონის მწვრთნელია კარიერულად და ჯამში.
მოურინიოს დროს როცა ევროპა ლიგა მოიგეს მაგ დროს მაქსიმუმი გამოწურა გუნდისგან და დასაფასებელი იყო რაც ქნა თუმცა მეგონა რო შემადგენლობის გაძლიერებას მოყვებოდა უფრო მაღალი ხარისხის ფეხბურთი მარა ვნახეთ ყველამ რაც მოხდა და თუ გაინტერესებს მოუზე რას ვფიქრობ გეტყვი რო სტილის მწვრთნელი არაა მარა ტიპს ქონდა იმხელა გამოცდილება და კლასი რო გარკვეულ სედეგს მიაღწია.
ჩასაფრებულის პოზიციას რაც სეეხება ვისაც ახსოვს ჩემი დამოკიდებულება ოლეს მიმართ ისიც ემახსოვრება რო მოსვლის დღიდან ვბალეშიკობ , და ვცდილობ ობიექტურად სევაფასო ყველაფერი ისე როგორც ყოველთვის. ასე რომ არამგონია მე ვიყო ჩასაფრებული. ოლემ თუ პრემიერ ლიგა მოიგო ძალიან გემრიელი სტატიის გამოცხობა სეიძლება მაგ კაზე თუ რა გუნდში მოვიდა რა პოლიტიკა გაატარა და რას მიაღწია ამ 2 წელში უბრალოდ ტიტული იქნება ნაძვისხის თავზე ვარსკვლავის დამატება თორე მე ეხლაც ვხედავ ბევრ კარგ რამეს და ესე თუ გააგრლეა სტაბილურად მაღალი დონე იქნება ავტომატურად აბა რაიქნება, თავიდან არავინაა უკლასნესი სწვალობენ და სედეგ ს აღწევენ და იმაღლებენ დონეს.[/quote]
შემოგევლე ძმაო მე ზოგადად ვინც დაინიშნა მწვრთნელად სულ ვიძახდი რო შანსი ჭირდება მწვრთნელებს და მათშორის ოლეგასაც,მაგრამ როცა დავინახე 1წლის ემრე და 1.5წლის მერე გუნდს არ ქონდა საკუთარი სტილი და არ ეტყობოდა მწვრთნელის ხეი ტაქტიკას დანუშუალო მატჩს მაგიტომ განვეწყე სკეპტიკურად ოლეს მიმართ,თორე ჩემთვის გინიქნება მწვრთნელი არააქ მნისვნელობა მთავარია გუნდმა ხარისხიანი და ლამაზი ფეხბურთი ითამაშოს და შედეგიქც ქონდეს რათქმაუნდა.არცერთ მწვრთნელს არ ვუკარგავ თავის კარგ საქმეს.ვაბგაალი ავიღოთ ტიპმა დე ხეა შეგვინარჩუნა+ რაშფორდი დააწინაურა(მართალია ახლა მოუკლო ცოტა,მაგრამ იმედია გამოასწორებს და შევა ფორმაში).ოლეგასაც ვერსუკარგავ გრინვუდზე შანსის მიცემას და პოგბას ცენზურას თამაშის მოღება რად ღირს მარტო,რომ ვეღარ ცუნდრუკებდა როგორც მას უნდოდა ისე და კი ვხედავთ ახლა რასაც თამაშობს.ისიც მომეწონა როცა თქვა,რომ აკადემიას მეტი შანსიო,მაგრამ გვითინაც კიხვდა,რომ არც მასე ადვილად იყო საქმე და აკადემიასახ აღარ აძლევდა შანს და ეს აღარ მომეწონა.
ხოდა შენთვითონ ამბობ,რომ რანიერს მთელინიტალია აქ მოვლილი და მაღალი დონის მწვრთნელიაო და ოკეგა არსაიდან კოსულია ტიპი და ვერანაირად ვერ იქნება მაღალი დონის და მანცეთერის დონის მე ამას ვამბობ იმის მიუხედავდ,რომ ეპლიც დადოს ეს მისი მაღალი დონის მწვრთნეობას არ მოწმობს,ამის თაქმა მინდა მე.[/quote]

მოსვლის დღიდან რატქმაუნდა ისეთი არიყო როგორც ეხლაა ვითარდება ოლეგაც და განვითარებას მოაქ მაღალი დონის მწვრთნელის სტატუსი, ამეტაპზე ეგეთი დიდი მწვრთნელი არაამაგაზე 2 აზრი არ არსებობს და დასამტკიცებელი როაქ ბევრი ეგეც 100% იანია მაგას არავინ უარყოფს )))[/quote]
ხოდა რმერთმაც ქნას ფერგის დონეზე ავიდეს,მაგრამ მე თუ ამის არ მჯერა ამის გამო არუნდა გამოდგეს ვინმე და აუნდა მითხრას შენ არ ხრ მანჩესტერის ფანი დ აარიცი ფეხბურთიო არავინ არ ვიცით რაიქნება მომავალში და აქ პროფესორობას არავინ ვცდილობთ ჩვენ ჩვენს აზრს ვაფიქსირებთ ძამიკო და ყველა თავის აზრს და ასე ვცდილობთ ჩვენი ემოციების გადმოცემას.
არ მჯერა იმის,რომ ხალხი ელოდება გუნდის წაგებას,რომ აქ რამე კნინებით ფორმაში დაწეროს ოლეგაზე და გუნდზე აგერ ვარ არსად გავრბივარ დ აარცგავიქცევი წააგებს გუნდი? გააჩნია წაგებას იქნება გასაკრიტიკებელი გავაკრიტიკებ შესაქებს შევაქებ.მოიგო გინდმა მაგრამ რეშფორდმა ისე ჩაისვარა,რომ რავიცი მეტი არშეილებოდა და ამის გამო უნდა შევაქო?ამას ვამბობ მე მეტს არაფერს.
კრიტიკა კოუხდა შოუს რომ დღეს აასე მაგრად თამაშობს.[/quote]

ხო მეგობარო მარა ეპლი თუ დადო ეგ უკვე სტატუსზეც მიუთითებს და გარკვეულწილად გახდის ჩვენს ოლეგას მაღალი დონის მწვრთნელს არა? როცა ვამბობთ მაღალი დონის მწვრთნელიო ზოგს მაინდამიანც მოურინიოს დონე ან გვარდიოლას ან ფერგის დონე რატო გახსენდებათ ეგრევე შედარებითი რამეა ეგ და შენიაზრით უკლასოოსვს).მაგ ჩელსთან ერთად ლიგა მოუგო. ბაიერნს,მიჩნდება კითხვა თუ ჩელსიმ მაგ დროს ლიგა მოიგო ეგ მწვრთნელი მაღალი დონის არის?ანუ აკით იმისს თქმა მინდა,რომ თუ რაღაცას იგებ ეს არ ნიშნავს,რომ მაღალი დონის ხარ ნუ გარკვეულ წილად რაღაც დონე გაგაჩნია,მაგრამ მაღალო დონი მწვრთნელს უშუალოდ მატჩის დროს კორექტირების შეტანა უნდა შეგეძლოს რასაც მე ჯერ ვერ ვხედავ ოლეში თუნდაც ცვლილებებზე ტაქტიკურ გადაადგილებებზე ეს განსწავლულობა არ აქვს ოლეს(აი მაგალითად როგორც ნაგრლსმანს აქვს)შეილება ეგ ყველაფერი გამოცდილებასთან ერთად მოვიდეს,მაგრამ ვინიცის?იქნებ არც მოვიდეს.უბაი ემერიმ სევილიასთან ერთად 3ჯერ ზედიზედ მოიგო ეუროპა ლიგა,მაგრამ არ ვთვლი რო მაღალი დონის ტრენერია იმის მიუხედავათ,რომ საკუთარი ხედვა და სტილი აქვს ემერის.აი ამ ყველაფერს ვსაუბრობ მე.[/quote]

დი მატეო იყო ეგ, მოდი ერთ რამეზე შევთანნხმდეთ, პრემიერ ლიგა და მითუმეტეს ჩემპიონთა ლიგა ისეთი ტურნირია გავარდნით ვერ მოიგებ, მითუმეტეს თუ რაღაც კლასი არ გაგაჩნია, დი მატეო დღეს თუ მწვერვალებს ვერ წყვეტს არ ნიშნავს რო ყ..ლეა რათქმაუნდა მაღალი დონის მწვრთნელია აბა სხვანაირად ამხელა გუნდის მენეჯმენტი და ასეთი ტურნირის მოგება როგორ უნდა შეძლოს ვინმემ არ მესმის, კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ,,მაღალი დონე" შედარებითი მოცემულობაა და არ ნიშნავს რო კონკრეტული რაღაც ეტაპია, უფრო რო გავამარტივო საქმე ვიტყვი იმას რომ მაღალი დონის მწვრთნელია მაგალითად დიეგო სიმეონე მარა ასევე მაღალი დონის მწვრთნელია ალექს ფერიგუსონიც და მაღალი დონის მწვრთნელია სემ ელერდაისიც, მიმიხვდი ალბათ რისი თქმა მინდა ))))))
0
№32
ავტორი: levionok
22 იანვარი 2021 02:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1266
მე ვერ დავიჯერებ რომ აქ ვინმეს უნდოდეს მანჩესტერის ვერ მოგება უბრალოდ არ მჯერავს! მე მსიამოვნებს ამ გუნდის ყირება და გუკი მწყდება ლიგიდან როგორ გამოვარდით უაზროდ თირემ ისეთ ფორმაში არიან გუნდები ასეთი ფორმით შეიძლებოდა გაბრძოლება! უი რამდენი და რამდენჯერ მყავს ოლე გაკრიტიკებული და არცერთ სიტუვას არ ვნანობ ასეა და მე ნორმალურად მიმაჩნია ოღონდ ჯანსაღი კრიტიკა უნდა იყოს...დღეს ვკაიფობ ამ გუნდით ძალიან და ერთი ახლა რაც მინდა ის შავი კაცი რომ დარჩეს ძალიან დიდი ძალაა ძალიან არც ევროპა ლიგა მინდა არც რომელიმე თასი ეპლი მინდა ძალიან ძალიან ძნელი იქნება მაგრამ შეუძლებელი გამოჩნდა რომ არ ყოფილა ლუზერები სავარაუდოდ ოთხეულისთვის იბრძოლებენ და აი ჩემს ფეხებს თუ ვერ შევლენ))) ბიჭებო ვიკაიფოთ ამას ხომ აგერ 8 წელია ველოდებით ნერვები მაქვს დაწყვეტილი რამდენი დაცინვა მაქვს გადატანილი
0
№33
ავტორი: dzia_David
22 იანვარი 2021 04:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 839
ციტატა: Selassie
ძალიან მარტივია, არავის, ფერგის მერე მანიუში გუნდის შენებაზე არ უფიქრია, (ვან გაალს ქონდა მცდელობა და ჩანასახშივე ჩაიფუშა) არც მოიესს, არც მოურინიოს, თუ სწორად გავაანალიზებთ რას ქვია გუნდის შენება, მაშინ მივხვდებით რომ ბევრი კრიტიკა გადამეტებულია და ბევრი კიდე უსაფუძვლო, შედეგი არ ქონია პირვრლი დღიდან მარა ტიპს აქვს მიმართულება, რომელსაც მისდევს (ახლა არ თქვათ თავიდან აკადემიელები უნდოდაო, ყველა აკადემიელი ვერ ითამაშებს, ზუსტად ეგაა რომ თავის გზას მისდევდა, როცა მაგის დრო იყო და როცა გუნდი მაინც ვერ იბრძოლებდა დიდი მიზნებისთვის მაშინ მისცა შანსი ფეხბურთელებს, ზოგმა გამოიყენა, ზოგმა ვერა, რომ მოვიდა პერეირა _ ლინგარდი დახვდა და იმით გადიოდა ფონს, და რომ ამბობდა მე ჩემ გუნდს და ფეხბურთელებს ვენდობიო, აბა რა უნდა ეთქვა? წუწუნი დაეწყო მოუსავით, მოეთხოვა ბოსებისთვის და რაღაც გაუაზრებელი ტრანსფერები ეკეთებინა? ტიპმა ყველაფერი სწორად შეაფასა, ტრანსფერებიც აღარაა ქაოტური, რა ვიცი, მგონი დამეთანხმებით) მისდევს თავის გეგმას და აშენებს, მართლა ნულიდან ქმნის ტიპი, იმენა რასაც ქვია თავის გუნდს აკეთებს, თავისი ფილოსოფიით, თავისი ხელწერით, ასეთი რამ მაგალითად არ გაუკეთებია მოურინიუს(არც ერთ გუნდში, შეიძლება გუნდი ბოლომდე გამოწოვოს, მარა რასაც შენება ქვია მოუს ეგ არსად გაუკეთებია, ჩელსისაც არ ვთვლი მაგაში, რანიერის პროექტი იყო ეგეც, მოუმ გააგრძელა და მალევე ამოწირა) არც ზიდანს(ანჩელოტის შექმნილი იყო ის რეალი) არც რა ვიცი კონტეს, და კიდევ ბევრ დიდ მწვრთნელს, გაუკეთებია მაგალითად ანჩელოტის, გაუკეთებია რანიერის, ვანგაალს(სხვაგან), კლოპსაც შეუქმნია გუნდი და ასე თუ ისე გუარდიოლასაც, ახლა წარმოიდგინეთ რას აკეთებს ეს კაცი, ნაბიჯ ნაბიჯ, ჩამოქცეული გუნდი წამოაყენა ( მილანისაც კი არ მჯერა ისე, ბებერი იბრას იმედზე არიან (ბებერია მარა მაგარი) და მეორადი ფეხბურთელები, ზოგი იჯარით ზოგი ვინაა თავადაც არ იციან, ეგეც არაა გრძელვადიანი პროექტი, ნუ თუა არც ისე მყარი) ახლა საკუთარ გონებაში ჩაუფიქრდით ამ გუნდს, პერსპექტივას, თუნდაც ახლანდელ შედეგს, თუნდაც იმას როგორ ნაბიჯ ნაბიჯ, ზომიერად მივედით აქამდე ( ჯერ ახალგაზრდებს შანსი, მერე მნიშვნელოვანი ერთი ორი ფეხბურთელი, მერე გუნდის მეტად დალაგება, ერთ მუშტად შეკვრა, მერე მენტალიტეტის ჩამოყალიბება, ამას ხომ ყველა ვხედავთ) და ახლა მეუბნებით ოლე მაღალი დონის მწვრთნელი არაააო? აბა ვინაა? ამას დაბალი დონის მწვრთნელი ვერ იზამს, საერთოდ გგონიათ რომ მანჩესტერს შეიძლება დაბალი დონის მწვრთნელი ედგას სათავეში? რომელი იყო დაბალი დონის? მოუ, ვან გაალი თუ მოიესი? არც ერთი, დაბალი დონის არის ვაისი და მუშაობდა საქართველოში, ოლე ახალგაზრდა იყო, დაინახეს პერსპექტივა და მიიყვანეს, ცადეს, მერე კონტრაქტიც მისცეს, ახალგაზრდა პერსპექტიულ მწვრთნელსა და დაბალი დონის მწვრთნელს შორის ისეა განსხვავება როგორც და და დედამიწა, არაა ავტორიტეტი, არაა ტოპ დონე, რადგან არ უმაგრებს ტიტულები ზურგს, მაგრამ ამ კაცის დონეზე საუბარი უბრალოდ სიგიჟე მგონია, კი ბატონო, უშვებს შეცდომებს, (ლიგაზე დაუშვა მაგალითად, ყოველ შემთხვევაში ბოლოს ასე გამოვიდა, მაგასაც აქვს თავისი ახსნა, ახლა არ დავიწყებ) მაგრამ ვინაა უშეცდომო, ერთ უბრალო ფაქტს მოვიყვან, 4_0 დან პესეჟეს და ემერის 1_6 თუ არ გამოდგება , რადგან ემერის დაბალ დონედ ჩამითვლით,მილანი ლივერპულის ფინალს გაგახსენებთ,იმ დროის ყველაზე დიდი ტაქტიკოსის შეცდომებს,(ფერგიზე დიდიც იყო ამ მხრივ პაპა კარლო) და ეგეც თუ არ კმარა მაშინ მილანი _დეპორტივო გაიხსენეთ, მოკლედ ბიჭებო, ბანკების ენით საუბარი ალბად არ გამოდგება მარა "შეცდომები მოსულა" აქ სხვა რამეზეა საუბარი, და როცა კრიტიკაა, ეგეც მისაღები უნდა იყოს ყველასთვის, ოღონდ არგუმენტირებული, და არა ის რომ ყოველ მატჩზე დედის გინება აიტეხოს აქ და ***ას ოლემ ვიძახოთ, გინება არაა კრიტიკა, გინება არის გინება, ამის იქით ყველა კრიტიკას მე მაგალითად სიამოვნებით ვკითხულობ ხოლმე (ბოდიშით, გამიგრძელდა)


10000% გეთანხმები. მაგას გავიძახი ზუსტად მეც. გუშინ დავწერე ზუსტად ამ პოსტზე რო ძალიან ბევრი პოზიტივი ანათებს კლუბის მენეჯმენტში. დალაგებული სატრანსფერო მიმართულება, აღარ მაქვს მოლოდინი უაზრო ალოგიკური ტრანსფერების. გუნდში კონკურენციის ზრდა. გასახდელში სიტუცია დაწყნარებული და დალაგებულია რაც დიდი ხანია აღარ გვახსოვს. ფეხბურთელების განწყობა, დამოკიდებულებები რასაც მინდორზეც უკვე კარგად ვხედავთ. გაჩნდა საჩემპიონო ამბიციები, რაც აყალიბებს გუნდს მერე უკვე სტაბილურად სამეულის გუნდად. ძალიან სწორად ხდება ნელ ნელა ფეხბურთელების ჩანაცვლება, ქაუტურობის და არეულობის გარეშე. მოკლედ მაგრად ვბალეშიკობ ამ სამწვრთნელო შტაბს.
ამ გუნდს აქვს თავისი მენტალობა ხასიათი ისტორია რის გამოც უკვე ძალიან დიდი ხანია ვბალეშიკობ მანჩესტერს და არა სხვა რომელიმეს. აქ იგრძნობა რომ ამ ყველაფრის ფასი ძალიან კარგად იციან და მხოლოდ ფულის ანნპირადი კარიერის საკეთებლად არავინაა. რა უნდა იყოს მანჩესტერის ბალეშიკისთვის იმაზე დიდი ბედნიერება რომ ამ კოლექტივმა წარმატებას მიაღწიოს. თავისთავად საკუთარი თავი თუ ამოწურეს გუნდში არავინ უნდა გამოეტიროს, მარა ჯერ ჯერობით ასე არაა, წინსვლა აშკარაა.

ისე სიტყვაზე უცბათ ეხლა ახალი მწვრთნელის დანიშვნაზე წავიდეს ლაპარაკი ვის მოიყვანდით ჯიგრებო?
0
№34
ავტორი: Selassie
22 იანვარი 2021 12:34
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 78
ციტატა: dzia_David
ციტატა: Selassie
ძალიან მარტივია, არავის, ფერგის მერე მანიუში გუნდის შენებაზე არ უფიქრია, (ვან გაალს ქონდა მცდელობა და ჩანასახშივე ჩაიფუშა) არც მოიესს, არც მოურინიოს, თუ სწორად გავაანალიზებთ რას ქვია გუნდის შენება, მაშინ მივხვდებით რომ ბევრი კრიტიკა გადამეტებულია და ბევრი კიდე უსაფუძვლო, შედეგი არ ქონია პირვრლი დღიდან მარა ტიპს აქვს მიმართულება, რომელსაც მისდევს (ახლა არ თქვათ თავიდან აკადემიელები უნდოდაო, ყველა აკადემიელი ვერ ითამაშებს, ზუსტად ეგაა რომ თავის გზას მისდევდა, როცა მაგის დრო იყო და როცა გუნდი მაინც ვერ იბრძოლებდა დიდი მიზნებისთვის მაშინ მისცა შანსი ფეხბურთელებს, ზოგმა გამოიყენა, ზოგმა ვერა, რომ მოვიდა პერეირა _ ლინგარდი დახვდა და იმით გადიოდა ფონს, და რომ ამბობდა მე ჩემ გუნდს და ფეხბურთელებს ვენდობიო, აბა რა უნდა ეთქვა? წუწუნი დაეწყო მოუსავით, მოეთხოვა ბოსებისთვის და რაღაც გაუაზრებელი ტრანსფერები ეკეთებინა? ტიპმა ყველაფერი სწორად შეაფასა, ტრანსფერებიც აღარაა ქაოტური, რა ვიცი, მგონი დამეთანხმებით) მისდევს თავის გეგმას და აშენებს, მართლა ნულიდან ქმნის ტიპი, იმენა რასაც ქვია თავის გუნდს აკეთებს, თავისი ფილოსოფიით, თავისი ხელწერით, ასეთი რამ მაგალითად არ გაუკეთებია მოურინიუს(არც ერთ გუნდში, შეიძლება გუნდი ბოლომდე გამოწოვოს, მარა რასაც შენება ქვია მოუს ეგ არსად გაუკეთებია, ჩელსისაც არ ვთვლი მაგაში, რანიერის პროექტი იყო ეგეც, მოუმ გააგრძელა და მალევე ამოწირა) არც ზიდანს(ანჩელოტის შექმნილი იყო ის რეალი) არც რა ვიცი კონტეს, და კიდევ ბევრ დიდ მწვრთნელს, გაუკეთებია მაგალითად ანჩელოტის, გაუკეთებია რანიერის, ვანგაალს(სხვაგან), კლოპსაც შეუქმნია გუნდი და ასე თუ ისე გუარდიოლასაც, ახლა წარმოიდგინეთ რას აკეთებს ეს კაცი, ნაბიჯ ნაბიჯ, ჩამოქცეული გუნდი წამოაყენა ( მილანისაც კი არ მჯერა ისე, ბებერი იბრას იმედზე არიან (ბებერია მარა მაგარი) და მეორადი ფეხბურთელები, ზოგი იჯარით ზოგი ვინაა თავადაც არ იციან, ეგეც არაა გრძელვადიანი პროექტი, ნუ თუა არც ისე მყარი) ახლა საკუთარ გონებაში ჩაუფიქრდით ამ გუნდს, პერსპექტივას, თუნდაც ახლანდელ შედეგს, თუნდაც იმას როგორ ნაბიჯ ნაბიჯ, ზომიერად მივედით აქამდე ( ჯერ ახალგაზრდებს შანსი, მერე მნიშვნელოვანი ერთი ორი ფეხბურთელი, მერე გუნდის მეტად დალაგება, ერთ მუშტად შეკვრა, მერე მენტალიტეტის ჩამოყალიბება, ამას ხომ ყველა ვხედავთ) და ახლა მეუბნებით ოლე მაღალი დონის მწვრთნელი არაააო? აბა ვინაა? ამას დაბალი დონის მწვრთნელი ვერ იზამს, საერთოდ გგონიათ რომ მანჩესტერს შეიძლება დაბალი დონის მწვრთნელი ედგას სათავეში? რომელი იყო დაბალი დონის? მოუ, ვან გაალი თუ მოიესი? არც ერთი, დაბალი დონის არის ვაისი და მუშაობდა საქართველოში, ოლე ახალგაზრდა იყო, დაინახეს პერსპექტივა და მიიყვანეს, ცადეს, მერე კონტრაქტიც მისცეს, ახალგაზრდა პერსპექტიულ მწვრთნელსა და დაბალი დონის მწვრთნელს შორის ისეა განსხვავება როგორც და და დედამიწა, არაა ავტორიტეტი, არაა ტოპ დონე, რადგან არ უმაგრებს ტიტულები ზურგს, მაგრამ ამ კაცის დონეზე საუბარი უბრალოდ სიგიჟე მგონია, კი ბატონო, უშვებს შეცდომებს, (ლიგაზე დაუშვა მაგალითად, ყოველ შემთხვევაში ბოლოს ასე გამოვიდა, მაგასაც აქვს თავისი ახსნა, ახლა არ დავიწყებ) მაგრამ ვინაა უშეცდომო, ერთ უბრალო ფაქტს მოვიყვან, 4_0 დან პესეჟეს და ემერის 1_6 თუ არ გამოდგება , რადგან ემერის დაბალ დონედ ჩამითვლით,მილანი ლივერპულის ფინალს გაგახსენებთ,იმ დროის ყველაზე დიდი ტაქტიკოსის შეცდომებს,(ფერგიზე დიდიც იყო ამ მხრივ პაპა კარლო) და ეგეც თუ არ კმარა მაშინ მილანი _დეპორტივო გაიხსენეთ, მოკლედ ბიჭებო, ბანკების ენით საუბარი ალბად არ გამოდგება მარა "შეცდომები მოსულა" აქ სხვა რამეზეა საუბარი, და როცა კრიტიკაა, ეგეც მისაღები უნდა იყოს ყველასთვის, ოღონდ არგუმენტირებული, და არა ის რომ ყოველ მატჩზე დედის გინება აიტეხოს აქ და ***ას ოლემ ვიძახოთ, გინება არაა კრიტიკა, გინება არის გინება, ამის იქით ყველა კრიტიკას მე მაგალითად სიამოვნებით ვკითხულობ ხოლმე (ბოდიშით, გამიგრძელდა)


10000% გეთანხმები. მაგას გავიძახი ზუსტად მეც. გუშინ დავწერე ზუსტად ამ პოსტზე რო ძალიან ბევრი პოზიტივი ანათებს კლუბის მენეჯმენტში. დალაგებული სატრანსფერო მიმართულება, აღარ მაქვს მოლოდინი უაზრო ალოგიკური ტრანსფერების. გუნდში კონკურენციის ზრდა. გასახდელში სიტუცია დაწყნარებული და დალაგებულია რაც დიდი ხანია აღარ გვახსოვს. ფეხბურთელების განწყობა, დამოკიდებულებები რასაც მინდორზეც უკვე კარგად ვხედავთ. გაჩნდა საჩემპიონო ამბიციები, რაც აყალიბებს გუნდს მერე უკვე სტაბილურად სამეულის გუნდად. ძალიან სწორად ხდება ნელ ნელა ფეხბურთელების ჩანაცვლება, ქაუტურობის და არეულობის გარეშე. მოკლედ მაგრად ვბალეშიკობ ამ სამწვრთნელო შტაბს.
ამ გუნდს აქვს თავისი მენტალობა ხასიათი ისტორია რის გამოც უკვე ძალიან დიდი ხანია ვბალეშიკობ მანჩესტერს და არა სხვა რომელიმეს. აქ იგრძნობა რომ ამ ყველაფრის ფასი ძალიან კარგად იციან და მხოლოდ ფულის ანნპირადი კარიერის საკეთებლად არავინაა. რა უნდა იყოს მანჩესტერის ბალეშიკისთვის იმაზე დიდი ბედნიერება რომ ამ კოლექტივმა წარმატებას მიაღწიოს. თავისთავად საკუთარი თავი თუ ამოწურეს გუნდში არავინ უნდა გამოეტიროს, მარა ჯერ ჯერობით ასე არაა, წინსვლა აშკარაა.

ისე სიტყვაზე უცბათ ეხლა ახალი მწვრთნელის დანიშვნაზე წავიდეს ლაპარაკი ვის მოიყვანდით ჯიგრებო?


საერთოდ არავის, არც მიფიქრია რადგან არაა ეს კაცი გასაშვები და ტყუილი ტვინის ჭცენზურატა გამომდის, თუ მაინც, ერთადერთი მწვრთნელი ვის მიმართაც ახლა სიმპატიები მაქვს ნაგელსმანია (რავიცი, კიდე არიან მარა ზოგი დაკავებულია, ზოგიაქ მომსვლელი არაა ზოგი კი შეიძლება დონეა მარა მანიუს არ წაადგება) ერთი ნაგელსმანი მახსენდება, არანაირი პოჩეტინოები და ალეგრები, ასეთ გუნდში ყოველთვის ჯობია შენიანი იყოს, ის ვინც იცის გუნდი, და არც ასეთი ყოფილი მანჩესტერელი მახსენდება ახლა უკეთესი (ერთი გიგსია და ეგეც საეჭვო, სხვაა ნაკრები და სხვა გუნდი, მოთხოვნებიც მანჩესტერში და უელსში სულ სხვაა და როცა მწვრთნელი ხარ, პიროვნებაც უნდა იყო, საეჭვოა გიგზი რამდენად დაალაგებდა აქ სიტუაციას) საბოლოოდ გამომივიდა რომ საჭიროება რომ იყოს მაინც ნაგელსმანი და გიგზია ყველაზე კარგი ვარიანტი, სხვადასხვა დონეზე დგანან მარა მანიუსთვის ეგ ორი კაცი მგონია.
0
№35
ავტორი: giorgi_mg
22 იანვარი 2021 19:29
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ამიტომ არის შეკრება კარგი, გავიცნობთ ერთმანეთს და ყველაფერი კარგად იქნება 3d_13 smoke
0
№36
ავტორი: SANDROGRIGA
25 იანვარი 2021 00:40
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
მუხტი არ უნდა დაიკარგოს, რაც მთავარია
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top