თბილისი:
მანჩესტერი:
22-07-2020, 22:54
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 3256,
კომენტარები: 44
მიმოხილვა: იუნაიტედი 1-1 ვესტ ჰემი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
44 კომენტარი
№31
ავტორი: onlyred
23 ივლისი 2020 13:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 483
ციტატა: David_Beckham7
ციტატა: onlyred
ციტატა: David_Beckham7
მოგებაზე ამდენი კომენტარი არ იყო ხოლმე და ქულებია დაკარგვას ელოდებით თქვე დალოცვილებო :)) ხან კომენტარებს რო გადავავლებ თვალს ისე მიფუჭდება ხასიათი არც არაფრის დაწერა აღარ მინდა მაგრამ 2 სიტყვას ვიტყვი მაინც. ყველა ავღნიშნავდით ბრუნოს გარეშე ისევ ზამთრამდე მანჩესტერი ვართო ხო... ესეთი გრაფიკით ისტორიას არ ახსოვს ეთამაშა ვინმეს. და არ თქვათ სხვებსაც ეგრე წონდათო. ჩვენ უშუალო კონკირენტებმა ჩელსიმაც თასამდე და გინდა ეხლაც ლესტერი ბოლო ტურამდე 3 დღით მეტს ისვენებს რაც ძაან დიდი დროა ამ მოცემულობით. პლიუს ეჭვჯი მიჩდება რო ზოგი თამაშს სულ არ უყურებს ანგარიშნ ნახულობს სტატისტიკას და ოსე წერთ კომენტარებს. როცა შეტევაზე გადავდიოდით მინიმუმ 8 კაცი იდგა საჯარიმოში. პროსტა გოლოს მომენტიც ყოჩაღ კარგად გაითამაშეს თორე ეგეთ მჭიდრო დაცვასთან ხავი ინიესტა მესის ბარსას გაუჭირდებოდა გარღვევა. და ბოლოს, უმოტივაციოო, მანჩესტერთან არცერთი გუნდი ა რგამოფის პრემიერლოგის სულ რო ნორვიცი იყოს და მითუმეტეს დაბოღმილი მოოესი რომელიც წუწუნებს ოლეს დრო მოსცეს და მე არაო... ამ სტატიაზეც კარგად პასუხობდით რო ჩემპიონი გუნდის გაფარჩაკება არ აპატიეს და აღარ დავამატებ არაფერს. ამიტომ ასეა თუ ისე იმათ აწვთ შესატევი და კოონტრაზე ჯობია დაჭერა და თამაში ვიდრე ჩვენ გვქონდეს მოსაგები და ესეთი დაცვა გვეთამაშოს გუნდმა. ამიტომ კონტრაზე მაინც შეგვიძლოა გატანა და პანიკას ნუ შევქმნით

ბაზარი არაა ბრუნო დაიღალა, იქ ვესტხემისთვის დიდი ამბიცია იყო ემიუს ქულები რო დაეკარგა მასთან რავი კიდე დაიღალენ ბიჭები სხვებიც.
უბრალოდ ერთია რო, ამ ვესტხემს და ჩვენს შორის კლასში არის იმაზე დიდი სხვაობა რაც ცხრილშია.
ბევრჯერ სად დაარტყა ანტონიომ ვერ გავიგე არადა მანდ თუნდაც კრისტალ პალასის დონის გუნდიც დაგვსჯიდა.
დაცვაში კი იდგა 8 კაცი, მაგრამ უბრალოდ ჯიკაობდნენ და საერთოდ შეეძლო პენალტი გამოეტყუებინა ნებისმიერს, თუნდაც ჩვენს ქერა განაპირა მცველს, კორპუსი რო დაეყენებინა იმ ქ მომენტში რომ წააქციეს საჯარიმოში დასწრებაზე თამაშისას.
ამ კლასზეა საუბარი, ტყუილად იღლებიან როცა თუნდაც პოგბამ რომ აკოდა პენალტი ტოტეს, ან რავიცი რამდენი პენალტი აკოდეს წელს.
ახლა ასეთი დაბალი დონის გუნდთან რომელიც გეჭიდავება ჯარიმის აკიდვა საჯარიმოსთან მაინც ასეთი რთული როგორ გახდა.
კლასში უნდა გვქონოდა ძალიან დიდი სხვაობა და ბოლოს ის მივიღეთ რომ ჩვენი შიშის ნაცვლად აქეთ გაგვითამაშეს ბურთი და აგვიწყეს სამკუთხედები.
სკამი კიდე საჭიროა და ახალგაზრდა პერსპექტიული ბიჭები არ გვაწყენდა.
საფრანგეთიდან თუნდაც.

მიაკვდნენ ამ ინგლოსელებს.
კი სანჩო კაია მაგრამ იქნებ სხვებიც ცადონ.
ვილიამსი კარგია მაგრამ სწრაფი არაა და გამოჩნდა დღესაც დაჩაგრეს 1-2 ჯერ.
ფიზიკურადაც სუსტია გადაუარა დეკლან რაისმა რამდენჯერმე.
არც ის ჩანს რომ ძლიერია გონებრივად.
ბოლო პერიოდში აკადემიიდან ვინც ამოვიდა რეში და გრინვუდი არიან შემდგარი ხალხი, დანარჩენს ანკლასი არ აქვს ან ფიზიკა.

ლინდელოფი კიდე ფიზიკურად ძალიან სუსტია.
თან ვერც ავსებს სცბა უნარებით ამ სისუსტეს.
ალბათ მომავალი სეზონიდან აღარ იქნება

ვილიამს ფიზიკირად აშკარად მოსამატებელი აქვს გეთანხმები. ნებისმიერი სწრაფი შემტევი ან ყვითელს აკიდებს ან ისეთ ჯარიმას გოლად რო გარდაქმნიან. მაგრამ პენალს რაც შეეხება კო ეგ ერთი შემთხვევა იყო სადაც ხელი უბიძგა მაგრამ ისევ ამის სისუტის პონტში წაიქცა და ინგლისში ეგეთ კონტაკტზე რაცა რ უნდა გაეფორმებინა არ დაუდებდა. სხვა შემთხვევაში რაც პენალის გამომიშავებას შეეხება ფიზიკურად საჯარიმოში ხო უნდა მივიდეს ბურთი კაცთან და მიდიოდა? რამდენი ჩაჭრეს. იმდენი იყვნენ ფიზიკირად ვერ ძვრებოდა ბირთი. ნუ მოკლედ მე ვფიქრობ რო გვქონდეს 1 კვირა დასვენება ნიჩია კი არა ისეც ამოვაყლაპებდით ლესტერს და ეხლა ფრე მაინც უნდა მივიღოთ. თუმცა მეორე ტაიმში დაღლა ჩვენ უფრო დაგვეტყობა და მანდ უნდა ვივარგოთ

ხურადო და კიდე ახალგაზრდა ესპანელები დაითრიაო გამიხარდა.
ფლანგის მცველად ინგლისელებიდან ბოლოს შოუ და ახლა არნოლდია ვინც ნორმალურია ამ ბოლოს.
დნაარჩენები ან სწრაფები და უკლასოები ან ერთ ფეროვნები, ან არცერთი არც მეორე.
კი კარგად ოდგა მაგრამ შეიძლებოდა პენალტზე თამაში ჩვენი მხრიდან ან სახიფათო ჯარიმაზე მაინც.
რო ხედავ არ გადის ეს გრძელი პასი ხო უნდა ცვალო რამე პოგბა გყავს მარსიალი რეში გრინვუდი და მახსოვს ბარსა აკეთებდა მასეთ დროს, სამივე შემტევი ახლოს დგებოდა და მოკლეზე იჭერდნენ ბურთს მოედნის 1 მხარეს და დანარჩენები აზღვევდნენ.
აქ კიდე გაიშლებიან და მაქსიმუმ 2-2 დაჯგუფდნენ ხოლმე.
მოკლედ კიდე სასწავლი აქვთ ფეხბურთის თამაში.
ისე 1-2 მონაკვეთში მატიჩი ბრუნო მარსიალი რეში და უილიამსი დადგნენ მარჯვნივ და ბურთის დაიჭირეს.
უბრალოდ 1-2 ნაცვლად უფრო ხშირად უნდა აკეთებდნენ მჭიდროდ როცა გეთამაშებიან.

არ უნდა ჩაეციკონ ამ 1 სტილის თამაშს.
თან როცა გუნდში დისბალანსი გაქვს.

წელსაც რო ლიგა გამაზოს ვფიქრობ გამორიცხული არაა გაუშვან ან დატოვონ და სეზონის სტარტზე დააკვირდნენ როგორც ჟოზეს

ციტატა: Lalana
ციტატა: onlyred
იმედიაიბრძოლებს არ არ მისცემს ვულვზი თამაშს.

მაგის შანსი არ არის,რადგან თუ ვულვზმა წააგო და ტოტენჰემმა მოიგო დაემშვიდობონ მერე ევროპა ლიგას და არამგონია ვულვზი უამბიციო გუნდი იყოს.

დღეს ვერ ვუყურე თამაშს,მაგრამ შედეგიდან გამომდინარე მაინც ძალით გავიჩალიჩეთ.აი დღეს რომ მოგვეგო თავი ქუდში გვექნებოდა გაყოფილი და აღარც სანერვიულო გვექნებოდა,მაგრამ ახლა მაინც ისევ საკუთარ თავზე ვართ დამოკიდებული და ბოლოს და ბოლოს ლესტერს თუ ვერ მოვუგეთ მაშინ არც ღირს ვყოფილვართ ჩემპიონთა ლიგაზე გავიდეთ.მოკლედ მე ბოლო თამაშზე იმედიანად ვარ,ბევრნაირი ვარიანტი არსებობს,მაგრამ მაინც დიდი იმედი მაქვს რომ რამენაირად ამ ბოლო თამაში მოიკრებენ ძალებს და ჩვენთვის სასარგებლოდ დაამთავრებენ მატჩს.ისე ჩელსის დაცვას რომ ვუყურებ მაგათთან შედარებით ჩვენი ცენტრი მალდინი-ბარეზია.

კი კონკურენტებიც არ არიან ძლიერები და უნდა გამოვიყენოთ
0
№32
ავტორი: manfan
23 ივლისი 2020 15:40
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 34
ყველაზე კარგი რაც შეიძლება მოხდეს ლესტერთან არის - ვალიდოლიანი ფრე !!!
0
№33
ავტორი: MANCHESTERA99
23 ივლისი 2020 18:45
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 50
Gundi iavnat gadamwvaria, psiqologiuratac daa pizikurada , skami ar kavs da amitom vart mase, gushin tu daakbirdit rom mtavari mizani iko ar waego gunds, mteli dzalebi lestertan iko mobilizebuli radgan mogebis shemtxvevashic ki ar vinagdebdit,
0
№34
ავტორი: Karanadze
24 ივლისი 2020 02:43
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 462
Bijebo ai marsiali rogori shemartebit tamashobs bolo droa golis merec rogor gaiqca burtis asagebad da zogadad win d ukan sirbilic agar ezareba ase tu gaagrdzela udaod magari iqneba.
0
№35
ავტორი: ALEXFERGUSON
24 ივლისი 2020 11:28
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
თამაშები ტყდება და ეს აშკარად ჩანს. შეხდეთ იტალიას. ინტერი რას ყომარობს და რა ტაიმბოლებს სვავს. იგებს 1 ტაიმს და მერე 10 კაციან ბოლონიასთან აგებს. იგივე გააკეთა გუშინ იუვენტუსმა, რატომღაც უდნიზეს 1 ტაიმი მოუგო და აქაც ტაიმბოლი დასვა. აქ უკვე საუბარი არაა პატარა კუშებზე. 40-50 კუშებს სვავენ. აგერ მანცესტერმაც ტაიმბოლები დასვა ორივესთა. 1 ტ მოიგო და ფრე. აქ 1 ტაიმი წააგო და ფრე. თამაშს ხო ეტყობა არა? 50 წუთის მერე ფაქტიურად არც კი შეგვიტევია. აი ეს მანცესტერი ვესთხემს 100-დან 100 თამაშს მოუგებს ოლტრაფროდზე. ამ პანდემიან ძაან დიდი დაღი დააასვა კლუბებს და იპოივეს ფულის ქაჩვის მაგარი მეთოდი. ინგლისში კი არაა ეგრე ძაან თვალსაჩინოდ,მარა იტალიაში და ესპანეთში უფ. აგერ ბარსამ 10 კაციან ოსასუნასთან სულ შემთხვევით წააგო ხო? ჯერ ოსასუნა რა არის და მერე კიდე 10 კაცით :):)
0
№36
ავტორი: gogita1991
24 ივლისი 2020 14:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 550
ციტატა: ALEXFERGUSON
თამაშები ტყდება და ეს აშკარად ჩანს. შეხდეთ იტალიას. ინტერი რას ყომარობს და რა ტაიმბოლებს სვავს. იგებს 1 ტაიმს და მერე 10 კაციან ბოლონიასთან აგებს. იგივე გააკეთა გუშინ იუვენტუსმა, რატომღაც უდნიზეს 1 ტაიმი მოუგო და აქაც ტაიმბოლი დასვა. აქ უკვე საუბარი არაა პატარა კუშებზე. 40-50 კუშებს სვავენ. აგერ მანცესტერმაც ტაიმბოლები დასვა ორივესთა. 1 ტ მოიგო და ფრე. აქ 1 ტაიმი წააგო და ფრე. თამაშს ხო ეტყობა არა? 50 წუთის მერე ფაქტიურად არც კი შეგვიტევია. აი ეს მანცესტერი ვესთხემს 100-დან 100 თამაშს მოუგებს ოლტრაფროდზე. ამ პანდემიან ძაან დიდი დაღი დააასვა კლუბებს და იპოივეს ფულის ქაჩვის მაგარი მეთოდი. ინგლისში კი არაა ეგრე ძაან თვალსაჩინოდ,მარა იტალიაში და ესპანეთში უფ. აგერ ბარსამ 10 კაციან ოსასუნასთან სულ შემთხვევით წააგო ხო? ჯერ ოსასუნა რა არის და მერე კიდე 10 კაცით :):)
გეთანხმები ძმაო თან რო მოგვეგო რა რო?? წაგება მაინც არ გვაწყობდა ლესტერთან მაგ შემთხვევაშიც ფრე გვინდოდა მინიმუმ და ეხლაც ასე რო არაფერი შეცვლილა პატარა ფული იშოვეს რა
0
№37
ავტორი: Lalana
24 ივლისი 2020 14:50
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
სიმართლე გითხრა მსგავსი რაღაცეების არ მესმის.ანუ როდესაც ვიგებთ სამართლიანად ვიგებთ და როდესაც თამაშები ტყდება და ვერ ვიღებთ შედეგს გუნდი თამაშს ყიდის?არ მესმის ამ პრინციპის.მაშინ რაღატომ გვიხარია სიტისთან მოგება?იქნებ სიტიმაც კარგი კუში ამოიღო და მოგვაგებინა?თუ ფეხბურთში შეუძლებელია პატარა გუნდმა მოუგოს დიდ გუნდს?მაშინ იმაზე რატომ არ გიჩნდებათ ეჭვი რომ 99 წლის ფინალში ბოლო წამებზე 300 კუშიანი მოგება მაინც რომ დასვეს?თუ იქ არ შეიძლებოდა და აქ შეიძლება?მესმის მაგალითად იმას აწყობდნენ ჯგუფურებზე ვინ შეხვდნენ ერთმანეთს ჩემპიონთა ლიგაზე,ან ჯგუფურების შემდეგ როგორ გადანაწილდეს გუნდები,მაგრამ მსგავსი რაღაცეების არ მჯერა.გამოდის თუ მანჩესტერმა ძალით ჩატეხა თამაში ესე იგი ისიც იცოდა რომ ჩელსიც ვერ მოიგებდა და თუ ეს იცოდა მაშინ დაგეგმილი ყოფილა ის სცენარი უკვე თუ რომელი შევა ოთხეულში.თუ ნამდვილად ასეა და მაშინ ფეხბურთის დედაც,წავალ და ისევ WWEის ვუყურებ.
0
№38
ავტორი: Dato kutaisi
24 ივლისი 2020 17:06
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ხალხნო არ მესმის მე ეს ლოგიკა და რა ვქნა.თუ თქვენ ეს გჯერათ რატომ უყურებთ ან გულშემტკივრობთ საერთოდ?ანუ რაც არ უნდა გულით მოგება მინდოდეს თურმე ჩვენ ფეხბურთელებს ეტყვიან და ისეირნებენ და არ მოიგებენ?აქ არ აქვს მნიშვნელობა იმას ლიგაზე გახვალ თუ არა.საერთოდ არ აქვს მნიშვნელობა შედეგი საბოლოო რა დადგება აქ მთავარია ის რომ გუნდი რომელიც ამას იკადრებს ის მერე ყველაფრის მკადრებელია.ან მე როგორ დავიჯერო და ვიწამო ამ გუნდის?რომელსაც კაი კუშზე შეუძლია გაყიდოს შედეგი და ყველა გულშემატკივარი დაიკიდოს?ფეხბურთი გულშემატკივრების გარეშე არის ნული.თუ გულშემტკივარი არ ეყოლა მანჩესტერს უცებ გახდება დანკარას რეალი და ეს თან წამებში მოხდება არაა ეს გრძელვადიანი პროცესი.რეპუტაციის შენებას წლები ჭირდება და გუნდი რომელიც საფონდო ბირჟაზეა,იმაზე მეტად არის დამოკიდებული რეპუტაციული კუთხით შემოსავლებზე ვიდრე ნებისმიერი სხვა გუნდი.უბრალოდ ჩემთვის არის სირაქლემას მდგომარეობა რომ თუ წავაგეთ ჩავტეხეთ შეგნებულად.არც არაფერი არ ჩაგვიტეხია უბრალოდ გუნდი აირია პლიუს ფიზ მომზადება.თუ ჩვენ ვერ გაგვაქვს პირველი გოლი მერე დანძრეული გვაქვს ასეა ბოლო თამაშები.ვერ ვეწყობით სხვადასხვა ტაქტიკაზე ვერ ვწელავთ დაცვას.ამას დამატებული ცენტრი უსაშინლესად გამოიყურება და არაა არგუმენტი რო დაიღალა სასტავი.არც როტაცია აუკრძალია ოლესთვის ვინმეს და არც თასებზე თავის შეკვლა უთხოვია ვინმეს
0
№39
ავტორი: DaTo_O
25 ივლისი 2020 09:07
  • სიახლეები: 180
  • კომენტარები: 248
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi
ხალხნო არ მესმის მე ეს ლოგიკა და რა ვქნა.თუ თქვენ ეს გჯერათ რატომ უყურებთ ან გულშემტკივრობთ საერთოდ?ანუ რაც არ უნდა გულით მოგება მინდოდეს თურმე ჩვენ ფეხბურთელებს ეტყვიან და ისეირნებენ და არ მოიგებენ?აქ არ აქვს მნიშვნელობა იმას ლიგაზე გახვალ თუ არა.საერთოდ არ აქვს მნიშვნელობა შედეგი საბოლოო რა დადგება აქ მთავარია ის რომ გუნდი რომელიც ამას იკადრებს ის მერე ყველაფრის მკადრებელია.ან მე როგორ დავიჯერო და ვიწამო ამ გუნდის?რომელსაც კაი კუშზე შეუძლია გაყიდოს შედეგი და ყველა გულშემატკივარი დაიკიდოს?ფეხბურთი გულშემატკივრების გარეშე არის ნული.თუ გულშემტკივარი არ ეყოლა მანჩესტერს უცებ გახდება დანკარას რეალი და ეს თან წამებში მოხდება არაა ეს გრძელვადიანი პროცესი.რეპუტაციის შენებას წლები ჭირდება და გუნდი რომელიც საფონდო ბირჟაზეა,იმაზე მეტად არის დამოკიდებული რეპუტაციული კუთხით შემოსავლებზე ვიდრე ნებისმიერი სხვა გუნდი.უბრალოდ ჩემთვის არის სირაქლემას მდგომარეობა რომ თუ წავაგეთ ჩავტეხეთ შეგნებულად.არც არაფერი არ ჩაგვიტეხია უბრალოდ გუნდი აირია პლიუს ფიზ მომზადება.თუ ჩვენ ვერ გაგვაქვს პირველი გოლი მერე დანძრეული გვაქვს ასეა ბოლო თამაშები.ვერ ვეწყობით სხვადასხვა ტაქტიკაზე ვერ ვწელავთ დაცვას.ამას დამატებული ცენტრი უსაშინლესად გამოიყურება და არაა არგუმენტი რო დაიღალა სასტავი.არც როტაცია აუკრძალია ოლესთვის ვინმეს და არც თასებზე თავის შეკვლა უთხოვია ვინმეს

ქალი რომ სიგარეტს ჩაიდებსო ეგ თემაა ხო? :D ისე ტყდება რომ საბოლოვო შედეგზე გავლენას არ ახდენს. აგერ ინტერი დაკარგა თუ არა სკუდეტოს შანსი მართლა რეებს შვრება. ივენტუსი ლაციო იგივე თემაში ორივე. ბარსა ხო მესმის ბოლო ტური იყო და დააბზრიალა ტაიმბოლი რას კარგავდა? ცოტა ფული იშოვა. შარშან გეხსომება რა დომხალი იყო ოთხეულისთვის ბრძოლაში არსებალი მანჩესტერი კაროჩე ერთი თამაში ვერ მოიგო ვერცერთმა როცა შანსი ქონდა შესვლის. იქ რო ჩიხურა მიმიეშვა ისინი მოიგებდნენ ერთ მატჩს. აგერ თურქეთი დედის წიოკი ხდება ტრაბზონი იგებდა 3-1 და 80 წუთის მერე შენგელიამ ათრია. 4-3 აი მე ამეების ნაკლებად მჯერა რომ რეალურია. ვერავინ ვერ დამაჯერებს დედამიწის ზურგზე რომ თუნდაც 10 კაციანი ოსასუნა ასეთ ბარსას ნაღდად უგებს ან მაინცდამაინც იმ ერთ თამაშს ვერ იგებს თან ვერავინ იმ ერთს. საბოლოვო შედეგებს ყიდიან თქო ეს არ მითქვავს . უბრალოდ როდესაც რაღაცის შანსს კარგავენ მერე მიდის ყომარი ძაან მაგარი. ამ შემთხვევაი კიდევ ისე იყომარეს მესამეზე დარჩნენ.

თუ არ ვცდები ჟოზემ თქვა აკრძალეთ ტოტალიზატორები და თქვენ იხილავთ ნამდვილ ფეხბურთსო. მჯერა რომ მართლაც ასეა

მარადონა იყო ეგ და არა ჟოზე
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- ალექს ფერგიუსონი:- " კაცი რომელმაც მოიფიქრა ტაქტიკა - " მიეცი ფორა და მერე გადაალეწე ბურთი თავზე " !!! ♥

- ალექს ფერგიუსონი:- " ყველაზე დიდი გამოწვევა ჩემთვის წყეული "ლივერპულის" დამხობაა, შეგიძლიათ სიტყვა სიტყვით დაბეჭდოთ ეს ყველაფერი " - 1986 წელი.'' !!! ♥
№40
ავტორი: Chesterman
25 ივლისი 2020 12:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 677
ისე აქ არაფერ შუაშია მარა როგორც ჩანს შევროლე ელოდება გავალთ თუარა ჩემპიონთალიგაზე და მაგიტო არ თამაშობენ ახალი ფორმებით თორე უკვე მზადაა ფორმები როგორც ვნახრ თან თითქმის ყველა ახალი ფორმებით თამაშობს და გააქვთ რამე ინფორმაცია ?
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top