თბილისი:
მანჩესტერი:
12-05-2019, 19:56
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 1789,
კომენტარები: 57
მიმოხილვა: იუნაიტედი 0-2 კარდიფი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
57 კომენტარი
№31
ავტორი: The red devi11
12 მაი 2019 22:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 172
ALEXFERGUSON.

გუნდი რომ ნაგვითაა სავსე გეთანხმები და ორი აზრი არაა მაგაზე. მაგრამ რატომაა ასე? დავიჯერო ვერცერთმა მწვრთნელმა ვერ დადო სწორი ტრანსფერი? ან დავიჯერო რომ არავის უნდოდა ჩვენთან ფერგის მერე წესიერს? მოდრიჩი, ბეილი? კროოსი? ყველას ყიდვა შეეძლო მანჩესტერს თავის დროზე ზუსტად ვიცი რა. ვისზე ნაკლები ფული გვაქვს ან სკაუტები. რატომ არ იყიდეს იმ დროს როცა რეალი მოდრიჩზე ყოყმანობდა და დაუთმეს ამათ მაგრად მახსოვს მასე იყო. და კიდევ რამდენი ტრანსფერი იყო რომ წავაგეთ ვითომ დავიჯერო მანჩესტერ იუნაიტედშიბთამაში არავის უბდა კაცო ? ამდენი გულშემატკივარი ამდენი მიმდევარი და ფეხბურთში არავინაა ყველას ვკიდივართ? მერე მეოთხე მწვრთნელია ეს და ამდენი მწვრთნელი რომ ვერ გამოიცნეს ვისი ბრალია? ფრედი რომ იყოდეს ლინდელოფი დალიო ვისი ბრალია? ავიჯერო უფრო კვალიფიკაციური არავინ იყო ბაზარზე? მე ვთვლი რომ პრობლემა სულ სხვა რაღაცაშია და ესაა ხელმძღვანელობა. და მერე მწვრთნელი
0
№32
ავტორი: batumski123
12 მაი 2019 22:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 100
ხალხი რა დონის სისულელეებს წერს მოიყვანე აბა ან პოჩეტინიო ან გვარდიოლა და ნახავ თუ არ დადებენ შედეგს
0
№33
ავტორი: levionok
12 მაი 2019 22:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 696
ჯერ დავწერ რა მინდა და მერე დავწერ რა იქნება! რა მინდა: მოვიდეს პოჩეტინო და სპორტული დირექტორი რომლებიც იმუშავებენ ტრანსფერებზე და გუნდის ფორმაზე,აცადონ 3 სატრანსფერო ფანჯარა,მოაშორონ ეს ბალასტი რომლების სახელებიც მრავალია და არ მოვყვები ჩამოთვლას! რა იქნება: დარჩება რა თქმაუნდა ოლე(ფელანს გაუფორმეს 3 წლიანი რაც ნიშნავს რომ ეს სამწვრთნელო შტაბი რჩება) წავა რამოდენიმე ფეხბურთელი და მოვა პერსპექტიული ახალგაზრდები რომლებიც ასეთ ფორმაციის გუნდში ვერაფერს გააკეთებენ და ზამთარში დაიწყებენ ფიქრს ვინ დანიშნონ ახალ მთავარ მწვრთნელად!
0
№34
ავტორი: Malboro463
12 მაი 2019 22:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 4861
ციტატა: The red devi11

არანაირი საპანიკო არაა გააგდონ მეგობარო მაგრამ პრობლემა მწვრთნელიში არაა და აშკარაა ეს ყველა ფილოსოფიის მწვრთნელი გავიარეთ და უარესი მივიღეთ აზრი გაგდების? თან სხვისი სეზონის გამო. მეც ვხედავ რაც დაემართა მაგრამ მწვრთნელის პრობლემა არაა და სულ სხვა რადიკალური ზომებია საჭირო ვფიქრობ რომ ვინც არ უნდა მოვიდეს იგივე დაემართება ყველას

რადენი წელია დაცვის პრობლემა გუნდში და ძირითად ფეხბურთელებათ კაიჯც სმოლინგი და იანგი ითვლება ნახევარი სეზონი ვალენსია იყო
რა სხვადასხვა ფილოსოფიაზე ლაპრაკობ კაციშვილს არ შეუცვლია ეს ფეხბურთელები ესენი არიან ერთ ტაქტიკაზე დაპროგრამებულები სხვა რამეს ვერ შეასმენ. იგივე გვყავს შეტევაში ლინგარდი რეშფორდიც რეგრეს განიცდის და სავარაუდოთ მაკტომინიც მასეთი გაიზრდება. ეს კვერცხი რომ გამოდს კიდე და სამომავლო გეგმებში შედის ეს ფეხბურთელები და კონტრაქტს სთავაზობს ეგა პრობლემა მაგას დამატებული არაპროფესიონალიზმი
ციტატა: ALEXFERGUSON
მოდი შევხედოთ სიტუაციას გაბრაზებულ გულზე არა ოღონდ. ახლა აქ რომ ზიდანი მოიყვანო და პოჩეტინო-კლოპი დაუსვა დამხმარე მწვრთნელებად იგივე სვარკა იქნება და არ შეიცვლბა საერთოდ არაფერი და რატო. როდესაც საუბრობთ სხვა გუნდებზე,იგივე ლივერპულზე,სიტიზე და ა.შ.ცოტა რეალობას გაუსწორეთ თვალი რა. შეხედეთ უნაიტედის შემადგენლობას,უბრალოდ გადაავლეთ თვალი რა. ჩამოწერილი ფეხბურთელების თავშესაფარია ჩვეულებრივი.

შენ ვინც ჩამოთვალე მაგ მწვრთვნელების ხელი პირველივე სეზონში დაეტყო გუნდებს. კლოპმა კიდე ამაზე საზიზღარი გუნდი ჩაიბარა. და კიდე რამდენი მწვრთვნელია ვინც მოსვლის დღიდანგუნდში თამაშის ხარისხი შეცვალა თავიანთი ტაქტიკა მოარგო გუნდს. სულშერმა რა გაკეთა? ....
ტოპ ფეხბურთელები მანჩინისაც ყავდა სიტიში, ემერის პსჟში, კოვაჩს ბაიერნში,სოლარის,ვილანოვას,ტატას, ვალვერდისაც ყავს მარა აზრი ?
მანჩესტერიც მასე იქება სახლში კარდიფთანცდა ევერთონთან არ წაგებენ და 3-4 ადგილისთვის იბრძოლებენ სამომავლოდ ამის ხელში .
0
№35
ავტორი: Lalana
12 მაი 2019 22:30
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 1136
ციტატა: ALEXFERGUSON
ALEXFERGUSON

აქ იმაზე კი არ არის საუბარი გინდა თუ არა ჩემპიონები გავხდეთო,უბრალოდ იმაზეა საუბარი გავარდნილ გუნდებთან არ უნდა ვაგებდეთ.მითუმეთეს საკუთარ სახლში როდესაც ბოლო თამაშს ატარებ და გავარდნილ კარდიფთან აგებ თამაშს.ვინმე თუ ოლეს ხელში ხედავს შველას დაინახოს,არაა პრობლემა მაგრამ მხოლოდ ფეხბურთელებზე ხელის შეწმენდა თითქოს ეს მხოლოდ მათი ბრალია ძაან უსამართლობაა.არ გვყავს შემადგენლობა და უაზრო ფეხბურთელებითაა გუნდი გატენილი,მაგრამ თუ ვინმე მეტყვის რომ ჰადერსფილდს ან კარდიფს უკეთესი შემადგენლობა ყავსო მაშინ აღარ ვიცი რაღა ვთქვა.ან როდესაც მოვიდა და მიაყარეს მოგებები მაშინ მხოლოდ მწვრთნელის დამსახურება იყო?მაშინ არ გვყავდა ეს ჩაჯმული შემადგენლობა?ყველა ნორმალურ გუნდთან კი მეორე ნომრად ვითამაშეთ,თუ არ ჩავთვლით არსენალს,დანარჩენებთან გინდ ტოტენჰემთან,გინდ ვულვზთან,გინდ ევერტონთან,გინდ სიტისთან,გინდ ლივერპულთან სულ არ გვითამაშია წესიერი ფეხბურთი.თითქმის ყველა კარგ გუნდთან ხუთი მცველით ითამაშა და ასე რომ ეთამაშებინა ჩვენ წინა მორბედ მწვრთნელებს მხოლოდ მათ დაბრალდებოდათ.ოლე რომ ძველი მანჩესტერელია და კარგი უნდა მაგ გუნდისთვის ეგ ყველამ ვიცით,მაგრამ რამდენად ააქვს იმის შესაძლებლობა რომ უკეთესი გახადოს გუნდი ეგ კიდევ სხვა თემაა.მხოლოდ სიყვარული არ შველის საქმის კეთებას.რომელ თამაში გადააწყო გუნდი მეორე ტაიმში როდესაც არ მიგვდიოდა კარგად საქმე?ან ის მაინც არ გახსოვთ მოსაგებ თამაში დაცვითი ტიპის ფეხბურთელები შემოყავდა იმის ნაცვლად რომ შემტევი შემოეყვანა?მიყვარს ოლე როგორც ჩვენი ძველი მანჩესტერის გვარდიელი,მაგრამ მასზე მეტად გუნდი მიყვარს.თავიდან მოურინიოსაც ვამართლებდი თავის დროზე,მაგრამ როდესაც დავინახე რომ მის ყოფნას აზრი აღარ ქონდა მერე ხმაც არარ ამომიღია.ამ შემადგენლობით ვერ ვიბრძოლებთ ჩემპიონობისთვის,მაგრამ ასე სამარცხვინოდაც არ უნდა გამოვიყურებოდეთ.მე არ მჯერა ქერიქის,ფელანისა და ოლეს განვითარებული ფეხბურთელების,ან მათი ჩამოყალიბებული გუნდის.
0
№36
ავტორი: The red devi11
12 მაი 2019 22:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 172
ციტატა: batumski123
ხალხი რა დონის სისულელეებს წერს მოიყვანე აბა ან პოჩეტინიო ან გვარდიოლა და ნახავ თუ არ დადებენ შედეგს


მეგობარო იქიდან გამომდინარე ვწერთ რაც ხდება. რომ გაუჭირდება ყველა მწვრთნელს პოჩეტინო და გვარდიოლა შენ ხომ არ გგონია ჯადოწლქრები. გვარდიოლა ტრანსფერების და მესის გარეშე რას წარმოადგენს? ვერ ხედავ არ ყავს მესი და ამდენი წელია ვერაფერს აღწევს ბაზარი არაა ყველა გუნდი საფეხბურთო დისწიპლინის უმაღლეს საფეხურზე აყავს მაგრამ ეგ მხოლოდ მას მერე რაც ხარჯავს მაგრად. სირგარდებით გვარდიოლა მოიგებს რამეს მაგის გჯერა? პოჩეტინო მაგარია გეთანხმები და ორი აზრი არაა მაგრამ ავიღოთ ჟოზე სადაც მივიდა ყველგან მინიმუმ ჩემპიონი გახდა. რაღა აქ ვერ შეძლო ერთხელ მაინც არ დაიწყო დრო წავიდა და მასეთებიო. ფაქტია რომ აქ მწვრთნელის შეცვლა არ არის იმის გარანტი რომ ხვალიდან ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. ამას ვწერ რომ აქამდე ვინც იყვნენ არცერთი არ იყო ცუდი მწვრთნელი მაგრამ ფაქტია არის მიზეზები როს გამოც ყველამ ჩაისვარა. და თუ არ აღმოიფხვრა ეს ძირეული რაღაც რაც ყველა მწვრთნელს უშლის ხელს აქ ხელმძღვანელობა პირველ რიგში რატომ გგონია რომ გვარდიოლა ან პოჩეტინო გარანტია რამის. გვარდიოლა ჭკვიანია ჩვენნაირ გუნდში არ მიდის თორე კი დაინახავდით რეალურად რომ არც ასეთი ალძლიერი არაა როგორიც ჩანს. იდეალურ გუნდებს იბარებს ან ფინანსურად ან შემადგენლობით და ფინანსურად ერთად

ციტატა: batumski123
ხალხი რა დონის სისულელეებს წერს მოიყვანე აბა ან პოჩეტინიო ან გვარდიოლა და ნახავ თუ არ დადებენ შედეგს


მეგობარო იქიდან გამომდინარე ვწერთ რაც ხდება. რომ გაუჭირდება ყველა მწვრთნელს პოჩეტინო და გვარდიოლა შენ ხომ არ გგონია ჯადოწლქრები. გვარდიოლა ტრანსფერების და მესის გარეშე რას წარმოადგენს? ვერ ხედავ არ ყავს მესი და ამდენი წელია ვერაფერს აღწევს ბაზარი არაა ყველა გუნდი საფეხბურთო დისწიპლინის უმაღლეს საფეხურზე აყავს მაგრამ ეგ მხოლოდ მას მერე რაც ხარჯავს მაგრად. სირგარდებით გვარდიოლა მოიგებს რამეს მაგის გჯერა? პოჩეტინო მაგარია გეთანხმები და ორი აზრი არაა მაგრამ ავიღოთ ჟოზე სადაც მივიდა ყველგან მინიმუმ ჩემპიონი გახდა. რაღა აქ ვერ შეძლო ერთხელ მაინც არ დაიწყო დრო წავიდა და მასეთებიო. ფაქტია რომ აქ მწვრთნელის შეცვლა არ არის იმის გარანტი რომ ხვალიდან ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. ამას ვწერ რომ აქამდე ვინც იყვნენ არცერთი არ იყო ცუდი მწვრთნელი მაგრამ ფაქტია არის მიზეზები როს გამოც ყველამ ჩაისვარა. და თუ არ აღმოიფხვრა ეს ძირეული რაღაც რაც ყველა მწვრთნელს უშლის ხელს აქ ხელმძღვანელობა პირველ რიგში რატომ გგონია რომ გვარდიოლა ან პოჩეტინო გარანტია რამის. გვარდიოლა ჭკვიანია ჩვენნაირ გუნდში არ მიდის თორე კი დაინახავდით რეალურად რომ არც ასეთი ალძლიერი არაა როგორიც ჩანს. იდეალურ გუნდებს იბარებს ან ფინანსურად ან შემადგენლობით და ფინანსურად ერთად

გვარდიოლას ვერ მიღწევაში ევრო სარბიელი ვიგულისხმე რათქმაუნდა
0
№37
ავტორი: de gea1
12 მაი 2019 22:37
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 346
evropa liga mogvenatreba
0
№38
ავტორი: Manutd.ge
12 მაი 2019 22:39
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 54
Eseti *** gundi espanetahic agar darcha mgoni da italiashi. Da es solskjaeri dzalian dabali donis mwvrtnelia. Daaxvevinon male manchesteridan
Mourinho moiesi vangaali sad naxuloben am uazro mwvrtnelwbs da exla kide es uvici daematat. Or tamashiani lingardebi da pogbebi kide gasayrelebia vundidan
0
№39
ავტორი: The red devi11
12 მაი 2019 22:41
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 172
ციტატა: Malboro463
ციტატა: The red devi11

არანაირი საპანიკო არაა გააგდონ მეგობარო მაგრამ პრობლემა მწვრთნელიში არაა და აშკარაა ეს ყველა ფილოსოფიის მწვრთნელი გავიარეთ და უარესი მივიღეთ აზრი გაგდების? თან სხვისი სეზონის გამო. მეც ვხედავ რაც დაემართა მაგრამ მწვრთნელის პრობლემა არაა და სულ სხვა რადიკალური ზომებია საჭირო ვფიქრობ რომ ვინც არ უნდა მოვიდეს იგივე დაემართება ყველას

რადენი წელია დაცვის პრობლემა გუნდში და ძირითად ფეხბურთელებათ კაიჯც სმოლინგი და იანგი ითვლება ნახევარი სეზონი ვალენსია იყო
რა სხვადასხვა ფილოსოფიაზე ლაპრაკობ კაციშვილს არ შეუცვლია ეს ფეხბურთელები ესენი არიან ერთ ტაქტიკაზე დაპროგრამებულები სხვა რამეს ვერ შეასმენ. იგივე გვყავს შეტევაში ლინგარდი რეშფორდიც რეგრეს განიცდის და სავარაუდოთ მაკტომინიც მასეთი გაიზრდება. ეს კვერცხი რომ გამოდს კიდე და სამომავლო გეგმებში შედის ეს ფეხბურთელები და კონტრაქტს სთავაზობს ეგა პრობლემა მაგას დამატებული არაპროფესიონალიზმი
ციტატა: ALEXFERGUSON
მოდი შევხედოთ სიტუაციას გაბრაზებულ გულზე არა ოღონდ. ახლა აქ რომ ზიდანი მოიყვანო და პოჩეტინო-კლოპი დაუსვა დამხმარე მწვრთნელებად იგივე სვარკა იქნება და არ შეიცვლბა საერთოდ არაფერი და რატო. როდესაც საუბრობთ სხვა გუნდებზე,იგივე ლივერპულზე,სიტიზე და ა.შ.ცოტა რეალობას გაუსწორეთ თვალი რა. შეხედეთ უნაიტედის შემადგენლობას,უბრალოდ გადაავლეთ თვალი რა. ჩამოწერილი ფეხბურთელების თავშესაფარია ჩვეულებრივი.

შენ ვინც ჩამოთვალე მაგ მწვრთვნელების ხელი პირველივე სეზონში დაეტყო გუნდებს. კლოპმა კიდე ამაზე საზიზღარი გუნდი ჩაიბარა. და კიდე რამდენი მწვრთვნელია ვინც მოსვლის დღიდანგუნდში თამაშის ხარისხი შეცვალა თავიანთი ტაქტიკა მოარგო გუნდს. სულშერმა რა გაკეთა? ....
ტოპ ფეხბურთელები მანჩინისაც ყავდა სიტიში, ემერის პსჟში, კოვაჩს ბაიერნში,სოლარის,ვილანოვას,ტატას, ვალვერდისაც ყავს მარა აზრი ?
მანჩესტერიც მასე იქება სახლში კარდიფთანცდა ევერთონთან არ წაგებენ და 3-4 ადგილისთვის იბრძოლებენ სამომავლოდ ამის ხელში .

ვანგაალი სად ათამაშებდა იანგს დაცვის ძირითადში ძმურად. ვალენსიაც მინუჟდენში დახია თორე იყიდა ის იტალიელიბროა დარმიანი და არასწორი იყო ეგ ტრანსფერი ხო იყო? მაგას ვამბობ დავიჯერო დარმიანზე კაი ბაზარზე არავინ იყო? მერე ვალენსია მინუჟდენში დააყენა. მერე ნახევარდაცვა მოიყვანა შვაინშტაიგერი, ერერა, თავისი კადრი ხო იყო ორივე ერერას არ ვეხები რა შვაინშტაიგერი მეტი არავინ იყო ბაზარზე? დეპაი მოიყვანა შეტევაში მარსიალი იყიდა და რეში დააწინაურა? თუ არ ვცდები მაგან ქნა კი. ასე რომ ეს კამანდა რაც დღესაა არ ყოლია ვანგაალს მაგრამ ყველამ ჩაისვარა ვერც ერთი სწორი ტრანსფერი ვერ დადო. ჟოზეს არ დავწვრილმანდები მოვიდა მოყარა ხალხი და კი იცით ვინც მაგრამ ვერ გაამართლა. ახლა მითხარი ეს არასწორი ტრანსფერები მარტო მწვრთნელების ბრალი იყო?
0
№40
ავტორი: Lalana
12 მაი 2019 22:41
  • სიახლეები: 2
  • კომენტარები: 1136
ციტატა: The red devi11
მეგობარო იქიდან გამომდინარე ვწერთ რაც ხდება. რომ გაუჭირდება ყველა მწვრთნელს პოჩეტინო და გვარდიოლა შენ ხომ არ გგონია ჯადოწლქრები. გვარდიოლა ტრანსფერების და მესის გარეშე რას წარმოადგენს? ვერ ხედავ არ ყავს მესი და ამდენი წელია ვერაფერს აღწევს ბაზარი არაა ყველა გუნდი საფეხბურთო დისწიპლინის უმაღლეს საფეხურზე აყავს მაგრამ ეგ მხოლოდ მას მერე რაც ხარჯავს მაგრად. სირგარდებით გვარდიოლა მოიგებს რამეს მაგის გჯერა? პოჩეტინო მაგარია გეთანხმები და ორი აზრი არაა მაგრამ ავიღოთ ჟოზე სადაც მივიდა ყველგან მინიმუმ ჩემპიონი გახდა. რაღა აქ ვერ შეძლო ერთხელ მაინც არ დაიწყო დრო წავიდა და მასეთებიო. ფაქტია რომ აქ მწვრთნელის შეცვლა არ არის იმის გარანტი რომ ხვალიდან ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. ამას ვწერ რომ აქამდე ვინც იყვნენ არცერთი არ იყო ცუდი მწვრთნელი მაგრამ ფაქტია არის მიზეზები როს გამოც ყველამ ჩაისვარა. და თუ არ აღმოიფხვრა ეს ძირეული რაღაც რაც ყველა მწვრთნელს უშლის ხელს აქ ხელმძღვანელობა პირველ რიგში რატომ გგონია რომ გვარდიოლა ან პოჩეტინო გარანტია რამის. გვარდიოლა ჭკვიანია ჩვენნაირ გუნდში არ მიდის თორე კი დაინახავდით რეალურად რომ არც ასეთი ალძლიერი არაა როგორიც ჩანს. იდეალურ გუნდებს იბარებს ან ფინანსურად ან შემადგენლობით და ფინანსურად ერთად

გეთანხმები,მხოლოდ მწვრთნელის შეცვლით ვერ აღმოიფხვრება ის მინუსები რაც ამ გუნდს აქვს.საჭიროა ტრანსფერები და საჭიროა ვუდვორდის მოშორებაც.თუ კარგად გვახსოვს ხელმძღვანელობასთან მოურინიოსაც ჰქონდა პრობლემა და იმაზე წუწუნებდა,რომ არ აკეთებდნენ იმ ტრანსფერებს რომელიც საჭირო იყო.ეს კაციც მოსაშორებელია თავისთავად,მაგრამ სამწვრთნელო შტაბიც შესაფერისია მოსაყვანი რომლებიც ფეხბურთელებს განავითარებენ.მხოლოდ ტოტენჰემს რომ შევხედოთ,გინდ ალი,გინდ ერიქსენი,გინდ სხვა რომელიმე ფეხბურთელი ხურდებში აქვთ ნაყიდი და რაც იყვნენ იმასთან შედარებით ბევრად განვითარდნენ და გაიზარდნენ როგორც ფეხბურთელები,აქ კიდევ ის ფეხბურთელებიც რომლებიც ნორმალურ ფეხბურთს აჩვენებდნენ სრულიად რეგრესირებენ და ეს პირდაპირ მაჩვენებელია იმის რომ სამწვრთნელო შტაბი არ მუშაობს სწორად.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

17 ივლისი 2019, 15:00
იუნაიტედი
ლიდსი
ამხანაგური მატჩი
20 ივლისი 2019, 15:30
იუნაიტედი
ინტერი
საერთაშორისო ჩემპიონთა თასი
25 ივლისი 2019, 15:30
ტოტენჰემი
იუნაიტედი
საერთაშორისო ჩემპიონთა თასი
ლიდსი17 ივლისი
ინტერი20 ივლისი
ტოტენჰემი25 ივლისი

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

13 ივლისი 2019, 15:00
იუნაიტედი2
პერტ გლორი0
ამხანაგური მატჩი
12 მაისი 2019, 18:00
იუნაიტედი0
კარდიფი2
პრემიერ ლიგა
5 მაისი 2019, 17:00
ჰადერსფილდი1
იუნაიტედი1
პრემიერ ლიგა
პერტ გლორი13 ივლისი
კარდიფი12 მაისი
ჰადერსფილდი5 მაისი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა
ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top