თბილისი:
მანჩესტერი:
7-05-2017, 14:00
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 3131,
კომენტარები: 40
მოურინიოს ვენგერის დარჩენის იმედი აქვს
პორტუგალიელი თავის მეტოქეს "არსენალში" დარჩენას უსურვებს.
მოურინიოს ვენგერის დარჩენის იმედი აქვს
"მანჩესტერ იუნაიტედის" მწვრთნელი ჟოზე მოურინიო გამოტყდა, რომ არსენ ვენგერს პატივს სცემს და იმედოვნებს, ფრანგი "არსენალში" დიდხანს დარჩება.

კონკურენციის მრავალი წლის განმავლობაში მოურინიო არაერთი უხეში და შეურაცხმყოფელი შენიშვნაც კი გამოთქვა ვენგერის თაობაზე, რომელსაც დააბრალა, რომ ტიტულების მოგებას სულაც არ ესწრაფვის.

მაგრამ დღეს გასამართი მატჩის წინ პორტუგალიელმა "არსენალის" მწვრთნელისადმი თავისი სიმპათიები გაასაჯაროვა და მას "ემირეიტს სტედიუმზე" დარჩენა უსურვა.

"სიმართლე ის არის, რომ იმედი მაქვს, ვენგერი "არსენალში" თავის ადგილს შეინარჩუნებს. ამას მართლაც ვიმედოვნებ. იმედი მაქვს, კლუბი სიტუაციის დალაგებას ანდობს. არსენი არის, შესაძლოა, უკანაკსნელი მწვრთნელი, რომელსაც კლუბში სტაბილურობის შენარჩუნება შეუძლია დიდი ხნის განმავლობაში.

სერ ალექსიც ასეთი იყო "იუნაიტედში" და მაშინ წავიდა, როცა მიხვდა, რომ ამის დრო დადგა. იმედა, ვენგერიც ასე იქნება. სხვა მწვრთნელებისადმი სიმპათიას განვიცდი, რადგან ერთსა და იმავე ტკივილს ვგრძნობთ. თითოეული ჩვენგანი.

ფეხბურთელი შეიცვალა. ახლა ეს თამაში მწვრთნელისთვის შეუძლებელს ხდის დიდხანს ერთ სამუშაო ადგილზე ყოფნას. ახლა ფეხბურთი ისეთია, რომ წარმატებას თუ ვერ აღწევ, მიდიხარ - ამიტომაც ვუთანაგრძნობ სხვა მწვრთნელებს.

როცა კლუბში 20 წელს ატარებ, შეუძლებელია ყოველწლიურად წარმატების მიღწევა. ამას სერ ალექსიც კი დაგიდასტურებთ",
- განაცხადა მოურინიომ.

წყარო: metro.co.uk
ინტერვიუები
40 კომენტარი
№31
ავტორი: giorgi_mg
8 მაი 2017 00:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
მე მგონია რომ მოუმ პრიოტიტეტები სწორად განსაზღვრა და რეალური სურათიდან გამომდინარე მიუდგა საკითხს ხოდა წაგებაც და ეს სასტავიც ლოგიკური იყო ხოდა ბოლო ტურში რეზერვები რო ინებიან მაგისაც მჯერა
0
№32
ავტორი: Alex Saar
8 მაი 2017 00:50
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11
ამ გუმდს პირველ რიგში ჭირდება მწვრთნელი და არა მოურინიოს მსგავსი ტრიპაჩები!!! აი ისეთი, ვისაც გულით და სულით უყვარს მანჩესტერი ან სულაც ისეთი როგორიც შეეფერება იუნაიტედს!!! მე ვლანძღავდი პორტუგალიელ ტრიაპკას და აქ ხელი კინაღამ დამარტყით, მე ვიყავი რომ თქვი ოთხეულში ვერ შევალთქო და ლივერპულის და ჩელსის ფანად მომნათლეთ!!! აბა ახლა სად ხართ ის ფეხბურთის მცოდნეები?? სმოლინგი და ჯონსი ორჯობეათქო და ამათმა შავთავა ბაილიც არ დაამატეს ზედ?!! ერთი ეგაა შავკანიანი მალდინი და მეორე შავკანიანი ზიდანი გვყავს პოგბას სახით რა!!! საიდან სად დავეცით ვერ ვითავისებთ ჯერ კიდევ... ეხ ბაბუ, ბაბუ!!! დე ხეა, შოუ, ქერიქი, ერერა, რეშფორდი, მარსიალი და რუნი. აი ამათ გარდა ყველა სანაგვეზეა გასაშვები, დაჯე თქვენი შავკანიანი ზიდანი და ღმერთი იბრა ( როგორც ბევრი უწოდებთ). თანხა იბრაში, სომეხში, პოგბაში და ბაილში არ უნდა დახარჯულიყო, თან რა თანხა?! ბონუჩი და დე ვრეი დაცვის ცენტრი, მარჯვენა მცველი დანი ალვეში, რომელიც უფასოდ დაითრია ივენტუსმა და ჩვენ გვეძინა, კანტე და ვერატი ერთი პოგბას ნაცვლად და ერთი ცენტრ ფორვარდი, მაგალითად მორატა და მივიღებდით იდეალურ გუნდს!!! აეეე პოგბა ვიყიდეთ და ავშენდითო :-):-):-) მაგის მომთრევი არის დებილი!!! სატრანფერო პოლიტიკა 0
0
№33
ავტორი: shotkin
8 მაი 2017 01:05
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: Alex Saar
ამ გუმდს პირველ რიგში ჭირდება მწვრთნელი და არა მოურინიოს მსგავსი ტრიპაჩები!!! აი ისეთი, ვისაც გულით და სულით უყვარს მანჩესტერი ან სულაც ისეთი როგორიც შეეფერება იუნაიტედს!!! მე ვლანძღავდი პორტუგალიელ ტრიაპკას და აქ ხელი კინაღამ დამარტყით, მე ვიყავი რომ თქვი ოთხეულში ვერ შევალთქო და ლივერპულის და ჩელსის ფანად მომნათლეთ!!! აბა ახლა სად ხართ ის ფეხბურთის მცოდნეები?? სმოლინგი და ჯონსი ორჯობეათქო და ამათმა შავთავა ბაილიც არ დაამატეს ზედ?!! ერთი ეგაა შავკანიანი მალდინი და მეორე შავკანიანი ზიდანი გვყავს პოგბას სახით რა!!! საიდან სად დავეცით ვერ ვითავისებთ ჯერ კიდევ... ეხ ბაბუ, ბაბუ!!! დე ხეა, შოუ, ქერიქი, ერერა, რეშფორდი, მარსიალი და რუნი. აი ამათ გარდა ყველა სანაგვეზეა გასაშვები, დაჯე თქვენი შავკანიანი ზიდანი და ღმერთი იბრა ( როგორც ბევრი უწოდებთ). თანხა იბრაში, სომეხში, პოგბაში და ბაილში არ უნდა დახარჯულიყო, თან რა თანხა?! ბონუჩი და დე ვრეი დაცვის ცენტრი, მარჯვენა მცველი დანი ალვეში, რომელიც უფასოდ დაითრია ივენტუსმა და ჩვენ გვეძინა, კანტე და ვერატი ერთი პოგბას ნაცვლად და ერთი ცენტრ ფორვარდი, მაგალითად მორატა და მივიღებდით იდეალურ გუნდს!!! აეეე პოგბა ვიყიდეთ და ავშენდითო :-):-):-) მაგის მომთრევი არის დებილი!!! სატრანფერო პოლიტიკა 0

ეს ეხ ბაბუის ბაბუს პერიოდიდან როდის გამოვა ხალხი ნეტა? უკვდავი კიარაა ფეგი ან ვინმე კიარაა მისი კოპიო, მშვენიერი მწვრთნელია მოურინიო აქამდეც დაამტკიცა სხვა გუნდებში მიღწევებით და წელს პირველივე სეზონში დადო 2 თასი და მესამეს გაგებინებს და გაყავხარ ლიგაზე და ეხლა შეეცი თუგინდა))
0
№34
ავტორი: kobinio
8 მაი 2017 01:59
  • სიახლეები: 17
  • კომენტარები: 1746
ჩემპიონთა ლიგასა და პრემიერლიგას შორის რომლის მოგებას ანიჭებდა სერ ალექსი უპირატესობას თუ იცით?! პრემიერლიგას მაგრამ დარწმუნებული ვარ დღეს ისიც ასე მოიქცეოდა რადგან ის პრ.ლიგის მოსაგებად ბრძოლობდა და არა 3-4 ადილისთვის რეალურად კი ძმებო ევროპა უფრო რეალურია მემგონი ამაზე არავინ დაობს და ამ მანჩესტერით რეალურები როკ ვიყოთ და იმ ტრამვიანობის მაჩვენებლით რაც დღეს გუნდშია მდგომარეობა არსენალს,ტოტენჰემს და თუნდაც პალასს მოუგო და 9 ქულა წამოიღო ცოტა ძნელია მითუმეტეს როცა ამდენი ქულები ანიავე წლისმანძილზე.
დათო ქუთაისკი საკაიფოდ გაშალე თემა ძმა გეთანხმები .
გულს ნუ გაიტეხთ ბიჭებო იქნება სექტემბრიდან გვეშველოს :))))
0
№35
ავტორი: Dato kutaisi
8 მაი 2017 07:12
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
[quote=makaveli][quote=Dato kutaisi][quote=makaveli]
მე არ მითვამს შენ უაზრო რეჩებს არტყავთქო დავით, მე შენ მარტო რუნის გამო დაგიციტირე, თორე რაც ხდება ეგ მეც არ მომწონს და უაზრო რეჩები ვიგულისხმე გუშინ რო იბრას გამო დაიწყეს გუნდის ბალეშიკობა მაგათზე.. ერთი რუნისიც და მოუსიც ჩვენ ვიყოთ კარგად[/quote]
გაიხარე ძამიკო

ძმებო სანერბიულო მაშინ იქნება თუ ევროპა ვერ მოვიგეთ ახლა არც არაფერი ხდება ისეთი რაც მთელი სეზონია არ ხდება.დღევანდელ თამაშს რაც შეეხება გამახსენდა ჩელსთან ნათამაშები თასის მეოთხედფინალი.ზუსტად იგივე ტაქტიკა რაც შემდეგ ეპლში მოგებულ 2-0 თამაშში იყო.განსხვავება რა იყო.თასის თამაშში ერერა გავარდა და აყირავდა ტაქტიკა,ერთი გოლი გავუშვოთ და ვსიო.რა მოხდა დღეს.იგივე ტაქტიკა შანსი რუნის ვერ გააქ არადა 0:1 პირველი ტაიმი და საერთოდ სხვა მეორე ტაიმი იქნებოდა ტაქტიკურად ავტობუსი ოღონდ გამართლებული.საპასუხოდ კი მივიღეთ უაზრო რიკოშეტით გასული გოლი და გამახსენდა ერერას გაგდება.მეორე გოლზე იდეალურად შერჩეული პოზიცია სმოლინგის და ა.შ. დასკვნა მხოლოდ ერთია.ეხ ფერგი ფერგის ძახილი იგივეა ახლა დავით აღმაშენებელს მივტიროთ ყოველდღე.რეალობები იცვლება პოგბა და იგუაინი ათეულობით მილიონები ღირს და რა ვქნათ.ჩვენი ბრალი ნაღდად არაა ამ ბაზარზე ფასებიც აწევა
0
№36
ავტორი: Mixito
8 მაი 2017 08:22
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 553
ციტატა: Alex Saar
ამ გუმდს პირველ რიგში ჭირდება მწვრთნელი და არა მოურინიოს მსგავსი ტრიპაჩები!!! აი ისეთი, ვისაც გულით და სულით უყვარს მანჩესტერი ან სულაც ისეთი როგორიც შეეფერება იუნაიტედს!!! მე ვლანძღავდი პორტუგალიელ ტრიაპკას და აქ ხელი კინაღამ დამარტყით, მე ვიყავი რომ თქვი ოთხეულში ვერ შევალთქო და ლივერპულის და ჩელსის ფანად მომნათლეთ!!! აბა ახლა სად ხართ ის ფეხბურთის მცოდნეები?? სმოლინგი და ჯონსი ორჯობეათქო და ამათმა შავთავა ბაილიც არ დაამატეს ზედ?!! ერთი ეგაა შავკანიანი მალდინი და მეორე შავკანიანი ზიდანი გვყავს პოგბას სახით რა!!! საიდან სად დავეცით ვერ ვითავისებთ ჯერ კიდევ... ეხ ბაბუ, ბაბუ!!! დე ხეა, შოუ, ქერიქი, ერერა, რეშფორდი, მარსიალი და რუნი. აი ამათ გარდა ყველა სანაგვეზეა გასაშვები, დაჯე თქვენი შავკანიანი ზიდანი და ღმერთი იბრა ( როგორც ბევრი უწოდებთ). თანხა იბრაში, სომეხში, პოგბაში და ბაილში არ უნდა დახარჯულიყო, თან რა თანხა?! ბონუჩი და დე ვრეი დაცვის ცენტრი, მარჯვენა მცველი დანი ალვეში, რომელიც უფასოდ დაითრია ივენტუსმა და ჩვენ გვეძინა, კანტე და ვერატი ერთი პოგბას ნაცვლად და ერთი ცენტრ ფორვარდი, მაგალითად მორატა და მივიღებდით იდეალურ გუნდს!!! აეეე პოგბა ვიყიდეთ და ავშენდითო :-):-):-) მაგის მომთრევი არის დებილი!!! სატრანფერო პოლიტიკა 0

Opaaaa fexburtis mcodnec movida da shen ras ambob ro baylii sustia da pogba ***e kai raa fu blii pogbas ro dybala edga gverdze iuveshi yvelam kargad vicit rac iyo
Ibra ro dedas utynavda da 28 goli gaqonda mashin sad iyav amxela xalxi xart da ver xvdebit ro arsenalis totenhamis damarcxeba ufre advilia tu aiaqsis
0
№37
ავტორი: JuanMata
8 მაი 2017 08:43
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
რა აზრი აქვს ახლა ნერვების შლას. ფაქტია რომ დაიკიდა პრემიერლიგა, დაცვაში ათამაშა, ორი ტრავმის მერე ახალდაბრუნებული და არც თუ ისე საიმედო მცველი, ფლანგზე ახალგაზრდა ტუანზებე, რომელსაც საერთოდ არ აძლევდა აქამდე თითქმის დროს.

ზოგავს ძალებს ევროპის ლიგისთვის. ისე ამ თამაშშიც უშანსოდ არ ვიყავით.

შეიძლება არ მოგწონდეა ჩვენი თამაშის სტილი შეტევაში, მაგრამ ორ-სამ 100% მომენტს, რომ ვერ იყენებ, მეკარესთან ორი ერთზე ბურთი ვერ გაგაქვს, მანდ სტილზე და ტაქტიკაზე აღარაა საქმე, მანდ ფეხბურთელია ინდივიდუალურ მოქმედებაზეა.

ისეთი გუნდი ნამდვილად არ გვყავს, რომ 3-4 ფრონტზე ერთად ვიბრძოლოთ, ჩემი აზრით, თასებიც უნდა დაეკიდებინა და ერთ ტურნირზე გაეკეთებინა მთელი აქცენტი.

რაც შეეხება ფერგის, მართლა დავით აღმაშენებელივით მიტირით (როგორც ზევით აღნიშნა ერთ-ერთმა თავის კომენტარში), მახოვს ძაან გაბრაზებული ვიყავი, ჩემპიონთა ლიგაზე ბენფიკასთან 2-1 რომ წააგო გუნდმა და ჯგუფიდან ვერ გავედით, არადა ფრეც გვაწყობდა და ვერ გავედით. ისიც არ დაგავიწყდეთ, მოუს ჩელსიში მოსვლის მერე 2 წელი ზედიზედ აგვახია აპლ-ის ჩემპიონობა. და ბოლოს წინა წელს 8 ქულიანი უპირატესობა გაანიავეს სიტიათან ბოლო 5 ტურში. არც ფერგი იყო ყოვლისშემძლე და არც მოურინიოა, ფერგის დიდი დრო ჰქონდა გუნდის ჩამოსაყალიბებლად და ყველა ფეხბურთელი ძირითადშიც აკადემიაშიც მისი შერჩეული იყო და იცოდა ვის რისი ძალა ჰქონდა და სად უნდა ეთამაშა.

იმ გუნდით რაც ვან გაალმა დატოვა, სასწაულებს არ ველოდებოდი. შეიძლება უკეთესად შეგვეძლო თამაში მაგრამ ფაქტია, რომ არ აქვს ჯერ ამ გუნდს სტაბილურობა.

თუ ევროპა ლიგას მოვიგებთ და დიდი იმედი მაქვს ასეც იქნება, არავის გაახსენდება ეს წაგებული თამაში. ყველას ემახსოვრება, როგორ მოიგო მოურინიომ პირველივე სეზონში ევროთასი.

მოკლედ ორი ვარიანტია:

ან დავაცდით ერთ მწვრთნელს, რომ თავისი საქმე ბოლომდე მიიყვანოს და შექმნას გუნდის ბირთვი, შეთამაშდეა კარგად და სტაბილური გახდეს.

ან კიდევ შევცვლით მწვრთნელს და ყოველ ახალ მწვრთნელთან ერთად მოვა ახალი ფეხბურთელები, ახალი სტილი და ისევ თავიდან დავიწყებთ ყველაფრის შენებას.
0
№38
ავტორი: Dato kutaisi
8 მაი 2017 09:58
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
ციტატა: JuanMata
რა აზრი აქვს ახლა ნერვების შლას. ფაქტია რომ დაიკიდა პრემიერლიგა, დაცვაში ათამაშა, ორი ტრავმის მერე ახალდაბრუნებული და არც თუ ისე საიმედო მცველი, ფლანგზე ახალგაზრდა ტუანზებე, რომელსაც საერთოდ არ აძლევდა აქამდე თითქმის დროს.

ზოგავს ძალებს ევროპის ლიგისთვის. ისე ამ თამაშშიც უშანსოდ არ ვიყავით.

შეიძლება არ მოგწონდეა ჩვენი თამაშის სტილი შეტევაში, მაგრამ ორ-სამ 100% მომენტს, რომ ვერ იყენებ, მეკარესთან ორი ერთზე ბურთი ვერ გაგაქვს, მანდ სტილზე და ტაქტიკაზე აღარაა საქმე, მანდ ფეხბურთელია ინდივიდუალურ მოქმედებაზეა.

ისეთი გუნდი ნამდვილად არ გვყავს, რომ 3-4 ფრონტზე ერთად ვიბრძოლოთ, ჩემი აზრით, თასებიც უნდა დაეკიდებინა და ერთ ტურნირზე გაეკეთებინა მთელი აქცენტი.

რაც შეეხება ფერგის, მართლა დავით აღმაშენებელივით მიტირით (როგორც ზევით აღნიშნა ერთ-ერთმა თავის კომენტარში), მახოვს ძაან გაბრაზებული ვიყავი, ჩემპიონთა ლიგაზე ბენფიკასთან 2-1 რომ წააგო გუნდმა და ჯგუფიდან ვერ გავედით, არადა ფრეც გვაწყობდა და ვერ გავედით. ისიც არ დაგავიწყდეთ, მოუს ჩელსიში მოსვლის მერე 2 წელი ზედიზედ აგვახია აპლ-ის ჩემპიონობა. და ბოლოს წინა წელს 8 ქულიანი უპირატესობა გაანიავეს სიტიათან ბოლო 5 ტურში. არც ფერგი იყო ყოვლისშემძლე და არც მოურინიოა, ფერგის დიდი დრო ჰქონდა გუნდის ჩამოსაყალიბებლად და ყველა ფეხბურთელი ძირითადშიც აკადემიაშიც მისი შერჩეული იყო და იცოდა ვის რისი ძალა ჰქონდა და სად უნდა ეთამაშა.

იმ გუნდით რაც ვან გაალმა დატოვა, სასწაულებს არ ველოდებოდი. შეიძლება უკეთესად შეგვეძლო თამაში მაგრამ ფაქტია, რომ არ აქვს ჯერ ამ გუნდს სტაბილურობა.

თუ ევროპა ლიგას მოვიგებთ და დიდი იმედი მაქვს ასეც იქნება, არავის გაახსენდება ეს წაგებული თამაში. ყველას ემახსოვრება, როგორ მოიგო მოურინიომ პირველივე სეზონში ევროთასი.

მოკლედ ორი ვარიანტია:

ან დავაცდით ერთ მწვრთნელს, რომ თავისი საქმე ბოლომდე მიიყვანოს და შექმნას გუნდის ბირთვი, შეთამაშდეა კარგად და სტაბილური გახდეს.

ან კიდევ შევცვლით მწვრთნელს და ყოველ ახალ მწვრთნელთან ერთად მოვა ახალი ფეხბურთელები, ახალი სტილი და ისევ თავიდან დავიწყებთ ყველაფრის შენებას.

100% გეთანხმები ძმაო.ბევრი ჩასვრილი თამაშები მახსოვს ფერგის დროსაც.მახსოვს მწარედ ატლეტიკო ბილბაოს გულაობა ოლდ ტრაფორდზე მარა რა ვერ გა იდე ორჯერ ფინალში ლიგაზე თუ ეპლი ვერ მოიგო.უბრალოდ დარწმუნებული ვარ რო ფერგის იმ სიტუაციაში რო მობრუნებულიყო როგორშიც მოუ მოვიდა ოდნავ უკეთესი შედეგი ექნებოდა მაგრამ არა კარგი.დემორალიზებული გუნდი სავსე არაპროფესიონალებით და პლიუს იმ ფონზე რო ყველა გუნდები მოძლიერდნენ.ჩემი აზრია უნდა ვაცადოთ მოუს და აუცილებლად დადებს შედეგს.ბარსას სტილს თუ ვითხოვთ მაშინ ბარსას ფეხბურთელებიც გჭირდება.მახსოვს სანამ მესი ფორმას აკრიფავდა 2008ში მანჩესტერმა გამოაგდო ზუსტად სქოულზის ულამაზესი გოლით.მესიც იყო მარა ვერ ქნა ვერაფერი მერე შევიდა ფორმაში და რაც ქნა ყველამ ვიცით.ასე რომ ეს ჩვენი სტილი არაა ჩვენი რაცაა იმის სათამაშოდ კიდევ გვჭირდება ხალხი და სწრაფი ფეხბურთი უნდა ვითამაშოთ
0
№39
ავტორი: Alex Saar
8 მაი 2017 13:29
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11
ევროპა ლიგაზე რომ ვართ დამოკიდებული ამით ვიმართლებთ თავს?! :-) მაქედან ლიგაზე გასული მანჩესტერის... ამ გუნდით და რა ფულიც დაიხარჯა ზაფხულში ნორმალური მწვრთნელი ოთხეულში შევიდოდა მინიმუმ, მაგრამ ზატო ჩვენ ხომ, ორღობის თასები მოვიგეთ ისიც გაბიადინის გოლი რომ გვაჩუქეს)) აი ესაა სამარცხვინო, რომელსაც ვერ ხვდება ყველა სამწუხაროდ! ბაბუს ეპოქიდან ვერ გამოხვედიო მე მე მეუბნებით და თქვენ მოურინიოს პორტოში და ინტერში მიღწევიდან ვერ გამოხვედით და განსხვავება რა არის მითხარით ერთი აბა?)) მოურინიო არის ტრიპაჩი, ხეპრე და შიზოფრენიკი!!! არაფერი განსაკუთრებული მაგაში არაა!!! დიბალას ნუ დავაბრალებთ პოგბას მიღწევებს იუვეში, რადგან დიბალამდე მართლა შავკანიანი ზიდანი იყო ტიპი და აქ ჩაისვარა, ძალიან გთხოვთ უკან პასების სტატისტიკას ნუ მოიყვანთ არგუმენტად; -) სომეხი ხო გვყავს დონი და შავთავა ბაილი კიდევ ფერდინანდი;-) მწვრთნელი გვჭირდება მეგობრებო პირველ რიგში და ხანგძლივი პროქყი, თორე სიტი და პსჯ-ც ხარჯავს ეგრე მილიონებს ტრანსფერებზე მაგრამ შედეგი?)) ახლა არ მითხრათ სად მანჩესტერი და სად პსჯეო!!!
0
№40
ავტორი: shotkin
8 მაი 2017 17:46
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: Alex Saar
ევროპა ლიგაზე რომ ვართ დამოკიდებული ამით ვიმართლებთ თავს?! :-) მაქედან ლიგაზე გასული მანჩესტერის... ამ გუნდით და რა ფულიც დაიხარჯა ზაფხულში ნორმალური მწვრთნელი ოთხეულში შევიდოდა მინიმუმ, მაგრამ ზატო ჩვენ ხომ, ორღობის თასები მოვიგეთ ისიც გაბიადინის გოლი რომ გვაჩუქეს)) აი ესაა სამარცხვინო, რომელსაც ვერ ხვდება ყველა სამწუხაროდ! ბაბუს ეპოქიდან ვერ გამოხვედიო მე მე მეუბნებით და თქვენ მოურინიოს პორტოში და ინტერში მიღწევიდან ვერ გამოხვედით და განსხვავება რა არის მითხარით ერთი აბა?)) მოურინიო არის ტრიპაჩი, ხეპრე და შიზოფრენიკი!!! არაფერი განსაკუთრებული მაგაში არაა!!! დიბალას ნუ დავაბრალებთ პოგბას მიღწევებს იუვეში, რადგან დიბალამდე მართლა შავკანიანი ზიდანი იყო ტიპი და აქ ჩაისვარა, ძალიან გთხოვთ უკან პასების სტატისტიკას ნუ მოიყვანთ არგუმენტად; -) სომეხი ხო გვყავს დონი და შავთავა ბაილი კიდევ ფერდინანდი;-) მწვრთნელი გვჭირდება მეგობრებო პირველ რიგში და ხანგძლივი პროქყი, თორე სიტი და პსჯ-ც ხარჯავს ეგრე მილიონებს ტრანსფერებზე მაგრამ შედეგი?)) ახლა არ მითხრათ სად მანჩესტერი და სად პსჯეო!!!

ნორმალური მწვრთნელიო )) უკან პასებიანი მანცესტერი შეტევაში გადაიყვანა )) სტატისტიკურად ვან გაალის მანცესტერზე 4 ჯერ მეტს ურტყავენ თუმეტიარა,მოურინიო არის ტრიპაXი კი მარა ეგ ერთია და მეორე იყო მაღალი დონის მენეჯერი ამაში "ტრიპაჩობა" ხელს ვერ სEგიშლის ეს სეილება უბრალოდ არმოგწონდეს ადამიანს და აქ მთავრდბეა მაგით ყველაფერი, რაც შეეხება პოგბას იუვეში ტუ კლასი იყო და საერთოდ ადამიანი თუ კლასია ის ყველგან კალსია თუ მძღნერია ყველგან მძღნერი. და იუვე რა ფეხბურთსასც თამაშობს ეგ არის ფეხბურთი დაცვიდან წინ და კარგადაც გამოსდის და სწორიცაა, დაახლოებიტ იგივეს თამაშობს მოუ მარა ამ მომენტში იუვეს შესაბამისი იგროკები ყავს უფრო და ჩამოყალიბებული გუნდი ვიდრე მანიუს და როცა აქაც მოვა შესაბამისი ხალხი დიდიწ არმატებებიც მოვა დარწმუნებული ვარ, ხალხი ამბობს მოუ დაცვით იგრას თამაშობს და 1 ბურთით იგებსო და ჩელსი წელს მეტს არაფერ შვებოდა და არც იუვეა თავქუდმოგლეჯილი შეტევაში და ბარსა როგორ გააგდო კაგად ვანხეთ და რა მარტო იტალიურ გუნდებს და იტალიელ მწვრთნელებზე არ ვრცელდება ეგეთი თამაშით კრიტიკა და ამრტო მაგათ შეუზლიათ და აქვთ უფლება ეგეთი სტილით ითამაშონ?)) მოკლედ მართლა თუ მანიუს ბედი გაღელვებს ძმა მშვიდად შეგიძლია იყო მომავალი წარმატება გარანტირებულია.
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top