თბილისი:
მანჩესტერი:
23-05-2016, 15:03
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 4165,
კომენტარები: 52
Skysports: "იუნაიტედმა" ვან გაალი დაითხოვა
სქაი სპორტსი ოფიციალურად გამოცხადებამდე ვან გაალის შესახებ თავის ხელთ არსებულ ინფორმაციას ავრცელებს.
Skysports:
"მანჩესტერ იუნაიტედმა" ლუი ვან გაალი დაითხოვა, იტყობინება სქაი სპორტსი.

ჰოლანდიელის დათხოვნას გულშემატკივარი "კრისტალ პალასის" დამარცხების შემდეგ ელის, თუმცა კლუბს ოფიციალური განცხადება ჯერ კიდევ არ გაუკეთებია.

ავტორიტეტული გამოცემა სქაი სპორტსი კი იტყობინება, რომ გადაწყვეტილება უკვე მიღებულია და ვან გაალმა კლუბი დატოვა.

ეს მოხდა დღეს დილით, როცა ვან გაალი კარინგტონზე მივიდა და ადვოკატ პოლ გილროის გაესაუბრა. ამ საუბრის შემდეგ ცხადი გახდა, რომ ვან გაალისა და "იუნაიტედის" გზები გაიყო.

წყარო: skysports
ახალი ამბები
52 კომენტარი
№31
ავტორი: Iunaitedi
23 მაი 2016 15:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1311
ციტატა: RojoDiablo
ციტატა: Iunaitedi 
არა. იმიტორო ატლეტიკო იყო ყოველთვის დაცვითი გუნდი როცა სიმეოენც არიყო. მარა სიმეონე რო ჩვენთან გადმოვიდეს მისი თავდაცვითი ტაქტიკა და პლიუს ისეთი ფეხბურთელებიგვყავს რო ეხლა მარტიალს გაუშვებდა.? ვერგაუშვებდა. დეპაის გაუშვებდა ვერ გაუშჰვებდა. და ესე. მოურინიო კიდე გაუშვებს დეპაის მაინც. მიეცი სიმეოენს მანჩესტერი და ვნახავდით რა გუნდს დააყენებდა.

ეგ უკვე წყლის ნაყვაა. არავინ იცის, რას იზამდა დიეგო და არავინ იცის, რას იზამს მოუ. წინასწარ რამდენიც უნდა ვილარაკოთ, მხოლოდ ფაქტებზე უნდა ვილაპარაკოთ. მომავალს აბა რას გაიგებ

ხო ეგრეა. ვნახოთ ვნახოთ რაიქნება fellow
0
№32
ავტორი: JuanMata
23 მაი 2016 15:55
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
ბევრს არ უნდა მორუნიო, თავისი არგუმენტებიც აქვთ და არც ისაა ფაქტი რომ ყველა პრობლემას უცებ მოაგვარებს.

მაგრამ მოდი ნუ გავაკრიტიკებთ მოურინიოს იმისთვის, რაც ჯერ არ უქნია, ჩელსიში თუ დაცვითი სტილი ჰქონდა არჩეული, რეალში საკმაოდ შემტევ თამაშს აჩვენებდა, ეს იმას ნიშნავს რომ გუნდს არგებს ტაქტიკას და არა პირიქით, ისიც უნდა გაითვალისწინო, რომ ეპლში კარგი დაცვის გარეშე მოგივა ის რაც მოუვიდა ვან გაალს.

წინასწარ არავინ იცის რა მოხდება, მაგრამ თუ გავითვალისწინებთ, რომ ყველა კარგი მწვრთნელი უკვე დაკავებულია, და გადავხედავთ მოურინიოს კარიერას, მგონი არ არის ცუდი გადაწყვეტილება.


მომავალში რა იქნება არ ვიცით, ვიცით მხოლოდ ის რომ ვან გაალმა ვერ გაამართლა მოლოდინი და გუნდში ცვლილებები გვჭირდება და პირველ რიგში მწვრთნელიდან უნდა დაიწყოს.
0
№33
ავტორი: RojoDiablo
23 მაი 2016 15:59
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ციტატა: JuanMata
ბევრს არ უნდა მორუნიო, თავისი არგუმენტებიც აქვთ და არც ისაა ფაქტი რომ ყველა პრობლემას უცებ მოაგვარებს.

მაგრამ მოდი ნუ გავაკრიტიკებთ მოურინიოს იმისთვის, რაც ჯერ არ უქნია, ჩელსიში თუ დაცვითი სტილი ჰქონდა არჩეული, რეალში საკმაოდ შემტევ თამაშს აჩვენებდა, ეს იმას ნიშნავს რომ გუნდს არგებს ტაქტიკას და არა პირიქით, ისიც უნდა გაითვალისწინო, რომ ეპლში კარგი დაცვის გარეშე მოგივა ის რაც მოუვიდა ვან გაალს.

წინასწარ არავინ იცის რა მოხდება, მაგრამ თუ გავითვალისწინებთ, რომ ყველა კარგი მწვრთნელი უკვე დაკავებულია, და გადავხედავთ მოურინიოს კარიერას, მგონი არ არის ცუდი გადაწყვეტილება.


მომავალში რა იქნება არ ვიცით, ვიცით მხოლოდ ის რომ ვან გაალმა ვერ გაამართლა მოლოდინი და გუნდში ცვლილებები გვჭირდება და პირველ რიგში მწვრთნელიდან უნდა დაიწყოს.

good2
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
№34
ავტორი: lefty
23 მაი 2016 15:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 512
არ მაქვს იმედი ძველი სტილით რო ათამაშოს გუნდი,არაა ჩვენი სტილი ეს ავტობუსი რა areyoukiddingme
0
№35
ავტორი: ikeoni
23 მაი 2016 16:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11522
Davelodot davelodot
0
№36
ავტორი: t123123
23 მაი 2016 16:11
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 381
am yahoo2
0
№37
ავტორი: Lalana
23 მაი 2016 16:17
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
საინტერესოა ამ კომენტარების წაკითხვაა.ამ ყველაფერზე საკმაოდ ბევრი ითქვა და ასევე რაღაც სტატიებში საკუთარი აზრიც გამოვთქვი,ამიტომ თავიდან არ დავიწყებ ამ ყველაფრის თქმას.რამოდენინესგან გადატანითი მნიშვნელობით ნათქვამი ასეთი რამ წავიკითხე:რახან უკვე შევეჩვიეთ ვან გაალს და რახან ვიცით რა ფეხბურთსაც ათამაშებს გუნდს,ბარემ იყოსო.ჯერ პირველ რიგში იმას ვიტყვი,რომ რაც არ უნდა მოხდეს მოურინიოს მოსვლით გუნდი ამაზე უფრო საშინელ შედეგს და თამაშის ხარისხს ვერ დადებს,რადგან ეს არის თვითონ საზუზღრობა და საშინელება,როდესაც გუნდმა შეიძლება ერთხელაც ვერ დაარტყას მთელი თამაშის განმავლობაში კარში,როდესაც გუნდის ერთი წესიერი კონტრშეტევაც არ მინახავს,როდესაც ის ადამიანები,რომლებმაც თავიდან სერიოზული თამაში დაგვანახეს დროთა განმავლობაში უკლებენ და რეგრესისკენ მიდიან.მოკლედ ასეთმა გუნდმა რატომ არ უნდა გარისკოს და რატომ არ უნდა მოიყვანოს ისეთი გამოცდილი მწვრთნელი როგორც მოურინიოა?აი ერთი მიზეზიც არ არსებობს ამის.ან როგორ შეიძლება ვისაიბროთ ვან გაალის დარჩენაზე,როდესაც ლივერპულს კლოპი ყავს,სიტის გვარდიოლა ეყოლება,ჩელსის კონტე,საშუალო დონის გუნდებიც ძალიან მომძლავრდნენ და თუ ვინმეს გონია მომავალ წელს მასეთი კუანა თამაშით ხუთეულშიც შევიდოდით ძალიან ცდებაა.ყოველთვის ყველგან არსებობს რისკი,მაგრამ ამ შემთხვევაში აუცილებელიც არის,მაგრამ რომელი უფრო რისკიანი იქნებოდა ვან გაალის დარჩენა თუ მოურინიოს მოსვლა,მგონი ძალიან მარტივია მაგის თქმა.

ან როდესაც ვინმე მოურინიოს ჩელსის დაქცევაზე საუბრობს,ისე იტყვიან თითქოს ეგ ჩელსი მე ავაშენე.პირველივე წელს,როდესაც 2004ში მივიდა მანდ პრემიერ ლიგა დადო და მის შემდეგ ამოიწია ზედა ესმშელონში გუნდმა თორემ რა იყო ჩელსიი?სად ჯანდაბაში იყო მაქამდე??ან რეალის დაქცევაზე როგორ საუბრობთ როდესაც სამეფო გუნდი მერვედ ფინალსაც ვერ ცდებოდა.ცოტა ლოგიკურად ვუსაუბროთ და ნუ გვაქვს ეს ცუდი და სუბიექტური დამოკიდებულება ამ ადამიანის მიმართ.
0
№38
ავტორი: RojoDiablo
23 მაი 2016 16:17
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ციტატა: Lalana
Lalana

აი, ეგრე რა winked ეს შეფარდებითი მიდგომა გვღუპავს ხანდახან, ხანდახან კი საჭიროა, მაგრამ რატომღაც არასწორად ვირჩევთ ხოლმე. უბრალოდ ეგ არის, ხალხს ჯერ კიდევ აქვს იმედი და როცა ადამიანს რამის იმედი აქვს, თანაც ამის სჯერა, რთულია სხვა ვითარების მიღება. რადგან მოვიგეთ თასი და წინ არის სატრანსფერო ფანჯარა, ჰგონიათ, რომ ლუი აუცილებლად გამოასწორებს სიტუაციას. არადა, ჩემი აზრით, მან უკვე აღარ იცის, რა ხდება გუნდში. გარდა ამისა, ფეხბურთლებს ეტყობათ, ხომ რომ აღარ უნდა მისთვის თამაში. არავითარი ბრძოლისუნარიანობა არ არის გუნდში. იქ პერეირა გადააგდო, აქ ანდერს ალპობს, იქ იანგი ათამაშა თავდასხმაში და რა ვიცი, კიდევ რა. საერთოდ, ბევრ რამეზე შეიძლება ლაპარაკი. მოუს ყველაზე დიდი უპირატესობა ლუისთან შედარებით არის პრემიერ ლიგის სტილის უკეთესად ცოდნა და მისი შესაბამისი ფეხბურთის თამაში.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
№39
ავტორი: Lalana
23 მაი 2016 16:20
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
ციტატა: RojoDiablo
ციტატა: Lalana
Lalana

აი, ეგრე რა winked ეს შეფარდებითი მიდგომა გვღუპავს ხანდახან, ხანდახან კი საჭიროა, მაგრამ რატომღაც არასწორად ვირჩევთ ხოლმე. უბრალოდ ეგ არის, ხალხს ჯერ კიდევ აქვს იმედი და როცა ადამიანს რამის იმედი აქვს, თანაც ამის სჯერა, რთულია სხვა ვითარების მიღება. რადგან მოვიგეთ თასი და წინ არის სატრანსფერო ფანჯარა, ჰგონიათ, რომ ლუი აუცილებლად გამოასწორებს სიტუაციას. არადა, ჩემი აზრით, მან უკვე აღარ იცის, რა ხდება გუნდში. გარდა ამისა, ფეხბურთლებს ეტყობათ, ხომ რომ აღარ უნდა მისთვის თამაში. არავითარი ბრძოლისუნარიანობა არ არის გუნდში. იქ პერეირა გადააგდო, აქ ანდერს ალპობს, იქ იანგი ათამაშა თავდასხმაში და რა ვიცი, კიდევ რა. საერთოდ, ბევრ რამეზე შეიძლება ლაპარაკი. მოუს ყველაზე დიდი უპირატესობა ლუისთან შედარებით არის პრემიერ ლიგის სტილის უკეთესად ცოდნა და მისი შესაბამისი ფეხბურთის თამაში.

სრულიად გეთანხმებიი.აშკარაა,რომ ადამიანი პრობლემებს ვერ უმკლავდებოდა რაც გუნდში იყო.თუ გახსოვს ერთ სტატიაში აქვს ნათქვამი,რომ გუნდუს შემტევ სისტემაზე ვმუშაობთო,არა და მთავრდებოდა უკვე სეზონი.თვითონაც ვერ ხვდებოდა რა და როგორ უნდა გაეკეთებინა.
0
№40
ავტორი: RojoDiablo
23 მაი 2016 16:23
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ციტატა: Lalana
სრულიად გეთანხმებიი.აშკარაა,რომ ადამიანი პრობლემებს ვერ უმკლავდებოდა რაც გუნდში იყო.თუ გახსოვს ერთ სტატიაში აქვს ნათქვამი,რომ გუნდუს შემტევ სისტემაზე ვმუშაობთო,არა და მთავრდებოდა უკვე სეზონი.თვითონაც ვერ ხვდებოდა რა და როგორ უნდა გაეკეთებინა.

მაგას რა დამავიწყებს, რაც იმ დღეს მაგაზე იცინა ხალხმა.

თან ისაა მაგარი, ტოტენჰემს რომ ედრება და ამბობს, ჩვენო არ გვყავს ეგეთი სწრაფი და კრეატიული ფეხბურთელებიო. არადა, პოჩემ მკ დონსიდან მოიყვანა ბიჭი, ამან კი ისე ფლანგა ფული, კაზინოში ვერ მოახერხებდა მაგას
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top