თბილისი:
მანჩესტერი:
14-03-2020, 14:40
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 2550,
კომენტარები: 65
ოლე: "სწორი მიმართულებით მიმყავს გუნდი"
ოლემ ჟურნალისტებთან ისაუბრა.
ოლე:
ოლე გუნარ სოლსკიაერმა თქვა, რომ მას კლუბში ბევრი რამის შეცვლა მოუწია, რომელიც ჟოზე მოურინიოს შემდეგ დახვდა.

ჟურნალისტებმა ოლეს თხოვეს კომენტარი გაეკეთებინა მოურინიოს განცხადებაზე, რომელიც გასულ სექტემბერს თქვა, რომ "იუნაიტედი" ამ სეზონში გაცილებით უარესი იყო, ვიდრე მაშინ, როდესაც პორტუგალიელი იყო კლუბის მთავარი მწვრთნელი.

მე მირჩევნია არ ვისაუბრო სხვა გუნდების მწვრთნელებზე - თქვა სოლსკიაერმა, თუმცა მან ისაუბრა იმ ცვლილებების შესახებ, რომელიც განახორციელა.

მე ვგრძნობდი, რომ ცვლილებები საჭირო იყო. ჩვენ დავიმატეთ ოთხი მოთამაშე, ასევე გავუშვით ბევრი და პირველ გუნდს უამრავი ახალგაზრდა მოთამაშე დავამატეთ. არ ვიცი, რამდენად დრამატული იყო ეს ცვლილებები. არა მგონია, რომ ისინი ძალიან დრამატული იყო გუნდისთვის და მათთვის, ვინც აქ იმყოფებოდა.

საუბარია არა მხოლოდ ტაქტიკაზე, არამედ ფეხბურთელებზე. ამავე დროს, მე მყავს შესანიშნავი შტაბი და მაქვს ფილოსოფია, რომელსაც ამ კლუბის ღირსებად მივიჩნევ. მე წითელი ვარ და ვფიქრობ, რომ ვიცი რა სჭირდება ამ კლუბს.

მე მჯერა იმ მიზნების, რომლისკენაც მივდივართ. მე მჯერა, რომ ჩვენ იმ გზაზე ვართ, რომელსაც "მანჩესტერ იუნაიტედი" უნდა გაჰყვეს. სხვადასხვა კლუბებს აქვთ სხვადასხვა გზა, არსებობს სხვადასხვა კულტურა, მაგრამ მე მჯერა იმ გზის, რომელსაც ახლა მივყვებით.

მე არ ვამბობ, რომ ჩვენ წარსულში აბსოლუტურად ყველაფერი გავაკეთეთ და შეცდომები არ დავუშვით, მაგრამ ამ მომენტში მე მჯერა ის, რასაც ვაკეთებთ. მე მჯერა, რომ მე ამ კლუბისთვის შესაფერისი ადამიანი ვარ, მაგრამ არ მსურს აქ ჯდომა და ამაზე საუბარი დიდი ხნის განმავლობაში. ამის დადასტურება უნდა იყოს ჩემი საქმეები და არა ჩემი სიტყვები - დაასრულა სოლსკიაერმა.


http://www.manutd.ru/
ინტერვიუები
65 კომენტარი
№21
ავტორი: Dato kutaisi
15 მარტი 2020 00:01
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ციტატა: ALEXFERGUSON
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: ALEXFERGUSON
ცხოვრებაში ერთხელ მაინც თუ გიმუშავიათ მწვრთნელად,ან თანაშემწეთ,კაი ჯანდაბას აუტშიკიად თუ დაუყენებიხართ ვინმეს? არ მესმის და მომკალით ამ პროფესორობის აზრი რა.. თქვენ გონიათ,ახლა როი ჰოჯსონი რო დააყენოთ მწვრთნად, გუნდს ასე აათამაშებს? რადგან ბრუნო გვყავს? იმ ბრუნოსაც ჭირდება მითითებები და სწორ პოზიციაზე დაყენება. რასაც აკეთებს ეს კაცი და უბრალოდ ვერ ვხვდები ლოგიკას. 30 წელში ერთხელ გავარდნილი ფინალში გასვლით პოჩეტიონზე გიჟდებით და ერთ სეზონში სოლსკიაერს თხოვთ,ამ გუნდის ფეხზე დაყენებას და მოედანზე ფრენას? ან ამ ჯეიმსს რა გაუხურეთ,15 მილიონად ნაყიდმა 18 წლის ბავშვმა გინდათ,რობენივით ითამაშოს? სიარული რო გესწავლათ,მილიონჯერ ხო დაცემულხართ? თუ კითხვა ასოების ცოდნის გარეშე დაიწყეთ. აცადეთ თქვე კაი ხალხო, 1 სეზონი არაა სრულად კაცი მოსული ჯერ. ასეთი მართლა არაფერი მინახავს.

დარწმუნებული ვარ გენაცვალე არც შენ გიმუშავია მწვრთნელად და არც სხვას ვისაც ოლე მოსწონს.აქ არ არის პროფესიული გაერთიანება.ეს არის ფანები ფორუმი ხომ და ყველას გვაქვს ძამიკო ხომ უფლება რომ გვინდა მოგვწონდეს გვინდა არა?რაც შეეხება პოჩეს,მე არასდროს ვაფანატებდი პოჩეს ასე რომ ჩემ თავზე არ მივიღებ ამას

მართალი ხარ არ მიმუშავია,მაგრამ განსხვავებას ვხედავ. მოიესის,ვანგაალის,მოურინიოს და ოლეს შორის. არ შეიძლება მოგებულ,წაგებულ,ფრეზე დამთავრებულ, 1-0 მოგებულ, 5-0 მოგებულ,შემტევით სტილზე,ნახევრად შემტევზე,დაცვით თამაშზე, ერთნაირად რეაგირებდეს ადამიანი. როგორ შეიძლება,ვერ ამჩნევდე ბოლო 12 თამაში წინსვლას,დამუშავებულ კომბინაციებს. კაცმა 4 თამაშიდან 3 ერთ სეზონში გვარდიოლას სიტის მოუგო და თან პირწმინდათ აჯობა,ნაქებ გვარდიოლას ტაქტიკას. ლონგარდით,პერეირათი,იანგით მაქსიმუმი დადო ლივერპულთან. ტაქტიკურად აჯობა მოურინიოს და მოუგო თამაში. დაუპირისპირა სწორი ტაქტიკა,ანჩელოტის და კიდე რომელ ზე მწვრთნელს უნდა აჯობოს,რომ აქ ზოგმა თქვას,ვა საღოლ კაი იყო. სულ ასხავდე მწვრთნელს და ფეხბურთელებს,მე მეგობარო მაგის არ მესმის. ბოლო 12 თამაში არცერთი კრიტიკოსი არ გამოჩენილა,სიჩუმეა სრული,როგორც კი ვერ მოიგებს,წერენ გაუჩერებლად,მომკალი და არ მჯერა მე ასეთი ადამიანების გულშემატკივრობის

ძამიკო ყველა მაგ ჩამოთვლილი თამაშების მოგების შემდეგ პატარა ბავშვივით შემოვრბოდი და ვწერდი თუ რა სწორად ეთამაშა მაგალითად სიტის იგივე ლივერპულთან ბრძოლაა მთავარითქო იმას ვიძახდი.იცი რა ხდება?რატომღაც ირევა ყველაფერი ერთმანეთში და ესეც არასწორია.აი მაგალითად როდესაც ვსაუბრობთ ვან გაალის და მოირინიოს პერიოდზე და ვადარებთ მაგალითად იანვრამდელ მანჩესტერს,აი აქ რაიმე პოზიტივის დანახვა იყო ალოგიკური.ყველანარი სტატისტიკით და სათამაშო ხარისხით იმენა ტრაკში ვიყავით და ვერც იტყოდი რომ ის მანჩესტერი ჯობდა წინ მწვრთნელების მანჩესტერს.რაც შეეხება იანვრის შემდეგ ანუ ბრუნოს შემდეგ პერიოდს აი აქ რომ არის პროგრესი ამას არ ჭირდება გამადიდებელი ლუპა დასანახად.მე ერთადერთი როსიც მეშინია როგორც ქომაგს ეგ არის ის სტრატეგია რაც ქონდა ოლეს პოგბას დროსაც.ერთი ფეხბურთელის ირგვლივ გუნდის აწყობა.კარგია როცა ლიდერი გყავს გუნდს მაგრამ ეგ არაა მექანიზმი რომელიც მუშაობს.გვახსოვს პოგბასთან ერთად კარგად მოთამაშე გუნდი და მის გარეშე ჩამონგრეული.აი ეს არ დაგვემართოს ახლაც ბრუნოს შემთხვევაში
0
№22
ავტორი: dybbuk
15 მარტი 2020 00:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1534
ციტატა: ALEXFERGUSON

ვიზე გაქვს საუბარი უკვე მუღამში შევედი და მეც მაინტერესებს არ გამოჩენილანო რომ ამბობ:)))
0
№23
ავტორი: RedDevil10
15 მარტი 2020 00:16
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 10
ციტატა: Malboro463
სირბილის ეძახით შრომას? მაგას უფასოდ მოყვანილი დალოც გაკეთებს თავისი სისწრაფით აბა მაგის ზუსტი თავზე გადაცემული ბურთი არ მინახია და არც საჭიროების შემთხვევაში ფეხზე დასმული გაიქცევა და თავაუწევლად კუთხუროს ალამთან აწვდის ეგა შრომა კლასი და ნიჭი ?25 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს
არის მასეთი ფეხბურთელი უნაიტდდის დონის? ან არსენალის თუნდაც ევერტონის? ჩემპიონშიპის დონეა იანგს და ლინგარდს აგინებთ მასეთი თამაშის გამო და ეს მაგარია ხომ
ახალი გადმოსულია ჯერ
დიდხანს თუ გაჩერდა მაგაზე ყურებაც მოგწყინდებათ და გაგაღიზიანებთ მაგის ძირითადში ყოფნა... პროგრესი არის იანვრის მერე მარა მაგით რა? ზაფხულის მერე ტრანსფერებით თამაშის ხარისხი უფრო გამოსწრდება და ასეთ სირ გუნდებთან აღარ გატეხავენ მარა ეყოლება საჩემპიონო გუნდი? ჩემი აზრით არა იმიტომ რომ ვერ ვხედავ ამ კაცში მაგ დონის სამწვრთვნელო განათლებას
და მარტო შემადგენლობის ყოლა რომ არ კმარა ეგ ბარსას რეალის ბავარის და სიტის მაგალითზე გამოჩნდა.
ამას ერთადერთი რამე გუნდის ოთხეულში შეყვანა ევალება და არა მეხუთე ადგილიდან ლიგაზე გასვლა
ევროპის ლიგის ფინალში რომ გავა მერე იტყვი წარმატებული სეზონი იყო
აბა 5 ადგილი რა პონტში უნდა გიხაროდეს ევერტონი ხომარ ხარ ან სადებიუტო სეზონი ხომარა

ჯაეიმსის საქმე მარტო ის არ არის ძმაო რომ სამი მეტოქე მოატყუოს და დრიბლინგებით ათრიოს მცველები და სეზონში 20-25 გოლი შეაგდოს, ღმეთმა ქნას ისე დაიხვეწოს რომ გაცილებით მეტიც ეკეთებინოს მაგრამ ოლემ ეს ბიჭი რისთვისაც მოიყვანა არის ის რომ მას ფიზიკური მომზადების ხარჯზე ძალიან კარგად შეუძლია მოედანზე სივრცეების ამოვსება, რაც პრესინგისთვის აუცილებელია, შეუძლია უბურთოდ სწორი პოზიციის შერცევა და მშვენივრად გადადის სწრაფ შეტევაზე, ანუ ოლე მას იყენებს შავი სამუშოსთვის შეტევაში... მესმის გუნდისთვის გაცილებით მაღალი დონის ფეხბურთელები გემეტება, მეც ესე ვარ და საერთოდ ყველა იუნაიტედის გულშემატკივარი მაგრამ არ შეიძლება ერთიხელისმოსმით ამ ბიჭის გაფარჩაკება პარკ ჯი სუნგი რომ ყავდა ფერგს და როგორ სწორადც იყენებდა ხომ გახსოვთ მას? დაახლოებით მსგავსი ტიპაჟია და გუნდს სჭირდება ძალიან კარგი ზამენაა ოღონდ ზამენა დაველოდოთ ზაფხულს და ვიმედოვნოთ რომ ყველაფერი ისე იქნება როგორც გაგვიხარდება... რაც შეეხება პირადად ოლეს მოსვლის დღიდან ვბალეშიკობ და ჩავრდნის პერიოდში კიდევ უფრო მეტად ვბალეშიკობდი პირველ რიგში იმიტომ რომ ამ ადამიანს ძალიან უყვარს იუნატედი და ეს ყველა ასპექტში ჩანს და ეს სიყვარული უკვე მთლიანად გუნდს ჩაუნერგა და რაც მთავარია გუნდში ისეთი დისციპლინააკ უკვე რომ თვითონ ფერგსაც კი შეშურდებოდა დანარჩენი დროის საკითხია და ყველა დავინახვთ რო ოგსი ძალიან კარგი ტაქტიკოსია ძალიან ბევრს მიაღწევს
0
№24
ავტორი: Malboro463
15 მარტი 2020 00:41
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: RedDevil10
ჯაეიმსის საქმე მარტო ის არ არის ძმაო რომ სამი მეტოქე მოატყუოს და დრიბლინგებით ათრიოს მცველები და სეზონში 20-25 გოლი შეაგდოს, ღმეთმა ქნას ისე დაიხვეწოს რომ გაცილებით მეტიც ეკეთებინოს მაგრამ ოლემ ეს ბიჭი რისთვისაც მოიყვანა არის ის რომ მას ფიზიკური მომზადების ხარჯზე ძალიან კარგად შეუძლია მოედანზე სივრცეების ამოვსება, რაც პრესინგისთვის აუცილებელია, შეუძლია უბურთოდ სწორი პოზიციის შერცევა და მშვენივრად გადადის სწრაფ შეტევაზე, ანუ ოლე მას იყენებს შავი სამუშოსთვის შეტევაში.

სამი მეტოქოს მოტყუება არც ჭირდება ელემენტარული ზუსტი და გაზრებული ჩაწოდება რომ იცოდეს ან პასი უფრო გამოგვადგებოდა მარა არ შეუძლია და ასეთად დარჩება მაგის თამაშები ვნახე სპეციალურად სოუნში რომ იყო მაინტერესებდა რა იყიდა ასეთი და ტიპი ევერტონის დონესაც ვერ აკმაყოფილებდა ვერც შავ სამუშაოს ასრულებს და ვერც კონტრატაკაზე იყინებს კი გარბის მარა ფინიში არ იცოს ბოლო პასი არ გამოსდის
ბოლო თამაშებზეც ჩანს პირველი თუ ვინმე იცვლება ჯეიმსია იმიტომ კიარა რომ რეგრესი განიცადა არამედ იმ დონეზეა დარჩენილი ვერ მოუმატა გუნდი რომ ვითარდება ბიჭებმაც ტემპს რომ მოუმატეს ეს ვერ ეწევა არ ყოფნის ამის ფანტაზია. ხალხს კიდე 18 წლის გონია ეგრე რომ იყოს კი 18 წლის ბიჭის კვალობაზე მშვენიცრად თამაშობსო იტყვი მარა 23 წლის ხდება. რამე მნიშვნელოვანი ფიგურა არ გუნდისთვის და ტაქტიკისთვოს საჭირო კაცი თუ ვინმეს იმედი უნდა გქონდეს და სათამშო დრო უნდა გამოეყოს ეს გრინვუდია.

ციტატა: ALEXFERGUSON
მე მეგობარო მაგის არ მესმის. ბოლო 12 თამაში არცერთი კრიტიკოსი არ გამოჩენილა,სიჩუმეა სრული,როგორც კი ვერ მოიგებს,წერენ გაუჩერებლად,მომკალი და არ მჯერა მე ასეთი ადამიანების გულშემატკივრობის

თორმეტი მატჩის დროსაც იწერებოდა კომენტარები რაც კარგი იყო იმაზე კარგი იწერებოდა და რაც მოსაწონი არ იყო პირიქით.
მარა საქმე რაშია იცი სეზონი სრულდება და ეხლა დავიწყეთ ამ ბოლო 12 მატჩზე პროგრესზე საუბარი იქამდე რა იყო დაგვავიწყდა
ეხლა ისეთი იოლი კალენდარი გვაქ ალბათ ავალთ ოცამდეც
ჩელსის ლიდერებთან აქვს სათამაშო და დიდი ალბათობით გადავასწრებთ.
0
№25
ავტორი: shotkin
15 მარტი 2020 02:20
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Dato kutaisi
რა უნდა დავწერო ამ პოლემიკაზე უბრალოდ არ ვიცი ნაღდად რა.რა შუაშია ბოღმა ან რა შუაშია ეს დაადუმა ხალხი და ეგეთები.
ბრუნოს მოავლამდე არსებული გუნდი როგორ უნდა მოგწონებოდა კაცს ან როგორ უნდა დაგენახა პოზიტივი უბრალოდ ვერ ვხვდები.ან ვერ ვხვდები კიდევ რატომ არის ამხელა აღტაცება და ცაში აყვანა ვერ ვხვდები.აი მე პირადად ამ ბოლო ინტერვიუმ უფრო გამაღიზიანა ვიდრე როდესმე ქონია პრესკონფერენცია.აქამდე თავმდაბალი იყო ახლა კი ძაან ამბიციური განცხადებები გააკეთა.
ღმერთმა ქნას ყველაფერი ისე იყოს რასაც ამბობს მეტი არაფერი არ გვინდა ჩვენც ყველას აქ.მაგრამ ძალიან ხმამაღალი განცხადებაა მას შემდეგ რაც პირველი წრე ჩემპიონატის ანტირეკორდების ქონდა.
მე პირადად ვხედავ ყველაზე დიდ პოზიტივს ორ რამეში.ერთი ის რომ გუნდი ერთ სხეულადაა შეკრული და ემოციებიც აქვთ ბუნებრივი და ერთმანეთს გვერდში უდგანან.მეორე ეს არის ბრუნო.ამ კაცზე აღარ გავაგრძელებ.
ასე რომ ბიჭებო დამერწმუნეთ არავიზე მეტად არ გამიხარდება ოლეს წარმატება რადგანაც ჩემთვის გუნდია პირველი და ოლეც მახატია და ბრუნოც დამიჯერეთ



შენი არ ვიცი ჯიგარო და მე პოზიტივი ჯერ მარტო მაშინ დავინახე როცა ლუკაკუ გუნდიდან გაუშვა, მიაყოლა სმოლინგი და სანჩესი და მერე ნელ ნელა იანგი და სხვები და დაიწყო გუნდის გაწმენდა ეს არაა პზოტივი? :)) მარტო ბტუნოს მოსვლის მერე თამაშების მოგება ხო არაა პოზტოვო ხო შეიძლება თამაშის მოგების გარდა სხვა რამეშიც არსებობდეს ეს პოზიტივი? ბრუნო რომც არ მოსულიყო მაინც მექნებოდა შეგრძნება რო ოლე სწორი კაცია ამ გუნდისთვის იმიტორო მანამდეც ძაან კაი ტრანსფერები გააკეთა თუნდაც ბისაკა რად ღირს, ის არაა პოზიტივი რო გუნდში განწყობა შექმნა? ეგეც ბრუნოს მოსვლის მერე ხო არ შექმნილა, არსი რარაცეები რასაც დანახვა უნდა , რაც შეეხება ბოოღმას არ გაგიკვირდეს რო ბევრი ბოღმიანია და იმ შუაშია ხალხის დადუმება რო კრიტიკოსები აშკარად ააორთქლა როცა ჩელსის 3 ვეჯერ მუგო სადაც შეხვდა იქ და სიტისაც აყლაპა, მეპირადად ხშირად შევხედრივალ სოციალურ ქსელში ასეთ დაუნახავ ადამიანებს და ამიტო ვწერ შესაბამისად თუ არ მოგწონს გაატარე მარტივად <3
0
№26
ავტორი: temo-scholes
15 მარტი 2020 04:17
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1663
ციტატა: Malboro463
სირბილის ეძახით შრომას? მაგას უფასოდ მოყვანილი დალოც გაკეთებს თავისი სისწრაფით აბა მაგის ზუსტი თავზე გადაცემული ბურთი არ მინახია და არც საჭიროების შემთხვევაში ფეხზე დასმული გაიქცევა და თავაუწევლად კუთხუროს ალამთან აწვდის ეგა შრომა კლასი და ნიჭი ?25 მილიონის საქმესაც ვერ აკეთებს
არის მასეთი ფეხბურთელი უნაიტდდის დონის? ან არსენალის თუნდაც ევერტონის? ჩემპიონშიპის დონეა იანგს და ლინგარდს აგინებთ მასეთი თამაშის გამო და ეს მაგარია ხომ
ახალი გადმოსულია ჯერ
დიდხანს თუ გაჩერდა მაგაზე ყურებაც მოგწყინდებათ და გაგაღიზიანებთ მაგის ძირითადში ყოფნა... პროგრესი არის იანვრის მერე მარა მაგით რა? ზაფხულის მერე ტრანსფერებით თამაშის ხარისხი უფრო გამოსწრდება და ასეთ სირ გუნდებთან აღარ გატეხავენ მარა ეყოლება საჩემპიონო გუნდი? ჩემი აზრით არა იმიტომ რომ ვერ ვხედავ ამ კაცში მაგ დონის სამწვრთვნელო განათლებას
და მარტო შემადგენლობის ყოლა რომ არ კმარა ეგ ბარსას რეალის ბავარის და სიტის მაგალითზე გამოჩნდა.
ამას ერთადერთი რამე გუნდის ოთხეულში შეყვანა ევალება და არა მეხუთე ადგილიდან ლიგაზე გასვლა
ევროპის ლიგის ფინალში რომ გავა მერე იტყვი წარმატებული სეზონი იყო
აბა 5 ადგილი რა პონტში უნდა გიხაროდეს ევერტონი ხომარ ხარ ან სადებიუტო სეზონი ხომარა

ჯონი ზოდიაქოთი რა ხარ ძმა..?))

ციტატა: Dato kutaisi
რა უნდა დავწერო ამ პოლემიკაზე უბრალოდ არ ვიცი ნაღდად რა.რა შუაშია ბოღმა ან რა შუაშია ეს დაადუმა ხალხი და ეგეთები.
ბრუნოს მოავლამდე არსებული გუნდი როგორ უნდა მოგწონებოდა კაცს ან როგორ უნდა დაგენახა პოზიტივი უბრალოდ ვერ ვხვდები.ან ვერ ვხვდები კიდევ რატომ არის ამხელა აღტაცება და ცაში აყვანა ვერ ვხვდები.აი მე პირადად ამ ბოლო ინტერვიუმ უფრო გამაღიზიანა ვიდრე როდესმე ქონია პრესკონფერენცია.აქამდე თავმდაბალი იყო ახლა კი ძაან ამბიციური განცხადებები გააკეთა.
ღმერთმა ქნას ყველაფერი ისე იყოს რასაც ამბობს მეტი არაფერი არ გვინდა ჩვენც ყველას აქ.მაგრამ ძალიან ხმამაღალი განცხადებაა მას შემდეგ რაც პირველი წრე ჩემპიონატის ანტირეკორდების ქონდა.
მე პირადად ვხედავ ყველაზე დიდ პოზიტივს ორ რამეში.ერთი ის რომ გუნდი ერთ სხეულადაა შეკრული და ემოციებიც აქვთ ბუნებრივი და ერთმანეთს გვერდში უდგანან.მეორე ეს არის ბრუნო.ამ კაცზე აღარ გავაგრძელებ.
ასე რომ ბიჭებო დამერწმუნეთ არავიზე მეტად არ გამიხარდება ოლეს წარმატება რადგანაც ჩემთვის გუნდია პირველი და ოლეც მახატია და ბრუნოც დამიჯერეთ

დავით ვერ დაგეთანხმები იმაში რასაც ამბობ... შენ ეხლა ისეთ რაღაცას ამბობ მიყვარს მანჩესტერი, მაგრამ მისი მწვრთნელი და ფეხბურთელები მკიდიაო და ეს როგორი სიყვარულია აბა შეგიძლია ამიხსნა..?

ციტატა: ALEXFERGUSON
ცხოვრებაში ერთხელ მაინც თუ გიმუშავიათ მწვრთნელად,ან თანაშემწეთ,კაი ჯანდაბას აუტშიკიად თუ დაუყენებიხართ ვინმეს? არ მესმის და მომკალით ამ პროფესორობის აზრი რა.. თქვენ გონიათ,ახლა როი ჰოჯსონი რო დააყენოთ მწვრთნად, გუნდს ასე აათამაშებს? რადგან ბრუნო გვყავს? იმ ბრუნოსაც ჭირდება მითითებები და სწორ პოზიციაზე დაყენება. რასაც აკეთებს ეს კაცი და უბრალოდ ვერ ვხვდები ლოგიკას. 30 წელში ერთხელ გავარდნილი ფინალში გასვლით პოჩეტიონზე გიჟდებით და ერთ სეზონში სოლსკიაერს თხოვთ,ამ გუნდის ფეხზე დაყენებას და მოედანზე ფრენას? ან ამ ჯეიმსს რა გაუხურეთ,15 მილიონად ნაყიდმა 18 წლის ბავშვმა გინდათ,რობენივით ითამაშოს? სიარული რო გესწავლათ,მილიონჯერ ხო დაცემულხართ? თუ კითხვა ასოების ცოდნის გარეშე დაიწყეთ. აცადეთ თქვე კაი ხალხო, 1 სეზონი არაა სრულად კაცი მოსული ჯერ. ასეთი მართლა არაფერი მინახავს.

+111111111
0
№27
ავტორი: BARAATTT
15 მარტი 2020 08:41
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 63
OGSfanclub.ge დააწერეთ ამ საიტს უფრო მოუხდება)))
0
№28
ავტორი: Dato kutaisi
15 მარტი 2020 09:05
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ძალიან ბევრი არათანმიმდევრულობა გვაქვს ახლა.
Temo-scholes სიმართლე გითხრა ესაა ზუსტად სწორი დამოკიდებულება რომ გუნდია პირველი და არა მისი ნებისმიერი წევრი.არცერთი არც ფეხბურთელი და არც მწვრთნელი არაა გუნდზე მაღლა და ისინი მიდამ იცვლებიან,მანჩესტერი რჩება.ხოდა შემოგევლე ეაც ამ გუნდს ხალხი გაუზრდია და გაუშვია იმდენი რავი მაგრამ არავინ წაყოლია კუდში და ზიზღიც ბევრი მინახავს წასულ ხალხზე.აი ეგ არის როდესაც შენთანაა კაი ტიპია და როცა წავა მაგის დედაც...ფეხბურთელები კი არ გვიყვარს არამედ ვაფასებთ.
ახლა რაც შეეხება shotkin შენს ნათქვამს გუნდის წმენდასთან დაკავშირებით. დანიშვნის დღესვე ის დავწერე პირველი ბალასტი მასა უნდა მოიშოროსთქო და საკმაოდ გაუჭირდა ამ პროცესის წარმართვა.რეალურად არცერთი არ გაუშვია თვითონ.ყველა თავისით წავიდა.რამაც გარკვეულ მომენტში კრიზისიც შექმნა,რადგანაც მოყვანა ვერ დაეწია წამსვლელებს.ეგეც იყო ხომ?იქ ვიღაცაებს რომ ენდო და არიქა ამათი საშუალებით მანჩესტერს დიდებას დავუბრუნებო და ყოველთვე საკუთარ სიტყვას რო ცვლიდა და დახტუნაობდა ეგეც მახსოვს.
მთავარი იცი რა არის?შეცდომების აღიარება შეუძლია და არ ვირდება მოურინიოსავით.რჩევაც ესმის ეტყობა არ ჩანს ეგეთი ჯიუტი.არის ტიპი თავად პოზიტიური რაც სხვებზე გადადის,მაგრამ აქვე იყო კომენტარი რომ დისციპლინა დაამყარა გუნდში ისეთი ფერგის შეშურდებოდაო.გასახდელის ვიდეო ალბათ არ გინახავს ძამიკო თორე ის რაც ოლეს დროს მოხდა ამ გუნდის ისტორიას არ ახსოვს და ეგ დისციპლინა ნაღდად არაა.
რაც შეეხება ოლეს სხვა ტაქტიკური თვალსაზრისით და გუნდის თამაშს,ჩემი აზრი მაინც იგივეა.მოვუმატეთ,სტანდარტებზე სახიფათონი გავხდით(გვეღირსა), ბურთი აზრიანად ამოგვაქვს(ბრუნოს),კომბინაციას ავითარებს სწორად (ბრუნო),საგოლე პასებს მხოლოდ ერთი კაცი არიგებს(ბრუნო) და რაც მთავარია ვიგებთ.ვიგებთ გრანდებთან,აუთსაიდერებთან ვაუმჯობესებთ სტატისტიკას და ვუახლოვდებით ლიგის საგზურს.
ესაა არ შელამაზებული რეალობა.ახლა ამ ტექსტს თუ გინდა კარგად შეფუთავთ და ბრუნოს ამოაკლებთ ტექსტიდან და იდეალურად აწყობილი გუნდი გამოვა,რომელიც თანაშობს მწყობრ დალაგებულ ფეხბურთს.
ხოლო რეალობაში ბრუნოს გარეშე მანჩესტერი ისეთივე უაზროა რაც იყო იანვრამდე.ამის არ დანახვაც ისეთივე რამაა რასაც ოლეს მომხრეები იძახიან როგორ ვერ უნდა ხედავდე პროგრესსო
0
№29
ავტორი: PaLoMo
15 მარტი 2020 12:14
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
ციტატა: ALEXFERGUSON
საიდან მოგაქვთ ეს ინფორმაციები,რომ ლონგსტაფი უნდოდა ოლეს? ან ეს კაცი ესე ძაან რატო არ გევასებათ,მართლა ვერ ვხვდები რა. ან რაისი? ამას ბისაკა,მაგუერი,ბრუნო,ჯეიმსი მოუყვანეს და ლინგსტოფი არა? რო ნდომებოხა მაგასაც უყიდდნენ.

უნდოდა ძმა,მაგრმ არა 50მილიონად,25-30ად რო გამორშვათ იყოდდა უეჭველი.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№30
ავტორი: Malboro463
15 მარტი 2020 12:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: temo-scholes
ჯონი ზოდიაქოთი რა ხარ ძმა..?))

თხის რქა
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top