თბილისი:
მანჩესტერი:
1-03-2020, 19:54
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2682,
კომენტარები: 32
მიმოხილვა: ევერტონი 1-1 იუნაიტედი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
32 კომენტარი
№21
ავტორი: kantona-7
1 მარტი 2020 21:46
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1326
ვერვითამაშეთ მთლიანობაში და რამდენიმე კარგი მომენტი ვერგამოვიყენეთ მაგრამ აშკარად ეტყობა გუნდს პროგრესი და ბრუნოს ბურთის თრევა თორემ მის გარეშე ჩვენი ცენტრი იქნებოდა 0000.არავინ. მეწონა დღეს გამორჩეულად ბრუნოს გარდა. რაღაც აკლია მთლიან გუნდს რომ ვუყურებ და ალბათ ეს რაღაც პატარა სკამია. მესამე ცვლილება ვილიამსი ამიტომ გამოიყვანა და არა ალბათ იმიტორო დაცვის გასაძლიერებლად, ლინგარდს და პერეირას უბრალოდ არენდო, სხვა შემტევი ფიზიკურქდ არგვყავდა სკამზე და ვინც იბრძოლებდა ბოლომდე ის გამოიყვანა. შოუ ჩამშლელის პოზიციაზეც თამაშობდა და ვილიამსი კრაიზე დააყენა მცველად. ტრანფერებია გასაკეთებელი სასწრაფოდ. მინიმუმ 4-5 კაცია მოსაყვანი კიდევ
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GGMU
№22
ავტორი: Dato kutaisi
1 მარტი 2020 22:02
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ძალზედ სუსტია დაცვა გაბა ინდივიდების დონეზე უბრალოდ კომპლექსურად.აი ბისაკა ჰარი ვიქტორა შოუ და ზემოდან დამატებული მატიჩი და სკოტიც რიგ შემთხვევებში,საკმარისზე ბევრად მეტია ასე პრაზადნოი რომ არ იყოს დაცვა.ვიქტორას ლანძღვა ისმის სულ და რამდენი ძალიან სახიფათო მომენტი განმუხტა დღეს მარტო.უბრალოდ სულ საბრძოლველ მომენტზე დგას ვიქტორა და ჰარი კიდე ძაან ქარავს.ოფსაიდში რჩება ბევრჯერ და ხაზის აწევას აგვიანებს
0
№23
ავტორი: bziki
1 მარტი 2020 22:11
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Dato kutaisi
მაგუაერს მარტო დაცვა არ ევალება, ნებისმიერი ბურთის ატანა გრძელი თუ მოკლე პასით,მეტოქის გადმოგდებულ ბურთზე პირველკაცად თამაში,მაგ ოფსაიდის ხაზის გასწორება,დაცვის სკილებში პოზიციის შერჩევა უჭირს თორე ორთაბრძოლებში და წაკვრებზეც კაია,ლინდელოფი ორთაბროლების გარეშე საერთოდ ნოლია მაგ ორთაბრძოლებშიც ნორმალურ ფორვარდთან იჩაგრება იმენა ნაჯახია არანაირი მოედნის ხედვა ან ინტელექტი მარტო ფიზიკურობა.
0
№24
ავტორი: onlyred
1 მარტი 2020 22:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 483
ნუ გასაგებია რო ახლოსაა თამაშები ელიგის მერე შიდა ჩემპიონატი და ფუფუნებაც არაა ამდენი ფეხბურთელის.
ბრუნოზე რაც ვთქვი იგივეს ვტოვებ, მარტო ეგ ბიჭი ცოდოა,სჭირდება ერთი მისნაირი ექსრა კლასის მოთამაშე.
როცა 4 დღეში 2 თამაში გაქვს და სულ ძირითადში ხარ ყველას 90 წუთს ვერ გაქაჩავ, ან გაქაჩავ მარა ბოლომდე ვერ იქნები დირიჟორი და პლუს ბურთის დამჭერი სადღაც გაიჭედები.
პოგბაც კარგია მაგრამ თუ აუწყობს ეგაა საკითხავი, უნდა ცვალონ ხოლმე, როცა ის ჩართავს სიჩქარეს ამან უნდა ამოისუნთქოს როცა ეს იმან სადღაც დაისვენოს აი ბრუგესნაირ თამაშებში.
მატიჩი მაკტომინეი და ფრედი ერთად ვერაა ბრუნოს დონე მაინც.
სავიჩს რო დავითრევდეთ მაგრა გაასწორებდა რა.
0
№25
ავტორი: PaLoMo
1 მარტი 2020 23:46
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
ციტატა: Fergitime13
დეჰეაზე რატო არავინ საუბრობთ?წინა წლების გამო ვაპატიოთ ეს შეცდომა? ბოლოს უნდა გაეტანა იგალოს:(

ისეთი ბურთი გამოაძრო მთელი სეზონი რო იჯდეს კარებში ეპატიება.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№26
ავტორი: The Special One
2 მარტი 2020 01:28
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
ათასი პროცენტიც მჯეროდა რომ ამ თამაშს ვერ მოიგებდნენ,ჯერ კიდევ 1-2 კვირის წინ.ძაღლი გუნდია ევერტონი სახლში და პლიუს ანჩელოტის ეფეტქი.სიტისთან და ტოტესთან კიდე 3 ქულას მინიმუმ ველოდები.

ხოდა მარსიალი არამცთუ ძირითადში,სკამზეც აღარ დავინახო აგვისტოდან <3
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№27
ავტორი: Dato kutaisi
2 მარტი 2020 08:04
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
21 კუთხური და 7ყვითელი ბარათი. ისეთი პოზიციებია რომელიც შეგიძლია იმაიმუნო ისე რომ შედეგზე არ იმანიპულირო.
ბოლოს 21 კუთხური სად ვნახე აღარ მახსოვს:))
რატომ ვიცით ქართველებმა ცალკეულ ფეხბურთელებზე გადავლა ნეტა?ხან დეხეა ხან მარსიალი,ხან რეში,ხან ფრედი ხან ვინ ხან ვინ.ყველა თანაში ეომ არ წაუვა ფეხბურთელს ეგ აქსიომაა,მაგრამ თუ ორი არ წაუვა მისი გინება რო იწყება ეგ მაგარი ნეტოა მემგონი.მახსოვს პერიოდები რეშის გინება მიდიოდა და მარსიალს აქებდნენ მერე პირიქით,ხან მატიჩს აღმერთებდნენ მერე მიწასთან ასწორებდნენ.
დეხეამ მთლად 10გოლი რომ გაუშვას მაინც არაა საგინებელი რადგანაც იგივე თამაშში კიდევ 10ჯერ გადაარჩენს.
გუშინ ევერტონს არ გაუმართლა ჯარიმაზე,თორე მეკარეებმა თითო თითო გამოიღეს კაცურად
0
№28
ავტორი: David_Beckham7
2 მარტი 2020 09:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ფაქტი ერთიწ რო როცა ამ სეზონში ვოტფორდებთან და ბარნლებთან, ნიუკალსებთან და მსგავს გუნდებთან ვაგებდით განცდაც არ იყო რო რამის შეცვლა შეგვეძლო, პირიქით მეორე გოლს აქეთ გვიტანდნენ, ეხლა რაწ ვხედავთ, მომენტ3ბა და ბევრად გააზრებულ თქმაშს. აქ დაწერეს კიდე ინდივიდუალურიო. ვერ დავეთანხმები, ინდივიდუალირ გასროლამდე რა პრესინგი ითამაშა გუნდმა და როგორ აართვეს ბირთი ეგ არ ითვლება? თუ პიქფორდმა თვითონ მიუგორა ბრუნოს დამირტყიო. ამ ბიჭმა კიდე ხარისხი რამდენად აწია, მგონო არავინ მოელოდა ესე პირველივე თქმაშიდან ადაპტაციის გარეშე ესე სწრაფად მორგებას. ქმიტომაა კიდევ მსგავსი სწორი ტრანსფერი ოთონდ უმალვე და არა გაწელილი 2 წლიან საგად და ყველაფერი კარგად იქნება. მოკლედ უკვე კარგი საყურებელი უნდა იყოს გუნდის გადაწყობა განვითარება
0
№29
ავტორი: Dato kutaisi
2 მარტი 2020 10:51
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ციტატა: David_Beckham7
ფაქტი ერთიწ რო როცა ამ სეზონში ვოტფორდებთან და ბარნლებთან, ნიუკალსებთან და მსგავს გუნდებთან ვაგებდით განცდაც არ იყო რო რამის შეცვლა შეგვეძლო, პირიქით მეორე გოლს აქეთ გვიტანდნენ, ეხლა რაწ ვხედავთ, მომენტ3ბა და ბევრად გააზრებულ თქმაშს. აქ დაწერეს კიდე ინდივიდუალურიო. ვერ დავეთანხმები, ინდივიდუალირ გასროლამდე რა პრესინგი ითამაშა გუნდმა და როგორ აართვეს ბირთი ეგ არ ითვლება? თუ პიქფორდმა თვითონ მიუგორა ბრუნოს დამირტყიო. ამ ბიჭმა კიდე ხარისხი რამდენად აწია, მგონო არავინ მოელოდა ესე პირველივე თქმაშიდან ადაპტაციის გარეშე ესე სწრაფად მორგებას. ქმიტომაა კიდევ მსგავსი სწორი ტრანსფერი ოთონდ უმალვე და არა გაწელილი 2 წლიან საგად და ყველაფერი კარგად იქნება. მოკლედ უკვე კარგი საყურებელი უნდა იყოს გუნდის გადაწყობა განვითარება

მე არ ვიცი სხვა ინდივიდუალურაი რას გულისხმობს მაგრამ მე პირადად ინდივიდუალურად მიმაჩნია ზუსტად ის რომ ახლა რეალურად ბრუნო არის მთელი გუნდი.ბრუნოს ამოკლებით ისეთივე უაზრო გუნდია რაც იყო.აი ეგაა ინდივიდუალიზმი.ერთ კაცზე რომ ერგება ყველაფერი და იმ ერთი კაცის თანაშზე რომაა გუნდი დამოკიდებული ეგაა იმის ნიშანი რომ გუნდს არ აქვს მექანიზმი.ანუ სისტენა რომელშიც ყველამ თავისი როლი იცის.აი ბრუნო რომ ათრევს ბურთს და ამოაქვს და ვაფშე ყველგანაა ტიპი აი ყველგან,ღმერთმა ნუ ქნას და ტრამვა მიიღო მერე რა ხდება?რაც შეეხება პრესინგს და ზოგადად ამ სათამაშო ტაქტიკას,ყველაზე კარგად ეს შეასრულეს სიტისთან.აი 90წუთიანი პრესინგი მაღლა აწეული ხაზით და უამრავი დახარჯული ენერგია რომელსაც ვერ ითამაშებ ყველა თამაშზე,ეს წარმოუდგენელია უბრალოდ.სხვა მხრივ თუ მართლა კრიტიკულად გინდა შეხედო მაშინ გუშინდელ თამაშში უბრალოდ აიღე ნებისმიერი მომენტი და რომელი იყო ბრუნოს დაწყების გარეშე?ყველას ეგ იწყებდა მაგრამ დაწყება ხომ არაა მთავარი აი ლამის დაცვიდან მოათრევს ბურთს და ააქვს წინ.ხოდა ამოაგდე ახლა ბრუნო რა დარჩება?რა დარჩება და მანჩესტერი რომელიც მანამდე იყო.ესაა ცუდი მეტი არაფერი
0
№30
ავტორი: bziki
2 მარტი 2020 11:37
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Brunoc kargavda uazrod burts 3-4 jer minimum magar cud dros dakarga mwvave kontrsheteva wamovida, ubralod brunos xarisxi etyoba ar darbis sheshinebuli, gverdze mdgoms ar tenis pass uazrod, mudmivad cdilobs zemot aitanos burti,sashemsruleblo klasic aq, marsials ramdenjerme tavisufali zonashi sheuyola marcxniv da marsials magra ekida arc ubrdolia fexshi unda mice burti:)
Ras avalebs isets brunos olega ro mainc da mainc eg asrulebs marto davalebas, stabilurobis gareshe ramdenime fexburteli xandaxan asrulebs xolme: maguaeri, bisaka, shou, fredi, maktominais, ishviatad Lindelofi dalshe vin ras aketebs olegas kompetentias cdeba:)
Reshs da marsials kai improvizaciis uflebas adlevs egec roca burtit arian mara dalshe?
Fredim da maktominaim ver sheasrules gushin davaleba, marsiali-grinvudi ukomentarod, aq araa saubari konkretul erteul shecdomebze saubaria mtlian monaxazze roca Saertod ver asruleb shenze dakisrebul davalebas tavs.

Kide kai pereiras, lingardis, matas perfonmansebis yurebis sashvaleba ufro nakelebad gvedleva:)
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top