თბილისი:
მანჩესტერი:
26-08-2019, 19:30
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2292,
კომენტარები: 31
ოლე: "სერიოზული შემოთავაზების შემთხვევაში მას განვიხილავთ"
"წითელი ეშმაკების" მენეჯერმა ალექსისის გუნდიდან წასვლა არ გამორიცხა.
ოლე:
"მანჩესტერ იუნაიტედის" ჩილელი შემტევი ალექსისი სანჩესი "მანჩესტერული" კარიერის დასრულებასთან ძალიან ახლოსაა.

რომელუ ლუკაკუს შემდეგ, ჩილელის ბედს ისევ იტალიურ "ინტერს" უკავშირებენ.

"მანჩესტერ იუნაიტედის" მთავარი მწვრთნელი ოლე გუნარ სოლსკიაერი ჟურნალისტებისთვის მიცემულ ინტერვიუში სანჩესის შესაძლო ტრანსფერის თემას შეეხო და მისი გუნდიდან წასვლა არ გამორიცხა.

"ალექსისი კარგი ფეხბურთელია, ჩვენ არ გვაქვს ბევრი ვარიანტი შეტევის ხაზში. თუ ჩვენ, მის თაობაზე მივიღებთ კარგ შეთავაზებას, რომელიც მოგვეწონება ჩვენ და თავად ფეხურთელსაც, მას წასვლა შეეძლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ის "მანჩესტერ იუნაიტედში" დარჩება". - ციტირებს ნორვეგიელის სიტყვებს Evening Standard- ი.
ინტერვიუები
31 კომენტარი
№21
ავტორი: ALEXFERGUSON
27 აგვისტო 2019 01:25
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
არავინ არავის მისტირის. ღირებულის გაკეთებას შენ რას ეძახი არვიცი. 2 ჩატარებულ თამაში 21 წლის ჯეიმს რას თხოვ აი მაგას ნაღდად ვერ ვხვდები. 90 წუთი პრესინგს თამაშობს? კაცის მოტყუებაზე მიდის? თითქმის ყველა მიღებულ ბურთზე მასზე ჯარიმდებიან? დაცვას ეხმარება? გოლი გააქვს? ღირებული კიდე რაუნდა გააკეთოს 2 თამაში? მესივით ნახევარი გუნდი მოატყუოს და გაიტანოს? ანუ ვერ გავიგე ლოგიკა რას ნიშნავს ღირებულის გაკეთება. რუნი გუნდს წველიდა? რაში გამოიხატებოდა? ჩარტონის რეკორდის მოხსნაში? ინგლისის და უნაიტედის საუკეთესო ფეხბურთელობაში? რუნის ადარებ ლინგარდს?? თუ ჯეიმსმა გინდა 3 თამაში რუნივით ითამაშოს? შენ მე ვიცი რაც გინდა. კარში ალბათ ობლაკი გედგას ცენტრში ვანდეიკი-მაგუერი. ფლანგებზე ალბა-კარვახალი. ცენტრში პოგბა მოდრიჩი კანტე და შეტევაში მესი,მბაპე,ნეიმარი?

არავინ არავის მისტირის. ღირებულის გაკეთებას შენ რას ეძახი არვიცი. 2 ჩატარებულ თამაში 21 წლის ჯეიმს რას თხოვ აი მაგას ნაღდად ვერ ვხვდები. 90 წუთი პრესინგს თამაშობს? კაცის მოტყუებაზე მიდის? თითქმის ყველა მიღებულ ბურთზე მასზე ჯარიმდებიან? დაცვას ეხმარება? გოლი გააქვს? ღირებული კიდე რაუნდა გააკეთოს 2 თამაში? მესივით ნახევარი გუნდი მოატყუოს და გაიტანოს? ანუ ვერ გავიგე ლოგიკა რას ნიშნავს ღირებულის გაკეთება. რუნი გუნდს წველიდა? რაში გამოიხატებოდა? ჩარტონის რეკორდის მოხსნაში? ინგლისის და უნაიტედის საუკეთესო ფეხბურთელობაში? რუნის ადარებ ლინგარდს?? თუ ჯეიმსმა გინდა 3 თამაში რუნივით ითამაშოს? შენ მე ვიცი რაც გინდა. კარში ალბათ ობლაკი გედგას ცენტრში ვანდეიკი-მაგუერი. ფლანგებზე ალბა-კარვახალი. ცენტრში პოგბა მოდრიჩი კანტე და შეტევაში მესი,მბაპე,ნეიმარი?
0
№22
ავტორი: Dato kutaisi
27 აგვისტო 2019 01:49
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
კაი სიტის არ შევედაროთ ამბობთ და არ შევედაროთ.(რატო არ უნდა შევედაროთ მაინც ვერ ვხვდები მაგათზე ნაკლები არ დაგვიხარჯავს ან ვინ გვიშლიდა დახარჯვას ვერ ვხვდები)
ლივერპულს შევედაროთ ბატონებო.ვინ ყავს ცენტრში.ვეინალდუმი ჰენდერსონი რომელია ჰაი კლასის ძაან მაინტერესებს.ან განაპირა მცველებმა ასისტები აკეთესო რომ ამბობთ ბევრიო,ეს ის განაპირა მცველებია რომლებიც კლოპმა დააყენა და არასდროს ყოფილან ვარსკვლავები.რაც შეეხება მანე სალაჰს.იყიდებოდა მახსოვს მანე სოტონიდან და რა ჯანდაბად გვინდა ჩვენ სოტონის დონეა მეტი არაფერიო,სალაჰზე რომას დონეს ვერ აცდებაო.
იცით რა?არც მანე და არც სალაჰი არ იქნებოდნენ სხვა ტრენერების ხელში,ისეთები როგორებიც არიან დღეს და ეს კლოპის დამსახურებაა.
მესმის რომ არ გვყავს შემადგენლობა და კარგი მოცემულობაა რომ ვერ ვყიდულობთ მაგარ ხალხს,აქ არის სხვა პრობლემა.ვინც გყავს იმათმა ხომ მინიმუმ ფეხბურთი უნდა ითამაშონ?კომბიმაცია ხო უნდა გაათამაშონ?რომ უყურებ ხომ.უნდა იგრძნობოდეს რომ რაღაც კომპომენტი ვითარდება და ამ თამაშში არ გამლვიდა მერე გამოვა არა?რა არის ასეთი ჩვენს თამაშში?ვიძახოთ ახლა მარტო პოგბა გვყავსო,ვინ დაუშალა ოლეს ეცადა სხვანაირად სხვა შემადგდნლობიყ ცენტრის დაკომპლექტება?
პრობლემა არის იმაში რომ არ იცის ოლემ რა უნდა და როგორ.ფელანი კიდე დოდო ****ა და მის ჭკუაზე დადოს ოლეც.ხოდა სანამ "მიდი უბერე" ამ ტაქტიკით ათამაშებ თავდასხმას და მკნახაზს არ გაუკეთებ,სტანდარტზე არ იმუშავებ,სულ იქნები ამ დღეში და ვატყობ კიდევ ახალი მწვრთნელის ძიება დაიწყება ზამთარში ესეთი 2-3 თამაში უნდათ მეტი არა
0
№23
ავტორი: Lalana
27 აგვისტო 2019 01:56
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ALEXFERGUSON-ხო და აქამდე რომ დავეცით და ნორმალურად რომ არ მუშაობს მენეჯმენტი მაგაშია საქმე.რატომ არ უნდა შევედაროთ თუნდაც სიტის და თუნდაც ლივერპულს?ფინანსები არ უწყობს გუნდს ხელს თუ ისტორია?მაგრამ მენტალიტეტი რომ აღარ არსეობს ამის გუნდში მაგაშია საქმე.გავხდით ოთხეულის გუნდი,მაგრამ რაღა ოთხეულის,ოთხეულში შესვლაც კი სანატრელია.ან რატომ უნდა გვყავდეს გამოუცდელი მწვრთნელი,როდესაც შეგვიძლია ვინმე ნორმალური მოვიყვნაოთ?მოურინიოც ახსენე და ეგეც კი იჭერდა ბურთს კრისტალპალასებთან და მისნაირ გუნდებთან მაგრამ ცოტა ნორმალურ გუნდთან როგორც ოლე ისევე ის ათამაშებდა მეორე ნორმად.კლოპი რომ მივიდა დამძღნერებულ გუნდში არ ქონდა თვიდან შედეგი მაგრამ იმ ხარახურა ხალხით სანახაობას მაინც ქმნიდა და თვალს მაინც ესიამოვნებოდა მათი ცქერა.გერმანიაში ყრია შემტევი სტილის მწვრთნელები და რატომ არ შეიძლება იქიდან რომელიმე მოიყვანონ?იცი რატომ არ ხდება ასეე?იმიტომ რომ აცდა მანჩესტერი საკუთარ ფასეულობებს.აზრზე არ არიან საითკენ მიყავთ გუნდი.ნუ ფინანსურად ძაან მომგებიანი იყო მაგრამ მალე მასეც რომ აღარ იქნება უარეს დღეში აღმოვჩნდებით.არც სანახაობაა და არც შედეგი,ხო და ჩვენც ვტანჯულობთ ამ პერიოდში.გვაქვს ისევ და ისევ მომავლის იმედი უკვე მერამდენე წელია და ვბუქსაობთ ერთ ადგილას.
0
№24
ავტორი: Malboro463
27 აგვისტო 2019 02:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
3 მცველიან ტაქტიკაში ფლანგზე საყრდენად რომ იდგეს ვიტყოდი რაც შენ ჩამოთვალე იმაზე მეტი არ მოეთხოვება მეთქი მარა ვინგერად თამაშობს...
1 თამასში ასეთ გუნდებთან მაგ პოზიცის ფეხბურთელმა მისდა წილად 3 მომენტი მაინც უნდა შექმანს მინიმუმ ან მისი თამაშიდან გამომდინარე სხვა ფეხბურთელებს დაუტოვოს სივრცე ხშირად ჩაწოდოს ატუებდეს და ამწვავებდეს მარა ვერ აკეთებს მუშა და აქტიური ფეხბურთელი რომა ეტყობა მარა ისეთ საქმეს მაინც ვერ აკეთებს გუნდმა რომ იხეიროს ასე იყო სოუნში და მანიუში მეტი ვერ გახდება. რაც შეხება რუნის ორჯერ გუნდიდან მიდიოდა და ხელფასი მოამატებინა გამოწველვაში ეგ ვიგულისხმე.
ეხლა არ მითხრა რუნი იმსახურებდაო
დაუმსახურებლად ამათთვისაც არ მიუციათ უბრალოდ ტრანსფერმა არ გამართლა თორე სანჩესის დონის ფეხბურტელი 100K არ დათანხმდებოდა როცა იანგს 150 აქვს.
მანჩესტერს მაშინ დაენ*რა ჩამოყალიბებულ და ძვირად ღირებულ ფეხბურთელზე უარს რომ ამბობდა ვითომ ფილოსოფიაში რო არ ჯდებოდა და მეორეხარისხოვანი და ვითომ ახალგაზრდა ბრიტანელი ტალანტებით რო დაკომპლექტდა გუნდი.
სანამ რამოდენიმე ვარსკლავით და მართლა ახალგაზრდა ნიჭიერი ფეხბურთელებით
როგორიცა ფელიში,პულიშიჩი,სანჩო,როდრიგო,დეიონგი,მბაპე,სილვა გნაბრი და რავიცი 20 კაცს კიდე ჩამოვთვლი არ დაკომპლექტება გუნდი არაფერი არ ეშველება არც მანიუს და არც ჩელსის
ასეთი სასტავით და ცოტა უკეთესი მწვრთვნელით კიდე შეილება 4-5 ადგილსთვის თამაში და ჩ.ლიგაზე 1/8 საგზურისთვის თამაში მაქსიმუმ.
0
№25
ავტორი: Lalana
27 აგვისტო 2019 02:09
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
მთელი ცხოვრებაა ამ გუნდს ვგულშემატკივრობ როგორც თქვენ რთულია შეგუება იმის თუ რა დღეშია გუნდი,რადგან მანჩესტერისგან სანახაობა და ბოლო წამამდე ბრძოლა მახსოვდა.ახლა იმისგან არაფერია დარჩენილი,გაურკვეველი გუნდი ვართ.არც ხელწერა გაგვაჩნია და აღარც არაფერი.დარჩენილია მხოლოდ გერბი და წარსულის კარგი მოგონებები.,ამ დროს კი ჩვენი მთავარი კონკურენტი ლივერპული სულ სხვა დონეზეა და ვუყურბთ როგორ აღწევს წარმატებას ეს გუნდი.ასევე ვუყურებთ თუ თანაქალაქელები რა დონეზე ასპარეობენ,ჩვენ კი სად ვართ ამ დროს?სადღაც უკან,უკაცრიელ ადგილას,მხოლოდ პატარა ნათელი წერტილი მოჩანს და ეგეც უბრალოდ ჩვენი იმედების ქონაა.ძაან მინდა ეს გუნდი გაიყიდოს,ვეღარ ვუყურებ ამ უსუსურ მენეჯმენტს,რომელსაც სად მიყავს გუნდი თვითონაც არ იცის.ოლე იქნება თუ სხვა ვინმე ამ გუნდს მთელი ცხოვრება ვუგულშემატკივრებ,ხო და რაცაა ისაა,აქდან ვერაფერს შევცვლით.დიიიმედი მაქვს ჩვენი კონკურენტებიც ვერ იაქტიურებენ და შევაღწევთ ოთხეულში,მაგრამ ყველაზე საწყენი ისაა რომ ან ისევ სიტი გახდება ჩემპიონი ან ურესზე,უარესი ლივერპული.
0
№26
ავტორი: ALEXFERGUSON
27 აგვისტო 2019 02:15
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
გერმანიაში შემტევი მწვრთნელია ყველა,მარა აზრი? ლაიფციგის მწვრთნელი რო მოიყვანო,რამეს იზავს გგონია? როცა დანიშნეს მწვრთნელად როხოდიაბლოს თუ არ ვცდები ედო ძაან დიდი სტატია,სადაც დეტალურად განხილული იყო მიოლდეს თამაში და სოლშერის ხედვა. გასაგებია ეს პრემიერლიგაა და სხვა დონეა ,მარა რო გადავხედოთ მიოლდეს ათამაშებდა მაღალ აწეულ პრესინგს,საკმაოდ სწრაფ კონტრშეტევას და ასევე მოკლე მონაკვეთში აქცენტები ქონდა სრაფ პასებზე და ფეხბურთელებს ხშირად მიუთითებდა ადგილების ცვლილებაზე. მოვიდა თუ არა ზუსტად ანალოგიური ტაქტიკით ითამაშა კარდიფთან და მოაწყო მოგებების სერიების კასკადი. უეცრად გუნდი გარდაისახა და დაიწყო ძალიან ცუდი ფეხბურთის თამაში მოურინიოს სენი ეცათ უცბად. მოდი მივყვეთ. მოიესის ხელში გუნდმა ვერ ითამაშა,ვანგაალის ხელში ვერა,მოუს ხელში ვერა,სოლშერის ხელში ვერა. კითხვა ვისი ბრალია? ფეხბურთელების ცალსახად. გუნდს აშკარად დავალება აქვს სხვა. მომენტებში ერთ მონაკვეთზე სწრაფად კომბინირებენ,მარა ბრახ და ლინგარდი ბურთს ვერ გააჩერებს,ბრახ და რაშფორდს წინ გაექცევა ბურთი,ბრახ და პას აკეთებენ ან ძაან ძლიერს ან იმდენად სუსტს რომ ბურთი ხათრით მიგორავს. ცოტა ობიექტურებიც რო ვიყოთ,იღბალამაც აშკარად ზურგი აქცია გუნდს რა. ნევესი იყო ცენზურადან გაუვარდა გოლი,დავიგინები მაქედან 100 რო დაარტყმევინო,ვერცერთს მოარტყავს კარის ჩარჩოში. 2 გაფუჭებული პენალი და თან როგორი რასაც ქვია გადამწყვეტი. თუმც ეს ფეხბურთია და ხდება ყველაფერი. მე მაინც ოპტიმისტურად ვარ განწყობილი და მჯერა რომ ეს შემადგენლობა დადებს შედეგს. მომავალში ვნახოთ რა და როგორ იქნება.
0
№27
ავტორი: Lalana
27 აგვისტო 2019 02:16
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
და შეიძლება იმ შემთხვევაში ვთქვათ უარი სანახაობაზე თუ შედეგი იქნება,მაგრამ თუ არც შედეგი იყო და არც სანახაობა მაშინ რაღაზე უყურებს გულშემატკივარი ამათ თამაშს?გერბის გამო?თუ წითელი ფერის გამო?
0
№28
ავტორი: bero123
27 აგვისტო 2019 02:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 379
კაროჩე ბიჭებო ყველა ვდაობთ გუნდის სასიკეთოდ და რეალობა ერთია რა ბოლო 7 წელი მანჩესტერის ფეხბურტელები სრულ რეგრეს განიცდიან გუნდში მოსვლის მერე. ერთი ნათელი წერტილი დეხეა იყო და მგონი ისიც უკან წავიდა ოლეს მოსვლის მერე და არც იმას გამოვრიცხავ მე რო დეხეას ესე თამაში სამწვრთნელო შტაბის დამსახურება იყოს, იმიტომ რო დეხეას ჩავარდნები ზუსტად ოლეს მოსვლის მერე დაიწყო ამით არაფერს ვამტკიცებ უბრალოდ ვარაუდი გამოვთQVI. დათო გეთანხმები არც სიტზე ნაკლები დაგვიხარჯავს და არც ლივერპულზე მაგრამ გუნდი რა დგეშიც არის ვხედავთ. აი მაგალითად მარსიალი და რეში რო კლოპის ან გვარდიოლას ხელში იყოს იმის დედა ვატირე სალაჰი და მანე ახლოსაც ვერ მივიდოდნე მაგათ დუეტტთან. თუნდაც პოგბა რა დონეც იყო იუვეში კი გვახსოვს მგონი. ეხლა გამოვა ვიგაცა და იტყვის კლოპს და პეპს ოლეს ადარებო არ ვადარებ მაგრამ რატო ამათმა არ მოიყვანეს? სალაჰზე და მანეზო რო იძახით ტოპ ფეხბურტელები არიანო ეყიდათ ძმაო ამათ ვინ დაუშალა? სტერლინგი და სანე რო ტოპ ფეხბურთელები რო არიან თავიდან რატო არ იყიდეს? თუ ეს ჩამოთვლილებიც ჩევენ სკაუტებმა დაიწუნეს? ფელიშს რა დაუწუნეს ნეტა ჩვენ სკაუტებმა? ტოპ ფეხბურთელები ლიგის გარეშე არ გადმოვლენ ბრუნოს იწუნებენ ბურთის კონტროლის გამო არადა შეილება მთკიან გუნდზე უკეთესი სტატისტიკა მაგას ქონდეს. საბოლოოდ მივდივართ იქ რო გუნდის მენეჯმენტს აქ დედა ****ი. ესენი ამ თამაშით ლიგაზე ვერ გავლენ ზამთარში თუ არ დაამატეს ვინმე. უეფაზეც გაგვხევენ იმიტომ რო დგეის გადმოსახედიდან ჩვენზე ბევრად კაი გუნდები გამოდიან სამწუხაროდ მაგ დგეშია გუნდი. წელს ლიგის გარეშე დარჩენა და ოლეს წასვლა იქნება ეგრევე მერე კიდე ახალი მწვრთნელი და კაროჩე მილანსაც გავასწრებთ ესე
0
№29
ავტორი: Lalana
27 აგვისტო 2019 02:39
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ALEXFERGUSON-თავისთავად ფეხბურთელების ბრალიც რომაა ამაზე არც ვდაობ.მხოლოდ მწვრთნელს ვერ შეახოცავს ადამიანი ხელს.ამიტომაც ვამახვილებ მენჯმენტზე ყურადღებას რომ სათანადო კადრი ისევ და ისევ არ მოდის გუნდში,ძალიან ნელა ხდება ეს.საჭიროა მეტი ხარისხიანი ტრანსფერი,საჭიროა გუნდში თითოეულმა ფეხბურთელმა იგრძნოს რომ კონკურენტი ყავს და ერთი ადგილი გაანძრიოს თორემ სასტარტოში ვერ მოხვდება.აი ესეც ძალიან დიდი მინუსია.ვიღაც ისეირნებს ერთ მატჩში მაგრამ მეორე თამაშიც გარანტირებული ავქთ სასტარტო და ამიტომ არის რომ იმდენს არ ინდომებენ რამდენიც საჭიროა,მაგრამ ასევე არის მწვრთნელის პრობლემებიც ამ გუნდში რადგან რაღაც დროის განმავლობაში რაღაც მაინც იხვეწება და სამწუხაროდ დიდად არაფერია დახვეწილი.არც პასების სიზუსტე,ისევ ვერ უგებენ ფეხბურთელები ერთმანეთს,ისევ უბურთოდ მოთამაშე ფებურთელებმა არ იციან როგორ და სად გადაადგილდნენ,აქედან გამომდინარე ვერც სივრცეს უთავისუფლებს თანაგუნდელს,არც სტანდარტულბზე მიდის მუშაობა რადგან არც ერთი ჩვენი კუთხური თუ საჯარიმო დიდად არაა სახიფათო და ისევ ისე უაზროდ აწოდებენ და ყველაზე მთავარი,რომლიმე ფეხბურთელს ამ ხნის განმავლობაში ააქვს შესამჩნევი პროგრესი?არა,არ აქვს.მილნერი რომ მილნერია ეგ აათამაშა კლოპმა და მშვენივრად იყენებს,ჩვენთან კი მასეთი პროგრესი არც ერთს აქვს,აი საერთოდ არც ერთს.
გერმანიაში მოღვაწე მწვრთნელებზე კი იმიტომ გავამახვილე ყურადღება რადგან ინოვაციონერი მწვრთნელები არიან და ასეთს ბევრს ჩამოვთვლი,მარკო როუზიდან დაწყებული,ნაგელსმანითა და ფავრეთი დამთავრებული სხაგვარად მუშაობენ ვარჯიშებზე.ბუნდესლიგის გვერდი ამაზე დებს სტატიებსა და ვიდეობს და შეგიძლიათ ნახოთ,ან წაიკითხოთ თუ როგორი მეთოდებით ხდება იქ ფეხბურთელებთან მუშაობა.გერმანულ გუნდებს პრემიერ ლიგის გუნდების შემოსავლები რომ ჰქონდეთ ბევრად მაღალ დონეს დადებდნენ მაგრამ აგერ ბაიერნის ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი ატლეტიკოდან მარცხენა მცველი აღმოჩნდა და სხვა რაზეა საუბარი.კოუტინიოს ნაერი ფეხბურთელი კი იჯარით აჰყავთ.

შეცდომების გამო ბოდიშს გიხდით.რა ინოვაციონერი,მეც კაი სულელი ვარ.მობილურით ვწერ და არ შეიმჩნიოთ.
0
№30
ავტორი: Dato kutaisi
27 აგვისტო 2019 17:05
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ციტატა: The red devi11
ციტატა: Dato kutaisi

პრობლემა არის იმაში რომ არ იცის ოლემ რა უნდა და როგორ.ფელანი კიდე დოდო ****ა და მის ჭკუაზე დადოს ოლეც.ხოდა სანამ "მიდი უბერე" ამ ტაქტიკით ათამაშებ თავდასხმას და მკნახაზს არ გაუკეთებ,სტანდარტზე არ იმუშავებ,სულ იქნები ამ დღეში და ვატყობ კიდევ ახალი მწვრთნელის ძიება დაიწყება ზამთარში ესეთი 2-3 თამაში უნდათ მეტი არა


სულ სხვა ნიუსის სულ სხვა კომენტარზე გპასუხობ იმასთან დაკავშირებით რომ იუნაიტედიათვის განსაკუთრებული არაფერი მომხდარა წაგებით. მართალია ეგრეა. და თუ კიდევ ფუქრობ ამდენი მწვრთნელის მერე რომ პრობლემა მწვრთნელშია ცდები. მაგრამ ერთ ერთი უმთვრესია ალბად. რაც შეეხება ბოლო მატჩებს გავდაო ვერ დაგეთანხმები მეგობარო რა რომ არა გამოუყენებელი პენალტები უიღბლობა რა იცი რა იქნებოდა. მონდომებით. და თმაშის სურვილით არ გავდა აი ხარისხით კი გავდა გეთანხმები. მაგრამ ხარისხი ცოტა სტრანი რამეა დრო უნდა და მუშაობა ბევრი

პრობლემის სათავე რომ მენეჯმენტია ეგ არაა ახალი და ამაზე წერა უკვე მეზარება.უბრალოდ არის ერთი რამ,როდესაც გუნდი ითვლები პრემიერ ლიგაში ტოპ 6-სში მაინც, კრისტალ პალასებთან და ასეთებთა ვერ გამოყენებული პენალტი უიღბლობა და ეგეთები უკვე არის დამნაშავე რომ თავს იმართლებს.კი ბატონო ბოლო თამაშში მსაჯობამ ბევრი მიქარა, მაგრამ რა ბოლო თამაში რომ მოგვეგო კიდეც რამე შეიცვლებოდა გარდა იმისა რომ 3 ქულას ავიღებდით?არა. ამაშია საქმე.როდესაც ლაპარაკი მიდის იმაზე რომ ფეხბურთელები არ გვყავს, ოლე არ იყო კონტრაქტს კონტრაქტზე რომ უგრძელებდა ყველას?ოლე არ იყო ლონგსტაფი რომ უნდოდა?და კიდევ ვიღაც სირები?
მთავარი მწვრთნელი რომ იტყვის შემტევებს მე თავისუფლებას ვაძლევ როგორც უნდათ ისე შეუტიონო ეგ არის ფეოლას სინდრომი და მეტი არაფერი.მისივე ნალაპარაკევიდან და გუნდის თამაშიდან გამომდინარე უკვე ლეგიტიმური ეჭვი ჩნდება რომ იგივე ხდება ცენტრთან და დაცვასთან მიმართებითაც.
აქ ისიც წავიკითხე აცდის ახლა ოლე ყველას და ვინც ვერ გაამართლებს გაუშვებსო.ვერავის ვერ გაუშვებს იმიტომ რომ გაშვების შანსი როცა ქონდა ის დრო გამოეპარა.
პირველი ვინც გუნდიდან წავა ოლე იქნება და არა ლინგარდი პერეირა და ასეთები.ეგაა რეალობა.
დარჩება ისევ იგივე ნაგავი გუნდში და ვარჩინოთ და ვიყოთ.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top