თბილისი:
მანჩესტერი:
21-04-2018, 21:18
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 5111,
კომენტარები: 42
"მანჩესტერ იუნაიტედი" - "ტოტენჰემი" 2-1 (მატჩის განხილვა)
დღევანდელი მატჩის განხილვა.
მანჩესტერ იუნაიტედი
ტოტენჰემი
2-1
21 აპრილი 2018, 20:15
36%
ბურთის ფლობა
64%
0
2
საგოლე პასი
0
1
0
პენალტი
0
0
10
სულ დარტყმები
0
8
0
5
კარში წასული
0
2
0
5
კარისკენ წასული
0
6
0
1
მეკარის სეივი
0
3
0
1
თამაშგარე
0
1
0
5
კუთხური
0
5
0
20
აუტი
0
10
0
18
წესების დარღვევა
0
10
4
ყვითელი ბარათი
3
0
წითელი ბარათი
0
მატჩის განხილვა
42 კომენტარი
№21
ავტორი: Svanchester
21 აპრილი 2018 23:33
  • სიახლეები: 2837
  • კომენტარები: 3896
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: Svani
ციტატა: Dato kutaisi
Svani მესმის შენი რასაც წერ მაგრამ გლობალურად და მთელი სეზონი გასაგებია.მაგრამ რაც შეეხება დღევანდელს.როცა ვამბობთ რომ შეცდომების ხარჯზე გავიტანეთ მთლად ასეც არ შეიძლება.სადღაც ვინმე შეცდომას დაუშვებს აბა ისე ფეხბურთი არაა იბრძოლა პოგბამ წაართვა გამოზომილი პასი დააკლა ერთ მეტრიან კაცს და თავით ურთულესი დარტყმა შეასრულა სანჩესმაც თავის მხრივ.შეცდომებზე თუა ლაპარაკი მაშინ ტოტეს გოლიც მასე გავიდა და ეგ ფეხბურთის ნაწილია.უბრალოდ რაც შეეხება მეორე ნომრად თამაშს ეგ მთელი სეზონი არ უნდა გრძელდებოდეს თორე ზოგთან მეორე ნომერი იქნები ზოგთან პირველი.რომა იუვე მეორე ნომრად თამაშობდნენ მარა თავისი გასაკეთებელიც გააკეთეს.მე ნერვებს მხოლოდ ერთი რამე მიშლის რატოა ყველა გუნდის განაპირა მცველები შეტევაში რო ერთვებიან და ჩვენები საიქიოდან პერერივზე გამოსულებივით რო დაბოდიალობენ.

ვიცი მუხბე რო ფეხბურთი შეცდომებიცაა და სადღაც ვინმე შეცდომებს დაუშვებს მაგრამ როცა იუნაიტედი გქვია რამე ღირებული ?

მე არ მითქვამს ძმა რო სიამოვნება მივიღე და საქმეც იმაშია რო მე არ ამ სეზონის სტარტზე მიმიღია სიამოვნება მოგებების სერიაში იმიტომ რომ მაშინაც სანამ გუნდი არ გატყდებოდა ერთის მეტს ვერ ვიტანდით და იქაც ასე შეცდომების ხარჯზე.მე სიამოვნება მთელი სეზონიდან ერთ თამაშშიც ვერ მივიღე.მე რამე შენგან განსხვავებულს კი არ ვამბობ ძმა უბრალოდ ჩემი აზრი ზუსტად ბოლოში ვთქვი რომ როგორ შეიძლება გუნდმა შეუტიოს 3-4 კაცით.სულ უმცირესობაში იქნები როცა დაცბა შეტევაში არ გეხმარება.რომელი გუნდიც გინდა აიღე ბარსა რეალი სიტი ბაიერნი ყველას განაპირა მცველები ვინგერებივით თამაშობენ და უპირატესობაც იქმნება.უფანტაზიო ვალენსია იანგი დარმიანი შოუ ამათი ყოფნით ხო თავისთავად ცხადია რო ვერ იქნები წინ მწვავე.მაშინ როცა პოგბას და მატიჩის გარდა კორპუსის დაყენება არცერთს არ შეუძლია ბურთი როგორ უნდა დაიჭირო.აქ არ ვიცი რომელს ეწერა მგონი შენ რო მატა უნდა ყოლოდაო.მატა კარგია მოკლე პასებში მაგრამ იქ სადაც ძალაცაა საჭირო ვაფშე დაკარგულია.თან აგერ ახლახანს ხო იყო სასტარტოში და იმენა სანჩესიც და ეგეც ცენტრში იყო ორივე და ვაკხანალია იყო სრული.მოუს არსად არ უშვებენ და რახან ასეა დაცვა მაინც შეცვალონ ამ გამოსირებულებმა

კი ბატონო ფლანგის მცველები გვინდა რომელიც აგრესიულად ჩაერთვებიან შეტევებში. მაგრამ ამისთვის პირველ რიგში იუნაიტედის შესაფერისი მწვრთნელია საჭირო და არა ინტერის შესაფერი, სწორედ იტალიისთვისაა ზედგამოჭრილი მოურინიო. აქედანვე ვფიქრობ იმას რომ შემდეგ სეზონშიც მოურინიო იქნება და ისევ ამ სტილით უნდა გავიდეთ ფონს. შედეგი დადოს და სხვა რა გზაა ამ სტილსაც შევხედავთ. ფაქტია რო ორი სეზონია გუნდი ვერაფერს აკეთებს. ევროპა ლიგას თუ არ ჩავთვლით. ისიც ფეხბურთელების კლასით მოგებულს.
0
№22
ავტორი: Dato kutaisi
21 აპრილი 2018 23:41
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3217
ციტატა: levionok
არ ვიცი ამდენი ნეგატივი რატომ გაქვთ,თუ ამ კონკრეტულ თამაშს განვიხილავთ,გუნდმა იბრძოლა ბოლომდე და არ დავეთანხმები არანაირად იმ აზრს რომ თუ ბინმე თამაშობდა ეს ტოტენჰემი იყოვო,თანამედროვე ფეხბურთი მრავალი ელემენტებისგან შედგება და ძალიან ბევრ ელემენტებში ვაჯობეთ და ტაბლოზეც სტულიად სამართლიანი ანგარიში. ჩვენი მაქები ვალენსია მაქსიმუმ ზამენის კაცია,იანგი ვაბშე ასტონ ვილას დონეა სმოლინგი საშვალო დონეა და რათქმაუნდა ამათ ყველას ჯონსი ჯობია თუმცა საუკეთესოს ვერ დავარევთ,როცა ამ დაცვით გიწევს თამაში აპორნები ვერ მიდიან წინ ამ დოყლაპიება ვერ დაუტოვებენ ყველაფერს განაპირა მცველებზე მეტს მე დავდივარ სახლში და მაინც ამ თამაშში ბევრი პოზიტივი დავინახე და გილოცავთ ყველას!!!
მაგას ვამბობ მეც ჩემო ძმაო სულ რო დაცვა არ ვვყავს საერთოდ.აი ლივერპულმა ბოლოს დაალაგა თამაში თორე რაც იყო მთელი სეზონი გემახსოვრებათ.უტევდნენ და უკან დირკა ქონდათ.ასე ვართ ჩვენ და დარწმუნებული ვარ ახლა რო სხვა ვინც გინდათ ის მწვრთნელი დაინისნოს ამ დაცვას თუ არ შეცვლის მივიღებთ გუნდს რომელსაც გააქვს 2 და უშვებს 4ს.მოურინიოს ავტობუსი თუ მარშუტკას დამსახურებაცაა და დეხეასი რო მგონი ყველაზე ცოტა გვაქვს გაშვებულო და შესაბამისად ქულებიც დაგროვებული.მესმის საშინელებაა როცა უყურებ მეორე ნომრად მოთამაშე მანჩეს მაგრამ რატომღაც გვგონია რომ ამ პრობლემის სათავე მოურინიოა და მისი მოცილებით დავლაგდებით.არაა ეს ასე.კლოპი და გვარდიოლა ერთად რო დააყენო ამ გუნდში მიაყოლო პოჩეტინოც არაა ეს სასტავი გამარჯვებულის არც მენტალიტეტით და მთლად უარესი ოთხი კაცით ნაკლები გადის გუნდი სტადიონზე
0
№23
ავტორი: Svanchester
21 აპრილი 2018 23:43
  • სიახლეები: 2837
  • კომენტარები: 3896
ციტატა: levionok
არ ვიცი ამდენი ნეგატივი რატომ გაქვთ,თუ ამ კონკრეტულ თამაშს განვიხილავთ,გუნდმა იბრძოლა ბოლომდე და არ დავეთანხმები არანაირად იმ აზრს რომ თუ ბინმე თამაშობდა ეს ტოტენჰემი იყოვო,თანამედროვე ფეხბურთი მრავალი ელემენტებისგან შედგება და ძალიან ბევრ ელემენტებში ვაჯობეთ და ტაბლოზეც სტულიად სამართლიანი ანგარიში. ჩვენი მაქები ვალენსია მაქსიმუმ ზამენის კაცია,იანგი ვაბშე ასტონ ვილას დონეა სმოლინგი საშვალო დონეა და რათქმაუნდა ამათ ყველას ჯონსი ჯობია თუმცა საუკეთესოს ვერ დავარევთ,როცა ამ დაცვით გიწევს თამაში აპორნები ვერ მიდიან წინ ამ დოყლაპიება ვერ დაუტოვებენ ყველაფერს განაპირა მცველებზე მეტს მე დავდივარ სახლში და მაინც ამ თამაშში ბევრი პოზიტივი დავინახე და გილოცავთ ყველას!!!

მეგობარო, ამ სეზონში ყოველთვის თითქმის ყოველთვის ვცდილობდი პოზიტიურად შემეფასებინა ჩვენი გუნდის თუნდაც ძლივს მოგებული 1-0- ები პრემიერ ლიგის დაბალი დონის გუნდებთან, სულ პოზიტივს ვეძებდი ყველა თამაშში, მაგრამ სევილიასთან შემზარავი ორმატჩიანი დუელის შემდეგ მივხვდი რომ მოურინიოს ტაქტიკა "ბიტლზებივით" ჩაბარდა წარსულს. შედეგის გამო სანახაობრივ ფეხბურთზე უარი ვთქვით და არც შედეგი დაიდო, გუნდი კი აგრძელებს ისევ უფანტაზიო ფეხბურთის თამაშს. არ ვიცი თუ გინდა ნეგატივი დაარქვი მაგრამ სიმართლე ეს არის, გუნდი თამაშობს უხარისხო ფეხბურთს, ჩვენი შეტევის სტილი არის მაღალი ჩაწოდებები, ტაქტიკური შეტევები არ გაგვაჩნია, უბურთოდ დაუღალავი სირბილის ხარჯზე ვიგებთ ამ გამარჯვების მსგავს მატჩებს. არის პოზიტივიც კი ბატონო მოვიგეთ ფინალში ვართ, მაგრამ მთელი თამაშის ყურება თუ როგორ დომინირებს მოედანზე ტოტენჰემი იუნაიტედთან არ მსიამოვნებს გულთან ახლოს მიმაქვს და მაგრად მიტყდება, მიუხედავად იმისა რომ მოვიგეთ.
0
№24
ავტორი: Dato kutaisi
21 აპრილი 2018 23:53
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3217
მთლად ჩელსის ფანებივით არ განოგვივიდეს ახლა სოფლის გუნდი გრანდად აქცია ამ კაცმა და ფერგისაც კი სისხლს უშრობდა და ნაღდად ვერ ვიტყვი რომ მაშინდელი ჩელსი რომელიმე ტრანსპორტს თამაშობდა.ნუ მივაწერთ ახლა ევროპა ლიგის მოგებას მხითარიან იბრას კლასს მარტო.არ იქნება სწორი ეგ.მთელმა ინგლისმა მადლობა უნდა უხადოს მოუს შარშანდელი მოგებული ტიტულისთვის ამდენი წლის ჩავარდნის მერე ძლივს დაიდო ტიტული რეიტინგისთვის მაინც.მე მოურინიო არასდროს არ მომწონდა სადაც არ უმუშავია მაგრამ ნაღდად არ ვუკარგავ არაფერს რაც სადმე გაუკეთებია.უბრალოდ მე წინააღმდეგი ვარ იმისა რო მარტო მაგას შეეხოცოს ხელი იმაზე რაც ჩვენთან ხდება თორე აგერ ხართ თქვენ და მეც და ამდენი წელის ვხედავთ ტრენერების ცვლას შედეგი ნოლი და ერთადერთი რაც არ იცვლება ეგ დაცვაა.ხოდა დასკვნებიც ნათელია
0
№25
ავტორი: Svanchester
22 აპრილი 2018 02:40
  • სიახლეები: 2837
  • კომენტარები: 3896
ციტატა: Dato kutaisi
...

დავით ევროპა ლიგის მოგება ფეხბურთელების კლასს მე მივაწერე, და მოდი ძმურად ის რაც ვთქვი მე ამაზე მე და შენ ვიმსჯელოთ, ზოგადად ნუ მიანიშნებ ჩემ ნათქვამზე. მხითარიანი იბრას კლასი მარტო ვინ ახსენა აქ? აქ ვახსენე ზოგადად ფეხბურთელები და მთელი გუნდი, სელტას და ანდერლეხტს + ამას ფინალში აიაქსს მოურინიოს მუხლმოყრილი შრომა სულ არ ჭირდებოდა, აქ იყო კლასის ხარჯზე მოგებული თამაშები, იმედია ადევნებდი თვალს შარშან ევროპა ლიგის თამაშებს და რა ხდებოდა მოედანზე რა ავტობუსებით ვითამაშეთ იქაც. არც მე ვარ უმადური და მეც ვუფასებ მოურინიოს ამ სამ ტიტულს. ფერგის სისხლს უშრობდაო ახსენე, კი ბატონო მოურინიომ ჩელსიში ისტორია დაწერა, ინტერშიც, პორტოშიც, და უდავოდ ტიტულოვანი მწვრთნელია, მე მის მიღწევებს არ ვუკარგავ თორე სევილიამდე მე ჟოზე მოურინიოს მიმართ სიმპატიებს სულ გამოვხატავდი, მაგრამ საქმე რაშია, მოძველდა მოურინიოს ეს ხედვები დღეს ფეხბურთში, არც ვექსპერტობ და არც მსგავსი უბრალოდ ვიძახი რომ ისეთი პრესტიჟული ტურნირი როგორიც ჩემპიონთა ლიგაა, ისეთი როგორიც პრემიერ ლიგაა, ამ ტაქტიკის კითხვა ყველა გუნდს შეუძლია. შედეგად სტაბილურობა არ არის, სტაბილურობა ქონდა სიტის რომელმაც ამ სეზონში ზედმიწევნით ყველას გადაუარა და გადაუარა რომელი ტაქტიკით? ჩელსის თამაშებს რაც შეეხება, მე წინა კომენტარშიც ვახსენე იქ მოიგო ჟოზემ ტიტულები მაგრამ ჩემი ძმაკაცი მთელი ცხოვრებაა ჩელსის ფანია და მასაც არ ახსენდება ჟოეს სტილი კარგად. მაურინიო არის მწვრთნელი ვისი ფილოსოფიაც არის უბურთოდ ფეხბურთის თამაში. არასანახაობრივი შედეგზე ორიენტირებული. და კიდევ მთელ ინგლისმა მადლობა გადაუხადოს ევროპა ლიგის მოგებისთვის? ცოტა ხმამაღალი ნათქვამი ხო არაა? იუნაიტედის დონის გუნდმა, მისი ისტორიის მქონე გუნდმა ევროპა ლიგა თუ მოიგო ეს იმდენად სენსაციურია რო მთელ ინგლისმა უნდა გადაუხადოს მადლობა? მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა და მსოფლიოს მასშტაბით ყველა გადავუხდით მადლობას. ევროპა ლიგის მოგება ჩვენნაირი ისტორიის მქონე გუნდის გულშემატკივრებისთვის, ფერგის გუნდის გულშემატკივრებისთვის ნამდვილად არაფერი არაა. ნუ ყოველ შემთხვევაში ჩემთვის არაფერი არაა. იმიტომ რომ იუნაიტედის დონე არ არი ევროპა ლიგა. კიდევ ერთხელ განვმეორდები მე ჟოზეს ამ სამ ტიტულს არ ვუკარგავ, თუმცა არ მინდა მარტო ცხრილში მეორე ადგილის ყურება, ტელევიზორს რომ ჩავრთავ 90 წუთი მინდა ჩემ საყვარელ გუნდმა მოედანზე მგლებივიდ იბრძოლონ და გოლზე დაგეშილები გამოვიდნენ, და არა ალყაშემორტყმული ციხესიმაგრესავით რო შემოისევენ მოწინააღმდეგე ფეხბურთელებს და იქედან ვეცადოთ გოლის გატანას. ვერ ვეგუები იუნაიტედის ასეთ თამაშებს, ფერგის დრო რომ მახსენდება დროში მოგზაურობის სურვილი მიჩნდება.
0
№26
ავტორი: Lalana
22 აპრილი 2018 03:44
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
რამდენი რამის დაწერა მსურდა და რამდენი რამის გაზიარება თქვენთვის,მაგრამ მიჩვენებს რომ კომენტარი გრძელია,საკამაოდ შევამოკლე,მაგრამ მაინც ამას მიწერს.შეგიძLიათ ბიჭებო ეს კონკრეტული რამ საერთოდ მოხსნათ?თორემ ზოგჯერ როდესაც ვრცლად გსურს რაიმე აზრის ჩამოყალიბება ვერ ხერხდება ამის გადმოტანა კომენტარებში.
0
№27
ავტორი: Malboro463
22 აპრილი 2018 04:14
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5866
ჩელსის პირველად რომ მოაგებინა ეპლ მაშინ მაგარი ცუდი სეზონი ქონდა მანჩესტერს არსენალმაც აჯობა
ლიგაზეც მილანმა გამოთიშა 1/8 ფინალიდან ჯგუფშიც მეორეზე გავიდნენ მომავალ წელსაც ისევ ჩაისვარეს ეპლში ლიგაზე ხომ ლაპარაკი ზემდეტია ჯგუფში ჩარჩენ ბოლო ადგილზე გავიდა.
მანჩეტსწერი კიდე მაგ წლებში ამგარი არასტაბილური იყოკონკურენტი არ ყავდა წესიერი ჩელსის და მაგითო იმარჯვა თორე
ლამაზი ფეხბურთი ანჩელოტიმ უფრო ათამაშა ჩელსის ვიდრე ჟოზემ თან უფრო ძლიერ მანჩესტერთან უწევდა თამაში + სიტიც კონკურენტათ ითვლებოდა მაგ წელს.
0
№28
ავტორი: Dato kutaisi
22 აპრილი 2018 08:35
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3217
Svani ვერ მივხვდი რაღაც საწყენად მიიღე ჩემო ძმაო და ნაღდად ვერ მივხვდი რატომ.რაც შეეხება მადლობას ეგეც რატო მიიღე ეგრე ვერ ვხვდები მადლობა უნდა გასაუხადოს ინგლისმა რეიტინგის განოთქო.ბოლოს მანცესტერის ფინალის გარდა ვინ სად იყო გასული ესპანელების ჰეგემონია იყო სრულად.არ მინდა ძამიკო აქ ჩემი კომენტარით ვინმეს ან გული ვატკინო ან ნერვები ავუშალო.ცენზურა მოურინიოსაც და ყველას ვისაც წვლილი მოუძღვის ამ გუნდის ასეთ დღეში ჩაგდებაში.
0
№29
ავტორი: Paulscholes1
22 აპრილი 2018 09:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 183
Au ai amitom ar mindoda manius mogeba maurinio isetebi ibodiala am mogebis mere guli gamiskda. Ar mesmiso amdeni kritika ratomaa chvens irgvlivo! Ar esmis am avadmyofs da ra unda elaparako? Magas ra gonia raki am arafrismomtani tasis finalshi gavoda unda vaqot da vadidot eg sacodavi mwvrtneluka? Gairchos ert adgilze es tasi,aranairi prestiji ar emateba guns magis mogebit. Karoche exla magis komentarebi naxet ra.. aagar minda xolme magis uazro ybedobis gageba..((

[quote=Svani][quote=Dato kutaisi]...[/quote]
დავით ევროპა ლიგის მოგება ფეხბურთელების კლასს მე მივაწერე, და მოდი ძმურად ის რაც ვთქვი მე ამაზე მე და შენ ვიმსჯელოთ, ზოგადად ნუ მიანიშნებ ჩემ ნათქვამზე. მხითარიანი იბრას კლასი მარტო ვინ ახსენა აქ? აქ ვახსენე ზოგადად ფეხბურთელები და მთელი გუნდი, სელტას და ანდერლეხტს + ამას ფინალში აიაქსს მოურინიოს მუხლმოყრილი შრომა სულ არ ჭირდებოდა, აქ იყო კლასის ხარჯზე მოგებული თამაშები, იმედია ადევნებდი თვალს შარშან ევროპა ლიგის თამაშებს martali xar zmao ertgan mec davwere sufta fexburtelebis klasis xarjze moigo manium is meorexarisxovani evropis liga, tan vinebtan zlivzlivobis to gazvrnen rostovtan da mistanebtan..finalshi ki 17 wlis bichebtanac dacvashi egdnen da mere uxarodat karshi ar davartymevineto 17 wlis bichebi iyvnen ar dagaviwydet!!! Sazizgari tamashi achvenes sazizgari avtobusi. Da vigacas tu
Is 3 meorexarisxovani tituli ixatia da moutinios magit afasebs me ar mesmis maseti modgomis. Faqti ertia rom mouriniom manius tamshs mcolod dacvashi chadgoma aswavla osic xandaxan ar gamosdit. Gasagxebia da morcha!

Vxedav aq ramodenime kide uchers mxars chmourinios.kargit batono netar arian morwmunenio.mara momavali sezonis bolos dainaxavt yvelaze pirvelebi tqven iyvirebst gaagdon es kacio. Ager maxavt zmebo am sityvebs mere gaixsenebt. Me 100 procentit vici momaval wels uaresat atamashebs gunds imotom tom wavida mourinios da mosi stilis dro wavida tan kai xania! Frxburti icvleba mara mourinios shecvlis nichi ar agmoachnda. Fergi imitom iyo udidesi rom fexburtis cvlilebastan ertad tvitonac icvleboda da sheezlo yvela cvlilebis dros maniu isev mwvervalze aeyvana. Am abtobusis mzgols ar sheuzlia da arc agiarebs es gamotayvanebuli
0
№30
ავტორი: Dato kutaisi
22 აპრილი 2018 09:15
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3217
უმოურინიოს მხარდამჭერებში მე ნუჩამთვლი ოღონდ ჩემო ძმაო
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top