თბილისი:
მანჩესტერი:
9-05-2017, 11:06
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 3167,
კომენტარები: 29
ანრი: "ბოლოს მაინც მოურინიო გაიცინებს"
ტიერი ანრის მიაჩნია, რომ "არსენალს" ბოლოს მოურინიო დასცინებს.
ანრი:
"არსენალის" ლეგენდა ტიერი ანრი დარწმუნებულია, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედის" მთავარ მწვრთნელს, ჟოზე მოურინიო სეზონის ბოლოს "მეთოფეების" დაცინვის საშუალება მიეცემა.

კვირას მოურინიომ პირველი მარცხი განიცადა არსენ ვენგერთან პრემიერ ლიგაში. "არსენალის" ფანები კი დიდი აღფთოვანებით შეხვდნენ ამ ფაქტს და მოურინიო "ემირეიტსზე" კაპიტულაციის გამო მასხრადაც აიგდეს.

მაგრამ "იუნაიტედი" ასეთ ნაბიჯზე ევროპა ლიგის მატჩის გამო წავიდა, რათა ეს ტურნირი მოიგოს და ამ გზით ჩემპიონთა ლიგაზე მოხვედრის შანსი მოიპოვოს.

გარდა ამისა, რამდენიმე თვის წინ "წითელმა ეშმაკებმა" ლიგის თასი მოიგეს და ანრის მიაჩნია, რომ მოურინიოს კიდევ ექნება "არსენალის" დაცინვის შანსი.

"ეს სწორედ ის არის, რასაც ელის. რომ თქვას სეზონის ბოლოს, როგორ მოხვდნენ ჩემპიონთა ლიგაზე. იტყვის: "ვიცოდი, რომ ევროპა ლიგას მოვიგებდით და ახლა ორი ტიტული გვაქვს.

ამიტომაც რისკავს იმ სიტუაციაში აღმოჩენას, როცა ბოლოს თვითონ გაიცინებს. დარწმუნებული ვარ, შესაძლებლობას ელის, რომ გვითხრას, მართალი ვიყავიო!",
- განაცხადა ფრანგმა.
ინტერვიუები
29 კომენტარი
№21
ავტორი: Dato kutaisi
10 მაი 2017 00:34
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
ციტატა: Phil Jones
აბსოლიტურად არ გეთანხმები და ავხსნი რატომაც: რა განსხვავებაა წელსა და შარშანდელს შორის? ის რომ არა თუ ერთხელ არამედ ძალიან ბევრჯერ არტყამს გუნდი კარებში და აშკარად უკეთეს ფეხბურთს თამაშობს, ფეხბურთელები გვყავსო და ტრანსფერები არ გვჭირდებაო, ზუსტადაც არ გვყავს და გვჭირდება და იცი რატომ? მოურინიოს მოყვანილი ხალხი, იბრა, პოგბა, ბაიი ეს სამი კაცი რომ არ ყოფილიყო მანდაც არ ვიქნებოდით სადაც ეხლა ვართ, რაც არ უნდა ვაქოთ სხვები და რამდენიც არ უნდა გვიყვარდეს ფაქტია რომ, სმოლინგი, ბლინდი, შოუ, ბებერი რუნი და ბებერი კერიკი, მიუხედავად დიდი მატივისცემისა ერერაც, იანგი ხომ საერთოდ და ბევრნი კიდევ არ არიან უმაღლესი კლასის ფეხბურთელები და ამ გუნდით შეუძლებელიც კია პრემიერლიგის მოგება, პლიუს ასევე ფაქტია და ვინც წელს უყურა იუნაიტედის თამაშების 90 პროცენტს მაინც თან გვდევს სასტიკი უიღბლობა (მოწინააღმდეგის მეკარეები, მსაჯობა, უამრავი ტრავმები, რეკორდული ძელები) ამ ყველაფრის ფონზე გუნდი ლიგაზე მაინც გადის თან აშკარად უკეთესი ფეხბურთით და აშკარად უკეთესი მომავლის იმედებით. შარშან მაგალითად მოგებაზე ბოლოსკენ არც მქონდა რეაქცია მარტო კარისკენ დაერტყათ მაგას ვოცნებობდი, წელს კი ეგეთი უხარისხო თამაშI იყო რამოდენიმე, დაჟე არსენალთანაც არ იყო ცუდი ფეხბურთი, გუნდს აშკარად ევროპა ლიგის მოგება უნდა და მაგის გათვალისწინებით არსენალს უნდა დავეჯაბნეთ და რეალურად ერთი ჩვეულებრივი თამაში გამოდგა.
მოკლედ ფერგიუსონი რომ ჭკვიანი კაცია კარიერის დასასრულსაც გამოაჩინა, ზუსტად იმ დროს წავიდა როცა გუნდში თაობათა ცვლაც იწყებოდა და ისედაც რთული სიტუაცია დადგებოდა და მაგის წასვლის მერე მოიესი ხო საერთოდ ვერაფერს იზამდა და ვერც ქნა ფაქტია ასე რომ ამდენი პესიმიზმი გვეყო დაველოდოთ მომავალ წელს. წელს შესაძლო 4 თასიდან 1 აიწია და 1ის დიდი შანსი გვაქვს პლიუს ლიგაზეც გადის გუნდი და მეტს როგორ თხოვთ მოურინიოს ვერ გავიგე.

პ.ს. ეს "იუნაიტედის" კომენტარის პასუხი იყო ))

100% გეთანხმები
0
№22
ავტორი: ficxela2
10 მაი 2017 02:02
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 14
არ გეწყინოს ძმი მაგრამ მე შენ არ გეთანხმები ფილ ჯონს
1ვინც უყურაო ვუტყურებ და ვხედავ რას პოგბა რომელიც მსოფლიოს ერთერთი ყველაზე კარგი გამნაწილებელია Bურთის იზულებულია პასის 90% აკეტოს უკან (ეს კარგი თამასჰი კი არაა არის ის დონე რასაც დინამო უბერავს )
2. აზრი ტრანსფერის მოლოდინი როცა 90 % ტრანსფერის ალბათობა შემტევებია და ამ დროს აშკარაა რო დაცვა და ნახევარ დაცვა გუნდს არ ყავს (პოგბას არ ვგულისხმობ) კერიკი ბებერია .. ერერა არაა სტაბილური ფელაინი არაა საიმედო მატა ზალიან მოკლებული .. და გრიცმანი რას იზამსს ???????
3. მოურინიო ტიპიური პრაგმატული მწვრტვნელი რომელიც ჩანს კიდეც და თვიტონაც ამბობს როცა ამის შანსი აქ არჩირდება თამაშის დიდი ანგარიშით მოგება ან ლაღი ეხბურთი ურცჰევნია არ წააგოს
4. და ბოლოს 5 3 2 წლის უკან კიდე სხვა ფეხბურთს თამაშობდნენ ინგლისის და ევროპის საუკეთესო გუნდები ვიდრე დგეს ყოველ წელს იმატებს თამაშის ტემპი და ეტყობა კიდეც და მწვრთვნელი რომელიც აქცენტს აკეტებს არა სწრაფ ორგანიზებულ თამაშზე არამედ დაცვაზე და ლოდინზე წინ ვერ წავა წავიდა დრო როცა ავტობუსიტ ლიგა იგებოდა და 1 საათში 30 32 კილომეტრს 2 3 ფეხბურთელი ფარავდა ბურთით ეს კიარა სტატისკას შეხედეთ და ნახავთ 30 წელს ზემოთ მყოფი საყრდენი ნახევარ მჩველებიც კი უფრო სწრაფად თააშობენ დგეს ვიდრე ადრე.. და რაც არ უნდა მოხდეს როგორც არ უნდა მოხდეს მოვიგეთ თუ არ მოვიგებთ ევროპა ლიგას მოურინიო სადამ იქნება ვერც პრემიერ ლიგას მოვიგებთ და ვერ ლიგის ნახევარ ფინალში გავალთ თუნდაც მესი იყიდონ აქ მწვრთნელი გვინდა 1 რიგში
0
№23
ავტორი: Lalana
10 მაი 2017 03:02
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2349
ციტატა: ficxela2
გამნაწილებელია Bურთის იზულებულია პასის 90% აკეტოს უკან

ამაში ვერ დაგეთანხმები,პოგბა საკმაოდ ჯარგად ანაწილებს ბურთს მოედანზე და ასევე საკმაოდ ბევრ გამჭოლ გადაცემასაც აკეთებს,ჩვენი შემტევების უაზრო გამოუყენებეკი მომენტები რომ არა,ახლა მაგ საკითხში პოგბა საკმაოდ მაღლა იქნებოდა სტატიატიკის კუთხით.

ციტატა: ficxela2
მოურინიო ტიპიური პრაგმატული მწვრტვნელი რომელიც ჩანს კიდეც და თვიტონაც ამბობს როცა ამის შანსი აქ არჩირდება თამაშის დიდი ანგარიშით მოგება ან ლაღი ეხბურთი ურცჰევნია არ წააგოს

პრაგმატულობა არა მგონია ამასთან კავშირში იყოს.ეს უფრო სწორი ლოგიკაა,როდესაც გყავს ერთი შემადგემლობა რომლითაც ცდილობ მთელი წლის განმავლობაში წინ იარო,გიწევს ძალების გადანაწილება,არ არის საჭირო თითოეულ გუნდს თავი შეაკლა.საჭიროა სწორი და თანმიმდევრობრივი გადანაწილება ძალების.კი,რა თქმა უნდა,ამ მხრივ ძალიან დიდი მინუსი აქვს მოუს,როდესაც შეუძლია რომ ანგარიში გაზარდოს და ამის ნაცვლად იხევს უკან,მაგრამ ავხსენი რომ არის ამაშიც თავისებური ლოგიკა,ოღონდ მსგავსი რამ იმ შემთხვევაში ამართლებს, როდესაც გყავს ფეხბურთელები რომლებიც დაცვაში კარგად თამაშობენ და კონტრშეტევითი სტილი აქვთ პლიუსად.
ციტატა: ficxela2
4. და ბოლოს 5 3 2 წლის უკან კიდე სხვა ფეხბურთს თამაშობდნენ ინგლისის და ევროპის საუკეთესო გუნდები ვიდრე დგეს ყოველ წელს იმატებს თამაშის ტემპი და ეტყობა კიდეც და მწვრთვნელი რომელიც აქცენტს აკეტებს არა სწრაფ ორგანიზებულ თამაშზე არამედ დაცვაზე და ლოდინზე წინ ვერ წავა წავიდა დრო როცა ავტობუსიტ ლიგა იგებოდა

ზუსტად მსგავს სტილს მიმართავს როგორც ალეგრი,ისევე კონტე.ავტობუსი,როგორც აღნიშნე არ ნიშნავს არაორგანიზებულობას,პირიქით საკმაოდ ორგანიზებული უნდა იყო რომ მსგავსად მოქმედებდე და ცდილობდე სწრაფი კონტრშეტევით მოწინააღმდეგის სივრცე გამოიყენო და მათ ნახევარზე სწრაფად გადაადგილდე.როდესაც მოუ რეალში მივიდა,ნამდვილად დაულაგეველი იყო ეგ გუნდი და საკმაოდ ორგანიზებულად კარგი კონტრშეტევითი გუნდი შემქნა და თუ დააკვირდებოდით როდესაც მსგავსად მეტოქის ნახევარზე გადადიოდნენ როგორ კარგად გარბოდნენ და ზუსტად ხსნიდნენ სივრცეებს.ამ გუნდსაც ჩამოაყალიბებს მალე და დარწმუნებული ვარ როგორც დაცვაში,ისევე კარგად ვითამაშებთ შეტევაშიც.
0
№24
ავტორი: scholes
10 მაი 2017 05:08
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 122
ციტატა: Phil Jones
ავერც ქნა ფაქტია ასე რომ ამდენი პესიმიზმი გვეყო დაველოდოთ მომავალ წელს. წელს შესაძლო 4 თასიდან 1 აიწია და 1ის დიდი შანსი გვაქვს პლიუს ლიგაზეც გადის გუნდი და მეტს როგორ თხოვთ მოურინიოს ვერ გავიგე.

პ.ს. ეს "იუნაიტედის" კომენტარის პასუხი იყო ))

ბოდიში თუ ვერევი მაგრამ კომენტარს გავაკეთებ მეც ....
1 რა განსხვავებაა წინა სეზონსა და ამ სეზონს შორის? ფუნდამენტურად სხვა სტილს ვთამაშობთ მეტი რაღა უნდა იყოს?! კარში დარტყმებზე კიდე იმას ვიტყვი რომ საერთოდ სხვადასხვანაირი ხერხებით (ტაკტიკით) მიდიოდნენ დარტყმამდე და ამ ორის ერთმანეთთან შედარება არ შეიძლება ვაბშე.... ტრანსფერები კი საჭიროა ყველა გუნდში ყოველ სეზონზე როტაცია საჭიროა სულ რო დაფრინავდნენ მაინც და გეთანხმები ამაში. კონკურენცია იზრდება რაც მონდომებას იწვევს და მოტივირებულები ხდებუან უფრო (ეს როგორც მინიმუმ)
ერერასგან რა არ მოგწონს? არადა ყველაზე კარგია მემგონი... იანგი ბლინდი რუნი სმოულინგი როგორც მინიმუმ სკამისტვის ძალიან მაგარი სასტავია. იანგს 4 პოზიციაზე შეუძლია თამაში , ბლინდს 3 ზე სმოლინგი რორამე ფლანგზეც თამაშობს და ზოგადად ცუდი მცველი არარის პირიქით რაღAც უნარებით ბევრზე მაგარია და რუნი კიდე როგორც უზომოდ გამოცდილი ამ სეზონში არ გახსოვს მაგის ჯარიმა? ბოლო წამებზე თავისთავზე რო აიღო თამაში? კრაიდან ჩაწოდების ნაცვლად მცველი რო მოტეხა და რეშფორდს რო დაუპრასტრელა ჰალთან ვინ იზამდა მაგას? მარტო ლიდერი და მარტო გამოცდილი ზლატანას მეტი ვერავინ ვერ გაბედავდა არ ჩაწოდებას და მოტყუებაზე წასვლას. 2 სშემოსვლა და 4 ქულა )) ფელაინის ფეხბურთი როგორ უნდა მოგწონდეს მარა ყველა გუნდშია საჭირო ეგეთი აი ვაბშე ყველაში. ლინგარდიც კარგია და გოლებითნუვწონით მაგას ბევრი სირბილი და შეწუხება ევალება არ ჩანს თორე მუშა ბიჭია,,
მემგონი პოგბა ზლატანა და ბაიზე მეტად ჟოზეს ფაქტორი უფროა .....
ფერგიზე კიდე რა თაობის ცვლა? არათუ ერიდებოდა პირიქით მაგით იყო მაგარი . ვინც დახვდა არ ჩავთვლი და ნახე რამდენი გამოდის. კანტონას პერიოდი ეს 1 მერე კლას 92 სასტავი შერინგემებით სოლსკიაერებით სტამებით კოული იორკებით ეს 2 მერე იყო ნისტელროები ვერონი ფორლანი და ახალგაზრდა ბრაუნები ბარტეზები ჰოვარდები ჰეინცე და ყველას არ ჩამოვთვლი ეს 3 მერე წამოვიდა რუნი რონალდო ფლეტჩერი კერიკი აუ რავი ბევრი ანდერსონი ნანი მოკლედ თაობის შეცვლაც ეგეთი უნდა 4 და ბოლოს რაც დატოვა კი იცი დაეგეც 5 ბევრი ვიგაც გამომრჩა პროსტა პერიოდის გასახსებებლად საკმარისია ესეც. ფერგის გამოეცალა ისეტი ხალხი როგორიც არის კანტონა, ბექემი, როი კინი, ნევილი იორკი კოული რონალდო ნისტელროი სქოულზი სულ კაპიტნები და სულ ხერხემლები გუნდის მარა გუნდს არ ემჩნეოდა სტაბილური იყო, თან ყველაზე სტაბილური
მოკლედ ჩემი ღრმა რწმენით ფერგი არაფერ თაობათა ცვლას არც ბოლოს და არც მანამდე არ არიდებულა და მეტიც პირიქით თვითონ ცვლიდა პასტაიანად. კაცი მაგით არის ცნობილი ბოლობოლო :D
0
№25
ავტორი: Dato kutaisi
10 მაი 2017 11:09
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3243
Scholes ნება მომეცი რაღაცაებში არ დაგეთანხმო.რაც შეეხება შენს მიერ მოყვანილ მაგალითებს ამ სეზონიდან სწორია ყველა მაგრამ...აქ არის ერთი ფაქტორი.მესმის ფელაინი ლინგარდი და იანგი საჭიროა გუნდებში მაგრამ არაა ეს ხალხი მანჩესტერის დონე.როდესაც მაგალითები მოიყვანე რო ხალხი მოყავდა ფერგის ის ხალხი იმ პერიოდში არ იყვნენ ჩვენი ახლანდელი უკლასო ფეხბურთელების დონე.ისინი იმ ეპოქაში მაღალი კლასის იყვნენ ჩვენს ეპოქაში ჩვენი კალიბრის გუნდს არ შეეფერებიან.თუ პრეტენზია გაქ ტიტულებზე შემადგენლობაც შესაბამისი გინდა.ან უნდა იბრძოლო ერთ ტურნირზე ან უნდა გყავდეს ძლიერი შემადგენლობა.ზემოჩამოთვლილ ხალხზე ბევრის დამატება შეიძლება კიდევ რომლებიც უნდა წავიდნენ და იგივე ტიპის თუნდაც ოღონდ მაღალი კლასის ხალხია მოსაყვანი.რაც შეეხება ფერგის ჩემი აზრია ზუსტად იმ დროს წავიდა როცა საჭირო იყო ის ბევრი ფულის დამხარჯავი არ იყო არ უყვარდა დიდი მაყუთების ხარჯვა და ამ ეპოქაში უკვე ამის გარეშე ვერაფერს იზამ.მოკლედ გენიოსი რო იყო წასვლაზეც ეტყობოდა
0
№26
ავტორი: Phil Jones
10 მაი 2017 14:20
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
გასაგებია ბიჭებო, მეც მირჩევნია ისეთი ფეხბურთი ითამაშოს გუნდმა როგორსაც 2007, 2008 წლებში თამაშობდა, მაგრამ 4 წელი გუნდი დაღმა მიდიოდა ყოველთვე აუარესებდა ფეხბურთის ხარისხს და მინიმუმ ამ წელს არ გაუარესებულა და პირიქით მოუმატა გუნდმა ეს ფაქტია. ეხლა რაც შეეხება ერერას, მე ძალიან ძალიან მომწონს და მიყვარს, ჯერერთი მაგარი მონდომებულია და ჟილკიანი, დაჟე ყველაზე მეტადაც, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ტოპ კლასია, მეც რო მათამაშო მონდომებით მოვინდომებ, მაგრამ 5 წუთში გამაგდებენ გუნდიდან )) ერერას რესპეკტი მაგრამ მაინც სუსტია იმისთვის რომ მაგაზე აიწყოს გუნდი. ფერგის გასაგებია რომ არაფრის ეშინოდა, მაგრამ კიდევ 10 წელი ხომ არ დარჩებოდა გუნდში ამიტომ წავიდა სწორ დროს, ამ საუკუნის დასაწყისში რამოდენიმე ხანი უტიტულოდ იყო გუნდი და 80 წელს მიღწეული კაცი კიდევ ვერ დაელოდებოდა 4-5 წელი რომ ისევ თავიდან აეწყო გუნდი.
აეწყობა გუნდი, დავიბრუნებთ ძველ დიდებას და მერე უნდა დავიწყოთ სტილის დაწუნება მე ასე მგონია.
0
№27
ავტორი: Iunaitedi
10 მაი 2017 15:22
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1311
ციტატა: Phil Jones
გასაგებია ბიჭებო, მეც მირჩევნია ისეთი ფეხბურთი ითამაშოს გუნდმა როგორსაც 2007, 2008 წლებში თამაშობდა, მაგრამ 4 წელი გუნდი დაღმა მიდიოდა ყოველთვე აუარესებდა ფეხბურთის ხარისხს და მინიმუმ ამ წელს არ გაუარესებულა და პირიქით მოუმატა გუნდმა ეს ფაქტია. ეხლა რაც შეეხება ერერას, მე ძალიან ძალიან მომწონს და მიყვარს, ჯერერთი მაგარი მონდომებულია და ჟილკიანი, დაჟე ყველაზე მეტადაც, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ტოპ კლასია, მეც რო მათამაშო მონდომებით მოვინდომებ, მაგრამ 5 წუთში გამაგდებენ გუნდიდან )) ერერას რესპეკტი მაგრამ მაინც სუსტია იმისთვის რომ მაგაზე აიწყოს გუნდი. ფერგის გასაგებია რომ არაფრის ეშინოდა, მაგრამ კიდევ 10 წელი ხომ არ დარჩებოდა გუნდში ამიტომ წავიდა სწორ დროს, ამ საუკუნის დასაწყისში რამოდენიმე ხანი უტიტულოდ იყო გუნდი და 80 წელს მიღწეული კაცი კიდევ ვერ დაელოდებოდა 4-5 წელი რომ ისევ თავიდან აეწყო გუნდი.
აეწყობა გუნდი, დავიბრუნებთ ძველ დიდებას და მერე უნდა დავიწყოთ სტილის დაწუნება მე ასე მგონია.

Gundshi roca depay dimaria pogba ibra mxitariani marsiali rashfordigyavs ukan exla baili plius shou dexea. Vingida dzma sxva kide.? Amgundit verunda itamasho.? Rasvartyavt karebshi tudzmaxar shedi soccerstand.comze da meoretaimis dartymebis statistikas shexede. 1 gols ro gaitan da virivit dgebian esaa magari.?

Shou rashuashia
0
№28
ავტორი: ficxela2
10 მაი 2017 16:33
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 14
თუ იზახი რო ერთი შემადგენლობით უნდა ითამაშოს შეადარე არსენალს არსენალი წელს ზალიან რთულ მდგომარეობაშია და ეს ფაქტია. მაგრამ გუნდის ფილოსოფია პობლემებს და ტრამვებს არ შეუცვლია გუნდი აქცენტს დღესაც სწრაფ ორგანიზებულ ფეხბურთზე აკეთებს და რამდენად გამოდის ეს უკვე ცალკე თემაა
მაგრამ რეალის პერიოდს როცა იხსენებ ისიც გაიხსენე რეალის შემადგენლობაში ვინ იყო მაშინ და როგორ ფორმაში და საბოოლოდ რა შედეგი მიიღო თქვენმა მოუმ.. და ვერ ვხდები თუ ეგრე კაი იყო მოუ რეალში სკანდალით რატო გაააჯმეინეს ??? და საერთოდ პორტუდან მოყოლებული თუ იცნობ ადამიანი მაურინიოს ფილოსოფიას მიხვდები ყველაფერს მაგაზე და თუ არადა იმედი დავიტოვოთ რო წავა სხვა შანსი მანჩესტერს არ აქ. და ალეგრის გუნდი და კონტეს გუნდი დღეს თუ მანჩესტერს გავს მაშინ მანჩესტერი სდააა და ისინი სად არიან ტრავმებს ნუ მოიმიზეზებთ იუვეს ჩატარებული თამაშების 90% ერთი და იგვე სასტარტო ყავდა და შეგიძლიათ ნახოთ ალეგრი ლიგას წააგებს და მერე რას ვიტყვიტ ეს სტრატეგია ბოლომდე მაინც არ მუშაობსო .. დღეს დღეობით პრაგმატული ფეხბურთის ყველაზე კარგი მაგალითი აქვს სიმეონეს.. და ციტატა მოურინიოს ნათქვამი როცა ჩელსიმ ბარსაა გააგდო მთავარი ტაბლოა .. სასაცილოა ტაბლო კაია მარა ხარისხი თუ აქ გუნდს ვერასდროს წავა წინ.

მართალია არ ვიცნობთ ერთმანეთს მაგრამ შემიზლია გითხრა რო ფეხბურთი და მანჩესტერი ჩემთვის ძაან ფრთხილი თემაა და ჯოზე ვერასდროს მივა იქ სადაც უნაიტედი იყოოო და უნდა იყოის კიდეც
იცი უბრალოთ სელტა ანდერლეხტი და კრასნოდარი რო მანჩესტერის საზმია სირცხვილია და მეტი არაფერი..

და კიდე ერთი მარსიალი დგეს ყველაზე ცუდი ფეხბურთელია ჯოზეს სქემას ვერ ერგება და სტატისტიკაც ყველაზე ცუდი ამ კაცის ხელში აქ
და რაშფორდზე რამდენიც არ უნდა თქვას რო მაგარი მომავალია სანამ ისეთ ტრანსფერს უმიზნებს რო მაინც სკამზე დასვამ რაშოს ბოლოს ეს ბიჭიც ვერ განვითარდება ...
0
№29
ავტორი: Phil Jones
10 მაი 2017 17:57
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
მე არ ვამბობ რომ მომწონს და ვგიჯდები წლევამდელ ფეხბურთზე, ვამბობ რომ მოიესის და ვან გაალის პერიოდს ბევრად ჯობია, მე პირადად ველოდები უახლოეს 2-3 წელიწადში სტაბილურობას და არა 2 ჩემპიონთა ლიგას. იუვესთან შედარება ცოტა არასწორი მგონია, გუნდთან რომელმაც აგვისტოში მოიგო სერია ა. მეორე და მესამე გუნდებისგან საუკეთესო ფეხბურთელები იყიდა. (ჰიგუაინი+პიანიჩი)
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top