Adidas-მა და "მანჩესტერ იუნაიტედმა" "ნიუტონ ჰეიტ ლანკაშირისა" და "იორკშირ რეილუეი კლუბის" ინსპირაციით, 2016/17 წლების სეზონის ახალი საშინაო ფორმა წარადგინა.
"იუნაიტედთან" მეორე პარტნიორულ წელს, Adidas-მა კლუბისგან მაისურზე კლუბის ისტორიის ილუსტრირება და ორი ფერის გამოყენება დაავალა.
ქალაქ მანჩესტერის ოფიციალური გერბი საფუძვლად უდევს ასევე ორ ფერთან შეეერთების დიზაინს, რომელიც ფუტკრის ფიჭას გავს. ეს იყო მუშა ფუტკრის შთაგონება, რომელიც სათავეს ინდუსტრიულ რევოლუციაში იღებს და რომელშიც "იუნაიტედი" დიდ როლს ასრულებს. მკაცრი მუშაობა ქალაქის ეთიკურ ნაწილთან, არის კლუბის დნმ-ს ნაწილი.
2016/17 წლების სეზონის მაისური პირველად ჩინეთში იქნა წარმოდგენილი. კვირას, ფეხბურთელებმა მაისურების პრეზენტაცია შანხაიში, adidas Republic of Sports-ის მიერ ორგანიზიებულ ღონისძიებაზე მოახდინეს.