თბილისი:
მანჩესტერი:
25-11-2021, 21:45
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2953,
კომენტარები: 26
"იუნაიტედს" რალფ რანგნიკი ჩაიბარებს
სპეციალისტი შეთავაზებულ ვაკანსიას დათანხმდა.
გუნდიდან ოლე გუნარ სულშერის წასვლის შემდეგ, "წითელი ეშმაკების" მთავარი მწვრთნელის სკამს ბევრი სპეციალისტი დაუკავშირეს. მედია აქტიურად წერდა სხვადასხვა კანდიდატებზე.

თითქმის უკვე ცხადია და სავარაუდოდ მალე გაოფიციალურდება კიდეც, რომ ინგლისურ გრანდს სათავეში გერმანელი სპეციალისტი რალფ რანგნიკი ჩაუდგება.

ბრიტანული საინფორმაციო წყაროების თანახმად, რალფი გუნდს დროებიტ სეზონის ბოლომდე უხელმძღვანელებს. კონტრაქტის სავარაუდო ვადები სწორედ ამ დრომდე განისაზღვრება.

ბრიტანული ავტორიტეტული გამოცემა The Athletic მხარეებს შორის მიღწეულ შეთანხმებაზე იუწყება. მანამდე რანგნიკმა "მანკუნიანელების" ხელმძღვანელობას ერთი პირობის შესრულება მოსთხოვა, რაზეც ბრიტანელები დათანხმდნენ - ზაფხულში გერმანელი "მანჩესტერ იუნაიტედში" ახალ ტანამდებობას დაიკავებს და განვითარების კონსულტანტად დაიწყებს მუშაობას.

წყაროს ცნობით, რანგნიკის ბედი ახლა "ლოკომოტივზეა" დამოკიდებული - შრომითი ხელშეკრულების ვადამდე შეწყვეტისთვის მათ გერმანელს მწვანე შუქი უნდა აუნთონ.
ახალი ამბები
26 კომენტარი
№11
ავტორი: PaLoMo
25 ნოემბერი 2021 23:04
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
ციტატა: Buk777
Maguiri ra shuashia gundia areuli xalxo inglisis nakrebus sheucvleli mcvekia da inglisi rogorc ushvebs golebs xom xedavt

Ki bevri shecdomebi qonda klubshi da es mtlianat gundis areulobaa gasagdebia an dasayenebelia pogba lingardi matichi endersoni eseni gunds mospoben

კონკრეტულად 1კაცის დანაშაული არ არის და ნუ თუ მატჩებს არ ჩავთვლით და ეს ყველაფერი მაინც ხელმძღვანელობის ბრალია.
არსწორი მწვრთნელი და ყველა მწვრთნელვა თავის მოთამაშეები მოიყვანა,მოყვანილებს კიდე ვერ ვყიდით

ჯერ ლინგარდია თემა ავიღოთ ვესტჰემს 25მილიონად მიყავდა და არ გაყიდეს და ახლა 10ად ვერ ვყიდით

ისეთები იწერება ამ კაცზე მგონი იმდი გამიჩნდეს რო გვეშველება.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№12
ავტორი: Roberto
25 ნოემბერი 2021 23:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
მაგუაერი მე პირადად ძმებო პირველი დღიდან არ მომწონდა და არასდროს არ მინდოდა ეს იუნაიტედში რომ ყოფილიყო,თავკომბალა კაცი არის პრემიერლიგის საშუალო დონის კლუბის მოთამაშე,ამას რა უნდა ფერდინანდთან ან ტერისთან და სხვა უმაღლესი კლასის მცველების გვერდით,4 წელიწადში ტიპს გადაადგილებაც კი უჭირდეს იქნება,არადა ცენტრ.მცველები 30 წლის ასაკში შედიან პიკში გამოცდილების მოპოვებიდან გამომდინარე.ყველაფერს თავი დავანებოთ რაც ამ თავგასიებულმა იკადრა მაგის მერე ხო საერთოდ შემძულდა და ვეღარ ვიტან.როცა ბურთი დაკარგა და წითელი აიკიდა,ადგა ეს უნამუსო ბარნლის დონის კაციბდა უდიდესი,ლეგენდარული კლუბის კაპიტნის სამკლაური მოისროლა ამ თავხედმა,ვითომ გაბრაზდა ბიჭი,ბალოტელის არ გაუკეთებია მასეთი რაღაც,თითქოს და უსამართლოდ მოექცნენ ამ მსოფლიო დონის მცველს,ვის დაკარგვია ეს ცალტვინა,შვილს ვფიცავარ ამას ბაილი 5 თავით თუ არ მერჩივნოს
0
№13
ავტორი: dybbuk
25 ნოემბერი 2021 23:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1534
ციტატა: Roberto
ამას ბაილი 5 თავით თუ არ მერჩივნოს

ბაზარი არაა, ტრავმებისკენ მიდრეკილი რომ არ იყოს, ალბათ ვარანის გარდა ყველას ჯობია გუნდში. მაგუაიერდი რომ 80 მლნ ფუნტს გადაიხდი და მერე კაპიტნად დააყენებ მანდ ჩანს რა ძღრენშიცაა გუნდი
0
№14
ავტორი: sancho6666
26 ნოემბერი 2021 01:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
ციტატა: Buk777
Maguiri ra shuashia gundia areuli xalxo inglisis nakrebus sheucvleli mcvekia da inglisi rogorc ushvebs golebs xom xedavt

Ki bevri shecdomebi qonda klubshi da es mtlianat gundis areulobaa gasagdebia an dasayenebelia pogba lingardi matichi endersoni eseni gunds mospoben

მაგას ვამბობ მეც ზუსტად მაგუაიერი ინგლისში რო კარგია და ჩვენთან არა იმ სქემაში კარგია რადგან შეხედე მეწყვილეებს და ინგლისის ტაქტიკას ინგლისის ტაქტიკა არის ბურთი ფლანგებზე ცენტრში პასსაც კი არავინ აკეთებს და მაგუაიერს უწევს პოზიციური თამაში სუულ ჩაწოდებებზე მაგარია იგებს თავზე და როცა კონტრი არეპარება გუნდს მაშინაც კარგია მაგრამ ჩვენთან ეგრე არააა რადგან უყურე მაგუაიერს ყავს დაცვა რომელიც ასე თუ ისე მისნაიერია მეწყვილე ცენტრ მცველი რომელოც მისნაირი სტილისაა წინ ყავს ორი ბეტონი ჩამშლელი რომელიც მოსნაირი ძალისმიერი ტიპია ტიპიური ცხრიანი რომელიც მისნაირი ჯანისაა კეინი და მოძრავი ფლანგები რომელიც აზღვევენ ყველაა და ყვეკაფეერს დაცვასაც და შეტევასაც სტერლინგი სუ როდარვის და ფოდენი მაგიტოა ძირითადში მაუნტი იმაზე 2 ჯერ უკეთესია ართმევაზე ვიდრე ბრუნო ფერნანდეში ანუ მაგუაიერი ინგლისში იმიტოა ტოპ მცველი რო გუნდის სტილში ჯდება

ჩვენთან გვერდით ყავს ვარანი ვაფშე სხვატიპის ცენტრ მცველია ვარანი და ბაილი ტექნიკური სწრაფი ცენტრ მცველები არიან ... წინ დეკლან რაისი და ფილიოსი ყავს ნაკრებში რომლებიც ორთაბრძოლაში და ჯანში არიან კარგი ჩვენთან ფრედი და პოგბა ტექნიკური იგროკები და სწრაფი წინ ბრუნო რომელიც ფანტაზისტაა და ჩაშლაში 0 ია ფლანგები ჩვენი დაცვაში არვარგა ანუ მაგაშია საქმე

აი გუნდს აწყობ შემტევ გუნდს

უნდა გამოცვალო ბისაკა რადგან შემტევი მცველი გჭირდება როგორიც რის ჯეიმსი კანსელო არნოლდია უნდა გამოცვალო მაგუაიერი რომელიც არაა ტექნიკური ცენტრ მცველი და უნდა იყიდო ტიაგო სილვა ვანდეიკი ლაპორტე რომლებიც ბევრ ფორვარდზე კარგად ფლობენ ვურთსაც და მოედანსაც წინ უნდა გყავდეს ბუსკეცისნაირი ჭკვიანი ბურთის გამნაწილებელი აი ჯორჯინიო რატოა ჩელსიში ?? ან ალკანტარა ლივერპულში ? მერე ბრუნო და პოგბაც მოსულა წინ და მოძრავი ფლანგები ....

თუ დაცვით გუნდს აწყიბ როგორიც იყო ინტერი და სხვები მაშინ მაგუაიერი უნდა გყავდეს ბისაკაც ვარანი უნდა შეცვალო და ბაილი წინ ბრუნო უნდა ამოაგდო რადგან ართმევაზე ცუდია უნდა გყავდეს ბურთის მთრეველი ფლანგები ჯაგა ცენტრი როგორიცაა დეკლან რაისი მაგალითად ან როგორიც იყო ესიენი და სხვები ანუ ეს არის ფეხბურთის ანი ბანი

გინდა შემტევი გუნდი უნდა გყავდეს შემტევი ტექნიკური იგროკები გინდა დაცვითი გუნდი უნდა გყავდეს დაცვითი იგროკები და აი როცა ორივე გყავს მაშინ მიიღება ოლეს მანჩესტერი როვერგაუგებ რაგუნდია მაგიტოა 7 მცვეკითაც რო 20 გოლი გადის ვერაზღვევებ ერთმანეთს ვაფშე სხვადასხვა სტილის იგროკები რო გყავს ვერააწყოობ გუნდს ვერააა შემტევ მანჩესტერში მაგუაიერის ადგილი არააა არც ბისაკასი არც მაკტომინეის არც მატიჩის და არც სხვების დაცვითი სტილის არიან ოლემ ვერააწყო გუნდი მაგას ვამბობ და რაგნიკი რასიზავს აგერ თქვენ და აგერ მეე
0
№15
ავტორი: PaLoMo
26 ნოემბერი 2021 02:56
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4061
[quote=sancho6666][quote=Buk777]Maguiri ra shuashia gundia areuli xalxo inglisis nakrebus sheucvleli mcvekia da inglisi rogorc ushvebs golebs xom xedavt

Ki bevri shecdomebi qonda klubshi da es mtlianat gundis areulobaa gasagdebia an dasayenebelia pogba lingardi matichi endersoni eseni gunds mospoben[/quote]
მაგას ვამბობ მეც ზუსტად მაგუაიერი ინგლისში რო კარგია და ჩვენთან არა იმ სქემაში კარგია რადგან შეხედე მეწყვილეებს და ინგლისის ტაქტიკას ინგლისის ტაქტიკა არის ბურთი ფლანგებზე ცენტრში პასსაც კი არავინ აკეთებს და მაგუაიერს უწევს პოზიციური თამაში სუულ ჩაწოდებებზე მაგარია იგებს თავზე და როცა კონტრი არეპარება გუნდს მაშინაც კარგია მაგრამ ჩვენთან ეგრე არააა რადგან უყურე მაგუაიერს ყავს დაცვა რომელიც ასე თუ ისე მისნაიერია მეწყვილე ცენტრ მცველი რომელოც მისნაირი სტილისაა წინ ყავს ორი ბეტონი ჩამშლელი რომელიც მოსნაირი ძალისმიერი ტიპია ტიპიური ცხრიანი რომელიც მისნაირი ჯანისაა კეინი და მოძრავი ფლანგები რომელიც აზღვევენ ყველაა და ყვეკაფეერს დაცვასაც და შეტევასაც სტერლინგი სუ როდარვის და ფოდენი მაგიტოა ძირითადში მაუნტი იმაზე 2 ჯერ უკეთესია ართმევაზე ვიდრე ბრუნო ფერნანდეში ანუ მაგუაიერი ინგლისში იმიტოა ტოპ მცველი რო გუნდის სტილში ჯდება

ჩვენთან გვერდით ყავს ვარანი ვაფშე სხვატიპის ცენტრ მცველია ვარანი და ბაილი ტექნიკური სწრაფი ცენტრ მცველები არიან ... წინ დეკლან რაისი და ფილიოსი ყავს ნაკრებში რომლებიც ორთაბრძოლაში და ჯანში არიან კარგი ჩვენთან ფრედი და პოგბა ტექნიკური იგროკები და სწრაფი წინ ბრუნო რომელიც ფანტაზისტაა და ჩაშლაში 0 ია ფლანგები ჩვენი დაცვაში არვარგა ანუ მაგაშია საქმე
სტერლიმგი როცა სიტიში გადდავიდა სირბილის მეტი არაფერი იცოდა და გვარდიოლას დამსახურებაა რა დონეზეც არის დღეს.
კარგმა მწვრთნელმა იცის თუ როგორ გამოიყენოს მისი ცუდი მოთამაშე.
ვნახოთ რას იზამს ახალი მწვრთნელი 6თვე ცოტაა ტაქტიკის შესასწავალდ და მერე ამის მოდეანზე სრულფასოვნად გადატანისთვის თუმცა მაინც საქმეა როცა საძირკველს უყრი სახლს სახლიც მარტივად შენდება.

ჩვენ კიდე ამ 10წლის მანძილზე საძირკვლის გარეშე გვინდოდა სახლის აშენება და მიტომაც ვჯახირობთ ამდენი წელი.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№16
ავტორი: sancho6666
26 ნოემბერი 2021 03:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 198
Palomo


კი იასნაად გეთანხმები რო.კარგმა მწრთვნელმა.იცის როგორ გამოიყენოს თავისი ცუდი მოთამაშე უბრალოდ კარგ მწრთვნელსაც არშეუძლია დაცვითი სტილის მოთამაშე შემტევად გარდაქმნას ესეც ფაქტია ხო ?

აი მაგალითად მაგუაიერს ტექნიკურ სწრაფ მცვეკად გარდაქმნი ? სისწრაფეს გაუზრდი ? თუ ტექნიკას ? დავუშვათ გვარდიოლა მოვიდა რაგნიკის ნაცვლად და უცებ ტიკი ტაკა დავიწყეთ მაგუაიერს რასუზავს ? ასწავლის ერთი შეხებით სწრაფი პასები როგორ აკეთოს სწრაფად ? ხო შეუძლებელია ეგ ?? ან ბისაკას რაც არაქვს შეტევითი პოტენციალი როგორ მისცემ ? ოლეს დიიიდი შეცდომაა როდესაც გააკეთა არასწორი ტრანსფერები სხვადასხვა სტილის ფეხბურთელები რო შეყარა გუნდში..... ამას მე კი არ ვამბობ აგერ რაგნიკი ამბობს... აგერ რაგნიკიც საუბრიბს არასწორ ტრანსფერებზე ... არასწორ მენეჯმენტზე .... ბისაკა მაგუაიერი ბეეკი ვარანი ეს 4 ფეხბურთელი ერთად რაგუნდში ითამაშებს ? აი წარმოდგენა არმაქვს .... ნელი და უტექნიკო მაგუაიერი ... ტექნიკური მოკლე პასის მქონდე ბეეკი ... პატკატი ბისაკა რომელსაც მაგუაიერისგან განსხვავებით პოზიცია არუვარგა ...სწრაფი და ტექნიკური ვარანე ანუ 4 სხვადასხვა ატილის ფეხბურთელი რაგუნდში ითამაშებს არვიცი ... ხო არსებობს გუნდი .... გუნდურობა .... გუნდური სტილი ... ჩვენ რასტილი უნდა გვქონდეა ვაფშე სხვადასხვა სტილის ფეხბურთელები გვყავს თავის საქმეში ყველა კაია მარა საერთო არაფერი აქვთ ერთმანეთთან


აი ელემენტარულად იოზილი ნელი ზამრაცი ტიპი ხო იყო ? კლოპის ლივერპულში წარმოგიდგენია იოზილი ? ანუ ძაან კლასნი იყო თავის დროზე მარა კლოპის ლივერპულში წარმოგიდგენია ? ან აი ნეიმარი მოურინიოს ავტობუს ჩელსიში დიმარიასთან ერთად წარმოგიდგენია ??

ბაზარი არაა სტერლინგისგან სალამურს გამოიყვან მარა სტილი როცა 11 ფეხბურთელს სხვადასხვა აქვა ვერაფერს იზავ თორე მაგუაიერი რო განავუთარო ისევ თავის პროფილში უნდა განავუთარო პოზიციურ ძალისმიერ თამასში სხვას ვერუზავ ფიზიკურად

მაგუაიერის ბრალო არაა ეს ყველაფერი მართლა არაფერ შუაშია ტიპი აქ არასწორ ხედვაშია არჭირდებოდა მანჩესტერის ფილოსოფიის გუნდს ჰარი თორე ატლეტიკოში საუკეთესო იქნება რო გადავიდეს ... იგივე ვანდებეეკი საუკეთესო იქნება სიტიში და უნდიდა კიდეც გვარდიოლას ... იგივე ჯორჯინიო საუკეთესო იქნება სიტიში მარა ჩვენთან ფრედზე უარესი იქნება რო თამაშობდეს

როცა 11 ფეხბურთელიდან ზოგი ტექნიკურია ზოგი არა ... ზოგი სწრაფი ა ზოგი არა ...ზოგმა პოზიციის შერჩევა იცოს ზოგმა არა ...ზოგი კონტრშეტევის იგროკია ზოგი პოზციური შეტევის და ამ ყველას შენ 11 კაცში ათამაშებ რა სტილი უნდა ქონდეს გუნდს ? შეუძლებელია ეგ განავითარე ჰა რამდენიც გინდა ყველა მაინც თავის სტილში განვითარდება ... გვარდიოლამ სტერლინგი რო განავუთარა სისწრაფის ხარჯზე სივრცეების ათვისება ასწავკა თორე ინტელექტი და ფინიშინგი ეხაც იგივე აქვს უბრალოდ მიმენტები აქვს 10 ჯერ მეტი

და საძირკვეკს რაც შეეხება ესაა ზუსტაად მაგაშიც გეთანხმები ჯერ მიზანი უნდა გქონდეს სტილი ფილოსოფია და მერე მიზნისკენ მისაღწევი საჭირო იგროკები შემტევითი სტილი რო გაქვს 11 ივე უნდა გყავდეს ერთი ან მიახლოებული სტილის იგროკი რო ერთი გამართული მანქანა შეიკრაას რომელსაც იუნაიტედი დაერქმევა ესაა და ეს
0
№17
ავტორი: Old Red Devil
26 ნოემბერი 2021 06:40
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 986
არადა მოსალოცი ამბავია.რალფი შეიძლება ითქვას კლიპის საყვარელი სტილის მამაა,რომელიც არსად ჩანდა.წლების წინ უნდა მოსულიყო ესეთი ტოტალური კონტროლის მოყვარული სპეციალისტი,რომელიც პალაჟენიას არა მხოლოდ მოედანზე არამედ მის მიღმაც მოხოდავდა,მაგრამ ალბათ ისევ ფული და მარკეტინგის ბრალი იყო.ეხლა კი გუნდი დაეცა და მოირღვა,არანაირი ნათელი წერტილი არ ჩანს.სავარაუდოდ ზაგხულზე რალფს სპორტ დირექტორად დანიშნავენ თუ რაღაც ამგვარ პოზიციაზე.მოუთმენლად ველოდები რას შეცვლის გერმანელი.1 კია ფაქტი,რომ გერმანელი სპეციალისტები კარგები არიან.
0
№18
ავტორი: ManchesterU
26 ნოემბერი 2021 08:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 511
რავიცი ამის ლაიფციგი კარგად თამაშობდა დაფრინავდაო ვერა მარა ნარმალნა, მინიმუმ სანახაობრივ ფეხბურთს ვითამაშებთ მემგონი.
0
№19
ავტორი: Roberto
26 ნოემბერი 2021 09:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
რანგნიკის მთავარი ასისტენტი ლარს კორნეტკა იქნება, რაც იმას ნიშნავს რომ თავისი სტაფი მოყავს! ბექგრაუნდი: 2007 წლიდან ძირითადად მეტოქეთა ვიდეო ანალიზს აკეთებდა და მთავარი ასისტენტი იყო. შედიოდა პეპ გვარდიოლას, რალფ რაგნიკისა და იულიან ნაგელსმანის სამწვრთნელო შტაბებში!

როგორც იქნა ფელანი და მაგათი უცოდინარი შტაბიც გაიწმინდება
0
№20
ავტორი: Malboro463
26 ნოემბერი 2021 09:49
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: Roberto
რანგნიკის მთავარი ასისტენტი ლარს კორნეტკა იქნება, რაც იმას ნიშნავს რომ თავისი სტაფი მოყავს! ბექგრაუნდი: 2007 წლიდან ძირითადად მეტოქეთა ვიდეო ანალიზს აკეთებდა და მთავარი ასისტენტი იყო. შედიოდა პეპ გვარდიოლას, რალფ რაგნიკისა და იულიან ნაგელსმანის სამწვრთნელო შტაბებში!

როგორც იქნა ფელანი და მაგათი უცოდინარი შტაბიც გაიწმინდება

ასეთი კაცი გვჭირდებოდა
ამ ჯოგს სხვანარად ვერ მოვიშორებდით
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top