თბილისი:
მანჩესტერი:
30-10-2020, 15:23
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1826,
კომენტარები: 19
გიგზის განცხადება
შეიძლება 15-20 წელი ველოდოთ ჩემპიონობას.
გიგზის განცხადება
"ფაქტია, რომ ეს გუნდი ჯერ მზად არ არის. შესაძლოა დაახლოებით 15-20 წელი ველოდოთ მათ ჩემპიონობას. რაც უფრო დიდხანს დარჩებიან კლოპი და გვარდიოლა, მით უფრო ნაკლები იქნება "იუნაიტედის" ჩემპიონობის შანსი".

"გაიხსნეთ, რომ მომენტალური შედეგი მოსვლიდან მალევე არცერთ მწვრთნელს არ ქონია" - თქვა უელსელმა.

https://www.dailymail.co.uk/home/index.html
ინტერვიუები
19 კომენტარი
№11
ავტორი: zulte waregem
30 ოქტომბერი 2020 20:40
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 117
გამორიცხულია ამას ბოღმა ალაპარაკებდეს. ბერბატოვს ან ვან პერსის შეხედეთ როგორ უყვართ მანჩესტერი და რა კარგ განცხადებებს აკეთებენ ხოლმე. კლოპიც კი არ ლაპარაკობს სიძულვილის ენით და როგორც ოპონენტს ისე გვიხსენიებს. უბრალოდ მართლა არის პრობლემები და ეს წლებია. ფულის ფლანგვა, არასწორი მეჯმენტი და საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკა. ესაა და ეს. ვფიქრობ, მისი ნათქვამი რეალობას მოკლებული არაა. ოთხეულისთვის ვიბრძოლებთ, მაგრამ ასეთი ნაბიჯებით ჩემპიონობა რა ვიცი...
0
№12
ავტორი: GOGAruud
30 ოქტომბერი 2020 21:39
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 23
ციტატა: ALEXFERGUSON

ისე ნევილი დანიშნონ მემგონი შენ ყველაზე მაგრა გაგიხარდება wink ან ის ნაგესლამი დანიშნონ, 5-0 რო მოგვიგო wink ან პოიჩეტინო მაინც, კაცმა 2 წელია სამსახური ევრ იშოვა. იტალიური კლუბებიც არ თავაზობენ. ისე ამბობთ ამის ხელშიო,გეგონება მწვრთნელების ისეთი არჩევანი იყოს რო რავი რიგი იდგას. ისე საშუალო დონის სოლსკაიერი იყოს, გუნდის სიყვარული მაინც აქვს და ასეთუისე ათამაშებს გუნდს. ვიდრე სხვა საშუალო დონის მწვრთნელი მოვიდეს აქ ფულის გულისთვის რო მერე იქნებ კონტრაქტი გაუწყვიტონ და კომპესაცია მიიღოს მილიონები. კლოპს უნდა მიცე თურემ დრო ,გვარდილოლას უნდა მიცე დრო და თურე ოლეს უნდა მოთხოვო 1 სეზონში ყველაფრის მოგება. გუნდს საუკუენში ერთხელ გაუვარდება რაღაც და იმ ხალხს ადიდებთ და საკუთარს 2 თამაში არ წაუვა და მიდის დაჯმ@. ქართული მენტალიტეტის თემაა და არც მიკვირს სამწუხაროდ

ჯერ ამან მიაღწიოს უელსის ნაკრებში რამეს, მერე ნევილმა მიაღწიოს რამეს, რო გამოაგდეს ნახევარ სეზონში და მერე ილაპარაკონ რამეზე. გამოვლენ აქ და პროფესორობენ,გეგონება ერთმა ევრიპის ჩემნპიონობა დადო და მეორემ ლიგის ფინალი.


ამ საიტზე ახალი და თან ძველი ვარ, ახალი იმ გაგებით რომ ეხლა დავრეგისტრირდი და ძველი გაგებით რომ წლებია თვალს აქ ვადევნებ სიახლეებს, სრულად ვეთანხმები შენს კომენტარს ALEXFERGUSON როგორც ვხედავ იმ ცოტა გულშემატკივართა რიგს მიეკუთვნები რომელთაც მართლა უყვარს თავისი გუნდი როგორც ჭირში ისე ლხინში, როგორც 6-1 წაგებისას ისე 5-0 მოგებისას, მე არ მესმის როგორ შეიძლება ლანძღოს მანჩესტერის გულშემატკივარმა მწვრთნელი, მესმის რომელიმე ფეხბურთელზე მაგრამ მწვრთნელი ეს არ მესმის და ვერც ვერასდროს გავიგებ, იმიტომ რომ შენ რომელ სასტავსაც ფიქრობდი და ის სასტავი არ გაიყვანა ან ზამენა რომელზეც ფიქრობდი ის არ გააკეთა ამის გამო აკრიტიკო ცოტა აზრს მოკლებულია და კაია ჩვენს როლზე დავფიქრდეთ როგორც გულშემატკივარზე და მივხვდებით რომ შეიძლებოდა ნებისმიერ სიტუაციაში ესა თუ ის მომხდარიყო და მაინც წაეგო გუნდს. ამ საიტის წესებშიც გარკვევით წერია რომ არ შეიძლება მწვრთნელზე და გუნდზე რამე ცუდის თქმა. მე ძალიანგული მწყდება ხოლმე როცა ვკითხულობ ისეთ კომენტარებს მანჩესტერის ფანებისგან სადაც იმედის ნიშანწყალიც არ ჩანს. თან გაიხსენეთ ოლეს მოსვლისთანავე არ უთქვია რომ მომდევნო წელს ლიგას დავდებთო, მან განაცხადა რომ ჩვენ გრძელვადიანი გეგმები გვაქვს და გვინდა სწორად ავაშენოთ გუნდიო, მე პირადად ვხედავ პოზიტივს ამ გუნდში და გეგმაში რომლისკენაც მიდიან სხვა დანარჩენ არც ერთ მწვრთნელში არ დამინახია ეს, და მწვრთნელებს რაც შეეხება მე პირადად არ ველოდებოდი არც მოიესისგან არც ვან გაალისგან და არც მოუირიოსგან იმ ფეხბურთს რასაც მანჩესტერის სტილი ქვია იმიტომ რომ რადიკალურად განსხვავებული ფილოსოფია აქვთ მათ, მოსვლისთანავე ვიცოდი რომ ვერაფერს გახდებოდნენ, ეხლა მაგუაიერს რო უთხრა ცენტრფორვარდი მინდა იყოო ცხადია ვერ გაამართლებს მოლოდინს, მაგრამ საქმე მწვრთენში კი არ არის არამედ ხელმძღვანელობაში, კულისებს უკან როგორც გამოჩნდა მწვრთნელების ცვლაში სამზარეულოშია პრობლემა. მე პირადად მოურინიოს სტილი არ მომწონს მაგრამ თავისი საქმის კარგი პროფესიონალია, თუ ფეხბურთელებს დაუდებ ააწყობს საათივით გუნდს და ეს არა ერთხელ დაუმტკიცებია, მაგრამ არ დაუდეს ვინც უნდოდა... ეხლა ოლეს არ დაუდეს ის ვინც უნდოდა, და დამერწმუნეთ ამ მწვრთნელებმა რაც ხელთ ქონდათ გუნდისგან საუკეთესო დადეს, მეტი არ შეუძლიათ ამ ფეხბურთელებს და რა უნდა მოსთხოვო, ლუკაკუ ალბათ შეცდომით მოხვდა ფეხბურთში, ფეხბურთელმა ბურთის მიღება რო არ იცის და ამხელა ტანს რო ვერ იყენებს და ამ სისწრაფეს რო ვერ გამოიყენებ შეცდომით მოხვდი სტადიონზე, და ასეთი ფორვარდით სად გინდა წახვიდე წინ... ოლეს კი ვხედავ სწორი მიმართულება, აქვს რა თქმა უნდა უშეცდომო არავინაა და არც მისგან ველოდები სრულყოფილებას, შეცდომებსაც დაუშვებს, მაგრამ საქმე იმაშია რო შეცდომების დროსაც გაუგო და მხარში ედგე გუნდს და არ იგინებოდე და იპურჭყებოდე. აქ ვიცი ბევრი ჯუნიორ მანჩესტერელებიც არიან და ალბათ ამის ბრალია რო არ ესმით ზოგს სწორი ბალეშიკობა რას ქვია, მაგრამ ვეტერანებო შეინარჩუნეთ პოზიტივი და სირთულეების დროსაც ჯუნიორებს კარგი მაგალითი მიეცით ბალეშიკობის. ფერგიუსონი როდესაც დაინიშნა პირველად, საწყისი წლებით თუ განსჯიდნენ მას და გაუშვებდნენ გუნდიდან მაშინ მთელი ეს ისტორია რასაც მანჩესტერ იუნაიდედი ქვია ფერგის ერა არასდროს დაიწერებოდა, ასე რომ რწმენა იქონიეთ და მხარი დაუჭირეთ მწვრთნელს, წუწუნით ვერაფერს შევცვლით, პოზიტივით კიდე ვიამაყებთ გუნდით რომელიც გვიყვარს და მხარს დავუჭერთ როგორც რთულ ისე კარგ დროში... ესე როგორც უჩანს გუნდს პირი ნელა ნელა თუ ოლემ მოახერხა გუნდს ბალანსი მისცეს უკვე შეიძლება ტიტულებზე ლაპარაკი, ერთი ორი ტრანფერით შეიძლება ამის მიღწევა რომ დააჩქაროს, თუ არა და მაგის გარეშეც ცოტა დრო დაჭირდება მეტი, მაგრამ მაიც დროით თუ ვიხელმძღვანელებთ კარგ გზაზე ვართ, ლივერპული მახსოვს კლოპი რო დანიშნეს, 3 წელი უპროგნოზო გუნდი იყო ხან ბრახ წააგებდა ჭ კლასთან ხან მოიგებდა ტოპ კლასთან, მერე ყველამ ნახა რასაც მიაღწიეს (ცუდია რო მაგალითად ამის მოყვანა დამჭირდა)... ბოდიშით დაგროვილი მქონდა და რო არ გავჩერდე კიდე ბევრის თქმა მინდა მაგრამ დანარჩენი სხვა დროს...
0
№13
ავტორი: Lalana
30 ოქტომბერი 2020 22:26
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
მესმის ადამიანმა თქვა ჯერ მანჩესტერი არ არის ჩემპიონობისთვის მებრძოლი გუნდიო,მაგრამ თქვა რომ შენი საყვარელი გუნდი 15-20 წელი უნდა ელოდოს ჩემპიონობას ბოღმის ნიშნები იკვეთება და მეტი არაფერი.კლოპსა და გვარდიოლას რომ გაუსვა ხაზი ეს პირდაპირ მინიშნებაც იყო მწვრთნელზე,რომ შესაბამისი დონის მწვრთნელი არ ყავსო გუნდს,ეტყობა საკუთარ თავს ხედავს გუნდის სათავეში :დდ 15-20 წელიწადში კი მიიღებს რაღაც სახის გამოცდილებას :დ გვარდიოლას უკვე შეუდგა წყალი,უკვე შემცვლელებზეც კია საუბარი,ადამიანმა ამდენი ფული დახარჯა და ევროპულ ტურნირებზე წინსვლა არ არის და ინგლისშიც ვერ მიდის მისი საქმე კარგად.რაც შეეხება კლოპს ჯერ ამ აშენებული გუნდით კარგად მიდის,მაგრამ თითოეულ გუნდს სჭირდება განახლება და ლივერპულიც თუ არ გადასხვაფერდა მალე მაგათაც დაეწყებათ ჩავარდნა.რაც შეგვეხება ჩვენ,ვნახოთ,მომავალი უკეთ გვიჩვენებს სიტვაციის განვითარებას.
0
№14
ავტორი: temo-scholes
31 ოქტომბერი 2020 11:20
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1663
ციტატა: GOGAruud
ციტატა: ALEXFERGUSON

ისე ნევილი დანიშნონ მემგონი შენ ყველაზე მაგრა გაგიხარდება wink ან ის ნაგესლამი დანიშნონ, 5-0 რო მოგვიგო wink ან პოიჩეტინო მაინც, კაცმა 2 წელია სამსახური ევრ იშოვა. იტალიური კლუბებიც არ თავაზობენ. ისე ამბობთ ამის ხელშიო,გეგონება მწვრთნელების ისეთი არჩევანი იყოს რო რავი რიგი იდგას. ისე საშუალო დონის სოლსკაიერი იყოს, გუნდის სიყვარული მაინც აქვს და ასეთუისე ათამაშებს გუნდს. ვიდრე სხვა საშუალო დონის მწვრთნელი მოვიდეს აქ ფულის გულისთვის რო მერე იქნებ კონტრაქტი გაუწყვიტონ და კომპესაცია მიიღოს მილიონები. კლოპს უნდა მიცე თურემ დრო ,გვარდილოლას უნდა მიცე დრო და თურე ოლეს უნდა მოთხოვო 1 სეზონში ყველაფრის მოგება. გუნდს საუკუენში ერთხელ გაუვარდება რაღაც და იმ ხალხს ადიდებთ და საკუთარს 2 თამაში არ წაუვა და მიდის დაჯმ@. ქართული მენტალიტეტის თემაა და არც მიკვირს სამწუხაროდ

ჯერ ამან მიაღწიოს უელსის ნაკრებში რამეს, მერე ნევილმა მიაღწიოს რამეს, რო გამოაგდეს ნახევარ სეზონში და მერე ილაპარაკონ რამეზე. გამოვლენ აქ და პროფესორობენ,გეგონება ერთმა ევრიპის ჩემნპიონობა დადო და მეორემ ლიგის ფინალი.


ამ საიტზე ახალი და თან ძველი ვარ, ახალი იმ გაგებით რომ ეხლა დავრეგისტრირდი და ძველი გაგებით რომ წლებია თვალს აქ ვადევნებ სიახლეებს, სრულად ვეთანხმები შენს კომენტარს ALEXFERGUSON როგორც ვხედავ იმ ცოტა გულშემატკივართა რიგს მიეკუთვნები რომელთაც მართლა უყვარს თავისი გუნდი როგორც ჭირში ისე ლხინში, როგორც 6-1 წაგებისას ისე 5-0 მოგებისას, მე არ მესმის როგორ შეიძლება ლანძღოს მანჩესტერის გულშემატკივარმა მწვრთნელი, მესმის რომელიმე ფეხბურთელზე მაგრამ მწვრთნელი ეს არ მესმის და ვერც ვერასდროს გავიგებ, იმიტომ რომ შენ რომელ სასტავსაც ფიქრობდი და ის სასტავი არ გაიყვანა ან ზამენა რომელზეც ფიქრობდი ის არ გააკეთა ამის გამო აკრიტიკო ცოტა აზრს მოკლებულია და კაია ჩვენს როლზე დავფიქრდეთ როგორც გულშემატკივარზე და მივხვდებით რომ შეიძლებოდა ნებისმიერ სიტუაციაში ესა თუ ის მომხდარიყო და მაინც წაეგო გუნდს. ამ საიტის წესებშიც გარკვევით წერია რომ არ შეიძლება მწვრთნელზე და გუნდზე რამე ცუდის თქმა. მე ძალიანგული მწყდება ხოლმე როცა ვკითხულობ ისეთ კომენტარებს მანჩესტერის ფანებისგან სადაც იმედის ნიშანწყალიც არ ჩანს. თან გაიხსენეთ ოლეს მოსვლისთანავე არ უთქვია რომ მომდევნო წელს ლიგას დავდებთო, მან განაცხადა რომ ჩვენ გრძელვადიანი გეგმები გვაქვს და გვინდა სწორად ავაშენოთ გუნდიო, მე პირადად ვხედავ პოზიტივს ამ გუნდში და გეგმაში რომლისკენაც მიდიან სხვა დანარჩენ არც ერთ მწვრთნელში არ დამინახია ეს, და მწვრთნელებს რაც შეეხება მე პირადად არ ველოდებოდი არც მოიესისგან არც ვან გაალისგან და არც მოუირიოსგან იმ ფეხბურთს რასაც მანჩესტერის სტილი ქვია იმიტომ რომ რადიკალურად განსხვავებული ფილოსოფია აქვთ მათ, მოსვლისთანავე ვიცოდი რომ ვერაფერს გახდებოდნენ, ეხლა მაგუაიერს რო უთხრა ცენტრფორვარდი მინდა იყოო ცხადია ვერ გაამართლებს მოლოდინს, მაგრამ საქმე მწვრთენში კი არ არის არამედ ხელმძღვანელობაში, კულისებს უკან როგორც გამოჩნდა მწვრთნელების ცვლაში სამზარეულოშია პრობლემა. მე პირადად მოურინიოს სტილი არ მომწონს მაგრამ თავისი საქმის კარგი პროფესიონალია, თუ ფეხბურთელებს დაუდებ ააწყობს საათივით გუნდს და ეს არა ერთხელ დაუმტკიცებია, მაგრამ არ დაუდეს ვინც უნდოდა... ეხლა ოლეს არ დაუდეს ის ვინც უნდოდა, და დამერწმუნეთ ამ მწვრთნელებმა რაც ხელთ ქონდათ გუნდისგან საუკეთესო დადეს, მეტი არ შეუძლიათ ამ ფეხბურთელებს და რა უნდა მოსთხოვო, ლუკაკუ ალბათ შეცდომით მოხვდა ფეხბურთში, ფეხბურთელმა ბურთის მიღება რო არ იცის და ამხელა ტანს რო ვერ იყენებს და ამ სისწრაფეს რო ვერ გამოიყენებ შეცდომით მოხვდი სტადიონზე, და ასეთი ფორვარდით სად გინდა წახვიდე წინ... ოლეს კი ვხედავ სწორი მიმართულება, აქვს რა თქმა უნდა უშეცდომო არავინაა და არც მისგან ველოდები სრულყოფილებას, შეცდომებსაც დაუშვებს, მაგრამ საქმე იმაშია რო შეცდომების დროსაც გაუგო და მხარში ედგე გუნდს და არ იგინებოდე და იპურჭყებოდე. აქ ვიცი ბევრი ჯუნიორ მანჩესტერელებიც არიან და ალბათ ამის ბრალია რო არ ესმით ზოგს სწორი ბალეშიკობა რას ქვია, მაგრამ ვეტერანებო შეინარჩუნეთ ნეგატივი და სირთულეების დროსაც ჯუნიორებს კარგი მაგალითი მიეცით ბალეშიკობის. ფერგიუსონი როდესაც დაინიშნა პირველად, საწყისი წლებით თუ განსჯიდნენ მას და გაუშვებდნენ გუნდიდან მაშინ მთელი ეს ისტორია რასაც მანჩესტერ იუნაიდედი ქვია ფერგის ერა არასდროს დაიწერებოდა, ასე რომ რწმენა იქონიეთ და მხარი დაუჭირეთ მწვრთნელს, წუწუნით ვერაფერს შევცვლით, პოზიტივით კიდე ვიამაყებთ გუნდით რომელიც გვიყვარს და მხარს დავუჭერთ როგორც რთულ ისე კარგ დროში... ესე როგორც უჩანს გუნდს პირი ნელა ნელა თუ ოლემ მოახერხა გუნდს ბალანსი მისცეს უკვე შეიძლება ტიტულებზე ლაპარაკი, ერთი ორი ტრანფერით შეიძლება ამის მიღწევა რომ დააჩქაროს, თუ არა და მაგის გარეშეც ცოტა დრო დაჭირდება მეტი, მაგრამ მაიც დროით თუ ვიხელმძღვანელებთ კარგ გზაზე ვართ, ლივერპული მახსოვს კლოპი რო დანიშნეს, 3 წელი უპროგნოზო გუნდი იყო ხან ბრახ წააგებდა ჭ კლასთან ხან მოიგებდა ტოპ კლასთან, მერე ყველამ ნახა რასაც მიაღწიეს (ცუდია რო მაგალითად ამის მოყვანა დამჭირდა)... ბოდიშით დაგროვილი მქონდა და რო არ გავჩერდე კიდე ბევრის თქმა მინდა მაგრამ დანარჩენი სხვა დროს...

+1 respect

კარგი ფეხბურთელი და ცუდი ძმა, შვილი და ოჯახის წევრი ზოგადად... შენ და ნევილმა ერთმანეთს ასწავლეთ ოატივისცემა ჯერ იქ სადაც ყველაზე მთავარია...
0
№15
ავტორი: PaLoMo
31 ოქტომბერი 2020 12:39
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4066
ციტატა: The Special One
თავს აძულებენ ესენი ფანებს?რა გვარდიოლა და კლოპი ბიჭო დებილია ეს?აგერ დაუღეჭეს უკვე მაგ თავტლიპინას ყველაფერი და წელს ოთხეულისთვის იბრძოლებს სიტი,იმ უხსენებლებს კიდე ვან დეიკი დაემტვრათ და გლოვა აქვთ გამოცხადებული ისე აქვთ ჩა*მული.

ჩვენი ლეგენდები კი შეიძლება ცდილობენ რო ზეწოლა მოუხსნან ფეხბურთელებს მარა რა 15-20 წელი? ამით პირიქით უფრო თრგუნავენ. ევრას რო ჭკუა არ მოეკითხება გასაგებია,გიგზმა აწ უკვე მწვრთნელმა მაინც უნდა იცოდეს რა უნდა ილაპარაკოს.

ბაზარი არაა, მე ვფიქრობ შეილება წელსვე აიღონ ჩემპიონობა თუ ასე განაგრძეს,არაენალსნუნდა მოვუგოთ დაა მერე სიტი ლივერპულსაც თუ მოვუგებთ შანსებიც იქნება,მთაბარია კრისტალპალასებთანა რდავკარგოთ ქულები.

ციტატა: ALEXFERGUSON
ციტატა: Malboro463
გიგსი და ნევილიც ხვდება ამის ხელსი ოთხეულის მეტი რომ არაფერი ეღირსება გუნდს


ისე ნევილი დანიშნონ მემგონი შენ ყველაზე მაგრა გაგიხარდება wink ან ის ნაგესლამი დანიშნონ, 5-0 რო მოგვიგო wink ან პოიჩეტინო მაინც, კაცმა 2 წელია სამსახური ევრ იშოვა. იტალიური კლუბებიც არ თავაზობენ. ისე ამბობთ ამის ხელშიო,გეგონება მწვრთნელების ისეთი არჩევანი იყოს რო რავი რიგი იდგას. ისე საშუალო დონის სოლსკაიერი იყოს, გუნდის სიყვარული მაინც აქვს და ასეთუისე ათამაშებს გუნდს. ვიდრე სხვა საშუალო დონის მწვრთნელი მოვიდეს აქ ფულის გულისთვის რო მერე იქნებ კონტრაქტი გაუწყვიტონ და კომპესაცია მიიღოს მილიონები. კლოპს უნდა მიცე თურემ დრო ,გვარდილოლას უნდა მიცე დრო და თურე ოლეს უნდა მოთხოვო 1 სეზონში ყველაფრის მოგება. გუნდს საუკუენში ერთხელ გაუვარდება რაღაც და იმ ხალხს ადიდებთ და საკუთარს 2 თამაში არ წაუვა და მიდის დაჯმ@. ქართული მენტალიტეტის თემაა და არც მიკვირს სამწუხაროდ

ჯერ ამან მიაღწიოს უელსის ნაკრებში რამეს, მერე ნევილმა მიაღწიოს რამეს, რო გამოაგდეს ნახევარ სეზონში და მერე ილაპარაკონ რამეზე. გამოვლენ აქ და პროფესორობენ,გეგონება ერთმა ევრიპის ჩემნპიონობა დადო და მეორემ ლიგის ფინალი.

მთლად ასეც არაა, მილანის თამაშებს უყურებ? მგონი ეს სპალეტი ვინც ახლა ყავთ მწვრთნელი და დაეტყო გუნდს მწვრთნელის ხელი,იბრასაც მიყავს პალაჟენია.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№16
ავტორი: LASHQARA
31 ოქტომბერი 2020 14:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1980
მოდი იდი - ნ-ა-ხ-უ-ი რაა, ცოტა მაინც მოგრიდებოდა გულშემატკივრების ეს განცხადება რომ გააკეთე... angry გიგზისგან მაგრად ტეხავს ამ ყველაფრის მოსმენა და ამას ობიექტურ აზრს ვერ დავარქმევ.

ციტატა: ALEXFERGUSON
ციტატა: Malboro463
გიგსი და ნევილიც ხვდება ამის ხელსი ოთხეულის მეტი რომ არაფერი ეღირსება გუნდს


ისე ნევილი დანიშნონ მემგონი შენ ყველაზე მაგრა გაგიხარდება wink ან ის ნაგესლამი დანიშნონ, 5-0 რო მოგვიგო wink ან პოიჩეტინო მაინც, კაცმა 2 წელია სამსახური ევრ იშოვა. იტალიური კლუბებიც არ თავაზობენ. ისე ამბობთ ამის ხელშიო,გეგონება მწვრთნელების ისეთი არჩევანი იყოს რო რავი რიგი იდგას. ისე საშუალო დონის სოლსკაიერი იყოს, გუნდის სიყვარული მაინც აქვს და ასეთუისე ათამაშებს გუნდს. ვიდრე სხვა საშუალო დონის მწვრთნელი მოვიდეს აქ ფულის გულისთვის რო მერე იქნებ კონტრაქტი გაუწყვიტონ და კომპესაცია მიიღოს მილიონები. კლოპს უნდა მიცე თურემ დრო ,გვარდილოლას უნდა მიცე დრო და თურე ოლეს უნდა მოთხოვო 1 სეზონში ყველაფრის მოგება. გუნდს საუკუენში ერთხელ გაუვარდება რაღაც და იმ ხალხს ადიდებთ და საკუთარს 2 თამაში არ წაუვა და მიდის დაჯმ@. ქართული მენტალიტეტის თემაა და არც მიკვირს სამწუხაროდ

ჯერ ამან მიაღწიოს უელსის ნაკრებში რამეს, მერე ნევილმა მიაღწიოს რამეს, რო გამოაგდეს ნახევარ სეზონში და მერე ილაპარაკონ რამეზე. გამოვლენ აქ და პროფესორობენ,გეგონება ერთმა ევრიპის ჩემნპიონობა დადო და მეორემ ლიგის ფინალი.

ოქრო ხარ ლაშა love
0
№17
ავტორი: giorgi_mg
31 ოქტომბერი 2020 16:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ვიღაცამ ხომ უნდა გააკრიტიკოს, ალბათ უკმაყოფილოა სანჩო რო ვერ იყიდეს და მაგიტომ, ასე მძაფრად ნუ მიიღებთ ამის კომენტარს, ყველაფერი რომ იდეალურად არ არის ვიცით და აღნიშნავს მაგას.
0
№18
ავტორი: SANDROGRIGA
31 ოქტომბერი 2020 19:30
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11136
რაარი ეს დრომოჭმული ბანალური შეფასება, გაისად როგორ ითამაშებს გუნდი ის არავინ იცის და რაის 15 და 20 წელი
0
№19
ავტორი: temo-scholes
1 ნოემბერი 2020 13:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1663
ციტატა: SANDROGRIGA
რაარი ეს დრომოჭმული ბანალური შეფასება, გაისად როგორ ითამაშებს გუნდი ის არავინ იცის და რაის 15 და 20 წელი

ზუსტად ეგაა რაა მეგობარო
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top