თბილისი:
მანჩესტერი:
30-05-2020, 16:32
ავტორი: ALEXFERGUSON,
ნანახია: 1134,
კომენტარები: 16
ვან გაალმა მანჩესტერზე ისაუბრა
ისინი არასდროს ყიდულობდნენ ჩემს მიერ მოთხოვნილ ფეხბურთელებს.
ვან გაალმა მანჩესტერზე ისაუბრა
"იუნაიტედის" ყოფილი მწვრთნელი ლუი ვან გალი ამბობს, რომ კლუბი არ ყიდულობდა მისთვის საჭირო ფეხბურთელებს. მიუხედავად იმისა,რომ მან 13 მოთამაშე შეიძინა, ჰოლანდიელმა თქვა, რომ მან მიიღო მხოლოდ ის მოთამაშეები, რომლებიც მისთვის "მეშვიდე ან მერვე არჩევანი იყო".

მათ ყავდათ ასაკობრივი გუნდი: 30 წელზე მეტი ასაკის ათი მოთამაშე და 35 წელზე უფროსი ასაკის 5 მოთამაშე. ამიტომ, მე მათ ვუთხარი, რომ ვაპირებ შემადგენლობის გაახალგაზრდავებას და მივეცი სია, რომელიც მათ ჩემთვის უნდა შეეძინათ, თუმცა იქიდან არცერთი არ უყიდიათ.

გასაგებია, რომ სხვა კლუბში არსებობს საზღვრები, თუმცა მსოლფიოში უმდიდრეს კლუბში,რომლის ბრუნვა 600 მილიონი ფუნტია, მე ვერ ვყიდულობ იმ მოთამაშეებს, რომლებიც მჭირდება. თქვენ უნდა შეიძინოთ ნომერ პირველი მოთამაშე და არა ნომერი მეშვიდე.

მიუხედავად ამ ყველა იმედგაცრუებისა, "მანჩესტერ იუნაიტედმა" მოიგო FA თასი, რაც კლუბში ჩემი უდიდესი მიღწევა იყო." - თქვა ჰოლანდიელმა.

http://www.manutd.ru/
სტატიები
16 კომენტარი
№11
ავტორი: Lalana
31 მაი 2020 14:02
  • სიახლეები: 67
  • კომენტარები: 1890
მაგრად არ მევასება ეს კაცი,მითუმეტეს იმის შემდეგ რაც მანჩესტერიდან წასვლის შემდეგ იპრუტუნა.მგონი ყოველ ინტერვიუში მანჩესტერსა და მის ხელმძღვანელობაზე საუბრობს და აძაგებს.რაც შეეხება ტრანსფერების ისტორიას,ამ ისტორიის სინამდვილეს ვერ გავიგებთ თუ რომელი მხარეა მართალი,მაგრამ ვუდვორდმა რომ ბევრჯერ მიქარა ეგ კარგად გამოჩნდა.თუნდაც მოურინიოს გახანგრძლივებულ კონტრაქტზე,შემდეგ კი იმ კაცს რომელსაც უხანგრძლივებს კონტრაქტს აღარ ენდობა და ტრანსფერებზე ფულსაც აღარ უყოფს.ასევე სანჩესის თემაც,სანჩესი იმ დროს იყიდეს როდესაც სიტიმ დაადგა თვალი,ასევეა ფრედის თემაც სულ არ უნდოდა მწვრთნელს მაგრამ სიტიმ დაადგა თვალი და იმ წუთასვე მანჩესტერმაც გამოიჩინა ინიციატივა.ასევე მოურინიომაც გამოხატა ტრანსფერების არ გაკეთებაზე უკმაყოფილება,ამიტომ შეიძლება ამ საკითხში რაღაც მხრივ მართალიც იყოს,მაგრამ ამ ყველაფრის გამოტანა და საუბარი ნამეტანია რაა,გეგონება მაგის უხარისხო და უაზრო თამაში ვუდვორდის ბრალი იყოს.ცუდად ვხდებოდი მაგ მანჩესტერს რომ ვუყურებდი,მახსოვს ისეთი თამაშები კარშიც კი ვერ ვურტყამდით,ბურთის ფლობა 90-10ზე მაგრამ ეს იყო უაზრო ბურთის გორაობა,საშინელება იყო,გახსენებაც კი არ მინდა და ეს ვუდვორდის ბრალი ნამდვილად არ იყო
0
№12
ავტორი: Manchester2008
31 მაი 2020 14:06
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 34
შე **** შენ არ იყავი ყველა რო დაყიდე და გაუშვი გუნდიდან ვინც არ იყო გასაშვები ეხლა თავს იმართლებს ეს პიტალო ****
0
№13
ავტორი: Malboro463
31 მაი 2020 14:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5282
ციტატა: ALEXFERGUSON
ეგრე პრესაში იმდეი რამე იწერება,მაშინ საერთოდ არავინ არაფერ შუაში ყოფილა :) იწერებოდა ერთია და ვის მწვრთნელობის დროს მოვიდა მეორე. რო არ ნდომებოდა სოლსკიაერს ეგ ბრუნო, ძალით არავინ შეტენიდა. ის ზღაპრები რთული დასაჯერებელია,რომ თურე მწვრთნელს არუნდა და ფეხბურთელებს დამლაგებლები ყიდულობენ. ეგრე რეალიც ყიდულობს კუბოებს,როდრიგოებს და ა.შ. და აბა ფეხბურთი როგორ გვინდა? ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი ეყენოს? იგივე ჯეიმსზე არავინ არ ამბობს,რომ რაღაც განსაკუთრებულია,მარა თავის საქმეს აკეთებს და არც ძირითადის კაცია ეგ, მოვა სანჩო იმედია და ვნახავთ ჯეიმს რომ ბოლო 15-20 წუთი შემოვა და ისიც იმიტომ რო ენაგადმოგდებულ მოწინააღმდეგეს,ენა კიდევ უფრო გადმოაგდებინოს.

მე იმას ვამბობ ლაშა რომ
ჯეიმსის და ბისაკას გარდა სულშერის აღმოჩენილი არცერთი არა და არცერთი ტრანსფერი არ ითვლება ჯერჯერობით წარმატებულად. თორე დამლაგებელს რომ არ მოყავს ფეხბურთელები მაგაში გეთანხმები და ისიც ფაქტია ვუდვორდს ბევრი მწვრთვნელისთვის მისი გემოვნებით რომ მოუყვანა ფეხბურთელი. ბრუნოს ტრანსფერსაც ნუ გამოროცხავ
ოლე ბრიტანელებზე აკეთებდა აქცენტს და ბრუნოს ტრანსფერზე ზაფხულში არც აქტიურობდა.
0
№14
ავტორი: The red devi11
31 მაი 2020 18:42
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 334
ციტატა: Malboro463
ციტატა: ALEXFERGUSON
ეგრე პრესაში იმდეი რამე იწერება,მაშინ საერთოდ არავინ არაფერ შუაში ყოფილა :) იწერებოდა ერთია და ვის მწვრთნელობის დროს მოვიდა მეორე. რო არ ნდომებოდა სოლსკიაერს ეგ ბრუნო, ძალით არავინ შეტენიდა. ის ზღაპრები რთული დასაჯერებელია,რომ თურე მწვრთნელს არუნდა და ფეხბურთელებს დამლაგებლები ყიდულობენ. ეგრე რეალიც ყიდულობს კუბოებს,როდრიგოებს და ა.შ. და აბა ფეხბურთი როგორ გვინდა? ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი ეყენოს? იგივე ჯეიმსზე არავინ არ ამბობს,რომ რაღაც განსაკუთრებულია,მარა თავის საქმეს აკეთებს და არც ძირითადის კაცია ეგ, მოვა სანჩო იმედია და ვნახავთ ჯეიმს რომ ბოლო 15-20 წუთი შემოვა და ისიც იმიტომ რო ენაგადმოგდებულ მოწინააღმდეგეს,ენა კიდევ უფრო გადმოაგდებინოს.

მე იმას ვამბობ ლაშა რომ
ჯეიმსის და ბისაკას გარდა სულშერის აღმოჩენილი არცერთი არა და არცერთი ტრანსფერი არ ითვლება ჯერჯერობით წარმატებულად. თორე დამლაგებელს რომ არ მოყავს ფეხბურთელები მაგაში გეთანხმები და ისიც ფაქტია ვუდვორდს ბევრი მწვრთვნელისთვის მისი გემოვნებით რომ მოუყვანა ფეხბურთელი. ბრუნოს ტრანსფერსაც ნუ გამოროცხავ
ოლე ბრიტანელებზე აკეთებდა აქცენტს და ბრუნოს ტრანსფერზე ზაფხულში არც აქტიურობდა.
.

აი აღმოჩენა რა შუაშია? მასე ვერავის ვუწოდებთ აღმოჩენას ვინც ვინც ორ თამაშს გადააბავს ზედიზედ კარგად უკვე მსოფლიომ იცის დღეს და აღმოჩენა მარტო ის ყოფილა სადღაც აფრიკიდან რომ მოიყვან ისეთს, რომ კაციშვილმა არ იცის და ვარსკვლავი გახდება. კაცმა თქვა ვეძებ ახალგაზრდა და მანჩესტერში გულით მოთამაშე ფეხბურთელებსო. იყიდა ბისაკა ჯეიმსი ორივე გულით თამაშობს და ესაა ის მიზეზი როს გამოვლც იყენებს იდეალურად, მერე თქვა გუნდს კრეატივი აკლიაო და დაითრია ფერნანდეში? და რატომ ბრუნო? ღრმად ვარ დარწმუნებული მას უნდოდა მანჩესტერში გულით თამაში ხოდა კი ვნახეთ ას შვერბა მის მერე გუნდი. და ჰარი არაა გამართლებულიო რომ ამბობ სულ 15 გოლი გავუშვით და მე რასაც ვუყურებ მეორე ცენტრ მბექი უბრალოდ მის უკან დგას და ძირითად საქმეს ეს აკეთებს და მე ვერავის მივაწერ თუ არა მას ამ წარმატებას დაცვის, წარმატებას იმიტომ რომ ბოლო წლების დაცვას არც შევადარებდი. და მესამე, ვინც ფეხი აიდგა ყველა მანჩესტერს დაუკავშირეს და მაგ ლოგიკით მწვრთნელები რა შუაში არიან
0
№15
ავტორი: shotkin
31 მაი 2020 22:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 3007
ციტატა: David_Beckham7
გახაოვთ რუნიმ ფერგიზე წინ.რო დააყენა ეს რაღაც პონტში. უძლოერესი ტაკტიკოსი იყოო. ამას წინ ვან პერსის ინტერვიუ წავიკითხე მანაც იგივე თქვა. ვენგერი ფერგი და ვანგაალი სამივე ძლოერი იყოო ფერგი ყველას მირჩევნოდა გუნდს ისე კრავდაო მაგრამ ტაკტიკით ვანგაალი საუკეთესო იყოო. შეიძლება ამას მართლა თავისი სასურველი სასტავი რო ყოლოდა აქამდე ჩვენ ადგილას ვყოფილიყავით

კი კი ტქტიკოსი უძლიერესი იყო და არ გამიკვირდება აგაში ფერგის რო ჯობდეს , იმდღეს არველაძის ინტერვიუს ვუსმენდი ზუსტად ვან გაალზე ილაპარაკა და ახსნა მაგ კაცის მიდგომა და ხედვები , თავისებური სტილიაქ და ტაქტიკურად მარტლა ძაან ჰაი კლასია
0
№16
ავტორი: SANDROGRIGA
2 ივნისი 2020 20:38
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 8432
მეზიზღება ამ კაცის მანჩესტერის გახსენება
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

16 ივლისი 2020, 23:15
კრისტალ პალასი
იუნაიტედი
პრემიერ ლიგა
18 ივლისი 2020, 18:00
იუნაიტედი
ვესტ ჰემი
პრემიერ ლიგა
19 ივლისი 2020, 21:00
იუნაიტედი
ჩელსი
ინგლისის თასი
კრისტალ პალასი16 ივლისი
ვესტ ჰემი18 ივლისი
ჩელსი19 ივლისი

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

13 ივლისი 2020, 23:00
იუნაიტედი2
საუთჰემპტონი2
პრემიერ ლიგა
9 ივლისი 2020, 23:15
ასტონ ვილა0
იუნაიტედი3
პრემიერ ლიგა
4 ივლისი 2020, 18:00
იუნაიტედი5
ბორნმუთი2
პრემიერ ლიგა
საუთჰემპტონი13 ივლისი
ასტონ ვილა9 ივლისი
ბორნმუთი4 ივლისი

შემოგვიერთდი

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top