თბილისი:
მანჩესტერი:
15-12-2019, 20:04
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2279,
კომენტარები: 29
მიმოხილვა: იუნაიტედი 1-1 ევერტონი
დღევანდელი მატჩის მიმოხილვა.
მიმოხილვები
29 კომენტარი
№11
ავტორი: shotkin
15 დეკემბერი 2019 22:51
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
shotkin

კლოპს ისეთი შემადგენლობა ყავდა,რომ მაგასთან ჩვენი შემადგენლობა ბევრად მრავალფეროვანია.ერთადერთი კოუტინიო ყავდა ნათელი წერტილი,ფირმინოც კი ყავდა მაგრამ კლოპამდე ფირმინო აი საერთოდ არავინ იყო.ამასთანავე კლოპი ოქტომბერში მივიდა ლივერპულში და პირველი სატრანსფერო ფანჯარა როჯერსის იყო,ჩაიბარა გუნდი სადაც ჯო ალენი,ჯორდან აიბი და ლეივასნაირი ჩასვრილი ხალხი ყავდა,ამის და მიუხედავად მისმა გუნდმა 94გოლი გაიტანა ყველა მატჩს თუ ავიღებთ,დადეს დორტმუნდთან ერთ-ერთი საუკეთესო მატჩი რაც კი მინახავს,გგოლს იტანდა მისი გუნდი მაგრამ ამავე დროს ძალიან ბევრსაც უშვებდა,რაც მისი გუნდის დაცვის საშინელი შემადგენლობის ბრალი იყო,ეგ კი სტოკთან თამაშიც გამოიკვეთა სადაც 6-6 დამთავრდა.ჩვენ კი ამ მხრივ დაცვაში ორი ფეხბურთელი გვყავს რომლებშიც 140 მილიონამდე დაიხარჯა და შკრტელში,სახოსა და მორენოში 140ის კი არა 60 მილიონსაც არავინ გადაიხდიდა.საკმაო განსხვავებაა ამ ორ გუნდს შორის.თუ ზამთარში გააძლიერებს მანჩესტერი შემადგენლობას მაშინ გვექნება შანსი რომ რაღაც შედეგი დავდოთ,თან სხვებზეც ვართ დამოკიდებული,გააჩნია ჩელსიც რამდენ ქულას დაკარგავს.ბევრი ფაქტორია და წარმოდგენა არ მაქვს ოთხეულში შევალთ თუ არა,შეიძლება შევიდეთ კიდეც მაგრამ ვნახოთ,ჯერ კიდევ ძალიან ბევრი მატჩია წინ.



ანუ აზრი რისი თქმა მინდა ის არის და იყო რო განვითარების საწყის ეტაპზე სადაც ჩვენ ვართ ახალი მწვრთნელის ხელში არასტაბილურობა ბუნებრივია ანუ სანამ ოლეს ეყოლება ის კამანდა რაც უნდა (ცალკე ტემაა მერე რაიქნება რო ეყოლება მარა პირობითად ვამბობ) თავიდან ბუნებრივია რაც ეხლა ხდება და ზუსტად ასე იყო ლივერპულიც კლოპის პირველ სეზონშიც დიდ გუნდებთან უფრო კონცერტრირებოდნენ და საშუალო გუნდებთან სულ აგებდნენ და ნიჩიას ტამაშობდნენ მეტწილად მახსოვს ბორნმუთთან მატჩებიც როცა შემაოტრიალა ბორნმუთმა და ბევრმა პატარა გუნდმა მაგათ წინააღმდეგ ტამაშში ეს იყო კლოპის პირველი სეზონის სადაც 8 ადგილზე დაასრულა კლოპმა სეზონი, მერე შემდეგ სეზონში ცოტა სხვანაირი ლივეპრული იყო კერძოდ თუ მანამდე ბევრ გოლს უშვებდა და მოგება უწეიდა ეხლა სეეძლო ასევე ბევრი აეშვა მარა 1 გოლით მეტი მაინც გაეტანა და ასე თუ ისე ფაფხურობდა კლოპის მესამე სეზონში უკვე კიდე დაიხვწეა შეტევაში გუნდი და იმენა დაფრინავდნენ წინ და ერთადერთი მინუსი იყო ის რო თამაშის პრაგმატულად მოგება არიცოდნენ ანუ სულ დრამები იყო 4:3 ები და 5:4 ანუ ბრძოლაში უხვგოლიანი შეხვედრები ძირითადად ამ სტილის გუნდი იყო აი ახლა წელს ყველა ხედავს რო მაგათი საყვარელი ანგარიშია 2:1 რაც იმაზე მეტყველებს რო იციან პრაგმატულად მოგება ძალების სწორად გადანაწილება შეუძლიათ და ა.შ ანუ განვითარების ეტაპები ავღწერე მე ეხლა ლივერპულის და შეიძლება ყველა გუნდი ესე არ ვითარდება და ზოგს მეტი დო ან ზოგს ნაკლები ჭირდება მარა ჩვენ ელა სადაც ვართ არის ლივერპულის პირველი წელის მსგავსი რამე ან ცოტა უკეთესი მარა ჯერ ვერ ვიტყვი ელა დაიწყო სეზონი

ციტატა: Dato kutaisi
აშკარად სხვადასხვაგვარად აღვიქვამთ ყველა იმას თუ რაც ხდება ჩვენს გუნდში.ერთადერთი თანაშში სადაც გამართულად და ჟილკით ვითამაშეთ ეს იყო სიტისთან და ამას გარდა ოლეს დარჩენა გაშვებისა ქონდა დერბის დატვირთვა და მოინდომეს.მაგრამ ახლა ყველა დაუკვირდით ყველა გოლი რაც გავიტანეთ იმ თამაშებში,რომელი იყო გუნდური თამაშით?ყველა გოლი თუნდაც ამ თანაშში იყო ინდივიდუალური ოსტატობით გატანილი.გუნდი ვერ უტევს გააზრებულად ეგ პრობლემაა რაც ოლე მოვიდა,დაჟე იმ თამაშებში რაც მოვიგეთ ოლეს მოსვლისას.სულ ინდივიდების გაბრწყინებებით.ახლა დღევანდელი თუნდაც.აი გრინვუდს რო არ ეყოჩაღა გოლი სად ჩანდა მე ვერ ვხედავდი შეიძლება ოპტიმისტებმა კი დაინახეთ მაგრამ მე ვერა.
აბსოლუტურად ლოგიკური შედეგია.არ გვეკუთვნოდა წაგება რახან გოლი რაც გაგვივიდა არ იყო ჩასათვლელი.დანარჩენი მთელი თამაში უაზრობების კასკადი იყო.რეში დაუბრუნდა ჩვეულ ამპლუას და ურახუნა ისე როგორც იცის საერთოდ.ჯეიმსი რა უფანტაზიო და დაბალი დონეა ამ თამაშშიც გამოჩნდა.მორბენალი თუ ინდოდათ და თან იაფად მაშინ ჰუსეინ ბოლტი მოეყვანათ მთლად უფასოდ იხვეწებოდა მათამაშეთო.დღევანდელმა თამაშმა აჩვენა ის თუ რა დონეზე ვართ გუნდურად.კითხვა მაქვს სად წავიდა ის მონდომება და მუხტი რაც იყო წინა თამაშებში თუ ახლა ოლეს გაშვება აღარაა დღის წესრიგში და მოდუნების უფლება აქვთ?ასე იქნება ეს ყველაფერი ამ წელსაც და გაისადაც.რაც შეეხება ბისაკას კომენტატორებს კი მოწონთ ეს ვარდნები მაგრამ ვარდნების უნეტესობას ტიპი უკნიდან აკეთებს,რაც ნიშნავს რომ პოზიცია წააგო და უკნიდან მიტომაცაა.სულ არ მოიტანს კოკა წყალს და აიკიდებს წითელსაც და პენალტსაც.ბისაკა ყველაზე ნაკლებად გასაკრიტიკებელია ეს უბრალოდ ისე დავწერე რადგანაც ერთადერთი რაც გუნდის თამაშიდან გამახსოვრდება საუბედუროდ ბისაკას ვარდნებია.აი მაგუაერი მაოცებს ნაღდად.არასდროს ეგ მოქმედების ეპიცენტრში რომ არაა.აი იმენა არასდროს და ყველა საბრძოლველ ბურთზე არის ვიქტორა და მერე ჯოხი მასზე ტყდება.ან კიდევ ერთხელ მაინც ხო შეიძლება ჩვენი სტანდარტი სახიფათო იყოს როცა ამდენი აყუდებული გვყავს?ჩაწოდებებზე გუნდი იმენა არ ვარჯიშობს აბა როგორ შეიძლება ვერც სტანდარტიდან აწოდებდე და ვერც ფლანგიდან შეტევისას?ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ აწვდის ვაფშე.მარსიალი კიდევ ნელნელა 10ზე ჩამოვა ისე ეტყობა აბა უკვე ცრუ ცხრიანზე ქვევითაც იწევს და ამ კომპონენტში კარგია მაგრამ რად გინდა კედლის გამთამაშებელი არ ყავს ტვინიანი არავინ.მოკლეზე გააკეთებს პასს და ვერ უგებენ.ზოგადად მთელი ოლეს მოღვაწრობის პერიოდში სულ მაქ შთაბეჭდილება რომ ფეხბურთელები ცალცალკე ვარჯიშობენ.
სულმოუთქმენლად ველოდები ზაფხულის ტრანსფერებს რომ მერე ჩაჯმული ოლეს გასაპრავებლად რა არგუმენტები დაიყრება

ბოლომდე ვერ ჩავიკითხე მარა საწყისი აბზაცში ვერ დაგეთანხმები გააზრებულად ვერ უტევდაო რაც ოლე მოვიდაო ოლე კიარა ფერგის მერე ვერ უტევს გააზრებულად გუნდი :დდ ვერ ერთი მწვრთნელის ხელში და ყველაზე კაი ვარიანტში ბოლო ფაზაში იჯვავენ ანუ ბოლო პასში ან დაგვირგვინებაში, ვან გაალის დროს ბოლო პასის პრობლემა იყო მახსოვს მოურინიოს დროსაც იყო ეგ მარა უფრო დაფინიშება იყო პრობლემა მოუს დროს და დღესაც დაფინისებაა ძაან დიდი პრობლემა და ბოლო პასი, საჯარიმომდე ასე თუ ისე ცდად არ მიდიან მარა მერე არიციან რა ქნან ამიტომ გუნდში კაია კაი 10 იანის ყოლა და კაი ფინიშერის
0
№12
ავტორი: Dato kutaisi
15 დეკემბერი 2019 23:03
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
Shotkin კაი ფინიშერი რომ მოვიდეს ვის ნაცვლად უნდა დააყენოს ოლემ?რეში გამორიცხულია.მარსიალსაც ვერ ამოაგდებს რადგანაც რეალურად ძირითადის პირობით გააგრძელა ახალი კონტრაქტი და ვის ნაცვლად უნდა დადგეს ახალი ფინიშერი ვერ ვხვდები.რეალურად ცენტრის გარდა ყველგან ისეა სიტუაცია რომ ბევრს ვერ ამოაგდებს სასტავიდან.აი პოგბა თუ დარჩა რისიც ძალიან მეეჭვება,მაშინ უკვე ცენტრშიც სიმჭიდროვე გაჩნდება ხელშეუხებლების პონტში,ანუ პოგბა და სკოტი ხელშეუხებელი იქნებიან.ჯეიმსი იმიტომ მოიყვანა რომ მარჯვენა ფლანგზე არბებინოს დოღის ცხენივით.დაცვაშია და მისი მოყვანილია ორი კაცი შოუს ნაცვლად ასე ადვილად მოსაყვანი არაა ბაზარზე პლიუს ვილიამსი არ ტოვებს ცუდ შთაბეჭდილებას.ხოდა რა გამოდის რეალურად ოლეს შემდეგ ტრანსფერები იქნება 2ძირითადის კაცის დამატება და ჰაჰა 2ზამენის.აი ამ ყველაფერს როცა ვუფიქრდები მაშინ მიჩნდება უკვე უნდობლობა რადგანაც 2 ან თუნდაც სამი კაცის შეცვლა ამ გუნდის თამაშს ვერ შეცვლის
0
№13
ავტორი: Malboro463
15 დეკემბერი 2019 23:24
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ტოტენჰემაც გადაგვასწრო ზდიოს ეხლა უკან
სავარაუდოთ შემდეგ 3 თამაშს მოიგებენ დამაჯერებლად და ნდობასაც მოიპოვებს.
სასტავს გონია 2-3 ტრანსფერი შეცვლის ყველაფერს მარა გუნდმა რამე თუ ვერ მოიგო და ევრო ტურნისირ მიღმა დარჩა ვერც დე ხეას შეინარჩუნებენ და ვერც პოგბას. არა გამორიცხული მარისალმაც წავიდეს და მერე მოუწევთ უკვე დასარჩენად ბრძოლა
0
№14
ავტორი: Lalana
15 დეკემბერი 2019 23:28
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: shotkin
shotkin

კი კი ვხვდები რასაც ამბობ და მაგ მხრივ გეთანხმები,უბრალოდ კლოპის ლივერპულის შემადგენლობა თავდაპირველად საშინელზე საშინელი იყო.ფინანსური რესურსიც არ ჩადებულა თავის დროზე იმდენი რამდენიც საჭირო იყო,მაგ მხრივ ვამბობ რომ განსხვავება დიდია.საშუალო დონის ფეხბურთელები აქცია მაღალი კლასის ფეხბურთელებად,ორადორი სერიოზული ტრანსფერი გააკეთა ფინანსურად,ეს იყო ალისონისა და ვან დეიკის ტრანსფერი.მაგ ლივერპულს სრულიად თავიდან უწევდა გუნდის აწყობა.აქ კი აშკარაა რომ არის პოზიციები რომლებიც ძირითადის ხალხის რესურსია,გვყავს მაგუაერი რომელსაც არავინ შეეხება,გვყავს ბისაკა რომელსაც არავინ შეეხება,ასეთივეა დეხეა,ასეთივეა მაკტომინეი,ასეთივეა რაშფორდი და ასეთივეა მარსიალი.ანუ ამ გუნდში ძირითადის რამოდენიმე ფეხბურთელი სრულიად გამოკვეთილია,იმ ლივერპულში კი არც დაცვაში იყო ვინმე,არც ნახევარდაცვაში და არც შეტევაში თუ კოუტინიოს არასტაბილურ გამონათებებს არ ჩავთვლით.ასევე იკვეთება ერთი რამ,როდესაც კლოპმა დაცვაში იყიდა ხალხი მისი მდგომარეობა მაგ მხრივ იმავე სეზონში გამოსწორდა,ჩვენც ვიყიდეთ დაცვაში ხალხი და საკმაოდ დიდი თანხაც დაიხარჯა და ამ მხრივ ხომ უნდა ყოფილიყო პროგრესი?მაგრამ სამწუხაროდ არც მანდ იგრძნობა ეს,თუ არ ჩავთვლით ინდივიდუალურ გამოვლინებებს.ჩვენ გვყავს ნორმალური გუნდი,რომელსაც ყავს უსწრაფესი თავდამსხმელები და რომლებიც ახერხებენ სივრცის კარგად ათვისებას,მაგრამ როდესაც ჩვენ გვჭირდება სივრცის აღმოჩენა და გათავისუფლება ეს კი უჭირთ და მიმართავენ ბურთის ფლანგებზე გადატანასა და შემდეგ უმისამართო ჩაწოდებებს.ამის გამო გამოგვდის გახსნილ გუნდებთან მარტივად თამაში.არ ვიცი,შეიძლება რაღაც დროის შემდეგ ბევრი რამშეიცვალოს,შეიძლება ოთხეულშიც მოვხვდეთ,შეიძლება ევროპა ლიგაც მოვიგოთ,მაგრამ ამ გუნდს ძალიან დიდი დრო დაჭირდება იმისთვის,რომ გრძელვადიანი ტურნირებისთვის იბრძოლოს,რადგან ამ გუნდში ჯერ-ჯერობით არ არსებობს სტაბილურობა და თუ გავითვალისწინებთ ლივერპულისა და სიტის ჩემპიონატში სტაბილურ თამაშებს მაშინ დიდი ხანი მოგვინდება რომ ჩემპიონობისთვის გავიწიოთ.შეიძლება დიდ გუნდებთან ჩავატაროთ კარგი თამაშები,მაგრამროდესაც ამხელა ჩემპიონატს თამაშობ თითო-ოროლა თამაშის მოგება და გულის მოფხანა არ იქნება საკმარისი.ვნახოთ რა ტრანსფერები გაკეთდება და ვნახოთ რა მოხერხდება მომავალში.სრული მხარდაჭერა აქვს ოლეს ბოსებისგან,ამიტომ ერთი ის დაგვრჩენია რომ მოვიცადოთ.
0
№15
ავტორი: shotkin
16 დეკემბერი 2019 00:36
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Dato kutaisi
Shotkin კაი ფინიშერი რომ მოვიდეს ვის ნაცვლად უნდა დააყენოს ოლემ?რეში გამორიცხულია.მარსიალსაც ვერ ამოაგდებს რადგანაც რეალურად ძირითადის პირობით გააგრძელა ახალი კონტრაქტი და ვის ნაცვლად უნდა დადგეს ახალი ფინიშერი ვერ ვხვდები.რეალურად ცენტრის გარდა ყველგან ისეა სიტუაცია რომ ბევრს ვერ ამოაგდებს სასტავიდან.აი პოგბა თუ დარჩა რისიც ძალიან მეეჭვება,მაშინ უკვე ცენტრშიც სიმჭიდროვე გაჩნდება ხელშეუხებლების პონტში,ანუ პოგბა და სკოტი ხელშეუხებელი იქნებიან.ჯეიმსი იმიტომ მოიყვანა რომ მარჯვენა ფლანგზე არბებინოს დოღის ცხენივით.დაცვაშია და მისი მოყვანილია ორი კაცი შოუს ნაცვლად ასე ადვილად მოსაყვანი არაა ბაზარზე პლიუს ვილიამსი არ ტოვებს ცუდ შთაბეჭდილებას.ხოდა რა გამოდის რეალურად ოლეს შემდეგ ტრანსფერები იქნება 2ძირითადის კაცის დამატება და ჰაჰა 2ზამენის.აი ამ ყველაფერს როცა ვუფიქრდები მაშინ მიჩნდება უკვე უნდობლობა რადგანაც 2 ან თუნდაც სამი კაცის შეცვლა ამ გუნდის თამაშს ვერ შეცვლის

აი დღევანდელ განლაგებას გადახედე და ლინგარდის მაგივრად მარსიალი და წინ ჰალანდი ეს ამ წყობით და ისე 2 თავდამსხმელზე თუ გადავა ოლე ეგეც არიქნება ცუდი და კიდე ისიც არ გამიკვირდება რო მარსიალმა სკამზე გადაინაცვლოს, ანუ გუნდში წინახაზი გასაძლიერებელია და სად დააყენებენ ახალ თავდამსხმელს უცვენოდ როგორმე მოიფიქრებენ უპრობლემოდ მთავარია რო აშკარად გვჭირდება ცვლილებები წინა ხაზში რაც აშკარაა

ციტატა: Lalana
ციტატა: shotkin
shotkin

კი კი ვხვდები რასაც ამბობ და მაგ მხრივ გეთანხმები,უბრალოდ კლოპის ლივერპულის შემადგენლობა თავდაპირველად საშინელზე საშინელი იყო.ფინანსური რესურსიც არ ჩადებულა თავის დროზე იმდენი რამდენიც საჭირო იყო,მაგ მხრივ ვამბობ რომ განსხვავება დიდია.საშუალო დონის ფეხბურთელები აქცია მაღალი კლასის ფეხბურთელებად,ორადორი სერიოზული ტრანსფერი გააკეთა ფინანსურად,ეს იყო ალისონისა და ვან დეიკის ტრანსფერი.მაგ ლივერპულს სრულიად თავიდან უწევდა გუნდის აწყობა.აქ კი აშკარაა რომ არის პოზიციები რომლებიც ძირითადის ხალხის რესურსია,გვყავს მაგუაერი რომელსაც არავინ შეეხება,გვყავს ბისაკა რომელსაც არავინ შეეხება,ასეთივეა დეხეა,ასეთივეა მაკტომინეი,ასეთივეა რაშფორდი და ასეთივეა მარსიალი.ანუ ამ გუნდში ძირითადის რამოდენიმე ფეხბურთელი სრულიად გამოკვეთილია,იმ ლივერპულში კი არც დაცვაში იყო ვინმე,არც ნახევარდაცვაში და არც შეტევაში თუ კოუტინიოს არასტაბილურ გამონათებებს არ ჩავთვლით.ასევე იკვეთება ერთი რამ,როდესაც კლოპმა დაცვაში იყიდა ხალხი მისი მდგომარეობა მაგ მხრივ იმავე სეზონში გამოსწორდა,ჩვენც ვიყიდეთ დაცვაში ხალხი და საკმაოდ დიდი თანხაც დაიხარჯა და ამ მხრივ ხომ უნდა ყოფილიყო პროგრესი?მაგრამ სამწუხაროდ არც მანდ იგრძნობა ეს,თუ არ ჩავთვლით ინდივიდუალურ გამოვლინებებს.ჩვენ გვყავს ნორმალური გუნდი,რომელსაც ყავს უსწრაფესი თავდამსხმელები და რომლებიც ახერხებენ სივრცის კარგად ათვისებას,მაგრამ როდესაც ჩვენ გვჭირდება სივრცის აღმოჩენა და გათავისუფლება ეს კი უჭირთ და მიმართავენ ბურთის ფლანგებზე გადატანასა და შემდეგ უმისამართო ჩაწოდებებს.ამის გამო გამოგვდის გახსნილ გუნდებთან მარტივად თამაში.არ ვიცი,შეიძლება რაღაც დროის შემდეგ ბევრი რამშეიცვალოს,შეიძლება ოთხეულშიც მოვხვდეთ,შეიძლება ევროპა ლიგაც მოვიგოთ,მაგრამ ამ გუნდს ძალიან დიდი დრო დაჭირდება იმისთვის,რომ გრძელვადიანი ტურნირებისთვის იბრძოლოს,რადგან ამ გუნდში ჯერ-ჯერობით არ არსებობს სტაბილურობა და თუ გავითვალისწინებთ ლივერპულისა და სიტის ჩემპიონატში სტაბილურ თამაშებს მაშინ დიდი ხანი მოგვინდება რომ ჩემპიონობისთვის გავიწიოთ.შეიძლება დიდ გუნდებთან ჩავატაროთ კარგი თამაშები,მაგრამროდესაც ამხელა ჩემპიონატს თამაშობ თითო-ოროლა თამაშის მოგება და გულის მოფხანა არ იქნება საკმარისი.ვნახოთ რა ტრანსფერები გაკეთდება და ვნახოთ რა მოხერხდება მომავალში.სრული მხარდაჭერა აქვს ოლეს ბოსებისგან,ამიტომ ერთი ის დაგვრჩენია რომ მოვიცადოთ.

კი ეგ აშკარაა დრო რო დაჭირდება და საკმაოდ,წელსვე და მომავალწესლვე არც მე ველი რო იფრენენ მარა რაღაცპონტში მეჯრა ოლესი რასაც აკეთებს უბრალოდ ის არვიცი რამდენად შეძლებს ფეხბურთელების ახალ ლეველზე აყვანას თუნდაც ისე როგორც ამას კლოპი აკეთებს აი ეს თუ შეძლო ოლემ დიდი ალბათობით წარმატებული იქნება აქ იმიტორო ძაან კაი და გამოსადეგი ტრანსფერები გააკეთა და მგონი კიდე კაი ტრანსფერებს უმიზნებს
0
№16
ავტორი: PaLoMo
16 დეკემბერი 2019 02:26
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 4060
ჯერ რა უაზრო გოლი გაგვივიდა 1)დე ხეამ ვერ ითამაშა კარგად გამოსვლაზე 2) ლინდელოფი ცენტრალური მცველი,რომელიც თავზე უნდა ტამაოსბდეს და მარტო იდგა ტიპი აავის არ იყვანდა და სარბიტინიყო დარჭობილი იმ ადგილას სადაც რაუნდოდა კაცმა არიცის და მესამე ერთმანეთის საერთოდ არ ესმით ამ ჩემისებს დავითამ სწორად აღნიშნა მჰონი მართლა ცალკე ვარჯიშობს ყველა.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე.
№17
ავტორი: Dato kutaisi
16 დეკემბერი 2019 07:40
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
ციტატა: PaLoMo
ჯერ რა უაზრო გოლი გაგვივიდა 1)დე ხეამ ვერ ითამაშა კარგად გამოსვლაზე 2) ლინდელოფი ცენტრალური მცველი,რომელიც თავზე უნდა ტამაოსბდეს და მარტო იდგა ტიპი აავის არ იყვანდა და სარბიტინიყო დარჭობილი იმ ადგილას სადაც რაუნდოდა კაცმა არიცის და მესამე ერთმანეთის საერთოდ არ ესმით ამ ჩემისებს დავითამ სწორად აღნიშნა მჰონი მართლა ცალკე ვარჯიშობს ყველა.

მაგასაა ძმა რო ვამბობ.აი აქ ჰიპოთეტურად ვმსჯელობთ რაღაც ვარიანტებზე და განვიხილავთ,ამ დროს მოდის თამაში და ვაფშე ყველა რგოლი ცალ ცალკეა.ელემენტარული ორი კაცი რომელიც გვერდიგვერდ დგას ისინი ვერ უგებენ ერთმანეთს.ვერ გრძნობენ სად დგას თანაგუნდელი,არ იცის სად იდგეს თვითონ და მიტომ.
Juan mata მ დაწერა ზემოთ არეულობა და ბარდაგიაო და ვეთანხმები.როგორ შეიძლება ერთი წელი ვერ დადგინდეს გუნდი და ვერ გაერკვეს რა უნდა რომ ითამაშოს,როგორ შეიძლება არცერთი სტანდარტული მთელი წელი სახიფათო არ იყოს?
0
№18
ავტორი: bziki
16 დეკემბერი 2019 08:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Kargi nevili da sqoulzi dmakacoben olestan da ar akritikeben, pol mersonic dmakacob? Linekeric dmakacobs?
Magram ra nevili ra Linekeri ra ician magatma ra unaxiat:d
Aq ufro magrad esmit fexburti:d
Arada 100 metrian moedanze sheileba bevri tribunazec ar iyos namyofi:d
Turme vudvords mesi da mbape moyavda da olem ratt minda mesebi, jeimsi da lingardi mirchevniao:d
0
№19
ავტორი: David_Beckham7
16 დეკემბერი 2019 10:05
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1057
ციტატა: Dato kutaisi
Shotkin კაი ფინიშერი რომ მოვიდეს ვის ნაცვლად უნდა დააყენოს ოლემ?რეში გამორიცხულია.მარსიალსაც ვერ ამოაგდებს რადგანაც რეალურად ძირითადის პირობით გააგრძელა ახალი კონტრაქტი და ვის ნაცვლად უნდა დადგეს ახალი ფინიშერი ვერ ვხვდები.რეალურად ცენტრის გარდა ყველგან ისეა სიტუაცია რომ ბევრს ვერ ამოაგდებს სასტავიდან.აი პოგბა თუ დარჩა რისიც ძალიან მეეჭვება,მაშინ უკვე ცენტრშიც სიმჭიდროვე გაჩნდება ხელშეუხებლების პონტში,ანუ პოგბა და სკოტი ხელშეუხებელი იქნებიან.ჯეიმსი იმიტომ მოიყვანა რომ მარჯვენა ფლანგზე არბებინოს დოღის ცხენივით.დაცვაშია და მისი მოყვანილია ორი კაცი შოუს ნაცვლად ასე ადვილად მოსაყვანი არაა ბაზარზე პლიუს ვილიამსი არ ტოვებს ცუდ შთაბეჭდილებას.ხოდა რა გამოდის რეალურად ოლეს შემდეგ ტრანსფერები იქნება 2ძირითადის კაცის დამატება და ჰაჰა 2ზამენის.აი ამ ყველაფერს როცა ვუფიქრდები მაშინ მიჩნდება უკვე უნდობლობა რადგანაც 2 ან თუნდაც სამი კაცის შეცვლა ამ გუნდის თამაშს ვერ შეცვლის

დავით პოგბა მეც არ მგონია დარჩეს მაგრამ დავუშვათ და დარჩა სკოტი და პოგბა რათქმაუნდა ძირითადის ხალხი იქნება მაგათ წინ თუ მედისონი დააყენა ათიანზე, მარჯვნივ სანჩო მოიყვანეს და ჰალანდი ცენტრში ამ შეტევას რას ერჩი, რატო არ გგონია რო ამ შემადგენლობით ბევრად უკეთესები ვიქნებოდით. მარსიალის უჟმურობას რაც შეეხება კიდე ხან აწ კრიტიკა ოწერება რო გაუშვა არავინ მოიყვანაო მოყვანას ცდილობს და ეხლა მარსიალო წავაო 1 კარგი თავდასხმელო წინ არ გვჭირდება? ხო დავინაცეთ მარდიალოს ტრწმვა და სულ ჩაფლავებულიიყო შეტევა ამიტომაა საჭირო მაღალი დონის წინ კიდე. ჯეიმს რაც შეეხება არ მგონია მაგ ბიჭს ზამენაზე ჯდომა უტყდებოდეს.... და კიდე ბოლოს როცა ბურთს ვერ იმაგრებ ცენტრში და ხშირად კარგავ იმ დაკარგუკი ბირთით ხო შენ დაცვას უტევენ და გოლიც მეტი გადის ამიტომ მე მჯერს ამ შემადგენლობით რო ბევრად უმეთესი სეზონი იქნება მომავალ წელს თუ დაიდო ეს ტრანსფერები
0
№20
ავტორი: Dato kutaisi
16 დეკემბერი 2019 10:20
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3197
მარსიალს სკამზე დასვამ და წასვლას მოითხოვს მაშინვე და ისეც 1ით ნაკლები თავდამსხმელი გვეყოლება.რაც შეეხება მედისონი სანჩო ჰოლანდს,ეგ ისეთივე რეალურია ახლა როგორც პრემიერ ლიგის მოგება.
აგერ ხართ ხალხნო ყველა და ღმერთმა დიდხანს გამყოფოთ და შეხედავთ ყველა თუ რაც იქნება.აწი რა იქნება იმის გამოსაცნობად არაა აუცილებელი გუდბის სტაფში იჯდე.გუნდს უნდა შეხედო იმ კუთხით აქვს თუ არა ამბიცია რამეზე.ამბიცია არის მთავარი პრობლემა ამ გუნდის.არავის აქვს ამბიცია დაწყებული ვუდვორდით დამთავრებული ბოლო ფეხბურთელით.რეალს აქვს ამბიციები და ამ ამბიციების შედეგი იყო რომ გალაქტიკო შეკრა და მოიგო ყველაფერი რაც შეიძლებოდა მოეგო.ამბიცია აქვს ლივერპულს სიტის ბარსას.ამბიციების ნაკლებობა აქვს ბაიერნს და კი ხედავთ სადაცაა.როდესაც რაიმეს მიღწევა გინდა ეს რაიმე თუ მაღალი მიზნები არაა მაშინ შედეგებიც მისი ადექვატურია.
David_backham7 სკოტი პოგბა და წინ მედისონი ძალიან კარგია გეთანხმები მაგრამ მაინტერესებს პოგბას ეგ პოზიცია ახლა აკმაყოფილებს და მოუს დროს ქონდა მხოლოდ გართულება?
Bziki ლინეკერი ნათქვამი სისულელეებიც ბევრი მახსოვს და მერსონის მაგარი შეფასებები და გამოცნობილი პროგნოზები.ისიც ბევრი მახსოვს როდესაც ეს ე.წ. ექსპერტები საკუთარ სიტყვებს რომ ერთ კვირაში ცვლიდნენ და მეზოტბეებიდან მლანძღავები რომ ხდებოდნენ.ასე რომ იმის საზომად რომ ესენი არიან ჭეშმარიტების ბოლო ინსტანცია,ეს ხალხი ვერ გამოდგება ნაღდად.ჩემთვის ყოველ შემთხვევისთვის ასეა.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top