თბილისი:
მანჩესტერი:
27-04-2019, 13:00
ავტორი: RedGirl,
ნანახია: 2475,
კომენტარები: 15
"ლიდერობის გაგება შეცვლილია"
ოლე გუნარი მატჩის წინ.
ოლე გუნარ სოლსკიაერი აცხადებს, რომ ლიდერობის გაგება ფეხბურთში მისი ერის შემდეგ შეიცვალა. შეგახსენებთ, რომ ოლე გუნარის დროს გუნდს ლეგენდარული როი კინი კაპიტნობდა.

დერბიში 2-0 ანგარიშით დამარცხების შემდეგ, ყველა იმაზე საუბრობდა, რომ "წითლებს" ნამდვილი ლიდერი აკლიათ, რომელიც ასეთ მომენტებში გუნდის მართვას შეძლებს. ვიღაც როი კინის, ან ბრაიან რობსონის მსგავსი.

თუმცა პარასკევს დილას პრესკონფერენციაზე ოლე გუნარმა ჟურნალისტებს განუცხადა, რომ ფეხბურთის კულტურა სრულიად შეცვლილია.

"თქვენ თვითონაც ძალიან კარგად ამჩნევთ, რომ საფეხბურთო სამყარო შეიცვალა. არ გყავს რობსონი, როი კინი ან სტივ ბრუსი გასახდელში."
 
"ჩვენ ყველანი განსხვავებულები ვართ და ფეხბურთელებიც ძალიან ნიჭიერები გვყავს. ლიდერობა ბევრი რამის ერთობლიობაა."

"ძალიან მომწონდა როი კინთან ერთად თამაში. ის ფანტასტიკური კაპიტანი იყო. რობოს შესახებ კი აქ ყველა საუბრობდა."

"ახლა ყველანი განსხვავებულები ვართ. საზოგადოებაც განსხვავებულია და ყველა სხვანაირად ვთამაშობთ. მე ისე არ ვუძღვები გუნდს, როგორც სერ ალექსი, ვან გაალი ან მოურინიო უძღვებოდნენ. ყველანი განსხვავებულები ვართ."


წყარო: ManUtd.com
ინტერვიუები, მატჩის წინ
15 კომენტარი
№11
ავტორი: shotkin
27 აპრილი 2019 18:31
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: giorgi_mg
ციტატა: shotkin
ციტატა: giorgi_mg
მაგრად ცდება თუ მართლა ფიქრობს რომ ისეთი ადამიანები აღარ იბადებიან როგორებიც ჩამოთვლილები არიან, ზუსტად რომ ეგეთი ჭირდება ეხლანდელ მანჩესტერს რომ ეს მილიონერი ღლაპები თავის ადგილას მიაყენონ.
მართლა ისეთ გუნდს რა ვუთხარი პოგბა რომ გეყოლება ლიდერი ან კაპიტანი

რუნის გაშვება იყო ძალიან დიდი შეცდომა და თუ რუნისაც ვუშვებდით ზლატანი მაინც უნდა დაგვეტოვებინა

დაბადებით იბადებიან ფეხბურთი შეიცვალა, რუნის გაშვება ერთ ერთი ყველაზე სწორი საქციელი იყო თუ წნიმდა საფეხბურთო ტვალსაზრისით შეხედავთ თორე რუნის ყურება თუ მარტო მაისურით გინდათ ეგ სხვა სსასკითხია, ზლატანის შენარჩუნების აზრს ვერ ვხედავ ასევე რატო უნდა შეინარჩუნო 36 თუ რარაც ამხელა წლოვანების კაცი რომელიც ტრანვირებულია არაა ფორმაში და ამხელა სტადარტების დაყენება ეგეტი მოხუცი ფებურთელისთვის უბრალოდ სისულელეა

რა მნიშვნელობა აქვს ფეხბურთი შეიცვალა თუ არა?! ლიდერი ყველას ჭირდება და რუნის გაშვება იმიტომ იყო შეცდომა, რომ ლიდერი აღარ დარჩა გუნდში, თორე ფორმაში რომ არ იყო ყველამ ვიცით, თუმცა ეგეთი ადამიანები გასახდელში და ვარჯიშზე სხვა გარემოს ქმნიან, რჩევებს აძლევენ და როცა საჭიროა ყელშიც წვდებიან.

ანუ ლიდერი როგორც ასეთი ტიპაჟები აღარ არიან ისეთები როგორ ადრე ტიპაჟურად სხვა და განსხვავებული ლიდერები არიან ეხლა ეს ვიგულისხმე რუნის რაც შეეხება -1 კაცი თუ გინდოდა 11 კაციან შემადგენლობაში კიბატონო. დაქცეულ გუნდში კიდე რუნისნაირს რო გააჩერებ სასავში მარაზმია
0
№12
ავტორი: giorgi_mg
27 აპრილი 2019 20:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1761
ციტატა: shotkin
ციტატა: giorgi_mg
ციტატა: shotkin
ციტატა: giorgi_mg
მაგრად ცდება თუ მართლა ფიქრობს რომ ისეთი ადამიანები აღარ იბადებიან როგორებიც ჩამოთვლილები არიან, ზუსტად რომ ეგეთი ჭირდება ეხლანდელ მანჩესტერს რომ ეს მილიონერი ღლაპები თავის ადგილას მიაყენონ.
მართლა ისეთ გუნდს რა ვუთხარი პოგბა რომ გეყოლება ლიდერი ან კაპიტანი

რუნის გაშვება იყო ძალიან დიდი შეცდომა და თუ რუნისაც ვუშვებდით ზლატანი მაინც უნდა დაგვეტოვებინა

დაბადებით იბადებიან ფეხბურთი შეიცვალა, რუნის გაშვება ერთ ერთი ყველაზე სწორი საქციელი იყო თუ წნიმდა საფეხბურთო ტვალსაზრისით შეხედავთ თორე რუნის ყურება თუ მარტო მაისურით გინდათ ეგ სხვა სსასკითხია, ზლატანის შენარჩუნების აზრს ვერ ვხედავ ასევე რატო უნდა შეინარჩუნო 36 თუ რარაც ამხელა წლოვანების კაცი რომელიც ტრანვირებულია არაა ფორმაში და ამხელა სტადარტების დაყენება ეგეტი მოხუცი ფებურთელისთვის უბრალოდ სისულელეა

რა მნიშვნელობა აქვს ფეხბურთი შეიცვალა თუ არა?! ლიდერი ყველას ჭირდება და რუნის გაშვება იმიტომ იყო შეცდომა, რომ ლიდერი აღარ დარჩა გუნდში, თორე ფორმაში რომ არ იყო ყველამ ვიცით, თუმცა ეგეთი ადამიანები გასახდელში და ვარჯიშზე სხვა გარემოს ქმნიან, რჩევებს აძლევენ და როცა საჭიროა ყელშიც წვდებიან.

ანუ ლიდერი როგორც ასეთი ტიპაჟები აღარ არიან ისეთები როგორ ადრე ტიპაჟურად სხვა და განსხვავებული ლიდერები არიან ეხლა ეს ვიგულისხმე რუნის რაც შეეხება -1 კაცი თუ გინდოდა 11 კაციან შემადგენლობაში კიბატონო. დაქცეულ გუნდში კიდე რუნისნაირს რო გააჩერებ სასავში მარაზმია

ხო შეიძლება ისეთი რიკოშეტები აღარ არიან როგორიც როი კინი ან კანტონა იყვნენ, მაგრამ აი ჩვენს გუნდში ოდნავადაც რომ გავდეს ვინმე ეგეთი არ მეგულება, ვალენსია და ეშლი იანგი წარმოიდგინე პროსტა რა ხალხი ლიდერობდა გუნდს.
აი რუნიზე ვერ გეთანხმები და რა ვქნა, იმას რასაც მაგალითად მარსიალი, მატა და ლინგარდი აკეთებენ მოედანზე მაგაზე ნაკლებს ნაღდად არ ითამაშებდაკიარა დაჟე რომ დავუკვირდეთ მაგრად გამოგვადგებოდა 11 კაცში, პასი, ჯარიმა, კუთხური, დარტყმა, ამ კომპონენტებში პირველია დღს არსებულ ფეხბურთელებს რომ შესადარო.
0
№13
ავტორი: mishiko1
27 აპრილი 2019 20:48
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 228
ლიდერი და ლიდერები ყველა გუნდში საჭიროა, ამ კაცის გამკვირვებია ძალიან ნიჭიერი ფეხბურთელები მყავსო რო იძახის მე ამათი ნიჭი ვერსად დავინახე ორ-სამ ფეხბურთელს თუ არ ჩავთვლით, ძლიერი ფეხბურთელების დამატება გვჭირდება ვინც უკვე მაღალ დონეზე თანაშობს და არა ვიღაც ბიჭ-ბუჭების რომლებიც ან გაამართლებენ ან არა ასეთები ისედაც ბლომად გვყავს.
0
№14
ავტორი: shotkin
27 აპრილი 2019 21:11
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: giorgi_mg
ციტატა: shotkin
ციტატა: giorgi_mg
ციტატა: shotkin
ციტატა: giorgi_mg
მაგრად ცდება თუ მართლა ფიქრობს რომ ისეთი ადამიანები აღარ იბადებიან როგორებიც ჩამოთვლილები არიან, ზუსტად რომ ეგეთი ჭირდება ეხლანდელ მანჩესტერს რომ ეს მილიონერი ღლაპები თავის ადგილას მიაყენონ.
მართლა ისეთ გუნდს რა ვუთხარი პოგბა რომ გეყოლება ლიდერი ან კაპიტანი

რუნის გაშვება იყო ძალიან დიდი შეცდომა და თუ რუნისაც ვუშვებდით ზლატანი მაინც უნდა დაგვეტოვებინა

დაბადებით იბადებიან ფეხბურთი შეიცვალა, რუნის გაშვება ერთ ერთი ყველაზე სწორი საქციელი იყო თუ წნიმდა საფეხბურთო ტვალსაზრისით შეხედავთ თორე რუნის ყურება თუ მარტო მაისურით გინდათ ეგ სხვა სსასკითხია, ზლატანის შენარჩუნების აზრს ვერ ვხედავ ასევე რატო უნდა შეინარჩუნო 36 თუ რარაც ამხელა წლოვანების კაცი რომელიც ტრანვირებულია არაა ფორმაში და ამხელა სტადარტების დაყენება ეგეტი მოხუცი ფებურთელისთვის უბრალოდ სისულელეა

რა მნიშვნელობა აქვს ფეხბურთი შეიცვალა თუ არა?! ლიდერი ყველას ჭირდება და რუნის გაშვება იმიტომ იყო შეცდომა, რომ ლიდერი აღარ დარჩა გუნდში, თორე ფორმაში რომ არ იყო ყველამ ვიცით, თუმცა ეგეთი ადამიანები გასახდელში და ვარჯიშზე სხვა გარემოს ქმნიან, რჩევებს აძლევენ და როცა საჭიროა ყელშიც წვდებიან.

ანუ ლიდერი როგორც ასეთი ტიპაჟები აღარ არიან ისეთები როგორ ადრე ტიპაჟურად სხვა და განსხვავებული ლიდერები არიან ეხლა ეს ვიგულისხმე რუნის რაც შეეხება -1 კაცი თუ გინდოდა 11 კაციან შემადგენლობაში კიბატონო. დაქცეულ გუნდში კიდე რუნისნაირს რო გააჩერებ სასავში მარაზმია

ხო შეიძლება ისეთი რიკოშეტები აღარ არიან როგორიც როი კინი ან კანტონა იყვნენ, მაგრამ აი ჩვენს გუნდში ოდნავადაც რომ გავდეს ვინმე ეგეთი არ მეგულება, ვალენსია და ეშლი იანგი წარმოიდგინე პროსტა რა ხალხი ლიდერობდა გუნდს.
აი რუნიზე ვერ გეთანხმები და რა ვქნა, იმას რასაც მაგალითად მარსიალი, მატა და ლინგარდი აკეთებენ მოედანზე მაგაზე ნაკლებს ნაღდად არ ითამაშებდაკიარა დაჟე რომ დავუკვირდეთ მაგრად გამოგვადგებოდა 11 კაცში, პასი, ჯარიმა, კუთხური, დარტყმა, ამ კომპონენტებში პირველია დღს არსებულ ფეხბურთელებს რომ შესადარო.

ვინც ჩამოთვალე მარსიალის თამადობით ამ მომენტისთვის ყველა გასაყრელია, ნუ მე ვერ გეთანხმები რუნიზე რა ვქბა ჯამში არ იყო ეგ კაცი უკვე გრანდის ლეველზე,
0
№15
ავტორი: SANDROGRIGA
27 აპრილი 2019 23:33
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
სატრაანსფერო ფანჯარაზე ისეთი ფეხბურთელი უნდა დაიმატონ ვინც ლიდერობასაც აიღებს საკუთარ თავზე
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top