თბილისი:
მანჩესტერი:
6-04-2019, 21:51
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2461,
კომენტარები: 21
"რეალი" პოგბას ტრანსფერში ორი ფეხბურთელის ჩართვას აპირებს
ფლორენტინო პერესი, ფრანგი ფეხბურთელის გამო, შეთავაზების მასშტაბებს ზრდის.
მადრიდულ გრანდში, "მანჩესტერ იუნაიტედისთვის" შესათავაზებელი წინადადებები, დღითიდღე უფრო მრავალფეროვანი და ინგლისური გრანდისთვის სულ უფრო და უფრო მიმზიდველი ხდება.

ამჯერად, ფლორენტინო პერესის კლუბი, პოლ პოგბას ტრანსფერისთვის ორ ფეხბურთელს ამზადებს. ფეხბურთელების გვარები მართლაც, რომ ხმაურიანია - რაფაელ ვარანი და გარეთ ბეილი სწორედ ის ფეხბურთელები არიან, რომლებმაც შესაძლოა კარიერა ინგლისის ყველაზე ტიტულოვან კლუბში განაგრძონ. ინფორმაციას Marca - ავრცელებს.

გავრცელებული ინფორმაციების თანახმად პოგბას, "წითელი ეშმაკებისგან" ახალი გაუმჯობესებული კონტრაქტის მიღება სურს, სადაც ხელფასის შესამჩნევი ზრდა იქნება დაფიქსირებული.

მიმდინარე ხელშეკრულებით, ფრანგის დარჩენა "ოლდ ტრაფორდზე" 2021 წლამდეა გათვალისწინებული, თუმცა "იუნაიტედს" ზაფხულში, პოგბას თაობაზე ფართომასშტაბიანი შეთავაზებების მოსმენაც მოუწევს.
ახალი ამბები
21 კომენტარი
№11
ავტორი: dybbuk
7 აპრილი 2019 00:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1535
ციტატა: shotkin

რატომ აყენებ რეალს მანჩესტერზე მაღლა მართლა ვერ ვხვდები, რას ნიშნავს რეალი არ ხარ ვერ მოიყვან ვუსაც გინდა? მანჩესტერზეა საუბარი და არა ბოლტონზე, ისე გამოგდის მძაო თითქოს მე ვერ ვხედავდე და ვუკარგავდე რამეს და ეგრე ნამდვილად არაა. რამდენი თამაში ჩააგდო ეგ არ გახსოვს თუ რახან გესიმპატიურება ფეხბურთელი ამიტომ მისი მინუსები არ უნდა გავითვალისწინოთ? ამ შემთხვევაში ვერ დაგეთანხმები, ეს ჩემი პირადი აზრია ამ კონკრეტულ ფეხბურთელთან დაკავშირებით და არა არგუმენტირებულად არასოდეს ვაკრიტიკებ ვინმეს, 2 წლის განმავლობაში 2 თამაში გაგახსენდა შენც სადაც ფასის და მოლოდინის შესაბამისად ითამაშა და ამ ორიდან არსენალზე როცა საუბრობ არც მანდ ითქმის რომ ბურთი თავზე გადაახია. რაიოლას ჭკუაზე მორბენალი პიჟონია და მეტი არაფერი, ვერატი რომ ავიღოთ არაფრით არაა პოგბაზე ნაკლები თუ მეტი არა, ასე რომ საერთოდ ვერ ვხვდები რატომ აპრავებ მის უნიათო თამაშებს რომელიც ძალიან აი ძალიან ბევრი იყო. მე არ ვიძახი რომ ესე 1 ხელის მოსმით უნდა დაშალონ და გაყიდონ ყველა, მაგრამ როცა კვირაში ნახევარი მილიონი ფუნტის პრეტენზია გაქვს, კაკ მინიმუმ უმ დონეზე უნდა იყო რომ თამაშის ბედის გადაწყვეტა შეგეძლოს და მე ამ კაცის მსგავსი ქმედებები მხოლოდ სიტისთან მახსენდება და ეს საკმარისზე ბევრად ცოტაა რბილად რომ ვთქვათ. ოლე თუ მოხოდავს და იმას ათამაშებს რასაც უნდა თამაშობდეს მანიუს ლიდერი, ნამდვილარ გამიხარდება, რეალზე კიდე რაც თქვა ჩემი მოგონილი არაა და სულშერმა კიდე მაგასთან დაკავშირებით მხოლოდ ის თქვა რომ პოლი აქ ბედნიერიაო, აბა მოურინიოსავით ხომ არ იტყოდა სახალხოდ სლეა ეს ჩემისა რეებს ბაზრობსო. მე არ ვარ იმის მომხრე რომ გაყიდონ კიდევ 1 სეზონი მინიმუმ და მომავალ წელსაც თუ ესე გააგრძელა აუცილებლად უნდა მოიშორონ და მაგას ბევრი მტკიცება არ ჭირდება მემგონი
0
№12
ავტორი: shotkin
7 აპრილი 2019 01:30
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: dybbuk
ციტატა: shotkin

ერ ვხვდები რატომ აპრავებ მის უნიათო თამაშებს რომელიც ძალიან აი ძალიან ბევრი იყო. მე არ ვიძახი რომ ესე 1 ხელის მოსმით უნდა დაშალონ და გაყიდონ ყველა, მაგრამ როცა კვირაში ნახევარი მილიონი ფუნტის პრეტენზია გაქვს, კაკ მინიმუმ უმ დონეზე უნდა იყო რომ თამაშის ბედის გადაწყვეტა შეგეძლოს და მე ამ კაცის მსგავსი ქმედებები მხოლოდ სიტისთან მახსენდება და ეს საკმარისზე ბევრად ცოტაა რბილად რომ ვთქვათ. ოლე თუ მოხოდავს და იმას ათამაშებს რასაც უნდა თამაშობდეს მანიუს ლიდერი, ნამდვილარ გამიხარდება, რეალზე კიდე რაც თქვა ჩემი მოგონილი არაა და სულშერმა კიდე მაგასთან დაკავშირებით მხოლოდ ის თქვა რომ პოლი აქ ბედნიერიაო, აბა მოურინიოსავით ხომ არ იტყოდა სახალხოდ სლეა ეს ჩემისა რეებს ბაზრობსო. მე არ ვარ იმის მომხრე რომ გაყიდონ კიდევ 1 სეზონი მინიმუმ და მომავალ წელსაც თუ ესე გააგრძელა აუცილებლად უნდა მოიშორონ და მაგას ბევრი მტკიცება არ ჭირდება მემგონი

მოკლედ რეალს მანჩესტერზე მარლა არ ვაყენებ და როცა გინდა მაშინ ვერ მოიყვან მეთქი იმ მეფებურთელს ისეთი წარმატებული სატრანსფერო პოლიტიკით როგორც ამას რეალი შვება და ეხლა ეგ თუარგჯერა გადახედე მაშინ ჩვენ სასუველი ფეხბურთელების ლისტს სატრანსფერო ბაზარზე ბოლო წლებში და რეალისას და ნახავ რომ ჰოი საკვირვებავ და ჩვენ ვინც გვინდა იქედან 20% თუ ვყიდულობთ და პირიქით ხდება რეალის სემთხვევაში და კიდევ პოგბაზე რო ამბობ სატრანსფერო ფასის მიხედვით და ა,შ და გაპიარებული და ა.შ მე პოგბას ვაფასებ რეალურად და როგორც ვაფასებ იქედან გამომდინარე ვამბობ რო საჭირო იგროკია ნებსმიერ გუნდს დახატავს უძლიერესია და ა.შ ვინმე თუ პოგბას აპიარებს ზედმეტად ეგ არვიცი და გაზეთების და ჟურნალისტების ენაზე კი არ ვლაპარაკობ შენ თუ პოგბასგან იმაზე მეტს ითხოვ რაც არ შეუძლია ეგ უკვე არასწორია და პიარი რაშუაშია რა აზრიაქ ფეხბურთელი გააკრიტიკო მაშინ როცა იმაზე მაღალ სტანდარტებს უყენებ სენვე ვიდრე არის? ლოგიკა? მოდი ესე გეტყვი უფრო გსაგები როიყოს შენ ხო ხარ შენ და გაქ სენი შეხედულება და აზრი ხოდა შენ შეაფასე ლიჩნად პოგბა პიარების დაყველაფრის გარეშე და თქვი რა დონეა და იმის მიხედვით იმსჯელე და არ მგონია ვინმე თუ ობიექტურად შეაფასებს პოგბას თქვას რო ძლიერი ფეხბურთელი არაა რასაც აკეთებს ეგეც მომწონს ჯამში და პოტენციალი დიდი აქვს თორე ვინმე კონკრეტული პიროვნება გაზეთი ან ჟურნალი სტატიას თუ დაწერს და გააპიარებს და აიყვანს პოგბას იმ ლეველზე რაზეც ამ მომენტში არაა და მერე ამ გადმოსახედიდან ხალხი გაპიარებულს ეძახის იმიტორო იმ ლეველზე ეხლა არაა რა ცუდი იგროკია? ვაფშე არ ვარ პოგბას არც ფანი და არც მსგვსი უბრალოდ უნდა დააფასო ის რაც გაქვს ტიპი უკლასნესია და პასი რო არ ესწავლება კიდე არც მაგს უნდა ლაპარაკი და ვულვზთან თამაშს ნუ გადააყოლებ კაცურად, მოკლედ შენ შენი აზრი გაქვს გასაგებია მე ჩემი და არ გეთანხმები ბევრ რამეში და სეხედულებებში.... ეგ ვერატი კიდე ნახევარი სეზონი ლაზარეთშია და ფიზიკურობით პოგბა აშკარად ჯობია დალსე ორივე უკლასნესია
0
№13
ავტორი: dybbuk
7 აპრილი 2019 02:42
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1535
მანჩესტერს აქვს კრიზისი უკვე 6 წელია და შესაბამისად ვერაა იმდენად მიმზიდველი როგორც ის გუნდი რომელმაც სამჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, მანდ გასაკვირი არაფერია, რეალსაც ქონდა იგივე პერიოდი როცა ლიონი ძუყნიდა ლიგაზე. რაც შეეხება პოგბას დონეზე საუბარს, სადმე დავწერე რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი არაათქო? უბრალოდ არის ძალიან არასტაბილური და ამასთანავე არც ისეთი "უკლასნესი" როგორც შენ ამბობ, კიბატონო შენ შენი შეხედულება გაქვს და მე ჩემი და ამაში ცუდი არაფერია როცა ლოგიკას არ სცდება თემის განხილვა, მაგრამ იმაზე მეტს ვითხოვზე არაა საქმე წელიწადში ერთ თამაშს რო ჩაატარებ მაღალ დონეზე, მეც ვხედავ რა კორპუსი აქვს, როგორი პასის გაკეთება შეუძლია ა.შ. უბრალოდ ეს უნდა აჩვენოს ყველა თამაშში რომ მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტმა გუნდის შედეგებზე იქონიოს გავლენა თორე ეგრე ცენტრში ორ კაცს რო ეჭიდავება, მერე მოატყუებს სანახაობრივად და მესამე დაახევს და კონტრშეტევაზე გაგიტანენ ეგ უკვე კი ხვდები რასაც ნიშნავს, ეგრე უილშირიც უნიჭიერესია მაგრამ ტრავმებმა არ მისცა საშუალება რომ სტაბილურად ეთამაშა. სტაბილურობა მეგობარო, აი ესაა ყველაზე მთავარი რაც პოგბას აკლია და მაგაზე მნიშვნრლოვანი ფეხბურთში არაფერია. ვერატი კიდე თუ უმეტესად ლაზარეთშია(არადა არც ეგრეა რო ბეილივით ხრუსტალის იგროკების სიაში გავატაროთ) როცა მოედანზეა იმაზე უფრო მეტს აკეთებს ვიდრე პოგბა მთელი სეზონი. ხასიათის იგროკიაო ახსენე და ზუსტად ეგაა მისი ყველაზე დიდი მინუსი და მაგიტომაც ვამბობ რომ თუ სარფიანი წინადადება იქნება უნდა გაყიდონ და შეიკრას დაბალანსებული ნახევარდაცვა რომლის ხუშტურებსაც არ შეეწირება გუნდის შედეგები და ვულზვს კიარ გადავაყოლე ძალიან ბევრი თამაში ჩააგდო და თუ გინდა ტომ ჩამოგითვალო არაა პრობლემა უბრალოდ მაგის დაკონკრეტება ეხა ჩემი აზრით ნამდვილად ზედმეტია
0
№14
ავტორი: Dato kutaisi
7 აპრილი 2019 08:45
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3202
რა საინტერესო მდგომარეობაა.პოგბა ვერ თანაშობდა მაშინ მოურინიოს ბრალი იყო.მოვიდა ოლე და ვითომ გაიხსნა მაგრამ ისევ ჩაისვარა და ახლა უკვე ოლეს ბრალი აღარაა.ახლა აღარ აქვს იმის პრობლემა ნეტა წინ რო ვერ არის თავდასხმაში?მაგას ხომ ყველასგან გასხვავებით სრული თავისუფლება უნდა.ეხ ბიჭებო გუ არ აუდგა არც ითამაშებს და ასე არ თამაშით მოითხოვს ან ოლეს გაშვებას ან ტრანსფერს ან რეალში ან ბარსაში.არავის გქონდეთ ილუზია იმის რომ მას ეს გუნდი უყვარს და აბოდებს,სიყვარულით გიყვარდება ნებისმიერი ადგილი სადა დიდხანს გიწევს ყოფნა,ამასაც თავისებურად უყვარს მაგრამ ეს სამსახურია მისთვის და თუ რამე კაი გამოარტყამს ხელს რატომაც არა.მოკლედ პიჟონი როა მოსვლის დღიდანვე ვიცი და ამასთან მიმართებაში მოურინიო რომ სულ მართალი იყო ეგეც ვიცი."ცუდ მოცეკვავეს კვერცხები უშლიდა ხელსო" ეგ არის ამ პიჟონ კაცზე ნათქვამი
0
№15
ავტორი: england123
7 აპრილი 2019 10:08
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 103
ციტატა: dybbuk
ანჩესტერს აქვს კრიზისი უკვე 6 წელია და შესაბამისად ვერაა იმდენად მიმზიდველი როგორც ის გუნდი რომელმაც სამჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, მანდ გასაკვირი არაფერია, რეალსაც ქონდა იგივე პერიოდი როცა ლიონი ძუყნიდა ლიგაზე. რაც შეეხება პოგბას დონეზე საუბარს, სადმე დავწერე რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი არაათქო? უბრალოდ არის ძალიან არასტაბილური და ამასთანავე არც ისეთი "უკლასნესი" როგორც შენ ამბობ, კიბატონო შენ შენი შეხედულება გაქვს და მე ჩემი და ამაში ცუდი არაფერია როცა ლოგიკას არ სცდება თემის განხილვა, მაგრამ იმაზე მეტს ვითხოვზე არაა საქმე წელიწადში ერთ თამაშს რო ჩაატარებ მაღალ დონეზე, მეც ვხედავ რა კორპუსი აქვს, როგორი პასის გაკეთება შეუძლია ა.შ. უბრალოდ ეს უნდა აჩვენოს ყველა თამაშში რომ მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტმა გუნდის შედეგებზე იქონიოს გავლენა თორე ეგრე ცენტრში ორ კაცს რო ეჭიდავება, მერე მოატყუებს სანახაობრივად და მესამე დაახევს და კონტრშეტევაზე გაგიტანენ ეგ უკვე კი ხვდები რასაც ნიშნავს, ეგრე უილშირიც უნიჭიერესია მაგრამ ტრავმებმა არ მისცა საშუალება რომ სტაბილურად ეთამაშა. სტაბილურობა მეგობარო, აი ესაა ყველაზე მთავარი რაც პოგბას აკლია და მაგაზე მნიშვნრლოვანი ფეხბურთში არაფერია. ვერატი კიდე თუ უმეტესად ლაზარეთშია(არადა არც ეგრეა რო ბეილივით ხრუსტალის იგროკების სიაში გავატაროთ) როცა მოედანზეა იმაზე უფრო მეტს აკეთებს ვიდრე პოგბა მთელი სეზონი. ხასიათის იგროკიაო ახსენე და ზუსტად ეგაა მისი ყველაზე დიდი მინუსი და მაგიტომაც ვამბობ რომ თუ სარფიანი წინადადება იქნება უნდა გაყიდონ და შეიკრას დაბალანსებული ნახევარდაცვა რომლის ხუშტურებსაც არ შეეწირება გუნდის შედეგები და ვულზვს კიარ გადავაყოლე ძალიან ბევრი თამაში ჩააგდო და თუ გინდა ტომ ჩამოგითვალო არაა პრობლემა უბრალოდ მაგის დაკონკრეტება ეხა ჩემი აზრით ნამდვილად ზედმეტია

კაცურად მართლა გგონია რომ რეალზე წინ მანჩესტერი ან რომელიმე კლუბი დგას? არ შემაცვლევინოთ აზრი იუნაიტედის ფანებზეე
0
№16
ავტორი: Dato kutaisi
7 აპრილი 2019 10:52
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3202
ციტატა: england123
ციტატა: dybbuk
ანჩესტერს აქვს კრიზისი უკვე 6 წელია და შესაბამისად ვერაა იმდენად მიმზიდველი როგორც ის გუნდი რომელმაც სამჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, მანდ გასაკვირი არაფერია, რეალსაც ქონდა იგივე პერიოდი როცა ლიონი ძუყნიდა ლიგაზე. რაც შეეხება პოგბას დონეზე საუბარს, სადმე დავწერე რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი არაათქო? უბრალოდ არის ძალიან არასტაბილური და ამასთანავე არც ისეთი "უკლასნესი" როგორც შენ ამბობ, კიბატონო შენ შენი შეხედულება გაქვს და მე ჩემი და ამაში ცუდი არაფერია როცა ლოგიკას არ სცდება თემის განხილვა, მაგრამ იმაზე მეტს ვითხოვზე არაა საქმე წელიწადში ერთ თამაშს რო ჩაატარებ მაღალ დონეზე, მეც ვხედავ რა კორპუსი აქვს, როგორი პასის გაკეთება შეუძლია ა.შ. უბრალოდ ეს უნდა აჩვენოს ყველა თამაშში რომ მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტმა გუნდის შედეგებზე იქონიოს გავლენა თორე ეგრე ცენტრში ორ კაცს რო ეჭიდავება, მერე მოატყუებს სანახაობრივად და მესამე დაახევს და კონტრშეტევაზე გაგიტანენ ეგ უკვე კი ხვდები რასაც ნიშნავს, ეგრე უილშირიც უნიჭიერესია მაგრამ ტრავმებმა არ მისცა საშუალება რომ სტაბილურად ეთამაშა. სტაბილურობა მეგობარო, აი ესაა ყველაზე მთავარი რაც პოგბას აკლია და მაგაზე მნიშვნრლოვანი ფეხბურთში არაფერია. ვერატი კიდე თუ უმეტესად ლაზარეთშია(არადა არც ეგრეა რო ბეილივით ხრუსტალის იგროკების სიაში გავატაროთ) როცა მოედანზეა იმაზე უფრო მეტს აკეთებს ვიდრე პოგბა მთელი სეზონი. ხასიათის იგროკიაო ახსენე და ზუსტად ეგაა მისი ყველაზე დიდი მინუსი და მაგიტომაც ვამბობ რომ თუ სარფიანი წინადადება იქნება უნდა გაყიდონ და შეიკრას დაბალანსებული ნახევარდაცვა რომლის ხუშტურებსაც არ შეეწირება გუნდის შედეგები და ვულზვს კიარ გადავაყოლე ძალიან ბევრი თამაში ჩააგდო და თუ გინდა ტომ ჩამოგითვალო არაა პრობლემა უბრალოდ მაგის დაკონკრეტება ეხა ჩემი აზრით ნამდვილად ზედმეტია

კაცურად მართლა გგონია რომ რეალზე წინ მანჩესტერი ან რომელიმე კლუბი დგას? არ შემაცვლევინოთ აზრი იუნაიტედის ფანებზეე

კაცურად გკითხავ რეალურად ბოლო 5-6წლის მონაცემებით მსჯელობ თუ დისტეფანოს დროინდელი რეალის დიდებით.მე ერთს გიპასუხებ.რეალი ჩემთვის ვერასოდეს იქნება მანჩესტერზე დიდი გუნდი მხოლოდ ერთი მიზეზია საკმარისი.არასოდეს მანჩესტერში ნათამაშებ არცერთს ფეხბურთელს ისე არ მოპყრობიან როგორც კასილასს და რაულს მოექცნენ.იცი რატომ?მანჩეს ისტორიაში ნებისმიერი წვლილის შემტანი ნებისმიერი ფეხბურთელი მანჩეს ლეგენდად იწოდება.არადოდეს მიუღწევია რეალს წარმატებისთვის მისივე გაზრდილი ფეხბურთელებით,მუდამ ფულით აკეთებდა ამას,ანუ გაზრდილი შემდგარი ვარსკვლავების ყიდვით ქმნიდა გუნდს,ხოდა ჩემო მეგობარო ორივე მოვესწრებით და ვნახავთ კრიზისში რეალსაც და ბარსასაც.მე არ დამვიწყნია არც რეალის უტიტულო წლები და არც ბარსა საერთოდ ანგარიშ გასაწევ ძალად რომ არ აღიქმებოდა.დრონი მეფობენ მეგობარო და არა მეფენი,მაგრამ რჩება პატივისცემა და ტრადიცია ლეგენდების პატივისცემის,რომელიც არის მანჩესტერში და არა რეალში
0
№17
ავტორი: england123
7 აპრილი 2019 11:43
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 103
[quote=Dato kutaisi][quote=england123][quote=dybbuk]ანჩესტერს აქვს კრიზისი უკვე 6 წელია და შესაბამისად ვერაა იმდენად მიმზიდველი როგორც ის გუნდი რომელმაც სამჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, მანდ გასაკვირი არაფერია, რეალსაც ქონდა იგივე პერიოდი როცა ლიონი ძუყნიდა ლიგაზე. რაც შეეხება პოგბას დონეზე საუბარს, სადმე დავწერე რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი არაათქო? უბრალოდ არის ძალიან არასტაბილური და ამასთანავე არც ისეთი "უკლასნესი" როგორც შენ ამბობ, კიბატონო შენ შენი შეხედულება გაქვს და მე ჩემი და ამაში ცუდი არაფერია როცა ლოგიკას არ სცდება თემის განხილვა, მაგრამ იმაზე მეტს ვითხოვზე არაა საქმე წელიწადში ერთ თამაშს რო ჩაატარებ მაღალ დონეზე, მეც ვხედავ რა კორპუსი აქვს, როგორი პასის გაკეთება შეუძლია ა.შ. უბრალოდ ეს უნდა აჩვენოს ყველა თამაშში რომ მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტმა გუნდის შედეგებზე იქონიოს გავლენა თორე ეგრე ცენტრში ორ კაცს რო ეჭიდავება, მერე მოატყუებს სანახაობრივად და მესამე დაახევს და კონტრშეტევაზე გაგიტანენ ეგ უკვე კი ხვდები რასაც ნიშნავს, ეგრე უილშირიც უნიჭიერესია მაგრამ ტრავმებმა არ მისცა საშუალება რომ სტაბილურად ეთამაშა. სტაბილურობა მეგობარო, აი ესაა ყველაზე მთავარი რაც პოგბას აკლია და მაგაზე მნიშვნრლოვანი ფეხბურთში არაფერია. ვერატი კიდე თუ უმეტესად ლაზარეთშია(არადა არც ეგრეა რო ბეილივით ხრუსტალის იგროკების სიაში გავატაროთ) როცა მოედანზეა იმაზე უფრო მეტს აკეთებს ვიდრე პოგბა მთელი სეზონი. ხასიათის იგროკიაო ახსენე და ზუსტად ეგაა მისი ყველაზე დიდი მინუსი და მაგიტომაც ვამბობ რომ თუ სარფიანი წინადადება იქნება უნდა გაყიდონ და შეიკრას დაბალანსებული ნახევარდაცვა რომლის ხუშტურებსაც არ შეეწირება გუნდის შედეგები და ვულზვს კიარ გადავაყოლე ძალიან ბევრი თამაში ჩააგდო და თუ გინდა ტომ ჩამოგითვალო არაა პრობლემა უბრალოდ მაგის დაკონკრეტება ეხა ჩემი აზრით ნამდვილად ზედმეტია[/quote]
კაცურად მართლა გგონია რომ რეალზე წინ მანჩესტერი ან რომელიმე კლუბი დგას? არ შემაცვლევინოთ აზრი იუნაიტედის ფანებზეე[/quote]
კაცურად გკითხავ რეალურად ბოლო 5-6წლის მონაცემებით მსჯელობ თუ დისტეფანოს დროინდელი რეალის დიდებით.მე ერთს გიპასუხებ.რეალი ჩემთვის ვერასოდეს იქნება მანჩესტერზე დიდი გუნდი მხოლოდ ერთი მიზეზია საკმარისი.არასოდეს მანჩესტერში ნათამაშებ არცერთს ფეხბურთელს ისე არ მოპყრობიან როგორც კასილასს და რაულს მოექცნენ.იცი რატომ?მანჩეს ისტორიაში ნებისმიერი წვლილის შემტანი ნებისმიერი ფეხბურთელი მანჩეს ლეგენდად იწოდება.არადოდეს მიუღწევია რეალს წარმატებისთვის მისივე გაზრდილი ფეხბურთელებით,მუდამ ფულით აკეთებდა ამას,ანუ გაზრდილი შემდგარი ვარსკვლავების ყიდვით ქმნიდა გუნდს,ხოდა ჩემო მეგობარო ორივე მოვესწრებით და ვნახავთ კრიზისში რეალსაც და ბარსასაც.მე არ დამვიწყნია არც რეალის უტიტულო წლები და არც ბარსა საერთოდ ანგარიშ გასაწევ ძალად რომ არ აღიქმებოდა.დრონი მეფობენ მეგობარო და არა მეფენი,მაგრამ რჩება პატივისცემა და ტრადიცია ლეგენდების პატივისცემის,რომელიც არის მანჩესტერში , მეღადავები თუ მართლა იძახი?

რეალი იყო არის და იქნება N 1, დი სტეფანოს დროსაც 1998,2000,2002,2014,2016,2017,2018 ამ წლებშიც , და კიდევ უამრავ ტიტულს მოიგებს

რაც შეეხება რაულის და კასილასის არ დაფასებას ერთი რეალის მეორე გუნდს წვრთნის და რეალის სიმბოლოაა და მეორეც დაბრუნდება კლუბში მალე
0
№18
ავტორი: JuanMata
7 აპრილი 2019 14:05
  • სიახლეები: 16
  • კომენტარები: 2093
ციტატა: england123

რას გულისხმობ რეალზე წინ მანჩესტერის დაყენებაში?
მანჩესტერის გულშემატკივრები ვართ და ყველა გუნდზე წინ მანჩესტერს ვაყენებთ ყოველთვის, ეს არ უნდა იყოს გასაკვირი. სტატისტიკურად კი ბატონო რეალს ბევრად მეტი ტიტული აქვს მოგებული და არც ერთი გუნდი ახლოსაც არ დგას ამ ტიტულებთან, მაგრამ მაშინ ყველა რეალის გულშემატკივარი უნდა იყოს დედამიწაზე. რეალს პატივს ვცემ იმის გამო, რომ მანჩესტერს ძალიან დაემხარა ყველაზე მძიმე პერიოდში. მაგრამ ჩემთვის მანჩესტერი უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე რეალი და ნებისმიერი სხვა გუნდი.

P.S. პოგბას და აზარის ერთად ყიდვა ძაან სარისკოა, პრეტენზიული ფეხბურთელები არიან, აზარმა მესამე მწვრთნელი მოინელა უკვე, პოგბაც ნელ-ნელა მაგ გზას ადგას.
0
№19
ავტორი: dybbuk
7 აპრილი 2019 14:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1535
ციტატა: england123
ციტატა: dybbuk
ანჩესტერს აქვს კრიზისი უკვე 6 წელია და შესაბამისად ვერაა იმდენად მიმზიდველი როგორც ის გუნდი რომელმაც სამჯერ ზედიზედ მოიგო ლიგა, მანდ გასაკვირი არაფერია, რეალსაც ქონდა იგივე პერიოდი როცა ლიონი ძუყნიდა ლიგაზე. რაც შეეხება პოგბას დონეზე საუბარს, სადმე დავწერე რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი არაათქო? უბრალოდ არის ძალიან არასტაბილური და ამასთანავე არც ისეთი "უკლასნესი" როგორც შენ ამბობ, კიბატონო შენ შენი შეხედულება გაქვს და მე ჩემი და ამაში ცუდი არაფერია როცა ლოგიკას არ სცდება თემის განხილვა, მაგრამ იმაზე მეტს ვითხოვზე არაა საქმე წელიწადში ერთ თამაშს რო ჩაატარებ მაღალ დონეზე, მეც ვხედავ რა კორპუსი აქვს, როგორი პასის გაკეთება შეუძლია ა.შ. უბრალოდ ეს უნდა აჩვენოს ყველა თამაშში რომ მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტმა გუნდის შედეგებზე იქონიოს გავლენა თორე ეგრე ცენტრში ორ კაცს რო ეჭიდავება, მერე მოატყუებს სანახაობრივად და მესამე დაახევს და კონტრშეტევაზე გაგიტანენ ეგ უკვე კი ხვდები რასაც ნიშნავს, ეგრე უილშირიც უნიჭიერესია მაგრამ ტრავმებმა არ მისცა საშუალება რომ სტაბილურად ეთამაშა. სტაბილურობა მეგობარო, აი ესაა ყველაზე მთავარი რაც პოგბას აკლია და მაგაზე მნიშვნრლოვანი ფეხბურთში არაფერია. ვერატი კიდე თუ უმეტესად ლაზარეთშია(არადა არც ეგრეა რო ბეილივით ხრუსტალის იგროკების სიაში გავატაროთ) როცა მოედანზეა იმაზე უფრო მეტს აკეთებს ვიდრე პოგბა მთელი სეზონი. ხასიათის იგროკიაო ახსენე და ზუსტად ეგაა მისი ყველაზე დიდი მინუსი და მაგიტომაც ვამბობ რომ თუ სარფიანი წინადადება იქნება უნდა გაყიდონ და შეიკრას დაბალანსებული ნახევარდაცვა რომლის ხუშტურებსაც არ შეეწირება გუნდის შედეგები და ვულზვს კიარ გადავაყოლე ძალიან ბევრი თამაში ჩააგდო და თუ გინდა ტომ ჩამოგითვალო არაა პრობლემა უბრალოდ მაგის დაკონკრეტება ეხა ჩემი აზრით ნამდვილად ზედმეტია

კაცურად მართლა გგონია რომ რეალზე წინ მანჩესტერი ან რომელიმე კლუბი დგას? არ შემაცვლევინოთ აზრი იუნაიტედის ფანებზეე

კი მართლა მგონია და საერთოდ არ მადარდებს თუ შეგეცვლება მანიუს ფანებზე აზრი
0
№20
ავტორი: levionok
7 აპრილი 2019 15:16
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1266
მიეცით ამ კაცს 500 000 ფუნტი კვირაში და კონტრაქტი კიდევ 6 წლით! პოგბას გაშვება არაფრით არ შეიძლება! რა ბეილი როს ბეილი მასაც ხელფასი 400 000 უნდა გავუშვათ სანჩესი და ამის ფონზე მოვუმატოთ დე ხეას და პოგბას ხელფასები ისინი იმსახურებენ
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top