თბილისი:
მანჩესტერი:
2-05-2018, 19:40
ავტორი: RojoDiablo,
ნანახია: 2742,
კომენტარები: 27
მოურინიომ წლის საუკეთესო მოთამაშე დაასახელა
მწვრთნელის არჩევანი ნახევარმცველზე შეჩერდა.
მოურინიომ წლის საუკეთესო მოთამაშე დაასახელა
"მანჩესტერ იუნაიტედის" მწვრთნელი ჟოზე მოურინიო დაჯილდოების ცერემონიაზე სცენაზე ავიდა და თავისი წლის საუკეთესო ფეხბურთელი დაასახელა.

შესაძლოა, მწვრთნელი ინდივიდუალურობების დიდი მოყვარული არ არის, მაგრამ მოხარული იყო, რომ სკოტ მაკტომინეის დამსახურებული ჯილდო გადასცა.

"არსი მნიშვნელოვანია. ვფიქრობ, კლუბში მოსული ყოველი ბიჭის ოცნება პირველ გუნდში თამაშია. როცა ოცნება ახდება, შემდეგ ოცნება დიდ მატჩებში მონაწილეობა, ჩემპიონთა ლიგასა და ნაკრებში თამაშია.

ეს მოთამაშე ყველაფერს გასცემს, ხუთ თუ ექვს თვეში მან ყველაფერი შეძლო, ასე რომ, ჩემი არჩევანი სკოტ მაკტომინეი უნდა იყოს".


მანამდე კი კლუბის ოფიციალურ ტელევიზიასთან საუბრისას მწვრთნელმა განაცხადა: "სკოტსა და მატიჩს შორის ვორჭოფობდი.

შარშან მატიჩმა მითხრა: "შენთან თამაში მინდა. "მანჩესტერ იუნაიტედში" თამაში მსურს და ასევ მოვიქცევი. სწორედ ასე იყო და წელს გუნდის ბალანსში დიდი წვლილი შეიტანა ითამაშა რა, ვგონებ, ყველა შეხვედრა.

არჩევანი მასზე შევაჩერე, მაგრამ როცა გავიგე, რომ ახალგაზრდების ვერცერთ კატეგორიას ვერ იღებდა სკოტი, ჩემი გადაწყვეტილება შევცვალე, რადგან ასე არ შეიძლებოდა. მან ყველაფერი გააკეთა. სეზონი აკადემიაში დაიწყო და დერბისა და დიდ მატჩებში მონაწილეობით დაასრულა, რა დროსაც გუნდისთვის მნიშვნელოვანი მოთამაშე გახდა.

ამიტომაც ვიფიქრე, რომ ეს ბიჭი სახლში ჯილდოს გარეშე არ უნდა წასულიყო, ამიტომაც გადავეცი ჩემი ჯილდო."


წყარო: manutd.com
ახალი ამბები
27 კომენტარი
№11
ავტორი: dunkan
3 მაი 2018 06:06
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 185
ციტატა: Phil Jones
სტატიას გამოვეხმაურები პირველ რიგში და მოურინიომ სწორად ახსნა ეს ყველაფერი და ვეთანხმები, იმედი მაქვს მომავალ წელს აკადემიის სხვა ფეხბურთელებიც გამოჩნდებიან, ხოლო სკოტს წარმატებები და იმედია კერიკის დონეს მიააღწევს.
ეხლა რაც შეეხება ლუზერებს, ქვემოთ მოვკარი თვალი არჩევთ თამაშს და მინდა ჩემი აზრი კიდევ ერთხელ დავაფიქ**** და გავიხსენომრავალჯერ ნათქვამი, რომ კლოოპი არის "ჭე" კლასი და მხოლოდ ემოციურ ფეხბურთს ათამაშეებს, ხოლო როცა ემოცია სხვა გუნდის მხარეს გადადის ანუ 5-0ის მერე გუნდმა 6-2 წააგო )))))) 6 გოლს რომ ნახევარფინალში გაუშვებ, თანაც რომასგან იქ დამთავრებული ლაპარაკია ))) კი ბატონო რეაალსაც შეიძლება მოუგონ და ადრეც მითქვამს რომ ნახევარფინალში რომ შეხვედროდა დაჟე ფავორიტიც კი იქნებოდა, მაგრამ ეს გუნდი არაა, არც ესაამწვრთნელი და პრემიერლიგას ვერასდროს მოიგებს აი ვერააასდროს!!! მოურინიოს მეც ვაკრიტიკებ, მაგრამ ერთი თამაში მითხარით სადაც 3 გოლი გაუშვა წელს და არაფერს ვიტყვი.

Hadersfildi -united
0
№12
ავტორი: Dato kutaisi
3 მაი 2018 07:00
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
Viiings
ჩემო ძამიკო ჩემს დაწერილ კომენტს მოყვა მერე ლივერის განხილვები და ერთ რაღაცაში გეთანხმები რომ მერე არავინ გაიხსენებს იმას თუ როგორ იღბალზე გაძვრა ფინალში მაგრამ აქ ერთი ძაან დიდი ფაქტორია:ბარსამ ასეთივე ისტორია პსჟსთან მოგონებული პენალით დაწერა,რომ არა ის პენალი შანსი არ ქონდა ბარსას.აქ რომას ტოტალური უიღბლობა იყო ძელიც იყო არ დანიშნული პენლები და ოფსაიდებო.lalana-მ ყველა მომენტი ახსენა და ერთი გამოგვრჩა ლოვრენის ხელით თამაში არ დადებული პენალი და დაჯარიმებული რომა.იმენა რომას მსაჯებმა გადაუარეს

რაც შეეხება მოურინიოს და კლოპის შედარებას მე არცერთი არ მინდა მანჩესტერში იმიტო რო არსებული სათამაშო სტილით არ ერგება გუნდს და მეორე არაფრით:).აი საქმე საქმეზე რო მივიდეს და უბრალოდ ცივი გონებით გადავავლოთ თვალი რას თაშობს ლივერპული.სწრაფ კონტრ შეტევას.ასე ითამაშა ყველა მნიშვნელოვანი თამაში.ჩევნთან ეცადნენ პირველ ნომრად თამაშს და დაისაჯნენ კიდეც.სიტის ზუსტად მეორე ნომრად თამაშით მოუგეს სწრაფ კონტრ შეტევაზე.მაგრამ გარდა ამ კონტრ შეტევისა ხო უნდა მოგეწონოს ნახევარდაცვის თამაში?დაცვის თამაში?რომა გაცილებით კარგად ამოდიოდა დაცვიდან შეტევაში კომბინაციებით აბა ლივერპული გაუგდე დაბალი სალაჰი მანე დაეწევიან ეგ იყო ტაქტიკა.მოკლედ არც ლივერპულია ჩემთვის გუნდი და არც კლოპი მწვრთნელი.რაც შეეხება რეალს და ზიდანს.ამაზე კარგ მოწინააღმდეგეს ვერ ინატრებდა ზიდანი.დაჯდეს და გაანალიზოს ყველაფერი და რეალმა ძვლები არ უნდა დატოვოს ამ გუნდისგან იმიტომ რომ ნახევარდაცვა მთლიანად უნდა შეჭამოს და სალაჰი რჩება გასანეიტრალებელი.სალაჰი გათიშე და მერე იბატონე.ასე იყო ჩვენთანაც.რეალი დიდ მიზანთან ახლოსაა და მერე ბარსას ფანებმა მართლა უნდა დადუმდნენ ხმა აღარ ექნებათ ამოსაღები.ამდენი ხანია ვიხსენებ რომელი გუნდის თამაშს გავს ლივერპულისთქო და ახლა გამახსენდა. ლობანოვსკის კიევის დინამო.ტოტალური ფეხბურთი გაიქეცი გამოიქეცი და არანაირი სტაბილურობა
0
№13
ავტორი: Paulscholes1
3 მაი 2018 09:08
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 183
Esec vicodi daiwyebdnen exla klopis kritikas cmourinios damcvelebi:))() liverpuli finalshia da maniu am chmoris xelshi ver gava finalshi. Amit yvelaferia natqvami. Tan ,,uzleveli,, soti gamoagdo liverma am farchakma ki usustesi sevilia ver dazlia.

ციტატა: Vikings
Yvelafershi am mourinios nu ukavshirebt klops. Kacma siti amoagdo. Mouriniom sevilias ver gauqacha da old trafordze klubi meore nomrad atamasha da exla klops liverpuli finalshi yavs da kide minusebze bazrobt.rato ar vagiarebt rom klopma ufro didi siamovneba mianija gulshematkivars vidre mouriniom rato gijirt amis agiareba? Simartle daafaset. Yvelas aqvs shecdomebi mouriniosac da klopsac. Shecdomebis dzebna rom daviwyot yvelas upovi ragacas, magram faqtebs shexedet klopi finalshia da es s.i.r.i liverpuli, iunaitedi televizorshi uyurebs ligas. Msajis tema isetiz ro mxolod saubrob istorias ver shecvli samwuxaroa, verc msajs moklav shecdomebis gamo, tabloze ricxvebi wetia da am ricxvebsac sheqmna unda. Yvelam agiaret rom klopma ufro warmatebuli sezoni achuqa gulshematkivrebs vidre jozem. Aq situacias shexedet ramdeni kacia ukmayofilo jozesi.

Mourinio ar unda iyos didi gundis mwvrtneli gaiget xalxo gaigeeet. Ver dadebs es kaci didi gundebit shedegebs. Amis samwvrtnelo kariera interis donis gundebs arunda cdebodes. Modzvelda eg uazro strategiebi magisi da nu apravebt yelshia ukve raa es mourinios shefaruli dacva. Xan kritika vitom kritika.

Martali xar zmao. Mara vinc kide chmourinios apravebs ar girs kamati yvelas tavis gemovneba aqvs fexburtis ettoba amat avtobusis yureba siamovnebt xoda uyuron.

]
Lalana brat, dgevandeli matchi ar miyurebia, ra moxda ar vici, magram shen me komentaris siswores nu ganmisazgvrav, da tu shen im fexburtis siswores gansazgvrav rac chven tundac msajebma gagviketes roca nani gagvigdes realtan, roca reals msajebma moagebines liga, shen tu amas gansazgvrav da gansji modi chemi komentaris sisworec sheafase manamde ara. Ra i.si.ra msajma da ra ara eg aravis ainteresebs yvela iviwyebs amas. Yvela aseti s.i.r.i msajis dedac vinc gunds chagravs tavisi uazro usamartlo gadawyvetilebebit magram es fexburtia ra vqnat verafers vcvlit garda kritikisa, da ro idzaxit romas mwvrtneli shecda flangebi gaxsna pirvel matchshio, ras izamda mourinio klopis adgilas daketavda tamashs da miscemda romas am strategiit tamashis uflebas, klopma ar misca da 5 golic daado tavze.[/quote]
Ras amob zmao romas rom shevxvedrodit imaze metad shevrcxvebodit vidre seviliastan. Ase rom zirs chourinio gaumarjos cheshmarit lamaz fexburts romelic manius sulshi da gulshi devs.
0
№14
ავტორი: ikeoni
3 მაი 2018 09:15
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11431
swori gadawyvetilebaa joze mxidan
0
№15
ავტორი: Phil Jones
3 მაი 2018 10:40
  • სიახლეები: 9
  • კომენტარები: 1894
ციტატა: dunkan
ციტატა: Phil Jones
სტატიას გამოვეხმაურები პირველ რიგში და მოურინიომ სწორად ახსნა ეს ყველაფერი და ვეთანხმები, იმედი მაქვს მომავალ წელს აკადემიის სხვა ფეხბურთელებიც გამოჩნდებიან, ხოლო სკოტს წარმატებები და იმედია კერიკის დონეს მიააღწევს.
ეხლა რაც შეეხება ლუზერებს, ქვემოთ მოვკარი თვალი არჩევთ თამაშს და მინდა ჩემი აზრი კიდევ ერთხელ დავაფიქ**** და გავიხსენომრავალჯერ ნათქვამი, რომ კლოოპი არის "ჭე" კლასი და მხოლოდ ემოციურ ფეხბურთს ათამაშეებს, ხოლო როცა ემოცია სხვა გუნდის მხარეს გადადის ანუ 5-0ის მერე გუნდმა 6-2 წააგო )))))) 6 გოლს რომ ნახევარფინალში გაუშვებ, თანაც რომასგან იქ დამთავრებული ლაპარაკია ))) კი ბატონო რეაალსაც შეიძლება მოუგონ და ადრეც მითქვამს რომ ნახევარფინალში რომ შეხვედროდა დაჟე ფავორიტიც კი იქნებოდა, მაგრამ ეს გუნდი არაა, არც ესაამწვრთნელი და პრემიერლიგას ვერასდროს მოიგებს აი ვერააასდროს!!! მოურინიოს მეც ვაკრიტიკებ, მაგრამ ერთი თამაში მითხარით სადაც 3 გოლი გაუშვა წელს და არაფერს ვიტყვი.

Hadersfildi -united

2-1 მორჩა, კი ბატონო საშინელი თამაში იყო, მაგრამ როგორც მახსოვს 2-1 დამთავრდა.
0
№16
ავტორი: Lalana
3 მაი 2018 12:48
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: Vikings
magram shen me komentaris siswores nu ganmisazgvrav,

და რა არის მეგობარო იმაშI ცუდი,თუ მე შენ კომენტარში ვხედავ რაიმე არასწორს და ვხსნი თუ რატომ შეიძლება იყოს შენი გამოთქმული აზრი ამ შემთხვევაში არასწორი?არავინ არ ვართ შეუმცდარნი მგონი და შეგვიძლია ლოგიკური ახსნით ავხსნათ რაიმე სისწორე,ან არასწორი.მე თუ შენიე აზრი მივიჩნიე ამ შემთხვევაში არასწორ დებულებად და ამ აზრს დავურთე ახნა მგონი ეს არ უნდა იყოს რაიმე ცუდი საქციელი.იგივე შგიძლია გააკეთო შენც,რა პრობლემაა.მე თუ შენი აზრით რაიმე არასწორს ვწერ შეგიძLია მითხრა და შემისწორო,მე ყველას აზრს ვითვალისწინებ.ამის პრობლემა ნამდვილად არ მაქვს.
რაც შეეხება შემდეგ ზოგადად აქ დაწერილ კომენტარებს რომ მივყვეთ და განვიხილოთ,ვერ მივხვდი საერთოდ რა შუაში იყო კლოპისა და მოურინიოს პარალელები.ჩვენ ვსაუბრობდით ლივერპულზე და ნამდვილად არ ვიცი ეგ საერთოდ რატომ იყო სახსენებელი.ფეხბურთს გააჩნია თავის წესები,ხომ ასეა?ასეა.თუ ამ წესებს არ დაიცავენ ფეხბურთში მაშIნ რაღა აზრი აქვს საერთოდ წესებს?არანაირი.ფეხბურთის შემადგენელი ნაწილია მისი წესები.ფეხბურთში ყველაფერი ხდება,მაგრამ როდესაც დარღვევაც ხდება ეს უნდა აღმოიფხვრას.ლივერპულს შეხვდა ორი ძლიერი მეტოქე,სიტისა და რომას სახით.მე ვერაფერს ვიტყვი მათი თამაშის სტილზე,რადგან მეც მომწონს,კი ნამდვილად ლამაზი საყურებელია,მაგრამ ობიექტურად განვიხილოთ,მოვაშOროთ ეს თითქოს და თვალისმომჭრელი სილამაზე რამდენი შეცდომა დაუშვა მსაჯმა სიტის წინააღმდეგ და რამდენი შეცდომა დაუშვა მსაჯმა რომას წინააღმდეგ?ორივე მატჩს შეგიძLიათ დასხდეთ და უყუროთ,შემდეგ კი გაანალიზებთ რომ ძალიან,ძალიან ბევრი და თან მნიშვნელოვანი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა.
რაც შეეხება რეალისა და ლივერპულის ფინალს,ვიტყვი რომ ფინალში ყოველთვის შანსები თანაბარია,რადგან ერთი თამაშისთვის ნებისმიერს შეუძLია მაღალ დონეზე მომზადება.მითუმეტეს არც რეალის დაცვა ბრწყინავს და უფრო მითუმეტეს,კარრვახალისა და მარსელოს ფლანგები დაცვაში უსუსტესია,ლივერპულის პლიუსი კი ფლანგებია,ამიტომ ძაან გაუჭირდება რეალს ლივერპულის დამარცხება.ბაიერნი რომ გასულიყო ფინალში ჰაინკესი ბევრად მარტივად მოუგებდა მაგ გუნდს და ისეთი მაღალი დონის მწვრთნელობას რა ვუთხარი,როდესაც ექვსჯერ გახვალ ფინალში და აქედან ხუთ ფინალს წააგებ,მაგრამ ნამდვილად ვერ დავუკარგავ იმ ლამაზ ფეხბურთს რასაც მისი გუნდი აჩვენებს,ამას ნამდვილად ვერ დავუკარგავ.


და ერთს ვიტყვი ზიდანზე.2015-2016 წლის სეზონის მეორე ნახევარში მივიდა გუნდში,მოიგო ჩემპიონთა ლიგა.შემდეგ სეზონში მოიგო ლა ლიგა,ჩემპიონთა ლიგა,სუპერ თასი და მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი.წელს კი ისევ ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია და ამ უდიდესი ტურნირის მოგების შანსი მესამედ ააქვს.ამ კაცმა ეს ყველაფერი ასეთ მოკლე დროში გააკეთა,არ ვიცი,ნამდვილად უმაგრესი შედეგია და თუ მესამეც დადო...
0
№17
ავტორი: Vikings
3 მაი 2018 16:31
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 125
ციტატა: Lalana
ციტატა: Vikings
magram shen me komentaris siswores nu ganmisazgvrav,

...[/b]

მე იქ დათო ქუთაისის კომენტარზე მოვახდინე რეაგირება ხო? და მისი მიმართულებით დავწერე კომენტარი ხო ესე იყო ძმაო? და დავწერე რა? ის რომ ეს ფეხბურთია და ყველაფერი ხდება, ზოგჯერ მსაჯების უსამართლო ქმედებებით ერთი გუნდი იჩაგრება ხო? მაგრამ ამას ვერავინ ვერ ცვლის, უეფა იცავს მსაჯებს, მათ გადაწყვეტილებებს პატივს ცემს და კრიტიკოსთა მასა ესე რო ვთქვა უხეშად კიდიათ. შენ დგები და ამ ჩემ კომენტარს სწორს არ უწოდებ, უბრალოდ არასწორი რა ვთავი ხო? რა ასე არ არი? მსჯის გადაწყვეტილებას ვინ ცვლის? ჩაატრა მატჩი გაუშვა სახლში ხო გუნდი ვსო მორჩა. წყლის ნაყვაა კრიტიკა უკვე. ეს ვთქვი და არასწორი სად რა დაინახე ბრატ ვერ ვხვდები. კლოპმა ორი მატჩის ჯამში 7 გოლი თხარა რომას, გუნდი ფინალში ყავს და უკვე ის კომენტარები რო მსაჯი შეცდა ის ქნა ეს ქნა ბოდიშიდა ახატია უეფას. ასე რომ აზრი არ აქ ამ კომენტარებს. ხო იძახის ეს დ.ე.დ.ა.მ.ო.ტ.ყ.ნ.უ.ლ.ი მოურინიო რო მთავარი ტაბლოაო? ხოდა კლოპსაც არ კიდია რა ქნეს მსაჯებმა მთავარი ტაბლოა და გუნდი ფინალში ყავს. ზედ დაა.ჯ.ვ.ა ამ სეზონში მოურინიოს პირადად კლოპმა. წარმოიდგინეთ ის სიხარული ეხლა ფინალში რო ვიყოთ და გუნდი გავიდა ხო ფნ

ფინალში? ვაღიაროთ რო დედა უტირა რომას პირველ თამაშში გადაუარა. აი ეს იყო ტაქტიკურად რო აჯობა რომას მწვრთნელს სისუსტე უპოვა და შეუდო 5 გოლი. მოურინიო რა სი.რო.ბას გააკეთებდა ამ თამაშში ნახავდით. სიმართლე აღიარეთ და ბანალურად ვიტყვი შური ნუ გვალაპარაკებს.
0
№18
ავტორი: Dato kutaisi
3 მაი 2018 16:48
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
Vikings აი პროსტა ვერ ვხვდები სადაო აქ რა არის და რატო გებულობთ თითქოს კლოპის და ლივერპულის გაკრიტიკება ჩმოურინიოს გაპრავება იყოს.აი იმენა მაგრა ვერ ვხვდები აქ ტრენდია რო ყოველ კომენტარში ვაგინო მოურინიოს და მაშინ კაი ტიპი ვიქნები თუ რა ვეღარ ვხვდები.მოურინიოს დედაც და კლოპის ზემოდან და მთელი ლუზერპულის აი სამივე მაგრა მკიდია და არ მევასება და საიდან გამოგაქვს paulscholes1 დასკვნები რო აქ ვინმე მოურინიოს იცავს პროსტა ვერ ვხვდები.აი იმენა სურვილიც აღარ მაქვს კომენტარი დავწერო ძაან ნეტოა ეგ ყველაფერი.ჩემი კომენტარები თუ მოურინიოს დაცვაა და ხმამაღლა ვამბობ რო მოურინიოს მოუ***თუ რამე გააჩნია არ მახატია ერთ ადგილზე მარა ასი წელი ვიტყვი იმას რაც რეალობაა და რეალობა არის ის რო ლივერპულს გუშინ გავარდნა ეკუთვნოდა 3არ დადებული პენალტის გამო მერე კიდე მოურინიოზე გაბრაზება და სიმწარე არ მაძლევს იმის თქმის საშუალებას რო ტაქტიკურად კლოპმა მოურინიოს როგორც ტრენერს პირად შეხვედრებში აჯობა.აგერ იყო თქვენი ჩელსი ლივერპული სიტი ზედიზედ რო მიაყოლა მარა ეგ არ ამართლებს არც მის სათამაშო სტილს და არც სევილიასთან გამოვარდნას.მაგრამ ეს არ ბიშნავს იმას რო სიტისთან რაც გააკეთა კლოპმა ეგ მთლიანად მისი როგორც ტრენერის სიდიადეზე მეტყველებდა.აი ძაან მიკვირს როცა ჩვენ ვუგებთ ვინმეს მაშინვე იწყება ლაპარაკი ჩვენ და მოურინიომ კი არ მოვუგეთ არამედ იმათმა წააგესო ასე იყო ლივერპულიც ჩელსიც და სიტიც.სიტი ცუდ პალასაზე დადგა იმ პერიოდში და წააგო ჩვენთანაც და ლუზერპულთანაც და თან ერთნაირად წააგო.მოკლედ ფინალში რო არ მიბალეშიკია რეალისთვის მაგრამ მთელი სული და გულით ვუბალეშიკებ და იმედია გაარღვევენ კიდეც.არაფერი ბევრი ფილოსოფია ამას არ უნდა უნდა ეთამაშო ისე როგორც ვეთამაშეთ ჩვენ.სალაჰი გაანეიტრალო და მანე არაფერი არაა.ნახევარდაცვა საერთოდ არ ყავს ლივერპულს და დაცვა რეალივით დირკაა
0
№19
ავტორი: VALERI.s
3 მაი 2018 16:57
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 231
კლოპი არის ცენზურა და მანჩესტერის ფანები ნუ დავიწყებთ მაგაზე დავას. რეალურად მინდა ლივერპულმა აწიოს თასი პრემიერლიგას ამოქაჩავს ცოტას მაგრამ მაგრად მკიდია ლივერპულიც კლოპიც და მაგათი სანახაობრივი თამაშიც+ მოურინიოს დედას ცენზურა კიდე! ვუგულშემატკივროთ ჩვენს გუნდს როგორც არ უნდა ითამაშოს და დაველოდოთ იმ დროს როდესაც მანჩესტერი გრანდიოზულად დაბრუნდება. მოუს ხელში მაგისი იმედი ნაკლებად მაქვს! ისე კი რეალიც და ლივერპულიც ერთ თამაშიანი გუნდები არიან ძმაო. სტაბილურობა არც ერთს არ აქვს და არაფერი გვჭირს ჩვენ მაგათი შესაშური!
0
№20
ავტორი: Lalana
3 მაი 2018 18:08
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: Vikings
Vikings
[ პასუხი ]

იცი რა იყო არასწორი?როდესაც ამბობ ეს თამაში არ მინახავს და განიხილავ მას.აი ეს იყო ჩემი თვალსაზრისით არასწორი და კიდევ ერთი,მე შენთვის არაფერი მიმითითებია,ავღნიშნე რომ ჩემი თვალსაზრისით არასწორი მოსაზრებაა-თქო.კიდევ დავაკონკრეტებ "ჩემი თვალსაზრისით",რაიმე აზრზე ჩემი აზრი მქონდეს და ვთქვა ეს სწორია,ან არასწორი-თქო მაქვს ამის უფლება.ასევე ის მიმაჩნია არასწორად,რომ მხოლოდ კლოპმა აჩუქა გულშემატკივრებს ფინალი,ეს ჩემთვის მცდარი მოსაზრებაა,რადგან თუნდაც სიტისთან და თუნდაც რომასთან ძალიან დიდი წვლილი მსაჯებმა შეიტანეს,მე არ ვუკარგავ კლოპსა და თავის შეგირდებს იმ სამუშაოს რაც გაწიეს,მგრამ ეგ რეალობაა რაც ითქვა. ასევე როდესაც ამბობ ლივერპულმა ამდენი გოლი ტენა რომასო,გენახა გუშინდელი თამაში და იმასაც ნახავდი რამდენი ტენა რომამაც ლივერპულს.თუ ლივერპულმა მოუგო პირველი თამაში და გადაუარა,ასევე გადაუარა რომამ ამ თამასში ლივერპულს.არც უეფა მაინტერესებს და არც სხვა რამ,ჩევნ,ყველა,შენი ჩათVლით თამაშს განვიხილავთ,თორემ ვერც მაგას დავაბრუნებთ და ვერც ფერგიუსონს.ჩვენ ვსაუბრობთ ობიექტურ რეალობაზე არა?ხო და მაშIნ მივყვეთ ობიექტურობას.შეცდა პირველ თამასში დიფრანჩესკო და ლივერპულმა ეს შეცდომა გამოიყენა,მაგრამ ჩავიდნენ რომში და ეს შეცდომა მწვრთნლემა და ფეხბურთელებმა გამოასწორეს,იმუშავეს ბოლომდე და თავი არ დაზოგეს.მოხდა უმნიშვნელოვანესი სამი შემთხვევა რომლის გათვალისწინების შემთხვევაშიც თამაში სრულიად საპირისპიროდ ტრიალდებოდა და ამაზე თვალის დახუჭვა იგივეა, რაიმე მცნებას ზომბივით მივყვეთ.მე ამ შემთხვევაში საერთოდ არ ვადარებ მანჩესტერს ლივერპულს,აი საერთოდ,რადგან განხილვის საგანი საერთოდ სხვა არის.მოურინიოც მაგრად მკიდია,ყველამ იცის აქ რომ ოგორც ტაქტიკოსი მომწონს,მაგრამ ამ შემთხვევაში სართოდ არ მაინტერესებს მოურინიო,საერთოდ ვერ ვხდები რატომ ევლება პარალელი ლივერპული-რომას თამაშის განხილვა მოურინიოს.დათოს დავეთანხმები,უბრალოდ ტენდეციაა უკვე მასეთი.არც მე არ მინდა ისეთი მწრთნელი მწვრთნელად,რომელიც არ შეესაბამება ჩვენი გუნდის ფილოსოფიას,მაგრამ არც ისეთი მწვრთნელი მინდა რომელიც ჩვენ გუნდში მოსვლას არ კადრულობს და ასი წელი არ ვიტირებ მსგავს მახინჯ მწვრთნელებზე,რომლებმაც იუარეს მანჩესტერი.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top