თბილისი:
მანჩესტერი:
6-01-2018, 14:02
ავტორი: Svanchester,
ნანახია: 2733,
კომენტარები: 29
"მოურინიო VS კონტე" გრძელდება
მოურინიო კონტეს კბენას განაგრძობს.
ყველასთვის კარგად ცნობილია, რომ ლონდონის "ჩელსისა" და "მანჩესტერ იუნაიტედის" თავკაცებს, ანტონიო კონტესა და ჟოზე მოურინიოს ერთმანეთის მიმართ სიმპატიები ნამდვილად არ ამოძრავებთ. მეტიც ამ ორ მწვრთნელს შორის სიტყვიერი დაპირისპირება უკვე მასიურ ხასიათს იღებს და ეგრეთწოდებული "სიტყვებით ომი" კვლავ გრძელდება.

დაპირისპირება მას შემდეგ განხლდა სადაც პოერტუგალიელ სპეციალისტმა ჟურნალისტებისთვის მიცემულ ერთ-ერთ ინტერვიუში განაცხადა: "თუ მოედანზე კლოუნივით არ დავრბივარ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ფეხბურთის მიმართ მგრძნობიარე არ ვარ".

აღნიშნულ კომენტარზე კონტეს პასუხი შემდეგნაირი იყო: "მოურინიოს სიტყვები ჭკუსუსტობის გამოვლინებაა. ზოგჯერ საჭიროა განვლილ წლებს და მიღწევებს გადახედოს ადამიანმა. რაც შეეხება კლოუნივით სირბილს? შესაძლოა მოურინიომ საკუთარი თავი იგულისხმა".

ინგლისის ასოციაციის თასის შეხვედრაში "იუნაიტედმა" "დერბი" დამაჯერებელი ანგარიშით 2-0 დაამარცხა, მატჩის შემდგომ პრესკონფერენციაზე, პორტუგალიელმა კონტეს მისამართით კიდევ ერთი ემოციური განცხადება გააკეთა.

"დიახ, მე უშეცდომო არ ვარ, მქონდა ესა თუ ის შეცდომები. ახლა კი მაქსიმალურად ვცდილობ იშვიათად შევცდე, რაც მთავარია ამაზე ფიქრი ვისწავლე. თუმცა მინდა ხმამაღლა განვაცხადო, რომ მე არასდროს დავსჯილვარ გარიგებული მატჩებისთვის. ისტორიაში მსგავსი შემთხვევა არასდროს მქონია და არც არასდროს არ მექნება".- ციტირებს განსაკუთრებულის სიტყვებს Goal.

შეგახსენებთ, მოურინიოს ეს კომენტარი კონტეს მიმართ გულისხმობდა, იტალიელი სპეციალისტის დასჯას გარიგებული შეხვედრებისთვის, როდესაც ისი იტალიურ "სიენას" წვრთნიდა, მას 4 თვიანი დისკვალიფიკაცია მისცეს.


წყარო: euro-football.ru
ინტერვიუები
29 კომენტარი
№11
ავტორი: LASHQARA
6 იანვარი 2018 17:45
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1969
წარმოიდგინეთ არსებობს ორი მწვრთნელი დედამიწაზე ჟოზე და კონტე, რომელს აირჩევდით თქვენი გუნდის მწვრთნელად? დანარჩენი თქვენთვის მომინდია, ამ კითხვაზე პასუხით გაეცემა პასუხი დანარჩენ ყველა კითხვას ამ ორი მწვრთნელის შესახებ...am თამაშის სტილი არცერთის არ მომწონს სიმართლე გითხრათ ეს ზედმეტი სიფრთხილე და დაცვითი თამაში რა შედეგსაც არ უნდა დებდეს მე არ მომწონს, პირველ რიგში უნდა დატკბე ფეხბურთის სანახაობით, პაპა კარლოს მოვიყვანდი მანჩესტერში, გიგზს და სქოულზს დამხმარეებად მაგრად გაასწორებდა love am
0
№12
ავტორი: Buk777
6 იანვარი 2018 18:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 649
ციტატა: Malboro463
rogorc gvardiolam ise amanac fexburts axali taqtika gacno 3-5-2 daxvewa marto dacvis xait flobda burts italias lamaz fexburts atamashebda arc exla tamashobs mosawyens am kacisgan gansxvavebit. fexburtis xedvit da inteleqtit jozeze magla dgas.
exla ar daiwyot jer chempionta liga moigoso.

Riti dgas maurinioze magla kide vimeireb mauriniom chaibara farchaki manchesteri romelsac vidzaxodi ori wlis winac am kacs ori sami weli unda manchesteri gunds rom daamgvanostqo da wels gundia manchesteri da daayenebs fexze es kaci am gunds amas ar mivadareb kontes martla ki kargi specialistia konte magram maurinio geniosia
0
№13
ავტორი: Malboro463
6 იანვარი 2018 18:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
ციტატა: LASHQARA
წარმოიდგინეთ არსებობს ორი მწვრთნელი დედამიწაზე ჟოზე და კონტე, რომელს აირჩევდით თქვენი გუნდის მწვრთნელად? დანარჩენი თქვენთვის მომინდია, ამ კითხვაზე პასუხით გაეცემა პასუხი დანარჩენ ყველა კითხვას ამ ორი მწვრთნელის შესახებ...am თამაშის სტილი არცერთის არ მომწონს სიმართლე გითხრათ ეს ზედმეტი სიფრთხილე და დაცვითი თამაში რა შედეგსაც არ უნდა დებდეს მე არ მომწონს, პირველ რიგში უნდა დატკბე ფეხბურთის სანახაობით, პაპა კარლოს მოვიყვანდი მანჩესტერში, გიგზს და სქოულზს დამხმარეებად მაგრად გაასწორებდა love am

anchelots mec visurvebdi didi xania vizagi magas mara ertxel uari tqva da aramgonia exlac isirvos chabareba gundis
0
№14
ავტორი: Lalana
6 იანვარი 2018 18:37
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: Malboro463
3-5-2

ეგ ტაქტიკა მხოლოდ შეტევის დროს არის,თორემ როდესაც პირიქით მოწინააღმდეგე გუნდი გიტევს ხუთ მცველიან ტაქტიკაზე ლაგდება.კონტემ გააუმჯობესა ეგ ტაქტიკა?რაღაც არამგონია.ბეკენბაუერმა ათამაშა გერმანიას მსოფლიო ჩემპიონატზე მაგ ტაქტიკით და მაქამდეც თამაშობდნენ გუნდები მასე,უბრალოდ ეს ტაქტიკა ბეკენბაუერის გერმანიით გახდა ცნობილი,ასევე ბეკენბაუერს ლიბეროს პოზიციის ხალხი ყავდა ცენტრში კონტესაგან განსხვავებით,კონტეს კი სამი ნახევარცმველი ყავს და აქედან ორი დაცვითია,განაპირა ნახევარცმველებს კი ევალებათ მთლიანი ფლანგის ჩაბარება და უმეტეს შემთხვევაში დავცაში თამაშიც.ამიტომ მაგ ტაქტიკას როგორც კონტე იყენებს ვერ განიხილავ როგორც არადაცვითს.
რაც შეეხება ჟოზესთან შედარებას, რა მხრივ არის ჟოზეზე ინტელექტუალი მწვრთნელი?ერთი მიზეზი მაინც დაასახელე.ამ საიტზე და ზოგადად ბევრგან არის შემთხევევბი უბრალოდ ამ კაცის ზიზღით ყურება და რა დაუშავა ხალხს ვერ ვხდები :დდ ინტელექტუალი მწვრთნელი არ არის ჟოზე და მაგიტომაც უჭირდა ჟოზეს ჩელსისთან ფერგიუსონს გადმოსვლის დღიდან?მაგიტომაც გადმოვიდა თუ არა პრემიერ ლიგაში ერთი ჩვეულებრივი გუნდი გადააწყო პრემიერ ლიგის გრანდად?ეს ჩვეულებრივ მწვრთნელებს არ შეუძლიათ.ან რა ბოლო ხანებში აღარ მუშაობს მისი ტაქტიკა?მგონი დაავიწყდა ხალხს,რომ სანამ ჩელსიდან წამოვიდოდა მაქამდე პრემიერ ლიგაც დადო თავისი რეკორდებით და წასვლის მიზეზიც კარგად ვიცით რომ უთანხმოება იყო ფეხბურთელებთან,ამიტომ მოდი ამას მის ინტელექტუალურობასთან ხაზს ნუ გავასმევინებთ.
რაც შეეხება საერთოდ ანჩელოტს,ღმერთმა ნუ ქნას რომ ეგ საერთოდ აქ მოვიდეს.გამოგდებულებზე აპელირიბეთ და რეალიდანაც გამოაბუნძულეს და ბაიერნიდანაც.
0
№15
ავტორი: gache1991
6 იანვარი 2018 18:53
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
ლალანა +200 :))
0
№16
ავტორი: Lalana
6 იანვარი 2018 19:18
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: gache1991
gache1991

უბრალოდ ერთ რამეს ვერ ვხდები,რატომ არიან ადამიანები ასე უარყოფითად განწყობილები ამ ადამიანის მიმართ.ზოგადად მიყვარს ჭკვიანი ტაქტიკოსები და ჩემს ტოპ ხუთ საყვარელ მწვრთნელშიც შედის ეს მწვრთნელი,მაგრამ როდესაც გასაკრიტიკებელია ყოველთვის გავაკრიტიკებ.აქ პორტოს მოგებაზეც იყო საუბარი და თითქოს არ იმსახურებდაოო.ვერ ვხდები რატომ უნდა ვთვქათ ეგ.ეგ იგივეა ლესტერს ჩემპიონობის შემდეგ ჩემპიონთა ლიგა მოეგო.იმ წელს დაძაბულ ბრძოლაში გამოაგდო მანჩესტერი,თავისუფლად გამოაგდო ლიონი.შეხვდა დეპორტივოს,რომელმაც იმდროინდელ მილანს 4-1იდან ამოუქაჩა და მოუგო 4-0 და შეხვდა ფინალში მონაკოს,რომელმაც ჩელსი და რეალი გამოაგდო.ასევე ჰყავდათ გუნდში ადებაიორი,ჟიული,მორიენტესი და ევრა.ძაან მაგარი გუნდად ჩამოყალიბდა მაშინ მონაკო,მაგრამ რაც დამართა ფინალში კარგად ვიცით.ან როდესაც ინტერზეა საუბარიიი საერთოდ ვინმე იფიქრებდა რომ ინტერი თუნდაც ფინალში ითამაშებდაა?არა მგონიააა რომ ფავორიტების სიაში ყოფილიყოო.ეგ მილიტოც,ტიაგო მოტაც და ეტოოოც (რომელიც სასწაული ტრანსფერი იყო ბარსადან ისეთ ფასში გადმოიყვანა გავვოცდიი) მშვენივრად გამოიყურებოდნენ მოურიონიოს ხელში.მის ხელში იყო ის ნახსენები მაიკონიც მასეთ დონეზე რომ თამაშობდა და ასევე სნეიდერიც,თორემ რეალში რაც იყო და როგორც იყო კარგად მახსოვს.თან ისე ჩამოთვალეს ესა და ეს ჰყავდაოო,გეოგონება გვარდიოლამ ან ანჩელოტიმ მილიტოებით მოიგო ჩემპიონთა ლიგა რაა.

ვიცით რომ არ ათამაშებს ეს კაცი სანახაობრივ ფეხბურთს,მაგრამ იცის ამ კაცმა ნულიდან გუნდის ჩამოყალიბება.ერთადერთი მინუსი ის აქვს რომ ერთი გოლის გატანის შემდეგ ჯდება უკან და მეტოქის შეცდომებზე იწყებს თამაშს,მაგრამ ყველას ააქვს საკუთარი მინუსი.
0
№17
ავტორი: gache1991
6 იანვარი 2018 20:03
  • სიახლეები: 64
  • კომენტარები: 1826
აბსოლიტურად გეთანხმები..პორტოთი დაწყებული ამის ხელში გაიზარდნენ და მერე გახდნენ ის კარვალიოები პეპეები მანიშე და სასტავი მაგარი ფეხბურთელები თორე ვინ იყვნენ,ან ალენიჩევი რომელსაც არც მანამდე არც მერე არაფერი უთამაშია..კოშტინია ვინც თუ სეორად მახსოვს ჩვენ გაგბიტანა არავინ იყო მანამდე.მაგ გუნდმა მაგ ლიგამდე ევროპა ლიგა დადო და პორტუგალიის ჩემპიონობაზე ლაპარაკი ზედმეტია..აბსოლიტურად მთლიანად გუნდმა განიცადა უზარმაზარი პროგრესი..ეხლა ჩელსი აქ ბევრს არავის ესიამოვნება ამის გახსენება მარა ის რო ეპლში ერთAდერთი გუნდი ვისაც ჩვენთან მოგება წაგების დადებითი ბალანსი აქ ის რო ჩელსია და ამაში ამის უდიდესი დამსახურებაა ყველამ ვიცით და იგივე ფერგისთან რო არ UEIრდა თამაში ყველამ ვიცით..რეჯორდული რაიდენობა ქულების და ასე შემდეგ..ყიდვაზე ლაპარაკი ვერცერთზე ვერ იტუვი რო ეიბარის ან გრანადას მწვრთნელები იყვნენ და ტრანსფერები აკლდათ,და მე რო მკითხო მაგაშიც ძალიან მაგარია ჟოზე რო ვინც უნდიდა იმას ღებულიბდა და ვინც არ უნდიდა იმათაც ძალიან მაგრა ყიდდა(ეხლა არ თქვას ცინმე დებრუინიო არავინ და არაფერი იყო დებრუინი რიცა იგროკებით ყავდა გავსებული გუნდი მასე ფერგიმაც გაუშვა პოგბა მარა ვერავინ იფიქრებდა ისეთI თუ გახდებოდა)ინტერში ეტოო რო მიიღო ისე მიიღო რო იბრა გაუშვა და ეტოო და ფული მიიღო მეეჭვება იმ დროინდელი მილიტო რომელიც სარაგოსადან მოსული თავის დროზე ჩვეულებრივი იგროკი იყო ისე ითამაშებდა როგორც ითამაშა..ჯგუფურ ეტაპზე ყაზანის რუბინთან და ეგეთებთან გუნდი ჩვეულებრივ თამაშობდა მარა თამაშიდან თამაშამდე უმატებდა და სასსაული შეძლო..ან რეალზე რა 100 ქულა და 700 გოლი გაიტანა და ამის მერე იყო რო გაიმართნენ თორე მახსოვს ამია მოსვლამდე ლიონი სადაც დაიჭერდა იქიდან რო აგდებდა..და რავიცი კიდე..3ტიტული დადო პირველ წელს,მოიყვანა ხალხი პოგბა ბაილი ლუკაკუს სახით ხალხი ვინც წლების მანძილზე გამოგვადგება და ძაან ძნელია ლინგარდების და რავიცი როხო ფელაინის და ვისი კიდე პროგრესი ვერ დაინახო..უხერხულია ცოტა კონტესთან შედარება,და მითუმეტეს იმის ლაპრაკი ეს გაუშვათ და გიგზი დავნიშნოთო..... კაი ფეხბურთელი კაი მწვრთნელს აუცილებლად არ ნიშნავს..საკუთარ თავზე გამოცადა ეს ნევილმა ძალიან კარგად..
0
№18
ავტორი: MU2016
6 იანვარი 2018 20:38
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 27


ციტატა: gache1991
აბსოლიტურად გეთანხმები..პორტოთი დაწყებული ამის ხელში გაიზარდნენ და მერე გახდნენ ის კარვალიოები პეპეები მანიშე და სასტავი მაგარი ფეხბურთელები თორე ვინ იყვნენ,ან ალენიჩევი რომელსაც არც მანამდე არც მერე არაფერი უთამაშია..კოშტინია ვინც თუ სეორად მახსოვს ჩვენ გაგბიტანა არავინ იყო მანამდე.მაგ გუნდმა მაგ ლიგამდე ევროპა ლიგა დადო და პორტუგალიის ჩემპიონობაზე ლაპარაკი ზედმეტია..აბსოლიტურად მთლიანად გუნდმა განიცადა უზარმაზარი პროგრესი....



იმაზე არავინ კამათობს, რომ ჟოზემ თავის დროზე შეუძლებელი შეძლო პორტოთითაც და ინტერითაც. ამას ვერავინ დაუკარგავს, მაგრამ არ დაგვავიწყდეს ის ფაქტიც, რომ იმ დროისთვის ჟოზეს ტაქტიკა უცხო იყო და ბევრ მწვრთნელს გაუჭირდა ალღოს აღება. საბოლოოდ ყველამ თავის გასაღები მოარგო და დღეს უკვე მოძველებულია. დღეს ჟოზე თითქმის იგივე ტაქტიკას იყენებს, რასაც მაშინ, თუ არ ჩავთვლით მცირე ცვლილებებს. დღესდღეობით ასეთ ტაქტიკად ითვლება პეპის სტილი. ადრეც თამაშობდნენ მსგავს ფეხბურთს, მაგრამ ასე დახვეწილად დაცვიდან თავდასხმაში პეპის გუნდების გარდა ვინმე გადასულიყო არ მახსოვს. ესაა დღევანდელი ფეხბურთი, სანამ დაგიმუღამებენ, მანამდე უნდა იფიქრო რაღაცის შეცვლაზე, თორემ დარჩები ვენგერად და მორჩება ყველაფერი.
ჩემი აზრით ზუსტად ეს არის ჟოზეს პრობლემა, დარჩენილია იმ ძველ სტილში რაც 10 წლის წინ ჰქონდა და აუღო ამას ყველამ ალღო.

რაც შეეხება შედარებას კონტესთან: ჩემი აზრით ჟოზე შედარებით მაღალ დონეზე დგას მარა მაინც არ უქნია არც ერთი გამჩენს. ორივეს ავტობუსი უფრო იზიდავს ვიდრე ფეხბურთი.

ისე 3-5-2-ს დაარქმევ თუ 5-3-2-ს რა აზრი აქვს? სისტემა მაინც ერთია. გარემარბებს დაცვითი ფუნქციებიც აქვთ და შემტევისას ასე რომ ეს თემა სადაო არაა, მაგრამ ბეკემბაუერის და 80-90-იანი წლების ფეხბურთისგან ბევრად განსხვავდება კონტეს ტაქტიკა. მე ყოველ შემთხვევაში შედარებით დახვეწილად მეჩვენება.
მომავალ წელს ნეტა ისე მოხდებოდეს რომ ამ საიტზე შემოსვლა შემრცხვეს ჟოზეს კრიტიკის და უაზრო ავტობუსის გამო.

თუ შედეგიან და სანახაობრივ ფეხბურთს ათამაშებს ხმას აღარ ამოვიღებ ამ თემაზე არასდროს.

პ.ს. ყველას გილოცავთ დამდეგ შობას
0
№19
ავტორი: Lalana
6 იანვარი 2018 21:45
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: MU2016
MU2016

რაღაც-რაღაცეებში გეთანხმები და სწორიც ხარ,აი თუნდაც იმ ორი ტაქტიკის შედარებისას.რაც შეეხება ბეკენბაუერს,ის თამაშობდა სვიპერის პოზიციით,კონტე კი ორი დაცვითი მოთამაშით თამაშობს ცენტრში.მე მაინც ბეკენბაუერისას მერჩივნა რადგან მაგ სამცველიან ტაქტიკაში მცველებიც ძალიან დიდ როლს იღებდნენ თამაშის გამწვავებაში.გაუმჯობესებული არა მაგრამ შეცვლილია ეგ ტაქტიკა,უფრო დაცვითზე.რაც შეეხება ავტობუსს,ეს უფრო კატენაჩოს სტილია,რომელიც ჰელენიომ დააფუძნა და არც ეგ არის სამყაროსთვის ახალი ხილი,მაგრამ კატენაჩოსგან განსხვავებით ჟოზეს სისტემაში ფლეიმეიკერი ფიგურირებს.ჟოზე თამაშობს 4-2-3-1,რომელიც გულისხმობს ჩამშელთან ერთად კიდევ ერთ დაცვითი სტილის ფეხბურთელის ყოლას,მაგრამ ხანდახან ეს სისტემა იცვლება და ყველას საკუთარ საჯარიმოთან უწევს ჩაჯდომა,რაც მისი მინუსია ეს უნდა ავღნიშნოთ რა თქმა უნდა,მაგრამ ეს კაცი თამაშს ყოველთვის აგებს ფლანგებზე,ანუ ცენტრიდან შეტევა მისი პლიუსი არ არის,ახლა კი არ გვყავს მანჩესტერში გარემარბები და ვერ ვხდები დღემდე რატომ არ იყიდა კარგი ფლანგის მოთამაშეები.ყველას სხვადასხვა ნაირად ხიბლავს ფეხბურთი,აბა იტალიელებს ჰკითხეთ რა არის მთავარი ფეხბურთში დდა როგორი ფეხბურთი მოსწონთ.განსხვავებულია ხედვები.ალბათ,გითამაშათ ჭადრაკი და იცით რა არის ინდური დაცვა.მოჭადრაკე ყოველთვის ირჩევს ტაქტიკას იმის მიხედვით თუ ვინ არის მისი მოწინააღმდეგე.ამ კაცს ფეხბურთში ინდური დაცვა მოსწონს და რას ვიზამთ.დიდად სანახაობრივი არ არის,მაგრამ ვიცით რომ გუდი სწორ გზაზზე დგას და საკმაოდ კარგი საფუძველი ეყრება.ჟოზეს ტაქტიკა კი არ მოძველდა,პირიქით თითქმის ყველა თამაშობს ჟოზესნაირი ტაქტიკით.შედეგზე ორიენტირებულ ფეხბურთს თამაშობს დღეს გუნდების თითქმის 90%ზე მეტი

მეც მთლიანობაში მირჩევნია გვარდიოლას სტილი,რა თქმა უნდა,მაგრამ რას ვიზამთ მაგ კაცმა არ ისურვა ჩვენთან მოსვლა.ასეთი დონის მწვრნელი კი სხვა დღეს ბაზარზე არ არის.თუ ანჩელოტის იტყვით,ანჩელოტის დღეს ნამდვილად არ მოვიყვანდი მანჩესტერში.სხვას კი ვერ ვხედავ წესიერს.ტუხელია ერთი შემტევი სტილის მწვრთნელი მაგრამ ჩვენ უფრო მაღალი დონის მწვრთნელი გვჭირდება.საერთო ჯამში ჯერ-ჯერობით არ არიან თავისუფალნი და ამ კაცით უნდა დავკმაყოფილდეთ.
0
№20
ავტორი: Malboro463
7 იანვარი 2018 00:07
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5854
არ თამაშობდნენ მთექი ვნ ტქვა კონტემ დაბრუნა ეგ ტაქტიკა მეთქი ბეეენბაუერისგერმანაზე არ ისაუბრებ წერა მეზარება და რაც ნანახი არ მაქიმაზე ლაპარაკი აარ მიყვარს ვიკიპედიაზე და დაგუგლული ინფორმაციტ კიდე მაგას არ განვიხილავ
ტან ბოლომდე გარვეული არცყოფილხარ კონტეს 3-5-2 და 3-5-3 ტაქტიას მაგას თუ ადრი და განსხვავებას ვერ ხედავ. იუვენტისცუდფეხბურტს ათამაშებდა? წლის მწწვრთვენალადაც აღიარეს ისეთი სეზონი ქონდა მრე ნაკრებში დანისნეს.
უარყოფითად რატომ არიან განწყობილიო
მეისმაინტერესებსსასტავსროდისმერე შეუყვარდა ეს კაცი ამაზე ნა ბო ზვარი და კრისამწვრთვნელი არ მახსენდება. + მისბოლოდროინდელშედეგებსაც თუ გადავხედავთ რატოუნდა ვისურვო ესკაცი გუნდისმწვრთვნელად ამის დროს დამთავრდა უკვე. იტალიაში შეიძლება რამეს მიაღწიოს მარა ინგლისში პეპი არ გახარებს. ლიგაზე კიდე თუ გაძლიერა გუნდი სეიძლება რამესს მიაღწიოს თავისი არასპორტული საქცეიელებით და ავტობუიტ. შედეგზე ორიენტირებულით თამასობს ვინცოტხეულისთვისიბრძვისდა ჩეპიონატშიდასარჩენად.ტელეფონით ვარ და წერა მეზარება თორედავწერდი რა ტაქტიკიტაც თაამასობს . ანრა ტაქტიკა ნაეხთ ვის რა დავაელბა აქვსთვითონაც ვერ ხვდებინან 1 ცენტრფორვარდით ტამაშობს და ისიც საჯარიმოში ადისბურთის მოსაშორებლად ესა ჟოზესტაქტიკა
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top