თბილისი:
მანჩესტერი:
23-07-2017, 11:30
ავტორი: Dato Sirabidze,
ნანახია: 2477,
კომენტარები: 16
მოურინიო: "წარუმატებლობის მიზეზი გადატვირთული გრაფიკია"
ჟოზე მოურინიო ინგლისური კლუბების ჩემპიონთა ლიგაზე ასპარეზობის შესახებ.
მოურინიო:
ჟოზე მოურინიოს ESPN -თან საუბრისას შეკითხვა დაუსვეს თუ რატომ უჭირდათ ინგლისურ კლუბებს ჩემპიონთა ლიგაზე წარმატების მიღწევა. პორტუგალიელმა შემდეგი პასუხი გასცა:

"ინგლისურ კლუბებს წარმატების მიღწევა გადატვირთული გრაფიკის გამო უჭირთ და ეს ნათელია. პრემიერ ლიგა არის ალბათ ყველაზე რთული ჩემპიონატი, რადგანაც აქ ყველა გუნდს შეუძლია დიდი წინააღმდეგობის გაწევა. ამასთან აქ უამრავი მატჩია, ამას თან ერთვის ლიგის თასი, რომლის ნახევარფინალებიც 2 მატჩისგან შედგება და ფინალი, რომელიც სეზონის ერთ-ერთ მთავარ სტადიაზეა."

"არსებული კალენდარი საერთოდ არ ზრუნავს და საერთოდ არ იცავს ინგლისურ კლუბებს, მას საერთოდ არ ადარდებს მატჩების ასეთი ინტენსივობა. სათასო მატჩები მე-2, მე-3, მე-4 დივიზიონის წარმომადგენლებთანაც კი ნამდვილი ბრძოლაა."

"სხვა ქვეყნებში საზამთრო არდადეგებია. წამყვანი გუნდები ასვენებენ ფეხბურთელებს და შემდეგ ეს ფეხბურთელები ჩემპიონთა ლიგის გადამწყვეტი შეხვედრებისთვის სრულ მზადყოფნაში არიან. ასეთი შესაძლებლობა აქვს ესპანეთის, იტალიის, საფრანგეთის და გერმანიის კლუბებს მაგრამ არა ინგლისელებს. სწორედ ეს არის ერთ-ერთი მთავარი თუ არა მთავარი მიზეზი იმისა, რომ ინგლისელები ჩემპიონთა ლიგაზე ნაკლებ წარმატებას აღწევენ."


წყარო:Sovsport.ru
ახალი ამბები
16 კომენტარი
№11
ავტორი: GeorgeBest
23 ივლისი 2017 16:20
  • სიახლეები: 1729
  • კომენტარები: 12134
ჩემი აზრით ინგლისური გუნდების ესე გაფარჩაკება რო 10-0ებს აგებენ გაუმართლებელია. თავისთავად ეს გრაფიკი მოქმედებს მარა არ ვთვლი რომ ამით პრავდება ყველაფერი
0
№12
ავტორი: Tyeshela
23 ივლისი 2017 17:42
  • სიახლეები: 5
  • კომენტარები: 104
ციტატა: Manstark_United
მართლა სისულელეა ორი შიდა თასი რომ გვაქვს,ზედმეტად დიდი დრო მიაქვს. belay

ფერგიმ 26 წლის მანძილე მარტო 2 ჯერ მოიგო ლიგა. ამიტომ დიდი ვერაფერი. გარდა ამისა ფა ქაფი ბოლო 10 წრლიწადი არ ქონდა მოგებული თუ არ ვცდები. ძირითადად მაინც პრემიერ ლიგას ვიგებდით ხოლმე.
0
№13
ავტორი: SANDROGRIGA
23 ივლისი 2017 17:58
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
ციტატა: GeorgeBest
ჩემი აზრით ინგლისური გუნდების ესე გაფარჩაკება რო 10-0ებს აგებენ გაუმართლებელია. თავისთავად ეს გრაფიკი მოქმედებს მარა არ ვთვლი რომ ამით პრავდება ყველაფერი


გეთანხმები
0
№14
ავტორი: Dato kutaisi
23 ივლისი 2017 20:00
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ციტატა: Tyeshela
ციტატა: Manstark_United
მართლა სისულელეა ორი შიდა თასი რომ გვაქვს,ზედმეტად დიდი დრო მიაქვს. belay

ფერგიმ 26 წლის მანძილე მარტო 2 ჯერ მოიგო ლიგა. ამიტომ დიდი ვერაფერი. გარდა ამისა ფა ქაფი ბოლო 10 წრლიწადი არ ქონდა მოგებული თუ არ ვცდები. ძირითადად მაინც პრემიერ ლიგას ვიგებდით ხოლმე.

მართალი ხარ ჩემო ძმაო.პრემიერ ლიგას ვიგებდით ნამდვილად და ორი აზრი არაა.მაგრამ გავიხსენოთ ორი მოგებუკი ლიგის ფინალი.ერთში სასწაულმა მოგვაგებინა მეორეში ფორტუნამ.მე იმას არ ვამბობ რომ მანამდე როგორც მივედით არ გვეკუთვნოდათქო მაგრამ აქ ბევრს ახასიათებს რო მისტირის ბაბუს ეპოქას.ხალხნო მე სიმართკე გითხრათ იმაზე უკეთესი მანჩესტერი მინდა გვყავდეს ვიდრე ბაბუს დროს იყო.ყველაფერი შეიცვალა და ჩვენც უნდა მივყვეთ თორე ვიქნებით სულ რო წინაპრების დიდებას მივტირივართ ქართველები ისე და რა მერე?უკან ხედვა მხოლოდ მაშინ არის გამართლებული თუ შეცდონების გაანალიზებისთვის გჭირდება,აბა ისე მუდამ წინ უნდა იყურო რო დროს არ ჩამორჩე და ეპოქის ადეკვატური იყო.მე მომწონს ის გზა რომელზეც ვდგევართ და მჯერა რო ეს სწორი გზაა.ბაბუმ იცოდა როდის უნდა წასულიყო და ზუსტად წავიდა.თავის დროს მიხვდა ბარსასთან ორჯერ წაგებული ფინალით,ეს რეალურად გვარდიოლას უპირატესობას კი არ ააშკარავებდა არამედ თანამედრო ფეხბურთის კარნახს ვერ წაყვებოდა ეგ იგრძნო ბაბუმ და უჭკვიანესი გადაწყვეტილებაც მიიღო.მოკლედ GGMU
0
№15
ავტორი: Tyeshela
23 ივლისი 2017 20:35
  • სიახლეები: 5
  • კომენტარები: 104
ციტატა: kobinio
ციტატა: GeorgeBest
სულ ეს აკერია პირზე. ინგლისური გუნდების ჩასვრას ეს ვაბშე არ ამართლებს

გეგონება მესამე გუნდი არ ყავთ ან რეზერვები.გამოიყვანე შე დალოცვილო სათასოზე რეზერვი .ბოლო ორი თამაში მშვენივრად ჩაატარეს ბიჭებმა.რავიცი ფერგუნსონი როგორც მახსოცს სულ ამბობდა უპირველესი პრემიერლიგის მოგებაა და შემდეგ ლიგაო.

მაგ ლოგიკით მაშინ 2010 შივე უნდა წასულიყო. თავიდან გეთანხმები მარა ბოლო ნაწილში აღარ. რაღაც არ მგონია ფერგის წასვლის მიზეზი თანამედროვე ფეხბურთთან ჩამორჩრნა ყოფილიყო. ისეთ გუნდებს როგორიც რეალ მადრიდია ტოლსწორ ფეხბურთს ეთამაშებოდა, და ჯობნიდა კიდეც. ფერგის რეალურად არც არასდროს ყოლია ისეთი ფეხბურთელები, რომლებითაც ჩემპიონთა ლიგის მოგება შეიძლება, გარდა 1999 ისა და 2008. 1999 ში ახალგაზრდა გიგსი სქოულზი(ფინალიგამოტოვამარამაინც) ნიკი ბატი თავდასხმის ჩემი აზრით ერთ-ერთი მსოფლიოს საუკეთესო წყვილი, დევიდ ბექჰემი და რა ვიცი კიდე ვინ ვთქვა. მოკლედ კლასი 92 იყო ოპტიმალურ ფორმაში. რაც შეეხება 2008 მანდ ფერდინანდი, ვიდიჩი და ყველაზე მთავარი ქრიშტიანუ რონალდუ, იყვო სქოულზიც და გიგზიც მარა უკვე 34 წლის, ასევე ყველაზე დავიწყებული ფეხბურთელი ლუიშ ნანი. კარლოსი რუნიზე აღარაფერს ვამბობ. ლიგის მოგება სახუმარო არაა, ლიგის მოგებას სულ სხვა დობის ფეხბურთელები ჭირდება, მესის და რონალდუს დონის. ძაან კარგად შეთამაშებული გუნდია ატლეტიკო მარა საბოლოოდ ბოლო ნაბიჯამდე რაღავ აკლდებათ. და ზუსტად ეგ აკლდებათ. შეიძლება მაინც კონტრ მაგალითად მოვიყვანოთ ინტერის ან პორტოს ლიგის მოგება, რაც შეეხება პორტოს, მატლაც სასწაულები აკეთეს მოუმ და მისმა ბიჭებმა მაგრამ ინტერს სულაც არ ყავდა არასაჩემპიონო გუნდი, რარტქმაუნფა მოუს წვლილი მანდაც უდიდესია, მაგრამ ინტერს მშვენიერი ფეხბურთელებით დაკომპლექტებული გუნდი ყავდა. მოკლედ იმის თქმა მინდა, რომ ფერგი არ იყო იმ კატეგორიის მწვრთნელი, ფეხბურთელში 100 მილიონი გადაეხადა, თვითონაც უთხრა ბოლო სეზონში ვან პერსის(სანა წასვლას გადაწყვეტდა) რომ მომავალ სეზონში რონალდოს დაიბრუნებდნენ და ლიგის მოგების რეალური შანსი ექნებოდა. ჩემი აზრით ფერგი რო დროს ჩამორჩენილიყო ბოლო წელს ვერანაირად მოიგებდა პრემიერ ლიგას, მხოლოდ ვან პერსითა და კერიკის მეშვეობით.(ამ ორმა თავი გაიგიჟეს იმ სეზონში.)
0
№16
ავტორი: ROI
23 ივლისი 2017 22:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 502
Meore sastavit unda gavidnen tasebze grandebi
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top